abonnement Unibet Coolblue
pi_167236500
Sara die vermoeidheid is killing he, ik heb het ook samen met misselijkheid. Hopelijk gaat het snel over! -O-
pi_167237179
Hillz wat fijn!

Harde buiken had ik ook vrij vroeg en veel deze zwangerschap.
En vandaag lijkt het wel 1 continue harde buik te zijn, hoogst oncomfortabel.
Begin te merken dat deze buik anders is dan de vorige keer. Veel meer opplakbol naar voren. De vorige keer was het meer verstopbuik en ronder.
Misschien daardoor ook dat ik het 'vervelender' ervaar.

En het eerste trimester is ronduit K dames met die enorme vermoeidheid!
Geef er aantoe zoveel het kan en vraag niet teveel van jezelf :*
pi_167237732
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 16:00 schreef Tweedledee het volgende:
Gogo wat een held, op zaterdag naar de meubelboulevard en Prenatal :D Die drukte op zaterdag vind ik echt de hel. Mooi dat je waarschijnlijk al een keuze hebt gemaakt voor een wandelwagen! Wat waren de overwegingen? Het duizelde ons de eerste keer dat we daar aaaalll die wagens zagen 8)7 Na een paar keer wagens uitproberen en folders lezen en ervaringen van anderen neigden we naar een bugaboo, en toen we toevallig in een winkel tegen een mooie tweedehands deal aan liepen hebben we hem gekocht. Beetje vroeg, maar nu kan ik al stiekem rondjes lopen in de kamer *)
Het viel gelukkig wel mee met de drukte! Overwegingen waren dat we niet meer dan 1000,- wilden uitgeven (bugaboo en joolz vielen nieuw dus vrijwel allemaal af), dat ie makkelijk inklapbaar moet zijn en ik wilde liever geen luchtbanden. Deze wagen liep net zo lekker als de duurdere wagens die we een vorige keer fijn (maar te duur) vonden en valt wel binnen het budget. Dus nog even naar huis gegaan om rustig prijzen Re vergelijken, maar denk dat we 'm ook gewoon bij prenatal gaan halen. Ze hadden wel een mooie deal met andere spullen erbij (eigenlijk o.a. een autostoeltje, maar toen we zeiden die al te hebben gaf hij aan dat we dan voor een bedrag gratis spullen mogen uitzoeken).
pi_167248497
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 18:17 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Het viel gelukkig wel mee met de drukte! Overwegingen waren dat we niet meer dan 1000,- wilden uitgeven (bugaboo en joolz vielen nieuw dus vrijwel allemaal af), dat ie makkelijk inklapbaar moet zijn en ik wilde liever geen luchtbanden. Deze wagen liep net zo lekker als de duurdere wagens die we een vorige keer fijn (maar te duur) vonden en valt wel binnen het budget. Dus nog even naar huis gegaan om rustig prijzen Re vergelijken, maar denk dat we 'm ook gewoon bij prenatal gaan halen. Ze hadden wel een mooie deal met andere spullen erbij (eigenlijk o.a. een autostoeltje, maar toen we zeiden die al te hebben gaf hij aan dat we dan voor een bedrag gratis spullen mogen uitzoeken).
Die dingen zijn ook schrikbarend duur nieuw :o Ik heb bij de Prenatal en Babypark trouwens wel showmodellen zien staan voor rond de 800 euro, misschien is dat nog iets om naar te kijken? Zoals gezegd de onze dus 'tweedehands'; eigenlijk is alleen het onderstel gebruikt, voor de rest nieuwe bekleding enzo. Ik vind het wel fijn dat er een paar krasjes al op zitten, doet toch altijd zeer als je die er zelf voor het eerst op maakt :+
pi_167248603
Nachtploeg ;)
Bijna uit je bed vallen door de klossen }:|
pi_167249208
Hoi :W Ik vind de klossen juist briljant, had ik veel eerder onder m'n bed moeten zetten! Broek aantrekken is ineens veel makkelijker geworden :D
pi_167249407
Wij hebben de kinderwagen van L-E. Naast dat die er nog dikke prima uitziet vind ik het ook wel bijzonder dat wij die mogen gebruiken voor ons kindje. O+

Wij zijn net pas thuis, kerstfeest van mans werk. Best vermoeiend. Wel goed georganiseerd en lekker eten en heel tof kerstpakket. Er zat zelfs tony's in!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167251463
Dat is bijzonder, Cygne, zo'n fijne werkgever die echt meeleeft met zoiets en zoveel ruimte geeft. Jullie leven is inderdaad enorm positief veranderd de laatste maanden!

Het gaat ineens zo snel richting 20weken-echo! Het scheelt ook dat die ivm de feestdagen 'al' bij 19,5 week is. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 11 december 2016 @ 08:56:07 #109
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_167251532
Wat fijn Cygne O+

Spannend, Franny! Wanneer heb je de echo?

Ik ben een cheapskate, ik vind die prijzen die jullie noemen voor de kinderwagen echt veel te hoog ;(
Kinderwagen die we de vorige keer hebben gekocht was 300,- geloof ik. Die kan nog wel een ronde mee, vooral ook omdat ik deze keer nog meer wil gaan dragen.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_167252711
Ieder zijn overwegingen toch? Ik weet dat ik me ga irriteren als een wagen niet fijn loopt en met een winkelcentrum op loopafstand denk ik hem ook dagelijks te gaan gebruiken. Daarnaast nemen wij al vrijwel alles tweedehands over, dus ik vind het dan weer prima om hier meer aan uit te geven.
  zondag 11 december 2016 @ 10:53:00 #111
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_167252813
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 08:56 schreef Sylver_ het volgende:
Wat fijn Cygne O+

Spannend, Franny! Wanneer heb je de echo?

Ik ben een cheapskate, ik vind die prijzen die jullie noemen voor de kinderwagen echt veel te hoog ;(
Kinderwagen die we de vorige keer hebben gekocht was 300,- geloof ik. Die kan nog wel een ronde mee, vooral ook omdat ik deze keer nog meer wil gaan dragen.
Ik vind kinderwagens ook enorm duur, maar heb intussen ook een klein fortuin aan dragers en doeken op de plank liggen :').
KuikenGuppy
pi_167252975
Wij moesten een terreinwagen hebben (wij wonen op een boerderij met flink wat land) die óók in de Mini past. We hebben een heleboel wagens overwogen (en staan kloten met inklappen in de winkel :') ) maar uiteindelijk is het een ICandy geworden.

De Engelse kinderwagen-merken kun je voor zo'n 200eu minder in de UK bestellen. Dat is inclusief verzenden.
Je raekt an de dinge geweun.
  zondag 11 december 2016 @ 11:08:09 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_167253107
Het is heel persoonlijk met die wagens. Ik woon op 1500 meter van het centrum van Eindhoven, dus ik doe ALLES lopend, en mijn mutsy igo is elke cent waard geweest. Ik heb m zeker het eerste jaar toch wel haast dagelijks gebruikt. Ik gebruik m op vrije dagen trouwens nog steeds veel want mijn peuter kan echt geen 5 kilometer lopen zonder intens chagrijnig en onhandelbaar te worden :')

Hij is ook heerlijk vies en afgeragd al O+
disclaimer
pi_167253109
Wij hebben wat kinderwagens uitgeprobeerd maar voelde eigenlijk geen verschil qua rijden, dus uiteindelijk een vorig seizoen Mutsy model voor 400 euro gekocht met wat gratis accessoires erbij. In een unisex kleur want handig voor kind 2, maar we moeten nu dus alsnog weer een nieuwe wagen aanschaffen :')
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_167253187
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 11:08 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben wat kinderwagens uitgeprobeerd maar voelde eigenlijk geen verschil qua rijden, dus uiteindelijk een vorig seizoen Mutsy model voor 400 euro gekocht met wat gratis accessoires erbij. In een unisex kleur want handig voor kind 2, maar we moeten nu dus alsnog weer een nieuwe wagen aanschaffen :')
Hebben ze geen duoseat? :o

SQ, jouw dochter is mijn spirit animal :P
Je raekt an de dinge geweun.
  zondag 11 december 2016 @ 11:16:03 #116
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_167253224
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 11:08 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben wat kinderwagens uitgeprobeerd maar voelde eigenlijk geen verschil qua rijden, dus uiteindelijk een vorig seizoen Mutsy model voor 400 euro gekocht met wat gratis accessoires erbij. In een unisex kleur want handig voor kind 2, maar we moeten nu dus alsnog weer een nieuwe wagen aanschaffen :')
Als je tweedehands zou willen is de NVOM facebook groep misschien wel een handige FB pagina. Daar worden ook regelmatig tweedehands spullen te koop aan geboden.

(er zijn tig tweelingfacebookpagina's waar je dan weer minder vrolijk van wordt :') :X )
pi_167253268
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 11:13 schreef Messina het volgende:

[..]

Hebben ze geen duoseat? :o

SQ, jouw dochter is mijn spirit animal :P
Mutsy duoseat is voor 2 peuters en baby+peuter, maar dan nog is t babyzitje meer in maxicosi vorm dus dat zou ik niet te vaak doen ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 11 december 2016 @ 11:18:52 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_167253272
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 11:13 schreef Messina het volgende:

[..]

Hebben ze geen duoseat? :o

SQ, jouw dochter is mijn spirit animal :P
niet alle frames zijn daar geschikt voor. Plus, een pasgeboren baby kan daar niet in vervoerd worden.

Kijk jij eigenlijk ook het liefst de hele dag masha en de beer met een speen in je mond? O+
Ik probeer haar constant aan het spelen te krijgen maar ik heb een soort luiaard gecreëerd :')
disclaimer
pi_167253488
quote:
2s.gif Op zondag 11 december 2016 11:16 schreef Kyara het volgende:

[..]

Als je tweedehands zou willen is de NVOM facebook groep misschien wel een handige FB pagina. Daar worden ook regelmatig tweedehands spullen te koop aan geboden.

(er zijn tig tweelingfacebookpagina's waar je dan weer minder vrolijk van wordt :') :X )
Daar gaan we tzt na onze coming out wel eens kijken, al wilde mijn man bij de eerste kinderwagen perse een nieuwe dus ik ben benieuwd of tweedehands nu wel oke is...
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_167253561
Wij hebben bij I geen kinderwagen gebruikt (wel even een tweedehands gehad, maar nadat die drie keer gebruikt was in even zoveel maanden, hebben we die weer verkocht). Ik denk ook niet dat we er nu eentje gaan aanschaffen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_167254692
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 11:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

niet alle frames zijn daar geschikt voor. Plus, een pasgeboren baby kan daar niet in vervoerd worden.

Kijk jij eigenlijk ook het liefst de hele dag masha en de beer met een speen in je mond? O+
Ik probeer haar constant aan het spelen te krijgen maar ik heb een soort luiaard gecreëerd :')
Helaas, dus niet zo simpel als ik in m'n hoofd had met tweelingwagens!

Als ik tijd zou hebben zou ik zeker het liefst de hele dag Masha en de Beer kijken met een speen in m'n mond :Y
Nu weet ik niet wat Masha en de Beer is, maar het klinkt goed. Is dat op TV? Wij kijken geen TV. :@
Je raekt an de dinge geweun.
pi_167255287
Hier ook Mutsy Igo. Doe jij een meerijdplankje SQ? Ik doe nu veel op de fiets maar dat kan straks natuurlijk weer lastig, en mijn peuter kan die afstand heen en weer ook niet aan denk ik.
Masha en de Beer O+

Cygne, wat fijn allemaal!

En Franny, wat ga jij ook alweer hard!
  zondag 11 december 2016 @ 13:45:34 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_167255389
Ik denk dat ik de baby in de doek ga doen als we met zijn allen op pad gaan :)
disclaimer
pi_167255562
Ik denk eigenlijk dat ik de wagen nu meer zal gaan gebruiken dat vorige keer. Toen droeg ik de baby veel en pakte dan de bus. Dat zie ik nu niet echt gebeuren met daarbij nog een peuter. Grote stukken lopen wil hij vaak niet.

Nu fiets ik bijna alles met peuter en loop dat de laatste stukjes. Echt lopen om het lopen doen we zelden; ja in het bos een stukje. Een meerijdplankje gaan we ook maar zoeken tzt :)
pi_167255632
Ahja, zelfde dilemma. Peuter was niet zo van het gedragen worden maar baby misschien wel. Genoeg mogelijkheden!

En Goudreinette, voor sommige dingen idd wel handig die klossen! Het bed opmaken ook al :P maar vannacht vergat ik het toch alle 4/5 keer dat ik er uit moest *ezel*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')