abonnement Unibet Coolblue
pi_168628720
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 21:39 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Dan hangt kind 1 in de tula op je rug en kind 2 in de doek op de buik neem ik aan?
:Y

In een soort zitje en dan voor of achter afknopen.
pi_168635889
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 21:45 schreef Bloesem. het volgende:
[ afbeelding ]

Dit was wat ik bedoelde. Lijkt erop, maar dan zonder lastige knoop :) Gewoon twee RS tegelijkertijd.
Hetgeen wat me met RS tegenhoudt is dat ik die niet heb liggen. Ik weet nog niet of ik het dragen van de tweeling (plus daarbij nog de rondlopende bijna peuter) wel fijn ga vinden. Eerst wat proberen met de spullen die ik al heb is dan een makkelijke/goedkope optie, mocht blijken dat ik er wel veel gebruik van ga maken dan ga ik wel kijken voor fijn nieuw spul en zijn RSs zeker een optie als ik het zo zie!
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸><(((ē>
pi_168645445
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 21:45 schreef Bloesem. het volgende:
[ afbeelding ]

Dit was wat ik bedoelde. Lijkt erop, maar dan zonder lastige knoop :) Gewoon twee RS tegelijkertijd.
Bloesem (en andere deskundigen op draaggebied), ik zat me een beetje te verdiepen in de rs bij een pasgeborene en keek wat filmpjes op youtube. Ik zag ook deze, maar ik vroeg me af of die beentjes hier wel echt goed zitten zo, voor een baby van twee weken oud? Ik zag ook een filmpje waarbij de beentjes echt in de doek bleven en dichter bij elkaar.

"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168645756
De beentjes zitten prima, ze forceert niks. Maar ik vind dat ze veel te weinig steun in het nekje maakt.
pi_168645758
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 19:26 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Bloesem (en andere deskundigen op draaggebied), ik zat me een beetje te verdiepen in de rs bij een pasgeborene en keek wat filmpjes op youtube. Ik zag ook deze, maar ik vroeg me af of die beentjes hier wel echt goed zitten zo, voor een baby van twee weken oud? Ik zag ook een filmpje waarbij de beentjes echt in de doek bleven en dichter bij elkaar.

Ja, voor sommige babytjes is dit ok. Mini was heel snel 'ontspannen', die kon ook al jong met haar beentjes heel wijd. Het advies is altijd: niet forceren. Volg de natuurlijke houding van je kindje, waarbij je let op ergonomisch dragen (knietjes hoger dan de billetjes, natuurlijke bolling van de rug etc.) Vaak is de spierspanning bij zulke jonkies nog erg hoog en kunnen ze hun beentjes nog niet echt opzij en omlaag doen, dan ziet het er meer zo uit (excuse de foto, het was de eerste relatief duidelijke die ik kon vinden)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet de baby nog in de natuurlijke pasgeboren houding zitten (helemaal opgefrummeld O+ ). De knietjes zitten wat wijder tegen moeder aan, maar de voetjes zitten nog helemaal bij elkaar, soms zelfs gekruisd. Maar het zal je verbazen hoe flexibel de beentjes vaak al zijn. In een RS is dit in principe hetzelfde als bij een draagdoek. Een pasgeboren baby zit in een RS ook meer op de buik dan op de heup.

De beentjes in de doek kan zorgen voor druk op de heupjes. Daardoor kan de heupkop op de verkeerde manier in de heupkom komen te liggen. Het kraakbeen moet nog uitharden en teveel of te lange druk op dat kraakbeen kan zorgen voor klachten op latere leeftijd.
pi_168647032
Dank voor je uitleg, Bloesem! Ik vind het gewoon best spannend ineens weer, het idee van zo'n heel klein hummeltje in de doek. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168647088
Ahhh prachtig

Welke doek/rs zouden jullie aanraden voor een newborn?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2017 20:32:25 ]
pi_168647499
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 20:30 schreef Franny_G het volgende:
Dank voor je uitleg, Bloesem! Ik vind het gewoon best spannend ineens weer, het idee van zo'n heel klein hummeltje in de doek. O+ .
Graag gedaan :) Ahh, dat kan ik me voorstellen O+ Lijkt me zooo gaaf. Ik ben bij consulten elke keer opnieuw onder de indruk van al die mama's en papa's die hun (maakt niet uit hoeveelste) mini zo onzeker, maar tegelijkertijd met alle geduld en vertrouwen in de wereld in de doek doen O+ Gewoon PMen he trouwens, als je twijfelt of zo.

Logi, Pure Baby Love O+ Zooo zacht!
pi_168647743
Oh die zag ik net op vonvavoom voorbijkomen :)
pi_168647782
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 20:52 schreef Logician2.0 het volgende:
Oh die zag ik net op vonvavoom voorbijkomen :)
Je kunt op de negen maanden beurs komen aanraken *O* Zowel de doek als mij 8)
pi_168647850
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 20:54 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Je kunt op de negen maanden beurs komen aanraken *O* Zowel de doek als mijzelf 8)
Dat zou leuk geweest zijn O+ maar helaas momenteel iets te ver weg voor mij.. :'(
pi_168914029
Hoe heet die website ook alweer waar je alle merken doeken kunt opzoeken?
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:54:39 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_168914037
Slingofest?
disclaimer
pi_168914228
Ik heb van mijn ouders de Oscha Orion Eros gekregen O+
Mijn dochter van net 4jr is hem nu aan het inbreken als hangmatje O+

Denk dat ik er nog wel een pure baby love bij ga halen trouwens. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2017 11:10:06 ]
pi_168914349
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
Slingofest?
Dank! Bedoelde een andere, maar heb wel gevonden wat ik zocht ;)
Voor geinteresseerden, ik heb een doekje te koop gezet: OUD / Vraag en aanbod deel 181
pi_168914492
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 19:26 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Bloesem (en andere deskundigen op draaggebied), ik zat me een beetje te verdiepen in de rs bij een pasgeborene en keek wat filmpjes op youtube. Ik zag ook deze, maar ik vroeg me af of die beentjes hier wel echt goed zitten zo, voor een baby van twee weken oud? Ik zag ook een filmpje waarbij de beentjes echt in de doek bleven en dichter bij elkaar.

Ze forceert ze niet. Dat ging prima. Zitje bovenlangs maken is niet zo geschikt bij newborns.

Het aanspannen top rail doe je richting toprail. Onderkant naar onderkant. Dat zie ik haar niet doen.

Ze heeft het wel over washandje ed gebruiken als nekrol, maar zelf vindt ze het zo fijn.je kunt ook deel van de rail gebruiken als nekrolletje.

Rs is super fijn. Ik had toen wurm zo klein was een bykay geleend, maar die vond ik echt niet fijn dragen. Nu een didymos te logeren gehad en zelf een lf (verrassend fijn want ik ben geen lf fan) en die dragen super fijn. Nu nog! Vooral voor in uit in uit in uit kind :)

Ik vind gathered fijner dan pleated trouwens..
Schudden voor gebruik
pi_168914731
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 20:54 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Je kunt op de negen maanden beurs komen aanraken *O* Zowel de doek als mij 8)
Ben je er elke dag? Ik ga donderdag 8-) Met man en kind :+
pi_168915620
Na 5 minuten mopperen gaf iemand toch toe dat je zo best lekker slapen kan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168917054
Ahhhhh O+
pi_168917885
Nohhhhh BE O+ O+ O+ O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168917974
Blue O+ O+
  woensdag 15 februari 2017 @ 14:19:15 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_168918007
lekker knus, blue!
Ik kan niet wachten O+
disclaimer
pi_168918244
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:24 schreef BlueEyes het volgende:
Na 5 minuten mopperen gaf iemand toch toe dat je zo best lekker slapen kan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+

Verdorie daar ga ik van rammelen!
Schudden voor gebruik
pi_168964238
Ja hoi, ik mag ook weer. O+ O+ O+
pi_168964664
Awwwwwwww O+ O+ O+

Ik kan echt niet wachten :'( O+
pi_168964862
Selv O+
pi_168964973
Ja hoi wat cute O+.
pi_168965672
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 17:08 schreef Selvaria het volgende:
Ja hoi, ik mag ook weer. O+ O+ O+
[ afbeelding ]
mooie vesper!

Staat jullie goed.
Schudden voor gebruik
pi_168967523
Oh Blue en Selvaria, wat zien jullie er goed uit zo met zo'n mini op je buik!
pi_169178028
Ha!

Mijn dreumes heeft een hekel aan dragen. In ieder geval op mijn buik, dat is stom en dan zie je niks.

Ik wil dus rugdragen proberen maar dat vind ik combi met knopen echt een crime. Nu zou ik een tula willen proberen, maar ik kom er niet uit met welke maand nu handig is. W. heeft nu broekmaat 86, maar dat is nog ruim. Moet ik dan nog de standaard of al de Toddler? 8)7
pi_169178048
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 15:07 schreef silliegirl het volgende:
Ha!

Mijn dreumes heeft een hekel aan dragen. In ieder geval op mijn buik, dat is stom en dan zie je niks.

Ik wil dus rugdragen proberen maar dat vind ik combi met knopen echt een crime. Nu zou ik een tula willen proberen, maar ik kom er niet uit met welke maand nu handig is. W. heeft nu broekmaat 86, maar dat is nog ruim. Moet ik dan nog de standaard of al de Toddler? 8)7
Ik dénk dat een Toddler wel past, maar ik zou ergens gaan passen, want Tula is altijd onvoorspelbaar ;)
pi_169178197
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 15:08 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Ik dénk dat een Toddler wel past, maar ik zou ergens gaan passen, want Tula is altijd onvoorspelbaar ;)
Jij weet zeker niet toevallig waar dat passen kan in regio zeeland he? :') Ik zou namelijk zelf niet weten waar ze hier Tula's verkopen.
  maandag 27 februari 2017 @ 15:19:27 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_169178226
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 15:18 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Jij weet zeker niet toevallig waar dat passen kan in regio zeeland he? :') Ik zou namelijk zelf niet weten waar ze hier Tula's verkopen.
kun je ze niet huren of lenen van iemand?
disclaimer
pi_169178235
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 15:18 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Jij weet zeker niet toevallig waar dat passen kan in regio zeeland he? :') Ik zou namelijk zelf niet weten waar ze hier Tula's verkopen.
Ja Carry with love heeft sowieso pasdragers, anders even googlen op draagconsulent Zeeland en kijken of ze ook pasdragers hebben :)
pi_169178304
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 15:19 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Ja Carry with love heeft sowieso pasdragers, anders even googlen op draagconsulent Zeeland en kijken of ze ook pasdragers hebben :)
Dit is wel echt stom, zij zat in mijn zwangerschapsyoga groepje. Had ik meteen moeten bedenken natuurlijk. thanks!
pi_169180821
Ben benieuwd waar je op uitkomt Sillie. Ik heb gisteren een todler gepast maar die was nog te ruim ondanks dat G in maat 86 zit. Maar het lijkt per kind te verschillen haha (G zijn bovenbeentjes moeten nog 1,5 cm groeien)
pi_169181012
Wij hebben gisteren een toddler geoast met O van 2,5 en die zat perfect! Dus gelijkaar besteld. Komt wel van oas als ik met 2 koters naar NL kom denk ik. O vond het erg tof haha.
pi_169181085
Ik had gisteren eerst in de stad m'n 2,5 jarige stuiterbal op mijn rug om een uur of 2 later in het bos de dame van bijna 9 weken op mijn buik te dragen.
En ooh wat is het toch heerlijk en wat ben ik blij dat ze er beide van genieten ook O+
  maandag 27 februari 2017 @ 17:43:22 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_169181178
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 17:36 schreef Roomsnoes het volgende:
Wij hebben gisteren een toddler geoast met O van 2,5 en die zat perfect! Dus gelijkaar besteld. Komt wel van oas als ik met 2 koters naar NL kom denk ik. O vond het erg tof haha.
het stokje van je p is weggelopen :o
disclaimer
pi_169181222
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2017 17:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het stokje van je p is weggelopen :o
Stout stokje! Kom hier!
Oh daar is ie al: |
pi_169181233
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 17:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Ben benieuwd waar je op uitkomt Sillie. Ik heb gisteren een todler gepast maar die was nog te ruim ondanks dat G in maat 86 zit. Maar het lijkt per kind te verschillen haha (G zijn bovenbeentjes moeten nog 1,5 cm groeien)
Mijne zit al eventjes in de toddler omdat dat met winterjas beter zit dan de standard (was makkelijk even proberen met allebei in huis). Zonder jas zou de standard beter zitten. Ik zou idd even proberen Sillie!
pi_169182097
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 17:46 schreef Mineola het volgende:

[..]

Mijne zit al eventjes in de toddler omdat dat met winterjas beter zit dan de standard (was makkelijk even proberen met allebei in huis). Zonder jas zou de standard beter zitten. Ik zou idd even proberen Sillie!
hoe zitten de beentjes bij jouwes? Hier zat het rugpand wel goed maar de zitting nog te los.
  maandag 27 februari 2017 @ 18:31:52 #203
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_169182166
Hier wat jij hierboven beschrijft Cassandra. Het rugpand van de standaard is echt te kort (F heeft bovenmaat 86/92), maar het zitje van de toddler nog aan de brede kant. Omdat ik het te lage rugpand te gevaarlijk vind worden zijn we dus toch nu al op de toddler overgegaan, dan maar even een klein beetje opproppen. Makkelijk ook, zo'n drager waar beide kinderen in kunnen. In geval van extreem moe is J met zn maat 104 ook nog wel een half uurtje te dragen :+
pi_169182219
Is het heel raar om te beginnen met dragen als je kind al bijna twee is?
Ik heb Mies wel gedragen in een mei tai toen ze een maand of 3 was, maar ze vond het maar niks. Dus ik heb het gelaten voor wat t was.
Nu vind ze het echter geweldig om gedragen te worden (gewoon in mijn armen)

Heeft een tula toddler aanschaffen dan zin of kan ze daar niet meer aan wennen?
pi_169182458
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 18:35 schreef Missladybug het volgende:
Is het heel raar om te beginnen met dragen als je kind al bijna twee is?
Ik heb Mies wel gedragen in een mei tai toen ze een maand of 3 was, maar ze vond het maar niks. Dus ik heb het gelaten voor wat t was.
Nu vind ze het echter geweldig om gedragen te worden (gewoon in mijn armen)

Heeft een tula toddler aanschaffen dan zin of kan ze daar niet meer aan wennen?
Je kunt er altijd eentje huren om een paar weken uit te proberen natuurlijk. Dan weet je het zeker, zonder dat je ¤140,- uitgeeft aan een drager.
pi_169182935
quote:
9s.gif Op maandag 27 februari 2017 18:31 schreef mousemicky het volgende:
Hier wat jij hierboven beschrijft Cassandra. Het rugpand van de standaard is echt te kort (F heeft bovenmaat 86/92), maar het zitje van de toddler nog aan de brede kant. Omdat ik het te lage rugpand te gevaarlijk vind worden zijn we dus toch nu al op de toddler overgegaan, dan maar even een klein beetje opproppen. Makkelijk ook, zo'n drager waar beide kinderen in kunnen. In geval van extreem moe is J met zn maat 104 ook nog wel een half uurtje te dragen :+
Ja precies dit dus, incl de kleuter (met maat 116) :D Voor de beentjes van de dreumes is het aan de brede kant maar dat rugpand is met winterjas echt te laag.
  maandag 27 februari 2017 @ 19:16:19 #207
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_169183150
Ik overweeg ook een toddler nu het rugpand van de standaard bij Suus wel erg laag begint te worden. Het gaat wel net en ze vindt het volgens mij prima, maar het lijkt mij wel comfortabeler als ze iets meer ruimte heeft. Ze zit nu overwegend in maat 92.

Ik heb nu per ongeluk de Tula Shenandoah gezien ;(

O+

Even bedenken waarom ik m écht nodig zou hebben :')
pi_169184692
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 19:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik overweeg ook een toddler nu het rugpand van de standaard bij Suus wel erg laag begint te worden. Het gaat wel net en ze vindt het volgens mij prima, maar het lijkt mij wel comfortabeler als ze iets meer ruimte heeft. Ze zit nu overwegend in maat 92.

Ik heb nu per ongeluk de Tula Shenandoah gezien ;(

O+

Even bedenken waarom ik m écht nodig zou hebben :')
Omdat het bijna maart is :Y
pi_169185048
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 19:16 schreef Spees_Eend het volgende:

Ik heb nu per ongeluk de Tula Shenandoah gezien ;(

O+

+1
}:| O+
pi_169264344
Vandaag heb ik de Kokadi van een vriendin geprobeerd en gelijk geleend, ook fijn zeg. O+ L. doet niet echt lange slaapjes in de doek; vaak wil ze er al na een uur uit. Een drager leek me dan toch wat sneller dan elke keer een doek. Bevalt goed tot nu toe!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 15:09:56 #211
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_169264381
Oooh O+ Jouw baby is een fotomodel in de dop.
En toffe jurk, ik heb het blousje met dat printje nu aan ;)
pi_169264735
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 19:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik overweeg ook een toddler nu het rugpand van de standaard bij Suus wel erg laag begint te worden. Het gaat wel net en ze vindt het volgens mij prima, maar het lijkt mij wel comfortabeler als ze iets meer ruimte heeft. Ze zit nu overwegend in maat 92.

Ik heb nu per ongeluk de Tula Shenandoah gezien ;(

O+

Even bedenken waarom ik m écht nodig zou hebben :')
Omdat Suus veeeeeel ouder en groter dan mijne is O-) en als mijne al in een toddler zit... maar serieus, je hebt er nog echt lang plezier van als ze nu pas naar een toddler over gaat. Dan kun je haar nog wel drie jaar erin proppen! *O*
pi_169264876
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 15:08 schreef Selvaria het volgende:
Vandaag heb ik de Kokadi van een vriendin geprobeerd en gelijk geleend, ook fijn zeg. O+ L. doet niet echt lange slaapjes in de doek; vaak wil ze er al na een uur uit. Een drager leek me dan toch wat sneller dan elke keer een doek. Bevalt goed tot nu toe!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mnoh O+ mooierds
  vrijdag 3 maart 2017 @ 15:47:56 #214
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_169265021
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 15:34 schreef Mineola het volgende:

[..]

Omdat Suus veeeeeel ouder en groter dan mijne is O-) en als mijne al in een toddler zit... maar serieus, je hebt er nog echt lang plezier van als ze nu pas naar een toddler over gaat. Dan kun je haar nog wel drie jaar erin proppen! *O*
Ik ben overgehaald 8-) O+
  vrijdag 3 maart 2017 @ 15:55:12 #215
56471 pinquit
oh my lama!
pi_169265152
Oooh kleine L O+ O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_169349719
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 17:46 schreef Mineola het volgende:

[..]

Mijne zit al eventjes in de toddler omdat dat met winterjas beter zit dan de standard (was makkelijk even proberen met allebei in huis). Zonder jas zou de standard beter zitten. Ik zou idd even proberen Sillie!
Even update; ik ben gaan proberen bij een consulente hier, maar W. zit tussen twee maten in. De toddler is nog te "wijd" bij de beentjes en de baby wordt aan de korte kant. Die gaat nog wel, maar daar issie zo uit gegroeid en dat vind ik weer zonde van het geld.. dus ik wacht nog maar even tot de toddler past }:|

Overigens vertelde de consultente over de nieuwe Tula "free to grow" die komt vanaf de lente. Die heeft een verstelbaar rugpand, dus daar kan een baby zonder insert vanaf de geboorte in O+ . Die moet ik voor baby 2, als die er ooit komt :')
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:16:52 #217
56471 pinquit
oh my lama!
pi_169350192
Tweedehands baby is ook geen optie? Je kan 'm zo weer verkopen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:17:42 #218
56471 pinquit
oh my lama!
pi_169350208
Free to grow? Spannend.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_169350877
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:16 schreef pinquit het volgende:
Tweedehands baby is ook geen optie? Je kan 'm zo weer verkopen
Ik moest echt even drie keer lezen en goed nadenken voor ik je snapte :D
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:02:03 #220
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169350946
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:57 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ik moest echt even drie keer lezen en goed nadenken voor ik je snapte :D
Je weet toch van de kinderhandel die achter de schermen in draagland speelt?
KuikenGuppy
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:05:59 #221
56471 pinquit
oh my lama!
pi_169351003
:D staat best gek zo idd :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_169351693
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:57 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ik moest echt even drie keer lezen en goed nadenken voor ik je snapte :D
Het ligt niet aan jou. :D
pi_169351963
Blij dat ik niet de enige ben :D

Ik ben nog steeds blij met mijn Isara O+
Wanneer zijn jullie begonnen met rugdragen? M is nu 7 maanden en draag op mijn buik. Het is nog totaal niet te zwaar, maar vroeg me af of ik het al een keer kon oefenen enzo. /noob
pi_169351993
Vanaf het moment dat ze zelf tot zit kunnen komen. :Y
pi_169352197
Met een week of zes. Het is maar net hoe zeker je zelf bent met je doek icm rugknopen.
pi_169352223
Oh, hier met de doek ook eerder overigens, met een maand of 4/5, maar ik was in de veronderstelling dat de vraag alleen over draagzakken ging.
pi_169352263
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 15:04 schreef WupWup het volgende:
Met een week of zes. Het is maar net hoe zeker je zelf bent met je doek icm rugknopen.
Owja vergeten te vermelden, ik heb geen doek maar een draagzak :P

M kan best zitten maar doet dit nog niet uit zichzelf. Gelukkig is ze niet zo heel groot dus ik denk dat ik buikdragen nog wel even kan volhouden O+
Het is zo lief als ze dan in slaap valt O+
pi_169353321
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 15:08 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Owja vergeten te vermelden, ik heb geen doek maar een draagzak :P

M kan best zitten maar doet dit nog niet uit zichzelf. Gelukkig is ze niet zo heel groot dus ik denk dat ik buikdragen nog wel even kan volhouden O+
Het is zo lief als ze dan in slaap valt O+
Ik draag mijn bijna 18 Maander ook nog graag op mn buik, vind ik veel gezelliger...
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:32:12 #229
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_169354821
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 15:08 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Owja vergeten te vermelden, ik heb geen doek maar een draagzak :P

M kan best zitten maar doet dit nog niet uit zichzelf. Gelukkig is ze niet zo heel groot dus ik denk dat ik buikdragen nog wel even kan volhouden O+
Het is zo lief als ze dan in slaap valt O+
het hangt ook een beetje van de drager af, bij een kokadiflip staat er minder druk op de rug vanwege de manier de schouderbanden aan de heupdrager zit. Bij een tula zie je snel dat ze een holle rug hebben, dat is gewoon niet goed.

Dus mijn advies is om wel zo lang mogelijk te wachten, zeker als je lang gaat dragen.

maaaarrrr ik smokkel wel eens tijdens het koken, ik draag hem altijd met de doek normaal gespeoken maar soms slaapt hij net of is content op zijn kleed, als ik dan even snel hem moet pakken slinger ik hem wel eens op mijn rug in de tula :@
  woensdag 15 maart 2017 @ 12:08:23 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_169532582
Ik mag ook weer O+


Ik ben bij mauw pas na 3 maanden met geweven doek gaan dragen maar ik denk niet dat ik de rekbare ga pakken dit keer. Zoveel fijner zo!
disclaimer
  woensdag 15 maart 2017 @ 12:13:41 #231
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169532686
SQ O+.
KuikenGuppy
pi_169532704
O+
pi_169533791
Ahhhhhw O+

Je weet dat hij al met zijn beentjes buiten de doek mag hč?
Je kunt een of twee keer een twist maken onder zijn billen. Dan spreid je de heupjes/beentjes ook niet gek :)

Dat hoefde met 3 maanden baby natuurlijk niet ;) wat een mooie bonusmaanden om te dragen. Zelf vind ik geweven veel fijner dan rekbare. Ook voor die ukkies.

Doek staat jullie mooi!
Schudden voor gebruik
pi_169534101
Wat heerlijk knus, en wat een prachtige doek!
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_169535024
Aww! Heerlijk he, dat koppie zo op je borst 💛

Ik had O vandaag in de tula naar het kdv, voor het eerst weer sinds lange tijd (1e x in toddler). Wat was dat gezellig! Lekker kletsen met haar op mijn rug. Veel gezelliger dan op het meerijdplankje, want dan versta ik de helft niet van wat ze zegt.
pi_169535043
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:58 schreef Roomsnoes het volgende:
Aww! Heerlijk he, dat koppie zo op je borst 💛

Ik had O vandaag in de tula naar het kdv, voor het eerst weer sinds lange tijd (1e x in toddler). Wat was dat gezellig! Lekker kletsen met haar op mijn rug. Veel gezelliger dan op het meerijdplankje, want dan versta ik de helft niet van wat ze zegt.
ik vind op de rug dragen zo ongezellig, maar misschien heeft dat maken met een nog niet pratende dreumes. Het wordt dus leuker als ze praten?
pi_169535201
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik vind op de rug dragen zo ongezellig, maar misschien heeft dat maken met een nog niet pratende dreumes. Het wordt dus leuker als ze praten?
Ja vind ik wel! Ze is ook denk ik wat groter en zit dus bijna op ooghoogte met mij. Ik kan haar niet aankijken op zich maar wel samen naar dingen kjjken.
pi_169535901
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169536006
O wat een diva O+ 8-)

Ik vind op de rug dragen ook heerlijk en gezellig.
En met een peuter is gekdoen op de rug en rennen en papa pakken leuker dan met een ukje.
Plus idd het kletsen en de kriebelhandjes. Of het aanwijshandje dat je ineens voorbij voelt komen.
pi_169536406
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 14:47 schreef BlueEyes het volgende:
O wat een diva O+ 8-)

Ik vind op de rug dragen ook heerlijk en gezellig.
En met een peuter is gekdoen op de rug en rennen en papa pakken leuker dan met een ukje.
Plus idd het kletsen en de kriebelhandjes. Of het aanwijshandje dat je ineens voorbij voelt komen.
Of rozijntjes in je nek.
/datdoenwedusnietmeer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')