abonnement Unibet Coolblue
pi_170179169
Out TV zendt nu de top 10 van 2012 uit en net toen ik bedacht dat dat best een goed jaar was qua ranking kwam dat schreeuwerige Suus voorbij :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator woensdag 12 april 2017 @ 21:52:23 #177
375570 crew  Cyan9
pi_170179292
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Out TV zendt nu de top 10 van 2012 uit en net toen ik bedacht dat dat best een goed jaar was qua ranking kwam dat schreeuwerige Suus voorbij :')
Ultiem love it or hate it nummer. :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_170179763
love it O+
  ESF Reporter woensdag 12 april 2017 @ 22:36:01 #179
87554 Cee
Welluk?
pi_170181177
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Out TV zendt nu de top 10 van 2012 uit en net toen ik bedacht dat dat best een goed jaar was qua ranking kwam dat schreeuwerige Suus voorbij :')
Tsjaaaaaaaaaiiiii
TsjahaiiiajaaaaaahaaaaihaaaaaaaaaaaahhaaAAAAAHHHHHHHHHH

Met d'r vieze staart. Ik snap die inzending nog steeds niet maar een iets subtielere versie ervan won vorig jaar dus het zal genoeg mensen aanspreken.
  Moderator woensdag 12 april 2017 @ 22:37:04 #180
375570 crew  Cyan9
pi_170181239
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:36 schreef Cee het volgende:

[..]

Tsjaaaaaaaaaiiiii
TsjahaiiiajaaaaaahaaaaihaaaaaaaaaaaahhaaAAAAAHHHHHHHHHH

Met d'r vieze staart. Ik snap die inzending nog steeds niet maar een iets subtielere versie ervan won vorig jaar dus het zal genoeg mensen aanspreken.
Ik vind het wel nog steeds knap dat ze die uithalen überhaupt haar strot uit kreeg.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 12 april 2017 @ 22:44:05 #181
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170181571
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:36 schreef Cee het volgende:

[..]

Tsjaaaaaaaaaiiiii
TsjahaiiiajaaaaaahaaaaihaaaaaaaaaaaahhaaAAAAAHHHHHHHHHH

Met d'r vieze staart. Ik snap die inzending nog steeds niet maar een iets subtielere versie ervan won vorig jaar dus het zal genoeg mensen aanspreken.
Was dat die met dat "opgeknoopte touw op haar hoofd kapsel"?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170182686
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:36 schreef Cee het volgende:

[..]

Tsjaaaaaaaaaiiiii
TsjahaiiiajaaaaaahaaaaihaaaaaaaaaaaahhaaAAAAAHHHHHHHHHH

Met d'r vieze staart.
Ik snap die inzending nog steeds niet maar een iets subtielere versie ervan won vorig jaar dus het zal genoeg mensen aanspreken.
_O- die staart zag er best ranzig uit, ja :D
~The present is all there is~
  † In Memoriam † woensdag 12 april 2017 @ 23:59:51 #183
368283 ato
pi_170183595
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Out TV zendt nu de top 10 van 2012 uit en net toen ik bedacht dat dat best een goed jaar was qua ranking kwam dat schreeuwerige Suus voorbij :')
Ik vond het wel mooi, iets eigens hebben.
Stella was toch ook te gast?
Life can be a bitch, so like it..
pi_170188862
quote:
Details about the postcards were revealed:

They will be unique, something special never seen before and features live broadcast segments from backstage and edited material.
The general concept is the 'Personal story of every artist'. Their lives have changed a lot since they became Eurovision participants and they want to follow their journey to Kyiv.

Parts of the postcards were also filmed in Amsterdam, it seems.
Van escforum.net
  Moderator donderdag 13 april 2017 @ 15:15:08 #185
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170192357
Potverdillekes, heb ik de SC gemist, maar ook het feit dat het minder dan een maand aftellen is :)

Ik had geen data onthouden, dus we kunnen al aftellen *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 april 2017 @ 16:08:01 #187
163650 Greys
pi_170192602
Zin in *O*

Vanavond eerst the EO-visie Songfestival (The Passion) kijken. Heb niks met geloof, maar ik vind het altijd een machtig mooie show.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 13 april 2017 @ 20:49:29 #188
375570 crew  Cyan9
pi_170198596
Breaking!

Rusland doet definitief niet mee dit jaar. De EBU heeft een officiële statement naar buiten gebracht:

This is an official statement from the EBU.

Following the official confirmation that Russian Eurovision entrant, Julia Samoylova, will not be permitted to travel to Kyiv to compete in the Eurovision Song Contest 2017, the EBU formally offered two alternative proposals to Channel One in a bid to find a solution that would enable Russia to continue their participation in this year’s event.

"These proposals were to either take part via satellite or to change their chosen artist to one who could legally travel to Ukraine for the duration of the Contest. Sadly both proposals have been rejected by Channel One and they have now announced they do not intend to broadcast the Eurovision Song Contest 2017. Unfortunately this means Russia will no longer be able to take part in this year’s competition. We very much wanted all 43 countries to be able to participate and did all we could to achieve this," the EBU states.

Frank Dieter Freiling, Chairman of the Eurovision Song Contest Reference Group, the event’s steering committee, said: "We strongly condemn the Ukrainian authorities' decision to impose a travel ban on Julia Samoylova as we believe it thoroughly undermines the integrity and non-political nature of the Eurovision Song Contest and its mission to bring all nations together in friendly competition. However, preparations continue apace for the Eurovision Song Contest in the host city Kyiv. Our top priority remains to produce a spectacular Eurovision Song Contest with our Member UA:PBC in May."

https://eurovision.tv/sto(...)e-2017-ebu-statement
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_170199094
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 16:08 schreef Greys het volgende:
Zin in *O*

Vanavond eerst the EO-visie Songfestival (The Passion) kijken. Heb niks met geloof, maar ik vind het altijd een machtig mooie show.
Ik kijk nu voor het eerst! Dwight heeft me overtuigd :D :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 april 2017 @ 21:03:20 #190
163650 Greys
pi_170199174
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 21:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik kijk nu voor het eerst! Dwight heeft me overtuigd :D :')
Ik vond de 3Js Dulles toch tien keer beter als Jezus :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 april 2017 @ 21:04:11 #191
163650 Greys
pi_170199219
quote:
11s.gif Op donderdag 13 april 2017 20:49 schreef Cyan9 het volgende:
Breaking!

Rusland doet definitief niet mee dit jaar. De EBU heeft een officiële statement naar buiten gebracht:

This is an official statement from the EBU.

Following the official confirmation that Russian Eurovision entrant, Julia Samoylova, will not be permitted to travel to Kyiv to compete in the Eurovision Song Contest 2017, the EBU formally offered two alternative proposals to Channel One in a bid to find a solution that would enable Russia to continue their participation in this year’s event.

"These proposals were to either take part via satellite or to change their chosen artist to one who could legally travel to Ukraine for the duration of the Contest. Sadly both proposals have been rejected by Channel One and they have now announced they do not intend to broadcast the Eurovision Song Contest 2017. Unfortunately this means Russia will no longer be able to take part in this year’s competition. We very much wanted all 43 countries to be able to participate and did all we could to achieve this," the EBU states.

Frank Dieter Freiling, Chairman of the Eurovision Song Contest Reference Group, the event’s steering committee, said: "We strongly condemn the Ukrainian authorities' decision to impose a travel ban on Julia Samoylova as we believe it thoroughly undermines the integrity and non-political nature of the Eurovision Song Contest and its mission to bring all nations together in friendly competition. However, preparations continue apace for the Eurovision Song Contest in the host city Kyiv. Our top priority remains to produce a spectacular Eurovision Song Contest with our Member UA:PBC in May."

https://eurovision.tv/sto(...)e-2017-ebu-statement
Heerlijk weer hoe politiek zoiets kan verzieken. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170199262
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 21:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond de 3Js Dulles toch tien keer beter als Jezus :@
Ik heb het nooit eerder gezien en het trok me niet, maar Dwight vond ik dan wel leuk bij The Voice. :)

Ik vind het acteerwerk van alle mensen, lees de soapies en sonja, zo bedroevend slecht.

Dwight en jongen met afro vond ik net wel overtuigend.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170243834
Jongens, wie weet dit nog?
Vorig jaar was er een alternatief liedje, welk land was dat alweer?

Ik dacht even aan Engeland, maar dat bleken twee boyband jongens. :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170243914
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens, wie weet dit nog?
Vorig jaar was er een alternatief liedje, welk land was dat alweer?

Ik dacht even aan Engeland, maar dat bleken twee boyband jongens. :')
Cyprus? Montenegro?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_170243946
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens, wie weet dit nog?
Vorig jaar was er een alternatief liedje, welk land was dat alweer?

Ik dacht even aan Engeland, maar dat bleken twee boyband jongens. :')
Cyprus of Montenegro dacht ik ook aan. Of Georgië (Midnight Gold).
pi_170244133
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 19:31 schreef libranl het volgende:

[..]

Cyprus of Montenegro dacht ik ook aan. Of Georgië (Midnight Gold).
Georgië denk ik! Ik herken het niet meteen maar het was alternatief en een bandje dacht ik. Cyprus heeft een popbeat ondanks alternatieve man. Montenegro is wat harder. Dan moet
het Georgië zijn.

Ik ga maar eens zoeken of ik een post van mezelf van vorig jaar kan vinden waar ik bij live topics mijn favorieten roep.

Wat goed dat jullie dat allemaal nog weten _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170244217
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 19:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Georgië denk ik! Ik herken het niet meteen maar het was alternatief en een bandje dacht ik. Cyprus heeft een popbeat ondanks alternatieve man.

Ik ga maar eens zoeken of ik een post van mezelf van vorig jaar kan vinden waar ik bij live topics mijn favorieten roep.
Georgië klinkt ook wel een beetje als Britpop van Engelse bands zoals Oasis. En je dacht als eerste aan het Verenigd Koninkrijk. Dus zou zomaar kunnen.
pi_170244302
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 19:41 schreef libranl het volgende:

[..]

Georgië klinkt ook wel een beetje als Britpop van Engelse bands zoals Oasis. En je dacht als eerste aan het Verenigd Koninkrijk. Dus zou zomaar kunnen.
Ja en Oasis vind ik tof dus dat zal het geweest zijn. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170244370
Ik heb nog niet alles voor dit jaar gehoord, wil niet alle inzendingen horen, vind een paar verrassingen tof, maar zit er dit jaar nog wat alternatiefs en rock bij?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170244614
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog niet alles voor dit jaar gehoord, wil niet alle inzendingen horen, vind een paar verrassingen tof, maar zit er dit jaar nog wat alternatiefs en rock bij?
Niet veel, volgens mij alleen Oekraïne (op het gebied van rock).

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')