abonnement Unibet Coolblue
pi_167165460
Mijn vriendin en ik hebben inmiddels 7 maanden een relatie, alleen is het vaak zo dat ze geen zin heeft of te moe is voor seks, terwijl ik juist iemand ben die per dag wel 4x zou kunnen. Heb van mezelf gewoon een hoog libido en bij mijn vorige vriendin was dat geen probleem want die had zelf wel meer zin dan ik. We zijn 20 en 18 jaar.

Het probleem is ten eerste dat mijn vriendin het heel druk heeft met school en best een eindje weg woont (2 uur reizen), waardoor we elkaar meestal 2 tot 3 keer per week zien. Soms als het wat drukker is met school maar 1x per week.

Tijdens de keren dat we elkaar zien hebben we niet altijd seks, soms als ik m'n best doe om d'r op te geilen lukt het wel, maar probeer ik zoiets na een uur of 20:00 dan is ze vaak al te moe en zegt ze dat 't m toch niet gaat worden. Ik voel me dan afgewezen.

Ik denk dat we gemiddeld het zo'n 3x in een week doen, de laatste tijd een stuk minder door tentamens en dat vreet aan me. Initiatief nemen is ze ook niet zo van, tenzei ik er zelf over begin dan verrast ze me soms wel eens maar dat is misschien 1 op de 10 keer zo.

Gister was ze dus 2 nachten hier, we hadden nog geen seks gehad en in de avond wilde ik een aanstalten maken maar werd afgewezen. Ze was moe en had er echt geen energie voor. Wel had ze expres een leuk setje meegenomen die ze diezelfde dag wel aan zou trekken, met een knipoog erbij. Ik voelde me dus alweer afgewezen, en ja dan heb ik zelf ook geen zin meer.

2 uur later rond een uur of 23:00, begon ik over dat setje, ik vroeg of ze niet wat vergeten was. Ze deed net alsof haar neus bloedde, en toen wees ik haar erop. Ze zei dat ze hem wel aan zou doen maar dat het nu telaat was voor seks, als ik het 2 uur eerder had gevraagd had het wel gekunt maar nu niet meer.

Toen dacht ik dus wtf, 2 uur geleden wijs je me af en vervolgens 2 uur later zeg je dat het nog wel kon.. Toen was ik dus ook gewoon geirriteerd aan d'r en besloten te gaan slapen. Ze vond dat ik kinderachtig deed, ze trok de vergelijking met een kind die z'n pokemonkaarten niet krijgt, terwijl ze zelf had gezegd het aan te trekken.

Wat moet ik nou hiermee..
pi_167165521
Wijven. :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_167165590
Ik denk dat je piemel te klein is, en je haar niet goed hebt bevredigd de laatste keren dat jullie seks hadden
pi_167165696
Zo zijn vrouwen. Als je ze opjaagd wordt het alleen maar erger, en tenzij ze echt een stressige, drukke periode heeft wordt het niet beter ondanks dat ze dat wellicht zegt.

Dus het is of er mee om leren gaan of iets anders zoeken.
  Forum Admin / PR woensdag 7 december 2016 @ 13:13:03 #5
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_167165711
En heb je dit probleem al met haar besproken op een wat rustiger moment? Dus niet als je 's avonds laat moe op bed ligt.
pi_167166430
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:12 schreef KosterT het volgende:
Zo zijn vrouwen. Als je ze opjaagd wordt het alleen maar erger, en tenzij ze echt een stressige, drukke periode heeft wordt het niet beter ondanks dat ze dat wellicht zegt.

Dus het is of er mee om leren gaan of iets anders zoeken.
ze vind t niks
pi_167166487
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:13 schreef Sked het volgende:
En heb je dit probleem al met haar besproken op een wat rustiger moment? Dus niet als je 's avonds laat moe op bed ligt.
Ze vind het eng
pi_167166526
Zo zijn vrouwen
pi_167166848
Het gaat voor haar om de kwaliteit en niet de kwantiteit van de seks. Waarschijnlijk vind ze jouw prestaties dermate slecht en wil ze je geilheid opsparen voor eens in de zoveel tijd een goede neukpartij.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_167167577
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2016 14:20 schreef dimmak het volgende:
Het gaat voor haar om de kwaliteit en niet de kwantiteit van de seks. Waarschijnlijk vind ze jouw prestaties dermate slecht en wil ze je geilheid opsparen voor eens in de zoveel tijd een goede neukpartij.
De kwaliteit is altijd wel goed, als het niet lukt om haar te laten komen met alleen penetratie dan maak ik 't oraal af of met m'n handen, en soms ook helemaal niet, maar daar heeft ze geen problemen mee.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:12 schreef KosterT het volgende:
Zo zijn vrouwen. Als je ze opjaagd wordt het alleen maar erger, en tenzij ze echt een stressige, drukke periode heeft wordt het niet beter ondanks dat ze dat wellicht zegt.

Dus het is of er mee om leren gaan of iets anders zoeken.
Naja ze heeft binnenkort weer tentamens, dus daar zit ze nu meer in d'r hoofd. We hebben wel eens weekenden dat we het 5x in 2 dagen doen en soms ook 2 weken achter elkaar niet, vanwege ongesteldheid o.i.d. , terwijl m'n eigen libido de pan uit stijgt.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:13 schreef Sked het volgende:
En heb je dit probleem al met haar besproken op een wat rustiger moment? Dus niet als je 's avonds laat moe op bed ligt.
Niet zo specifiek, wel dat ze onzeker is om initiatief te nemen en dat de seks met haar ex vriend veel erop en eraf was en dat ze daar bijna nooit voorspel had, waar ik voorspel juist aanmoedig, waardoor ze het niet gewend is. Qua frequentie zegt ze dat ze gewoon een lager libido heeft.
pi_167168114
Is ze je vriendin vanwege de sex? Of hebben jullie ook een andere band?

Vrouwen hebben zelden een vriend om iedere avond geneukt te worden. Een vrouw wil een gesprek voeren, een knuffel, bij je op schoot liggen tijdens een film en een arm om haar heen bij een wandeling, een cadeautje krijgen etc.

Als jij blijft aandringen zal ze steeds afwijzender worden. Investeer in je band met haar en gebruik je rechterhand maar als je blauwe ballen krijgt. Maak je gevoelens bespreekbaar,en ga in gesprek over jouw zin in haar en haar afwijzing die je kwetst. Maar verwacht er geen sex voor terug. Wil je wel vooral sex? Zoek dan een meisje met gelijkwaardig libido.
pi_167168546
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 15:35 schreef meIIyou het volgende:
Is ze je vriendin vanwege de sex? Of hebben jullie ook een andere band?

Vrouwen hebben zelden een vriend om iedere avond geneukt te worden. Een vrouw wil een gesprek voeren, een knuffel, bij je op schoot liggen tijdens een film en een arm om haar heen bij een wandeling, een cadeautje krijgen etc.

Als jij blijft aandringen zal ze steeds afwijzender worden. Investeer in je band met haar en gebruik je rechterhand maar als je blauwe ballen krijgt. Maak je gevoelens bespreekbaar,en ga in gesprek over jouw zin in haar en haar afwijzing die je kwetst. Maar verwacht er geen sex voor terug. Wil je wel vooral sex? Zoek dan een meisje met gelijkwaardig libido.
Nee niet vanwege de seks, maar vind dat wel een belangrijk aspect in een relatie. Chemie is goed tussen ons, gaan samen op stap, weekendjes weg, kerstmarkt, knuffelen etc.
  woensdag 7 december 2016 @ 16:05:07 #13
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_167168584
Tijd voor een nieuwe.
  woensdag 7 december 2016 @ 17:06:28 #14
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_167169865
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:04 schreef KipRijstBroccoli het volgende:
Ik denk dat je piemel te klein is, en je haar niet goed hebt bevredigd de laatste keren dat jullie seks hadden
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_167170149
Ja, ga ruzie maken wanneer ze geen seks wil :') Dat krijgt dr wel in de stemming voor morgen.

Ongeacht wat je vriendin misschien allemaal fout doet (kunnen we niks over zeggen zonder haar verhaal en heb JIJ geen invloed op) moet je vooral kijken naar wat jij fout doet en wat jij daarin kunt verbeteren om jullie seksleven te verbeteren.

Niet als een klein kind gaan pruilen wanneer je je stokje niet in haar gaatje mag proppen terwijl je je daar wel op had verheugd is een goed begin.

Seks is gewoon een fucking kwetsbaar onderwerp en hoe vertrouwder en geaccepteerder je (een vrouw, de meeste vrouwen) jezelf voelt, en hoe meer vrijheid je voelt om jezelf te kunnen zijn, hoe meer ruimte voor geilheid en sexytime.

Stampvoeten als een kleuter die zijn blokje kaas in de supermarkt niet krijgt brengt je oneindig veel verder van je doel af.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 7 december 2016 @ 18:45:18 #16
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_167171781
Je bent teveel bezig bent met het willen en krijgen van seks. Probeer meer afstand te nemen zodat je minder zeurderig en vragend ernaar overkomt.

Uiteindelijk zal ze zich dan gaan afvragen hoe het zit en wellicht zelf wat meer initiatief nemen daarin. Verder kan je natuurlijk praten over haar verlangens en wat haar opwindt bijvoorbeeld en daar meer mee doen.
pi_167184228
3 keer in de week is zat. Ze is niet het type vrouw dat iedere dag maar geknald wilt worden. Jij wilt vaker en dan begint het alleen een relatie gebaseerd op lust te worden. De rest van de dagen zal je gewoon even een slinger aan je lul moeten geven bij het bekijken van een seksfilm of iets dergelijks. Kunnen zoveel redenen zijn.

• Misschien heeft ze wel een ander.
• Jij wilt alleen je zak legen en bevredigd haar niet.
• De seks is eentonig voor haar.

Waarom vraag je het haar niet gewoon tijdens een goed gesprek? 3 keer in de week is niet slecht. Beter dat als mooi uitgangspunt houden en dat de seks wel goed is dan iedere dag en de seks is slecht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Draconian op 08-12-2016 12:37:15 ]
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_167186797
Beter je best doen in bed.
Stom paard
pi_167188423
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 12:56 schreef Fantastisch2016 het volgende:
...waardoor we elkaar meestal 2 tot 3 keer per week zien. Soms als het wat drukker is met school maar 1x per week....

Ik denk dat we gemiddeld het zo'n 3x in een week doen....
Wat is je probleem nou precies? Je ziet haar 2, 3 keer per week en doet haar dus eigenlijk elke keer dat je haar ziet. Ik zeg, niet zo zeuren, en pak zo af en toe je rechterhand er maar bij...
pi_167199705
Jullie zijn duidelijk incompatibel. Accepteer haar lagere libido of zoek een vriendin die je wel bij kan houden.
pi_167204128
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:00 schreef Ticootje het volgende:
Wijven. :')
Je bent er zelf 1 :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_167206746
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2016 23:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je bent er zelf 1 :D
Mooi he?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_167208167
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:30 schreef AMS76 het volgende:

[..]

Wat is je probleem nou precies? Je ziet haar 2, 3 keer per week en doet haar dus eigenlijk elke keer dat je haar ziet. Ik zeg, niet zo zeuren, en pak zo af en toe je rechterhand er maar bij...
Ik snap je punt ook niet. Je woont 2 uur van elkaar af, je chick studeert en is dus druk en vol met stress.

Neem haar eens mee uit eten voor een avondje ontspanning, en haal haar uit de 'sleur' van de studie waar ze in zit. Verras haar eens met een uitje, kleine verrassing. Sex is belangrijk, maar het is ook belangrijk om haar te steunen en te verrassen. En 3x per week als je haar 3x per week ziet is in mijn ogen niks mis mee.
pi_167214532
Vrouwen beleven sex ook heel anders. Jij vind de daad zelf prachtig... neuken, gepijpt worden, je orgasme etc.
Maar een vrouw hecht vaak meer waarde aan een zoen, een knuffel, een hand in haar zij/om haar schouders of tegen je aan je op de bank kruipen. Dat hoeft bij haar niet tot sex te leiden, dat is genoeg!

Het kan heel vermoeiend zijn als dat soort activiteiten voor de man steeds de voorbode moeten zijn voor sex. Op den duur kruipt ze ook niet meer tegen je aan en krijg je die zoen niet omdat ze dan weet dat ze je prikkelt.

Sex is heerlijk, maar vrouwen zijn anders, andere hormonen, ander libido, andere 'waarden'. Als je waarde hecht aan de complete relatie zal je dan een beetje moeten aanpassen en verdiepen in haar wensen en vrouwelijke grillen.
pi_167214572
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:07 schreef meIIyou het volgende:
Vrouwen beleven sex ook heel anders. Jij vind de daad zelf prachtig... neuken, gepijpt worden, je orgasme etc.
Maar een vrouw hecht vaak meer waarde aan een zoen, een knuffel, een hand in haar zij/om haar schouders of tegen je aan je op de bank kruipen. Dat hoeft bij haar niet tot sex te leiden, dat is genoeg!

Het kan heel vermoeiend zijn als dat soort activiteiten voor de man steeds de voorbode moeten zijn voor sex. Op den duur kruipt ze ook niet meer tegen je aan en krijg je die zoen niet omdat ze dan weet dat ze je prikkelt.

Sex is heerlijk, maar vrouwen zijn anders, andere hormonen, ander libido, andere 'waarden'. Als je waarde hecht aan de complete relatie zal je dan een beetje moeten aanpassen en verdiepen in haar wensen en vrouwelijke grillen.
Wat the fack heb jij jezelf wijsgemaakt joh!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')