abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 december 2016 @ 11:46:01 #51
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167230213
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:18 schreef ikbenrond het volgende:

[..]


[..]

Tja, dat dacht ik eerst ook. Maar als zo'n verhaal in mijn omgeving rond gaat, word ik straks niet meer serieus genomen.
Als ik je verhaal zo lees is je probleem juist dat je niet genomen word...

Nee, zonder gein, doe het niet. Been there, dat liep niet best af.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_167230820
Ik zou er niet aan beginnen als ik jou was.

Vriend van me heeft een keer zo'n gekkie geneukt voor een paar maanden, en toen hij er geen zin meer in had bleef ze maar aan zijn kop zeiken. Vervelende is dat ze daarna zijn hele vriendengroep is afgegaan en hij dus helemaal nooit meer van haar af kwam :')
pi_167231078
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 18:37 schreef tjoptjop het volgende:
Wel wat voorzorgsmaatregelen nemen
- anticonceptie altijd in eigen hand houden
- communicatie bewaren
- telefoongesprekken opnemen
- zorgen dat er na ieder irl contact een vastgelegde en positieve correspondentie is (bijv wat lieve sms'jes ofzo)
- exit strategisch aanpakken.
Alleen die 1ste is belangrijk. Als ze werkelijk labiel blijkt te zijn, gewoon aangeven bij het GGZ en zeggen dat zij heeft gezegd dat ze suicidaal is, maar dat hij het niet verder mocht vertellen. Of even wat in elkaar voiceshoppen met Adobe's nieuwste product, wel 20 min. gesprek opnemen vantevoren natuurlijk.
pi_167231126
Zolang ze geen borderline heeft: Gewoon doen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_167275343
Maar nu het belangrijkste, is het gebeurd?
  maandag 12 december 2016 @ 12:27:49 #56
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167276744
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 11:18 schreef Jojansma het volgende:
Maar nu het belangrijkste, is het gebeurd?
Klopt! Pics or it didn't happen.
pi_167279221
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:08 schreef ikbenrond het volgende:
First world problems natuurlijk, maar wat zouden jullie doen?
ik ken die meid verder niet, maar dat gezegde is vooral ontstaan omdat het nog wel eens kan voorkomen dat zo'n eenmalige betekenisloze sexpartij dan een lange en ergerlijke nasleep kan hebben die je dan nog maanden achtervolgt.

De vraag is dus vooral of je inschat dat die meid vervolgens misschien wel eens aan je kan blijven plakken, terwijl jij haar vervolgens liever kwijtbent...

Als dat gebeurt kan de ergernis die die 'crazy' je oplevert wel eens sterker zijn dan het korte en eenmalige pleziertje...

Overigens vind ik het een onzin argument 'wat je vrienden-groep ervan zou zeggen'..
Als het zo staat zou ik betwijfelen of je zulk een vriendengroep veel waarde moet toehechten, als je niet gewoon ook je eigen gang kan gaan
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 12 december 2016 @ 15:02:30 #58
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_167280155
Je hebt crazy en je hebt CrAzy 8)7
Als ze onder de 1e variant valt, have fun :P
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_167337404
Lekker eroverheen gaan en mocht ze het gaan vertellen schijt hebben of gewoon alles ontkennen en er een spelletje van maken. Als je vrienden zo moeilijk gaan doen erover zijn het je vrienden niet.
  donderdag 15 december 2016 @ 09:47:32 #60
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_167338862
Risicobeheersing 101:
Wat is je doelstelling?
Wat zijn de risico's?
Inschatting (kans x gevolg x blootstelling) (ghe; blootstelling :7 )
Beoordeling/ Risicograad
Beheersmaatregelen
Monitoring

Succes! ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 16 december 2016 @ 11:12:35 #61
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_167365988
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2016 09:47 schreef SicSicSics het volgende:
Risicobeheersing 101:
Wat is je doelstelling?
Wat zijn de risico's?
Inschatting (kans x gevolg x blootstelling) (ghe; blootstelling :7 )
Beoordeling/ Risicograad
Beheersmaatregelen
Monitoring
Heb je niet gewoon een spreadsheet die ik kan invullen?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_167366044
Rare vrienden heb je dan als ze je veroordelen omdat je sex hebt met iemand die zij raar vinden
pi_167366046
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:12 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Heb je niet gewoon een spreadsheet die ik kan invullen?
of een App voor je telefoon

de 'Kan-ik-dat-wijf-neuken-of-niet'-app (met een slimme synchronisatie met je Tinder-account, en integratie in je contacten-lijst absoluut een gat in de markt)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 16 december 2016 @ 11:26:08 #64
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_167366224
Fawaka TS? Hoe is het afgelopen?
  vrijdag 16 december 2016 @ 11:36:34 #65
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167366416
TS zit in een blijf-van-mijn-lijf-huis denk ik
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 16 december 2016 @ 12:50:52 #66
365231 Fera
Fire & Blood
pi_167367700
Wat noem je crazy? Sommige mensen vinden een piercing of blauw haar al onder crazy vallen.

Of is het echt zo'n type die meteen een relatie denkt te hebben en je 30X per dag belt als je niet binnen vijf minuten op haar berichten reageert?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 16 december 2016 @ 13:10:26 #67
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167368095
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 12:50 schreef Fera het volgende:
Wat noem je crazy? Sommige mensen vinden een piercing of blauw haar al onder crazy vallen.

Of is het echt zo'n type die meteen een relatie denkt te hebben en je 30X per dag belt als je niet binnen vijf minuten op haar berichten reageert?
Overly attached girlfriend types :9~
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_167368513
Wat me trouwens ook net opvalt in de OP

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:08 schreef ikbenrond het volgende:

Daarbij is ze een beetje een vijand van mijn ex-vriendin, wat in eerste instantie geen probleem hoeft te zijn (want het is mijn ex), maar we gaan eindelijk na een paar jaar chill met elkaar om, gewoon als vrienden (we zitten in dezelfde vriendengroep). Dat is waarschijnlijk wel voorbij als het naar buiten komt dat ik met die ene meid naar bed ben geweest.
Vraagje aan TS:
Ben je soms niet helemaal over die 'Ex' heen?

Of draait het puur om je positie in de vriendgroep en ben je bang steeds sterker 'buiten die vriendengroep' te vallen en vrees je dat die ex in die vriendgroep een 'betere' positie heeft en je dus ook zou kunnen uitsluiten).

Normaal hebben vrouwen enkel een probleem ermee als je met een andere vrouw slaapt als ze een 'claim' op je hebben (of de andere vrouw als een 'concurrente' zien), maar dat zou toch niet het geval zijn (of denk je dat ze nog verliefd op jou is?)
Ik denk dat het niet gezond is om eventuele sex met een vrouw te laten bepalen door 'hoe je ex van een paar jaar terug' erover zou kunnen denken.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_167396633
Fuck je ex. Waarom ga je nog met haar om?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_167430922
En..hoe was ze?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_167517499
sex is overrated
sla de hand aan jezelf, haal de spanning er af
hou de communicatielijn open, maar schuif het een aantal maanden/jaren voor je uit
een geschift wijf kan je voor jaren aan problemen opleveren, maar over een paar jaar kun je beter inschatten of je dit waard is

aan de andere kant: leef je leven
(maar weet waar je aan begint)
Fiesty. Loyal. Heroic. Insecure. Rebel spy. Excels at trouble. Incorrigible counterpart of a mindless philosopher. Has picked up a slight flutter. A bit excentric
pi_167534917
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 11:18 schreef Jojansma het volgende:
Maar nu het belangrijkste, is het gebeurd?
Nope.
pi_167534942
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:31 schreef RM-rf het volgende:
Wat me trouwens ook net opvalt in de OP

[..]

Vraagje aan TS:
Ben je soms niet helemaal over die 'Ex' heen?

Of draait het puur om je positie in de vriendgroep en ben je bang steeds sterker 'buiten die vriendengroep' te vallen en vrees je dat die ex in die vriendgroep een 'betere' positie heeft en je dus ook zou kunnen uitsluiten).

Normaal hebben vrouwen enkel een probleem ermee als je met een andere vrouw slaapt als ze een 'claim' op je hebben (of de andere vrouw als een 'concurrente' zien), maar dat zou toch niet het geval zijn (of denk je dat ze nog verliefd op jou is?)
Ik denk dat het niet gezond is om eventuele sex met een vrouw te laten bepalen door 'hoe je ex van een paar jaar terug' erover zou kunnen denken.
Tja, ik ben inderdaad niet helemaal over haar heen. Ik weet ook nog niet helemaal waar ik nou precies bang voor was. Misschien moet ik eerst even goed bij mezelf nagaan wat dat nou was en het even uitzoeken.
pi_167534961
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 17:45 schreef Aiciu het volgende:
Fuck je ex. Waarom ga je nog met haar om?
Zelfde vriendengroep.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167535039
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 12:50 schreef Fera het volgende:
Wat noem je crazy? Sommige mensen vinden een piercing of blauw haar al onder crazy vallen.

Of is het echt zo'n type die meteen een relatie denkt te hebben en je 30X per dag belt als je niet binnen vijf minuten op haar berichten reageert?
Qua uiterlijk vind ik niet snel iets crazy nee, dus dat is het niet.

Wel iemand die teringboos op je zou kunnen worden ineens en leugens over je zou kunnen verspreiden ja :') Maar ze is wel lekker :9~

Denk overigens niet dat ze dan ineens "attached" aan me zou worden ofzo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')