abonnement Unibet Coolblue
pi_167339080
quote:
17s.gif Op donderdag 15 december 2016 10:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Perceptie.
Hoe bedoel je 'perceptie'.

quote:
En verder weet ik wel hoe discussies met o.a. jou verlopen. Genoeg ervaring mee. Wat je ook aandraagt, het is nooit goed en er komt altijd wel een weerwoord. Meestal zelfs nergens op gebaseerd en puur gericht op het ontkennen / van tafel vegen van wat de opponent in de discussie aandraagt.
Dat lijkt me een normale manier van discussiëren. Iemand draagt een punt aan, daar ga je op in. Het is niet mijn probleem dat het gros van de punten die je aandraagt zo simpel van tafel te vegen zijn. Jij doet nu of dat mijn schuld is, alsof het oneerlijk is bewijs te ontkrachten in een discussie. Dat is natuurlijk niet zo, als jij bewijs aandraagt is het jouw verantwoordelijk om dat ook te verdedigen als iemand daar probeert gaten in te schieten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167339096
quote:
2s.gif Op donderdag 15 december 2016 10:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoe bedoel je 'perceptie'.

[..]

Dat lijkt me een normale manier van discussiëren. Iemand draagt een punt aan, daar ga je op in. Het is niet mijn probleem dat het gros van de punten die je aandraagt zo simpel van tafel te vegen zijn. Jij doet nu of dat mijn schuld is, alsof het oneerlijk is bewijs te ontkrachten in een discussie. Dat is natuurlijk niet zo, als jij bewijs aandraagt is het jouw verantwoordelijk om dat ook te verdedigen als iemand daar probeert gaten in te schieten.
Ok man. Geen zin hier in. :)
pi_167339128
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 10:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ok man. Geen zin hier in. :)
Een klassieker om van een discussie weg te lopen. Je had ook kunnen gaan voor 'als je wilt blijven slapen, doe dat dan lekker' of 'als je zelf de moeite niet wilt doen ga ik er ook niet verder op in', maar deze is ook wel elegant hoor.

Benieuwd naar het volgende 'bewijs' in Pizzagate dat je gaat posten in ieder geval, ik kan niet garanderen dat ik het de volgende keer niet zal proberen te ontkrachten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167339137
quote:
2s.gif Op donderdag 15 december 2016 10:09 schreef Ludachrist het volgende:
Een klassieker om van een discussie weg te lopen. Je had ook kunnen gaan voor 'als je wilt blijven slapen, doe dat dan lekker' of 'als je zelf de moeite niet wilt doen ga ik er ook niet verder op in', maar deze is ook wel elegant hoor.

Benieuwd naar het volgende 'bewijs' in Pizzagate dat je gaat posten in ieder geval, ik kan niet garanderen dat ik het de volgende keer niet zal proberen te ontkrachten.
Punt is dat je meestal niets ontkracht. -edit-

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 15-12-2016 10:35:02 ]
pi_167339155
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 10:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Punt is dat je meestal niets ontkracht.
Als je zelf de moeite niet wilt doen ga ik ook niet verder op in. -edit-

[ Bericht 12% gewijzigd door Lavenderr op 15-12-2016 10:35:35 ]
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167339461
quote:
2s.gif Op donderdag 15 december 2016 09:54 schreef Ludachrist het volgende:
Dit is toch geen discussiëren, mensen zodra ze ergens om vragen verwijzen naar google en 'zoek het maar uit' zeggen, terwijl je ondertussen nog even impliceert dat je de ogen niet geopend hebt als je het bewijs niet ziet, want 'dan sta je er niet voor open'. Dan laat je maar een conclusie over: je moet het met jou eens zijn, anders ben je gewoon niet geïnteresseerd in het onderwerp.
Het is een bekende BNW manier om te verhullen dat er helemaal geen bewijs is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_167341506
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 10:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Punt is dat je meestal niets ontkracht. -edit-
Punt is dat jij domweg niet in staat bent om ook maar iets van je hersenspinsels te onderbouwen.

Je snapt toch hopelijk wel dat "ik heb het onderzocht en daar moet je het maar mee doen" uit jouw mond/toetsenbord nu niet echt serieus te nemen is?

Vanwaar toch die wens voor omgekeerde bewijslast bij zogenaamde kritische onderzoekers zoals jij, snap je de definitie van onderzoeken niet?
pi_167341905
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:42 schreef Chewie het volgende:
Punt is dat jij domweg niet in staat bent om ook maar iets van je hersenspinsels te onderbouwen.

Je snapt toch hopelijk wel dat "ik heb het onderzocht en daar moet je het maar mee doen" uit jouw mond/toetsenbord nu niet echt serieus te nemen is?

Vanwaar toch die wens voor omgekeerde bewijslast bij zogenaamde kritische onderzoekers zoals jij, snap je de definitie van onderzoeken niet?
Ga jij nog aangeven welke quotes false zijn? -edit-

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 15-12-2016 15:32:44 ]
  donderdag 15 december 2016 @ 13:28:20 #209
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_167342448
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 23:46 schreef Wantie het volgende:

[..]

ja
Een pedofielennetwerk leuk vinden. Het zal je maar gezegd worden. :r
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 15 december 2016 @ 13:53:24 #210
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_167343086
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 21:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
This is a deliberate psychological war on US, the internet "truthers." All we have are our computers and the internet and a few websites to post on where full free-speech and free exchange of ideas and perspectives is more-or-less implemented. And yet, their main focus is PSYOPING the general public AGAINST US! lol It is working folks. We are cleaning their clocks and they are shitting their pants at the loss of their control over the masses who can now be led by people like us into a direction detrimental to the powers-that-be.
Goed stuk inderdaad. We leven in een grote psy op tegenwoordig. Daar kan Pg ook best een onderdeel van zijn, net alsof men wil dat we het weten want kp roept emo op vanuit elke hoek. Dit wil niet zeggen dat het niet gebeurt en allemaal onzin is.

“Emotions are the lowest form of consciousness. Emotional actions are the most contracted, narrowing, dangerous form of behavior. The romantic poetry and fiction of the last 200 years has quite blinded us to the fact that emotions are an active and harmful form of stupor. Any peasant can tell you that. Beware of emotions. Any child can tell you that. Watch out for the emotional person. He is a lurching lunatic. Emotions are caused by biochemical secretions in the body to serve during the state of acute emergency. An emotional person is a blind, crazed maniac. Emotions are addictive and narcotic and stupefacient. Do not trust anyone who comes on emotional.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_167343161
Als emotie = slecht zo ingebakken is bij de sheeple, waarom is The Donald dan zojuist president geworden in plaats van de koele, berekenende Clinton?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167343219
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ga jij nog aangeven welke quotes false zijn? .
Waarom zou ik dat doen, jij weigert ook om maar iets te onderbouwen en geeft zelf ook al aan dat je de quotes niet op echtheid hebt gecontroleerd en dat voor iemand die zegt zelf zoveel onderzocht te hebben :')

Als het plaatje je niet aanstaat dan gebruik je toch de report knop of is dat ook al te lastig voor een "kritisch onderzoeker"?

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 15-12-2016 15:33:21 ]
pi_167343312
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Goed stuk inderdaad. We leven in een grote psy op tegenwoordig. Daar kan Pg ook best een onderdeel van zijn, net alsof men wil dat we het weten want kp roept emo op vanuit elke hoek. Dit wil niet zeggen dat het niet gebeurt en allemaal onzin is.

“Emotions are the lowest form of consciousness. Emotional actions are the most contracted, narrowing, dangerous form of behavior. The romantic poetry and fiction of the last 200 years has quite blinded us to the fact that emotions are an active and harmful form of stupor. Any peasant can tell you that. Beware of emotions. Any child can tell you that. Watch out for the emotional person. He is a lurching lunatic. Emotions are caused by biochemical secretions in the body to serve during the state of acute emergency. An emotional person is a blind, crazed maniac. Emotions are addictive and narcotic and stupefacient. Do not trust anyone who comes on emotional.
Maar moeten we niet oppassen voor de "kritische onderzoekers" en zelfbenoemde truthers die veel claimen maar niks onderbouwen, en het nu zo weer proberen te draaien dat dit soort hoaxes bedoeld zijn om de truthers in een kwaad daglicht te stellen, ach ja zelfkennis en hand in eigen boezem steken is blijkbaar ook niet aanwezig bij de zogenaamde kritische onderzoekers en truthers zoals het mee jubelen van dit stuk wel weer laat zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2016 14:02:15 ]
pi_167343801
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Goed stuk inderdaad. We leven in een grote psy op tegenwoordig. Daar kan Pg ook best een onderdeel van zijn, net alsof men wil dat we het weten want kp roept emo op vanuit elke hoek. Dit wil niet zeggen dat het niet gebeurt en allemaal onzin is.

“Emotions are the lowest form of consciousness. Emotional actions are the most contracted, narrowing, dangerous form of behavior. The romantic poetry and fiction of the last 200 years has quite blinded us to the fact that emotions are an active and harmful form of stupor. Any peasant can tell you that. Beware of emotions. Any child can tell you that. Watch out for the emotional person. He is a lurching lunatic. Emotions are caused by biochemical secretions in the body to serve during the state of acute emergency. An emotional person is a blind, crazed maniac. Emotions are addictive and narcotic and stupefacient. Do not trust anyone who comes on emotional.
Die ironie doet pijn :'( Treurig om te zien hoe er keihard wordt geprojecteerd.
Conscience do cost.
pi_167345825
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Goed stuk inderdaad. We leven in een grote psy op tegenwoordig. Daar kan Pg ook best een onderdeel van zijn, net alsof men wil dat we het weten want kp roept emo op vanuit elke hoek. Dit wil niet zeggen dat het niet gebeurt en allemaal onzin is.

“Emotions are the lowest form of consciousness. Emotional actions are the most contracted, narrowing, dangerous form of behavior. The romantic poetry and fiction of the last 200 years has quite blinded us to the fact that emotions are an active and harmful form of stupor. Any peasant can tell you that. Beware of emotions. Any child can tell you that. Watch out for the emotional person. He is a lurching lunatic. Emotions are caused by biochemical secretions in the body to serve during the state of acute emergency. An emotional person is a blind, crazed maniac. Emotions are addictive and narcotic and stupefacient. Do not trust anyone who comes on emotional.
Dat we in één grote psyop leven betwijfel ik. Wel vermoed ik dat we regelmatig doelwit zijn van psyops die o.a. via de MSM op ons worden losgelaten om de publieke opinie te sturen om zo bepaalde (dubbele) agenda's te verwezenlijken.

Fake news wordt niet alleen door de alt-media de wereld in geholpen. Daar ben ik van overtuigd. Psychological Operations zijn gewoon onderdeel van ieder zichzelf respecterend leger en ik geloof niet dat dit alleen voor militaire doeleinden wordt ingezet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2016 21:50:24 ]
pi_167346011
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:01 schreef Chewie het volgende:
Maar moeten we niet oppassen voor de "kritische onderzoekers" en zelfbenoemde truthers die veel claimen maar niks onderbouwen, en het nu zo weer proberen te draaien dat dit soort hoaxes bedoeld zijn om de truthers in een kwaad daglicht te stellen, ach ja zelfkennis en hand in eigen boezem steken is blijkbaar ook niet aanwezig bij de zogenaamde kritische onderzoekers en truthers zoals het mee jubelen van dit stuk wel weer laat zien.
Je plaat blijft wel een beetje hangen he.
  donderdag 15 december 2016 @ 20:43:01 #217
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167352756
Het is mij allang duidelijk dat mensen die kritisch zijn, op mensen die kritisch zijn, weten dat als de persoonlijke aanvallen doorgaan, dit topic op slot gaat.

Dat is al aangekondigd dus laat je niet uit de tent lokken s.v.p. Het helpt sowieso weinig. }:|
2019: The Great Awakening
pi_167355539
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:43 schreef MangoTree het volgende:
Het is mij allang duidelijk dat mensen die kritisch zijn, op mensen die kritisch zijn, weten dat als de persoonlijke aanvallen doorgaan, dit topic op slot gaat.

Dat is al aangekondigd dus laat je niet uit de tent lokken s.v.p. Het helpt sowieso weinig. }:|
Wijze woorden.
pi_167365751
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:57 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat doen, jij weigert ook om maar iets te onderbouwen en geeft zelf ook al aan dat je de quotes niet op echtheid hebt gecontroleerd en dat voor iemand die zegt zelf zoveel onderzocht te hebben :')

Als het plaatje je niet aanstaat dan gebruik je toch de report knop of is dat ook al te lastig voor een "kritisch onderzoeker"?
In feite doet het er ook niet toe wie die citaten bedacht of gezegd heeft. Waarom zou een uitspraak meer waarde hebben als die door een bekend persoon is gezegd?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_167365809
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Een pedofielennetwerk leuk vinden. Het zal je maar gezegd worden. :r
Precies, de gretigheid waarmee wordt gehoopt dat dit soort berichten waar zijn is stuitend.
Verder ook gevaarlijk, omdat het vastklampen aan hoaxen er juist voor zorgt dat als er een keer echt iets aan de hand is, iedereen roept dat het toch wel weer een hoax zal zijn. Het leidt af van de werkelijke misstanden en misdaden die er gepleegd worden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_167367247
De mening van Alex Jones:

Conspiracy theorist Alex Jones is scrubbing online content pushing the false and dangerous conspiracy theory that Hillary Clinton’s campaign trafficked children through a D.C. pizzeria. A man who recently entered the pizzeria with a rifle and fired shots reportedly shared a piece of Jones’ content before the shooting; the video he shared is still on the website.

Jones is a radio host who has claimed that the government perpetrated the 9/11 attacks and the tragedies at Columbine, Oklahoma City, Sandy Hook, and the Boston Marathon. Jones has also repeatedly accused the Clintons of murder. He has been elevated from the fringes to the mainstream by President-elect Donald Trump, who appeared on his show and praised his “amazing” reputation. Trump adviser Roger Stone is also a regular Jones guest and contributor.

Jones and his Infowars website have promoted the false conspiracy theory dubbed "pizzagate," which alleges that top Clinton associates such as campaign manager John Podesta are trafficking children through the Comet Ping Pong restaurant.

Hele artikel: https://mediamatters.org/(...)shooter-jones/214809
  vrijdag 16 december 2016 @ 14:58:22 #222
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167370352
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat we in één grote psyop leven betwijfel ik. Wel vermoed ik dat we regelmatig doelwit zijn van psyops die o.a. via de MSM op ons worden losgelaten om de publieke opinie te sturen om zo bepaalde (dubbele) agenda's te verwezenlijken.

Fake news wordt niet alleen door de alt-media de wereld in geholpen. Daar ben ik van overtuigd. Psychological Operations zijn gewoon onderdeel van ieder zichzelf respecterend leger en ik geloof niet dat dit alleen voor militaire doeleinden wordt ingezet.
Zoals Russische hackers die bepaalde dingen op wikileaks zetten? Die hebben denk ik wel wat invloed gehad ja, op de publieke opinie.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_167373185
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zoals Russische hackers die bepaalde dingen op wikileaks zetten? Die hebben denk ik wel wat invloed gehad ja, op de publieke opinie.
Mwah... dat de Russen ineens overal achter zitten lijkt me ook een PSYOP.
pi_167373231
Dat ze er niet achter zouden zitten is dan toch automatisch ook een mogelijke psyop?

Psyops overal 8-)
Conscience do cost.
pi_167373259
Ach, het zijn allemaal van die berichten die moeilijk of zelfs niet op waarheid te staven zijn. Ik neem het met een korreltje zout.

Denk dat niemand kan ontkennen dat het westen de laatste tijd flink bezig is met een anti Rusland campagne. De MSM doet daar lekker aan mee.

Ik zeg, spelen met vuur.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2016 17:15:00 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')