abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  zondag 12 februari 2017 @ 12:44:51 #201
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_168849033
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben een catharinamannetje rijker *O* Ging vanmiddag naar de dierenwinkel in Hengelo en zag twee emerald mannetjes zitten en heb de donkerste meegenomen.

Het manneke zit in het kleine kooitje stilletjes om zich heen te kijken, maar af en toe komt het tot een flinke klimpartij, dus er zit iig leven in :D Ik heb Tali vrijwel direct vlakbij het kooitje gezet zodat ze kennis konden maken, maar ze lijkt nog geen interesse te hebben, al is dat al tig keer beter dan haar reactie op het popje die ik twee jaar geleden even had!

Maak kennis met Garrus:

[ afbeelding ]

Tali komt even buurten:

[ afbeelding ]
Leuk, gefeliciteerd!
Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral het volgende:Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism het volgende:dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 12 februari 2017 @ 12:46:29 #202
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_168849077
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 12:32 schreef Ceased2Be het volgende:
Toon voelt zich niet helemaal jofel geloof ik. Zit helemaal dik maar eet en drinkt nog wel. Heel de week druk en praatjes en vandaag zit ie maar een beetje te suffen. Kan er verder weinig aan zien dus ga er maar even van uit dat ie een off-day heeft.
Ja, kan weleens. Hier is zondag ook vaak rustdag.
Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral het volgende:Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism het volgende:dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_168850390
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 12:46 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, kan weleens. Hier is zondag ook vaak rustdag.
Zal hem wat paracetamol geven tegen z'n kater ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_168861526
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 12:32 schreef Ceased2Be het volgende:
en praatjes en vandaag zit ie maar een beetje te suffen. Kan er verder weinig aan zien dus ga er maar even van uit dat ie ee
Zou het kunnen dat hij al in de rui gaat? Mees is ook met een flinke rui bezig en allebei zijn ze rustiger (en humeuriger) in de rui.

Mees kreeg vandaag een spinazieblaadje, ze was er helemaal blij mee.. Geweldig speelgoed blijkbaar. O+
Relativeer, adem in, adem uit en luister niet naar het geluid!
pi_168862441
quote:
3s.gif Op zondag 12 februari 2017 20:48 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Zou het kunnen dat hij al in de rui gaat? Mees is ook met een flinke rui bezig en allebei zijn ze rustiger (en humeuriger) in de rui.

Mees kreeg vandaag een spinazieblaadje, ze was er helemaal blij mee.. Geweldig speelgoed blijkbaar. O+
Zou kunnen idd. En toon zat net te drinken naast me, dat is voor het eerst :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_168896668
Garrus is weer terug naar de winkel. Tali vond het nodig om hem vanochtend en vanmiddag continu te terroriseren en dat was de laatste druppel :{
Er is een gehaktbal naar me vernoemd O+
pi_168898777
Het kan echt maanden, zoniet een jaar duren voordat sommige vogels elkaar accepteren he..?
pi_168898822
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 18:38 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Het kan echt maanden, zoniet een jaar duren voordat sommige vogels elkaar accepteren he..?
Dat zal best, maar ik ga Garrus niet zo lang in een apart kooitje houden zodat hij niet aangevallen wordt. En elke keer buiten de kooi geterroriseerd worden is ook geen leven.
pi_168898850
Had je ze nog niet bij elkaar gezet?
pi_168898865
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 18:41 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Had je ze nog niet bij elkaar gezet?
En keer, wat neerkwam op een Garrus die een aantal veertjes uit de kop werden getrokken en een staartveer die ineens gehalveerd was.
pi_168898876
Had je wat in de hoofdkooi veranderd?
pi_168898898
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 18:43 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Had je wat in de hoofdkooi veranderd?
Twee dikke touwstokken en wat speeltjes anders gehangen, mocht niet baten.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 18:44:38 #213
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_168898908
Je zou er toch vanuit gaan dat ze mss wel nooit vrienden zouden worden?
Als je geen doorzetter bent hoop ik dan toch dat je het nu echt nooit meer probeert....
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_168898921
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 18:44 schreef oh-oh het volgende:

Als je geen doorzetter bent hoop ik dan toch dat je het nu echt nooit meer probeert....
mijn idee...
pi_168899028
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Je zou er toch vanuit gaan dat ze mss wel nooit vrienden zouden worden?
Dat wilde ik, maar ik vond het zo zonde voor Garrus dat ik er niet meer verder mee wilde gaan. Hij zit nu weer in het hok in de winkel, bij z'n maatje die hem meteen knuffelde en kroelde toen hij terug kwam :)

En nee, Tali heeft me duidelijk gemaakt dat er hier verder echt geen ander huisdier geaccepteerd wordt, dus een nieuw tweede beestje erbij gaat niet gebeuren :')

edit: oh, ik las ooit ipv nooit.
pi_168899047
Dat is niet aan Tali, maar aan jou.
pi_168899112
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 18:50 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Dat is niet aan Tali, maar aan jou.
50/50. Als Tali alleen maar gemeen doet tegen nieuwe beestjes heeft het geen nut om er een tweede bij te halen.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 18:57:26 #218
176471 oh-oh
pi_168899223
Nah ,Luus hier was ook een sekreet, ze past zich toch wel aan hoor.
Ik heb nu weer een valkje tijdelijk hier zitten, kooien allemaal meteen open, dikke vrienden alle zes, ik heb geen zin in gedonder van die beesten. Ik doe ook niet moeilijk, flikker de hele bende gewoon bij elkaar, en hier gaat altijd alles vlekkeloos, met verschillende soorten parkieten ook.
Nu dus een valkje twee catharina's twee bergen en een barraband, kooien gaan nooit dicht, en er zitten drie honden bij :D
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_168899385
Ik heb helaas niet zo veel geluk als jij :P
  dinsdag 14 februari 2017 @ 19:08:13 #220
176471 oh-oh
pi_168899528
Sorry maar dat is niet alleen een kwestie van geluk.
Mss heb ik er iets meer feeling voor?
( Groucho Marx )
pi_168899596
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:08 schreef oh-oh het volgende:
Sorry maar dat is niet alleen een kwestie van geluk.
Mss heb ik er iets meer feeling voor?
Jij flikkert ze bij mekaar en ze zoeken het maar uit. Hier zou Garrus gezien het gedrag van Tali tot bloedens toe gepikt worden en steeds moeten vluchten.

Dus ja, geluk.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 19:14:28 #222
176471 oh-oh
pi_168899657
Wellicht zou Tali zich hier anders gedragen hoor. Urk en Lucille hebben elkaar twee jaar lang elke dag geprobeerd dood te vermoorden, echt met grof geweld. Nu douchen ze samen en zijn het dikke vriendinnen. Ik noem dat geen geluk.
( Groucho Marx )
pi_168899715
Sja, ik wilde Garrus zo'n scenario niet aandoen. Twee jaar geleden was het ruzie omdat de nieuwe ook een popje was, dus probeerde ik het twee weken geleden met een mannetje, helaas dus met hetzelfde resultaat.

edit: en Tali zou dan natuurlijk de nieuwe zijn ipv het beestje dat al een goeie 4 jaar alleen mij als maatje heeft :P
  dinsdag 14 februari 2017 @ 19:35:04 #224
176471 oh-oh
pi_168900201
Het wil er bij mij gewoon niet in dat je twee weken geleden nog gewoon zegt dat je er van uit zou gaan dat ze elkaar nooit zouden accepteren en dat het beestje nu na nog geen twee weken alweer terug gebracht is.
Dan moet je niet gaan zeggen dat andere mensen geluk hebben. Ik denk dat het bij de meeste mensen niet binnen twee weken beste vriendjes zijn als je nieuwe vogels bij elkaar zet en dat wist je toch heus wel?
Verder is het ook echt een flutwinkel als ze vogels maar terug gaan nemen, lekker link qua ziektes en zo :X
( Groucho Marx )
pi_168900448
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Het wil er bij mij gewoon niet in dat je twee weken geleden nog gewoon zegt dat je er van uit zou gaan dat ze elkaar nooit zouden accepteren en dat het beestje nu na nog geen twee weken alweer terug gebracht is.
Dan moet je niet gaan zeggen dat andere mensen geluk hebben. Ik denk dat het bij de meeste mensen niet binnen twee weken beste vriendjes zijn als je nieuwe vogels bij elkaar zet en dat wist je toch heus wel?
Verder is het ook echt een flutwinkel als ze vogels maar terug gaan nemen, lekker link qua ziektes en zo :X
Meen me te herinneren dat ik zei dat ik van het slechte uitging in de beginfase, waarin ze al een beetje aan elkaar kunnen wennen. Dat hebben ze dus niet gedaan, in tegenstelling tot alle andere vogeltjes die ik in het verleden heb gehad, die zowat direct vriendjes met elkaar werden. Tali is gewoon te moeilijk en jaloers, dat weet ik nu na twee keer testen.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')