abonnement Unibet Coolblue
pi_167209143



Hoe harder de politiek bezig is met eenzijdig een kleine minderheid,(lees: Quincy Gario,Black lives matter, Anti-zwarte Piet groepering,Sylvana Simons,DENK Turken) iedere keer weer te faciliteren, en ze ruimte te geven in allerlei, door de overheid gesubsidieerde programma's, een podium te geven, hoe verder wij van elkaar af komen te staan.

Heeft nou niet een politicus door dat als je frontaal achter een hele kleine minderheid gaat staan, dat de meerderheid nagenoeg ontploft en iedere discussie ontaardt in steeds fellere tegenstand. Het kan en mag toch niet zo zijn dat een hele kleine minderheid (misschien10.000 man) de gelegenheid krijgt de rest van de natie iets op te leggen wat niemand wil. Het gaat dan niet meer om het gegeven op zich maar om de hele vervelende manier waarop je keer op keer, jaar naar jaar, je gedwongen wordt je te verweren tegen al die onzin, die doorlopend, significant in het dagelijkse nieuws aanwezig is, en je "triggert" met al die onzin.

Je kan dan doen of het je allemaal niet raakt, en je wijselijk nergens druk om te maken, maar je hoeft maar tien minuten TV te kijken of de krant open te slaan, en weer is die kleine oervervelende groep, met een oervervelende grachtengordel(Pauw/DWDD/RTL/NTR) aanhang, die ons wederom probeert te overtuigen dat WIJ verkeerd bezig zijn, en dat WIJ het allemaal niet snappen. Wie zijn WIJ, dat is de OVERGROTE STILLE MEERDERHEID die zo langzamerhand ziet wat in onze voorgaande generaties is opgebouwd op een ongelofelijke manier te grabbel wordt gegooid. In Europa worden we absoluut niet serieus genomen, waarom de politiek dan ook met alle macht die EU tevreden probeert te houden, kan helaas maar een ding betekenen. Ze zijn bezig zichzelf een positie binnen dat Europa te verwerven, en dit ten koste van ons prachtige landje.

Als er dan kamerleden zijn, met een hele dubieuze nationaliteit, dubbele paspoorten, en op een dubieuze manier in de kamer terecht zijn gekomen ONS gaan vertellen dat zelfs straatnaambordjes en namen van tunnels moeten worden gewijzigd, en dat zelfs standbeelden moeten verdwijnen, en ons wijzen op ons verdorven verleden, "denk" ik zijn WIJ gek geworden dat wij dat allemaal maar moeten laten gebeuren. Of hun verleden smetteloos is, en dat er dan ook nog weer mensen zijn die dat allemaal ook nog begrijpen, en dan kom je weer bij dat "minderheidsgroepje" grachtengordelkliekje". Ze krijgen straks misschien zomaar 5 zetels als die hele "achter gestelde" groep allochtone Nederlanders echt gaan stemmen.

Tweedeling wordt veroorzaakt door de Politiek en alles wat daar mee samenhangt, niet door ONS, WIJ waren jarenlang alleen maar tolerant en hielden ons mond, omdat we meteen werden uitgemaakt voor RACIST, terwijl juist die groep ONS doorlopend stigmatiseert. ONS heel boos maakt door allerlei dingen die bij ONS horen te willen verbieden, ONS verleden keer op keer voor de voeten gooien, terwijl dat met de huidige tijd niets van doen heeft. Als ministers maar doorlopend blijven "blaten" dat die minderheid gelijk heeft, en dat die zelfs misschien gelijk MOETEN krijgen, ja dan veroorzaak je als politiek iets waar jullie straks keihard op afgerekend gaan worden. En dan doen WIJ iets wat helemaal niet bij ONS hoort, WIJ waren gematigd, WIJ waren niet zomaar boos, WIJ wilden wel compromissen, WIJ waren hoe dan ook tolerant en vergevingsgezind, maar WIJ zijn het zat, WIJ willen Nederland weer voor ONS, en als je dat als politiek niet begrijpt, ga je wat meemaken, en zelfs daar ben ik niet blij mee.

Maar als je jarenlang buiten de dialoog wordt gehouden en weggezet wordt als een niet begrijpende middenklasser, gaat die middenklasser op staan. Of dat de oplossing is, de tijd zal het leren, maar we zijn het beu niet gehoord te worden, een probleem dat zich in heel de wereld aan het afspelen is.

De PVV gaat volgend jaar heel veel stemmen winnen, ook dankzij mensen die niets met de partij hebben, en de grote winnaar worden van de verkiezingen in maart 2017.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2016 11:34:59 ]
  vrijdag 9 december 2016 @ 11:36:19 #3
381482 Plamboom
Exotische Struik
pi_167209292
ONS, WIJ,

Spreek eens voor jezelf :')
pi_167209303
We zullen het wel zien he.
pi_167209344
TS is eigenlijk boos dat het inferieure Rotterdam niet zo'n superieure wijk als de Amsterdamse grachtengordel heeft.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 9 december 2016 @ 11:40:36 #6
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_167209362
Op naar de 45 zetels in maart 2017.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 9 december 2016 @ 11:41:01 #7
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_167209368
TS verwoordt aardig waarom de PVV zo groot is.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 9 december 2016 @ 11:41:29 #8
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_167209382
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 11:36 schreef Plamboom het volgende:
ONS, WIJ,

Spreek eens voor jezelf :')
Wat dacht je van die miljoenen Nederlanders die het er inderdaad niet mee eens zijn?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_167209421
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 11:41 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wat dacht je van die miljoenen Nederlanders die het er inderdaad niet mee eens zijn?
Zijn die allemaal Iwanius?
Lekker dan :')
pi_167209462
Goed verhaal, lekker kort.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 9 december 2016 @ 12:05:53 #11
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_167209803
TS is boos dat hij niet meer de superieure blanke man mag zijn
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  vrijdag 9 december 2016 @ 12:14:30 #12
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_167209946
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 11:41 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wat dacht je van die miljoenen Nederlanders die het er inderdaad niet mee eens zijn?
Wat dacht je van die miljoenen Nederlanders die het echt letterlijk niets kan boeien? Die gewoon de andere kant uit kijken als Sylvana of Geert weer eens kut aan het doen is?
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  vrijdag 9 december 2016 @ 12:16:02 #13
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_167209967
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2016 12:15 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Zegt de zoveelste gutmensch.
racist
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_167210013
Proud to be voor jou. Ook al ben ik niet eens Arisch.Zo sla ik je dat alvast uit de hand als 'wapen.' Ik maak tenminste een keuze en heb een voorkeur. Jij niet gutmensch!
pi_167210031
Proud to be gutmensch hiero. Zo, dat wapen heb ik je vast uit de handen geslagen.
pi_167210035
Sorry, 'wapen'.
pi_167210040
Nou ff met mijn supermodelvriendin naar het vuurwerk in de haven van Rotterdam kijken O+
  Forum Admin vrijdag 9 december 2016 @ 12:32:19 #18
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_167210277
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2016 12:05 schreef corehype het volgende:
TS is boos dat hij niet meer de superieure blanke man mag zijn
Tuurlijk mag dat wel, net zoals je trots mag zijn dat Ajax weer landskampioen wordt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 9 december 2016 @ 14:23:38 #19
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_167212558
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_167212584
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 december 2016 12:18 schreef Iwanius het volgende:
Proud to be voor jou. Ook al ben ik niet eens Arisch.Zo sla ik je dat alvast uit de hand als 'wapen.' Ik maak tenminste een keuze en heb een voorkeur. Jij niet gutmensch!
Haha, daar heb je dat rapelje mooi tuk door hem zijn wapen te ontnemen! Pak aan, gutmensch!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167212874
Ze kunnen hem veroordelen, maar zijn bevoorrechte blanke huid kunnen ze hem nooit afnemen. Hij blijft dus een koning en de PVV zal er alleen maar beter van worden
  vrijdag 9 december 2016 @ 15:06:39 #22
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_167213261
Goed geschreven TS, het lijkt soms alsof er bewust een kloof wordt gecreeerd door een kleine minderheid in het gelijk te stellen.

Voorgedrukte aangifteformulieren werden gefaciliteerd, met als uitgangspunt van sommige mensen de hoop op een schadevergoeding. Want jeetje wat zijn we toch gekwetst. Terwijl ze amper wisten waarvoor ze tekenden :r

Jezelf zogenaamd gekwetst voelen door een straatnaambord :'). Klaar voor het gesticht zou beter zijn.

Zoals Hiddema het zo mooi zei: al dit racisme geneuzen maakt in stilte een grote scheiding tussen de mensen die dit niet durven uitspreken. Zij laten dit zien bij de stembus. En al die klaagzieke mensen kun je nooit tevreden stellen want ze vinden elke keer wel iets nieuws om te zeuren.

Verschrikkelijk
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 9 december 2016 @ 15:52:52 #23
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_167214213
Ik ben het er niet 100% mee eens, maar dit is wel het beste Iwanius topic in tijden _O_

Als je Wilders niet zijn zin wilt geven moet je hem compleet negeren. In de visie van TS ga je alsnog dingen doen of laten vanwege Wilders.

Andere partijen moeten met goede alternatieve antwoorden komen voor onvrede zodat het niet langer een kwestie van voor of tegen Wilders is. Als je betere oplossingen hebt die wel werken dan komen de kiezers vanzelf wel terug.
pi_167215313
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:06 schreef Maikuuul het volgende:
Goed geschreven TS, het lijkt soms alsof er bewust een kloof wordt gecreeerd door een kleine minderheid in het gelijk te stellen.

Voorgedrukte aangifteformulieren werden gefaciliteerd, met als uitgangspunt van sommige mensen de hoop op een schadevergoeding. Want jeetje wat zijn we toch gekwetst. Terwijl ze amper wisten waarvoor ze tekenden :r

Jezelf zogenaamd gekwetst voelen door een straatnaambord :'). Klaar voor het gesticht zou beter zijn.

Zoals Hiddema het zo mooi zei: al dit racisme geneuzen maakt in stilte een grote scheiding tussen de mensen die dit niet durven uitspreken. Zij laten dit zien bij de stembus. En al die klaagzieke mensen kun je nooit tevreden stellen want ze vinden elke keer wel iets nieuws om te zeuren.

Verschrikkelijk
Hendig sjieke posting.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167215693
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:52 schreef Barrah het volgende:
Ik ben het er niet 100% mee eens, maar dit is wel het beste Iwanius topic in tijden _O_
Niet echt. Sowieso zou hij een samenvatting moeten plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')