abonnement Unibet Coolblue
pi_167412335
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 09:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Pssst, je adres ;)
We wonen niet ver bij elkaar vandaan zie ik :)
En wat een toffe dingen, nu al :)
Even je quote aanpassen, link van de doosfoto staat er nog in. ;)
  zondag 18 december 2016 @ 10:16:05 #152
409579 LuDann
All the way
pi_167412413
Wat een heerlijke pakketten. Kazy, wat een leuk inpakpapier met die ballonnen! En vooral dat linker shirtje is leuk zeg. Shop, wat een berg! Die muziekinstrumenten. O+ En DaD ook goed verwend, wat past het allemaal mooi bij elkaar.

quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 09:28 schreef Malteser het volgende:

[..]

Die jas! Die ziet er tof uit! Wat een mooi pakket O+.
Die jas valt een beetje weg tegen het zwarte aanrecht maar ik moest wel daar de foto maken want Wolk ging er steeds met van alles vandoor. _O-

Maar hij is inderdaad fantastisch. O+



quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 09:35 schreef Malteser het volgende:

[..]

Nee joh, geeft niks. Heeft Wolk zijn achternaam?
Ja. En ik officieel ook (zijnnaam-mijnnaam) maar daar kan ik niet aan wennen. :')
pi_167412445
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:32 schreef Bloesem. het volgende:
Lieve Mineola, nu weet ik het echt zeker. Ik had stiekem al een pakje gepakt, want mini ging al naar bed en ligt daar nu prinsheerlijk met haar prachtige paarse Nona-sokken O+ En die wol omg, ik ga morgen gelijk een mutsje voor mini haken *O* En wat een bloemenpracht kreeg ik :o Maar het mooiste van alles vond ik je briefje O+ O+ O+ tot tranen aan toe. Dankjewel lieve schat :*

(morgen een foto want die sokken moeten echt in beeld)
Wat leuk om te lezen! O+ heel graag gedaan! Had je me echt al door m'n schrijfstijl? Sherlock :D
  zondag 18 december 2016 @ 10:22:05 #154
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_167412485
Wat een hoop verwennerij. Wat een leuke pakketjes komen er voorbij!
pi_167412700
Wij hebben ook uitgepakt! Het pakje stond al dagen te lonken op de kast, buiten bereik van grijpgrage handjes :D



Maar toen mocht het open, en zoveel cadeaus!!! :o en zo superleuk ingepakt ook, ik hou daarvan O+



En toen mocht er eindelijk uitgepakt worden *O*

De cadeaus waren een schot in de roos! De heren waren dolblij met de muziekinstrumenten (papa wat minder :+), de klei en de puzzel, en ik met de rest: een agenda, vrolijke sokken O+ superlekkere chocola en m'n favo thee en zeep O+ O+ O+ heel erg bedankt lieve Danic! Toch?! :@ We zijn er heel blij mee! Ik zat trouwens totaal niet in de richting met mijn verdenking, hahaha!

[ Bericht 3% gewijzigd door Mineola op 18-12-2016 11:04:01 ]
  zondag 18 december 2016 @ 10:53:37 #156
335643 faptist
Maakt fouten
pi_167412910
Wij hebben ook uitgepakt.
Ro ging zeer grondig te werk en binnen No time hadden we kattengrit, kattensnoepjes, paradontax, mascara,lipgloss,2 little people figuurtjes en een heerlijke reep chocolade uitgepakt.
Moet wel zeggen dat ik even dacht dat het Kattengrit een fopcadeautje was, maar dat bleek dus niet zo te zijn, :D
Helaas zit er geen kaart, gedicht of afzender bij dus wie kan ik bedanken?

pi_167413024
Kyara!!! :o :D :D :D
Ik had je echt nog niet door, wat goed!!!

Oooooh en zon lief pakket! O+ En XM ook dank voor de dichtkunst! O+

Je stond dus wel uiteindelijk op 3 in mijn verdachtelijstje maar ik was echt zo overtuigd van Mineola of anders Shandaly! Verwarring alom!

Dus pas bij de zoonnaam had ik het door (goede smaak hebben we).

De cadeaus zijn echt perfect, echt heel lief en naar onze smaak. En zelfs m'n speciaalbierwens is je gelukt, en dat per post, gewaagd! :P

Lieve Kyara, heeeeeeel erg bedankt voor je pakketje, echt supersuperlief!
O+ O+ O+
  zondag 18 december 2016 @ 11:04:05 #158
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_167413060
Jaaaaa! Ik had Shandaly's adres nog even geleend ;) Fijn dat je er blij mee bent. En dat het ook heel is aangekomen :D
pi_167413098
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 11:04 schreef Kyara het volgende:
Jaaaaa! Ik had Shandaly's adres nog even geleend ;) Fijn dat je er blij mee bent. En dat het ook heel is aangekomen :D
Ja ik had al het gevoel dat ik met het verzendadres bedonderd werd, maar daar heb ik Mineola steeds van beschuldigd, TUNNELVISIE! :+
  zondag 18 december 2016 @ 11:09:13 #160
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_167413128
Wij hebben vanochtend ons pakket opengemaakt onder de boom O+
De Sjes werden van het pakpapier al helemaal hyper-enthousiast :D


OK dat is op deze foto niet te zien maar het was wel zo :D

Sillie mocht het eerste pakje openmaken, dat was non-negotiable :7
Hij is meteen aan de slag gegaan met het inkleuren van zijn nieuwe zelfmaakpuzzel, hij is er heel blij mee!



Ondertussen had Suzuki zich de 'armband' toegeëigend, inmiddels hangt ie in de boom O+ zo'n leuke hanger!!



Ze dacht dat het niet beter kon worden na dit sieraad, maar toen kreeg ze RAAMSTICKERS *O*
Ze moest deze met hand en tand verdedigen tegen het muiten van haar broer, maar uiteindelijk hebben ze een pact gesloten en ze samen op het raam geplakt O+


natuurlijk moest Suzuki wel eerst een 3 kantjes lange uitleg door haar grote broer doorstaan, want waar ben je anders het kleine zusje voor :{w




Sillie had dapper de voor zijn gevoel 39 jaar doorstaan dat het duurde voordat hij nog een pakje mocht openmaken. En wat een schot in de roos! Zijn twee huidige favorieten gecombineerd: een DINO en een kerstbal in één! En nog eentje die kan groeien ook :o




Het volgende cadeau voor Suzuki was zo mooi! O+ Een laagjespuzzel O+




Daar houdt ze echt heeeel erg van, en die ze al had begon een beetje te simpel te worden dus deze komt erg goed van pas 8-)

YEAH, daarna was ik aan de beurt *O* en jouw interpretatie van de sloksokken is PERFECT!
Ze zijn leuk én fijn én warm, dankjewel!!!




En zelfs mijn wederhelft was je niet vergeten, zo lief O+
Dit biertje kende hij nog niet, en hij is er helemaal van in zijn nopjes :D Ook meteen een hint naar je afkomst, vermoedelijk ;)



Je hebt ook nog aan een praktisch cadeau gedacht: handige ziplock reiszakjes *O*


Last but not least.... ik had op mijn lijstje verteld dat wij graag kerstornamenten met een herinnering verzamelen voor in onze boom, en er komt nu een fantastische herinnering aan deze editie van SS bij :D Ik schoot hardop in de lach van deze werkelijk fantastische bal _O-


Staat ie niet fantastisch naast zn vogelneef? O+

Terwijl ik deze post maak, hebben ze ook nog eens de grootste lol met de doos waar het pakket in zat :+



Lieve CHOLULA, je identiteit heb je goed verborgen gehouden (en dat vind ik het leukst) en je was een geweldige Santa! Heel erg bedankt!!! :*
pi_167413134
:D Ik vond het wel leuk om verdacht te worden ;)
  zondag 18 december 2016 @ 11:09:50 #162
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_167413142
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 09:09 schreef Cholula het volgende:
Wij gaan eerst even op stap en in de middag gaan wij ook los! Zo'n zin in!
JIJ O+ O+ O+
pi_167413223
Ik ben verwend door Shopaholic!! En ze heeft haar nickname eer aan gedaan: een groot pakket met allemaal verwendingen, voor mij en voor de kindjes O+

pi_167413248
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 11:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Wij hebben vanochtend ons pakket opengemaakt onder de boom O+
De Sjes werden van het pakpapier al helemaal hyper-enthousiast :D

[ afbeelding ]
OK dat is op deze foto niet te zien maar het was wel zo :D

Sillie mocht het eerste pakje openmaken, dat was non-negotiable :7
Hij is meteen aan de slag gegaan met het inkleuren van zijn nieuwe zelfmaakpuzzel, hij is er heel blij mee!

[ afbeelding ]

Ondertussen had Suzuki zich de 'armband' toegeëigend, inmiddels hangt ie in de boom O+ zo'n leuke hanger!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ze dacht dat het niet beter kon worden na dit sieraad, maar toen kreeg ze RAAMSTICKERS *O*
Ze moest deze met hand en tand verdedigen tegen het muiten van haar broer, maar uiteindelijk hebben ze een pact gesloten en ze samen op het raam geplakt O+

[ afbeelding ]
natuurlijk moest Suzuki wel eerst een 3 kantjes lange uitleg door haar grote broer doorstaan, want waar ben je anders het kleine zusje voor :{w

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Sillie had dapper de voor zijn gevoel 39 jaar doorstaan dat het duurde voordat hij nog een pakje mocht openmaken. En wat een schot in de roos! Zijn twee huidige favorieten gecombineerd: een DINO en een kerstbal in één! En nog eentje die kan groeien ook :o

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het volgende cadeau voor Suzuki was zo mooi! O+ Een laagjespuzzel O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Daar houdt ze echt heeeel erg van, en die ze al had begon een beetje te simpel te worden dus deze komt erg goed van pas 8-)

YEAH, daarna was ik aan de beurt *O* en jouw interpretatie van de sloksokken is PERFECT!
Ze zijn leuk én fijn én warm, dankjewel!!!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En zelfs mijn wederhelft was je niet vergeten, zo lief O+
Dit biertje kende hij nog niet, en hij is er helemaal van in zijn nopjes :D Ook meteen een hint naar je afkomst, vermoedelijk ;)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Je hebt ook nog aan een praktisch cadeau gedacht: handige ziplock reiszakjes *O*
[ afbeelding ]

Last but not least.... ik had op mijn lijstje verteld dat wij graag kerstornamenten met een herinnering verzamelen voor in onze boom, en er komt nu een fantastische herinnering aan deze editie van SS bij :D Ik schoot hardop in de lach van deze werkelijk fantastische bal _O-

[ afbeelding ]
Staat ie niet fantastisch naast zn vogelneef? O+

Terwijl ik deze post maak, hebben ze ook nog eens de grootste lol met de doos waar het pakket in zat :+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Lieve CHOLULA, je identiteit heb je goed verborgen gehouden (en dat vind ik het leukst) en je was een geweldige Santa! Heel erg bedankt!!! :*
Zelfs als je de cadeautjes helemaal ruk zou vinden heb je dat fantastisch verborgen met je heerlijke fotoverslag❤️

Ik dacht dat ik de kerstbal kon openmaken en er dan een foto kon instoppen, dat kon dus niet. :')

Mijn man vindt dat ik mijn excuses moet aanbieden voor het bier. Van alle biertjes die de brouwer heeft heb ik blijkbaar de stomste uitgekozen. Sorry dus!

Ik vond het echt heel erg leuk op pad te gaan om cadeautjes te mogen zoeken voor jullie.
pi_167413288
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Superleuke pakketjes trouwens allemaal!

Ik mocht ook uitpakken.
De stapel cadeautjes:
[ afbeelding ]

Ook voor I was er iets bij O+:

[ afbeelding ]

Papa moest hem helpen bij het uit de doos halen. Het is een stoere 'pitieauto'!

[ afbeelding ]


En na het uitpakken alles bij elkaar. Leuke decoratiedingetjes, kaarsen, mooi lint en cadeaudoosjes, stempels en lekkere doucheschuim.

[ afbeelding ]

Lieve Sam1993, heel erg bedankt voor alle liefde die je in dit pakket gestopt
hebt, ik ben er heel blij mee!

Wat fijn dat je het een leuk pakket vind. Creatief ben ik niet en mijn haakskills zijn nog te rampzalig dus maar leuke spulletjes gezocht.

Dochter wou inpakken en was boos want wilde ook een auto en vriend is blij dat hij goed gekozen heeft haha..

Veel plezier xx


2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  zondag 18 december 2016 @ 11:27:17 #166
409579 LuDann
All the way
pi_167413394
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 10:53 schreef faptist het volgende:
Wij hebben ook uitgepakt.
Ro ging zeer grondig te werk en binnen No time hadden we kattengrit, kattensnoepjes, paradontax, mascara,lipgloss,2 little people figuurtjes en een heerlijke reep chocolade uitgepakt.
Moet wel zeggen dat ik even dacht dat het Kattengrit een fopcadeautje was, maar dat bleek dus niet zo te zijn, :D
Helaas zit er geen kaart, gedicht of afzender bij dus wie kan ik bedanken?

[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd naar het verhaal hierachter, want ik vind kattengrit en parodontax een beetje vreemde cadeaus, om het zo maar even uit te drukken.
pi_167413399
Wat een leuke cadeautjes bij iedereen. Ik ga straks uitpakken en ben al heel benieuwd ...
Als beloning wanneer ik eindelijk mijn sollicitatiebrief af heb.
pi_167413466
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:37 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik weet dat selvaria mijn santa is, en ik pak uit zodra F. mij los kan laten O+
*O* *O* *O*
Al tijd gehad? *)

Wij hebben vanochtend uitgepakt! N. rende direct op de doos af en begon gelijk te scheuren. Ze vindt wel dat ze 1,5 is en dat het leven dan heel zwaar is momenteel, dus toen de doos niet binnen 2 tellen geopend was was het brullen geblazen. _O- Een tutteldoekje voor de baby, een puzzel voor N., een superfoute varkenskerstbal voor mama, wat chocola, een pollepel en kaarsjes, wat een leuk pakket! O+ Dankjewel Sparkling! Ik had echt nog geen idee dat jij het was, maar je kaart was lekker rechttoe rechtaan. :P
  zondag 18 december 2016 @ 11:37:09 #169
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_167413545
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 11:18 schreef Cholula het volgende:

[..]

Zelfs als je de cadeautjes helemaal ruk zou vinden heb je dat fantastisch verborgen met je heerlijke fotoverslag❤

Ik dacht dat ik de kerstbal kon openmaken en er dan een foto kon instoppen, dat kon dus niet. :')

Mijn man vindt dat ik mijn excuses moet aanbieden voor het bier. Van alle biertjes die de brouwer heeft heb ik blijkbaar de stomste uitgekozen. Sorry dus!

Ik vond het echt heel erg leuk op pad te gaan om cadeautjes te mogen zoeken voor jullie.
:D :D ik ga gewoon niks zeggen en dan laat ik je nog weten wat de mening van de mijne is 8-)

En ik vind het alleen maar leuk voor het verhaal, ik zou namelijk precies hetzelfde gedaan hebben _O- O+
pi_167413595
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 11:27 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar het verhaal hierachter, want ik vind kattengrit en parodontax een beetje vreemde cadeaus, om het zo maar even uit te drukken.
Dit moet een historisch goede grap zijn waarna straks het echte pakket in de tuin gedropt wordt met een drone. Dat moet haast wel toch. Toch? TOCH?
pi_167413771
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 10:03 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

De twix ja! Mijn man was verbaasd dat ik door een Twix wist wie je was :D
Ik had echt geen flauw idee wat je hints betreft!
Mijn posts aan jou in dit topic hadden de volgende beginletters:
M
A
L
T
E
S
E
R

Ik was juist heel bang dat het te opvallend zou zijn. Maar het was dus de Twix in het pakket die de doorslag gaf.
  zondag 18 december 2016 @ 11:52:13 #172
409579 LuDann
All the way
pi_167413783
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 11:40 schreef Svane het volgende:

[..]

Dit moet een historisch goede grap zijn waarna straks het echte pakket in de tuin gedropt wordt met een drone. Dat moet haast wel toch. Toch? TOCH?
Dat kan haast niet anders, ik kan me niet voorstellen dat iemand serieus dacht 'fijne Kerst, hier is de inhoud van mijn voorraadkast'.
pi_167413857
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 10:53 schreef faptist het volgende:
Wij hebben ook uitgepakt.
Ro ging zeer grondig te werk en binnen No time hadden we kattengrit, kattensnoepjes, paradontax, mascara,lipgloss,2 little people figuurtjes en een heerlijke reep chocolade uitgepakt.
Moet wel zeggen dat ik even dacht dat het Kattengrit een fopcadeautje was, maar dat bleek dus niet zo te zijn, :D
Helaas zit er geen kaart, gedicht of afzender bij dus wie kan ik bedanken?

[ afbeelding ]
Er moeten 2 bladzijdes aan gedicht inzitten.
Maar ik zal ze nog in pm droppen
zodat je weet wie voor jou was shoppen

Jij hebt katten en ik kreeg grit
Iets wat hier niet gebruikt wordt door een lid
Mooi als vulling in de doos
anders leek het zo loos
de mascara had mijn budget doen slinken
en mijn muntjes niet meer doen blinken
Santa van Faptist
  zondag 18 december 2016 @ 12:09:16 #174
335643 faptist
Maakt fouten
pi_167414027
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 11:57 schreef Santist het volgende:

[..]

Er moeten 2 bladzijdes aan gedicht inzitten.
Maar ik zal ze nog in pm droppen
zodat je weet wie voor jou was shoppen

Jij hebt katten en ik kreeg grit
Iets wat hier niet gebruikt wordt door een lid
Mooi als vulling in de doos
anders leek het zo loos
de mascara had mijn budget doen slinken
en mijn muntjes niet meer doen blinken
Beste M

Ik ben je santa dit jaar
Met cadeaus was ik al snel klaar
Je lijstje
Maakte mij niet van het wijsje
Mascara waterproof zwart
Helemaal gevuld en niet voor een kwart
Je mag ook nog lekker genieten in jullie nieuwe huis
Samen voor de buis?
Lekker een eigen bad
Die ben je niet snel zat
Even helemaal alleen
Niemand om je heen
Voor Ro zit er ook wat in
Hopelijk is het naar haar zin
Ook de katten zijn niet vergeten
Hopelijk zullen deze het wel eten
Of gebruiken
En gaat het niet teveel ruiken
Ons exemplaar is te kieskeurig
Vindt alles al snel te geurig
Iets zelf gemaakt zat er dit jaar helaas niet in
Niet omdat ik had geen zin
Maar een ongeval gooide roet in het eten
Hiervan herstellen zal mij nog even doen zweten
Het pakket is daarom niet je van het
Het kan zeg maar net
Iets zelfs gemaakt helaas niet
Zoals je straks wel ziet
Nog meer over mij
Ik ben een zij
Wij posten eigenlijk niet samen
Al heb ik ook een dame
Ook een kat zoals je las
Hij is wel van een ras
Sinds kort nog een erbij
Dat is ook een hij
Dichten is niet favoriet
Wat rijmt er hier nou op? Oh ja biet
Typen lukt namelijk ook niet zo goed
Ik was er wel even mee zoet.
Pak alles maar gauw uit.

------


Ik heb het gedicht gelezen,
Maar weet nu nog niet wie je bent.
Doe eens vertellen :D

In ieder geval bedankt en ik hoop dat je snel opknapt!!
~:)
pi_167414094
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 11:51 schreef Malteser het volgende:

[..]

Mijn posts aan jou in dit topic hadden de volgende beginletters:
M
A
L
T
E
S
E
R

Ik was juist heel bang dat het te opvallend zou zijn. Maar het was dus de Twix in het pakket die de doorslag gaf.
Hahaha, zo was ik ook begonnen _O- maar ik ben niet eens tot zeven posts gekomen :D :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')