abonnement Unibet Coolblue
pi_167307807
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:52 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Pak je JR-Style-93 nu niet heel hard aan door hem met zijn neus op de feiten te drukken?
Ik ben net door Danny en JR's moeder gebeld en zij hebben mij in laten zien dat ik inderdaad buiten mijn boekje ben gegaan. Bij deze wil ik dan ook meteen van het moment gebruik maken om mijn excuses aan te bieden. Ik stel voor dat JR -aangezien hij heel toevallig toch nog niet gereageerd heeft- ook niet meer (inhoudelijk) hoeft te reageren en dat we hem hier zullen tolereren om wie hij is. Daarnaast stel ik voor dat we zijn gedachtes altijd zullen bevestigen en er amen op zullen zeggen.

Mvg,

8}
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_167308780
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik ben net door Danny en JR's moeder gebeld en zij hebben mij in laten zien dat ik inderdaad buiten mijn boekje ben gegaan. Bij deze wil ik dan ook meteen van het moment gebruik maken om mijn excuses aan te bieden. Ik stel voor dat JR -aangezien hij heel toevallig toch nog niet gereageerd heeft- ook niet meer (inhoudelijk) hoeft te reageren en dat we hem hier zullen tolereren om wie hij is. Daarnaast stel ik voor dat we zijn gedachtes altijd zullen bevestigen en er amen op zullen zeggen.

Mvg,

8}
Amen.
pi_167310937
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik ben net door Danny en JR's moeder gebeld en zij hebben mij in laten zien dat ik inderdaad buiten mijn boekje ben gegaan. Bij deze wil ik dan ook meteen van het moment gebruik maken om mijn excuses aan te bieden. Ik stel voor dat JR -aangezien hij heel toevallig toch nog niet gereageerd heeft- ook niet meer (inhoudelijk) hoeft te reageren en dat we hem hier zullen tolereren om wie hij is. Daarnaast stel ik voor dat we zijn gedachtes altijd zullen bevestigen en er amen op zullen zeggen.

Mvg,

8}
Toeval bestaat niet. Maar alle voetballkenners zijn even stiller wanneer LosBuenosMuchachos spreekt.
pi_167311040
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:46 schreef rubbereend het volgende:
PSV is sowieso belangrijk voor de regio met een enorme economische impact
Vrijwel elk bedrijf in de regio, inclusief Noord-Limburg en Noord-Brabant, is gericht op PSV. Ze huren vrijwel allemaal wel eens een van die skyboxen voor hun zakenrelaties.
pi_167311127
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 00:08 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik lees niets nieuws. En strikt genomen kun je op deze manier nog steeds vasthouden aan je salarisplafond.
Het is niet nieuw maar het moet wel gemeld worden, enerzijds als onderdeel van Football Leaks (volledig open kaart), anderzijds melden de gemeente Eindhoven en PSV het wel continue als een salarisplafond waar ze zo trots op zijn terwijl ze er tegelijkertijd nog steeds de oude bedragen voor betalen, Iedereen begrijpt dat je anders dit soort jongens niet kan halen, dat is het punt niet, maar die bewoordingen van salarisplafond zijn dan natuurlijk ook wel alles behalve eerlijk en transparant te noemen als begrippen.
pi_167311771
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 21:54 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het is niet nieuw maar het moet wel gemeld worden, enerzijds als onderdeel van Football Leaks (volledig open kaart), anderzijds melden de gemeente Eindhoven en PSV het wel continue als een salarisplafond waar ze zo trots op zijn terwijl ze er tegelijkertijd nog steeds de oude bedragen voor betalen, Iedereen begrijpt dat je anders dit soort jongens niet kan halen, dat is het punt niet, maar die bewoordingen van salarisplafond zijn dan natuurlijk ook wel alles behalve eerlijk en transparant te noemen als begrippen.
Zo werkt het nou eenmaal, zolang er aan de regels voldaan wordt, zal er niks veranderen. Het is alleen zo vermoeiend dat de discussie keer op keer wordt opgerakeld, terwijl clubs als Ajax en Feyenoord ook zulk soort constructies hebben gehanteerd.
pi_167311812
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:09 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Zo werkt het nou eenmaal, zolang er aan de regels voldaan wordt, zal er niks veranderen. Het is alleen zo vermoeiend dat de discussie keer op keer wordt opgerakeld, terwijl clubs als Ajax en Feyenoord ook zulk soort constructies hebben gehanteerd.
Wat maakt het uit dat Ajax en Feyenoord het ook doen? Het gaat niet om de constructie. Het gaat er om dat je telkens zegt dat je een salarisplafond hebt maar eigenlijk geef je nog steeds hetzelfde uit zo niet meer.
pi_167312077
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:10 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat maakt het uit dat Ajax en Feyenoord het ook doen? Het gaat niet om de constructie. Het gaat er om dat je telkens zegt dat je een salarisplafond hebt maar eigenlijk geef je nog steeds hetzelfde uit zo niet meer.
Er is een salarisplafond. Dat het salarisplafond zo is geformuleerd dat eventuele bonussen, tekengeld etc. daar niet in is meegenomen is niet de fout van PSV
pi_167312347
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:18 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Er is een salarisplafond. Dat het salarisplafond zo is geformuleerd dat eventuele bonussen, tekengeld etc. daar niet in is meegenomen is niet de fout van PSV
Allemaal retoriek, ja er is een salarisplafond, nee PSV geeft niet minder uit per speler. Maar dat tweede zeggen ze er niet bij verder.
pi_167312481
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:26 schreef DeParo het volgende:

[..]

Allemaal retoriek, ja er is een salarisplafond, nee PSV geeft niet minder uit per speler. Maar dat tweede zeggen ze er niet bij verder.
Precies, wij als inwoners van Nederland worden dagelijks bedondert op deze manier door allerlei politici, waarom zouden we er moeilijk over doen wanneer PSV hetzelfde doet?
pi_167312510
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:29 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Precies, wij als inwoners van Nederland worden dagelijks bedondert op deze manier door allerlei politici, waarom zouden we er moeilijk over doen wanneer PSV hetzelfde doet?
We doen er ook moeilijk over als politici het doen, en de volgende dag zijn we het weer vergeten, hetzelfde zal nu gebeuren bij PSV naar verwachting, Maar allebei valt het niet Goed te praten.
pi_167312673
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:30 schreef DeParo het volgende:

[..]

We doen er ook moeilijk over als politici het doen, en de volgende dag zijn we het weer vergeten, hetzelfde zal nu gebeuren bij PSV naar verwachting, Maar allebei valt het niet Goed te praten.
Ben ik met je eens. Ik zou ook liever zien dat ze bij PSV eerlijk zijn en zeggen: "eerlijk gezegd, willen we ons helemaal niet aan dat salarisplafond houden. Om spelers te krijgen die beter zijn dan een gemiddelde speler in the championship, moeten we ze nou eenmaal meer kunnen bieden dan 1 miljoen per jaar.
pi_167312802
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 21:54 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het is niet nieuw maar het moet wel gemeld worden, enerzijds als onderdeel van Football Leaks (volledig open kaart), anderzijds melden de gemeente Eindhoven en PSV het wel continue als een salarisplafond waar ze zo trots op zijn terwijl ze er tegelijkertijd nog steeds de oude bedragen voor betalen, Iedereen begrijpt dat je anders dit soort jongens niet kan halen, dat is het punt niet, maar die bewoordingen van salarisplafond zijn dan natuurlijk ook wel alles behalve eerlijk en transparant te noemen als begrippen.
PSV melde het salarisplafond zelf. De gemeente geeft aan dat PSV geen salarisplafond hoeft te hebben zolang ze de financiële huishouding maar op orde hebben. Daarnaast is ook gemeld dat er uitzonderingen gemaakt kunnen worden op het salarisplafond wanneer het een uitzonderlijke speler is.
pi_167312939
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:33 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Ik zou ook liever zien dat ze bij PSV eerlijk zijn en zeggen: "eerlijk gezegd, willen we ons helemaal niet aan dat salarisplafond houden. Om spelers te krijgen die beter zijn dan een gemiddelde speler in the championship, moeten we ze nou eenmaal meer kunnen bieden dan 1 miljoen per jaar.
Klopt. Het is ook volstrekt logisch maar het is een beetje mooi weer spelen. Alhoewel bovenstaande cijfers natuurlijk al lang uit de jaarcijfers waren gebleken.
pi_167313068
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:36 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

PSV melde het salarisplafond zelf. De gemeente geeft aan dat PSV geen salarisplafond hoeft te hebben zolang ze de financiële huishouding maar op orde hebben. Daarnaast is ook gemeld dat er uitzonderingen gemaakt kunnen worden op het salarisplafond wanneer het een uitzonderlijke speler is.
Volgens het NRC en PSV.Netwerk was het salarisplafond wel een van de afspraken, doet er verder niet eens toe want Staf Depla heeft al gezegd dat PSV zich keurig aan de afspraken houdt, maar ik vind het vooral spelen met woorden, ja PSV houdt zich aan het salarisplafond en dat benoemen ze ook, maar de overige kosten (zoals zaakwaarnemers die veel betaald krijgen) wordt niks over gemeld.
pi_167313408
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Volgens het NRC en PSV.Netwerk was het salarisplafond wel een van de afspraken, doet er verder niet eens toe want Staf Depla heeft al gezegd dat PSV zich keurig aan de afspraken houdt, maar ik vind het vooral spelen met woorden, ja PSV houdt zich aan het salarisplafond en dat benoemen ze ook, maar de overige kosten (zoals zaakwaarnemers die veel betaald krijgen) wordt niks over gemeld.
Mogelijk omdat daar geen afspraken over zijn gemaakt. Ik vind het allemaal niet zo heel erg spannend. Nederland is het braafste jongetje van de klas. Daar ligt alles onder een vergrootglas.
pi_167313980
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Mogelijk omdat daar geen afspraken over zijn gemaakt. Ik vind het allemaal niet zo heel erg spannend. Nederland is het braafste jongetje van de klas. Daar ligt alles onder een vergrootglas.
Maar is het braafste jongetje van de klas het probleem?
pi_167314792
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:09 schreef DeParo het volgende:

[..]

Maar is het braafste jongetje van de klas het probleem?
Ja. Want dan wordt juist iedere scheet breed uitgemeten.
pi_167315170
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:54 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ja. Want dan wordt juist iedere scheet breed uitgemeten.
Ik denk juist dat de klasgenoten die zich niet aan de regels houden, of niet aan dezelfde regels hoeven te voldoen, het probleem zijn van deze situatie bijvoorbeeld.
pi_167315412
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 00:31 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik denk juist dat de klasgenoten die zich niet aan de regels houden, of niet aan dezelfde regels hoeven te voldoen, het probleem zijn van deze situatie bijvoorbeeld.
Ik denk dat Lange_Lans bedoelt dat het een probleem is voor de club PSV, omdat die er last van heeft dat het in Nederland zo "streng" is.
pi_167323359
Ajax - PSV 0-1
pi_167326305
Wat kan die Rigo ballen he jongens? Echt een enorm talent. Hopen dat Cocu de cojones heeft om hem eens wat speeltijd te gunnen.
  Moderator woensdag 14 december 2016 @ 22:11:12 #248
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_167333179
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ahmadi scoort meer goals dan Luuk de Jong :).
:D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_167333202
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 22:11 schreef onlogisch het volgende:

[..]

:D
Ho ho, beiden 4 goals in de competitie en beiden een goal in de beker.
pi_167333869
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 01:17 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik denk dat Lange_Lans bedoelt dat het een probleem is voor de club PSV, omdat die er last van heeft dat het in Nederland zo "streng" is.
Dat klopt maar andere clubs in het buitenland zouden het minstens zo moeilijk moeten hebben in de ideale omstandigheden, het probleem is niet dat wij braaf zijn of streng zijn in de regels, het probleem is dat andere landen dat dus niet of minder hebben bijvoorbeeld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')