abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 januari 2017 @ 16:49:39 #251
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_168375887
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 16:43 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Geld teveel? Damn.
Ja, wordt waarschijnlijk wel een wonderkind en verder koop ik toch niet zoveel. :) Heb het geld er in ieder geval voor.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_168376033
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 16:49 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ja, wordt waarschijnlijk wel een wonderkind en verder koop ik toch niet zoveel. :) Heb het geld er in ieder geval voor.
Lekker!

quote:
10s.gif Op maandag 23 januari 2017 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens, mijn normale speelwijze staat op controleren. Voor een bekerwedstrijd tegen een amateur had ik hem naar aanvallend geswitched. Toen ik hem daarna weer terug wilde zetten voor de competitie blijk ik te snel geklikt te hebben en hem op counteren gezet te hebben dus ik speel al een wedstrijd of 5 met een speelwijze die ik eigenlijk niet wil :')
_O-

Niks mis met counteren _O_

Welke dingen zijn belangrijk als je wil controleren/aanvallen?
Children of the night. What music they make.
  maandag 23 januari 2017 @ 17:05:28 #253
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168376204
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 16:56 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Lekker!

[..]

_O-

Niks mis met counteren _O_

Welke dingen zijn belangrijk als je wil controleren/aanvallen?
Ik heb maar heel weinig teaminstructies eigenlijk. Mijn tactiek staat ergens hierboven als het goed is.

Ik moet zeggen dat ik vrijwel altijd zo speel. Ik heb regelmatig games gehad met degradatiekandidaten, daar heb ik ook vaak genoeg geprobeerd om een verdedigend ingestelde tactiek te maken, maar dat heb ik letterlijk nog nooit aan de praat gekregen. Ook bij dat soort clubjes vergaat het mij altijd een stuk beter als ik wat meer probeer aan te vallen, vanaf het begin van seizoen 1 al. Ik parkeer alleen af en toe de bus (5-4-1, consolideren, tijd rekken alles :7 ) bij een minimale voorsprong in de laatste 5 tot 10 minuten en dat wil wel redelijk werken, maar een verdedigende tactiek hebben voor 90 minuten is mij nog nooit gelukt.

Dus ik kan op dat vlak wel wat hulp gebruiken :D
pi_168377126
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 16:20 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

In zo'n geval herlaad ik altijd gewoon totdat ik opnieuw gewonnen heb hoor. Dan maar "cheaten" :')

Overigens heb ik echt zo goed als nooit crashes, maar door schade en schande uit het verleden save nu ik standaard na iedere wedstrijd _O-
Tot overmaat van ramp Robben, Pereiro, Mora en Pröpper ook nog geblesseerd. :D
pi_168377377
Weet iemand hoe ik kan zorgen dat m'n club pro wordt? Want nu spelen mijn spelers gratis voor de club, wat betekent dat als z het goed doen ze dan worden weggeplukt door teams uit hogere divisies. Ik raak nu m'm beste FB kwijt hierdoor, en ik kan alleen een speler een parttimecontract aanbieden, en voor maar 1 jaar. En ik zit al boven mn WageBudget.

En een CD is er ook vandoor, naar de nr. 3 van m'n divisie :')

[ Bericht 19% gewijzigd door DeHovenier op 23-01-2017 19:54:34 ]
Children of the night. What music they make.
pi_168391323
Ik heb gevraagd aan t bestuur of ik een cursus kan volgen om zo m'n trainerstats omhoog te krikken. Huidige status:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar t bestuur zegt nee omdat ze bang zijn dat er een grotere club voor me komt en dat ze die investering in me dan voor niks hebben gedaan. Uiteindelijk gingen ze toch overstag, maar pas wel nadat ik had beloofd om m'n contract te verlengen. Maar mocht ik de doelstelling van de club niet halen, dan word ik alsnog ontslagen :')

Doelstelling is om te eindigen in de middenmoot, en ik sta nu 13e na 29 wedstrijden, dus dat is geen probleem.
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 10:51:42 #257
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_168391709
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 10:16 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb gevraagd aan t bestuur of ik een cursus kan volgen om zo m'n trainerstats omhoog te krikken. Huidige status:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar t bestuur zegt nee omdat ze bang zijn dat er een grotere club voor me komt en dat ze die investering in me dan voor niks hebben gedaan. Uiteindelijk gingen ze toch overstag, maar pas wel nadat ik had beloofd om m'n contract te verlengen. Maar mocht ik de doelstelling van de club niet halen, dan word ik alsnog ontslagen :')

Doelstelling is om te eindigen in de middenmoot, en ik sta nu 13e na 29 wedstrijden, dus dat is geen probleem.
beste kale bats
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_168391716
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 18:02 schreef DeHovenier het volgende:
Weet iemand hoe ik kan zorgen dat m'n club pro wordt? Want nu spelen mijn spelers gratis voor de club, wat betekent dat als z het goed doen ze dan worden weggeplukt door teams uit hogere divisies. Ik raak nu m'm beste FB kwijt hierdoor, en ik kan alleen een speler een parttimecontract aanbieden, en voor maar 1 jaar. En ik zit al boven mn WageBudget.

En een CD is er ook vandoor, naar de nr. 3 van m'n divisie :')
Volgens mij is de makkelijkste manier om pro te worden door te promoveren naar een hogere divisie, weet even niet of je dat ook zelf aan kunt vragen O-)
pi_168397621
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 10:51 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

beste kale bats
kale koppen niet te stoppen

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 10:52 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Volgens mij is de makkelijkste manier om pro te worden door te promoveren naar een hogere divisie, weet even niet of je dat ook zelf aan kunt vragen O-)
Ik heb het gevraagd aan het bestuur, maar ze weigerden. Waarom weet ik niet meer.


Gewoon de beuk erin, ja tog \m/

Reactie van de coach van de tegenpartij waar ik net met 0-1 heb gewonnen:


Dit is wel een leuk statistiekje :')


[ Bericht 6% gewijzigd door DeHovenier op 24-01-2017 16:35:41 ]
Children of the night. What music they make.
  woensdag 25 januari 2017 @ 02:02:05 #260
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168411183
Schommel zo rond de 10-12de plek in eerste seizoen in Eredivisie met Fortuna. Controlerend spelen tegen clubjes als Zwolle, Heracles, etc, gaat wel goed. En in thuiswedstrijden ook wel tegen Heerenveen en dat soort clubs. Maar in uitwedstrijden ben ik altijd vrijwel kansloos tegen het niveau Heerenveen en hoger. Counteren lukt ook niet. Creëer dan zelf haast niks, maar sta wel altijd onder flinke druk en krijg dan ook gewoon goals tegen. Al kom ik vaker 1-0 voor, verlies ik alsnog 3-1 ofzo.

Iemand tips? Welke instructies te gebruiken oid?

Alvast bedankt :P

edit: Heb nu maar gewoon op controleren gespeeld, 1-1 thuis tegen Utrecht (nummer 1) en uit tegen AZ (nummer 2) 0-1 gewonnen. Thuis tegen Ajax toch maar weer gecounterd, alleen wat dingen aangepast. Resultaat: 1-0 gewonnen. Hier kan ik wel op voortborduren :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Wicky15 op 25-01-2017 03:34:26 ]
pi_168412700
Ik krijg de mogelijkheid om NUFC in de PL te houden in seizoen 2017/2018. Halverwege het seizoen sta ik met PSV echter bovenaan en begint het te draaien. Net Van Ginkel en Oliver gratis binnengehengeld voor aankomend seizoen. Ik denk dat ik deze eens wegsave om er op een later tijdstip weer mee aan de gang te gaan en dat ik kies voor een Noord-Engelse uitdaging. :)
  woensdag 25 januari 2017 @ 18:06:28 #262
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168422315
Tiende geworden met Fortuna in de Eredivisie. Niet slecht. Ik weet alleen niet hoe ik nu de volgende stap kan zetten. Geld is er (bijna) niet.

En ik ben een slecht tacticus. Prestaties zijn zo wisselvallig als de pest :{
pi_168422371
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 18:06 schreef Wicky15 het volgende:
Tiende geworden met Fortuna in de Eredivisie. Niet slecht. Ik weet alleen niet hoe ik nu de volgende stap kan zetten. Geld is er (bijna) niet.

En ik ben een slecht tacticus. Prestaties zijn zo wisselvallig als de pest :{
Doe je goed!!
U MAD?
  woensdag 25 januari 2017 @ 18:22:39 #264
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168422676
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 18:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Doe je goed!!
Thanks. Was het derde seizoen :P

Is alleen lastig om spelers te vinden ;(
pi_168426024
quote:
14s.gif Op woensdag 25 januari 2017 18:22 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Thanks. Was het derde seizoen :P

Is alleen lastig om spelers te vinden ;(
Krijgt je club dan ook wel steeds een betere status? Ik bedoel; het is nu niet meer het Fortuna van de eerste divisie qua status of wel?
U MAD?
  woensdag 25 januari 2017 @ 21:53:27 #266
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168428653
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 20:34 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Krijgt je club dan ook wel steeds een betere status? Ik bedoel; het is nu niet meer het Fortuna van de eerste divisie qua status of wel?
Geen idee waar je dat kan zien, maar dat lijkt me niet. Trainings- en jeugdcomplex zijn al verbeterd, meer salarisruimte voor staf, etc.

Spelers als Slagveer kan ik opzich wel betalen, maar die voelen zich ook al te goed voor Fortuna :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Wicky15 op 26-01-2017 00:12:37 ]
pi_168436593
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 20:34 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Krijgt je club dan ook wel steeds een betere status? Ik bedoel; het is nu niet meer het Fortuna van de eerste divisie qua status of wel?
Dat gaat - vooral in kleinere competities - erg langzaam. Zodra je Europees gaat spelen dan schiet het wel opeens omhoog.

In mijn huidige game met Swansea is het af en toe al ingewikkeld genoeg om Europees voetbal te halen als je op moet boksen tegen de rijkere clubs in Engeland. Spelers gaan nu ook Europees voetbal eisen naarmate ze zich ontwikkelen.
  donderdag 26 januari 2017 @ 11:03:39 #268
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168436892
Waarom doen sommige clubs zo moeilijk? :')

Ik heb met Twente net mijn keeper verkocht, wilde Hahn halen. Die speelt nooit bij Feyenoord, maar is wel jong en al een prima doelman die beter is dan mijn huidige (verkochte) keeper. Omdat hij nooit speelt is hij echter wel ongelukkig en staat hij op de TL. Hij heeft ook maar een marktwaarde van 350k maar ondanks dat alles wil Feyenoord geen cent minder dan 2,7 miljoen en wordt elk bod daar onder direct afgewezen :')
pi_168440000
Ik weet nog dat ik bij de oude FM-spellen allerlei kitpacks/logopacks etc moest downloaden.Is dat nog steeds en zo ja, waar kan ik die het beste vandaan halen?
-webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
  donderdag 26 januari 2017 @ 13:41:02 #270
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_168440067
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2017 13:38 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik weet nog dat ik bij de oude FM-spellen allerlei kitpacks/logopacks etc moest downloaden.Is dat nog steeds en zo ja, waar kan ik die het beste vandaan halen?
forum.manutd.nl
pi_168440736
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2017 21:53 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Geen idee waar je dat kan zien, maar dat lijkt me niet. Trainings- en jeugdcomplex zijn al verbeterd, meer salarisruimte voor staf, etc.

Spelers als Slagveer kan ik opzich wel betalen, maar die voelen zich ook al te goed voor Fortuna :')
Gewoon heel veel transfervrije spelers halen of huren bij de grote clubs en dan Europees voetbal halen.
Oh.
pi_168441263
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2017 13:38 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik weet nog dat ik bij de oude FM-spellen allerlei kitpacks/logopacks etc moest downloaden.Is dat nog steeds en zo ja, waar kan ik die het beste vandaan halen?
www.fmscout.com
pi_168441588
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 11:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom doen sommige clubs zo moeilijk? :')

Ik heb met Twente net mijn keeper verkocht, wilde Hahn halen. Die speelt nooit bij Feyenoord, maar is wel jong en al een prima doelman die beter is dan mijn huidige (verkochte) keeper. Omdat hij nooit speelt is hij echter wel ongelukkig en staat hij op de TL. Hij heeft ook maar een marktwaarde van 350k maar ondanks dat alles wil Feyenoord geen cent minder dan 2,7 miljoen en wordt elk bod daar onder direct afgewezen :')
Mij lukt het in het tweede seizoen wel om Hahn te halen. Uitstekende doelman moet ik zeggen. Ik kon hem helaas niet behouden, omdat Nice aan de deur kwam kloppen... En ik mocht in het derde seizoen nog geen Europees voetbal spelen, ivm de restricties.
  donderdag 26 januari 2017 @ 15:03:33 #274
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168442096
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gewoon heel veel transfervrije spelers halen of huren bij de grote clubs en dan Europees voetbal halen.
Probeer ik ook ja, maar is nog best lastig. Ook veel talenten willen niet komen :')

Sørloth wel gehaald, vorig seizoen al. Scoorde er 19 en ook nog wat assists. Maar die wou per se een gelimiteerd afkoopsom van 1.3 mln in zijn contract dus ik denk dat die na dit seizoen ook weg is.

Zo snel mogelijk Europees voetbal halen inderdaad.
pi_168442121
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 15:03 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Probeer ik ook ja, maar is nog best lastig. Ook veel talenten willen niet komen :')

Sørloth wel gehaald, vorig seizoen al. Scoorde er 19 en ook nog wat assists. Maar die wou per se een gelimiteerd afkoopsom van 1.3 mln in zijn contract dus ik denk dat die na dit seizoen ook weg is.

Zo snel mogelijk Europees voetbal halen inderdaad.
Talenten van Ajax, PSV of Feyenoord niet als je 10e bent geworden? Gek.

Wat zijn je financiën nu?
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')