Edit: lees scheef.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:08 schreef dennistd het volgende:
Het probleem is dat de bus er slechts 55 minuten over doet. Voor een spoorlijn kom je dan al snel uit op een lijn naar Stadskanaal en dan via Veendam naar Groningen. Maar alleen Veendam-Groningen is al 30 minuten, dus ik betwijfel of een trein daarin wel snel genoeg is.
Dat komt omdat de bus de snelste en vrijwel rechtstreekse route neemt en de trein een omweg langs allerlei molshopen (als de lijn vanuit Veendam doorgetrokken wordt tenminste)quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Edit: lees scheef.
Lastig te geloven dat een bus op hetzelfde traject de trein verslaat.
Tja, de N34 loopt nou eenmaal in een rechte lijn naar Groningen. Vanaf het busstation van Emmen is het een kilometer tot einde bebouwde kom en nog eens 2 tot de N34.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Edit: lees scheef.
Lastig te geloven dat een bus op hetzelfde traject de trein verslaat.
Ja klopt beter de hele N34 ( vanaf Emmen dan) volgens ja, anders ga je eerst weer stukje zuidelijker. Bij Tynaarlo kruist de weg het spoorquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:33 schreef dennistd het volgende:
Als je via Gieten wil dan moet je bij Tynaarlo aansluiten. Als je na Gieten alsnog via Assen wil krijg je hele rare bochten
Ik las dat dat toch onhaalbaar is ivm te lage bruggen/viaducten op de routequote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:53 schreef Peterselieman het volgende:
Buslijn 300 tussen Groningen en Emmen is zodanig druk dat er met Qliners van 15 meter in de spitsuren in een frequentie v opan 10 minuten gereden wordt. Voor de provincie Drenthe is dit niet genoeg, want om meer capaciteit te creëren willen ze dubbeldekkers in gaan zetten
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)n-Emmen-en-Groningen
Dat staat toch in de link, een nieuw aan te leggen viaduct bij het HS. Of gaat het om viaducten elders in de stad?quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik las dat dat toch onhaalbaar is ivm te lage bruggen/viaducten op de route
nee al die Dieselgestookte bussen die ongeveer in colonne gaan rijden zijn mooo?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Zeg, willen jullie eens ophouden met het plannen van allerlei spoorlijnen door onze mooie provincie?
Die gaan over bestaande wegen. En ik heb geen hekel aan bussen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 17:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nee al die Dieselgestookte bussen die ongeveer in colonne gaan rijden zijn mooo?
zou het zo druk zijn op emmen - klazinaveen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:37 schreef derLudolf het volgende:
Meer Q-buzz nieuws, vandaag volgend jaar dubbeldekkers op de 300. Ze hebben het over Groningen-Emmen, blijkbaar wordt de lijn dus ingekort? (Nu Groningen-Klazienaveen)
Geen idee, wel de tweede grote kern in de gemeente.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zou het zo druk zijn op emmen - klazinaveen?
Ik las het al op de FP inderdaad... Waar halen ze in godsnaam zo snel die dubbele bezetting aan buschauffeurs vandaanquote:
volgens de drukte meter op de Qbuzz reisplanner nietquote:Op woensdag 1 maart 2017 13:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee, wel de tweede grote kern in de gemeente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |