abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 16 december 2016 @ 20:46:34 #176
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_167379441
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2016 20:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ze strijden, maar ze strijden niet met elkaar.
Tja, dat is simpelweg niet waar. Kan er niet veel meer van maken. Ze rijden toch echt op dezelfde baan.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_167379687
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2016 20:46 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Tja, dat is simpelweg niet waar. Kan er niet veel meer van maken. Ze rijden toch echt op dezelfde baan.
Ik ben bang dat je de wagenwijd openstaande deur dat ze aan dezelfde wedstrijd meedoen wil open trappen. Oké, Hamilton heeft dit jaar gestreden met Alonso, en met Haryanto. Relevant.

Of bedoel je dat Hamilton en Rosberg de beste coureurs zijn?
pi_167380097
https://www.facebook.com/redbullracing/videos/1247414281971725/

Max en Daniel weer eens verkleed 1.92sec challenges aant doen ~:) _O-
  vrijdag 16 december 2016 @ 21:04:41 #179
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_167380187
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 december 2016 20:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik ben bang dat je de wagenwijd openstaande deur dat ze aan dezelfde wedstrijd meedoen wil open trappen. Oké, Hamilton heeft dit jaar gestreden met Alonso, en met Haryanto. Relevant.
Tja, jij zegt dat dat niet het geval is...
quote:
Of bedoel je dat Hamilton en Rosberg de beste coureurs zijn?
Neen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 17 december 2016 @ 13:47:08 #180
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_167392447
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_167397223
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 18:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Afgelopen jaar was het een spannende strijd inderdaad, en dat was leuk, maar dat was niet omdat de twee beste coureurs tegen elkaar streden, maar omdat Hamilton ondermaats presteerde en Rosberg iets meer mazzel had. Dat is geen kritiek op Rosberg, die heeft een fantastische prestatie geleverd, maar in eerdere WK's is hij een paar keer flink om de oren gereden door Hamilton.

Maar jij zou niet liever Vettel of Alonso naast Hamilton in een Mercedes zien?
Rosberg heeft niet meer mazzel gehad, Lewis heeft meer mechanische pech gehad.
Dat maakt het dus een teamsport, het gaat niet alleen om de coureur maar om het hele team en dat begint al op de ontwerptafel.
En dan nog het feit dat ze met tokens werken, tokens op? Paar plaatsen terug op de grid tijdens de start.
Een coureur kan een hoop doen maar het is voor een heel groot gedeelte ook een mechanische sport en dat maakt het juist zo aantrekkelijk vind ik.
Als iemand het alleen maar leuk vind om coureurs te vergelijken kan die persoon beter Formule Ford oid gaan kijken waar iedereen dezelfde basisauto heeft.
En zelfs dán komt het nog op de aanpassingen aan.
Daarom met ik het niet met je eens dat Rosberg mazzel heeft gehad maar juist andersom: Hamilton had gewoon pech. En dat hoort ook bij de sport.

Voor volgend seizoen hoeft er wmb niet persé een hele goede coureur naast Hamilton in het team te zitten, als het een iets mindere god is kunnen we juist bepalen wat het meest bepalend is om vooraan te rijden: De auto of de coureur?
Mocht het Bottas worden dan kunnen er nog wel eens verrassingen komen want als coureur heb ik hem aardig hoog staan alleen deed hij tot nu toe mee in een wat mindere auto en tóch had hij geniale acties.
We zullen het in januari wel horen van Mercedes en we zien het wel in maart.
pi_167398940
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 18:11 schreef vannelle het volgende:
Hamilton had gewoon pech. En dat hoort ook bij de sport.
En dat weet Hamilton ook gewoon. Zeker als je nu achteraf zn no no no in wat was het maleisie hoort waar zn motor het begaf.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167398957
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 18:11 schreef vannelle het volgende:
en tóch had hij geniale acties.
Ik kan me er in die paar jaar weinig zo voor de geest halen zonder daar heel hard over na te moeten denken :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167399222
Bottas zit/zat bij Williams eigenlijk gewoon vast, geen persoonlijke ontwikkeling meer, geen uitdaging etc etc. Ik denk dat we, als Bottas bij MGP gaat rijden, we snel weer een Bottas gaan zien die uitgedaagd word. En ik denk dat Bottas voor sommige coureurs, ook voor Max, een behoorlijke sterke concurrent kan worden. Ook Bottas weet wat inhalen en verdedigen is. Alleen bij Williams lijkt ie het de laatste twee jaar een beetje wel best te vinden, mede door dominantie van de top 3 teams weinig potentie om de top 6 te bereiken en dan zijn die FI ook nog sneller..

Ik kijk er wel naar uit als hij het gaat worden. In het verleden hebben we regelmatig battles gezien tussen Bottas en Raikkonen, Verstappen en Raikkonen en volgend jaar dus hopelijk alle 3 die elkaar om de beurt gaan zieken. En als Bottas een keer achter Max aan zit, weet ik niet zo snel voor wie ik moet zijn... w/ Dan lijkt het mij ook wel mooi om hem op eerlijke manier de plek van Max te zien veroveren, of van Hamilton. :s)
pi_167399333
Dat gaat niet gebeuren want iedereen weet dat Red Bull volgend jaar het te kloppen team is want die hebben Newey en die maakt de beste auto als er nieuwe regels zijn. Dat heb namelijk op facebook gestaan. Dus dat is zo.

:+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167399501
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:39 schreef Geralt het volgende:
Dat gaat niet gebeuren want iedereen weet dat Red Bull volgend jaar het te kloppen team is want die hebben Newey en die maakt de beste auto als er nieuwe regels zijn. Dat heb namelijk op facebook gestaan. Dus dat is zo.

:+
Daar verschillen de meningen nogal over. :)

Brawn denkt bijvoorbeeld dat Mercedes nog steeds het te kloppen team blijft.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_167399522
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:46 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Daar verschillen de meningen nogal over. :)

Brawn denkt bijvoorbeeld dat Mercedes nog steeds het te kloppen team blijft.
Ik denk dat ook hoor, het was een grapje mijnerzijds :@

En uiteraard hoop ik natuurlijk wel dat Max en Ricardo een gooi naar de titel kunnen doen, maar dat is natuurlijk helemaal niet zeker :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167399548
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:47 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik denk dat ook hoor, het was een grapje mijnerzijds :@

En uiteraard hoop ik natuurlijk wel dat Max en Ricardo een gooi naar de titel kunnen doen, maar dat is natuurlijk helemaal niet zeker :)
Was duidelijk hoor. ;)
pi_167400240
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:47 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik denk dat ook hoor, het was een grapje mijnerzijds :@

En uiteraard hoop ik natuurlijk wel dat Max en Ricardo een gooi naar de titel kunnen doen, maar dat is natuurlijk helemaal niet zeker :)
Dat snapte ik wel. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_167402662
Bottas, Hamilton, Max, Ricciardo. Ik denk met een kleiner verschil in vermogen en meer aero het een echte titanenstrijd zal worden.

Wie? Vettel....?
.
pi_167404806
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:19 schreef Geralt het volgende:

[..]

En dat weet Hamilton ook gewoon. Zeker als je nu achteraf zn no no no in wat was het maleisie hoort waar zn motor het begaf.

:)
Hij heeft zn motor te veel misbruikt met standje extra boost daarom blies hij zijn blok op

je moet ook zuinig zijn op je materiaal he

:)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2016 22:10:00 ]
  zondag 18 december 2016 @ 10:05:50 #192
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_167412300
Volgend jaar is Mclaren het te kloppen team en rijdt Stoffel iedereen naar huis
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 18 december 2016 @ 10:08:24 #193
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167412320
wordt pas bij de testen duidelijk wie de betere wagen heeft of zullen er al eerder indicaties zijn?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 18 december 2016 @ 10:09:08 #194
131800 Tarado
capô de fusca
pi_167412325
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 10:05 schreef Rossdale het volgende:
Volgend jaar is Mclaren het te kloppen team en rijdt Stoffel iedereen naar huis
het zou al heel wat zijn als hij Fernando naar huis rijdt
pi_167412353
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 10:05 schreef Rossdale het volgende:
Volgend jaar is Mclaren het te kloppen team en rijdt Stoffel iedereen naar huis
Vandoorne en Verstappen elk weekend op het podium. Dan verslaat België ieder ander land uit de F1-geschiedenis.
  zondag 18 december 2016 @ 10:13:35 #196
131800 Tarado
capô de fusca
pi_167412379
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 10:11 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Vandoorne en Verstappen elk weekend op het podium. Dan verslaat België ieder ander land uit de F1-geschiedenis.
als Max België volgend jaar inhaalt is hij WK
  Official ESF Kreviewer zondag 18 december 2016 @ 10:17:14 #197
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167412430
Oostenrijk geboekt! En gisteravond de plannen gemaakt om ook naar Monza te gaan.

Van mij mag het seizoen beginnen.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 december 2016 @ 10:47:48 #198
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167412827
-bezem-

:O

Nederlander, klaar. Next!
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 18 december 2016 @ 10:49:31 #199
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_167412847
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 10:42 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Want? Behalve dat de helft uitsluitend Frans spreekt kan ik niet zoveel nadelen van België bedenken. Wel heel erg veel voordelen.
Ik ben veel liever Nederlander. Belgen zijn een vies volkje. Leuk en aardig doen tegen je, maar achter je rug om je zwart maken. Veel Nederlanders hebben sympathie voor Belgen, maar Belgen hebben doorgaans een hekel aan Nederlanders.
Tevens zijn Belgen lelijk en dom, een uitzondering daar gelaten.
De wegen zijn slecht, de huizen zijn lelijk en van een welstandscommissie hebben ze nog nooit gehoord. Ze kunnen alleen goed veldrijden (waar ze een grote pleurishekel hebben aan alles wat concurent is van hun landgenoten) motorcrossen en korfballen (waar ze regelmatig ge-assraped worden door Nederland).
Het taaltje dat ze spreken lijkt teveel op Limburgs en als ik een hekel heb aan iets, dan is het wel dat zeurderige Limburgs accentje en dialect.

Nederlanders zijn gewoon superieur aan dat klootjesvolk.
pi_167412862
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 10:47 schreef Nattekat het volgende:
-bezem-

:O

Nederlander, klaar. Next!
Wow. Zo streng wordt er zelfs in Noord-Korea niet gemodereerd.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')