abonnement Unibet Coolblue
pi_167169118
Hoi allemaal,

Zijn er toevallig mensen die ervaring hebben met het implementeren van iDEAL Advanced, van ING? Met behulp van de voorbeeldcode van ING krijg ik bij het verkrijgen van de Issuerlist al 'Serialized: Response empty' melding. :'(

De config.conf heb ik aangepast met de juiste gegevens (volgens mij) en de testomgeving url. Met behulp van OpenSSL een certificaat en .pem bestand gemaakt die ik ook heb geplaatst op de FTP en het certificaat geupload in ING testomgeving.

Wat kan er fout gaan?

Grts.

[ Bericht 24% gewijzigd door Broodjekipkorn op 07-12-2016 16:51:04 ]
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_167169342
Duidelijke OP ook.

Ik zou iets meer informatie geven.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_167169533
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2016 16:43 schreef dimmak het volgende:
Duidelijke OP ook.

Ik zou iets meer informatie geven.
Heb 'm aangepast.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_167182845
Iemand die me kan helpen de stappen te doorlopen? 😢
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_167183142
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 07:24 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Iemand die me kan helpen de stappen te doorlopen? 😢
Laten we beginnen met waar je het wil implementeren? Ik word van je OP nog niets wijzer.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_167183231
Binnen een website zonder achterliggend CMS, met behulp van PHP. Ik wil graag een verkooppagina voor tickets opzetten. Wat wil je precies weten?

Wat ik heb gedaan is:

1. Binnen de testomgeving van IDEAL de handleiding, het ideal_v3.cer certificaat en de PHP illustratiecode gedownload.
2. De gehele illustratiecode gekopieerd naar de FTP
3. Met behulp van OpenSSL (en de handleiding) priv.pem en cert.cer bestanden aangemaakt en deze in diezelfde map op de FTP geplaatst (incl. die ideal_v3.cer).
4. Het cert.cer bestand geupload binnen de ING testomgeving (hiervoor hoef ik niet opnieuw dat wachtwoord in te voeren?)
5. Binnen de illustratiecode het config.conf bestand gewijzigd met de bij mij bekende gegevens (zie code hiervan onderaan deze reactie)
6. Test uitgevoerd met behulp van getIssuerlist.php uit de illustratiecode, welke vervolgens de foutmelding geeft 'Serialized: Response empty'

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_167183956
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 08:35 schreef Broodjekipkorn het volgende:

3. Met behulp van OpenSSL (en de handleiding) priv.pem en cert.cer bestanden aangemaakt en deze in diezelfde map op de FTP geplaatst (incl. die ideal_v3.cer).
Ik weet geen reet van PHP, maar ....

Heb je de private key op de website geplaatst!?!?!?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_167184006
quote:
11s.gif Op donderdag 8 december 2016 09:33 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Ik weet geen reet van PHP, maar ....

Heb je de private key op de website geplaatst!?!?!?
Zo staat het in de handleiding, volgens mij?
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_167184036
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 09:36 schreef Broodjekipkorn het volgende:

Zo staat het in de handleiding?
Iedereen die de private key heeft, kan de encryptie decoderen. Als de privatekey pem door iedereen te downloaden is, kan ook iedereen de encryptie decoderen.

Maar goed, ik kan het faliekant fout hebben als de implementatie dat niet toelaat.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_167184353
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 09:37 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Iedereen die de private key heeft, kan de encryptie decoderen. Als de privatekey pem door iedereen te downloaden is, kan ook iedereen de encryptie decoderen.

Maar goed, ik kan het faliekant fout hebben als de implementatie dat niet toelaat.
Oh, ja op die manier. Nou, dat bestand moet op een map komen te staan buiten de webroot, maar omdat ik het even gewoon wil testen probeer ik het zo. Als het eenmaal werkt ga ik het wel anders plaatsen, maar ik krijg dit al niet voor elkaar.
That dude there. I need his prosthetic leg.
  donderdag 8 december 2016 @ 10:10:04 #11
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167184639
moet je dat certificaat niet in je server inladen ipv domweg neer te zetten?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_167184750
quote:
11s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:10 schreef Catch22- het volgende:
moet je dat certificaat niet in je server inladen ipv domweg neer te zetten?
Ik heb werkelijk geen idee, eigenlijk. Ik snap er niks van.

Edit: nu kom ik er zojuist wel achter dat ik natuurlijk met openSSL een certificaat genereer, maar ik heb al wel een SSL certificaat draaien van Xolphin? Maakt dat iets uit?

[ Bericht 14% gewijzigd door Broodjekipkorn op 08-12-2016 11:23:07 ]
That dude there. I need his prosthetic leg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')