abonnement Unibet Coolblue
pi_167192433



2016 was een bijzonder sportjaar. Mooie prestaties van Steven Kruijswijk, Sanne Wevers en ook uit opvallende hoek, zoals het voetbalteam van IJsland. Maar er waren ook minder leuke momenten, zoals de val van Steven Kruijswijk, de val van Bauke Molkema en Nederland dat weer eens op prachtige wijze van zich liet spreken door niet eens op het EK aanwezig te zijn. We sluiten dit jaar traditiegetrouw af met het PDC WK Darts, waar Michael van Gerwen weer kansloos vroeg eruit gaat.

Oh, wacht, verkeerde topic. DRT is een deurtje verder.

2016 was een bijzonder muziekjaar. Mooie albums van David Bowie, Radiohead en ook uit opvallende hoek, zoals de nieuwste van Marillion. Maar er waren ook minder leuke momenten, zoals de dood van David Bowie, de dood van de vader van Jett Rebel en Nederland dat weer eens op prachtige wijze van zich liet spreken door allemaal lyrisch te worden van Kensington. We sluiten dit jaar traditiegetrouw af met de Radio 2 Top 2000, waar Claudia de Breij weer kansloos hoog gaat staan. Misschien op nummer 4?

Radio 2 Top 2000: Editie 2016
Het is alweer de achtiende editie van het grootste radio-evenement van Nederland (Nu Serious Request er weer niks van gaat bakken). Radio 2 draait 7 dagen lang de beste platen aldus het Nederlandse stemvee, vanaf eerste kerstdag tot het laatste uurtje in 2016. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te volgen via de website van Radio 2.

Wanneer?
Zondag 25 december 09:00 tot en met Zaterdag 31 december 23:59.

Bijzonder feitje
http://www.ad.nl/show/dez(...)elnaakt-op~a12ba243/

De lijst van 2016
Is er natuurlijk nog niet. Het stemmen kon tot 2 December. 19 december wordt de Lijst officiëel beedigd

Presentatie
De presentatie is dit jaar in handen van:
6-9 Gerard Ekdom
9-12 Bart Arens
12-14 Gijs Staverman
14-16 Rob Stenders
16-18 Ruud de Wild
18-20 Wouter vd Goes
20-22 Stefan Stasse
22-00 Jan-Willem Roodbeen
00-02 Evelien de Bruijn
02-04 Marisa Heutink
04-06 Frank van 't Hof

De Tunes O+
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.

Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune ( O+ ) blijft veelvuldig te horen

Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.

*O* *G* *O* *G* *O* *G* *O*

Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2

FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz

Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3

*G* *G* *O* *G* *O* *G* *G*

http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html

De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2016 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?

Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 2 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.

Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home

Etalagekanalen

Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men Cultura24 1 op 1 naar omzet!

*O* *O* *G* *G* *G* *O* *O*

*G* *G* *O* *G* *O* *G* *G*

Vanaf wanneer stemmen?
Tot en met 2 december 2016.

Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held! _O_

*O* *G* *O* *G* *O* *G* *O*

Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html

Staat ie in de top 2000?
Ook dit jaar kunnen we weer genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:




XTC heeft het gered *O* The Knack en Del Shannon niet. Hieronder nieuwe platen en uitvallers:

Uitvallers volgens de enige echte Pino:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe binnenkomers:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door Mexicanobakker op 08-12-2016 18:05:36 ]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 december 2016 @ 16:50:30 #2
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_167192510
Dit is wat ik snel even heb gevonden wat eruit is, maar met dubbele artiesten/featurings en met titels met moeilijke dingen zoals accenten en bijtitels erin gaat het wel eens mis.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga het ook niet allemaal controleren, veel succes.
pi_167192544
Complainte Pour Ste. Catherine ;( ;(
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_167193056
Ali van Normaal staat erin
Dus nu: 3 nummers. Voor het eerst in de geschiedenis van top 2000.
Jarenlang alleen oerendhard, nu ook deurdonderen, en nu met alie.
*O*
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_167193092
Geen Thirteen van Big Star, dat is wel om te huilen.

En ook Hollereer van De Jeugd staat er niet in, zonde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_167193152
Godsamme zeg, wat vallen er dit jaar weer pareltjes cq klassiekers uit zeg.

Persoonlijk ben ik dan weer 'blij' dat de dooie moeder van Sam Brown er niet meer in staat, dan scheelt echt opletten en muten
pi_167193249
Volgens mij geen enkele van deze volgende "eigen keuze lijst"
FLEMISH YPRES SURREY PIPES & DRUMS BAND
red-army-choir-katyusha
marlene-dietrich-sag-mir-wo-die-blumen-sind
ladysmith-black-mambazo-paul-simon-homeless
rowwen-heze-heiligen-antonius
slimme-schemer-ft-tido-jelle
esther-ofarim-oyfn-pripetchik
normaal-vennebulten-sunset
normaal-ik-wil-noar-huus
pink-floyd-interstellar-overdrive
pink-floyd-astronomy-domine
pelageya-black-raven-song
marlene-dietrich-lili-marlene
josephine-baker-hava-nagila
shelley-plimpton-frank-mills

Ik heb ze niet gecontroleerd. Ik zie het straks wel. Maar wat is er nog veel mooie muziek "onder de radar". Eigenlijk een pleidooi om bij de volgende lijst zoveel mogelijk "nog nooit eerder in de lijst"-nummers in te sturen. Eens kijken wat er dan komt...
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 8 december 2016 @ 17:24:55 #8
426493 crew  PippenScottie
pi_167193369
De lijst van 2015:

1501-1600. Vet is nog in de lijst:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1601-1700. Vet is nog in de lijst:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1701-1800. Alle verdwenen platen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1801-1900. Vet is nog in de lijst:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is 1901-2000. Vet is nog in de lijst.:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb te veel vrije tijd op mijn werk. :)
pi_167193375
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2016 16:50 schreef Pino112 het volgende:
Dit is wat ik snel even heb gevonden wat eruit is, maar met dubbele artiesten/featurings en met titels met moeilijke dingen zoals accenten en bijtitels erin gaat het wel eens mis.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga het ook niet allemaal controleren, veel succes.
Bespaar je de moeite om dubbel te checken, nummer 2000 t/m 1600 van vorig jaar is al gecheckt

MUZ / Top 2000 Editie 2016 #9 Pokémon tekent bij

-edit- t/m 1500 nu dus :)
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 december 2016 @ 17:31:16 #10
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_167193533
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 17:25 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Bespaar je de moeite om dubbel te checken, nummer 2000 t/m 1600 van vorig jaar is al gecheckt

MUZ / Top 2000 Editie 2016 #9 Pokémon tekent bij

-edit- t/m 1500 nu dus :)
Ik had de hele lijst al. Gewoon 2000 requests sturen naar de Top 2000-site. ^O^
pi_167193549
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Joan Of Arc (Maid Of Orleans)
Michael Andrews ft. Gary Jules - Mad World
Pink ft. Nate Ruess - Just Give Me A Reason
Cuby & The Blizzards - Somebody Will Know Someday
Placido Domingo & John Denver - Perhaps Love
U2 - The Saints Are Coming
D.C. Lewis - Mijn Gebed

Deze staan er sowieso nog wel in lijkt me.

Mijn Gebed is wel een twijfelgeval trouwens, zou ik zeggen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 8 december 2016 @ 17:33:10 #12
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_167193573
Kijk ik ben echt voor het toelaten van bepaalde bands, want het niet toelaten van bands is ronduit belachelijk. Ik snap alleen die overdosis aan platen van bepaalde acts echt niet. Waarom moet bijvoorbeeld Muse er met 12 platen in staan? 6-8 is toch meer dan genoeg? Helaas gaat het ook nog eens een keer ten koste van zoveel artiesten die er maar 1 keer in stonden. :{
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 8 december 2016 @ 17:35:59 #13
426493 crew  PippenScottie
pi_167193640
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Joan Of Arc (Maid Of Orleans)
Michael Andrews ft. Gary Jules - Mad World
Pink ft. Nate Ruess - Just Give Me A Reason
Cuby & The Blizzards - Somebody Will Know Someday
Placido Domingo & John Denver - Perhaps Love
U2 - The Saints Are Coming
D.C. Lewis - Mijn Gebed

Deze staan er sowieso nog wel in lijkt me.

Mijn Gebed is wel een twijfelgeval trouwens, zou ik zeggen.
The Saints are coming staat er in, maar dan als Green Day and U2.
Zelfde als Mad World.

Die site kan wel goed de titel matchen met de artiest, als je titel iets afwijkt. Maar andersom vindt ie lastiger.
pi_167193641
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 17:33 schreef peaceman het volgende:
Kijk ik ben echt voor het toelaten van bepaalde bands, want het niet toelaten van bands is ronduit belachelijk. Ik snap alleen die overdosis aan platen van bepaalde acts echt niet. Waarom moet bijvoorbeeld Muse er met 12 platen in staan? 6-8 is toch meer dan genoeg? Helaas gaat het ook nog eens een keer ten koste van zoveel artiesten die er maar 1 keer in stonden. :{
Het zijn echt nog meer uitvallers dan de afgelopen 2 jaar. En die overdaad aan sommige bands vind ik wel jammer. Maar goed, dan heb ik liever Muse dan Anouk, Blof, Coldplay en de volendamse kliek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_167193720
Volgens Pino's lijst rond de 200 uitvallers en dus een dito aantal nieuwe liedjes.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 8 december 2016 @ 17:41:27 #16
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_167193768
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Het zijn echt nog meer uitvallers dan de afgelopen 2 jaar. En die overdaad aan sommige bands vind ik wel jammer. Maar goed, dan heb ik liever Muse dan Anouk, Blof, Coldplay en de volendamse kliek.
ik op zich ook, maar van mij hoeft Radiohead er ook niet perse in met 15 nummers en dat is nog wel mijn favoriete band. De verscheidenheid neemt op deze manier af in tegenstelling tot wat iemand in het vorige topic zei.
pi_167193780
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijstje entries van de buren
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_167193806
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 17:41 schreef peaceman het volgende:

[..]

ik op zich ook, maar van mij hoeft Radiohead er ook niet perse in met 15 nummers en dat is nog wel mijn favoriete band. De verscheidenheid neemt op deze manier af in tegenstelling tot wat iemand in het vorige topic zei.
In a sense was de lijst van 1999 dan ook die met het meeste verschil. Alleen zijn er tegenwoordig wel essentiele stromingen bijgekomen, maar het aantal unieke bands neemt elk jaar af.

Ik zou benieuwd zijn hoe de top 2000 er uit ziet als je maximaal vijf liedjes in de lijst zou mogen hebben.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_167193817
Jacques Dutronc, Kate & Anne Mccarigal... :'(
pi_167193851
Het aantal anderstalige liedjes is wel echt ernstig verminderd. Dat vind ik wel een hele slechte zaak. Mensen van onder de 30 vinden volgens mij heel veel dat alles in het Engels moet. Oke, de Nederlandstalige rap is nu wel heel erg populair ;(
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_167193933
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2016 17:31 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ik had de hele lijst al. Gewoon 2000 requests sturen naar de Top 2000-site. ^O^
Ahá er is dus een makkelijker manier dan stuk voor stuk checken? Hoe doe je dat?
  donderdag 8 december 2016 @ 17:52:48 #22
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_167193984
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

In a sense was de lijst van 1999 dan ook die met het meeste verschil. Alleen zijn er tegenwoordig wel essentiele stromingen bijgekomen, maar het aantal unieke bands neemt elk jaar af.

Ik zou benieuwd zijn hoe de top 2000 er uit ziet als je maximaal vijf liedjes in de lijst zou mogen hebben.
ik zou vooral groot voorstander zijn van een verbod op alle liedjes in je stemlijst van 1 artiest. Dat heb ik zien langskomen op Facebook. Alsof alleen die ene artiest goede muziek heeft gemaakt. :{w
pi_167194003
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 17:52 schreef peaceman het volgende:

[..]

ik zou vooral groot voorstander zijn van een verbod op alle liedjes in je stemlijst van 1 artiest. Dat heb ik zien langskomen op Facebook. Alsof alleen die ene artiest goede muziek heeft gemaakt. :{w
Dat vind ik ook wel verkloting van de lijst, meer dan meerdere unieke stemlijstjes insturen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_167194007
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 17:52 schreef peaceman het volgende:

[..]

ik zou vooral groot voorstander zijn van een verbod op alle liedjes in je stemlijst van 1 artiest. Dat heb ik zien langskomen op Facebook. Alsof alleen die ene artiest goede muziek heeft gemaakt. :{w
Of dan iig een max op het aantal liedjes van 1 artiest in de lijst.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 8 december 2016 @ 17:54:15 #25
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_167194018
Sommige liedjes staan ook echt voor een bepaalde tijdsperiode en dan is het echt zonde dat die verdwijnen. Ongeacht of je het een mooi lied vindt.
  donderdag 8 december 2016 @ 17:54:42 #26
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_167194028
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 17:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Of dan iig een max op het aantal liedjes van 1 artiest in de lijst.
precies.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 december 2016 @ 17:55:04 #27
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_167194036
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 17:50 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Ahá er is dus een makkelijker manier dan stuk voor stuk checken? Hoe doe je dat?
Gewoon beetje handig zijn met php en websites.
pi_167194046
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 17:50 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Ahá er is dus een makkelijker manier dan stuk voor stuk checken? Hoe doe je dat?
Programmeren.

Het is alleen lichtelijk biased omdat je informatie ergens vandaan moet halen (dus uit de lijst van vorig jaar) en op basis daarvan je requests erin moet gooien, waardoor je dus niet alle namen er in 1x goed in hebt staan. Bovendien pakt ie daardoor misschien af en toe een liedje met die andere naam dat er wel in staat, terwijl het lied er in werkelijkheid niet in staat. Maar het is redelijk betrouwbaar.

Ik weet verder ook niet hoe het werkt, ik kan echt niet programmeren :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 8 december 2016 @ 17:57:58 #29
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_167194093
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijstje entries van de buren
Meer Foo Fighters, Joy Division en RHCP. Leuk. Ook veel niet zo leuks.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_167194113
Ik vind het bizar dat By The Way nooit in de Lijst stond.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_167194116
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Programmeren.

Het is alleen lichtelijk biased omdat je informatie ergens vandaan moet halen (dus uit de lijst van vorig jaar) en op basis daarvan je requests erin moet gooien, waardoor je dus niet alle namen er in 1x goed in hebt staan. Bovendien pakt ie daardoor misschien af en toe een liedje met die andere naam dat er wel in staat, terwijl het lied er in werkelijkheid niet in staat. Maar het is redelijk betrouwbaar.

Ik weet verder ook niet hoe het werkt, ik kan echt niet programmeren :')
Oh op die manier. Nee ik heb ook nooit geprogrammeerd dus zou dat ook niet weten.
pi_167194145
Ook mooi: Black Dog en Rock & Roll in de lijst. Ook twee liedjes waarvan ik het onbegrijpelijk vond dat ze er NOOIT in stonden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator donderdag 8 december 2016 @ 18:01:38 #33
18653 crew  D.
pi_167194190
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 09:35 schreef D. het volgende:
OP mag aangepast worden, de staatieindelijst-site is inmiddels online ;)
  Moderator donderdag 8 december 2016 @ 18:03:56 #34
18653 crew  D.
pi_167194246
^O^
pi_167194331
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:11 schreef cafca het volgende:
Morning Dew eruit! :'(
Morning Dew was het eerste lied dat ik dankzij de top 2000 ontdekte. Het lied ging steeds verder richting de 2000, maar dat hij er dit jaar al niet meer in staat, verbaast me wel.
Jammer ook van Vera Lynn, voor mij ook zo'n typisch top 2000 lied. Hopelijk komen we haar wel weer een keer tegen.

Muse is één van mijn favoriete bands, mooi dat TIRO er eindelijk in staat, toch is 12 x Muse wel te veel. Liedjes als Mercy, Supermassive Black Hole, Uprising, Starlight en Undisclosed Desires moeten er maar weer uit :)
  Moderator donderdag 8 december 2016 @ 18:10:03 #36
18653 crew  D.
pi_167194345
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Joan Of Arc (Maid Of Orleans)
Michael Andrews ft. Gary Jules - Mad World
Pink ft. Nate Ruess - Just Give Me A Reason
Cuby & The Blizzards - Somebody Will Know Someday
Placido Domingo & John Denver - Perhaps Love
U2 - The Saints Are Coming
D.C. Lewis - Mijn Gebed

Deze staan er sowieso nog wel in lijkt me.

Mijn Gebed is wel een twijfelgeval trouwens, zou ik zeggen.
dEUS - Hotel Lounge ook :Y
  Moderator donderdag 8 december 2016 @ 18:12:04 #37
18653 crew  D.
pi_167194859
Een liedje wat in 2005 nog in de top 100 stond is er inmiddels uit. Voor het eerst dat er een oud top 100-liedje niet in staat sinds 2003 of zoiets.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_167194909
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een liedje wat in 2005 nog in de top 100 stond is er inmiddels uit. Voor het eerst dat er een oud top 100-liedje niet in staat sinds 2003 of zoiets.
Welke?

Edit: ik gok op the closest thing to crazy
pi_167195203
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 18:40 schreef cafca het volgende:

[..]

Welke?

Edit: ik gok op the closest thing to crazy
Ja, die dus.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 8 december 2016 @ 19:11:09 #41
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_167195655
Is er toch wat goeds gebeurt :7
  donderdag 8 december 2016 @ 19:12:53 #42
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_167195708
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2016 16:50 schreef Pino112 het volgende:
wat eruit is

D.C. Lewis - Mijn Gebed
:'( :'( :'( :'(
pi_167195822
quote:
En Perhaps Love ook gewoon uiteraard.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 8 december 2016 @ 19:37:42 #44
426493 crew  PippenScottie
pi_167196494
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 18:40 schreef cafca het volgende:

[..]

Welke?

Edit: ik gok op the closest thing to crazy
Het sloeg ook nergens op dat die toen in de top 100 stond.
Stond Katie Melua dat jaar niet met drie nummers in de top 100?
pi_167196846
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:37 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Het sloeg ook nergens op dat die toen in de top 100 stond.
Stond Katie Melua dat jaar niet met drie nummers in de top 100?
Ja, dat was rond de hype van 9 Million Bicycles.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_167197053
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:49 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ja, dat was rond de hype van 9 Million Bicycles.
En toch moet The Closest Thing To Crazy gewoon in de lijst. Dat is een prima nummer. Ik moet verder weinig van Katie Melua hebben overigens.

Goed dat Spinvis met een tweede nummer in de lijst komt, jammer dat dat met Bagagedrager is in plaats van met Kom terug.
pi_167197521
Geen Killing Moon van Echo & The Bunnymen :o
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  donderdag 8 december 2016 @ 20:41:50 #48
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_167198356
Eindelijk staat Joe Jackson met Slow Song er dan ook in *O*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 8 december 2016 @ 20:50:03 #49
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_167198641
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 15:08 schreef cafca het volgende:
Ik ben vast begonnen met een playlist:

https://open.spotify.com/(...)kKLtXTurkmj5ibHP1I9H
Mooi lijstje. :) ^O^ Ik ga je volgen. :Y

Zo, ik ben weer bij met teruglezen... dat is nu nog wel te doen.
  donderdag 8 december 2016 @ 20:59:46 #50
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_167199016
Behalve Joe Jackson en XTC zijn al mijn stemmen op de mooie Fok-lijst vruchteloos geweest :{
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')