abonnement Unibet Coolblue
  One tough cookie donderdag 8 december 2016 @ 02:38:25 #1
169210 liesje1979
pi_167182321
Super makkelijk, je kan er alle kanten mee op, en volgens mij kun je zo makkelijk, goedkope maar orginele cadeautjes maken.

Ik had deze gemaakt:


Het idee is feitelijk dat je iets in de kaars smelt, (De glans van de kaars komt ook over het bedrukte stuk, je ziet alleen aan eventueel kleurverschil dat het er op "ligt".)

Maar hoe dikker het papier hoe lastiger denk ik. Dus denk dun. Ik heb filmpjes gezien waarbij ze een tissue gebruikten maar ook gewoon printpapier,

Ga je voor dun dan plak je een tissue op een normaal printpapier, hierbij zorg je dat er geen bubbels ontstaan. Bij mij lukte dat voor geen meter natuurlijk en de printer bleef vastlopen. Opeens bedacht ik me dat ik misschien in een oude schoenendoos nog wel van dat vloeipapier had, en dat werkte super. (Ook dat plak je op een normaal printpapier maar ik plakte alleen de bovenkant met een plakbandje glad, de rest trok de printer zelf wel recht)

Dan vouw je de tissue, of het vloei of a4 papier strak om de kaars, je kan de afbeelding het beste zo klein mogelijk uitknippen maar nog beter is scheuren. Dan valt het kleurverschil minder op. Daar vouw je dan weer strak een bakpapiertje om, en da ga je fohnen. Op stand heet ga je met de fohn over de afbeelding. Het is hierbij raadzaam om je hand te beschermen, ik dacht dat dat onzin as en dat hand in mijn mouw wel voldoende was maar dat bleek wel erg warm.

En dan zit je afdruk opeens in je kaars. _O_
pi_167187276
TVP
  donderdag 8 december 2016 @ 12:46:01 #3
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167187500
Wat cool :D. Ik maak zelf kaarsjes, maar dit is weer een andere tak van sport :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167187560
Die tissue in je printer vind ik wel een eng idee Lies, zal bij mij ook wel fout gaan :D

Kan het ook met een eigen tekeningetje of gaat het om de printinkt? :@
  One tough cookie donderdag 8 december 2016 @ 18:34:28 #5
169210 liesje1979
pi_167194794
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 12:49 schreef FANN het volgende:
Die tissue in je printer vind ik wel een eng idee Lies, zal bij mij ook wel fout gaan :D

Kan het ook met een eigen tekeningetje of gaat het om de printinkt? :@
Ik denk dat een tekeningetje op een tissue misschien ook wel kan.
pi_167195438
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2016 18:34 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik denk dat een tekeningetje op een tissue misschien ook wel kan.
en als het niet kan zie ik het vanzelf :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')