abonnement Unibet Coolblue
pi_167207334
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Er zit vaak een groot verschil tussen wat de spelers voor de wedstrijd roepen in interviews, en wat ze in een wedstrijd laten zien. Geen woorden maar daden, gaat niet op voor dit Feyenoord. Kuyt is met afstand de babbelkoning, maar de prijs voor meest vreemde uitspraak gaat naar Toornstra. 'Wij kunnen de EL winnen, waarom niet?'
Heeft hij niet zo gezegd.
#12 is not for sale!
pi_167207465
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:10 schreef MPC60 het volgende:
Niemand had toch van te voren gedacht dat we in deze poule door zouden gaan? Mooie wedstrijd tegen Manchester gehad, die gaan we ons nog wel even herinneren. :)
Inderdaad die was erg goed hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vjenne12345 op 09-12-2016 10:14:52 ]
pi_167207480
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:43 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Heeft hij niet zo gezegd.
Als ik het interview uit de VI mag geloven heeft hij het zo gezegd

quote:
‘Nou, ik zal je wat vreemds vertellen. Als we onze groep overleven, dan kunnen wij de Europa League óók winnen. Natuurlijk kan dat, waarom niet?
  vrijdag 9 december 2016 @ 09:51:24 #279
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_167207498
Ik word altijd zo moe als ik zit te kijken naar Feyenoord. Het is allemaal zo voorspelbaar en saai.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 9 december 2016 @ 09:57:51 #280
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167207623
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Bij ons ging het net iets verder vaak.
Legia heeft al jaren gedoe met racistische spreekkoren, wij slopen de binnenstad (Nancy, Rome).

De UEFA is ons zo kotsbeu dat bij elk incident meerjarige uitsluiting op de loer ligt (we zijn al een keer uit toernooi gezet, remember), dat kost de club vele miljoenen. Ondanks dat ik het net zo kut vind als jij begrijp ik het besluit wel. Vertrouwen teruggeven op basis van 2 wedstrijden lijkt me wat voorbarig.
UEFA kan geen straffen uitdelen voor dingen die buiten het stadion gebeuren.

Wat je zegt is zwaar overdreven, na Rome lag "meerjarige uitsluiting" helemaal niet op de loer. Gudde is gewoon bang voor een nog slechter imago en een wedstrijd zonder publiek, daar waren deze maatregelen voor. Volgend seizoen zijn de proeftijden weer afgelopen en zullen bij een eventuele Europese campagne weer gewoon met een vol stadion spelen denk ik.

En dat hebben we nodig, want de sfeer was belabberd gisteren.
  vrijdag 9 december 2016 @ 10:00:56 #281
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_167207678
Gio heeft gisteren weer laten zien dat ik hem liever kwijt dan rijk ben. Wat een tactische laffe onbenul.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_167207707
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:51 schreef Happel het volgende:
Ik word altijd zo moe als ik zit te kijken naar Feyenoord. Het is allemaal zo voorspelbaar en saai.
Gelukkig heeft onze trainer bijgetekend.
pi_167207755
Interview met de voorzitter van de RvC. Goede kritische vragen wel.

Begrijp alleen niet zo goed waar die man de laatste tijd precies mee bezig is, de RvC zit er om intern de directie te controleren en niet om allerlei beleidsbeslissingen te nemen, te verdedigen of naar buiten te brengen. Laatst ook al met de verlenging van Gio. Gudde mocht ook het Feyenoord City plan blijkbaar niet presenteren.

Verder een hoop open deuren, dooddoeners en "ga maar rustig slapen en dan komt alles goed, wij snappen het allemaal het beste". En weer kankeren op Rome. Ook fijn dat de bedrijfjes van de Vrienden het City-project mogen gaan begeleiden en adviseren, je verwacht het niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  vrijdag 9 december 2016 @ 10:19:22 #284
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_167207944
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2016 10:02 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Gelukkig heeft onze trainer bijgetekend.
Vanzelfsprekend...Hij past precies in de laffe zesjes cultuur van de club.

Die man had nooit aangenomen mogen worden.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 9 december 2016 @ 10:30:32 #285
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_167208113
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Als ik het interview uit de VI mag geloven heeft hij het zo gezegd

[..]

Ja, als je met 2 doelpunten verschil wint van Fenerbarce en Man United twee keer weg weet te zetten, dan kan je met gemak de Europa League winnen. "ALS" is hier het woord dat er toe doet in Toornstra zijn zin.
pi_167208314
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]

UEFA kan geen straffen uitdelen voor dingen die buiten het stadion gebeuren.

Wat je zegt is zwaar overdreven, na Rome lag "meerjarige uitsluiting" helemaal niet op de loer. Gudde is gewoon bang voor een nog slechter imago en een wedstrijd zonder publiek, daar waren deze maatregelen voor. Volgend seizoen zijn de proeftijden weer afgelopen en zullen bij een eventuele Europese campagne weer gewoon met een vol stadion spelen denk ik.

En dat hebben we nodig, want de sfeer was belabberd gisteren.
De maatregelen die nu genomen zijn, waarover jij kankert betreffen dan ook juist sancties om geweld binnen het stadion te beperken.
Stel dat je gelijk heb kun je nog steeds stellen dat rellen in Rome de club enorm schade, of zou jij als sponsor je bedrijfsnaam willen verbinden aan een dergelijk stel proleten?

Met een vol stadion is het wachten op nieuwe escalaties. Een gedeelte van de achterban kan zich nu eenmaal niet beheersen als het mis dreigt te gaan, alleen is dit decennia lang oogluikend toegestaan.
blablablabla
pi_167208341
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]

UEFA kan geen straffen uitdelen voor dingen die buiten het stadion gebeuren.

Wat je zegt is zwaar overdreven, na Rome lag "meerjarige uitsluiting" helemaal niet op de loer. Gudde is gewoon bang voor een nog slechter imago en een wedstrijd zonder publiek, daar waren deze maatregelen voor. Volgend seizoen zijn de proeftijden weer afgelopen en zullen bij een eventuele Europese campagne weer gewoon met een vol stadion spelen denk ik.

En dat hebben we nodig, want de sfeer was belabberd gisteren.
Dit dus, Het bestuur speelt alleen paniekvoetbal mbt het supportersbeleid. Ook de woorden van Gudde dat Feyenoord op zoek moet naar structureel ander publiek onderstreept dat ook.
De club is gewoon de binding met een deel van de aanhang helemaal kwijt.

Als maatregelen had je makkelijk netten kunnen ophangen, die hadden voldoende volstaan. Maar Feyenoord kiest er voor liever 60.000 kaarten niet te verkopen, want dat is gelukkig wel goedkoop..
#12 is not for sale!
  vrijdag 9 december 2016 @ 10:48:06 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_167208350
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 december 2016 10:06 schreef nostra het volgende:
Interview met de voorzitter van de RvC. Goede kritische vragen wel.

Begrijp alleen niet zo goed waar die man de laatste tijd precies mee bezig is, de RvC zit er om intern de directie te controleren en niet om allerlei beleidsbeslissingen te nemen, te verdedigen of naar buiten te brengen. Laatst ook al met de verlenging van Gio. Gudde mocht ook het Feyenoord City plan blijkbaar niet presenteren.

Verder een hoop open deuren, dooddoeners en "ga maar rustig slapen en dan komt alles goed, wij snappen het allemaal het beste". En weer kankeren op Rome. Ook fijn dat de bedrijfjes van de Vrienden het City-project mogen gaan begeleiden en adviseren, je verwacht het niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt :)

Komt dit van Krabby of Van Duren?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_167208390
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 10:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Bedankt :)

Komt dit van Krabby of Van Duren?
Iwan.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  vrijdag 9 december 2016 @ 10:51:31 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_167208399
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2016 10:50 schreef nostra het volgende:

[..]

Iwan.
Ik vond de vragen al wat kritischer dan normaal
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_167208435
Ik zag gister Mikos Gouka bij de mac :')
Abracadabra, tapate guarra!
  Moderator vrijdag 9 december 2016 @ 10:55:31 #292
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_167208470
'Met de Vriendenloterij zijn we juist erg blij.' :').
pi_167208504
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 december 2016 10:06 schreef nostra het volgende:
Interview met de voorzitter van de RvC. Goede kritische vragen wel.

Begrijp alleen niet zo goed waar die man de laatste tijd precies mee bezig is, de RvC zit er om intern de directie te controleren en niet om allerlei beleidsbeslissingen te nemen, te verdedigen of naar buiten te brengen. Laatst ook al met de verlenging van Gio. Gudde mocht ook het Feyenoord City plan blijkbaar niet presenteren.

Verder een hoop open deuren, dooddoeners en "ga maar rustig slapen en dan komt alles goed, wij snappen het allemaal het beste". En weer kankeren op Rome. Ook fijn dat de bedrijfjes van de Vrienden het City-project mogen gaan begeleiden en adviseren, je verwacht het niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoetmer treedt inderdaad wel erg naar de voorgrond. Tekenend dat het bestuur zich nauwelijks uitlaat over de plannen van het stadion, terwijl het uiteindelijk te doen is voor de club, toch?
#12 is not for sale!
pi_167208535
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 10:44 schreef Elan het volgende:

[..]

De maatregelen die nu genomen zijn, waarover jij kankert betreffen dan ook juist sancties om geweld binnen het stadion te beperken.
Stel dat je gelijk heb kun je nog steeds stellen dat rellen in Rome de club enorm schade, of zou jij als sponsor je bedrijfsnaam willen verbinden aan een dergelijk stel proleten?

Met een vol stadion is het wachten op nieuwe escalaties. Een gedeelte van de achterban kan zich nu eenmaal niet beheersen als het mis dreigt te gaan, alleen is dit decennia lang oogluikend toegestaan.
Met die redenatie kan je dus nooit meer in vol stadion spelen.
Nog beter, helemaal geen publiek. Heb je er ook geen last van.
#12 is not for sale!
pi_167208596
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 10:58 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Met die redenatie kan je dus nooit meer in vol stadion spelen.
Nog beter, helemaal geen publiek. Heb je er ook geen last van.
Tja
Beter halfvol dan straks leeg zal hun redenatie wel zijn.

Zie het ook liever uitverkocht hoor , begrijp me niet verkeerd.
Maar Roma staat niet op zich. UEFA is gewoon aan het zoeken ook. Ook met dat gezeik van op de trappen staan en die racistische banaan, gaat toch nergens over joh.
blablablabla
pi_167208663
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 11:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Tja
Beter halfvol dan straks leeg zal hun redenatie wel zijn.

Zie het ook liever uitverkocht hoor , begrijp me niet verkeerd.
Maar Roma staat niet op zich. UEFA is gewoon aan het zoeken ook. Ook met dat gezeik van op de trappen staan en die racistische banaan, gaat toch nergens over joh.
Zelfs AZ krijgt boetes voor staan op de trappen. Nagenoeg elke club krijgt daar boetes voor. Ik baal ook van de hoeveel boetes e.d. maar er wordt net gedaan of Feyenoord op eenzame hoogte staat wat dat betreft en dat valt mee.

Neemt natuurlijk niet weg dat het gooien van spullen op het veld direct moet stoppen.
#12 is not for sale!
  vrijdag 9 december 2016 @ 13:19:52 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_167211269
Feyenoord heeft zijn oog op Gudelj laten vallen als tijdelijke vervanger van El Ahmadi die naar de Afrika-Cup gaat straks.

Tweet van frfc ( :') )
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_167211294
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:19 schreef Caland het volgende:
Feyenoord heeft zijn oog op Gudelj laten vallen als tijdelijke vervanger van El Ahmadi die naar de Afrika-Cup gaat straks.

Tweet van frfc ( :') )
Gelukkig zijn die meestal niet bijster goed ingevoerd.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 9 december 2016 @ 13:28:35 #299
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167211459
Zou wel weer een typische Feyenoord aankoop zijn. :{ :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_167211605
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:19 schreef Caland het volgende:
Feyenoord heeft zijn oog op Gudelj laten vallen als tijdelijke vervanger van El Ahmadi die naar de Afrika-Cup gaat straks.

Tweet van frfc ( :') )
:')
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')