abonnement Unibet Coolblue
pi_167429436
Is er al nieuws?
pi_167432166
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 20:57 schreef potjecreme het volgende:
Is er al nieuws?
ik zit ook in spanning te wachten :-)
Als je het als klusser even niet wi't, Tape, Pur of Kit!
pi_167573535
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 17:40 schreef zoz het volgende:
De beste man zou toch dinsdag komen. Hoe is het afgelopen?
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 19:26 schreef Sorella het volgende:
Ben ik ook benieuwd naar maar misschien heeft ts wel ruzie gehad met de beste man en ligt hij nu in het ziekenhuis met 2 gebroken armen ?
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 20:57 schreef potjecreme het volgende:
Is er al nieuws?
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 22:10 schreef bouwkloon het volgende:

[..]

ik zit ook in spanning te wachten :-)
Hallo allemaal sorry voor deze late reactie ik ben een weekje weg geweest voor mijn werk.
De "beste man" :P is langs geweest en heeft het probleem erkend. De geboden oplossing is of opnieuw leggen of laten liggen en de helft betalen.

We hebben gezegd dat we ¤2500,- nog steeds erg veel geld vinden voor een vloer die er niet uit ziet :D We hebben gekozen voor opnieuw laten leggen. We hebben hem nog een mail gestuurd dat hij de verantwoording neemt voor alle kasten, bed en overige spullen die verplaatst en uit elkaar gehaald moeten worden. Sommige kasten (ikea) zijn al een keer uit elkaar gehaald en waren al met moeite in elkaar te krijgen. Dus een derde keer in elkaar zetten zal denk ik geen succes worden.Op deze mail hebben wij nog geen reactie gehad (4 dagen geleden verstuurd).

We zien er wel erg tegen op dat alles weer over hoop gehaald gaat worden :'( Zeker nu er een klein mannetje bij is gekomen hebben we daar eigenlijk helemaal geen zin. Maar voorlopig wachten we de laatste mail af want het is natuurlijk super slecht.

Zodra ik antwoord heb op de laatste mail zal ik het hier laten weten voor de geïnteresseerden.

(allemaal nog bedankt voor de tips en foto's!) ^O^
pi_167573790
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:21 schreef Skankhunt49 het volgende:

Zodra ik antwoord heb op de laatste mail zal ik het hier laten weten voor de geïnteresseerden.

En foto's als het opnieuw ligt!!!

Overigens had je voor dat geld niet ook een mooie laminaatvloer kunnen leggen? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:55:07 #80
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_167573977
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:41 schreef Geralt het volgende:

[..]

En foto's als het opnieuw ligt!!!

Overigens had je voor dat geld niet ook een mooie laminaatvloer kunnen leggen? :@
Als je vloerverwarming hebt is de geleiding van de warmte met pvc wel echt beter. En pvc en laminaat hebben andere eigenschappen qua geluid etc. Dus de keuze voor het één of het ander is niet zomaar uitwisselbaar.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator zaterdag 24 december 2016 @ 12:18:48 #81
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_167574325
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:21 schreef Skankhunt49 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Hallo allemaal sorry voor deze late reactie ik ben een weekje weg geweest voor mijn werk.
De "beste man" :P is langs geweest en heeft het probleem erkend. De geboden oplossing is of opnieuw leggen of laten liggen en de helft betalen.

We hebben gezegd dat we ¤2500,- nog steeds erg veel geld vinden voor een vloer die er niet uit ziet :D We hebben gekozen voor opnieuw laten leggen. We hebben hem nog een mail gestuurd dat hij de verantwoording neemt voor alle kasten, bed en overige spullen die verplaatst en uit elkaar gehaald moeten worden. Sommige kasten (ikea) zijn al een keer uit elkaar gehaald en waren al met moeite in elkaar te krijgen. Dus een derde keer in elkaar zetten zal denk ik geen succes worden.Op deze mail hebben wij nog geen reactie gehad (4 dagen geleden verstuurd).

We zien er wel erg tegen op dat alles weer over hoop gehaald gaat worden :'( Zeker nu er een klein mannetje bij is gekomen hebben we daar eigenlijk helemaal geen zin. Maar voorlopig wachten we de laatste mail af want het is natuurlijk super slecht.

Zodra ik antwoord heb op de laatste mail zal ik het hier laten weten voor de geïnteresseerden.

(allemaal nog bedankt voor de tips en foto's!) ^O^
Je bent er nog lang niet; ben benieuwd hoe het opgelost wordt en of dat ook allemaal naar wens is. Denk dat hij gaat zeggen dat je zelf zorg moet dragen dat de ruimten zoveel mogelijk leeg zijn en dat hij geen verantwoording neemt voor het uit en in elkaar zetten van de aanwezige meubels.

Ik zou dat die persoon ook helemaal niet toe vertrouwen eigenlijk :X
pi_167574694
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:41 schreef Geralt het volgende:

[..]

En foto's als het opnieuw ligt!!!

Overigens had je voor dat geld niet ook een mooie laminaatvloer kunnen leggen? :@
Die foto's zal ik plaatsen als het zover is :)
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:55 schreef laziness het volgende:

[..]

Als je vloerverwarming hebt is de geleiding van de warmte met pvc wel echt beter. En pvc en laminaat hebben andere eigenschappen qua geluid etc. Dus de keuze voor het één of het ander is niet zomaar uitwisselbaar.
Het was voor ons inderdaad de combinatie vloerverwarming en pvc dat wij daarom voor pvc hebben gekozen. En het loopt lekker :)
pi_167574781
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:18 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Je bent er nog lang niet; ben benieuwd hoe het opgelost wordt en of dat ook allemaal naar wens is. Denk dat hij gaat zeggen dat je zelf zorg moet dragen dat de ruimten zoveel mogelijk leeg zijn en dat hij geen verantwoording neemt voor het uit en in elkaar zetten van de aanwezige meubels.

Ik zou dat die persoon ook helemaal niet toe vertrouwen eigenlijk :X
Dat vertrouwen is inderdaad nog niet helemaal terug :D Maar het is wel een bedrijf wat een naam hoog te houden heeft dus denk niet dat ze dat op het spel gaan zetten. Al is dit nog wel even afwachten natuurlijk.
pi_167593338
Pvc vloeren zijn vaker een drama. Ik heb er meerdere voorbeelden van gezien. In jouw geval zou ik de vloer laten verwijderen en er een houten vloer inleggen. Hout is natuurlijk en ook veel beter voor je leefklimaat. Pvc is chemisch en de gezondheidseffecten van een dergelijke vloer zijn nog niet eens goed onderzocht. Ik snap echt niet waarom mensen een plastike vloer laten leggen, terwijl je voor hetzelfde geld een prachtige parket, of plankenvloer kan laten leggen!!
pi_167593401
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:21 schreef Skankhunt49 het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Hallo allemaal sorry voor deze late reactie ik ben een weekje weg geweest voor mijn werk.
De "beste man" :P is langs geweest en heeft het probleem erkend. De geboden oplossing is of opnieuw leggen of laten liggen en de helft betalen.

We hebben gezegd dat we ¤2500,- nog steeds erg veel geld vinden voor een vloer die er niet uit ziet :D We hebben gekozen voor opnieuw laten leggen. We hebben hem nog een mail gestuurd dat hij de verantwoording neemt voor alle kasten, bed en overige spullen die verplaatst en uit elkaar gehaald moeten worden. Sommige kasten (ikea) zijn al een keer uit elkaar gehaald en waren al met moeite in elkaar te krijgen. Dus een derde keer in elkaar zetten zal denk ik geen succes worden.Op deze mail hebben wij nog geen reactie gehad (4 dagen geleden verstuurd).

We zien er wel erg tegen op dat alles weer over hoop gehaald gaat worden :'( Zeker nu er een klein mannetje bij is gekomen hebben we daar eigenlijk helemaal geen zin. Maar voorlopig wachten we de laatste mail af want het is natuurlijk super slecht.

Zodra ik antwoord heb op de laatste mail zal ik het hier laten weten voor de geïnteresseerden.

(allemaal nog bedankt voor de tips en foto's!) ^O^
Zie het als leergeld. De vloer eruit en laat die knoeiers niet opnieuw in je huis. Dit wordt niets! Misschien kun je straks wel blij zijn dat je nu een goed excuus hebt die foute pvc vloer eruit te slopen.
  zondag 25 december 2016 @ 11:11:35 #86
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_167593846
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 10:46 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Pvc vloeren zijn vaker een drama. Ik heb er meerdere voorbeelden van gezien. In jouw geval zou ik de vloer laten verwijderen en er een houten vloer inleggen. Hout is natuurlijk en ook veel beter voor je leefklimaat. Pvc is chemisch en de gezondheidseffecten van een dergelijke vloer zijn nog niet eens goed onderzocht. Ik snap echt niet waarom mensen een plastike vloer laten leggen, terwijl je voor hetzelfde geld een prachtige parket, of plankenvloer kan laten leggen!!
Wat een bull-shit. Je eet het pvc niet op.
  zondag 25 december 2016 @ 11:58:54 #87
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_167594906
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 10:46 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Pvc vloeren zijn vaker een drama. Ik heb er meerdere voorbeelden van gezien. In jouw geval zou ik de vloer laten verwijderen en er een houten vloer inleggen. Hout is natuurlijk en ook veel beter voor je leefklimaat. Pvc is chemisch en de gezondheidseffecten van een dergelijke vloer zijn nog niet eens goed onderzocht. Ik snap echt niet waarom mensen een plastike vloer laten leggen, terwijl je voor hetzelfde geld een prachtige parket, of plankenvloer kan laten leggen!!
Omdat hout hele andere eigenschappen heeft en niet iedereen op hout zit te wachten daarom.
Zo ongeveer onze hele wijk heeft pvc trouwens +300 huizen en allemaal mooi strak.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_167596037
Ik vind pvc erg lelijk, maar daar heeft Ts niets aan.

Wat is het vervolg van dit verhaal? Ben benieuwd :)
Whatever...
  zondag 25 december 2016 @ 12:50:08 #89
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_167596376
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 12:38 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind pvc erg lelijk, maar daar heeft Ts niets aan.

Wat is het vervolg van dit verhaal? Ben benieuwd :)
Een goede PVC vloer van bijvoorbeeld M-flor zoals TS heeft is echt niet lelijk. Sterker nog, je moet goed kijken of het hout of PVC is.
pi_167596461
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 12:50 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Een goede PVC vloer van bijvoorbeeld M-flor zoals TS heeft is echt niet lelijk. Sterker nog, je moet goed kijken of het hout of PVC is.
Maar waarom dan niet een echte houten vloer? Hout is veel warmer ,heeft goede isolerende eigenschappen , gaat eeuwig mee en is echt mooi leeft en is makkelijk in onderhoud. Qua prijs heb je voor dat geld van die lelijke pvc vloer ook een massief eiken vloer die je nooit meer hoeft te vervangen. Een houten vloer wordt alleen maar mooier, hoe langer hij erin ligt in tegenstelling tot andere vloeren, die je weer zal moeten vervangen.
pi_167596520
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 11:58 schreef laziness het volgende:

[..]

Omdat hout hele andere eigenschappen heeft en niet iedereen op hout zit te wachten daarom.
Zo ongeveer onze hele wijk heeft pvc trouwens +300 huizen en allemaal mooi strak.
juist in hout heb je talloze opties, qua soort hout, eigenschappen en kleur. Waarom zou je daar niet op zitten wachten. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zit te wachten op een kille plastic vloer???
  zondag 25 december 2016 @ 13:00:40 #92
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_167596628
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 12:55 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

juist in hout heb je talloze opties, qua soort hout, eigenschappen en kleur. Waarom zou je daar niet op zitten wachten. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zit te wachten op een kille plastic vloer???
Tja dat is verschil in smaak. Ik zie niet in waarom je TS zijn vloer afkraakt. Het is zijn keuze. En dat jij iets niet ziet maakt het niet tot algehele waarheid.
Pvc heeft met vloerverwarming veel beter geleidende eigenschappen dan hout. Ook maakt het veel minder lawaai als je er op loopt etc.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 25 december 2016 @ 13:24:12 #93
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_167597269
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 12:53 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Maar waarom dan niet een echte houten vloer? Hout is veel warmer ,heeft goede isolerende eigenschappen , gaat eeuwig mee en is echt mooi leeft en is makkelijk in onderhoud. Qua prijs heb je voor dat geld van die lelijke pvc vloer ook een massief eiken vloer die je nooit meer hoeft te vervangen. Een houten vloer wordt alleen maar mooier, hoe langer hij erin ligt in tegenstelling tot andere vloeren, die je weer zal moeten vervangen.
PVC is ideaal met vloerverwarming. Daarnaast is hout met kinderen niet ideaal omdat alles wat je erop knoeit je vaak blijft zien. Daarnaast is PVC veel sterker.
pi_167597710
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 13:00 schreef laziness het volgende:

[..]

Tja dat is verschil in smaak. Ik zie niet in waarom je TS zijn vloer afkraakt. Het is zijn keuze. En dat jij iets niet ziet maakt het niet tot algehele waarheid.
Pvc heeft met vloerverwarming veel beter geleidende eigenschappen dan hout. Ook maakt het veel minder lawaai als je er op loopt etc.
Ik kraak de vloer van TS niet af, ik vind het alleen onbegrijpelijk dat iemand een dergelijke vloer zou willen. Het is inderdaad de eigen keuze van TS, maar vaak een keuze, omdat ze wat worden aangepraat door een gladde verkoper.

Er gaat niets boven een krakende oude houten vloer, heerlijk .. en je ziet op een gelakte parketvloer ook geen vlekken, op een geoliede vloer zijn die ook eenvoudig weg te werken mocht je dit willen. Kikk eens naar een oude bruine kroeg met een houten vloer. Hoe ouder en geleefder de vloer, hoe mooier. Houten vloeren gaan veel langer mee dan pvc vloeren, dus zijn veel duurzamer.
  zondag 25 december 2016 @ 13:44:42 #95
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_167597838
Wat een aanname dat het aangepraat wordt :')
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator zondag 25 december 2016 @ 13:59:15 #96
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_167598103
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 13:39 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
, omdat ze wat worden aangepraat door een gladde verkoper.
Laten we de persoonlijke keuze van TS buiten dit topic laten; smaken verschillen gelukkig en niet iedereen heeft dezelfde financiële (on)mogelijkheden. :)
pi_167598271
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 13:39 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Ik kraak de vloer van TS niet af, ik vind het alleen onbegrijpelijk dat iemand een dergelijke vloer zou willen. Het is inderdaad de eigen keuze van TS, maar vaak een keuze, omdat ze wat worden aangepraat door een gladde verkoper.

Er gaat niets boven een krakende oude houten vloer, heerlijk .. en je ziet op een gelakte parketvloer ook geen vlekken, op een geoliede vloer zijn die ook eenvoudig weg te werken mocht je dit willen. Kikk eens naar een oude bruine kroeg met een houten vloer. Hoe ouder en geleefder de vloer, hoe mooier. Houten vloeren gaan veel langer mee dan pvc vloeren, dus zijn veel duurzamer.
Je brengt het zo, dat TS eigenlijk een houten vloer had moeten kopen. Omdat jij het wil. Precies hetzelfde als een gladde verkoper.
Iedereen z'n smaak en interesses hoeven niet met die van jou overeen te komen toch?
pi_167599941
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 12:53 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Maar waarom dan niet een echte houten vloer? Hout is veel warmer ,heeft goede isolerende eigenschappen , gaat eeuwig mee en is echt mooi leeft en is makkelijk in onderhoud. Qua prijs heb je voor dat geld van die lelijke pvc vloer ook een massief eiken vloer die je nooit meer hoeft te vervangen. Een houten vloer wordt alleen maar mooier, hoe langer hij erin ligt in tegenstelling tot andere vloeren, die je weer zal moeten vervangen.
Precies het dikgedrukte is een reden om juist terughoudend te zijn wat betreft houten vloeren in een huis met vloerverwarming. De enigszins isolerende werking van hout zorgt voor een verminderde afgiftecapaciteit van de vloerverwarming tot wel 25 a 30 procent. Dat kan betekenen dat je op een koude winterdag je huis niet of nauwelijks warm gestookt krijgt. Tevens kan het zorgen voor hogere stookkosten, als de onderzijde van de vloer niet heel goed geïsoleerd is.

Wat voor soort vloer jij of ieder ander mooi of lelijk vindt niet belangrijk. Zolang de koper/eigenaar het maar mooi vindt.
pi_167600312
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 16:06 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Precies het dikgedrukte is een reden om juist terughoudend te zijn wat betreft houten vloeren in een huis met vloerverwarming. De enigszins isolerende werking van hout zorgt voor een verminderde afgiftecapaciteit van de vloerverwarming tot wel 25 a 30 procent. Dat kan betekenen dat je op een koude winterdag je huis niet of nauwelijks warm gestookt krijgt. Tevens kan het zorgen voor hogere stookkosten, als de onderzijde van de vloer niet heel goed geïsoleerd is.

Wat voor soort vloer jij of ieder ander mooi of lelijk vindt niet belangrijk. Zolang de koper/eigenaar het maar mooi vindt.
Je kan ook een convectieput maken. Ik vind vloerverwarming ook al niks en inderdaad lijkt me niet geschikt voor een houten vloer. Een hout of kolenkachel, samen met een cv met convectieput lijkt me veel fijner dan vloerverwarming. Maargoed dat is persoonlijk. Mijn huis heeft een mooie eikenhouten vloer, we hebben geen vloerisolatie en het huis wordt prima behaaglijk warm, ook bij -20. Het zij. Toch vooral verkooppraatjes dat mensen. Kiezen voor een onnatuurlijk materiaal als pvc.

Maargoed, het is ieders eigen keuze, dat ben ik met je eens, voor de geesten en het leven in huis ,moet je juist zoveel mogelijk natuurlijke materialen gebruiken.
  Moderator zondag 25 december 2016 @ 16:46:44 #100
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_167600418
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 16:37 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Je kan ook een convectieput maken. Ik vind vloerverwarming ook al niks en inderdaad lijkt me niet geschikt voor een houten vloer. Een hout of kolenkachel, samen met een cv met convectieput lijkt me veel fijner dan vloerverwarming. Maargoed dat is persoonlijk. Mijn huis heeft een mooie eikenhouten vloer, we hebben geen vloerisolatie en het huis wordt prima behaaglijk warm, ook bij -20. Het zij. Toch vooral verkooppraatjes dat mensen. Kiezen voor een onnatuurlijk materiaal als pvc.

Maargoed, het is ieders eigen keuze, dat ben ik met je eens, voor de geesten en het leven in huis ,moet je juist zoveel mogelijk natuurlijke materialen gebruiken.
Mooi, dan hoop ik dat je mening nu dan echt genoeg geprofileerd is hier en dat we het gewoon weer over het probleem van TS gaan hebben ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')