Echt niet normaal veel inderdaad. Alsof ze nog wat over hadden dat per se dit jaar op moest.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:11 schreef Morivar het volgende:
Morgen weer even de bus korrosionschutz tevoorschijn halen, want er ligt weer een lading pekel op de weg
Rij je zo hard of is mijn Bandit zo zuinig?quote:Op donderdag 22 december 2016 19:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bij 230km heb ik er al een stevige wandeling op zitten
Olie is prima te doen toch? Zorg wel dat je nieuwe bout met koperen ring hebt.quote:Op maandag 2 januari 2017 12:45 schreef Nero22 het volgende:
Mijlpaaltje hoor: ik heb mijn ketting gespannen. Het leek wel of hij eraf zou vallen op een gegeven moment. Draaide ik dus de verkeerde kant op.
Volgende puntje: olie vervangen. Misschien moet ik dit maar als nieuwjaarsresolutie gaan doen: meer eigen onderhoud doen.
Een gelukkig nieuwjaar iedereen.
Ik ging ook effe een stukje rijden. Had meteen een regenbui te pakken. Zit dat ding weer onder de blubber.quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:40 schreef Geelman het volgende:
Was toch nog wel koud vandaag op de motor... Maar hij is weer van stal geweest!
Ik was hem gewoon voorlopig niet...quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:43 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik ging ook effe een stukje rijden. Had meteen een regenbui te pakken. Zit dat ding weer onder de blubber.
Volgende week weer?quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:42 schreef Amoeba het volgende:
Groot onderhoud ook weer gehad. Lekkende carterpakking gefixt, timing van de ontsteking nagelopen, carbs opnieuw afgesteld en klepspeling gecontroleerd. Duc is er weer klaar voor.
Zit te denken om het rond februari te gaan doen. De olie zit er pas sinds juni in of zo, maar wel al zo'n 8,000 km.quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:22 schreef Erasmo het volgende:
Accu vervangen hier, gelijk maar wat S100 spul mee besteld voor de ketting.
Nero wanneer staat je oliewissel op de planning?
nou nou niet overdrijven hoor dat verschilt heel erg per motor hoor mijn Ten bijvoorbeeld schrijft elke 10k voor. de nieuwste KTM LC8 blokken geloof ik zelfs elke 15k.quote:
Bij de AT is er een zwitser geweest die 100k gedaan heeft zonder onderhoud, dus van 100k naar 200k met alleen ketting vervangen na een breuk en bandjes vervangen wanneer nodigquote:Op donderdag 5 januari 2017 10:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou nou niet overdrijven hoor dat verschilt heel erg per motor hoor mijn Ten bijvoorbeeld schrijft elke 10k voor. de nieuwste KTM LC8 blokken geloof ik zelfs elke 15k.
Scheelt geld, en ik verwacht deze motor nog maar een paar maanden te hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:04 schreef Maegrim het volgende:
Waarom moeilijk doen als je voor een paar tientjes een onderhoudsvrije accu hebt?
Zit wel een stukje beter verborgen dan bij mijn XJ! (1995, N)quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:15 schreef Erasmo het volgende:
Blijkbaar genereert YT de automatische sub taal op basis van geolocatie, ze probeerden om van mijn steenkolenengels Nederlandse ondertitels te maken maar het ging niet zo goed
Damnquote:Op donderdag 5 januari 2017 13:15 schreef Erasmo het volgende:
Blijkbaar genereert YT de automatische sub taal op basis van geolocatie, ze probeerden om van mijn steenkolenengels Nederlandse ondertitels te maken maar het ging niet zo goed
Die ondertitelingquote:Op donderdag 5 januari 2017 13:15 schreef Erasmo het volgende:
Blijkbaar genereert YT de automatische sub taal op basis van geolocatie, ze probeerden om van mijn steenkolenengels Nederlandse ondertitels te maken maar het ging niet zo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |