Minder overstappen is meer beter. Geen idee of het veel tijd zal schelen, als het een paar minuten scheelt denk ik dat veel mensen liever één verkeersmiddel hebbenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:41 schreef Peterselieman het volgende:
mja, dat gaat vooral over de tussenliggende plaatsen, vanuit Arnhem Centraal ben je met de trein en daarna lijn 84/88 sneller in Wageningen.
true. Bij dat soort lijnen draait het om frequentie en betrouwbaarheid.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Minder overstappen is meer beter. Geen idee of het veel tijd zal schelen, als het een paar minuten scheelt denk ik dat veel mensen liever één verkeersmiddel hebben
Europapark upgraden naar IC station probleem opgelostquote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
true. Bij dat soort lijnen draait het om frequentie en betrouwbaarheid.
Daarom ben ik ook benieuwd hoe straks in Groningen de buslijn tussen Zernike en Europapark (via UMCG Noord) zal gaan lopen. Of studenten/scholieren/werkenden al bereid zijn om in Assen de IC voor de stoptrein te verruilen om bij Europapark de bus te pakken ipv HS.
Bijzonder, hier in t Gooi komen de camerabeelden zelfs langs op t scherm dat in de bus hangt, iedereen kan dus al zien dat t werkt! Of dat de camera vies is of stuk is..quote:Op woensdag 28 juni 2017 22:49 schreef dennistd het volgende:
Zelfs een nieuwsbericht van Tubantia erover zie ik nu
http://www.tubantia.nl/en(...)erabeelden~a6359288/
Al ontbreekt daarin de achteruitrijcamera en ook de frontcamera, die vooral geplaatst is om bij aanrijdingen meer duidelijkheid over de schuldvraag te brengen.
En dan niets zeggen of zn lijnfilmquote:Op maandag 10 juli 2017 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ff weekendje in Denemarken geweest. Leuk om daar een Citea te zien. Nog leuker was de Hainje in Legoland trouwens.
We kwamen net uit Aars, we hebben in Aarsgegeten, zijn dwars door Aars heen gereden en hebben in Aars geparkeerd. Dan is het niet meer speciaalquote:
En dan ook nog langs een Fartkontrol gereden?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We kwamen net uit Aars, we hebben in Aarsgegeten, zijn dwars door Aars heen gereden en hebben in Aars geparkeerd. Dan is het niet meer speciaal
Nee.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
En dan ook nog langs een Fartkontrol gereden?
neuh, ik denk juist dat het de opmaat kan zijn naar uitbreiding. Vanwege de perikelen bij de NS konden ze eerst niets, maar nu denk ik wel weerquote:
als ze daar in Italië een paar grote goed gevulde geldzakken hebbenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh, ik denk juist dat het de opmaat kan zijn naar uitbreiding. Vanwege de perikelen bij de NS konden ze eerst niets, maar nu denk ik wel weer
Dat komt wel goedquote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als ze daar in Italië een paar grote goed gevulde geldzakken hebben
we zullen het zien als er weer een aanbesteding komtquote:
Leuk dat ze geen CO2 uitstoot hebben tijdens het eigen rijden.... alleen jammer dat nu wel weer teniet gedaan wordt door elke keer 500KM door een DIESELblok mee genomen te worden om te tankenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
Toch handig die waterstofbussen in Groningen. Geen tankstation in de buurt, dus ze zijn enkele malen achterop een trailer naar Helmond gereden om te tanken
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)Helmond-om-te-tanken
"want het heeft geen zin om die afstand zelf te gaan rijden"quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Leuk dat ze geen CO2 uitstoot hebben tijdens het eigen rijden.... alleen jammer dat nu wel weer teniet gedaan wordt door elke keer 500KM door een DIESELblok mee genomen te worden om te tanken
Tja, ambtenaren...quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"want het heeft geen zin om die afstand zelf te gaan rijden"
Nee, dus verzinnen we iets NOG slechters
als ze die dingen nou op een wagon zouden zetten... en per spoor zouden verslepenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"want het heeft geen zin om die afstand zelf te gaan rijden"
Nee, dus verzinnen we iets NOG slechters
ben je waarschijnlijk nog duurder uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als ze die dingen nou op een wagon zouden zetten... en per spoor zouden verslepen
Maar wel Milieu bewust :-)quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ben je waarschijnlijk nog duurder uit
Hybridequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:32 schreef Bitlord het volgende:
Dan moet je alsnog tanken daar, zie ik liever een tankstation met een shopje. Of dieselbussen maar dat is een andere discussie.
Ze kunnen beter een lijndienst opzetten naar Helmond En een aanhanger met extra waterstof meenemen voor de terugweg..quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"want het heeft geen zin om die afstand zelf te gaan rijden"
Nee, dus verzinnen we iets NOG slechters
Klopt, maar 9/10 keer nietquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:29 schreef Bitlord het volgende:
Hangt van de lokale situatie af. Soms is het voordeliger om een kaartje i de bus te kopen.
Fijn hoor. Zelfs bussen waarin je je Telefoon kan opladen. .quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:16 schreef borisz het volgende:
Voor het laatst in bus 82 gezeten.
Vanaf maandag bus 382
/Nieuwe concessie Haarlem-IJmond gaat vanaf zondag in.
geen 230V hebben is wel zo 2016quote:Op donderdag 7 september 2017 18:32 schreef dennistd het volgende:
Dat kan in Twente al sinds 2013. Je kunt hier zelfs je laptop opladen.
Met CANBUS-aansluiting zelfs? Ben benieuwd wat ie kost, zou bijna een leuk hobbyprojectje zijnquote:Op zaterdag 23 september 2017 22:26 schreef dennistd het volgende:
Ook in Twente kan er vanaf 1 januari alleen nog gepind worden in de bus (naast de ov-chipkaart uiteraard). Daarom is men begonnen met de inbouw van de apparatuur hiervoor. Vanmiddag zag ik de 3103 staan waar de apparatuur al ingebouwd in, maar zoals te zien nog niet in gebruik is. In de zwarte zak zal het pinapparaat wel verstopt zitten. Voor de liefhebber: het is deze tablet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, buskaartjes zijn ook zo duur... Die paar euro's heb je toch wel op zak als je de deur uit gaat...quote:Op zondag 24 september 2017 12:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
Zal ook tijd worden... groot gemis dat je niet kan pinnen in de bus.
nu moet je of wat kleingeld hebben... of die ov-chipkaart met voldoende saldo bij je hebben..
Nee? Dan moet ik eerst langs de flappentapquote:Op zondag 24 september 2017 12:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, buskaartjes zijn ook zo duur... Die paar euro's heb je toch wel op zak als je de deur uit gaat...
Het mag allemaal, zolang het maar 9 of meer zitplaatsen heeftquote:Op vrijdag 3 november 2017 16:45 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoi! Is dit topic voor bussen in het regulier openbaar vervoer of gewoon algemeen (busplaatjes, pendelvervoer, internationale lijndiensten, etc.)?
inclusief of exclusief bestuurder?quote:Op vrijdag 3 november 2017 17:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het mag allemaal, zolang het maar 9 of meer zitplaatsen heeft
Die zit toch op een zitplaats?quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
inclusief of exclusief bestuurder?
http://www.omroepflevolan(...)ur-slecht-er-aan-toequote:Tien passagiers konden ter plekke aan hun verwondingen worden behandeld. Vier gewonden zijn naar het ziekenhuis gebracht. Onder deze gewonden zijn volgens Connexxion ook beide chauffeurs. Eén van hen is er slecht aan toe.
Over een maand gaat Keolis daar rijden, dus ik denk het niet.quote:
de tweede zou er nu zo ongeveer moeten zijnquote:Op vrijdag 10 november 2017 23:44 schreef derLudolf het volgende:
Ik kwam vandaag voor de tweede keer de dubbeldekker naar Grunn tegen in Emmen. De dienst die rond 16:40 vertrekt rijdt met een dubbeldekker blijkbaar. Beide keren reed kort daarachter nog een extra 300.
Hoeveel dubbeldekkers zijn er inmiddels afgeleverd?
Volgens bovenstaand artikel zou ie er vandaag moeten zijn jaquote:Op vrijdag 10 november 2017 23:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de tweede zou er nu zo ongeveer moeten zijn
De 3691 reed vrijdag alweerquote:Op maandag 13 november 2017 12:07 schreef qu63 het volgende:
Oeps.. http://www.dvhn.nl/drenth(...)ereden-22650497.html
[..]
Volgens bovenstaand artikel zou ie er vandaag moeten zijn ja
Ik weet geen nummertjes, maar kwam hem afgelopen vrijdag ook tegen. Donderdag ook alquote:
Volgens mij kwam ik die vanmiddag tegen op de 300 toen deze een rondje Hereplein maakte.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik kijk wel eens even welke voertuigen er volgens de OV app op de 300 tuffen maar elke keer geen 3691
nouja gok dat die ook voornamelijk in de spits on-route isquote:Op woensdag 22 november 2017 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik die vanmiddag tegen op de 300 toen deze een rondje Hereplein maakte.
Kwam gister ook een tegen rond 16:45. Was toen net uit Emmen vertrokken.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nouja gok dat die ook voornamelijk in de spits on-route is
vanaf december is de route ruim 10 minuten korter. In plaats via Bolsward te rijden gaat de bus vanaf Leeuwarden via de A31/N31 rechtstreeks naar Zurich, de knooppunthalte voor de Afsluitdijk.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:51 schreef borisz het volgende:
Zaterdag in bus 350 van Leeuwarden naar Alkmaar gezeten. Best wel lollig die lange buslijn.
Nee, die komt van Syntus Overijsselquote:Op zaterdag 25 november 2017 18:21 schreef Fiorano het volgende:
Kwam net een Syntus bus tegen die van voren als Syntus Gelderland bestickert was en van de zijkant als Syntus Utrecht. Vliegende keep ofzo?
Mooi! vond t altijd al een domme stopquote:Op donderdag 23 november 2017 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vanaf december is de route ruim 10 minuten korter. In plaats via Bolsward te rijden gaat de bus vanaf Leeuwarden via de A31/N31 rechtstreeks naar Zurich, de knooppunthalte voor de Afsluitdijk.
Was dat ook niet zo in het begin van het Interlinertijdperk? Dan stopte dat ding onderweg nog in Franeker, staat mij bij.quote:Op donderdag 23 november 2017 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vanaf december is de route ruim 10 minuten korter. In plaats via Bolsward te rijden gaat de bus vanaf Leeuwarden via de A31/N31 rechtstreeks naar Zurich, de knooppunthalte voor de Afsluitdijk.
Sowieso Station Harlingen. Franeker snelweg weet ik zo niet meer.quote:Op woensdag 29 november 2017 11:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Was dat ook niet zo in het begin van het Interlinertijdperk? Dan stopte dat ding onderweg nog in Franeker, staat mij bij.
Voor zover ik mij kan herinneren vanaf de afsluitdijk alleen Harlingen en dan weer verder richting Leeuwarden.quote:Op woensdag 29 november 2017 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sowieso Station Harlingen. Franeker snelweg weet ik zo niet meer.
De passagiers van lijn 96 zijn slechter af, want hun bus is van de weg gegledenquote:
vanaf 19:00 rijd er niks meer van GDquote:Op maandag 11 december 2017 18:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De passagiers van lijn 96 zijn slechter af, want hun bus is van de weg gegleden
In Groningen rijden er slechts sporadisch bussen op de lijnen 1 en 2. Ze hebben problemen om die elektrische dingen op te laden.
Sterkte met opbouwen danquote:Op maandag 11 december 2017 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Den Haag en Amsterdam liggen helemaal plat
Den Haag gaat juist weer rijden ( en de trams zijn blijven rijden)quote:Op maandag 11 december 2017 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Den Haag en Amsterdam liggen helemaal plat
twitter:HTM_Reisinfo twitterde op maandag 11-12-2017 om 18:55:44 Op korte termijn ( ongeveer 30 minuten) zullen we de dienstregeling van de bussen weer gaan opstarten. Blijf wel re… https://t.co/NAyDjx2YcV reageer retweet
Even in Rotterdam informeren hoe je dat het beste kunt aanpakken.quote:Op maandag 11 december 2017 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Den Haag en Amsterdam liggen helemaal plat
Echte beroepschauffeurs weten wanneer ze er beter mee uit kunnen scheiden. Zeker met zo'n lichte bus. Bovendien wordt dat meestal van hogerhand besloten. Je had zelf op zich ook kunnen bedenken dat de busdiensten er uit gekieperd kunnen worden bij sneeuwval.quote:Op maandag 11 december 2017 19:07 schreef BadderHaring het volgende:
In heel Zuid-Oost Brabant al sinds vanmiddag 13:00 geen bussen. Wat een treurigheid. Het zijn toch verdomme beroepschauffeurs? Die kunnen toch wel in een beetje sneeuw rijden?
Nu moest ik dus 7km lopen. Kneuzen.
Precies.. waar je vroeger zo 12.000KG LEDIG had voor een simpele streekbus.. zit je tegenwoordig op een 8000KG LEDIG schat ik zoquote:Op maandag 11 december 2017 20:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Echte beroepschauffeurs weten wanneer ze er beter mee uit kunnen scheiden. Zeker met zo'n lichte bus. Bovendien wordt dat meestal van hogerhand besloten. Je had zelf op zich ook kunnen bedenken dat de busdiensten er uit gekieperd kunnen worden bij sneeuwval.
Los daarvan, toen had je nog underfloormotoren, dat scheelt ook een hoop. Ook bij wind. Mijn vader was chauffeur en die vond die nieuwe bussen maar niks. Bij wind moest je veel meer corrigeren.quote:Op maandag 11 december 2017 20:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Precies.. waar je vroeger zo 12.000KG LEDIG had voor een simpele streekbus.. zit je tegenwoordig op een 8000KG LEDIG schat ik zo
Een MB200 woog ongeveer 10 ton.quote:Op maandag 11 december 2017 21:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en wat woog een bus voor die lightweight rommel op de baan kwam?
o408, MB200? etc?
Sjezus, is dit het busdiensten fan-topic ofzo.quote:Op maandag 11 december 2017 20:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Echte beroepschauffeurs weten wanneer ze er beter mee uit kunnen scheiden. Zeker met zo'n lichte bus. Bovendien wordt dat meestal van hogerhand besloten. Je had zelf op zich ook kunnen bedenken dat de busdiensten er uit gekieperd kunnen worden bij sneeuwval.
Deze woog 11 ton:quote:Op maandag 11 december 2017 21:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en wat woog een bus voor die lightweight rommel op de baan kwam?
o408, MB200? etc?
Nee, maar ook niet het buschauffeur-afzeiktopic. Als een bus gaat slippen gaat dat iets meer gedonder opleveren dan bij de gemiddelde Toyota Aygo.quote:Op maandag 11 december 2017 22:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sjezus, is dit het busdiensten fan-topic ofzo.
Ik zeik geen buschauffeurs af, het gaat me om het gebrek aan vertrouwen in het personeel en de angst voor claims bij degene die de besluiten nemen.quote:Op maandag 11 december 2017 22:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet het buschauffeur-afzeiktopic. Als een bus gaat slippen gaat dat iets meer gedonder opleveren dan bij de gemiddelde Toyota Aygo.
werkgevers maken gewoon een risicoafweging. 2 bussen van in berm/sloot, de nodige schades door uitglijders tov een zeer beperkt aantal reizigers.quote:Ik zeik geen buschauffeurs af, het gaat me om het gebrek aan vertrouwen in het personeel en de angst voor claims bij degene die de besluiten nemen.
Ik heb je al uit proberen te leggen dat dat ook voor een gedeelte aan het materieel ligt. Het is te licht om veilig door de sneeuw te rijden. Veel gewicht achterin en geen druk op de stuuras.quote:Op maandag 11 december 2017 22:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zeik geen buschauffeurs af, het gaat me om het gebrek aan vertrouwen in het personeel en de angst voor claims bij degene die de besluiten nemen.
En als die mensen echt denken dat hun chauffeurs niet in staat zijn om bij een beetje sneeuw te rijden, dan moeten ze investeren in een betere opleiding.
geen idee.. zal eens kijken of ik iets kan vinden in de OVappquote:Op dinsdag 12 december 2017 22:16 schreef derLudolf het volgende:
Hoeveel dubbeldekkers rijden er inmiddels in de 300? Ik zag er vanmiddag 2. Een vertrok net richting Grunn, de ander kwam net aan.
Jup, de eerste is de 3691quote:Op woensdag 13 december 2017 16:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
geen idee.. zal eens kijken of ik iets kan vinden in de OVapp
en het zijn er in totaal 5
volgens mij is de eerste de 3691? en het hoogste nummer wat ik nu in actieve rit zie is de 3695
Op dit moment in een rit:
-> Emmen: 3694
-> Gronigen: 3693, 3695
sommige mensen zeiken op allesquote:Op maandag 18 december 2017 21:19 schreef borisz het volgende:
Geklaag over de dubbeldekkerts
http://www.nhnieuws.nl/ni(...)ers-Het-is-vreselijk
/nog geen ervaring mee gehad.
als het geen vakantie tijd was had die waarschijnlijk bommetje vol gezetenquote:Op woensdag 3 januari 2018 22:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
Als die bus vol had gezeten was dat heel anders afgelopen.
Hmm nogal ja als ik op OV wiki lees.quote:Op maandag 8 januari 2018 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
er is een lijn rond Emmen gekomen, lijn 12. Beetje vreemde lijn als je het mij vraagt. Veel verschillende begin- en eindpunten
Emmen heeft een qlink lijn....quote:Op maandag 8 januari 2018 21:48 schreef derLudolf het volgende:
Wat een pannenkoek
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)in-de-berm-bij-Emmen
Zie laatste tijd regelmatig Qlink bussen in Emmen rijden. Dacht dat die vooral voor Groningen stad bedoeld waren...
Oh, oké. Dan pak ik de trein. Leek me al sterk dat dit een normale streekbus zou zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2018 18:59 schreef _JdM_ het volgende:
Dat is een zo'n Flixbusachtige bus. Komt uit Hamburg. Persoonlijk zou ik er niet op gokken.
twitter:Royce_SCH twitterde op donderdag 18-01-2018 om 12:52:40 @vid Bus van de weggeblazen in #Stadskanaal #rondvaart https://t.co/kxuB7FF073 reageer retweet
Daar kun je gevoeglijk vanuit gaanquote:
De motor zal wel water gedronken hebben ipv lucht.. En water in een cylinder is nogal destructiefquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar kun je gevoeglijk vanuit gaan
Wie had er tot vandaag ooit van 's Gravenmoer gehoord? Ik heb er 20 jaar gewoondquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:50 schreef Peterselieman het volgende:
In 's Gravenmoer is een bus op een boom geklapt, waarbij de chauffeur ernstig gewond is geraakt.
De bus is een Integro van TCR
https://www.ad.nl/dossier(...)eur-gewond~a75703d7/
20 jaar... Wil je er over praten? :pquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie had er tot vandaag ooit van 's Gravenmoer gehoord? Ik heb er 20 jaar gewoond
Ding is inmiddels opgevist door Poort en BKFquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
De motor zal wel water gedronken hebben ipv lucht.. En water in een cylinder is nogal destructief
En wat heb jij vandaag gedaan?....quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ding is inmiddels opgevist door Poort en BKF
Oh, hebben ze hem gewonnen?quote:Op donderdag 12 juli 2018 18:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
Mooie voor qbuzz nog 10jaar de gd consessie
gd?quote:Op donderdag 12 juli 2018 18:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
Mooie voor qbuzz nog 10jaar de gd consessie
Klagen bij de gemeente lijkt me handiger.quote:Op maandag 3 september 2018 17:32 schreef _Arual_ het volgende:
Rotschop.
Mag je bij je vervoersmaatschappij klagen over andere passagiers? Het is een beetje een ongemakkelijke situatie. Ik reis met de bus naar mijn werk en kom langs een sociale werkplaats. Sinds kort stappen bij de halte daar ongeveer 30 tot 50 mensen in die, sorry voor mijn woorden, nog net niet bij de josti-band mogen. Een begeleider zorgt dat ze goed inchecken en vertrekt dan. Wat ik begrepen heb, was er voorheen speciaal taxivervoer.
Ik weet dat het OV voor iedereen is, maar mijn rit is hiermee dus echt een verschrikking geworden. Maar, buiten het feit dat het onverdraagzaam overkomt, heb ik vast geen poot om op te staan, zeker? Ander vervoer is geen optie en ik laat me ook niet wegpesten. Vind het absurd dat mensen waarvoor eerst speciaal vervoer werd gerealiseerd, nu zo reizen en met zo velen ook!
Bij de gemeente klinkt logischer, dank voor de tip. De frequentie van de bus is niet zo, hoog dus dat kost me een groot deel aan mijn avond. En ik weet daarbij niet of ze een uur eerder en later ook in de bus zitten.quote:Op maandag 3 september 2018 17:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Klagen bij de gemeente lijkt me handiger.
Maar wat doen 'ze' dan dat jij het zo erg vindt?
En kun jij geen bus eerder of later nemen als je ze wil ontlopen?
Contact opnemen met de instelling kan natuurlijk ook, al houdt hun verantwoordelijkheid waarschijnlijk op zodra ze in de bus stappen. Of is er nog wel begeleiding aanwezig?quote:Op maandag 3 september 2018 17:47 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Bij de gemeente klinkt logischer, dank voor de tip. De frequentie van de bus is niet zo, hoog dus dat kost me een groot deel aan mijn avond. En ik weet daarbij niet of ze een uur eerder en later ook in de bus zitten.
Het is een grote rumoerige apenkooi.
De begeleiding zet ze op de bus en vertrekt dan weer. Voel me er alleen zo slecht over omdat het openbaar vervoer voor IEDEREEN is, natuurlijk. Als ik zou klagen over een blik studenten zou het absurd zijn, en dat is in de kern hetzelfde ...quote:Op maandag 3 september 2018 18:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Contact opnemen met de instelling kan natuurlijk ook, al houdt hun verantwoordelijkheid waarschijnlijk op zodra ze in de bus stappen. Of is er nog wel begeleiding aanwezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |