abonnement Unibet Coolblue
pi_167163668
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzzie en Eggs :*
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_167163694
'Wel leuk hoor'

Sorry D. Maar zelfs HIV is nog positiever. Move on.
pi_167163741
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:47 schreef Fogel het volgende:

[..]

Jij mag me wel wat meer pics van jezelf sturen *)
Ik maak pas weer nieuwe pics als ik een nieuwe telefoon heb. Maar die heb ik al aan iemand anders beloofd.

Hoe staat jouw dateleven ervoor?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  Moderator woensdag 7 december 2016 @ 11:08:43 #4
45833 crew  Fogel
pi_167163857
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:00 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ik maak pas weer nieuwe pics als ik een nieuwe telefoon heb. Maar die heb ik al aan iemand anders beloofd.

Hoe staat jouw dateleven ervoor?
Jammer -O-

Ik ben zondag pas begonnen met mijn dateleven :+
Aardig mens maar niks om verder wat mee te doen.

Ben nu aan het chatten met iemand die op een jonge versie van mijn ex lijkt en ook nog hetzelfde heet. :+
En een oude scharrel (als in - van voor mijn relatie) heeft me nu opgezocht op facebook en daar praat ik nu ook wat mee. Ze woont alleen zo'n 500km verderop, dus dat beperkt eventuele mogelijkheden nogal.

Deze nieuwe vrijheid bevalt me wel :D
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_167164036
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:08 schreef Fogel het volgende:

[..]

Jammer -O-

Ik ben zondag pas begonnen met mijn dateleven :+
Aardig mens maar niks om verder wat mee te doen.

Ben nu aan het chatten met iemand die op een jonge versie van mijn ex lijkt en ook nog hetzelfde heet. :+
En een oude scharrel (als in - van voor mijn relatie) heeft me nu opgezocht op facebook en daar praat ik nu ook wat mee. Ze woont alleen zo'n 500km verderop, dus dat beperkt eventuele mogelijkheden nogal.

Deze nieuwe vrijheid bevalt me wel :D
Klinkt wel alsof je je ermee vermaakt ja, fijn :)
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_167164338
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Daten is ook jezelf kwetsbaar opstellen en bij mij is het probleem vaak dat er geen tweede date komt dus ga je elke keer denken hoe een eerste date anders kan. Maar ja dates duren hier wel vrij lang, gisteren vijf uur. Geen teken dat het foute boel is lijkt me.
Dat kwetsbaar opstellen kan mogelijk foute boel zijn.

Als student kon je makkelijk bij iemand langsgaan. Je kent elkaar immers van de studie; via een studiegenoot; van de studie/studentenvereniging of je herkent haar van gezicht van school/uni etc. Een studentenkamer is verbonden met een gemeenschappelijke ruimte of keuken, zo is de sociale controle meestal wel aanwezig. Neemt niet weg dat er nog steeds gestolen kan worden.

Maar nu iets anders, namelijk die datingapps waar jij opstaat. Ik neem aan dat zo'n app niet gebruikt wordt als je student bent, want dan zijn er wel makkelijkere en veiligere manieren om met vrouwen in contact te treden. Dus je communiceert op zo'n datingapp met compleet wildvreemden zonder enige aanleiding of zonder dat je bekend bent met haar vrienden of kennissen oid. Mogelijk heb je haar naam, maar dat is het. Zo'n vrouw merkt hoe sociaal onhandig en wanhopig jij bent en speelt daar slim op in. Uiteindelijk komt zo'n vrouw dus bij jou langs en is daarmee compleet vogelvrij verklaard zodra jij haar binnenlaat en de deur in het slot valt. Ik vind het uiterst opmerkelijk dat vrouwen niet bang zijn uitgevallen om zomaar bij een wildvreemde man langs te gaan. Dan moet er al op voorhand duidelijkheid zijn dat er iets te halen valt, anders zou ze zo'n risico niet zelf lopen.

Andersom ben jij dus ook niet zonder gevaar. Jij stelt dat vrouwen wel bereid zijn om op een eerste date langs te komen, maar dat een tweede date achterwege blijft en deze vrouwen dan opeens minder toegankelijk zijn. In die vijf uur durende date neem ik aan dat je ook naar toilet bent geweest waarbij je geen zicht had op wat zij deed. Mocht dit niet het geval zijn, dan zijn er nog steeds andere manieren om iemand te bestelen. Zeker wanneer er gekookt wordt en er enige dynamiek in dergelijke handelingen ontstaat, kunnen bepaalde handelingen met verkeerde intenties wel eens aan het oog ontglippen.

Bekijk eens of de inhoud van je portemonnee nog steeds hetzelfde is als voor aanvang van de date. Installeer eens een camera in je woning om te kijken of bovenstaande inderdaad klopt. Want die vrouwen komen niet voor jou, maar voor je geld.

Sterkte.
pi_167164391
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:44 schreef cefuni het volgende:

[..]

Dat kwetsbaar opstellen kan mogelijk foute boel zijn.

Als student kon je makkelijk bij iemand langsgaan. Je kent elkaar immers van de studie; via een studiegenoot; van de studie/studentenvereniging of je herkent haar van gezicht van school/uni etc. Een studentenkamer is verbonden met een gemeenschappelijke ruimte of keuken, zo is de sociale controle meestal wel aanwezig. Neemt niet weg dat er nog steeds gestolen kan worden.

Maar nu iets anders, namelijk die datingapps waar jij opstaat. Ik neem aan dat zo'n app niet gebruikt wordt als je student bent, want dan zijn er wel makkelijkere en veiligere manieren om met vrouwen in contact te treden. Dus je communiceert op zo'n datingapp met compleet wildvreemden zonder enige aanleiding of zonder dat je bekend bent met haar vrienden of kennissen oid. Mogelijk heb je haar naam, maar dat is het. Zo'n vrouw merkt hoe sociaal onhandig en wanhopig jij bent en speelt daar slim op in. Uiteindelijk komt zo'n vrouw dus bij jou langs en is daarmee compleet vogelvrij verklaard zodra jij haar binnenlaat en de deur in het slot valt. Ik vind het uiterst opmerkelijk dat vrouwen niet bang zijn uitgevallen om zomaar bij een wildvreemde man langs te gaan. Dan moet er al op voorhand duidelijkheid zijn dat er iets te halen valt, anders zou ze zo'n risico niet zelf lopen.

Andersom ben jij dus ook niet zonder gevaar. Jij stelt dat vrouwen wel bereid zijn om op een eerste date langs te komen, maar dat een tweede date achterwege blijft en deze vrouwen dan opeens minder toegankelijk zijn. In die vijf uur durende date neem ik aan dat je ook naar toilet bent geweest waarbij je geen zicht had op wat zij deed. Mocht dit niet het geval zijn, dan zijn er nog steeds andere manieren om iemand te bestelen. Zeker wanneer er gekookt wordt en er enige dynamiek in dergelijke handelingen ontstaat, kunnen bepaalde handelingen met verkeerde intenties wel eens aan het oog ontglippen.

Bekijk eens of de inhoud van je portemonnee nog steeds hetzelfde is als voor aanvang van de date. Installeer eens een camera in je woning om te kijken of bovenstaande inderdaad klopt. Want die vrouwen komen niet voor jou, maar voor je geld.

Sterkte.
Wanneer hij haar belt is het wel goed om dit ook even tegen haar aan te houden ja.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167164424
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:44 schreef cefuni het volgende:

[..]

Dat kwetsbaar opstellen kan mogelijk foute boel zijn.

Als student kon je makkelijk bij iemand langsgaan. Je kent elkaar immers van de studie; via een studiegenoot; van de studie/studentenvereniging of je herkent haar van gezicht van school/uni etc. Een studentenkamer is verbonden met een gemeenschappelijke ruimte of keuken, zo is de sociale controle meestal wel aanwezig. Neemt niet weg dat er nog steeds gestolen kan worden.

Maar nu iets anders, namelijk die datingapps waar jij opstaat. Ik neem aan dat zo'n app niet gebruikt wordt als je student bent, want dan zijn er wel makkelijkere en veiligere manieren om met vrouwen in contact te treden. Dus je communiceert op zo'n datingapp met compleet wildvreemden zonder enige aanleiding of zonder dat je bekend bent met haar vrienden of kennissen oid. Mogelijk heb je haar naam, maar dat is het. Zo'n vrouw merkt hoe sociaal onhandig en wanhopig jij bent en speelt daar slim op in. Uiteindelijk komt zo'n vrouw dus bij jou langs en is daarmee compleet vogelvrij verklaard zodra jij haar binnenlaat en de deur in het slot valt. Ik vind het uiterst opmerkelijk dat vrouwen niet bang zijn uitgevallen om zomaar bij een wildvreemde man langs te gaan. Dan moet er al op voorhand duidelijkheid zijn dat er iets te halen valt, anders zou ze zo'n risico niet zelf lopen.

Andersom ben jij dus ook niet zonder gevaar. Jij stelt dat vrouwen wel bereid zijn om op een eerste date langs te komen, maar dat een tweede date achterwege blijft en deze vrouwen dan opeens minder toegankelijk zijn. In die vijf uur durende date neem ik aan dat je ook naar toilet bent geweest waarbij je geen zicht had op wat zij deed. Mocht dit niet het geval zijn, dan zijn er nog steeds andere manieren om iemand te bestelen. Zeker wanneer er gekookt wordt en er enige dynamiek in dergelijke handelingen ontstaat, kunnen bepaalde handelingen met verkeerde intenties wel eens aan het oog ontglippen.

Bekijk eens of de inhoud van je portemonnee nog steeds hetzelfde is als voor aanvang van de date. Installeer eens een camera in je woning om te kijken of bovenstaande inderdaad klopt. Want die vrouwen komen niet voor jou, maar voor je geld.

Sterkte.
Studenten zijn volgens mij de grootste gebruikersgroep op Tinder? Hoe kom je daar nou weer bij.
pi_167164444
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:44 schreef cefuni het volgende:

[..]

Dat kwetsbaar opstellen kan mogelijk foute boel zijn.

Als student kon je makkelijk bij iemand langsgaan. Je kent elkaar immers van de studie; via een studiegenoot; van de studie/studentenvereniging of je herkent haar van gezicht van school/uni etc. Een studentenkamer is verbonden met een gemeenschappelijke ruimte of keuken, zo is de sociale controle meestal wel aanwezig. Neemt niet weg dat er nog steeds gestolen kan worden.

Maar nu iets anders, namelijk die datingapps waar jij opstaat. Ik neem aan dat zo'n app niet gebruikt wordt als je student bent, want dan zijn er wel makkelijkere en veiligere manieren om met vrouwen in contact te treden. Dus je communiceert op zo'n datingapp met compleet wildvreemden zonder enige aanleiding of zonder dat je bekend bent met haar vrienden of kennissen oid. Mogelijk heb je haar naam, maar dat is het. Zo'n vrouw merkt hoe sociaal onhandig en wanhopig jij bent en speelt daar slim op in. Uiteindelijk komt zo'n vrouw dus bij jou langs en is daarmee compleet vogelvrij verklaard zodra jij haar binnenlaat en de deur in het slot valt. Ik vind het uiterst opmerkelijk dat vrouwen niet bang zijn uitgevallen om zomaar bij een wildvreemde man langs te gaan. Dan moet er al op voorhand duidelijkheid zijn dat er iets te halen valt, anders zou ze zo'n risico niet zelf lopen.

Andersom ben jij dus ook niet zonder gevaar. Jij stelt dat vrouwen wel bereid zijn om op een eerste date langs te komen, maar dat een tweede date achterwege blijft en deze vrouwen dan opeens minder toegankelijk zijn. In die vijf uur durende date neem ik aan dat je ook naar toilet bent geweest waarbij je geen zicht had op wat zij deed. Mocht dit niet het geval zijn, dan zijn er nog steeds andere manieren om iemand te bestelen. Zeker wanneer er gekookt wordt en er enige dynamiek in dergelijke handelingen ontstaat, kunnen bepaalde handelingen met verkeerde intenties wel eens aan het oog ontglippen.

Bekijk eens of de inhoud van je portemonnee nog steeds hetzelfde is als voor aanvang van de date. Installeer eens een camera in je woning om te kijken of bovenstaande inderdaad klopt. Want die vrouwen komen niet voor jou, maar voor je geld.

Sterkte.
Hard gelachen, dank je.

Dit topic is leuk.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_167164449
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:51 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Studenten zijn volgens mij de grootste gebruikersgroep op Tinder? Hoe kom je daar nou weer bij.
Ja, als er 30 studenten links en rechts van je wonen, die ook allen weer 100 studenten kennen, dan lijkt me dat zo'n app niet meer nodig is.

Punt was dat die jongen het nooit haalt tot een tweede date, omdat dan de buit al binnen is voor deze geldbeluste dames.
pi_167164456
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Hard gelachen, dank je.

Dit topic is leuk.
Ik dacht, laat ik eens een andere kijk erop nahouden, dan honderd keer hetzelfde advies te lezen.
pi_167164462
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:53 schreef cefuni het volgende:

[..]

Ja, als er 30 studenten links en rechts van je wonen, die ook allen weer 100 studenten kennen, dan lijkt me dat zo'n app niet meer nodig is.

Punt was dat die jongen het nooit haalt tot een tweede date, omdat dan de buit al binnen is voor deze geldbeluste dames.
Dat is dan een denkfout die je maakt, want met Tinder vergroot jij je mogelijkheden nog meer en is het makkelijker om FWBs/ONS te vinden.
pi_167164479
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:53 schreef cefuni het volgende:

[..]

Ja, als er 30 studenten links en rechts van je wonen, die ook allen weer 100 studenten kennen, dan lijkt me dat zo'n app niet meer nodig is.

Punt was dat die jongen het nooit haalt tot een tweede date, omdat dan de buit al binnen is voor deze geldbeluste dames.
Uh, ten eerste val er niet veel te jatten hier. En ten tweede is me dat nog nooit overkomen en dat soort type meiden date ik ook niet. Dan van maandag was gewoon schattig en lief. Ik weet bovendien waar ze woont bij d'r ouders en ook studentenkamer dus stel ik mis wat dan was ze niet slim bezig iig. Anyway, op mijn verzoek voor een tweede activiteit is het vooralsnog stil. Erg jammer dat ik dus niet weet waarom 't steeds zo stroef gaat na de date zelf. Voortaan gewoon aangeven dat ik twee uur de tijd heb? Nu hang ik weer teveel aan die vijf uur. Ik heb namelijk zelf ook dates afgekapt als ik er echt niks in zag.
  woensdag 7 december 2016 @ 12:10:54 #14
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167164665
Mijn date van vorige week toch maar in de 'friend zone' geplaatst. Ze reageerde wat teleurgesteld, waardoor ik mij wel wat lullig voel, want ik vind haar echt een schatje en leuk om dingen mee te ondernemen.
Scharrel van afgelopen weekend wil ook gaan afspreken. Geen idee wat ik ervan moet verwachten, maar dat merk ik vanzelf.
Komend weekend dus een kennismakingsdate met een knappe meid waarvan ik nog moeilijk hoogte kan krijgen, wat het juist weer spannend maakt. :D
pi_167164747
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Uh, ten eerste val er niet veel te jatten hier. En ten tweede is me dat nog nooit overkomen en dat soort type meiden date ik ook niet. Dan van maandag was gewoon schattig en lief. Ik weet bovendien waar ze woont bij d'r ouders en ook studentenkamer dus stel ik mis wat dan was ze niet slim bezig iig. Anyway, op mijn verzoek voor een tweede activiteit is het vooralsnog stil. Erg jammer dat ik dus niet weet waarom 't steeds zo stroef gaat na de date zelf. Voortaan gewoon aangeven dat ik twee uur de tijd heb? Nu hang ik weer teveel aan die vijf uur. Ik heb namelijk zelf ook dates afgekapt als ik er echt niks in zag.
Met alle respect, maar afgelopen maandag zei je dat jullie er allebei 'vriendschappelijk en zonder verwachtingen' ingingen. Waarom doe je nu dan opeens alsof ze een driejarige relatie afbreekt? Ze wilde een leuke avond, die heeft ze waarschijnlijk gehad en that's it. Je moet gewoon kappen met die datingapps, dat weet je zelf ook wel. Focus je op een sociaal leven en je komt vanzelf een leuke dame tegen waarmee het klikt.
pi_167165075
quote:
Is er al om pics gevraagd?
Ja. Maar ik merk weinig oprechte interesse onder de users voor elkaar op dit forum. En de meets lopen nu ook niet echt storm. Ben eigenlijk wel benieuwd welke gezichten achter de users zitten.
pi_167165376
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 12:16 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Met alle respect, maar afgelopen maandag zei je dat jullie er allebei 'vriendschappelijk en zonder verwachtingen' ingingen. Waarom doe je nu dan opeens alsof ze een driejarige relatie afbreekt? Ze wilde een leuke avond, die heeft ze waarschijnlijk gehad en that's it. Je moet gewoon kappen met die datingapps, dat weet je zelf ook wel. Focus je op een sociaal leven en je komt vanzelf een leuke dame tegen waarmee het klikt.
Ach je weet toch hoe deezer is, zo doet hij wel vaker. Hij wil uiteindelijk gewoon seks, daar gaat het allemaal om
quote:
11s.gif Op woensdag 7 december 2016 12:34 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ja. Maar ik merk weinig oprechte interesse onder de users voor elkaar op dit forum. En de meets lopen nu ook niet echt storm. Ben eigenlijk wel benieuwd welke gezichten achter de users zitten.
Pics
  woensdag 7 december 2016 @ 12:53:44 #18
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_167165398
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Erg jammer dat ik dus niet weet waarom 't steeds zo stroef gaat na de date zelf.
Omdat je zo autistisch als een deur bent? Dat in combinatie met het feit dat je extreem wanhopig bent. Waarschijnlijk denk jij dat het heel leuk was omdat je mensen niet kan inschatten.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 7 december 2016 @ 13:04:36 #19
349633 SiIk
Echt zijde
pi_167165584
quote:
11s.gif Op woensdag 7 december 2016 12:34 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ja. Maar ik merk weinig oprechte interesse onder de users voor elkaar op dit forum. En de meets lopen nu ook niet echt storm. Ben eigenlijk wel benieuwd welke gezichten achter de users zitten.
Dan denk ik dat je op de verkeerde plekken komt. De datingreeks wordt (denk ik?) ook niet echt gebruikt voor persoonlijk contact, dan zal je sneller bij SCs uitkomen.
Hier vind men het vooral leuk om op elkaar te zeiken zodat blijkt dat ze zelf leuker zijn en heus harder een date verdienen dan een ander, ofzo.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_167165627
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Dan van maandag was gewoon schattig en lief. Ik weet bovendien waar ze woont bij d'r ouders en ook studentenkamer dus stel ik mis wat dan was ze niet slim bezig iig.
Wat mij betreft is ze in ieder geval niet slim bezig om zo veel informatie over haar zelf prijs te geven aan jou. Vertrouwen Nederlandse vrouwen wildvreemde mannen dan zo makkelijk? Nu blijkt dat je vooral wanhopig en niet rancuneus bent dat er (voorlopig) geen tweede date inzit. Maar of jij rancuneus zou zijn geworden na een afwijzing had zij nooit van tevoren kunnen inschatten. Ze loopt hiermee wel een risico. Nemen vrouwen dat dan op de koop toe?
pi_167165674
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:07 schreef cefuni het volgende:

[..]

Wat mij betreft is ze in ieder geval niet slim bezig om zo veel informatie over haar zelf prijs te geven aan jou. Vertrouwen Nederlandse vrouwen wildvreemde mannen dan zo makkelijk? Nu blijkt dat je vooral wanhopig en niet rancuneus bent dat er (voorlopig) geen tweede date inzit. Maar of jij rancuneus zou zijn geworden na een afwijzing had zij nooit van tevoren kunnen inschatten. Ze loopt hiermee wel een risico. Nemen vrouwen dat dan op de koop toe?
Ik vind het sowieso nogal wat om als vrouw met een man thuis af te spreken als je elkaar alleen maar kent via zo'n appje. Maar goed.
  woensdag 7 december 2016 @ 13:18:56 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167165805
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Voortaan gewoon aangeven dat ik twee uur de tijd heb
Want het is altijd wel prettig om te weten dat er een tijdslimiet is terwijl je nog niet eens hebt aangegeven hebt dat je uberhaupt een tweede keer wilt afsrpeken :+
pi_167165845
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Want het is altijd wel prettig om te weten dat er een tijdslimiet is terwijl je nog niet eens hebt aangegeven hebt dat je uberhaupt een tweede keer wilt afsrpeken :+
Hij bedoelde denk ik als een eerste date.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_167165895
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:11 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso nogal wat om als vrouw met een man thuis af te spreken als je elkaar alleen maar kent via zo'n appje. Maar goed.
Ja ik ook. Al is hij niet verkeerd uiteindelijk maar in het begin weet je het nog niet.
FOK! is net een groot tijdschrift
  Official ESF Kreviewer woensdag 7 december 2016 @ 13:30:07 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167165999
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Geen matches? Hoe zijn je foto's? Heb je een leuke aansprekende tekst in je profiel staan?
Nope (zelden). Slecht. Nope.

Er is nog ruimte voor verbetering.
pi_167166062
Ik zou er ondertussen toch echt tien euro voor overhebben om bij zo'n date van D. op een afstandje mee te kijken.
pi_167166075
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nope (zelden). Slecht. Nope.

Er is nog ruimte voor verbetering.
Hier ook maar 5 matches (eerste dag na installeren) en daarna niks meer. Eentje reageerde, om vervolgens na een paar berichten te zwijgen. Eentje heeft de match opgeheven. En weer eentje reageerde met "Zucht" (ik begroette d'r slechts)

Ik voel je.
  Official ESF Kreviewer woensdag 7 december 2016 @ 13:36:43 #28
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167166109
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:35 schreef Toto69 het volgende:

Ik voel je.
Dit voelt goed.
pi_167166112
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:34 schreef Harmankardon het volgende:
Ik zou er ondertussen toch echt tien euro voor overhebben om bij zo'n date van D. op een afstandje mee te kijken.
Ja iemand die dan ook oprecht tips geeft. Daar is hij meer mee geholpen.
FOK! is net een groot tijdschrift
  woensdag 7 december 2016 @ 13:41:06 #30
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_167166186
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nope (zelden). Slecht. Nope.

Er is nog ruimte voor verbetering.
Zoals al eerder geadviseerd... laat je profiel checken door een vriendin/zus/nicht en hun de foto's uit laten kiezen. Dat kwam bij mij destijds neer op 4 matches per swipesessie, meer dan daarvoor en qua looks ook een verbetering.

Nu voor het eerst samen op vakantie met m'n ex-Tindermatch trouwens... *O*
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  Moderator woensdag 7 december 2016 @ 13:41:27 #31
45833 crew  Fogel
pi_167166190
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hier ook maar 5 matches (eerste dag na installeren) en daarna niks meer. Eentje reageerde, om vervolgens na een paar berichten te zwijgen. Eentje heeft de match opgeheven. En weer eentje reageerde met "Zucht" (ik begroette d'r slechts)

Ik voel je.
Misschien een beetje offtopic, maar: Match opheffen? Hoe?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_167166196
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:36 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Ja iemand die dan ook oprecht tips geeft. Daar is hij meer mee geholpen.
Mijn broer zit vuistdiep in het autispectrum en die heb ik ook jarenlang geholpen, sinds een paar jaar heeft ie een vriendin en zo goed en kwaad als het gaat werkt dat redelijk.

Maar het duurde heel lang voordat hij accepteerde (echt accepteren) dat de wereld niet werkte zoals hij dat wilde. En wat ik zelf ook heb geleerd: veel autisten zijn slim genoeg om zichzelf heerlijk rond te wentelen in hun eigen veilige slachtofferrol en zolang als iemand in dat proces zit gaat er niks positiefs uitkomen op dit vlak.
  woensdag 7 december 2016 @ 13:42:11 #33
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167166200
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:41 schreef Fogel het volgende:

[..]

Misschien een beetje offtopic, maar: Match opheffen? Hoe?
zou er misschien een knopje verwijderen zijn denk je? Zou dat kunnen anno 2016?
  Official ESF Kreviewer woensdag 7 december 2016 @ 13:46:35 #34
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167166266
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:41 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Zoals al eerder geadviseerd... laat je profiel checken door een vriendin/zus/nicht en hun de foto's uit laten kiezen. Dat kwam bij mij destijds neer op 4 matches per swipesessie, meer dan daarvoor en qua looks ook een verbetering.

Nu voor het eerst samen op vakantie met m'n ex-Tindermatch trouwens... *O*
Mijn app heeft helemaal geen profiel. Foto's en een stukje tekst (een paar regels), thats it. Als ik een keer overstap op iets normaals, dan ga ik daar wel wat meer energie in steken. Voorlopig denk ik dat het gewoon aan mijn foto ligt. Da's een vage foto. Maakt ook verder niet uit, ik heb gewoon geen leuke foto's verder. Die moet ik dan even maken.
pi_167166304
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:46 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mijn app heeft helemaal geen profiel. Foto's en een stukje tekst (een paar regels), thats it. Als ik een keer overstap op iets normaals, dan ga ik daar wel wat meer energie in steken. Voorlopig denk ik dat het gewoon aan mijn foto ligt. Da's een vage foto. Maakt ook verder niet uit, ik heb gewoon geen leuke foto's verder. Die moet ik dan even maken.
1 foto? Dude! 1 foto is instant goner!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Official ESF Kreviewer woensdag 7 december 2016 @ 13:51:58 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167166346
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

1 foto? Dude! 1 foto is instant goner!
Met petje en zonnebril. Ik heb eigenlijk maar 1x in m'n leven een petje op gehad.

Dat zeg ik. Er is ruimte voor verbetering. Ik wilde gewoon even klagen. Ik snap ook wel hoe ik dat anders/beter kan doen.
pi_167166367
quote:
6s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Met petje en zonnebril. Ik heb eigenlijk maar 1x in m'n leven een petje op gehad.

Dat zeg ik. Er is ruimte voor verbetering. Ik wilde gewoon even klagen. Ik snap ook wel hoe ik dat anders/beter kan doen.
Gooooooooooi het er uit! Laaaagaaaaaaaaaaaaaaaan!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167166381
1 is te weinig, 2 is echt krap, 3 foto's is goed en zou ook zeker niet meer doen. Immers, hoe meer foto's je er neerzet, hoe meer kans dat vrouwen je zullen afserveren op een verkeerd kleur overhemd of dat boek over modelvliegtuigen in de achtergrond.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Moderator woensdag 7 december 2016 @ 14:05:37 #39
45833 crew  Fogel
pi_167166591
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:42 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

zou er misschien een knopje verwijderen zijn denk je? Zou dat kunnen anno 2016?
Zou er misschien ook een knop zijn waar je een foute swipe mee ongedaan kan maken?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_167166767
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:35 schreef Toto69 het volgende:
En weer eentje reageerde met "Zucht" (ik begroette d'r slechts)
Verreweg de twee meest voorkomende ergernissen die ik voorbij zie komen in profielen van vrouwen op OkCupid zijn berichten die alleen een compliment bevatten of berichten die slechts bestaan uit een begroeting.

Ik vind dat ook wel logisch, want wat moet je veel terugzeggen op zoiets? Komt nogal passief over alsof je het initiatief tot een echt gesprek graag wil overlaten aan de ander.
pi_167166813
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 14:15 schreef cefuni het volgende:

[..]

Verreweg de twee meest voorkomende ergernissen die ik voorbij zie komen in profielen van vrouwen op OkCupid zijn berichten die alleen een compliment bevatten of berichten die slechts bestaan uit een begroeting.

Ik vind dat ook wel logisch, want wat moet je veel terugzeggen op zoiets? Komt nogal passief over alsof je het initiatief tot een echt gesprek graag wil overlaten aan de ander.
Aan complimenten in een eerste bericht doe ik niet. Ik vraag soms wel eens iets randoms, maar weet nooit zo goed wat ik anders moet zeggen dan eerst een begroeting
  Official ESF Kreviewer woensdag 7 december 2016 @ 14:26:20 #42
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167166939
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 14:15 schreef cefuni het volgende:
Ik vind dat ook wel logisch, want wat moet je veel terugzeggen op zoiets?
Wat voor inhoudelijk dieps moet je vragen aan iemand die je niet kent. Wat verwacht een vrouw? een 12 pagina essay over waarom je reageert op een foto?
Emancipatie tot op het bot, behalve met daten. :r.
pi_167167000
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 14:15 schreef cefuni het volgende:

Ik vind dat ook wel logisch, want wat moet je veel terugzeggen op zoiets? Komt nogal passief over alsof je het initiatief tot een echt gesprek graag wil overlaten aan de ander.
Wat dacht je van Hoi terugzeggen en dan kijken wat er gebeurd?
pi_167167065
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2016 14:26 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat voor inhoudelijk dieps moet je vragen aan iemand die je niet kent. Wat verwacht een vrouw? een 12 pagina essay over waarom je reageert op een foto?
Emancipatie tot op het bot, behalve met daten. :r.
Amen to that! _O_
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_167167098
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2016 14:26 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat voor inhoudelijk dieps moet je vragen aan iemand die je niet kent. Wat verwacht een vrouw? een 12 pagina essay over waarom je reageert op een foto?
Emancipatie tot op het bot, behalve met daten. :r.
Een profieltekst van een paar regels is al genoeg om in te kunnen haken over sport, uitgaan, vakanties, gitaar spelen, weet ik veel etc. Moet je natuurlijk ook niet zo'n lamme tak treffen die alleen maar schrijft als profieltekst: "Ik weet nog niet zo goed wat ik hier moet schrijven, maar vraag maar als je me wilt leren kennen." Daar kan je toch niks mee?
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 14:29 schreef rival het volgende:

[..]

Wat dacht je van Hoi terugzeggen en dan kijken wat er gebeurd?
Dan beland je bij de andere honderden die zich niet weten te onderscheiden, tenzij je uiterst knap bent. Maar denken dat je met een schaapachtige 'hoi' het gaat redden, is naïef. Een 'hoi' is geen initiatief tonen, maar pogen om de ander het initiatief te laten nemen.
pi_167167736
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 14:35 schreef cefuni het volgende:

Dan beland je bij de andere honderden die zich niet weten te onderscheiden, tenzij je uiterst knap bent. Maar denken dat je met een schaapachtige 'hoi' het gaat redden, is naïef. Een 'hoi' is geen initiatief tonen, maar pogen om de ander het initiatief te laten nemen.
Ik geef aan hoe je dat simpel terug kan kaatsen als het niet voldoende voor je is ;)
  Moderator woensdag 7 december 2016 @ 15:17:33 #47
45833 crew  Fogel
pi_167167785
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 14:35 schreef cefuni het volgende:

[..]

Dan beland je bij de andere honderden die zich niet weten te onderscheiden, tenzij je uiterst knap bent. Maar denken dat je met een schaapachtige 'hoi' het gaat redden, is naïef. Een 'hoi' is geen initiatief tonen, maar pogen om de ander het initiatief te laten nemen.
Ik ben niet uiterst knap, begin wel met "hoi" en ben nu een datum/tijd aan het bespreken voor een eerste date met een dame. En da's de tweede eerste date sinds ik tinder installeerde vorige week. Oh en bij die andere zei ik ook alleen hoi.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_167168110
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 14:15 schreef cefuni het volgende:

[..]

Verreweg de twee meest voorkomende ergernissen die ik voorbij zie komen in profielen van vrouwen op OkCupid zijn berichten die alleen een compliment bevatten of berichten die slechts bestaan uit een begroeting.

Ik vind dat ook wel logisch, want wat moet je veel terugzeggen op zoiets? Komt nogal passief over alsof je het initiatief tot een echt gesprek graag wil overlaten aan de ander.
maar daarin zit wel een verschil tussen een profielensite en tinder gok ik. Het eerste geeft zo veel aanknopingspunten dat ik ook meer verwacht dan hoi
Bij dat tweede heb je niks en het is een chat app dus veel meer snel op en neer praten. Dan is hoi een prima begin lijkt me
  woensdag 7 december 2016 @ 15:57:47 #49
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167168461
quote:
6s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Met petje en zonnebril. Ik heb eigenlijk maar 1x in m'n leven een petje op gehad.

Dat zeg ik. Er is ruimte voor verbetering. Ik wilde gewoon even klagen. Ik snap ook wel hoe ik dat anders/beter kan doen.
Ja, dat is helemaal verkeerd natuurlijk. Maak eens betere foto's, heb je nog geen matches dan heb je recht om te klagen
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 7 december 2016 @ 15:59:28 #50
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167168488
Ik begin over het algemeen ook met groeten en vragen hoe het gaat, tenzij haar Tinderprofiel mij aanleiding geeft met iets anders te beginnen.
Ik zou zou het wel heel cool vinden als ze dan antwoord met *zucht*, want dan blijf ik haar met slechte openingszinnen spammen tot ze mij unmatcht.
pi_167168619
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2016 14:26 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat voor inhoudelijk dieps moet je vragen aan iemand die je niet kent. Wat verwacht een vrouw? een 12 pagina essay over waarom je reageert op een foto?
Emancipatie tot op het bot, behalve met daten. :r.
Ho stop! Dat zeggen we niet he :{w
  woensdag 7 december 2016 @ 16:15:27 #52
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167168745
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 15:35 schreef Allures het volgende:

[..]

maar daarin zit wel een verschil tussen een profielensite en tinder gok ik. Het eerste geeft zo veel aanknopingspunten dat ik ook meer verwacht dan hoi
Bij dat tweede heb je niks en het is een chat app dus veel meer snel op en neer praten. Dan is hoi een prima begin lijkt me
Hoi, hallo, hoe gaat het zijn allemaal prima openingszinnen. My god, zijn we allemaal contactgestoord?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Official ESF Kreviewer woensdag 7 december 2016 @ 16:16:19 #53
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167168763
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 15:57 schreef MissButterflyy het volgende:
dan heb je recht om te klagen
Ik heb altijd recht om te klagen. Dat dat even duidelijk is.
  woensdag 7 december 2016 @ 17:03:02 #54
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167169803
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 16:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hoi, hallo, hoe gaat het zijn allemaal prima openingszinnen. My god, zijn we allemaal contactgestoord?
Verzin toch wat originelers.

Zeker 'hoe gaat het?'

Net of ik met een vreemde wil praten over hoe het met me gaat.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator woensdag 7 december 2016 @ 17:05:22 #55
45833 crew  Fogel
pi_167169838
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 17:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Verzin toch wat originelers.

Zeker 'hoe gaat het?'

Net of ik met een vreemde wil praten over hoe het met me gaat.
Heb je zoveel issues dan?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  woensdag 7 december 2016 @ 17:15:36 #56
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167170052
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 17:05 schreef Fogel het volgende:

[..]

Heb je zoveel issues dan?
Helemaal niet. Maar vind het een van de meest oppervlakkige openingszinnen.
Wordt toch bijna altijd met 'goed' beantwoord en gesprek gaat dan verder niet echt op gang.
Ik vind het echt iets wat je vraagt aan mensen die je kent.

Maar goed, dat is mijn mening :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167170304
Vind het altijd wel grappig, vrouwen die klagen over openingszinnen. 99/100 vrouwen beginnen zelf ook met hoi of een variant daarop.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 7 december 2016 @ 17:32:18 #58
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167170371
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 17:31 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

-lege quote-
Nu genoeg over je date. Het draait al twee topics om jou. Klaar.

[ Bericht 13% gewijzigd door Samzz op 07-12-2016 18:01:38 ]
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 7 december 2016 @ 17:36:31 #59
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167170436
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 17:29 schreef habitue het volgende:
Vind het altijd wel grappig, vrouwen die klagen over openingszinnen. 99/100 vrouwen beginnen zelf ook met hoi of een variant daarop.
Guilty :@.

Maar ik hoef dan ook geen openingszin. Als iemand hoi zegt vind ik t ook best. Meestal is het ook hoi met een vraag erachteraan.

Ik denk ook dat het heel moeilijk is om via een app een openingszin te formuleren richting iemand die je niet kent.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167170495
Ik probeer toch een beetje in te haken op foto's of profieltekst. Proberen toch een soort van glimlach uit te lokken.

Zag een foto van iemand met een bowlingbal in haar handen. Dus ik opende met 'Hoi $naam, zit je al lang op bowlen? :P'.

Beetje luchtig en absurd werkt dan meestal wel, vaak krijg je al meteen een beetje een idee wat voor vlees in de kuip door de manier waarop ze er dan wel of niet op inhaken/op doorgaan.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 7 december 2016 @ 17:42:56 #61
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_167170543
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 17:29 schreef habitue het volgende:
Vind het altijd wel grappig, vrouwen die klagen over openingszinnen. 99/100 vrouwen beginnen zelf ook met hoi of een variant daarop.
Vind dit vaak nog wel meevallen. Meestal haken ze wel ergens op in, maar als jij zo'n nietszeggend profiel hebt dat helemaal geen kans geeft voor haar om ook maar ergens op aan te haken, houdt het snel op. En nee, de generieke vakantiefoto hier en daar biedt niet super veel mogelijkheden tot enigszins leuke gesprekken.

[ Bericht 35% gewijzigd door Samzz op 07-12-2016 17:57:02 ]
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 7 december 2016 @ 17:45:16 #62
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_167170589
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 17:40 schreef LuNaTiC het volgende:
Dus ik opende met 'Hoi $naam, zit je al lang op bowlen? '.
Vind dit dan best wel random eigenlijk. Zo'n gesloten vraag over koetjes en kalfjes. Hier kan je veel meer uit halen in mijn ogen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 7 december 2016 @ 17:51:40 #63
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167170686
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 17:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Verzin toch wat originelers.

Zeker 'hoe gaat het?'

Net of ik met een vreemde wil praten over hoe het met me gaat.
Geef dan eens betere openingen.

Want hoewel ik vaak inspeel wat er op profiel of foto te zien is vind ik het altijd wel hilarisch als er staat dat je niet met hoi mag beginnen.

Al zou ik eens moeten matchen met zo'n figuur om er dan enkel "hou je bek" tegen te roepen.
Fits the description, right?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167170750
-

[ Bericht 100% gewijzigd door DancingPhoebe op 07-12-2016 17:55:17 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 7 december 2016 @ 18:02:21 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167170884
Best irritant zo bij de grens wonen en tinder. Hoef al die Duitsers niet :N
pi_167170916
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 18:02 schreef Cue_ het volgende:
Best irritant zo bij de grens wonen en tinder. Hoef al die Duitsers niet :N
Sowieso datewise (en alleswise) beter om naar de randstad te komen joh *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167170934
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 18:02 schreef Cue_ het volgende:
Best irritant zo bij de grens wonen en tinder. Hoef al die Duitsers niet :N
Dat heb ik met België _O-

Alhoewel dat Vlaams wel geil klinkt :9 O+
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  woensdag 7 december 2016 @ 18:06:16 #68
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167170955
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 18:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sowieso datewise (en alleswise) beter om naar de randstad te komen joh *O*
Gaat hem niet worden :N
  woensdag 7 december 2016 @ 18:07:20 #69
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_167170983
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 18:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Sowieso datewise (en alleswise) beter om naar de randstad te komen joh *O*
Alsof je aan het vissen bent in een overvol aquarium daar met dat vrouwenoverschot. Te makkelijk voor de echte jager.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 7 december 2016 @ 18:09:03 #70
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167171029
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 18:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Sowieso datewise (en alleswise) beter om naar de randstad te komen joh *O*
Qua vrouwen vind ik dat vies tegenvallen, op tinder althans. Veel dames die erg bezig zijn met het plaatje danwel platvloers zijn. Sinds ik tinder gebruik valt me ook op hoe selectief ik stiekem toch ben :')

Maar als ik bij ouders ben in Brabant vind ik daar gemiddeld meer leuke dames tussen zitten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 7 december 2016 @ 18:19:20 #71
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167171253
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 17:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Helemaal niet. Maar vind het een van de meest oppervlakkige openingszinnen.
Wordt toch bijna altijd met 'goed' beantwoord en gesprek gaat dan verder niet echt op gang.
Ik vind het echt iets wat je vraagt aan mensen die je kent.

Maar goed, dat is mijn mening :)
Als ik zelf die vraag krijg vertel ik wel waar ik mee bezig ben (of waar ik eigenlijk mee bezig zou moeten zijn). Geen originele binnenkomer is nu ook weer niet een wereldramp imho. Probeer zelf wel wat te bedenken wat op het profiel slaat though
  woensdag 7 december 2016 @ 18:20:37 #72
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167171280
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 18:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Qua vrouwen vind ik dat vies tegenvallen, op tinder althans. Veel dames die erg bezig zijn met het plaatje danwel platvloers zijn. Sinds ik tinder gebruik valt me ook op hoe selectief ik stiekem toch ben :')

Maar als ik bij ouders ben in Brabant vind ik daar gemiddeld meer leuke dames tussen zitten.
O hier is iedereen vooral WO volgend en wijnliefhebster :P
  woensdag 7 december 2016 @ 18:22:42 #73
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167171326
Ja en mantelpakjes/avondkleding.

Maar ook dit hebben we wel uitvoerig besproken hier.

Ik hou alleen zelf meer van de meer prettig gestoorde vrouwen die net zo makkelijk een bos inlopen als dat ze een avondje bankhangen of kroeg bezoeken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 7 december 2016 @ 18:25:29 #74
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167171398
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 18:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja en mantelpakjes/avondkleding.

Maar ook dit hebben we wel uitvoerig besproken hier.
We hebben alle inns en outs omtrent het daten inmiddels wel gehad denk ik ;)

quote:
Ik hou alleen zelf meer van de meer prettig gestoorde vrouwen die net zo makkelijk een bos inlopen als dat ze een avondje bankhangen of kroeg bezoeken.
Minder meisje meisje types bedoel je.

Ik date zelf ook het liefst met iemand die wat meer creatief en outdoorsy is ja. Al is het maar zodat ik zelf ook meer van mijn hol afkom :')
  woensdag 7 december 2016 @ 18:30:39 #75
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167171494
quote:
17s.gif Op woensdag 7 december 2016 17:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Geef dan eens betere openingen.

Want hoewel ik vaak inspeel wat er op profiel of foto te zien is vind ik het altijd wel hilarisch als er staat dat je niet met hoi mag beginnen.

Al zou ik eens moeten matchen met zo'n figuur om er dan enkel "hou je bek" tegen te roepen.
Fits the description, right?
Inhaken op wat je ziet op foto's of profiel. :)

Ach, ga ook weer niet de moeite nemen te zeggen in profiel wat allemaal niet mag worden gezegd. Komt ook niet echt positief over
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 7 december 2016 @ 18:31:13 #76
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167171512
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 18:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja en mantelpakjes/avondkleding.

Maar ook dit hebben we wel uitvoerig besproken hier.

Ik hou alleen zelf meer van de meer prettig gestoorde vrouwen die net zo makkelijk een bos inlopen als dat ze een avondje bankhangen of kroeg bezoeken.
Boswandelingen zijn ook leuk!
Wie dit leest is een lezer van dit
  Official ESF Kreviewer woensdag 7 december 2016 @ 19:09:54 #77
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167172274
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 18:02 schreef Cue_ het volgende:
Best irritant zo bij de grens wonen en tinder. Hoef al die Duitsers niet :N
Niks mis met duitsers. ?
  woensdag 7 december 2016 @ 19:11:00 #78
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_167172305
Wel grappig, ik ben een natuurliefhebber en loop graag in de modder, maar de meeste mannen op tinder willen juist een stadsmeisje ;(
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  woensdag 7 december 2016 @ 19:17:23 #79
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167172446
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 17:40 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik probeer toch een beetje in te haken op foto's of profieltekst. Proberen toch een soort van glimlach uit te lokken.

Zag een foto van iemand met een bowlingbal in haar handen. Dus ik opende met 'Hoi $naam, zit je al lang op bowlen? :P'.

Beetje luchtig en absurd werkt dan meestal wel, vaak krijg je al meteen een beetje een idee wat voor vlees in de kuip door de manier waarop ze er dan wel of niet op inhaken/op doorgaan.
2 in the pink 1 in the stink?
  Official ESF Kreviewer woensdag 7 december 2016 @ 19:22:02 #80
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167172537
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:11 schreef Revanches het volgende:
Wel grappig, ik ben een natuurliefhebber en loop graag in de modder, maar de meeste mannen op tinder willen juist een stadsmeisje ;(
Ja, je bent de enige natuurliefhebber van Nederland.
  woensdag 7 december 2016 @ 19:23:00 #81
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_167172562
Had dus gister gevraagd voor een tweede date, maar ze vindt mij niet leuk. Kan gebeuren.
  woensdag 7 december 2016 @ 19:23:43 #82
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167172581
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Niks mis met duitsers. ?
Communicatie is wel een probleem. Ze zijn vaak slecht in Engels en ik ben slecht in Duits :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 7 december 2016 @ 19:24:09 #83
206731 Mortaxx
Doomer
pi_167172593
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Niks mis met duitsers. ?
Duitse meisjes :9~
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 7 december 2016 @ 19:24:31 #84
206731 Mortaxx
Doomer
pi_167172602
Je moet alleen niet met ze praten
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Official ESF Kreviewer woensdag 7 december 2016 @ 19:29:10 #85
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167172685
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Communicatie is wel een probleem. Ze zijn vaak slecht in Engels en ik ben slecht in Duits :')
Humor is ook even wennen. En onze directheid. Maar verder zijn het maar kleine verschillen.
Mijn duuts is gelukkig wel goed.
  woensdag 7 december 2016 @ 19:31:03 #86
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167172728
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Niks mis met duitsers. ?
Qua persoon niet. Qua taal wel. Ik kan geen Duits :')

Daarbij ben ik communicatief niet al heel best. Laat staan in een tweede taal. Niet heel verstandig.
  woensdag 7 december 2016 @ 19:32:32 #87
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167172762
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:11 schreef Revanches het volgende:
Wel grappig, ik ben een natuurliefhebber en loop graag in de modder, maar de meeste mannen op tinder willen juist een stadsmeisje ;(
Daten?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167172918
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Had dus gister gevraagd voor een tweede date, maar ze vindt mij niet leuk. Kan gebeuren.
Pech.
Maar heeft ze dat letterlijk zo gezegd?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  woensdag 7 december 2016 @ 19:39:59 #89
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167172941
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Qua persoon niet. Qua taal wel. Ik kan geen Duits :')

Daarbij ben ik communicatief niet al heel best. Laat staan in een tweede taal. Niet heel verstandig.
Iemand uit het oosten die geen Duits spreekt? Hoe red jij het in vredesnaam daar? Iedereen spreekt daar toch Duits?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 7 december 2016 @ 19:42:29 #90
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167173003
En je moet van okselhaar houden
  woensdag 7 december 2016 @ 19:43:07 #91
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167173015
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:42 schreef BeamofLight het volgende:
En je moet van okselhaar houden
Bij Duitse vrouwen?
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 7 december 2016 @ 19:48:46 #92
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167173154
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Bij Duitse vrouwen?
Ja. Allemaal.
  woensdag 7 december 2016 @ 19:59:39 #93
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_167173394
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 17:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Helemaal niet. Maar vind het een van de meest oppervlakkige openingszinnen.
Wordt toch bijna altijd met 'goed' beantwoord en gesprek gaat dan verder niet echt op gang.
Ik vind het echt iets wat je vraagt aan mensen die je kent.

Maar goed, dat is mijn mening :)
Maar hoe moet je het gesprek dan openen als er allemaal foto's op hun profiel staan en geen tekst... Op basis van die ene foto met hun kat (ik zei bijna poes :') ) of die andere waar ze met haar complete vriendinnenclub half lam opstaat (raad je plaatje)?

Vrouwen verwijten algemeen ook dat mannen niet origineel genoeg zijn via bv. Tinder, maar werken dat zelf ook wel in de hand. Mannen vinden een stukje tekst ook wel handig hoor :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 7 december 2016 @ 20:00:39 #94
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_167173418
OT: mijn date gister was gezellig. Lekker koffie en later wijn/bier gedronken en gezellig ouwehoeren. Smaakte naar meer dus afgesproken om volgende week weer te daten.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 7 december 2016 @ 20:12:13 #95
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_167173707
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:38 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Pech.
Maar heeft ze dat letterlijk zo gezegd?
Ja, maar het lag niet aan mij, zij vindt gewoon niet zo snel iemand leuk.
  woensdag 7 december 2016 @ 20:13:07 #96
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167173730
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:12 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ja, maar het lag niet aan mij, zij vindt gewoon niet zo snel iemand leuk.
Ghehe, gelukkig dan. Whehe
  woensdag 7 december 2016 @ 20:25:57 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167174084
quote:
12s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:39 schreef yats het volgende:

[..]

Iemand uit het oosten die geen Duits spreekt? Hoe red jij het in vredesnaam daar? Iedereen spreekt daar toch Duits?
Dus..
  woensdag 7 december 2016 @ 20:26:16 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167174093
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:12 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ja, maar het lag niet aan mij, zij vindt gewoon niet zo snel iemand leuk.
Dus je was gewoon niet leuk genoeg voor haar. Tja balen.
  woensdag 7 december 2016 @ 20:33:40 #99
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167174309
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:12 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ja, maar het lag niet aan mij, zij vindt gewoon niet zo snel iemand leuk.
Bummer, op naar de volgende maar.
  woensdag 7 december 2016 @ 20:44:51 #100
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_167174662
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus je was gewoon niet leuk genoeg voor haar. Tja balen.
Ik had het al wel zien aankomen, dus het viel nog wel mee qua teleurstelling. Gewoon doorgaan. :)
  woensdag 7 december 2016 @ 21:01:54 #101
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167175180
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:44 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Ik had het al wel zien aankomen, dus het viel nog wel mee qua teleurstelling. Gewoon doorgaan. :)
Goede instelling. :).
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 7 december 2016 @ 21:36:14 #102
416020 K44S
The bearded man
pi_167176289
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:11 schreef Revanches het volgende:
Wel grappig, ik ben een natuurliefhebber en loop graag in de modder, maar de meeste mannen op tinder willen juist een stadsmeisje ;(
Geef mij één goede reden waarom ik met jou zou aanmodderen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167176572
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:11 schreef Revanches het volgende:
Wel grappig, ik ben een natuurliefhebber en loop graag in de modder, maar de meeste mannen op tinder willen juist een stadsmeisje ;(
Daar heb ik nooit last van gehad. :@
  woensdag 7 december 2016 @ 22:07:14 #104
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_167177441
Leuke Braziliaanse meid op mijn hardloopclub. Toen ik vroeg of ze nog iets met de feestdagen ging doen, zei ze van niet omdat ze net (vorige maand) uit een relatie kwam. Terwijl ik net die avond wilde vragen om een keer iets buiten het hardlopen af te spreken, wat ik dus niet heb gedaan.

Geen idee wat nu handig is om te doen... iemand tips?
  woensdag 7 december 2016 @ 22:19:18 #105
416020 K44S
The bearded man
pi_167177916
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 22:07 schreef Ypmaha het volgende:
Leuke Braziliaanse meid op mijn hardloopclub. Toen ik vroeg of ze nog iets met de feestdagen ging doen, zei ze van niet omdat ze net (vorige maand) uit een relatie kwam. Terwijl ik net die avond wilde vragen om een keer iets buiten het hardlopen af te spreken, wat ik dus niet heb gedaan.

Geen idee wat nu handig is om te doen... iemand tips?
Je kan d'r als nog vragen? Wel zo leuk om met de kerstdagen samen iets te ondernemen toch?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  Moderator woensdag 7 december 2016 @ 22:40:04 #106
447051 crew  Peejtur
pi_167178729
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Had dus gister gevraagd voor een tweede date, maar ze vindt mij niet leuk. Kan gebeuren.
Dat was toch de collega? Jammer :)
  woensdag 7 december 2016 @ 22:45:45 #107
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_167178928
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 22:40 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Dat was toch de collega? Jammer :)
Klasgenote. ;)
pi_167179082
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:11 schreef Revanches het volgende:
Wel grappig, ik ben een natuurliefhebber en loop graag in de modder, maar de meeste mannen op tinder willen juist een stadsmeisje ;(
Samen vliegeren? :)
  woensdag 7 december 2016 @ 23:26:52 #109
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167180156
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus..
Niet te serieus cue, ik kom ook het oosten he?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 8 december 2016 @ 02:52:12 #110
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167182374
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik snap je.
Alleen is het niet altijd mogelijk om te wachten totdat ze ergens in haar eentje is. Daarom gewoon even wat ballen kweken en haar aanspreken. Ze bijt heus niet.

Gewoon even in de pauze, of net na de les. "He, hoe is het? Ik vroeg me af of je binnenkort wat met me zou willen drinken."
Gelijk heb je! Zal kijken volgende week. :X
  donderdag 8 december 2016 @ 07:56:01 #111
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_167182968
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 22:19 schreef K44S het volgende:

[..]

Je kan d'r als nog vragen? Wel zo leuk om met de kerstdagen samen iets te ondernemen toch?
Is het zo gewoon om iemand voor een date te vragen met de kerstdagen dan? Dat zou ik juist niet doen....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator donderdag 8 december 2016 @ 08:27:13 #112
45833 crew  Fogel
pi_167183170
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 07:56 schreef sanger het volgende:

[..]

Is het zo gewoon om iemand voor een date te vragen met de kerstdagen dan? Dat zou ik juist niet doen....
Waarom niet? Veel mensen hebben blijkbaar juist in die periode veel last van het "alleen zijn".
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  donderdag 8 december 2016 @ 08:42:12 #113
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_167183300
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 07:56 schreef sanger het volgende:

[..]

Is het zo gewoon om iemand voor een date te vragen met de kerstdagen dan? Dat zou ik juist niet doen....
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 08:27 schreef Fogel het volgende:

[..]

Waarom niet? Veel mensen hebben blijkbaar juist in die periode veel last van het "alleen zijn".
Njah, ik denk dat er voor beide wat te zeggen valt :)

Het zou natuurlijk vervelend zijn als ze met de Kerst "alleen" zit, dat gun je niemand.
Maar Kerst KAN een lading hebben, want "Kerst" (doet "oeeehhhhhh" zeggen). Dus als je dan voorstelt om iets te gaan doen met de Kerst, lading eraf wilt hebben (ook omdat ze net uit een realtie komt): "Joh, we gaan gewoon wat doen, niemand wil met de Kerst alleen zitten. No strings attached" --> Friendzoned...

Ik snap de overweging van jullie beide wel :)

[ Bericht 17% gewijzigd door Whizkid_RaiLmAn op 08-12-2016 08:42:41 (quote erbij gezet) ]
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_167183353
Kerst is ook pas over 3 weken
Waarom niet daar voor al afspreken?
pi_167183522
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 22:07 schreef Ypmaha het volgende:
Leuke Braziliaanse meid op mijn hardloopclub. Toen ik vroeg of ze nog iets met de feestdagen ging doen, zei ze van niet omdat ze net (vorige maand) uit een relatie kwam. Terwijl ik net die avond wilde vragen om een keer iets buiten het hardlopen af te spreken, wat ik dus niet heb gedaan.

Geen idee wat nu handig is om te doen... iemand tips?
Niets.

Ze had je meteen door en gaf direct aan daar niet voor open te staan. Iig voor jou niet.
1 + 1 = blauw
  donderdag 8 december 2016 @ 09:17:19 #116
416020 K44S
The bearded man
pi_167183719
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 07:56 schreef sanger het volgende:

[..]

Is het zo gewoon om iemand voor een date te vragen met de kerstdagen dan? Dat zou ik juist niet doen....
Ze gooit zelf haar planning op:"nee ik heb nog niks te doen".

Hij denkt dat hij geen schijn van kans maakt omdat haar relatie net uit is. Maar wellicht wil ze direct wat ander soort aandacht.


Ik zou niet moeilijk doen en zeggen:"zeg, ik wil je vragen om binnen kort met mij te gaan schaatsen en een warme chocolademelk te gaan drinken ;) ;)"

Als ze geen interesse heeft dan zegt ze nee.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  Moderator donderdag 8 december 2016 @ 09:28:31 #117
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167183877
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:48 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ja. Allemaal.
:')
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 8 december 2016 @ 10:37:55 #118
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167185204
morgen is het zover.. Charelli's Breda! ik voel al wel een beetje spanning.
I wonder what it's all about
  donderdag 8 december 2016 @ 10:45:20 #119
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167185342
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:37 schreef Habbezak het volgende:
morgen is het zover.. Charelli's Breda! ik voel al wel een beetje spanning.
wij voelen mee
pi_167185363
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:37 schreef Habbezak het volgende:
morgen is het zover.. Charelli's Breda! ik voel al wel een beetje spanning.
Is Charelli's die bizar goede Italiaan in dat pijpenlaatje? :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 8 december 2016 @ 10:48:30 #121
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167185408
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Is Charelli's die bizar goede Italiaan in dat pijpenlaatje? :9~
van coothplein ik denk het niet. Het is ook niet specifiek italiaans. maar schijnt wel heel goed te zijn
I wonder what it's all about
pi_167186507
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 22:07 schreef Ypmaha het volgende:
Leuke Braziliaanse meid op mijn hardloopclub. Toen ik vroeg of ze nog iets met de feestdagen ging doen, zei ze van niet omdat ze net (vorige maand) uit een relatie kwam. Terwijl ik net die avond wilde vragen om een keer iets buiten het hardlopen af te spreken, wat ik dus niet heb gedaan.

Geen idee wat nu handig is om te doen... iemand tips?
Als je het niet erg vindt om een rebound te worden...
pi_167187015
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 11:50 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Als je het niet erg vindt om een rebound te worden...
Hoeft niet
Ik ben iemand tegen gekomen die net uit een relatie kwam en ik was daar ook bang voor maar dat bleek niet gegrond
pi_167187185
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 12:18 schreef Allures het volgende:

[..]

Hoeft niet
Ik ben iemand tegen gekomen die net uit een relatie kwam en ik was daar ook bang voor maar dat bleek niet gegrond
Nee, maar de kans is wel aanwezig en dus iets om in je achterhoofd te houden. Je snel teveel gaan hechten is geen goed idee.
  donderdag 8 december 2016 @ 12:33:53 #125
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_167187279
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 08:27 schreef Fogel het volgende:

[..]

Waarom niet? Veel mensen hebben blijkbaar juist in die periode veel last van het "alleen zijn".
Ja maar het gaat toch voor velen om het samenzijn met geliefden en familie? Althans, dat is mijn indruk in ieder geval.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 8 december 2016 @ 12:34:43 #126
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_167187293
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 08:46 schreef Allures het volgende:
Kerst is ook pas over 3 weken
Waarom niet daar voor al afspreken?
Tijd, drukste maanden van het jaar op werk, veel overwerken, veel sociale verplichtingen etc
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_167187390
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 12:28 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Nee, maar de kans is wel aanwezig en dus iets om in je achterhoofd te houden. Je snel teveel gaan hechten is geen goed idee.
Dat is nooit een goed idee als je het mij vraag :D
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 12:34 schreef sanger het volgende:

[..]

Tijd, drukste maanden van het jaar op werk, veel overwerken, veel sociale verplichtingen etc
Dat is een invulling, dat weet je niet daarom vroeg ik het ook aan die user
  donderdag 8 december 2016 @ 12:55:19 #128
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_167187676
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 12:39 schreef Allures het volgende:
Dat is een invulling, dat weet je niet daarom vroeg ik het ook aan die user
Dat is mijn invulling indd :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 8 december 2016 @ 17:32:18 #129
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167193554
Hmmm, ik zou haast (bij)gelovig worden en denken dat ik een of andere hogere macht ooit over de zeik heb gekregen: mijn date van vanavond is ook verhinderd :') Ze wil iig wel gelijk een nieuwe datum prikken, dus lijkt me niet dat ze er stiekem geen zin in heeft :P
pi_167195900
Maandag een nieuwe kookdate, met een andere dame. Ze neemt drank mee! ^O^
pi_167195919
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 17:32 schreef Trashcanman het volgende:
Hmmm, ik zou haast (bij)gelovig worden en denken dat ik een of andere hogere macht ooit over de zeik heb gekregen: mijn date van vanavond is ook verhinderd :') Ze wil iig wel gelijk een nieuwe datum prikken, dus lijkt me niet dat ze er stiekem geen zin in heeft :P
Hoe gaat het met dat ander meisje (of zijn dit zelfde :@ )
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  donderdag 8 december 2016 @ 19:22:49 #132
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167195997
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Hoe gaat het met dat ander meisje (of zijn dit zelfde :@ )
Hoe is het met jouw blonde god? :9
  donderdag 8 december 2016 @ 19:23:34 #133
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_167196022
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:22 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hoe is het met jouw blonde god? :9
Heb jij die buitenlandse studente nog aangesproken?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 8 december 2016 @ 19:24:41 #134
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167196079
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Hoe gaat het met dat ander meisje (of zijn dit zelfde :@ )
Wel contact mee, maar na haar verslapen is dat wel op een wat lager pitje... Denk dat ze me wel aardig vind maar niet zo heel veel meer dan dat. Ik spreek haar aankomende zondag nog wel, wie weet is het dan wel erg gezellig. Anders ga ik lekker biertjes drinken en bandjes kijken (niet te veel bier natuurlijk anders ben ik maandag niet op mijn charmantst :') )
pi_167196242
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:24 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Wel contact mee, maar na haar verslapen is dat wel op een wat lager pitje... Denk dat ze me wel aardig vind maar niet zo heel veel meer dan dat. Ik spreek haar aankomende zondag nog wel, wie weet is het dan wel erg gezellig. Anders ga ik lekker biertjes drinken en bandjes kijken (niet te veel bier natuurlijk anders ben ik maandag niet op mijn charmantst :') )
Haha :D ik denk dat het dan leuker is hoor, whatsappcontact is zo onpersoonlijk (vind ik dan, vind mensen in real life al veeeel leuker overkomen). Hoop dat het nog iets wordt :)
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:22 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hoe is het met jouw blonde god? :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij jou dan? :)
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  donderdag 8 december 2016 @ 19:32:01 #136
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167196341
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Haha :D ik denk dat het dan leuker is hoor, whatsappcontact is zo onpersoonlijk (vind ik dan, vind mensen in real life al veeeel leuker overkomen). Hoop dat het nog iets wordt :)
Dank je! :) Ik zal geheid wel even leuk met haar kunnen praten (als die mensen op de podia even hun kop kunnen houden dan, anders is het wat lastig communiceren :P )

quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij jou dan? :)
Ga je nog wel proberen hem te zien of is dat niet te doen?
  donderdag 8 december 2016 @ 19:35:22 #137
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167196443
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heb jij die buitenlandse studente nog aangesproken?
Heb volgende week dinsdag pas weer college. :P

quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Haha :D ik denk dat het dan leuker is hoor, whatsappcontact is zo onpersoonlijk (vind ik dan, vind mensen in real life al veeeel leuker overkomen). Hoop dat het nog iets wordt :)

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij jou dan? :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh, niet veel aan de gang hier. :D Knappe internationale studente bij college, maar ze is niet echt benaderbaar. Maar ben überhaupt niet met dating bezig en heb er ook niet zo de energie en tijd voor: single leef is beste leef, toch? :D Vind het verder wel leuk om dit topic te volgen en zag jouw naam toevallig langskomen. :)
pi_167196622
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:35 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Heb volgende week dinsdag pas weer college. :P

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh, niet veel aan de gang hier. :D Knappe internationale studente bij college, maar ze is niet echt benaderbaar. Maar ben überhaupt niet met dating bezig en heb er ook niet zo de energie en tijd voor: single leef is beste leef, toch? :D Vind het verder wel leuk om dit topic te volgen en zag jouw naam toevallig langskomen. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook niet zo met daten bezig, hij kwam een beetje uit de lucht vallen _O- geniet van je single leven hoor, nu heb je geen gezeur aan je kop :D. Maar maak eens moves bij die studente dan ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:32 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Dank je! :) Ik zal geheid wel even leuk met haar kunnen praten (als die mensen op de podia even hun kop kunnen houden dan, anders is het wat lastig communiceren :P )

[..]

Ga je nog wel proberen hem te zien of is dat niet te doen?
Anders gewoon zelf podium bestormen en draadjes kapotknippen toch 8-) _O-

We zijn waarschijnlijk op zelfde oud&nieuw feestje, verder niet echt een plan om weer af te spreken eigenlijk. Vind het zelfs best prima hoe sloom het gaat :')
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  donderdag 8 december 2016 @ 19:51:44 #139
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167196953
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:42 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook niet zo met daten bezig, hij kwam een beetje uit de lucht vallen _O- geniet van je single leven hoor, nu heb je geen gezeur aan je kop :D. Maar maak eens moves bij die studente dan ;)

[..]

Anders gewoon zelf podium bestormen en draadjes kapotknippen toch 8-) _O-

We zijn waarschijnlijk op zelfde oud&nieuw feestje, verder niet echt een plan om weer af te spreken eigenlijk. Vind het zelfs best prima hoe sloom het gaat :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, als ik een opening zie. Ze zit in zo'n ons-kent-onsgroepje met de andere internationale studenten, en ze zitten ook in een hermetisch afgesloten groep bij college. :') Maar als ik een opening zie, zal ik zeker een move maken. Maar het heeft niet zo'n prioriteit hoor. Ben haar toch weer vergeten als ik haar een week niet heb gezien. Ben inderdaad heel tevreden met single zijn: doen waar ik zin in heb. Maar soms wel eenzaam. Wil het liefst een vriendin on demand en dan weer weg als ik geen zin meer heb. :')
pi_167197106
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:51 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, als ik een opening zie. Ze zit in zo'n ons-kent-onsgroepje met de andere internationale studenten, en ze zitten ook in een hermetisch afgesloten groep bij college. :') Maar als ik een opening zie, zal ik zeker een move maken. Maar het heeft niet zo'n prioriteit hoor. Ben haar toch weer vergeten als ik haar een week niet heb gezien. Ben inderdaad heel tevreden met single zijn: doen waar ik zin in heb. Maar soms wel eenzaam. Wil het liefst een vriendin on demand en dan weer weg als ik geen zin meer heb. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha vriendin on demand, bestond dat maar. Wel herkenbaar hoor, meestal gaan de internationale studenten alleen maar met de andere internationale studentjes om, best kut eigenlijk. Hoop dat je het spionnetje kunt uithangen en kunt infiltreren in dat groepje 8-)
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  donderdag 8 december 2016 @ 19:59:28 #141
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167197151
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha vriendin on demand, bestond dat maar. Wel herkenbaar hoor, meestal gaan de internationale studenten alleen maar met de andere internationale studentjes om, best kut eigenlijk. Hoop dat je het spionnetje kunt uithangen en kunt infiltreren in dat groepje 8-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, en zo niet, dan heb ik nog altijd mijn Pokémon. _O_ Heb toch een hoop in te halen daarmee. ;(
pi_167197224
quote:
99s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:59 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, en zo niet, dan heb ik nog altijd mijn Pokémon. _O_ Heb toch een hoop in te halen daarmee. ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh pls, pokemon :')____ waren er niet van die pokemondatemeetachtige evenementjes? Zoek je pokegirl daar huehue
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  donderdag 8 december 2016 @ 20:03:52 #143
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167197251
quote:
9s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh pls, pokemon :')____ waren er niet van die pokemondatemeetachtige evenementjes? Zoek je pokegirl daar huehue
Lekker cosplayen in animeoutfits toch.
pi_167199119
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 17:03 schreef MissButterflyy het volgende:
Verzin toch wat originelers.
Hoi, wat is de laatste cd/lp die je hebt geluisterd? :7
pi_167199165
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 17:36 schreef Samzz het volgende:
Guilty :@.

Maar ik hoef dan ook geen openingszin. Als iemand hoi zegt vind ik t ook best. Meestal is het ook hoi met een vraag erachteraan.

Ik denk ook dat het heel moeilijk is om via een app een openingszin te formuleren richting iemand die je niet kent.
Hoi! :+
  vrijdag 9 december 2016 @ 13:45:20 #146
416020 K44S
The bearded man
pi_167211769
Pubquiz voor een eerste date, doen of laten?

Ik wil me namelijk weer langzaam maar zeker in het date leven werken.
Zonder verwachting, zonder gedoe :), er dus voor openstaan.

[ Bericht 38% gewijzigd door K44S op 09-12-2016 13:50:40 ]
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 9 december 2016 @ 13:48:38 #147
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167211859
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:45 schreef K44S het volgende:
Pubquiz voor een eerste date, doen of laten?
Voor een eerste date zou ik dat niet doen. Voor een tweede date lijkt het me prima geschikt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 9 december 2016 @ 13:49:21 #148
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167211878
Vanmiddag! dé date!

Ik vind de eerste ontmoeting tijdens een eerste date altijd het lastigst. Kan iemand een geslaagd voorbeeld van een eerste ontmoeting geven :P
I wonder what it's all about
  vrijdag 9 december 2016 @ 13:54:28 #149
416020 K44S
The bearded man
pi_167212007
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:49 schreef Habbezak het volgende:
Vanmiddag! dé date!

Ik vind de eerste ontmoeting tijdens een eerste date altijd het lastigst. Kan iemand een geslaagd voorbeeld van een eerste ontmoeting geven :P
Meestal wachtte ik de situatie af en hoe die persoon reageert op m'n lengte (ja echt...) als die persoon dan iets achteruitdeinst, dan geef ik een hand. Is de persoon iets closer? Dan geef ik 3 zoenen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 9 december 2016 @ 13:57:24 #150
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167212073
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:54 schreef K44S het volgende:

[..]

Meestal wachtte ik de situatie af en hoe die persoon reageert op m'n lengte (ja echt...) als die persoon dan iets achteruitdeinst, dan geef ik een hand. Is de persoon iets closer? Dan geef ik 3 zoenen.
Ben je zo'n reus ja?
I wonder what it's all about
  vrijdag 9 december 2016 @ 13:58:03 #151
416020 K44S
The bearded man
pi_167212086
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:57 schreef Habbezak het volgende:

[..]

Ben je zo'n reus ja?
Ik ben 2 meter en ja, verbazingwekkend schrikt dat af.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 9 december 2016 @ 13:59:13 #152
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167212105
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:49 schreef Habbezak het volgende:
Vanmiddag! dé date!

Ik vind de eerste ontmoeting tijdens een eerste date altijd het lastigst. Kan iemand een geslaagd voorbeeld van een eerste ontmoeting geven :P
Spannend! Veel plezier en laat even weten hoe het was.

Bij een geslaagde eerste date gaat het allemaal wel vanzelf. Kan ik lekker mezelf zijn en plezier hebben met die persoon. :)
Zoiets
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 9 december 2016 @ 13:59:34 #153
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167212115
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:58 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik ben 2 meter en ja, verbazingwekkend schrikt dat af.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het niet gewoon door je baard komen? :P
I wonder what it's all about
  vrijdag 9 december 2016 @ 14:00:08 #154
416020 K44S
The bearded man
pi_167212121
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:59 schreef Habbezak het volgende:

[..]

Zou het niet gewoon door je baard komen? :P
hahah, al zeg ik het zelf: Die ziet verzorgd uit en hij staat mij beter dan een geschoren kin.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 9 december 2016 @ 14:00:59 #155
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167212136
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Spannend! Veel plezier en laat even weten hoe het was.

Bij een geslaagde eerste date gaat het allemaal wel vanzelf. Kan ik lekker mezelf zijn en plezier hebben met die persoon. :)
Zoiets
weet iemand hoe je moet autorijden?

Ja ik! Tenminste op een fiets moet je trappen.
  vrijdag 9 december 2016 @ 14:02:44 #156
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167212168
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:00 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

weet iemand hoe je moet autorijden?

Ja ik! Tenminste op een fiets moet je trappen.
Ik snap je niet.

Ik heb genoeg succesvolle eerste dates gehad. En daar voelde het zo.
Nu nog volhouden dat er eens een langdurige relatie voortkomt uit die eerste date. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167212195
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik snap je niet.

Ik heb genoeg succesvolle eerste dates gehad. En daar voelde het zo.
Nu nog volhouden dat er eens een langdurige relatie voortkomt uit die eerste date. :')
Definieer langdurig?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 9 december 2016 @ 14:08:24 #158
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167212280
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

Definieer langdurig?
Bedoel dus een serieuze langere relatie.

Niet maand of twee daten. Ergens gaat het steeds mis. Verlies m'n interesse.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 9 december 2016 @ 14:08:55 #159
416020 K44S
The bearded man
pi_167212291
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Bedoel dus een serieuze langere relatie.

Niet maand of twee daten. Ergens gaat het steeds mis. Verlies m'n interesse.
Wat vind jij leuk als een jongen dat geen heeft?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 9 december 2016 @ 14:10:16 #160
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167212322
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:08 schreef K44S het volgende:

[..]

Wat vind jij leuk als een jongen dat geen heeft?
Wat? Heb je het nu over een gen?
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 9 december 2016 @ 14:12:24 #161
416020 K44S
The bearded man
pi_167212352
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat? Heb je het nu over een gen?
Wat maakt een jongen voor jou aantrekkelijk, zowel fysiek als mentaal.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 9 december 2016 @ 14:12:42 #162
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167212361
Maar MissButterflyy, hoe verlopen jouw eerste ontmoetingen. Ik date zelf bar weinig.
I wonder what it's all about
  vrijdag 9 december 2016 @ 14:16:22 #163
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167212429
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:12 schreef K44S het volgende:

[..]

Wat maakt een jongen voor jou aantrekkelijk, zowel fysiek als mentaal.
Ik val niet op jongens.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 9 december 2016 @ 14:16:47 #164
416020 K44S
The bearded man
pi_167212436
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik val niet op jongens.
Vrouwen dan.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 9 december 2016 @ 14:18:28 #165
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167212459
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:12 schreef Habbezak het volgende:
Maar MissButterflyy, hoe verlopen jouw eerste ontmoetingen. Ik date zelf bar weinig.
Sommige zijn leuk, voelt goed, kan mezelf zijn, leuke gesprekken en tijd die omvliegt.

En ook dates gehad waar ik na 10 minuten al zoiets had van 'ik moet weg'. Kon m'n interesse er dan niet bij houden.
Dus dan na uurtje ook weer gegaan en netjes gezegd dat ik klik niet voel. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167212988
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Bedoel dus een serieuze langere relatie.

Niet maand of twee daten. Ergens gaat het steeds mis. Verlies m'n interesse.
Dat heb ik meestal pas na 2 jaar :D
Ben jij eerder verveeld blijkbaar :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_167213944
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:54 schreef K44S het volgende:

[..]

Meestal wachtte ik de situatie af en hoe die persoon reageert op m'n lengte (ja echt...) als die persoon dan iets achteruitdeinst, dan geef ik een hand. Is de persoon iets closer? Dan geef ik 3 zoenen.

Herkenbaar. Maar de omgekeerde richting dan. :')
Ik vraag me dan vaak af of ik zelf dichter moet komen bij grote mensen voor een kus of niet. Wil mij ook niet opdringen om een kus te krijgen. :@
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  vrijdag 9 december 2016 @ 15:42:49 #168
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_167214007
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:39 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Herkenbaar. Maar de omgekeerde richting dan. :')
Ik vraag me dan vaak af of ik zelf dichter moet komen bij grote mensen voor een kus of niet. Wil mij ook niet opdringen om een kus te krijgen. :@
Het zou prettig zijn als jij je eigen krukje meeneemt inderdaad. Lange mensen hebben het vaak al aan hun rug O-)
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  vrijdag 9 december 2016 @ 15:45:58 #169
416020 K44S
The bearded man
pi_167214080
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:39 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Herkenbaar. Maar de omgekeerde richting dan. :')
Ik vraag me dan vaak af of ik zelf dichter moet komen bij grote mensen voor een kus of niet. Wil mij ook niet opdringen om een kus te krijgen. :@
Als jij het normaal vind om die 3 kussen te krijgen, dan zou je je naar voren en boven kunnen bewegen.

Als ik zelf merk dat er een soort directe afstand is (dit vind ik verdomd moeilijk om in te schatten) dan een hand en anders 3 kussen er bij.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167214456
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:42 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Het zou prettig zijn als jij je eigen krukje meeneemt inderdaad. Lange mensen hebben het vaak al aan hun rug O-)
En dan sta ik daar misschien op mijn krukje hoog en droog en geeft hij mij uiteindelijk geen kus. ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:45 schreef K44S het volgende:

[..]

Als jij het normaal vind om die 3 kussen te krijgen, dan zou je je naar voren en boven kunnen bewegen.

Als ik zelf merk dat er een soort directe afstand is (dit vind ik verdomd moeilijk om in te schatten) dan een hand en anders 3 kussen er bij.
Ik zou een hand zo vreemd vinden. Ik kreeg nog nooit een hand. :@ Ik wil altijd kussen. :D
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  vrijdag 9 december 2016 @ 16:07:14 #171
416020 K44S
The bearded man
pi_167214513
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:04 schreef Subpoena het volgende:

[..]

En dan sta ik daar misschien op mijn krukje hoog en droog en geeft hij mij uiteindelijk geen kus. ;(

[..]

Ik zou een hand zo vreemd vinden. Ik kreeg nog nooit een hand. :@ Ik wil altijd kussen. :D
Dan ga je op de grond staan trappen "IK WIL EEN KUSSSJEEEEEEEHEEEEE".
Ik zou lachen. :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 9 december 2016 @ 16:08:13 #172
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_167214537
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:04 schreef Subpoena het volgende:

[..]

En dan sta ik daar misschien op mijn krukje hoog en droog en geeft hij mij uiteindelijk geen kus. ;(

Shit happens... geniet van het uitzicht en weer doorrrr :')
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_167219065
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 16:07 schreef K44S het volgende:

[..]

Dan ga je op de grond staan trappen "IK WIL EEN KUSSSJEEEEEEEHEEEEE".
Ik zou lachen. :)
_O-
Lambo of Rekt
  vrijdag 9 december 2016 @ 20:15:03 #174
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167219708
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:39 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Herkenbaar. Maar de omgekeerde richting dan. :')
Ik vraag me dan vaak af of ik zelf dichter moet komen bij grote mensen voor een kus of niet. Wil mij ook niet opdringen om een kus te krijgen. :@
Doorgaans worden pro actieve vrouwen wel gewaardeerd dus als je bij iemand waar het bij klikt een zoen wil geven zal bijna niemand dat vervelend vinden.
  zaterdag 10 december 2016 @ 01:06:09 #175
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167226607
Zo! ik ben thuis hoor. Breda was leuk! Eerst lekker gegeten, op 10 min van het restaurant geparkeerd samen daarnaartoe gelopen. Dat is wel een aanrader. gewoon een rondje lopen eerst :)
In het begin was het super awkward. je stelt elkaar toch anders voor. Maar het kwam goed los! Heel de tijd gepraat. nul stiltes. Tot een uur of half tien daar gezeten. Daarna zijn we nog een rondje gaan lopen en het was heel fijn.

Ik denk dat er nog wel een tweede date komt. Het klikte voor mij wel goed.
I wonder what it's all about
pi_167228447
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 01:06 schreef Habbezak het volgende:
Zo! ik ben thuis hoor. Breda was leuk! Eerst lekker gegeten, op 10 min van het restaurant geparkeerd samen daarnaartoe gelopen. Dat is wel een aanrader. gewoon een rondje lopen eerst :)
In het begin was het super awkward. je stelt elkaar toch anders voor. Maar het kwam goed los! Heel de tijd gepraat. nul stiltes. Tot een uur of half tien daar gezeten. Daarna zijn we nog een rondje gaan lopen en het was heel fijn.

Ik denk dat er nog wel een tweede date komt. Het klikte voor mij wel goed.
Gezoend?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 10 december 2016 @ 09:50:49 #177
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167228654
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 01:06 schreef Habbezak het volgende:
Zo! ik ben thuis hoor. Breda was leuk! Eerst lekker gegeten, op 10 min van het restaurant geparkeerd samen daarnaartoe gelopen. Dat is wel een aanrader. gewoon een rondje lopen eerst :)
In het begin was het super awkward. je stelt elkaar toch anders voor. Maar het kwam goed los! Heel de tijd gepraat. nul stiltes. Tot een uur of half tien daar gezeten. Daarna zijn we nog een rondje gaan lopen en het was heel fijn.

Ik denk dat er nog wel een tweede date komt. Het klikte voor mij wel goed.
Klinkt goed! :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  Official ESF Kreviewer zaterdag 10 december 2016 @ 09:59:11 #178
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167228742
Fuckaduck. Tijdje ge-appt met een vrouw die ik op een feestje had ontmoet. Redelijk wat gezamenlijke interesses, leuke gesprekken. Gisteravond geprobeerd een date te regelen, maar toen kreeg ik 'mijn hoofd staat daar nog helemaal niet naar' als antwoord.
  zaterdag 10 december 2016 @ 10:07:22 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167228846
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 09:59 schreef Kreator het volgende:
Fuckaduck. Tijdje ge-appt met een vrouw die ik op een feestje had ontmoet. Redelijk wat gezamenlijke interesses, leuke gesprekken. Gisteravond geprobeerd een date te regelen, maar toen kreeg ik 'mijn hoofd staat daar nog helemaal niet naar' als antwoord.
Stom mens :(
pi_167228970
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 10:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Stom mens :(
Wellicht staat haar hoofd daar werkelijk niet naar. Niets mis mee.
  zaterdag 10 december 2016 @ 10:39:13 #181
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167229265
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 09:59 schreef Kreator het volgende:
Fuckaduck. Tijdje ge-appt met een vrouw die ik op een feestje had ontmoet. Redelijk wat gezamenlijke interesses, leuke gesprekken. Gisteravond geprobeerd een date te regelen, maar toen kreeg ik 'mijn hoofd staat daar nog helemaal niet naar' als antwoord.
Dat kan en het zou niet eerlijk zijn als ze met je date terwijl ze er nog niet aan toe is.
Wordt je misschien alleen maar onnodig gekwetst.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Official ESF Kreviewer zaterdag 10 december 2016 @ 10:53:20 #182
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167229437
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 10:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat kan en het zou niet eerlijk zijn als ze met je date terwijl ze er nog niet aan toe is.
Wordt je misschien alleen maar onnodig gekwetst.
Oh dat weet ik wel. Liever zo dan halfslachtig daten.
Er is ook verder geen probleem ofzo, ik vond het gewoon jammer.
  zaterdag 10 december 2016 @ 10:57:54 #183
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167229500
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2016 10:53 schreef Kreator het volgende:

[..]

Oh dat weet ik wel. Liever zo dan halfslachtig daten.
Er is ook verder geen probleem ofzo, ik vond het gewoon jammer.
Zou proberen contact te houden. Op een gegeven moment is ze er echt wel weer aan toe. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167229664
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 10:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Zou proberen contact te houden. Op een gegeven moment is ze er echt wel weer aan toe. :)
Ach, anders date jij Krea.
#FHF
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_167234652
Maandag een eetdate.

Benieuwd of het allemaal doorgaat, maar de plannen zijn gemaakt! :)

[ Bericht 21% gewijzigd door Samzz op 10-12-2016 16:03:28 (Houd het ontopic.) ]
  Official ESF Kreviewer zaterdag 10 december 2016 @ 16:53:42 #186
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167235991
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 15:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Maandag een eetdate.

Benieuwd of het allemaal doorgaat, maar de plannen zijn gemaakt! :)
Ah. Maandagavond weer ellende in het topic. Bedankt voor de heads-up.
pi_167236055
Preventief slotje vanaf een uur of 6?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167237603
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 16:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Preventief slotje vanaf een uur of 6?
Heeft geen nut, nadat het geopend wordt is hij de eerste die post :')

OT: geen dates
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_167237635
Potdomme, dit is echt bizar, nog nooit zo'n klik gevoeld O+

ik drukte weer eens op m'n linkermuisknop
  zaterdag 10 december 2016 @ 18:16:36 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_167237720
Sorry, moest lachen :D :@
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_167242238
Mijn date was eigenlijk vrij raar. We hadden nog nooit over seks gepraat en opeens begon hij over zijn seksuele voorkeuren (niets mis mee, ik kan daar nog vrij open over zijn) Maar hoe meer hij erover sprak, hoe raarder het werd. Ik had zelf de behoefte niet om veel te delen. Op een bepaald moment voelde ik mij toch oncomfortabel. :') Daarna was het gesprek wel weer hersteld maar toch...
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_167249311
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 21:36 schreef Subpoena het volgende:
Mijn date was eigenlijk vrij raar. We hadden nog nooit over seks gepraat en opeens begon hij over zijn seksuele voorkeuren (niets mis mee, ik kan daar nog vrij open over zijn) Maar hoe meer hij erover sprak, hoe raarder het werd. Ik had zelf de behoefte niet om veel te delen. Op een bepaald moment voelde ik mij toch oncomfortabel. :') Daarna was het gesprek wel weer hersteld maar toch...
Meer details :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 11 december 2016 @ 02:40:33 #193
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167250621
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 00:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Meer details :D
echt he
  zondag 11 december 2016 @ 09:11:58 #194
416020 K44S
The bearded man
pi_167251602
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 21:36 schreef Subpoena het volgende:
Mijn date was eigenlijk vrij raar. We hadden nog nooit over seks gepraat en opeens begon hij over zijn seksuele voorkeuren (niets mis mee, ik kan daar nog vrij open over zijn) Maar hoe meer hij erover sprak, hoe raarder het werd. Ik had zelf de behoefte niet om veel te delen. Op een bepaald moment voelde ik mij toch oncomfortabel. :') Daarna was het gesprek wel weer hersteld maar toch...
Vertel vertel :D
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167251641
ja vertel maar :D
  zondag 11 december 2016 @ 13:38:44 #196
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167255269
Offtopic reacties verwijderd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167255281
Morgenavond dus die eetdate via Tinder. Beetje stil, dus stuur morgenmiddag een berichtje of de tijd nog klopt :)
pi_167256225
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 13:39 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Morgenavond dus die eetdate via Tinder. Beetje stil, dus stuur morgenmiddag een berichtje of de tijd nog klopt :)
waarom?
Komt ze bij je eten, of ga je ergens dineren?
Als ze bij je thuis komt: maak geen aardappelen met jus, vlees en doodgekookte broccoli ofzo :'(
compact en kleverig.
pi_167256284
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

waarom?
Komt ze bij je eten, of ga je ergens dineren?
Als ze bij je thuis komt: maak geen aardappelen met jus, vlees en doodgekookte broccoli ofzo :'(
Thuis. We hebben al een tijd afgesproken, maar sinds die staat hebben we nauwelijks appcontact gehad dus twijfel of het nog doorgaat.
pi_167256329
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 13:39 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Morgenavond dus die eetdate via Tinder. Beetje stil, dus stuur morgenmiddag een berichtje of de tijd nog klopt :)
Waarom wachten tot morgenmiddag, gewoon nu sturen, morgenmiddag vind ik persoonlijk veel te laat..
pi_167256398
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 14:40 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Thuis. We hebben al een tijd afgesproken, maar sinds die staat hebben we nauwelijks appcontact gehad dus twijfel of het nog doorgaat.
dan zou ik t zo even vragen, neem aan dat je ook nog boodschappen moet doen.

Wat ga je maken?
compact en kleverig.
pi_167256440
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 14:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Waarom wachten tot morgenmiddag, gewoon nu sturen, morgenmiddag vind ik persoonlijk veel te laat..
Het is meer voor de boodschappen: als ze niet komt koop ik minder. Maar heb het zojuist gevraagd, weet ik meteen waar ik aan toe ben :) Blijft toch Tinder en alhoewel de meeste gewoon netjes komen na bevestiging weet je nooit of ze ondertussen een leukere kerel heeft opgedoken..
pi_167256455
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 14:45 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dan zou ik t zo even vragen, neem aan dat je ook nog boodschappen moet doen.

Wat ga je maken?
Aardappeltjes, kipschnitzel en sla. Dat kan nooit verkeerd en lusten de meesten wel :)
  zondag 11 december 2016 @ 14:57:45 #204
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_167256660
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 14:48 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Aardappeltjes, kipschnitzel en sla. Dat kan nooit verkeerd en lusten de meesten wel :)
Het is ook nogal saai, vind je niet? Ik zou het spannender maken, aantonen dat je toch wat avontuurlijk bent dan aardappels-groente-vlees.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_167256700
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 14:57 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Het is ook nogal saai, vind je niet? Ik zou het spannender maken, aantonen dat je toch wat avontuurlijk bent dan aardappels-groente-vlees.
Redelijk standaard ja. Maar dan moet je eerst weten of ze meer lust...
  zondag 11 december 2016 @ 15:02:53 #206
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167256780
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 15:00 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Redelijk standaard ja. Maar dan moet je eerst weten of ze meer lust...
Dan vraag je het toch?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167257048
Of verras met een voorgerechtje en/of lekker toetje. Genoeg dingen die makkelijk te maken zijn maar toch lekker, en je maakt nog een beetje indruk :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_167257085
Ik zou dat juist niet lusten. Of nou ja, zou het wel op eten maar niet te liefde

Eet die standaard dingen al niet meer sinds ik het huis uit ben
pi_167257134
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 14:40 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Thuis. We hebben al een tijd afgesproken, maar sinds die staat hebben we nauwelijks appcontact gehad dus twijfel of het nog doorgaat.
Nog verbazingwekkend hoeveel vrouwen ingaan op een uitnodiging van een onbekende (creep) :')

Beetje mens met gezond verstand spreekt af op een openbare gelegenheid :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 11 december 2016 @ 15:30:58 #210
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167257426
quote:
11s.gif Op zondag 11 december 2016 15:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nog verbazingwekkend hoeveel vrouwen ingaan op een uitnodiging van een onbekende (creep) :')

Beetje mens met gezond verstand spreekt af op een openbare gelegenheid :)
Verbaasd me ook ja
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167257568
Het ging eigenlijk over zijn hobby's en nu had hij een project waarmee hij bezig was. Ik vroeg wat door maar hij begon geheimzinnig te doen. Het had uiteindelijk te maken met zijn bdsm interesse. Ik wou het zo laten maar hij begon zo door te vragen. Het werd meer een betoog over bdsm mensen versus niet-bdsm mensen. Ik had geen zin om mijzelf iedere keer te moeten verantwoorden hoe ruimdenkend ik was...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  zondag 11 december 2016 @ 15:39:00 #212
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167257603
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 15:37 schreef Subpoena het volgende:
Het ging eigenlijk over zijn hobby's en nu had hij een project waarmee hij bezig was. Ik vroeg wat door maar hij begon geheimzinnig te doen. Het had uiteindelijk te maken met zijn bdsm interesse. Ik wou het zo laten maar hij begon zo door te vragen. Het werd meer een betoog over bdsm mensen versus niet-bdsm mensen. Ik had geen zin om mijzelf iedere keer te moeten verantwoorden hoe ruimdenkend ik was...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeacht wat ik persoonlijk van bdsm vind, vind ik dit wel een afknapper hoor...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167257615
quote:
11s.gif Op zondag 11 december 2016 15:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nog verbazingwekkend hoeveel vrouwen ingaan op een uitnodiging van een onbekende (creep) :')

Beetje mens met gezond verstand spreekt af op een openbare gelegenheid :)
Verbaas me ook nog steeds hoor. Maar aan het eind van de avond is er niks spannends gebeurd dus ik zal wel een 'niets aan de hand' look hebben. Of zoals vanavond is ze 90% lesbisch dus dan schat ze zelf in dat ze niks te verliezen heeft :P
  zondag 11 december 2016 @ 15:39:52 #214
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167257621
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 15:37 schreef Subpoena het volgende:
Het ging eigenlijk over zijn hobby's en nu had hij een project waarmee hij bezig was. Ik vroeg wat door maar hij begon geheimzinnig te doen. Het had uiteindelijk te maken met zijn bdsm interesse. Ik wou het zo laten maar hij begon zo door te vragen. Het werd meer een betoog over bdsm mensen versus niet-bdsm mensen. Ik had geen zin om mijzelf iedere keer te moeten verantwoorden hoe ruimdenkend ik was...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ja hij komt er iig op tijd mee....
  zondag 11 december 2016 @ 15:40:09 #215
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167257625
Hij is gewoon op zoek naar een seksmaatje en zit te polsen bij je.
pi_167257668
Ach ja als zoiets belangrijk voor je is zul je het wel willen bespreken. Maar van mij zou dat ook niet in de kroeg hoeven of zo :@ maar ik ben dan ook nogal preuts
pi_167257669
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 15:39 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nou ja hij komt er iig op tijd mee....
Te vroeg vind ik persoonlijk maja.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_167257861
Dat er na 120 minuten ook niets meer te ontdekken/ verrassen valt als alles gelijk op tafel wordt gegooid.
Hell To The Liars
pi_167257897
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 15:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ongeacht wat ik persoonlijk van bdsm vind, vind ik dit wel een afknapper hoor...
Ik dus ook. Daarna vonden we elkaar wel weer terug, maar het was al te laat ofz voor mij.

quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 15:42 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Te vroeg vind ik persoonlijk maja.
Het was voor hem ook de eerste keer dat hij het op de eerste date had vermeld. :')
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_167258053
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 15:53 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ik dus ook. Daarna vonden we elkaar wel weer terug, maar het was al te laat ofz voor mij.

[..]

Het was voor hem ook de eerste keer dat hij het op de eerste date had vermeld. :')
Volgende keer maar vragen naar de lengte van zijn lul en bij het antwoord gaan lachen.

Kan je daarna weer gaan ouwehoeren over de laatste CD van Green Day (oid) :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 11 december 2016 @ 16:11:12 #221
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167258250
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 15:37 schreef Subpoena het volgende:
Het ging eigenlijk over zijn hobby's en nu had hij een project waarmee hij bezig was. Ik vroeg wat door maar hij begon geheimzinnig te doen. Het had uiteindelijk te maken met zijn bdsm interesse. Ik wou het zo laten maar hij begon zo door te vragen. Het werd meer een betoog over bdsm mensen versus niet-bdsm mensen. Ik had geen zin om mijzelf iedere keer te moeten verantwoorden hoe ruimdenkend ik was...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaaand he's gone.

My god, daar zou ik zo geen zin in hebben...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167258357
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 15:37 schreef Subpoena het volgende:
Het ging eigenlijk over zijn hobby's en nu had hij een project waarmee hij bezig was. Ik vroeg wat door maar hij begon geheimzinnig te doen. Het had uiteindelijk te maken met zijn bdsm interesse. Ik wou het zo laten maar hij begon zo door te vragen. Het werd meer een betoog over bdsm mensen versus niet-bdsm mensen. Ik had geen zin om mijzelf iedere keer te moeten verantwoorden hoe ruimdenkend ik was...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hij het zo op tafel gooit is een, dat mag hij lekker zelf weten. Aan de andere kant vraag je zelf wél door, en dan komt het antwoord en is het je ding niet.. Als je het antwoord niet wil weten, stel de vraag dan ook niet (hij was niet voor niets zo geheimzinnig erover in eerste instantie)..
pi_167258477
Ik had ook zo'n date die helemaal into BDSM was. Aangegeven dat ik dat allemaal prima vond, maar daar niet voor open stond. Niet met hem iig. Via app aangegeven, later op de date ook. Daarna ging ie er nog over door op de App en dat hij lekker in een kuisheidsgordel zat. Nou joepie, daar ben ik ook afgehaakt.
  zondag 11 december 2016 @ 16:23:00 #224
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167258501
Hoe ziet dat uit, een kuisheidsgordel voor een man? :P
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167258507
Hij wilde nog een foto sturen maar dat heb ik vriendelijk afgewezen. :+
pi_167258587
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 16:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat hij het zo op tafel gooit is een, dat mag hij lekker zelf weten. Aan de andere kant vraag je zelf wél door, en dan komt het antwoord en is het je ding niet.. Als je het antwoord niet wil weten, stel de vraag dan ook niet (hij was niet voor niets zo geheimzinnig erover in eerste instantie)..
Ik vroeg door over de app dat hij maakte in zijn vrije tijd. Zijn plannen ermee. Dan pas kwam ter sprake dat het over bdsm ging. Ik zei dat ik het allemaal best vond wat hij deed en ik niet zal oordelen en we beter zo laten rusten nu. Maar hij stopte niet en dat stoorde mij dus. Hij kon aan mijn korte antwoorden ook wel doorhebben dat ik er niet uitgebreid over wou praten met hem.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_167258735
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 16:27 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ik vroeg door over de app dat hij maakte in zijn vrije tijd. Zijn plannen ermee. Dan pas kwam ter sprake dat het over bdsm ging. Ik zei dat ik het allemaal best vond wat hij deed en ik niet zal oordelen en we beter zo laten rusten nu. Maar hij stopte niet en dat stoorde mij dus. Hij kon aan mijn korte antwoorden ook wel doorhebben dat ik er niet uitgebreid over wou praten met hem.
Snap je helemaal, nu na de extra uitleg, dank je ^O^. Je hebt je grens aangegeven bij hem.
pi_167259870
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 15:37 schreef Subpoena het volgende:
Het ging eigenlijk over zijn hobby's en nu had hij een project waarmee hij bezig was. Ik vroeg wat door maar hij begon geheimzinnig te doen. Het had uiteindelijk te maken met zijn bdsm interesse. Ik wou het zo laten maar hij begon zo door te vragen. Het werd meer een betoog over bdsm mensen versus niet-bdsm mensen. Ik had geen zin om mijzelf iedere keer te moeten verantwoorden hoe ruimdenkend ik was...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele irritante discussietechniek van hem, komt op mij ontzettend gescript over. - Als zij dit zegt, dan zeg jij dat op die toon waardoor ze wel moet reageren en dan zeg jij weer dat -. Haast manipulatief, zou ik absoluut geen zin in hebben.
  zondag 11 december 2016 @ 17:47:45 #229
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167260243
quote:
11s.gif Op zondag 11 december 2016 15:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nog verbazingwekkend hoeveel vrouwen ingaan op een uitnodiging van een onbekende (creep) :')

Beetje mens met gezond verstand spreekt af op een openbare gelegenheid :)
Dat...en sowieso hoeveel dates D heeft voor iemand met zijn beperkte sociale vaardigheden.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 11 december 2016 @ 17:50:07 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167260282
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 17:47 schreef yats het volgende:

[..]

Dat...en sowieso hoeveel dates D heeft voor iemand met zijn beperkte sociale vaardigheden.
die jongen doet t best goed voor de tijd dat ie nu op zichzelf zit.
  zondag 11 december 2016 @ 17:54:15 #231
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167260392
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 17:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

die jongen doet t best goed voor de tijd dat ie nu op zichzelf zit.
Dat zeker! En ook complimenten voor de vooruitgang (studie afgerond, uit huis) wat dat betreft. Nu nog wat meer aan zichzelf werken qua social skills/inlevingsvermogen (en niet eigenwijs alles negeren) en die relatie en werk komt er wel.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 11 december 2016 @ 18:20:48 #232
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167261036
Helemaal toppie
  Official ESF Kreviewer zondag 11 december 2016 @ 19:29:12 #233
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167262845
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 15:37 schreef Subpoena het volgende:
Het ging eigenlijk over zijn hobby's en nu had hij een project waarmee hij bezig was. Ik vroeg wat door maar hij begon geheimzinnig te doen. Het had uiteindelijk te maken met zijn bdsm interesse. Ik wou het zo laten maar hij begon zo door te vragen. Het werd meer een betoog over bdsm mensen versus niet-bdsm mensen. Ik had geen zin om mijzelf iedere keer te moeten verantwoorden hoe ruimdenkend ik was...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschrikkelijk, zulke types. Als je perse een bdsm date wil, dan zijn daar wel fora voor. Sowieso niet echt gespreksstof voor een eerste date als de sfeer er niet naar is.

Niet dat er verder iets mis is met die voorkeur.
  Official ESF Kreviewer zondag 11 december 2016 @ 19:30:41 #234
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167262876
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 17:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

die jongen doet t best goed voor de tijd dat ie nu op zichzelf zit.
Bijzonder knap idd. Nu weet ik niet hoe hoog de lag ligt qua klik en uiterlijk, maar dan nog...
  zondag 11 december 2016 @ 19:32:06 #235
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167262919
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2016 19:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Bijzonder knap idd. Nu weet ik niet hoe hoog de lag ligt qua klik en uiterlijk, maar dan nog...
Volgens mij best hoog, als in, hij knapt snel af op zaken, dusjah.
pi_167263168
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 19:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Volgens mij best hoog, als in, hij knapt snel af op zaken, dusjah.
Maar sommige zijn toch gelijk Premium? En dan zie je hem onzeker worden.
FOK! is net een groot tijdschrift
  zondag 11 december 2016 @ 19:42:17 #237
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167263221
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 19:40 schreef Vimbavimba het volgende:

Maar sommige zijn toch gelijk Premium? En dan zie je hem onzeker worden.
Dus?
pi_167263421
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 19:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus?
Dat hij dan niet afknapt maar
zo'n iemand gelijk geweldig is
Maar idd dan nog steeds afknappen in sommige gevallen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Vimbavimba op 11-12-2016 20:28:27 ]
FOK! is net een groot tijdschrift
  Official ESF Kreviewer zondag 11 december 2016 @ 20:22:26 #239
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167264373
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 14:48 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Aardappeltjes, kipschnitzel en sla. Dat kan nooit verkeerd en lusten de meesten wel :)
Als je nou zoiets maakt:

Vooraf een gefrituurde gepaneerde geitenkaas op een bedje van sla met pijnboompitten, dressing en croutons. Witte wijn erbij
Hoofdgerecht: simpele risotto met prei, spekjes, kaas en spinazie. Wijntje naar keuze.

En dan als toetje een zelfgemaakte creme brulee (catalan). Met hierbij een zoet afzakkertje.

Lig je 20 minuten na het eten op de bank te bekken, ipv hier op het forum te huilen.
  zondag 11 december 2016 @ 20:38:12 #240
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167264769
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2016 20:22 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als je nou zoiets maakt:

Vooraf een gefrituurde gepaneerde geitenkaas op een bedje van sla met pijnboompitten, dressing en croutons. Witte wijn erbij
Hoofdgerecht: simpele risotto met prei, spekjes, kaas en spinazie. Wijntje naar keuze.

En dan als toetje een zelfgemaakte creme brulee (catalan). Met hierbij een zoet afzakkertje.

Lig je 20 minuten na het eten op de bank te bekken, ipv hier op het forum te huilen.
Lekker hoor. Kook jij dat? ;)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167266016
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2016 20:22 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als je nou zoiets maakt:

Vooraf een gefrituurde gepaneerde geitenkaas op een bedje van sla met pijnboompitten, dressing en croutons. Witte wijn erbij
Hoofdgerecht: simpele risotto met prei, spekjes, kaas en spinazie. Wijntje naar keuze.

En dan als toetje een zelfgemaakte creme brulee (catalan). Met hierbij een zoet afzakkertje.

Lig je 20 minuten na het eten op de bank te bekken, ipv hier op het forum te huilen.
Ja en dan zijn halve huis afgefikt door het brulee maken van de creme :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Official ESF Kreviewer zondag 11 december 2016 @ 21:17:28 #242
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167266163
Anyway! Ontopic. Ik heb fantastisch leuke (matige) foto's van mezelf in de app gezet en in een paar dagen nu meer dan 10 matches.
Het lag dus toch aan de foto. 8-).

Nu nog een gesprekje voeren.
pi_167267366
Twijfel überhaupt of ik morgen wel door moet laten gaan (mocht ik nog een bevestiging horen). Die Spaanse is net weg en was op zich gezellig, maar zij was de hele tijd aan het woord en ik heb gewoon niet zoveel te vertellen merk ik. Dat maakt je ook gewoon niet echt interessant. Weet ook niet echt wat ik wil of hoop van morgen.
  zondag 11 december 2016 @ 22:02:02 #244
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_167267922
Ik ben toch zo blij dat ik momenteel gewoon helemaal niet date.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_167267973
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 22:02 schreef M1stral het volgende:
Ik ben toch zo blij dat ik momenteel gewoon helemaal niet date.
Ja dat wil ik ook soms, aan de ene kant even dat momentje van opwinding.. aan de andere kant toch weer steeds die teleurstelling of twijfel.
  zondag 11 december 2016 @ 22:08:28 #246
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_167268172
Ik date gewoon niet omdat ik er geen zin in heb, niet omdat ik al voorzien ben. Was het wel een beetje zat en merk gewoon dat ik er totaal niet open voor sta op het moment ook. Dan kan je beter af en toe een avond casual daten zonder daar verder verwachtingen aan te knopen en er een leuke tijd van maken dan je druk moeten maken over twijfels en teleurstellingen.

Ik merk dat het voor mij gewoon werkt daten als een avond uit te zien. Heel opzichtig vet geinteresseerd gaan zitten doen in iemand die je niet kent is niet wat voor mij werkt. Als ik iemand tref waarvan ik denk dat die persoon in mijn leven thuis hoort of aan mijn zijde hoort te lopen als zijnde partner dan merk ik dat snel genoeg. Die persoon heb ik nog niet getroffen, dus no need om bij iedere date verwachtingen te hebben.

Zie het zo. Je hebt niks te verliezen... Alleen mogelijk iets te winnen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_167268522
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 22:08 schreef M1stral het volgende:
Ik date gewoon niet omdat ik er geen zin in heb, niet omdat ik al voorzien ben. Was het wel een beetje zat en merk gewoon dat ik er totaal niet open voor sta op het moment ook. Dan kan je beter af en toe een avond casual daten zonder daar verder verwachtingen aan te knopen en er een leuke tijd van maken dan je druk moeten maken over twijfels en teleurstellingen.

Ik merk dat het voor mij gewoon werkt daten als een avond uit te zien. Heel opzichtig vet geinteresseerd gaan zitten doen in iemand die je niet kent is niet wat voor mij werkt. Als ik iemand tref waarvan ik denk dat die persoon in mijn leven thuis hoort of aan mijn zijde hoort te lopen als zijnde partner dan merk ik dat snel genoeg. Die persoon heb ik nog niet getroffen, dus no need om bij iedere date verwachtingen te hebben.

Zie het zo. Je hebt niks te verliezen... Alleen mogelijk iets te winnen.
Dat is erg knap als je zo denkt.
Ik merk het ook steeds meer dat ik een leegte probeer op te vullen wat niet valt op te vullen. Als diegene dan weg is heb je nog steeds hetzelfde leven en als je daar niet tevreden mee bent moet je dat veranderen. Voor mij is dat nog steeds dat ik niet weet waarvoor ik leef of waar ik heen wil. Dat breng je ook over in het daten lijkt me.
pi_167268750
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 22:08 schreef M1stral het volgende:
Heel opzichtig vet geinteresseerd gaan zitten doen in iemand die je niet kent is niet wat voor mij werkt.
Als je niet geinteresseerd bent in iemand die je niet kent?
Waarom spreek je dan af met iemand?

Je hebt het over contact met mensen, maar mensen interesseren je niet?

Zo komt het eigenlijk over?
Hell To The Liars
  zondag 11 december 2016 @ 22:23:13 #249
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_167268808
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 22:17 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Dat is erg knap als je zo denkt.
Ik merk het ook steeds meer dat ik een leegte probeer op te vullen wat niet valt op te vullen. Als diegene dan weg is heb je nog steeds hetzelfde leven en als je daar niet tevreden mee bent moet je dat veranderen. Voor mij is dat nog steeds dat ik niet weet waarvoor ik leef of waar ik heen wil. Dat breng je ook over in het daten lijkt me.
Ik merk (en weet vanuit een deel van je posthistorie) dat je nog veel aan je zelf twijfelt. Ik denk dat het verstandig is helemaal niet te daten in jouw geval. Althans niet met het idee een bepaalde leegte op te gaan vullen. Je zal zelf invulling moeten geven aan je leven en niet een ander dat moeten laten doen.
Leer eerst eens jezelf te accepteren met al je goede punten en ja, ook je tekortkomingen. Waar je aan wil werken pak je aan en als je tevreden bent met jezelf, heb je daadwerkelijk wat te bieden aan een ander. Los van het inzicht dat je opdoet in de periode dat je werkt aan zelfacceptatie. Zelfkennis is een groot goed, het zorgt dat je makkelijker filtert in wat je wel en niet in je leven wilt.

Jij mist iets, maar dat is geen partner. Je mist gelukkig zijn/tevreden zijn met je leven zoals het nu is. Ik las al dat je uit huis gegaan bent en je studie afgegerond hebt, dus je hebt in weze wel stappen gemaakt te groeien naar de persoon die je wilt zijn. Finish what you started. De rest komt vanzelf.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 11 december 2016 @ 22:28:49 #250
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_167269076
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 22:21 schreef Droopie het volgende:

[..]

Als je niet geinteresseerd bent in iemand die je niet kent?
Waarom spreek je dan af met iemand?

Je hebt het over contact met mensen, maar mensen interesseren je niet?

Zo komt het eigenlijk over?
Ik date dan ook niet in de hoop er iets langdurigs uit te slepen, maar gewoon voor mijn eigen vertier. Als je iemand treft die daar hetzelfde in staat lijkt me daar niets op tegen.

Of hoop jij bij voorbaat al bij een date de liefde van je leven tegen het lijf te lopen? Ik weet wat ik waard ben en wat ik wil en leg me niet voor de eerste de beste vrouw aan een ketting.

Dat heeft totaal niets te maken met geen interesse in mensen, maar ik ben van mening dat als je elkaar een beetje ligt een hoop zaken zoals interesses en hobbies toch wel ter sprake komen. Ik doelde meer op het feit dat een hoop dates toch een over en weer aan vragen zijn, waardoor je soms (niet in alle omstandigheden) in een interview-achtige setting komt. Dat is gewoon niet aan mij besteed. Daten, en zeker naar aanleiding van online contact, komt mij gewoon te geforceerd over. Vandaar dat ik er niks van verwacht, maar er gewoon een leuke tijd uit probeer te slepen.

Daarnaast, als ik zin zou hebben iemand vaker te zien dan kan daar toch gewoon op aan gestuurd worden? Ik ben niet van steen verder.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  Moderator zondag 11 december 2016 @ 22:33:10 #251
447051 crew  Peejtur
pi_167269254
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 22:23 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik merk (en weet vanuit een deel van je posthistorie) dat je nog veel aan je zelf twijfelt. Ik denk dat het verstandig is helemaal niet te daten in jouw geval. Althans niet met het idee een bepaalde leegte op te gaan vullen. Je zal zelf invulling moeten geven aan je leven en niet een ander dat moeten laten doen.
Leer eerst eens jezelf te accepteren met al je goede punten en ja, ook je tekortkomingen. Waar je aan wil werken pak je aan en als je tevreden bent met jezelf, heb je daadwerkelijk wat te bieden aan een ander. Los van het inzicht dat je opdoet in de periode dat je werkt aan zelfacceptatie. Zelfkennis is een groot goed, het zorgt dat je makkelijker filtert in wat je wel en niet in je leven wilt.

Jij mist iets, maar dat is geen partner. Je mist gelukkig zijn/tevreden zijn met je leven zoals het nu is. Ik las al dat je uit huis gegaan bent en je studie afgegerond hebt, dus je hebt in weze wel stappen gemaakt te groeien naar de persoon die je wilt zijn. Finish what you started. De rest komt vanzelf.
Dit is tegen dovemansoren gezegd hoor. Geen moeite in steken ;)
pi_167269371
het ene sluit het andere niet uit

Ik lees en misschien begrijp ik je verkeerd hoor.
Dat je niet geinteresseerd bent in mensen?
Ik kan ook met mensen goede gesprekken hebben die ik niet ken, maar waar ik ook helemaal niets verder mee zou willen.

soort TV show met Ivo Niehe maar dan 1 op 1 😅

stel iemand zou LARPEN zou dat op date niveau een afknapper zijn, maar dan vind ik het toch wel interessant waarom mensen dat doen.
Hell To The Liars
  zondag 11 december 2016 @ 22:45:58 #253
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_167269721
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 22:36 schreef Droopie het volgende:
het ene sluit het andere niet uit

Ik lees en misschien begrijp ik je verkeerd hoor.
Dat je niet geinteresseerd bent in mensen?
Ik kan ook met mensen goede gesprekken hebben die ik niet ken, maar waar ik ook helemaal niets verder mee zou willen.

soort TV show met Ivo Niehe maar dan 1 op 1 😅

stel iemand zou LARPEN zou dat op date niveau een afknapper zijn, maar dan vind ik het toch wel interessant waarom mensen dat doen.
Haha.

Je kan ook prima een goede avond hebben met iemand die geen vriend/vriendin van je is, maar waarin je ook geen levenspartner in ziet hoor.

Ik heb een aantal Tinderdates gehad. Maar feitelijk maar één die potentieel echt interessant was, als zijnde dat ik er wel iets in zag.

Maar mijn voorkeur wat betreft het treffen van vrouwen gaat toch uit naar real life situations. Dan krijg je toch direct het totale plaatje. Uitstraling, chemie en dat soort shit. Komt de oprechtheid en dergelijke, als het toch over interesse in mensen gaat, wat beter over.

Dus, ja... Ik ben zeker wel geinteresseerd in mensen. Maar wellicht liggen mijn verwachtingen wat laag of zijn mogelijk non-existent als het gaat om het onstaan van een liefdesrelatie, naar aanleiding van online daten.

Vandaar de iets andere insteek wellicht. Geen verwachtingen hebben is trouwens een fijn iets. Stel dat je je nou wel helemaal hebt verlekkerd op een Tinderchick, dan is de teleurstelling des te groter als het in werkelijkheid niks blijkt te zijn.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_167270039
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 22:23 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik merk (en weet vanuit een deel van je posthistorie) dat je nog veel aan je zelf twijfelt. Ik denk dat het verstandig is helemaal niet te daten in jouw geval. Althans niet met het idee een bepaalde leegte op te gaan vullen. Je zal zelf invulling moeten geven aan je leven en niet een ander dat moeten laten doen.
Leer eerst eens jezelf te accepteren met al je goede punten en ja, ook je tekortkomingen. Waar je aan wil werken pak je aan en als je tevreden bent met jezelf, heb je daadwerkelijk wat te bieden aan een ander. Los van het inzicht dat je opdoet in de periode dat je werkt aan zelfacceptatie. Zelfkennis is een groot goed, het zorgt dat je makkelijker filtert in wat je wel en niet in je leven wilt.

Jij mist iets, maar dat is geen partner. Je mist gelukkig zijn/tevreden zijn met je leven zoals het nu is. Ik las al dat je uit huis gegaan bent en je studie afgegerond hebt, dus je hebt in weze wel stappen gemaakt te groeien naar de persoon die je wilt zijn. Finish what you started. De rest komt vanzelf.
Daar heb je een punt. Ik ben tevreden, maar ook niet. Als ik kijk waar ik nu woon heb ik het zeer goed. Maar ik plaats dat dan weer in perspectief en haal die positieve gedachten weer naar onder. 'Wat moet ik daar in mijn eentje. wat heb ik er aan zonder partner?'. Daarom misschien ook wel goed om nu zoveel te daten en daar achter te komen dat daten het probleem niet op gaat lossen.
pi_167270124
Ach je bent het huis uit kan je maar bedenken.

Of als je lekker gekookt hebt iemand een goede gezonde maaltijd gegeven.
Hell To The Liars
  zondag 11 december 2016 @ 22:56:21 #256
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_167270130
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 22:54 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Daar heb je een punt. Ik ben tevreden, maar ook niet. Als ik kijk waar ik nu woon heb ik het zeer goed. Maar ik plaats dat dan weer in perspectief en haal die positieve gedachten weer naar onder. 'Wat moet ik daar in mijn eentje. wat heb ik er aan zonder partner?'. Daarom misschien ook wel goed om nu zoveel te daten en daar achter te komen dat daten het probleem niet op gaat lossen.
Je zou je eens moeten afvragen wat je op dit moment met een partner moet als je nog niet de persoon bent die je wilt zijn. Je wenst je toekomstige partner toch de beste versie van jezelf? Eerst zorgen dat je zelf je zaakjes op de rit hebt en tevreden bent met jezelf en wat je te bieden hebt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_167270227
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 22:54 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Daar heb je een punt. Ik ben tevreden, maar ook niet. Als ik kijk waar ik nu woon heb ik het zeer goed. Maar ik plaats dat dan weer in perspectief en haal die positieve gedachten weer naar onder. 'Wat moet ik daar in mijn eentje. wat heb ik er aan zonder partner?'. Daarom misschien ook wel goed om nu zoveel te daten en daar achter te komen dat daten het probleem niet op gaat lossen.
Weet je waarom mensen met wie het slecht gaat de neiging hebben om hun heil te zoeken in de kerk.
Omdat ze denken en (velen) geloven dat Jezus die lege plekken in hun hart/ lichaam gaan opvullen.

Als je met jezelf al niet door een deur kan, hoe wil je dat doen met een andere erbij.
Maar ja, als je veel gaat daten en je komt er na 5 dates achter dat daar de oplossing niet ligt ben je weer 2 maanden verder en nog droeviger als in hun waarom zij wel en ik niet.

Je partner moet jouw waard zijn en andersom. Als gelijken, niet als iemand die jou stoornissen gaat dempen/ weg kusjekroelen.

Je moet iemand zien als een toevoeging in je leven, niet als medicijn.
Hell To The Liars
  maandag 12 december 2016 @ 00:03:10 #258
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167271562
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 22:56 schreef M1stral het volgende:

[..]

Je zou je eens moeten afvragen wat je op dit moment met een partner moet als je nog niet de persoon bent die je wilt zijn. Je wenst je toekomstige partner toch de beste versie van jezelf? Eerst zorgen dat je zelf je zaakjes op de rit hebt en tevreden bent met jezelf en wat je te bieden hebt.
Even filosofisch bekeken: in theorie is niemand ooit de persoon die hij/zij wil zijn zonder in ontwikkeling te stagneren.

Maar verder heb jij en de andere hierboven wel gelijk: nooit een relatie aangaan, samenwonen, trouwen of kinderen nemen om iets te fixen. Je kunt geen kasteel bouwen op los zand.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167272231
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 00:03 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Even filosofisch bekeken: in theorie is niemand ooit de persoon die hij/zij wil zijn zonder in ontwikkeling te stagneren.

Maar verder heb jij en de andere hierboven wel gelijk: nooit een relatie aangaan, samenwonen, trouwen of kinderen nemen om iets te fixen. Je kunt geen kasteel bouwen op los zand.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik ben op dit moment de persoon die ik wil zijn, juist omdat ik me nog steeds ontwikkel. Ik ben de beste versie van mezelf in deze fase van mijn leven en deze fase van mijn ontwikkeling. Ik ben heel erg tevreden over mezelf en over wat ik te bieden heb, maar dat betekent niet dat ik geen behoefte meer heb om me te ontwikkelen.
pi_167272374
Mensen moeten ontwikkelen omdat je anders niet leert van je fouten of veranderingen in de samenleving/ omgeving.

Even filosofisch
"Als het verleden zich herhaalt is er dan wel een toekomst"
Hell To The Liars
  maandag 12 december 2016 @ 06:53:22 #261
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167272770
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 22:28 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik date dan ook niet in de hoop er iets langdurigs uit te slepen, maar gewoon voor mijn eigen vertier. Als je iemand treft die daar hetzelfde in staat lijkt me daar niets op tegen.

Of hoop jij bij voorbaat al bij een date de liefde van je leven tegen het lijf te lopen? Ik weet wat ik waard ben en wat ik wil en leg me niet voor de eerste de beste vrouw aan een ketting.

Dat heeft totaal niets te maken met geen interesse in mensen, maar ik ben van mening dat als je elkaar een beetje ligt een hoop zaken zoals interesses en hobbies toch wel ter sprake komen. Ik doelde meer op het feit dat een hoop dates toch een over en weer aan vragen zijn, waardoor je soms (niet in alle omstandigheden) in een interview-achtige setting komt. Dat is gewoon niet aan mij besteed. Daten, en zeker naar aanleiding van online contact, komt mij gewoon te geforceerd over. Vandaar dat ik er niks van verwacht, maar er gewoon een leuke tijd uit probeer te slepen.

Daarnaast, als ik zin zou hebben iemand vaker te zien dan kan daar toch gewoon op aan gestuurd worden? Ik ben niet van steen verder.
Mooi gezegd :)

Ik geloof ook niet in de ware of die ene of andere romcom bullshit.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_167273302
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 21:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Twijfel überhaupt of ik morgen wel door moet laten gaan (mocht ik nog een bevestiging horen). Die Spaanse is net weg en was op zich gezellig, maar zij was de hele tijd aan het woord en ik heb gewoon niet zoveel te vertellen merk ik. Dat maakt je ook gewoon niet echt interessant. Weet ook niet echt wat ik wil of hoop van morgen.
Dan kan je alle dates bij voorbaat afzeggen uit angst dat je niet veel te vertellen hebt.
  maandag 12 december 2016 @ 09:41:09 #263
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167273956
Van weekend (voorlopig) mijn laatste Tinder date gehad. Het was weer gezellig ouwehoeren zonder ongemakkelijke stiltes, maar ik voelde verder geen aantrekkingskracht. We hebben het er nog niet over gehad, maar een tweede date hoeft voor mij niet.

Met stappen voor de 3e week op rij "gescoord'. Blijkbaar is dat meer mijn ding.
Oh ja, de date die ik in de friendzone had geplaatst appte zaterdag midden in de nacht of ik niet langs wilde komen... en is nu boos toen ik daar vriendelijk voor bedankte... :')
  maandag 12 december 2016 @ 10:22:41 #264
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167274500
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 00:54 schreef madam-april het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik ben op dit moment de persoon die ik wil zijn, juist omdat ik me nog steeds ontwikkel. Ik ben de beste versie van mezelf in deze fase van mijn leven en deze fase van mijn ontwikkeling. Ik ben heel erg tevreden over mezelf en over wat ik te bieden heb, maar dat betekent niet dat ik geen behoefte meer heb om me te ontwikkelen.
Ergo, je bent nooit 100% tevreden anders zou je daarmee stoppen.

Ik plaag maar want ik deel je mening hoor, maar ik vind de opmerkingen dat je dan maar niet aan relaties moet beginnen ook niet altijd even veel hout snijden omdat ook dat ontwikkeling nodig heeft en dus fouten. Alleen is de insteek van D veel te pragmatisch en vol met aannames van hoe het hoort waardoor het steeds net niks is.
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 01:23 schreef Droopie het volgende:
Mensen moeten ontwikkelen omdat je anders niet leert van je fouten of veranderingen in de samenleving/ omgeving.

Even filosofisch
"Als het verleden zich herhaalt is er dan wel een toekomst"
dit dus.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167274891
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 08:33 schreef viceversa het volgende:

[..]

Dan kan je alle dates bij voorbaat afzeggen uit angst dat je niet veel te vertellen hebt.
Nou ja hier hebben we na het afspreken van datum en tijd elkaar niet echt meer geappt, sinds vorige week. Gisteren bevestiging gevraagd of het doorgaat maar daar nog niks op vernomen. Heb dus ook niks speciaals in huis gehaald. Online daten is gewoon té vrijblijvend voor sommige mensen. Ook al spreken we dus een tijd/datum af dan vinden mensen het alsnog normaal om niet even af te zeggen ofzo. Of als die van vorige week gewoon helemaal niks meer laten horen. Ja, signaal misschien duidelijk, maar één zinnetje uitleg is wel zo netjes. Nu laat je zelf geen goed beeld van jezelf achter.

Ik eet sowieso pas laat vandaag want moet even ergens werken, maar als een date al zo moet beginnen qua stilte na afspreken dan vrees ik hoe de date zelf dan wel niet is.
  maandag 12 december 2016 @ 10:53:28 #266
416020 K44S
The bearded man
pi_167274937
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 10:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nou ja hier hebben we na het afspreken van datum en tijd elkaar niet echt meer geappt, sinds vorige week. Gisteren bevestiging gevraagd of het doorgaat maar daar nog niks op vernomen. Heb dus ook niks speciaals in huis gehaald. Online daten is gewoon té vrijblijvend voor sommige mensen. Ook al spreken we dus een tijd/datum af dan vinden mensen het alsnog normaal om niet even af te zeggen ofzo. Of als die van vorige week gewoon helemaal niks meer laten horen. Ja, signaal misschien duidelijk, maar één zinnetje uitleg is wel zo netjes. Nu laat je zelf geen goed beeld van jezelf achter.

Ik eet sowieso pas laat vandaag want moet even ergens werken, maar als een date al zo moet beginnen qua stilte na afspreken dan vrees ik hoe de date zelf dan wel niet is.
Haal dan iets makkelijks zoals een pizza. Haal je er 2, komt ze? Is 'ie binnen 30 minuten warm. Komt ze niet? Heb jij wat te kanen.
Allahdomme wat denk jij moeilijk.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167274993
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 10:53 schreef K44S het volgende:

[..]

Haal dan iets makkelijks zoals een pizza. Haal je er 2, komt ze? Is 'ie binnen 30 minuten warm. Komt ze niet? Heb jij wat te kanen.
Allahdomme wat denk jij moeilijk.
Ik denk niet moeilijk hoor, maar gewoon even een berichtje sturen dat je komt is niet zo raar terwijl ze wel gewoon op Tinder en WA actief was. Gevalletje interesse verloren misschien, maar ik heb eigenlijk ook geen zin meer in zo'n date want het kan alleen maar slecht of bevestigend aflopen.
pi_167275258
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 10:57 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik denk niet moeilijk hoor, maar gewoon even een berichtje sturen dat je komt is niet zo raar terwijl ze wel gewoon op Tinder en WA actief was. Gevalletje interesse verloren misschien, maar ik heb eigenlijk ook geen zin meer in zo'n date want het kan alleen maar slecht of bevestigend aflopen.
Dan zeg je het maar af. Als je er geen zin in hebt is dat niet eerlijk naar je date toe.

Ik stop maar met de apps, het levert niets op, ik ben er gewoon te lelijk voor vermoed ik. Ik zie wel of ik ooit iemand tegen het lijf loop, uitgaan doe ik amper (in Nederland dan) en daar lopen over het algemeen sowieso niet mijn types rond.

Helado, maar het zij zo. Ik heb ook eigenlijk vrijwel niets te bieden.
pi_167275380
Bericht terug van die dame van vorige week: was gezellig, maar vooral ongemakkelijk. Die had ik nog niet vaker gehoord, maar volgens haar was het ongemakkelijk omdat het redelijk stil in mijn huis was. Dus ik moet gewoon muziek aanzetten op de achtergrond om het vertrouwd te maken? :D En ik was zelf ook al redelijk stil volgens haar, maar dat is dus omdat ik behalve vragen stellen zelf ook niet veel te vertellen heb... Maar ja de meeste mensen komen al snel met verhalen over werk en vrienden en dat heb ik op dit moment niet en ik kan ook niks verzinnen ofzo dan val je vanzelf door de mand.
pi_167275422
TR gemacht heur/
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167275450
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
TR gemacht heur/
Niet voor mijn post hoop ik :o
pi_167275452
De vraag is of dat ook echt meteen de ongemakkelijkheid wegneemt in jouw geval, maar ik prefereer het wel als er iets op de achtergrond aanstaat ja. Heb zelf altijd gewoon wat relaxte muziek op van een liveconcert ofzo (Jack Johnson bijv).

----

Gisteravond zelf een gezellige date gehad. Paar uur gezellig wijn en speciaalbier gedronken in een Amsterdams cafétje en gezellig gekletst. Ze was zoals ze via app contact ook al overkwam. Leuk, nuchter, down to earth, classy, spontaan, intelligent, knap... (too be honest had ik van te voren zelfs een beetje het idee dat ze out of my league was :X)

Volgens mij vond zij het ook gezellig maar weet niet of het gezellig genoeg was voor een vervolgdate (voor haar dan). Hoop van wel dus dat ga ik maar eens uitzoeken (niet gister meteen al op aangestuurd, wil niet te eager overkomen). Ze is ook iemand van het initiatief in het appcontact, dus even kijken of dat nu ook nog zo is. Zo ja, ga ik het eens subtiel voorstellen. Zo niet dan zal ik nog wel even appen om er maar zeker van te zijn.

Maar goed, geen verwachtingen, dus kan de teleurstelling ook niet te groot zijn (al zou ik het wel jammer vinden ;)).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_167275511
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 11:25 schreef LuNaTiC het volgende:
De vraag is of dat ook echt meteen de ongemakkelijkheid wegneemt in jouw geval, maar ik prefereer het wel als er iets op de achtergrond aanstaat ja. Heb zelf altijd gewoon wat relaxte muziek op van een liveconcert ofzo (Jack Johnson bijv).

Het klopt dat het redelijk stil is hier, maar ik zet zelf ook nooit muziek op dus denk ik daar ook niet zo aan.. Maar voor haar was dus dat een dealbreaker als dat d'r echte reden is ten minste. Mijn huis is al redelijk clean en wel kerstversiering enzo maar het is nu nog vrij kil door de kleuren. Beetje Scandinavische stijl.
  maandag 12 december 2016 @ 11:31:38 #274
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_167275544
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 11:25 schreef LuNaTiC het volgende:
De vraag is of dat ook echt meteen de ongemakkelijkheid wegneemt in jouw geval, maar ik prefereer het wel als er iets op de achtergrond aanstaat ja. Heb zelf altijd gewoon wat relaxte muziek op van een liveconcert ofzo (Jack Johnson bijv).

----

Gisteravond zelf een gezellige date gehad. Paar uur gezellig wijn en speciaalbier gedronken in een Amsterdams cafétje en gezellig gekletst. Ze was zoals ze via app contact ook al overkwam. Leuk, nuchter, down to earth, classy, spontaan, intelligent, knap... (too be honest had ik van te voren zelfs een beetje het idee dat ze out of my league was :X)

Volgens mij vond zij het ook gezellig maar weet niet of het gezellig genoeg was voor een vervolgdate (voor haar dan). Hoop van wel dus dat ga ik maar eens uitzoeken (niet gister meteen al op aangestuurd, wil niet te eager overkomen). Ze is ook iemand van het initiatief in het appcontact, dus even kijken of dat nu ook nog zo is. Zo ja, ga ik het eens subtiel voorstellen. Zo niet dan zal ik nog wel even appen om er maar zeker van te zijn.

Maar goed, geen verwachtingen, dus kan de teleurstelling ook niet te groot zijn (al zou ik het wel jammer vinden ;)).
Klinkt tof! Hopen dat er een date nummer twee komt! :Y
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 12 december 2016 @ 11:34:24 #275
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_167275579
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 15:53 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ik dus ook. Daarna vonden we elkaar wel weer terug, maar het was al te laat ofz voor mij.

[..]

Het was voor hem ook de eerste keer dat hij het op de eerste date had vermeld. :')
Dus uiteindelijk wist hij niet .......... te boeien? :s)

quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 11:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Het klopt dat het redelijk stil is hier, maar ik zet zelf ook nooit muziek op dus denk ik daar ook niet zo aan.. Maar voor haar was dus dat een dealbreaker als dat d'r echte reden is ten minste. Mijn huis is al redelijk clean en wel kerstversiering enzo maar het is nu nog vrij kil door de kleuren. Beetje Scandinavische stijl.
Maar als je zelf nu merkt dat je huis je in de weg staat, overweeg dan elders wat te gaan doen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 12 december 2016 @ 11:38:11 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_167275654
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 11:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Het klopt dat het redelijk stil is hier, maar ik zet zelf ook nooit muziek op dus denk ik daar ook niet zo aan.. Maar voor haar was dus dat een dealbreaker als dat d'r echte reden is ten minste. Mijn huis is al redelijk clean en wel kerstversiering enzo maar het is nu nog vrij kil door de kleuren. Beetje Scandinavische stijl.
Je had dus niks te vertellen in een stil kaal betonnen hok...

Ok...
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 12 december 2016 @ 11:38:46 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_167275668
En ik wil Toto slaan maar dat mag vast weer niet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 12 december 2016 @ 11:41:23 #278
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167275741
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 11:34 schreef avotar het volgende:

[..]

Dus uiteindelijk wist hij niet .......... te boeien? :s)

[..]

Maar als je zelf nu merkt dat je huis je in de weg staat, overweeg dan elders wat te gaan doen.
hij heeft haar iig niet aan de haak weten te slaan
pi_167275794
Door een te stil huis en te stil huis? Best oppervlakkig
FOK! is net een groot tijdschrift
  Official ESF Kreviewer maandag 12 december 2016 @ 11:47:31 #280
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167275852
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 11:38 schreef Molo het volgende:
En ik wil Toto slaan maar dat mag vast weer niet
Alleen als je er heel hard 'DIT IS BDSM' bij schreeuwt.
  maandag 12 december 2016 @ 11:49:28 #281
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_167275894
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2016 11:47 schreef Kreator het volgende:

[..]

Alleen als je er heel hard 'DIT IS BDSM' bij schreeuwt.
Oh ja

Mja mja, nee
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_167275923
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 11:38 schreef Molo het volgende:
En ik wil Toto slaan maar dat mag vast weer niet
Waarom
  maandag 12 december 2016 @ 11:55:06 #283
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_167276047
quote:
11s.gif Op maandag 12 december 2016 11:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Waarom
Omdat je op fok overkomt als een leuke gast en volgens mij heb ik weleens een foto van jou gezien en ben je niet lelijk.
Dat die apps kut zijn snap ik wel, maar misschien is het jouw medium gewoon niet, het hoeft niet zo te zijn dat jij zelf kut bent
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_167276480
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 11:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Omdat je op fok overkomt als een leuke gast en volgens mij heb ik weleens een foto van jou gezien en ben je niet lelijk.
Dat die apps kut zijn snap ik wel, maar misschien is het jouw medium gewoon niet, het hoeft niet zo te zijn dat jij zelf kut bent
Kan natuurlijk zo zijn ja. Nee ik ben ook niet onaardig of creepy o.i.d., ik denk dat ik voor 'vleeskeuringsapps' gewoon tekortschiet.

Ik kan niet bevestigen of je ooit een foto van me gezien hebt, maar ik heb er geen moeite mee om er eentje te posten.

http://imgur.com/SM2pSWu

Ik heb m'n haar overigens niet altijd zo, soms ook wat platter of wat minder omhoog.
pi_167276547
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 12:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Kan natuurlijk zo zijn ja. Nee ik ben ook niet onaardig of creepy o.i.d., ik denk dat ik voor 'vleeskeuringsapps' gewoon tekortschiet.

Ik kan niet bevestigen of je ooit een foto van me gezien hebt, maar ik heb er geen moeite mee om er eentje te posten.

http://imgur.com/SM2pSWu

Ik heb m'n haar overigens niet altijd zo, soms ook wat platter of wat minder omhoog.
Ik denk dat je met een beetje geduld vanzelf een leuk lief meisje tegen gaat komen. :Y
  maandag 12 december 2016 @ 12:18:45 #286
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_167276561
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 12:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Kan natuurlijk zo zijn ja. Nee ik ben ook niet onaardig of creepy o.i.d., ik denk dat ik voor 'vleeskeuringsapps' gewoon tekortschiet.

Ik kan niet bevestigen of je ooit een foto van me gezien hebt, maar ik heb er geen moeite mee om er eentje te posten.

http://imgur.com/SM2pSWu

Ik heb m'n haar overigens niet altijd zo, soms ook wat platter of wat minder omhoog.
Je ziet er gewoon jong uit, verre van lelijk hoor.
Misschien heb je er slechte foto's op staan (écht lachen helpt enorm), geen idee.
Ik ben al weet ik hoe lang niet aan het daten en volg deze reeks omdat het vermakelijk is soms, dus weet niks van of Tinder enzo nou echt werkt. Maar je bent geen freak en je ziet er prima uit. Niet zo onzeker zijn over jezelf
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator maandag 12 december 2016 @ 12:21:21 #287
45833 crew  Fogel
pi_167276617
Om het ontopic te krijgen: ik heb geen dates geplanned voorlopig. Blondie date die vorige week niet doorging wil het nog een keer proberen, maar nu is er bij mij wat tussen gekomen. Lekker handig :')

[ Bericht 61% gewijzigd door Samzz op 12-12-2016 12:27:48 ]
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_167276644
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2016 12:18 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik denk dat je met een beetje geduld vanzelf een leuk lief meisje tegen gaat komen. :Y
Dank je :) lief vind ik het belangrijkst ^O^
  Moderator maandag 12 december 2016 @ 12:23:00 #289
45833 crew  Fogel
pi_167276650
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 12:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Je ziet er gewoon jong uit, verre van lelijk hoor.
Misschien heb je er slechte foto's op staan (écht lachen helpt enorm), geen idee.
Ik ben al weet ik hoe lang niet aan het daten en volg deze reeks omdat het vermakelijk is soms, dus weet niks van of Tinder enzo nou echt werkt. Maar je bent geen freak en je ziet er prima uit. Niet zo onzeker zijn over jezelf
Je hebt een crash-course Tinder gehad dit weekend joh :P

En ik heb die twee fotos die je stuurde nu in gebruik genomen. Geen nieuwe match vooralsnog ;)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_167276675
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 12:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Je ziet er gewoon jong uit, verre van lelijk hoor.
Misschien heb je er slechte foto's op staan (écht lachen helpt enorm), geen idee.
Ik ben al weet ik hoe lang niet aan het daten en volg deze reeks omdat het vermakelijk is soms, dus weet niks van of Tinder enzo nou echt werkt. Maar je bent geen freak en je ziet er prima uit. Niet zo onzeker zijn over jezelf
Ik lach nooit heel erg op foto's, soms wel eens een glimlachje of zo. Denk dat dat ook deels de onzekerheid is. Maar thanks voor je mening in elk geval. :)
pi_167276684
- Nee nee nee nee nee nee nee!-

[ Bericht 95% gewijzigd door Samzz op 12-12-2016 12:27:26 ]
pi_167276766
Toto, jouw grootste probleem is volgens mij je kont en zelfs daar ga je als een baas mee om.

Hou op met je gemier en het bevestigen van je negatieve gedachten. Voor je het weet ben je Deezer/Syndroom III. Besef je dat je jezelf in charge bent van dat pad.

Je ziet er prima uit. Geen god, maar alleszins datebaar. Zowel je looks als je uitstraling, voor wat ik daar van gezien heb. Sommige vrouwen zullen op je vallen, andere weer niet, net als dat voor iedereen geldt. Je bent ondernemend ingesteld en je leeft je leven volgens mij op een eigen manier.

Allemaal dingen die ontzettend voor je spreken. Trap niet in de val dat dingen die ontbreken je definiëren, want je ziet in deze reeks de praktijkvoorbeelden van hoe je daar geen stap verder mee komt.

Geef je zelf een schop onder je kont en geniet van je leven.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 12 december 2016 @ 12:29:40 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_167276784
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 12:23 schreef Fogel het volgende:

[..]

Je hebt een crash-course Tinder gehad dit weekend joh :P

En ik heb die twee fotos die je stuurde nu in gebruik genomen. Geen nieuwe match vooralsnog ;)
Ja maar dat is tóch anders van een ander :+ :D

En goed zo :)
Al is het pas maandag, Even afwachten maar :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_167276852
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toto, jouw grootste probleem is volgens mij je kont en zelfs daar ga je als een baas mee om.

Hou op met je gemier en het bevestigen van je negatieve gedachten. Voor je het weet ben je Deezer/Syndroom III. Besef je dat je jezelf in charge bent van dat pad.

Je ziet er prima uit. Geen god, maar alleszins datebaar. Zowel je looks als je uitstraling, voor wat ik daar van gezien heb. Sommige vrouwen zullen op je vallen, andere weer niet, net als dat voor iedereen geldt. Je bent ondernemend ingesteld en je leeft je leven volgens mij op een eigen manier.

Allemaal dingen die ontzettend voor je spreken. Trap niet in de val dat dingen die ontbreken je definiëren, want je ziet in deze reeks de praktijkvoorbeelden van hoe je daar geen stap verder mee komt.

Geef je zelf een schop onder je kont en geniet van je leven.
Nou ja, dat speelt ook zeker mee ja.

Nou ja, zo hoop ik niet te worden nee. Met alle respect. Bedankt voor je feedback iig. Al laat ik die schop onder m'n kont liever even zitten :P
pi_167276873
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 12:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Kan natuurlijk zo zijn ja. Nee ik ben ook niet onaardig of creepy o.i.d., ik denk dat ik voor 'vleeskeuringsapps' gewoon tekortschiet.

Ik kan niet bevestigen of je ooit een foto van me gezien hebt, maar ik heb er geen moeite mee om er eentje te posten.

http://imgur.com/SM2pSWu

Ik heb m'n haar overigens niet altijd zo, soms ook wat platter of wat minder omhoog.
Haar moet sowieso anders.
pi_167276884
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 12:33 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nou ja, dat speelt ook zeker mee ja.

Nou ja, zo hoop ik niet te worden nee. Met alle respect. Bedankt voor je feedback iig. Al laat ik die schop onder m'n kont liever even zitten :P
Hahaha, draai om je oren dan maar ja :'D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_167276938
Ik heb net een date gehad. Gisteravond begonnen, twee uurtjes geleden geëindigd. De date was heel erg leuk. En in totaal 6x gesekst. :'( Nu hopen dat hij er net zo over denkt en niet denkt dat ik met iedereen zo hop het bed induik. Daar ben ik dan weer als de dood voor :'), want hij heeft tot nu niks meer gestuurd.
pi_167276981
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 12:33 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nou ja, dat speelt ook zeker mee ja.

Nou ja, zo hoop ik niet te worden nee. Met alle respect. Bedankt voor je feedback iig. Al laat ik die schop onder m'n kont liever even zitten :P
Het is vooral wat je uitstraalt. Ik zie er ook niet slecht uit, maar als je dan ook uitstraalt dat je zelf niet zeker bent is het wel lastig jezelf te verkopen.
  Official ESF Kreviewer maandag 12 december 2016 @ 12:53:47 #299
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167277205
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 12:38 schreef Uitgezonderd het volgende:
twee uurtjes geleden geëindigd.
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 12:38 schreef Uitgezonderd het volgende:
hij heeft tot nu niks meer gestuurd.
:').
  maandag 12 december 2016 @ 13:00:26 #300
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167277367
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2016 12:53 schreef Kreator het volgende:

[..]


[..]

:').
dat zijn de lekkerste wijve om te neuken, die naïeve
  maandag 12 december 2016 @ 13:24:03 #301
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167277893
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 12:38 schreef Uitgezonderd het volgende:
Ik heb net een date gehad. Gisteravond begonnen, twee uurtjes geleden geëindigd. De date was heel erg leuk. En in totaal 6x gesekst. :'( Nu hopen dat hij er net zo over denkt en niet denkt dat ik met iedereen zo hop het bed induik. Daar ben ik dan weer als de dood voor :'), want hij heeft tot nu niks meer gestuurd.
Dan stuur je toch een berichtje.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')