abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 december 2016 @ 21:28:47 #1
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167154412


SLOWCHAT TOPIC


Veelgestelde vragen
Wat ís Bitcoin nou eigenlijk?
Op de (officiële?) website van Bitcoin (bitcoin.org) vind je veel informatie over de Bitcoin. Ook vind je daar hoe je een wallet maakt, wat de valkuilen zijn, en nog veel meer informatie die voor beginners erg handig is om te weten.

Welke crypto-coins zijn er behalve Bitcoin nog meer?
Een overzichtje van alle crypto-coins vind je hier.
Een nog mooier overzicht vind je hier
Let op voor zogenaamde scamcoins; coins waar je niets aan hebt, en enkel de portemonnee van de oprichter/bedenker spekt.

Waar kan ik Bitcoins (ver)kopen?
1. Via een exchange (bijvoorbeeld bitstamp.net of btc-e.com). Voordelen: altijd kopen en verkopen tegen de marktprijs. Nadelen: duurt lang voor je geld op een exchange hebt staan, en je hebt te maken met soms hoge fees.
2. Via een site als bitonic.nl. Voordelen: je hebt direct je bitcoins en kunt afrekenen met iDEAL. nadelen: je betaalt doorgaans ietsje meer dan je op een exchange zou betalen.

Ik kan geen betaling versturen terwijl ik wel genoeg BTC in mijn wallet heb?
Bovenop je betaling komt (niet altijd automatisch!!!) nog een fee (van meestal 0,0001 BTC), houd er dus rekening mee dat je maximaal je saldo min de fee kunt overboeken. Je kan ook zonder fee overboeken, maar dan kan een overboeking dagen duren.

Welke exchanges zijn er?
Er zijn enkele grote exchanges:
Poloniex.com Een belangrijke exchange voor het traden van verschillende altcoins. (Grootste volume voor Ether)
btc-e.com: Handelen in de meest bekende coins; je moet minimaal 2000,- storten als je geld wil storten.
bitstamp.net: handelen in Bitcoin.
Yobit.net Een belangrijke exchange voor het traden van verschillende altcoins.
Bittrex Een belangrijke exchange voor het traden van verschillende altcoins.
Kraken Een Europese exchange voor Bitcoins en een klein aantal altcoins.
Coinbase Een Amerikaanse exchange voor Bitcoins.
BL3P Een Nederlandse exchange voor Bitcoins (op dit moment nog invite only).
OKcoin.com Een grote Chinese exchange.

Meer exchanges plus de marktposities vind je hier.


Hoe koop ik snel Ethereum of andere Altcoins?
Koop Bitcoins bij een site als bitonic.nl, stuur je Bitcoins naar een exchange (bijvoorbeeld btc-e, en 'ruil' ze daar in voor de coins die je wil.

Waar houden jullie de koersen in de gaten?
https://bitcoinwisdom.com (Hier een pagina met alle overzichten in één)
http://www.preev.com
http://coinmarketcap.com/
Exchanges zelf

Ik heb Bitcoins verzonden, maar ze komen niet aan!
Zoek het nummer van je transactie op, of je persoonlijke Bitcoinadres als je je transactienummer niet kunt vinden. Vul die hier in de zoekbalk in, klik op Search, en kijk hoeveel keer je transactie is bevestigd.


Is het veilig al mijn coins op een exchange te laten staan?
Je geeft daarmee je coins in handen van iemand die je niet kent. Over het algemeen wordt in deze topicreeks iedereen op het hart gedrukt de coins in eigen beheer te houden. Er zijn voorbeelden te noemen van exchanges of online wallets die er plots met alle coins vandoor gingen, zonder ook maar een spoor achter te laten.

Populaire coins onder SC'ers:
ETH (Ethereum)
ORLY (coin gemaakt door onze eigen MaGNeT)
WAVES (Waves Platform)
BTC (Bitcoin) (deze ertussen zetten :') )
LISK (Lisk)
SOLAR (roislecxecoin)





100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167154427
Rip en Fipo.
Forcefield City Bewoner
pi_167154437
Sepo.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 december 2016 @ 21:30:08 #4
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167154461
Tripo
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167154478
Oh sorry Katje, ik dacht dat je ¤0.20 bedoelde O-)
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 december 2016 @ 21:31:09 #6
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167154499
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:30 schreef roislecxe het volgende:
Oh sorry Katje, ik dacht dat je ¤0.20 bedoelde O-)
:{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167154503
Solar is ook maar een saaie boel.
Ben blij dat ik naar NAV en Gamecredits ben gegaan.
Forcefield City Bewoner
pi_167154520
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

:{
*;
Forcefield City Bewoner
pi_167154640
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:29 schreef roislecxe het volgende:
Rip en Fipo.
Haha. Enig idee waarom het zo lang duurt bij polo voor het verwerken van je NAVs?
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167154711
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:35 schreef Mand het volgende:

[..]

Haha. Enig idee waarom het zo lang duurt bij polo voor het verwerken van je NAVs?
Nee nog niet.
Kreeg alleen nog maar dit:

quote:
Hi Roislecxe,

Thank you for getting in touch.

Rest assured that we will look into the matter and will get back to you as soon as possible. Know also that your funds are safe.

We appreciate your patience - be sure to let me know if you need anything else in the meantime.

Best regards,

Javan Green
Poloniex Support
Dusssss ik wacht het maar af.
Forcefield City Bewoner
pi_167154761
Even een gezegden updaten: "Op papier ben je rijk" moet worden "Volgens de blockchain ben je rijk".

[ Bericht 0% gewijzigd door Mand op 06-12-2016 21:43:14 (:)) ]
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167154840
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:37 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Nee nog niet.
Kreeg alleen nog maar dit:

[..]

Dusssss ik wacht het maar af.
Dat is nog net geen auto-reply
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167154977
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:42 schreef Mand het volgende:

[..]

Dat is nog net geen auto-reply


Het zal vast wel een keer goedkomen.
Heb zo door de jaren heen wel meer van die dingen gehad die niet zo handig waren maar altijd goed afliepen :P
Ga me er niet al te druk om maken nog iig.
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 6 december 2016 @ 21:50:37 #14
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_167155143
What happened met ETH? Ben verhuisd dus heb al een maandje geen internet door een faal van de provider.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_167155426
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:50 schreef TimKuik het volgende:
What happened met ETH? Ben verhuisd dus heb al een maandje geen internet door een faal van de provider.
Dr was weer wat gehackt geloof ik. Maar heb het niet echt gevolgd aangezien het me niet aangaat :P
Forcefield City Bewoner
pi_167156501
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:45 schreef roislecxe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het zal vast wel een keer goedkomen.
Heb zo door de jaren heen wel meer van die dingen gehad die niet zo handig waren maar altijd goed afliepen :P
Ga me er niet al te druk om maken nog iig.
Volgende keer btw eerst pas 1 nav overmaken. Komt die binnen dan pas de 17k totaal. Om allerlei fouten te voorkomen.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167156601
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:22 schreef Mand het volgende:

[..]

Volgende keer btw eerst pas 1 nav overmaken. Komt die binnen dan pas de 17k totaal. Om allerlei fouten te voorkomen.
Ja i know... de heenweg naar de wallet deed ik dat wel, en die was binnen een paar minuten binnen.
De terugweg naar de exchange deed ik dat niet. Behoorlijk dom.
Forcefield City Bewoner
pi_167156683
Nav mag wel ff doorstoten, sta nog in de min :(
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167161073
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nav mag wel ff doorstoten, sta nog in de min :(
Was je net ingestapt?
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167161429
Ik zat effe die hack van gisteren te overdenken (iemand zijn ETH gejat en andere aan ETH gelieerde coin).
Bizar dat je:
A) zoveel coins (waar veel volume dagelijks getrade wordt) hebt dat je bij plotselinge verkoop de koers zo kunt laten zakken
B) zoveel coins hebt (1mio $ +) maar je online laat in een wallet die "eenvoudig" te hacken is via je telnr
pi_167163036
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 07:41 schreef edraket31 het volgende:
Ik zat effe die hack van gisteren te overdenken (iemand zijn ETH gejat en andere aan ETH gelieerde coin).
Bizar dat je:
A) zoveel coins (waar veel volume dagelijks getrade wordt) hebt dat je bij plotselinge verkoop de koers zo kunt laten zakken
B) zoveel coins hebt (1mio $ +) maar je online laat in een wallet die "eenvoudig" te hacken is via je telnr
Even ter verduidelijking: het is niet zozeer dat er in dit geval een wallet gehackt is, maar door het "overnemen" van je telefoonnummer (bizar dat dát kan) kan men zich gaandeweg toegang verschaffen tot allerlei accounts dmv bijvoorbeeld wachtwoord resets via sms. Zie de blog van Kraken waarin beschreven wordt hoe dit in z'n werk gaat en wat je kunt doen om dit niet te laten gebeuren:

http://blog.kraken.com/po(...)visory-mobile-phones

Iedereen die iets doet met crypto-currencies, lees bovenstaand artikel! :)
pi_167163408
Fuck met AMP mijn eerste slechte trade gemaakt in mijn leven, 0.08BTC naar de maan, Wat een faal :')
  woensdag 7 december 2016 @ 11:59:40 #23
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_167164513
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:10 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Even ter verduidelijking: het is niet zozeer dat er in dit geval een wallet gehackt is, maar door het "overnemen" van je telefoonnummer (bizar dat dát kan) kan men zich gaandeweg toegang verschaffen tot allerlei accounts dmv bijvoorbeeld wachtwoord resets via sms. Zie de blog van Kraken waarin beschreven wordt hoe dit in z'n werk gaat en wat je kunt doen om dit niet te laten gebeuren:

http://blog.kraken.com/po(...)visory-mobile-phones

Iedereen die iets doet met crypto-currencies, lees bovenstaand artikel! :)
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_167164612
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:10 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Even ter verduidelijking: het is niet zozeer dat er in dit geval een wallet gehackt is, maar door het "overnemen" van je telefoonnummer (bizar dat dát kan) kan men zich gaandeweg toegang verschaffen tot allerlei accounts dmv bijvoorbeeld wachtwoord resets via sms. Zie de blog van Kraken waarin beschreven wordt hoe dit in z'n werk gaat en wat je kunt doen om dit niet te laten gebeuren:

http://blog.kraken.com/po(...)visory-mobile-phones

Iedereen die iets doet met crypto-currencies, lees bovenstaand artikel! :)
Overnemen van een telefoon nummer is echt iets Amerikaans, in Nederland is dat moeilijker.
pi_167165586
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 12:07 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Overnemen van een telefoon nummer is echt iets Amerikaans, in Nederland is dat moeilijker.
True, maar het kan geen kwaad om met dit in je achterhoofd even goed naar je eigen beveiliging te kijken. Zie het filmpje van TimKuik, ik denk dat het niet uit te sluiten is dat een servicedeskmedewerker van een Nederlandse telco hier ook aan meewerkt als de juiste social engineering skills ingezet worden.

[ Bericht 13% gewijzigd door Tourniquet op 07-12-2016 13:18:08 ]
pi_167165814
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 13:04 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

True, maar het kan geen kwaad om met dit in je achterhoofd even goed naar je eigen beveiliging te kijken. Zie het filmpje van TimKuik, ik denk dat het niet uit te sluiten is dat een servicedeskmedewerker van een Nederlandse telco hier ook aan meewerkt als de juiste social engineering skills ingezet worden.
Geheel mee eens.
pi_167178945
Dit artikel van de Deense Saxo bank ("2017 outrageous predictions") is vandaag redelijk breed opgepakt. Over het effect van Trump op de Bitcoinkoers. :D

http://www.cnbc.com/2016/(...)ation-rocketing.html

http://fortune.com/2016/12/07/donald-trump-bitcoin/

http://time.com/money/4593845/bitcoin-value-invest-donald-trump/

quote:
The Trump regime pulls out all the stops and jumps on a fiscal spending binge, further increasing the circa $20 trillion of US national debt and in the process, potentially tripling the current US budget deficit from approximately $600 billion to $1.2-1.8trn, or some 6-10% of the US’s current $18.6trn economy.

This causes US growth and inflation to sky rocket, forcing the Federal Reserve to accelerate its hikes and the USD dollar to hit the moon.

This creates a domino effect in emerging markets and China in particular, leading people globally to look for alternative forms of currencies and payment systems not tied to central banks that have exhausted monetary policies or crony governments that are in full financial repression mode nor transaction systems that are long overdue for a revolution.

Cryptocurrencies are here to stay given the history of booms and busts in fiat money and debt excesses. Bitcoin as the face of cryptocurrencies benefits from this chaos.

Emerging market powers eager to move away from being tied to the monetary policy of the US and the banking system as well as to adopt the block chain as a payment system prove willing adherents as they adjust to zero interest rates and the decrease in systematic risk.

If the banking system as well as sovereigns such as Russia and China move to accept Bitcoin as a partial alternative to the USD and the traditional banking and payment system, then we could see Bitcoin easily triple over the next year going from the current $700 level to +$2,100 as the block-chains decentralised system, an inability to dilute the nite supply of bitcoins as well as low to no transaction costs gains more traction and acceptance globally.
pi_167179881
NAV :7

Volgens de blockchain tikt het aardig door zo.
In praktijk heb ik nog niks :')

[ Bericht 47% gewijzigd door roislecxe op 07-12-2016 23:38:27 ]
Forcefield City Bewoner
pi_167180809
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 23:17 schreef roislecxe het volgende:
NAV :7

Volgens de blockchain tikt het aardig door zo.
In praktijk heb ik nog niks :')
Ah, die artikeken verklaren waarom meerdere coins omhoog schieten. Ik zocht al een verklaring. NAV gaat goed. Bijna het dubbele nu.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167180869
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 23:54 schreef Mand het volgende:

[..]

Ah, die artikeken verklaren waarom meerdere coins omhoog schieten. Ik zocht al een verklaring. NAV gaat goed. Bijna het dubbele nu.
Die 8000sat die ik gister noemde is snel dichtbij gekomen :P
Forcefield City Bewoner
pi_167180921
Oh hij is al gehaald :D
Iemand propte er even 25btc in, give or take...
Forcefield City Bewoner
pi_167180995
Oh, en ik ben gedubbeld :P
heb het grootste deel gekocht op 3610, en een kleiner deel erbij op 4100.
Wat leuk.
Forcefield City Bewoner
pi_167181017
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 00:02 schreef roislecxe het volgende:
Oh hij is al gehaald :D
Iemand propte er even 25btc in, give or take...
Nice. Gelukkig gisteren en vandaag nog wat gekocht.

Via litebit.eu was 300 NAVs ong. 10.40eu 2 dagen geleden nu kost het momenteel al 17,-
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167181042
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 00:07 schreef roislecxe het volgende:
Oh, en ik ben gedubbeld :P
heb het grootste deel gekocht op 3610, en een kleiner deel erbij op 4100.
Wat leuk.
Ik heb nog op 5100 een deel gekocht. Wat ik normaal niet zou doen. Maar komt omdat ik wel vertrouwen heb in deze crypto.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167181057
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 00:07 schreef roislecxe het volgende:
Oh, en ik ben gedubbeld :P
heb het grootste deel gekocht op 3610, en een kleiner deel erbij op 4100.
Wat leuk.
Whut 34k ?
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167181075
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 00:11 schreef Mand het volgende:

[..]

Whut 34k ?
34k?

Edit: Oh, nee in BTC gedubbeld :P
Forcefield City Bewoner
pi_167181089
Verbaast me niks als ie zo nog richting de 9000 gaat ook.
Kon ik verdorie maar bij m'n NAVjes :(
Forcefield City Bewoner
pi_167181118
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 00:13 schreef roislecxe het volgende:

[..]

34k?

Edit: Oh, nee in BTC gedubbeld :P
Ah zo! En we zitten op 0,06. Twee collega's gaan spijt krijgen. Ik zeg nog. Koop iets voor 100 euro en dan heb je (had je) 2000 NAVs. "Ja volgende maand als ik geld heb". "Ja als ze dan niet al op 0,50 cent staan ofzo.."
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167181129
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 00:15 schreef roislecxe het volgende:
Verbaast me niks als ie zo nog richting de 9000 gaat ook.
Kon ik verdorie maar bij m'n NAVjes :(
Komt goed. Ik laat je wel iets weten als ze binnen zijn gekomen op mijn account =)
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167181148
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 00:18 schreef Mand het volgende:

[..]

Komt goed. Ik laat je wel iets weten als ze binnen zijn gekomen op mijn account =)
Thanks ;), wel je eigen coins hoop ik :P
In het ticket dat ik gemaakt had op Polo staat ook dat er problemen zijn met de wallet. Op het moment dat iedereen bij z'n verzonden NAV kan zal de koers wel een deuk oplopen...
Forcefield City Bewoner
pi_167181187
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 00:20 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Thanks ;), wel je eigen coins hoop ik :P
In het ticket dat ik gemaakt had op Polo staat ook dat er problemen zijn met de wallet. Op het moment dat iedereen bij z'n verzonden NAV kan zal de koers wel een deuk oplopen...
Oei. Dat zou zomaar eens kunnen.. Hopelijk lossen ze het probleem pas over 2 maanden op.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167181229
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 00:23 schreef Mand het volgende:

[..]

Oei. Dat zou zomaar eens kunnen.. Hopelijk lossen ze het probleem pas over 2 maanden op.
ls de koers nog 2 maanden stijgt... dan vind ik het best :P
Zul je zien dat de coins vrijkomen als ie weer op 4000sat staat :')
Forcefield City Bewoner
pi_167181269
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 00:27 schreef roislecxe het volgende:

[..]

ls de koers nog 2 maanden stijgt... dan vind ik het best :P
Zul je zien dat de coins vrijkomen als ie weer op 4000sat staat :')
Is helaas allemaal niet te voorspellen. Daarom lees ik tegenwoordig alles door van een cryptomunt en slaap dan een nachtje, word ik de dag erna wakker met een goed gevoel? Kopennnnnn!
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167182599
Heb nog 100 ETH staan. Zit te twijfelen. Dumpen of gewoon maar aanhouden tot PoS wordt ingevoerd over een aantal maanden. Wellicht gebeurt er dan iets spectaculairs met de prijs.
pi_167182600
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 05:00 schreef MrDarcy het volgende:
Heb nog 100 ETH staan. Zit te twijfelen. Dumpen of gewoon maar aanhouden tot PoS wordt ingevoerd over een aantal maanden. Wellicht gebeurt er dan iets spectaculairs met de prijs.
Dromen kan altijd.
pi_167182819
quote:
3s.gif Op donderdag 8 december 2016 05:01 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dromen kan altijd.
True.. we will see. Denk dat ik ze maar laat staan, heb het geld toch niet nodig.
pi_167182830
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 07:19 schreef MrDarcy het volgende:

[..]

True.. we will see. Denk dat ik ze maar laat staan, heb het geld toch niet nodig.
Een mooie droom is meer waard dan geld.
pi_167182853
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2016 07:21 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Een mooie droom is meer waard dan geld.
We praten na PoS.
  Moderator donderdag 8 december 2016 @ 08:33:08 #49
42184 crew  DaMart
pi_167183215
Wat is er zo bijzonder aan NAV ineens dat iedereen die coin koopt? Ik heb daar in het verleden ook mee gehandeld, maar toen was dat nog niet zo gehyped.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_167188371
Jeej m'n nav zijn losgekomen :)
Forcefield City Bewoner
pi_167188580
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:28 schreef roislecxe het volgende:
Jeej m'n nav zijn losgekomen :)
Gefeliciteerd *O*
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167188603
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:39 schreef Mand het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O*
Niet dat ik van plan ben ze weg te doen nu...
Ben vanmiddag toch weg, dus ik zie het vanavond wel weer :P
Op naar de 10k sat w/
Forcefield City Bewoner
pi_167188627
En, ze zijn te staken. Dus misschien doe ik dat eerst wel een tijdje...
Als de wallet werkt tenminste.
Forcefield City Bewoner
pi_167188690
quote:
11s.gif Op donderdag 8 december 2016 08:33 schreef DaMart het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan NAV ineens dat iedereen die coin koopt? Ik heb daar in het verleden ook mee gehandeld, maar toen was dat nog niet zo gehyped.
Het is nu niet echt gehyped, het is verder ontwikkeld. Nu is de NAV crypto (functie tot) 100% ontraceerbaar. Je laat nu zelfs geen IP adres meer achter. Ik denk dat dit wel een speerpunt is waar criminelen dol op zijn. Zijn wij dan ook criminelen? Nee. Wij zorgen dadelijk dat het geld van de onderwereld terug komt in de bovenwereld' >:)

Hier de voortgang van NAV:

http://navcoin.org/projects

[ Bericht 4% gewijzigd door Mand op 08-12-2016 13:49:52 ]
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167188984
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:40 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Niet dat ik van plan ben ze weg te doen nu...
Ben vanmiddag toch weg, dus ik zie het vanavond wel weer :P
Op naar de 100k sat w/
Typo aangepast :P
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167202426
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:56 schreef Mand het volgende:

[..]

Typo aangepast :P
Het is nog geen 100k :(
Forcefield City Bewoner
pi_167202568
De wallet van NAV is wel belabberd zeg. Loopt echt om de haverklap vast.
Ben nog steeds niet klaar met syncen omdat ik er steeds na X uur achterkom dat het niks meer doet :')
Forcefield City Bewoner
pi_167208469

*O* go BTC !
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 december 2016 @ 11:00:36 #59
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167208569
Go ETH *O*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167208655
Go NAV *O*
Forcefield City Bewoner
pi_167208709
Go Orly *O*
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 december 2016 @ 11:17:47 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167208913
Go TIPS *O*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167209938
Go Tak *O*
Forcefield City Bewoner
pi_167210089
Go Lisk
pi_167210795
Go XRP, Ardor, :{
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167210804
Go NAV :'(
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167210810
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 22:32 schreef roislecxe het volgende:
De wallet van NAV is wel belabberd zeg. Loopt echt om de haverklap vast.
Ben nog steeds niet klaar met syncen omdat ik er steeds na X uur achterkom dat het niks meer doet :')
Wallet draait hier goed..
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167210826
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 12:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Go NAV :'(
Komt goed. Stil blijven zitten als je wordt geschoren.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167211565
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 12:59 schreef Mand het volgende:

[..]

Komt goed. Stil blijven zitten als je wordt geschoren.
Goed advies :X
Dat dachten de ETH fanboys ook toen t op 0.03 stond en op 0.02 weer
En vooral geen stop loss gebruiken 8)7

[ Bericht 1% gewijzigd door edraket31 op 09-12-2016 13:41:45 ]
pi_167212311
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:34 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Goed advies :X
Dat dachten de ETH fanboys ook toen t op 0.03 stond en op 0.02 weer
En vooral geen stop loss gebruiken 8)7
Als je stop loss functie gebruikt bij cryptogeld dan tik je niet helemaal richtig.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167213057
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:09 schreef Mand het volgende:

[..]

Als je stop loss functie gebruikt bij cryptogeld dan tik je niet helemaal richtig.
Als je geen stop loss gebruikt, ben je gewoon aan het gokken want kennelijk heb je geen flauw idee tot hoever de prijs kan zakken voordat ie bounced.
pi_167214205
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:55 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Als je geen stop loss gebruikt, ben je gewoon aan het gokken want kennelijk heb je geen flauw idee tot hoever de prijs kan zakken voordat ie bounced.
Niet helemaal mee eens. Crypto geld is nog te instabiel om stop loss toe te passen. Ipv stop loss kun je beter dan met minder geld instappen en zelf berekenen welk verlies je voor lief neemt. En wat is niet gokken? De duizenden keuzes die wij op een dag maken zijn ook grotendeels op basis van gokken..
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167214268
-dubbel
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167214278
-dubbel
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167216750
Degenen die in BTC zitten zou ik wél willen adviseren om een stop los te gaan gebruiken voor het volgende:

BTC nadert een belangrijk punt.... Gelijk aan de vorige top én dat is 68,1% Fibonacci van de ATH.
Indien er nu niet heel rap een pump komt en over die vorige top heen gegaan wordt, volgt er een flinke correctie. Minimaal terug naar 50% Fibo en dat is 657.

Plaatje ter verduidelijking:


Succes met shorten ^O^

Oh ja....logisch gevolg zou moeten zijn dat alle shitcoins weer omhoog kunnen
pi_167218871
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 18:13 schreef edraket31 het volgende:
Degenen die in BTC zitten zou ik wél willen adviseren om een stop los te gaan gebruiken voor het volgende:

BTC nadert een belangrijk punt.... Gelijk aan de vorige top én dat is 68,1% Fibonacci van de ATH.
Indien er nu niet heel rap een pump komt en over die vorige top heen gegaan wordt, volgt er een flinke correctie. Minimaal terug naar 50% Fibo en dat is 657.

Plaatje ter verduidelijking:
[ afbeelding ]

Succes met shorten ^O^

Oh ja....logisch gevolg zou moeten zijn dat alle shitcoins weer omhoog kunnen
Zou nu niet shorten hoor :P Volgende week gaat het los verwacht ik. Bij het openen van de nieuwe quarterlies contracts. In Januari wel nieuwe ATH denk ik.
pi_167219528
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 19:44 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Zou nu niet shorten hoor :P Volgende week gaat het los verwacht ik. Bij het openen van de nieuwe quarterlies contracts. In Januari wel nieuwe ATH denk ik.
Zou ook niet slim zijn om enkel en alleen op basis van mijn gedachten blind te gaan shorten
pi_167222289
Rekent LiteBit.eu extra kosten als je NAV koopt met BTC? Heb voor een klein bedrag NAV gekocht, maar na scannen van QR code met breadwallet voor betaling kwam er ruim een euro bovenop (excl. 0.30 transactiekosten van LiteBit.eu en 0.21 bitcoin network fee, dus bijna 2 euro).
pi_167222572
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 21:32 schreef SunBoom het volgende:
Rekent LiteBit.eu extra kosten als je NAV koopt met BTC? Heb voor een klein bedrag NAV gekocht, maar na scannen van QR code met breadwallet voor betaling kwam er ruim een euro bovenop (excl. 0.30 transactiekosten van LiteBit.eu en 0.21 bitcoin network fee, dus bijna 2 euro).
hmm weet niet of het verstandig is nu NAV te kopen.
pi_167228581
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 19:44 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Zou nu niet shorten hoor :P Volgende week gaat het los verwacht ik. Bij het openen van de nieuwe quarterlies contracts. In Januari wel nieuwe ATH denk ik.
Kweenie, jij zit wel meer in de btc scene, ik kijk puur effe chart technisch.
Heb nog even zitten spelen met wat lijnjtes waarbij mijn eerder geschetste scenario overeenkomt met deze.
ALS de vorige top (778) niet heel overtuigend gebroken gaat worden, verwacht ik onderstaand scenario



BTC zou zelfs nog een tijdje kunnen voortkabbelen langzaam omhoog maar van alles wijst op een break down van de zgn wedge (let op MACD). Als de wedge aan de onderkant gebroken wordt (met een impulse) kan het flink naar beneden middels een abc correctie.
61,8 of 76,4 Fibo waarbij 76,4 akelig dichtbij mijn eerder genoemde 657 ligt.

Let wel: dit is puur gebaseerd op technische analyse, heb geen feeling met het sentiment omdat ik btc verder niet nauw volg. Als er een paar drugsbaronnen vinden dat ze weer een partijtje moeten witwassen, kan dit verhaal ook overboord. :P
pi_167237950
Gisteren MOON 606% in de plus, vandaag: KiloCoin 497.95%1+ (volume $2,289)
pi_167240248
Hup BTC je kan het!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 december 2016 @ 20:48:12 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167240863
Is ETH al 20$?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167241153
Die $775 is wel een dingetje
  maandag 12 december 2016 @ 12:22:38 #85
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_167276642
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 21:41 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

hmm weet niet of het verstandig is nu NAV te kopen.
why not?

met slechts 60 mln coins tegen +/- 0.05ct vind ik ze nog goedkoop
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_167279629
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 12:22 schreef Sosa het volgende:

[..]

why not?

met slechts 60 mln coins tegen +/- 0.05ct vind ik ze nog goedkoop
Juist. En ondanks de stijging van de officiële bitcoin heeft NAV een stabiele bodem van 0,05ct + deze week een nieuwe aankondiging die revolutionair zou zijn. Maar goed dat is nog afwachten :)
XRP - To tha moon motherf#cker!
  maandag 12 december 2016 @ 15:01:50 #87
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_167280142
http://www.zerohedge.com/(...)t-control-f-35-costs

Zal hij zelf short zijn gegaan voor deze Tweet?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_167295031
Menigeen zal vanochtend opstaan, op zijn BTC-ticker kijken en denken "mwa, niet veel gebeurd vannacht, prijs nog t zelfde als gisteravond"



De marketmaker van OK coin zal wel een kerstbonus verdiend hebben..... Meer dan 15.000 long en 5.000 short contracten margin called :W
pi_167295152
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 07:47 schreef edraket31 het volgende:
Menigeen zal vanochtend opstaan, op zijn BTC-ticker kijken en denken "mwa, niet veel gebeurd vannacht, prijs nog t zelfde als gisteravond"

[ afbeelding ]

De marketmaker van OK coin zal wel een kerstbonus verdiend hebben..... Meer dan 15.000 long en 5.000 short contracten margin called :W
WTF
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167295856
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 07:47 schreef edraket31 het volgende:
Menigeen zal vanochtend opstaan, op zijn BTC-ticker kijken en denken "mwa, niet veel gebeurd vannacht, prijs nog t zelfde als gisteravond"

[ afbeelding ]

De marketmaker van OK coin zal wel een kerstbonus verdiend hebben..... Meer dan 15.000 long en 5.000 short contracten margin called :W
Dit is wel de meest extreme tot nu toe. Wat niet zo gek is gezien we aan het eind van de rising wedge zitten. Afgelopen maand is dit al 3 keer eerder gebeurd. :P
pi_167303308
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 07:47 schreef edraket31 het volgende:
Menigeen zal vanochtend opstaan, op zijn BTC-ticker kijken en denken "mwa, niet veel gebeurd vannacht, prijs nog t zelfde als gisteravond"

[ afbeelding ]

De marketmaker van OK coin zal wel een kerstbonus verdiend hebben..... Meer dan 15.000 long en 5.000 short contracten margin called :W
Er is vannacht juist heel veel gebeurd, was er speciaal voor wakker gebleven. Bitcoin $793,27 aangetikt op bitstamp, ik weet het geen all time high van 3200 euro maar toch erg goed.
pi_167308498
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:31 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Er is vannacht juist heel veel gebeurd, was er speciaal voor wakker gebleven. Bitcoin $793,27 aangetikt op bitstamp, ik weet het geen all time high van 3200 euro maar toch erg goed.
waarom denk je dat ik die chart erbij zet dan? 8)7

Dat je t erg goed vind, snap ik niet helemaal. Deze moves waren overduidelijk gemanipuleerd.
pi_167312211
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:27 schreef edraket31 het volgende:

[..]

waarom denk je dat ik die chart erbij zet dan? 8)7

Dat je t erg goed vind, snap ik niet helemaal. Deze moves waren overduidelijk gemanipuleerd.
bedankt voor het delen. Je ziet gelijk na de val weer een 'flinke' pump. Misschien dezelfde die het doet? Na het zien van de picture ben ik van mening dat het niet de laatste bonus is die binnengehaald gaat worden.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167312399
Ik weet niet waarom. Zit NU op dit moment totaal geen technische analyse in (alcohol). Heb natuurlijk wel al weken geleden van te voren onderzoek gedaan na het hele NAV coin concept. De rest zal mij nu interesseren. Ik vertrouw de ontwikkelaars daar waar ze mee bezig zijn (slimme gasten). Maar wat ik wou zeggen. Morgenochtend gaat de NAV raket vertrekken zeggen mijn ballen.

Disclaimer: Aan deze post kunnen geen rechten ontleend worden. Mand is soms een Impulsieve, schorpioen (sterrenbeeld), zwarte/witte investeerder die echt niet wakker ligt als die morgen geld kwijt is. Mand geeft dan ook als advies om alleen geld te investeren dat U kunt missen. Elke Euro die U overmaakt moet U beschouwen als verloren.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mand op 13-12-2016 22:38:29 ]
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167314147
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:28 schreef Mand het volgende:
Ik weet niet waarom. Zit NU op dit moment totaal geen technische analyse in (alcohol). Heb natuurlijk wel al weken geleden van te voren onderzoek gedaan na het hele NAV coin concept. De rest zal mij nu interesseren. Ik vertrouw de ontwikkelaars daar waar ze mee bezig zijn (slimme gasten). Maar wat ik wou zeggen. Morgenochtend gaat de NAV raket vertrekken zeggen mijn ballen.

Disclaimer: Aan deze post kunnen geen rechten ontleend worden. Mand is soms een Impulsieve, schorpioen (sterrenbeeld), zwarte/witte investeerder die echt niet wakker ligt als die morgen geld kwijt is. Mand geeft dan ook als advies om alleen geld te investeren dat U kunt missen. Elke Euro die U overmaakt moet U beschouwen als verloren.
Al m'n spaargeld in NAV gepompt.
Forcefield City Bewoner
pi_167314230
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:17 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Al m'n spaargeld in NAV gepompt.
Dat zijn de echte! Alles of niets.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167314334
Huis verkocht en overwaarde in NAV gestopt. Mand ik reken er op dat je het bij het juiste eind hebt.

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2016 23:25:41 ]
pi_167314688
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Huis verkocht en overwaarde in NAV gestopt. Mand ik reken er op dat je het bij het juiste eind hebt.
We zien ons onder de brug. Om vervolgens:

A) naar mijn 34 meter lange boot te gaan.

of

B) Rol ik een slaapzak uit en geef de fles drank door.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167314949
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:27 schreef edraket31 het volgende:

[..]

waarom denk je dat ik die chart erbij zet dan? 8)7

Dat je t erg goed vind, snap ik niet helemaal. Deze moves waren overduidelijk gemanipuleerd.
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt, ik was het juist met je eens dat er veel gebeurd was afgelopen nacht.

Dat de 793 die is aangetikt gemanipuleerd is is speculeren, maakt ook niet heel veel uit, is je verkoop order daardoor verkocht ben je blij.
De all time high van 3200 euro was waarschijnlijk ook gemanipuleerd, maar dat maakt voor de notering zonder hard bewijs verder ook niet uit.
pi_167317399
NAV al op 100.000?
De ochtend raakt langzaam om.
Forcefield City Bewoner
pi_167317550
Hij buigt echt de verkeerde kant op :')
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 december 2016 @ 10:25:44 #102
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167317572
Projectje die compleet in elkaar stort? c_/
Ik doe mee!
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167317591
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 10:25 schreef Nattekat het volgende:
Projectje die compleet in elkaar stort? c_/
Ik doe mee!
Stay away! :P
Forcefield City Bewoner
pi_167319999
Het grappige is, post iemand iets negatiefs op bitcointalk, dan zie je dat gelijk in de koers terug. De communicatie vanuit NAV kan ook beter.
XRP - To tha moon motherf#cker!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 december 2016 @ 13:01:34 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167320090
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 10:26 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Stay away! :P
Zodra ik instap komt de flash crash :7
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167320264
Hoe dan ook. Het is nu nacht in nieuw zeeland. Morgen denk ik pas een uitgebreide update in text op forum en site. Laat onďertussen de NAV prijs maar iets zakken en alle mietjes uitstappen. Dan koop ik nog wat bij.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167337279
Meesterzet van het NAV dev team. http://navcoin.org/news/a(...)oin-exchange-service

Verder werkt NAV aan:

- Nav Direct, direct Nav exchanging
- Nav ADapps, making smart contracts possible etc.
- Nav hiring new devs, marketeers and more.
- 21december 2016, Nav anon system open source and decentralized
- Working on mobile wallets with anon capability.
- And more to come

[ Bericht 41% gewijzigd door Mand op 15-12-2016 02:08:09 ]
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167337373
Niemand heeft het mee rover mijn kindje MOON coin ;(
pi_167337450
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 02:34 schreef ZetaOS het volgende:
Niemand heeft het mee rover mijn kindje MOON coin ;(
Soms moet je iets vertellen om iets los te krijgen bij andere. Wat is met jouw kindje Moon?
XRP - To tha moon motherf#cker!
  donderdag 15 december 2016 @ 10:51:36 #110
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_167339684
WTF gebeurt er moet Dashcoin dan

$0.567376 (+13214.50%)
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 december 2016 @ 10:52:23 #111
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167339693
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 10:51 schreef Sosa het volgende:
WTF gebeurt er moet Dashcoin dan

$0.567376 (+13214.50%)
Moon.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167339827
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 10:51 schreef Sosa het volgende:
WTF gebeurt er moet Dashcoin dan

$0.567376 (+13214.50%)
Aan de spread te zien is dat gemanipuleerd.

  donderdag 15 december 2016 @ 13:05:22 #113
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_167341974
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 10:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Moon.
en niet zo'n beetje ook

quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 11:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Aan de spread te zien is dat gemanipuleerd.

[ afbeelding ]
ah, net zoals de ath met btc bedoel je?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_167342904
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 13:05 schreef Sosa het volgende:

[..]

en niet zo'n beetje ook

[..]

ah, net zoals de ath met btc bedoel je?
Een laagste sell die 8900% boven een hoogste buy ligt is niet normaal. Dat wijst er op dat de koers niet op een normale manier tot stand is gekomen.
pi_167345647
Morgen gaat het los :9
pi_167347316
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:04 schreef brombeer_ het volgende:
Morgen gaat het los :9
Hoe laat precies ? :P
pi_167348774
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:28 schreef Mand het volgende:
Ik weet niet waarom. Zit NU op dit moment totaal geen technische analyse in (alcohol). Heb natuurlijk wel al weken geleden van te voren onderzoek gedaan na het hele NAV coin concept. De rest zal mij nu interesseren. Ik vertrouw de ontwikkelaars daar waar ze mee bezig zijn (slimme gasten). Maar wat ik wou zeggen. Morgenochtend gaat de NAV raket vertrekken zeggen mijn ballen.

Disclaimer: Aan deze post kunnen geen rechten ontleend worden. Mand is soms een Impulsieve, schorpioen (sterrenbeeld), zwarte/witte investeerder die echt niet wakker ligt als die morgen geld kwijt is. Mand geeft dan ook als advies om alleen geld te investeren dat U kunt missen. Elke Euro die U overmaakt moet U beschouwen als verloren.
2 woorden, 9 letters...
Forcefield City Bewoner
pi_167348816
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:30 schreef roislecxe het volgende:

[..]

2 woorden, 9 letters...
Go Navcoin ?
pi_167349030
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 17:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hoe laat precies ? :P
tussen pak 'm beet 8 en 10u smorgens
  donderdag 15 december 2016 @ 18:48:11 #120
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_167349065
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:04 schreef brombeer_ het volgende:
Morgen gaat het los :9
Waarom? :o
Spatieboos
pi_167349163
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:48 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Waarom? :o
Morgen lopen de quarterly futures BTC af in China

quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:04 schreef brombeer_ het volgende:
Morgen gaat het los :9
Ik had vandaag zo'n dagje.....
Gisteravond rate hike in USA door de FED, USD nog verder omhoog en EUR onderuit (we gaan richting 1usd = 1 eur)
Flinke moves all over the places, heb nog 7 trades open staan maar ben zelf helemaal leeg :Z
Heb mezelf maar een extra monitor cadeau gedaan :P
pi_167352821
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:51 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ik had vandaag zo'n dagje.....
Gisteravond rate hike in USA door de FED, USD nog verder omhoog en EUR onderuit (we gaan richting 1usd = 1 eur)
Flinke moves all over the places, heb nog 7 trades open staan maar ben zelf helemaal leeg :Z
Heb mezelf maar een extra monitor cadeau gedaan :P
Ja rip euro. Nieuwe lows zag ik. Zou je short nog wel even aanhouden :P
pi_167352911
Settlement is morgen om 9 uur trouwens. Verwacht daarvoor eigenlijk niet zoveel actie.
pi_167354673
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:30 schreef roislecxe het volgende:

[..]

2 woorden, 9 letters...
Ga Klotezooi? Ja, sorry. Elon Musk belde, problemen met de raket.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167356882
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 21:24 schreef Mand het volgende:

[..]

Ga Klotezooi? Ja, sorry. Elon Musk belde, problemen met de raket.
Ja sorry maar dat zijn echt 10 letters....
Forcefield City Bewoner
pi_167357154
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:23 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ja sorry maar dat zijn echt 10 letters....
11
pi_167357248
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

11
12

Ja weetikveel... heel de middag wezen bowlen en bier drinken en vanavond poolen en bier drinekn :')

Zo maar es naar bed, morgen weer vroeg.
Forcefield City Bewoner
pi_167358311
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:23 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ja sorry maar dat zijn echt 10 letters....
Het is een lange dag geweest. Maar wat wou je zeggen?
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167363588
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:44 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Ja rip euro. Nieuwe lows zag ik. Zou je short nog wel even aanhouden :P
Ride the waves! :Y
pi_167363634
20 minuten nog *O*
pi_167363694
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 08:40 schreef brombeer_ het volgende:
20 minuten nog *O*
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat jij een quarterly sluit uit de 600-650 zone?
Fijn weekend gewenst dan!
pi_167363744
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 08:46 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat jij een quarterly sluit uit de 600-650 zone?
Fijn weekend gewenst dan!
Al gesloten. Tijd om weer een nieuwe te openen dus ;)
Bij de vorige 2 openingen van de nieuwe quarterlies schoot de prijs gelijk een paar honderd yuan omhoog :)
pi_167363804
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 08:40 schreef brombeer_ het volgende:
20 minuten nog *O*
Dat gevoel heb ik elke ochtend, dat long term traden is niks voor mij

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 08:50 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Al gesloten. Tijd om weer een nieuwe te openen dus ;)
Bij de vorige 2 openingen van de nieuwe quarterlies schoot de prijs gelijk een paar honderd yuan omhoog :)
Lekker hoor..... x20....zulke rendementen haalt niemand met altcoins waar zoveel risicos aan zitten ^O^
  vrijdag 16 december 2016 @ 11:06:47 #134
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_167365860
Er zou toch wat gebeuren?
Spatieboos
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 december 2016 @ 11:09:34 #135
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167365927
Het wachten is op mij. Crashen kan alleen als in instap.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167366138
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:06 schreef Spatieloos het volgende:
Er zou toch wat gebeuren?
Brombeer heeft het hierover: https://cryptowat.ch/okcoin/btcusd-quarterly-futures/15m

Dat zijn de btc quarterly futures, vandaag zijn de nieuwe contracten geopend die over 3 mnd aflopen en zoals je daar kunt zien zit er een dikke premie van USD 50,- op. Men verwacht dus een flink hogere BTC de komende maanden.

Vaak zijn er behoorlijke koersschommelingen als die contracten geopend worden, wat weer zou kunnen leiden tot het ingaan van een nieuwe trend in BTC.
pi_167369079
Jammer genoeg geen goede positie kunnen openen :{
De koers stond eigenlijk gelijk al bij de opening op 5700 yuan
pi_167382757
pi_167388458
Here we gooooo!
pi_167388488
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 03:29 schreef Tourniquet het volgende:
Here we gooooo!
Ook wakker de 800 af te wachten?
pi_167390445
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 03:29 schreef Tourniquet het volgende:
Here we gooooo!
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 03:43 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ook wakker de 800 af te wachten?
Nog steeds wakker allebei? :P
Forcefield City Bewoner
pi_167390493
Wat is nou weer met NAV.
-O-
Forcefield City Bewoner
pi_167390496
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:36 schreef roislecxe het volgende:

[..]


[..]

Nog steeds wakker allebei? :P
Wel weer wakker, maar was vrijwel direct na die post gaan slapen toen ik zag dat het momentum inzakte. :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 december 2016 @ 11:41:54 #144
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167390537
ETH is eruit. Over en klaar :r

Nu maar eens genieten van een Bitcoin moon.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167390588
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:41 schreef Nattekat het volgende:
ETH is eruit. Over en klaar :r

Nu maar eens genieten van een Bitcoin moon.
Ben je uitgestapt?
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 december 2016 @ 11:47:22 #146
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167390631
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:44 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ben je uitgestapt?
Ja.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167390915
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja.
:{
Forcefield City Bewoner
pi_167390927
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja.
ETH to the moon!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167390944
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 12:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

ETH to the moon!
BTC to the ground bedoel je :P
Forcefield City Bewoner
pi_167391430
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 09:42 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Kweenie, jij zit wel meer in de btc scene, ik kijk puur effe chart technisch.
Heb nog even zitten spelen met wat lijnjtes waarbij mijn eerder geschetste scenario overeenkomt met deze.
ALS de vorige top (778) niet heel overtuigend gebroken gaat worden, verwacht ik onderstaand scenario

[ afbeelding ]

BTC zou zelfs nog een tijdje kunnen voortkabbelen langzaam omhoog maar van alles wijst op een break down van de zgn wedge (let op MACD). Als de wedge aan de onderkant gebroken wordt (met een impulse) kan het flink naar beneden middels een abc correctie.
61,8 of 76,4 Fibo waarbij 76,4 akelig dichtbij mijn eerder genoemde 657 ligt.

Let wel: dit is puur gebaseerd op technische analyse, heb geen feeling met het sentiment omdat ik btc verder niet nauw volg. Als er een paar drugsbaronnen vinden dat ze weer een partijtje moeten witwassen, kan dit verhaal ook overboord. :P
Update (voor zover er iemand op zit te wachten):
Vorige top (en 61,8 fibo) zijn niet echt overtuigend gebroken. Langzaam maar zeker gaat het omhoog, maar echt overtuigend vind ik het niet. Ik zie veel bearish pinbars (veel pinbars met spike naar boven maar "body" aan de onderkant van de bar).
Enkele indicators (RSI, MACD) die ik gebruik wijzen ook op een zwakker wordende stijging.
Het lijkt mij dat we (op middellange termijn) in een 5e wave zitten die rond de 795-800 zijn top bereikt, waarna we die flinke correctie kunnen krijgen die ik verwacht.

Let wel: dit is geen advies om mee te traden en effe blind te gaan shorten op 795. Ik volg bepaalde patronen mbv een aantal indicatoren en pas na bevestiging dat mijn verwachting correct is, trade ik overeenstemmig.
pi_167391817
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:39 schreef roislecxe het volgende:
Wat is nou weer met NAV.
-O-
Angstige walvis uitgestapt door stijging bitcoin. Nu is de prijs toch slecht, dus laat maar weer helemaal zakken. Koop ik volgende week voor 500 euro bij. :)
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167392010
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:06 schreef Mand het volgende:

[..]

Angstige walvis uitgestapt door stijging bitcoin. Nu is de prijs toch slecht, dus laat maar weer helemaal zakken. Koop ik volgende week voor 500 euro bij. :)
Mja, het meeste heb ik toch gekocht tussen 3700 en 4300, maar het is wel een jammere deuk.
Als ik op BCT zo kijk dan zit er nog genoeg aan te komen voor de komende weken dus ik maak me ook niet echt zo druk eigenlijk. Gewoon de boel in de wallet een beetje laten groeien. Net als m'n Solar al ruim een jaar doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door roislecxe op 17-12-2016 13:25:21 ]
Forcefield City Bewoner
pi_167392716
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:19 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Mja, het meeste heb ik toch gekocht tussen 3700 en 4300, maar het is wel een jammere deuk.
Als ik op BCT zo kijk dan zit er nog genoeg aan te komen voor de komende weken dus ik maak me ook niet echt zo druk eigenlijk. Gewoon de boel in de wallet een beetje laten groeien. Net als m'n Solar al ruim een jaar doen.
Zeker even jammer. Had ook gelijk 180 euro winst kunnen pakken, uitstappen en lager weer instappen. Maar dat zijn risico´s die verkeerd kunnen uitpakken. Even uitgerekend. Ik heb gemiddeld 0,036 cent betaald per coin (9005 stuk). Jij hebt ook nog niet de hoofdprijs betaald. Wie weet waar we over 3/6 maanden staan?
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167393077
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:06 schreef Mand het volgende:

[..]

Zeker even jammer. Had ook gelijk 180 euro winst kunnen pakken, uitstappen en lager weer instappen. Maar dat zijn risico´s die verkeerd kunnen uitpakken. Even uitgerekend. Ik heb gemiddeld 0,036 cent betaald per coin (9005 stuk). Jij hebt ook nog niet de hoofdprijs betaald. Wie weet waar we over 3/6 maanden staan?
Daarom, ik hou het voorlopig gewoon lekker vast. Zie wel waar het schip strandt :)
Forcefield City Bewoner
pi_167395222
En we zijn weer terug bij de 6300.
Forcefield City Bewoner
pi_167395698
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:34 schreef roislecxe het volgende:
En we zijn weer terug bij de 6300.
*O*
Ik heb achteraf gezien op het juiste moment verkocht en weer bijgekocht.
pi_167396411
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

*O*
Ik heb achteraf gezien op het juiste moment verkocht en weer bijgekocht.
Ennn weer terug :P
Maar goed, ik heb er ook weer een paar honderd extra bij door hndig verkopen.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 december 2016 @ 17:38:55 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167396488
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 12:05 schreef roislecxe het volgende:

[..]

BTC to the ground bedoel je :P
Allebei.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167396544
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 17:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Allebei.
Ben je in NAV gegaan?
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 december 2016 @ 17:44:00 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167396603
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 17:41 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ben je in NAV gegaan?
Je wil mij de schuld van de crash geven?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167396660
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 17:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je wil mij de schuld van de crash geven?
Als het even kan :7
Forcefield City Bewoner
pi_167397892
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:06 schreef Mand het volgende:

[..]

Zeker even jammer. Had ook gelijk 180 euro winst kunnen pakken, uitstappen en lager weer instappen. Maar dat zijn risico´s die verkeerd kunnen uitpakken. Even uitgerekend. Ik heb gemiddeld 0,036 cent betaald per coin (9005 stuk). Jij hebt ook nog niet de hoofdprijs betaald. Wie weet waar we over 3/6 maanden staan?
Voor 3,25$ geïnvesteerd totaal?
pi_167398456
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 18:38 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Voor 3,25$ geïnvesteerd totaal?
$0.036 lijkt me :P
Forcefield City Bewoner
pi_167398529
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 18:59 schreef roislecxe het volgende:

[..]

$0.036 lijkt me :P
Hij heeft er 9005 ;)
pi_167398636
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hij heeft er 9005 ;)
Per stuk dan he...
Forcefield City Bewoner
pi_167398654
Doe je nog iets met crypto trouwens? Lang niet gezien hier volgens mij. Het is ook aardig dood hier eigenlijk.
Forcefield City Bewoner
pi_167398876
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:08 schreef roislecxe het volgende:
Doe je nog iets met crypto trouwens? Lang niet gezien hier volgens mij. Het is ook aardig dood hier eigenlijk.
Heb nog 150k Lisk, dat is het dan verder ook.
pi_167398945
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Heb nog 150k Lisk, dat is het dan verder ook.
Das ook wel grof gezakt laatste maanden. Onder ICOprijs als ik het goed heb.
Heb er ook nog een aantal gehad maar weggedaan rond de 60 destijds alweer.
Nu hopend op een huppeltje van NAV naar boven de 10000sat, en nog altijd Solar uiteraard :P
Die had ik moeten verkopen van de zomer eigenlijk -O-
Forcefield City Bewoner
pi_167399275
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:19 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Das ook wel grof gezakt laatste maanden. Onder ICOprijs als ik het goed heb.
Heb er ook nog een aantal gehad maar weggedaan rond de 60 destijds alweer.
Nu hopend op een huppeltje van NAV naar boven de 10000sat, en nog altijd Solar uiteraard :P
Die had ik moeten verkopen van de zomer eigenlijk -O-
Weet niet wat Solar nu doet t.o.v. de zomer?
Lisk staat wel wat laag maar heb de ICO er toch al dik uit, de rest is "bonus".
Hopelijk in het voorjaar wat goede ontwikkelingen voor Lisk
pi_167399913
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Weet niet wat Solar nu doet t.o.v. de zomer?
Lisk staat wel wat laag maar heb de ICO er toch al dik uit, de rest is "bonus".
Hopelijk in het voorjaar wat goede ontwikkelingen voor Lisk
Solar zweefde al maanden tussen de 5000 en 9000 sat. Ging netjes geleidelijk up naar tussen de 30.000 en 40.000sat. Staat nu al maanden weer tussen de 8 en 10k.
Heb wel een beetje verkocht in die hoge range maar lang niet alles. Kon er destijds 14BTC voor krijgen maar ik was weer te gierig :')
Achja. Nu met 23k NAV, 17k Solar en anderhalf vrije BTC eens kijken wat 2017 brengt :P
Terug naar de 13 BTC totaal!
Ga over een paar maanden verhuizen dus een leuke verrassing zou welkom zijn.
De doelstelling is nu Solar te verkopen en daarvan zonnepanelen leggen. Maar dat gaat pas gebeuren als de waarde van Solar hoog genoeg is om de hele kosten te dekken ;)
Das wel een nobel plaatje :P
Forcefield City Bewoner
pi_167399976
Waves _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167405970
zal straks, vannacht de 900 gebroken worden?
pi_167411528
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:43 schreef ZetaOS het volgende:
zal straks, vannacht de 900 gebroken worden?
nee
Forcefield City Bewoner
pi_167411531
Wat een grafwallet is Multibit zeg. Staat gewoon weken na verzending ineens op alles unconfirmed :')
Al 2x herstart, maar i kan niks.
Welke gebruiken jullie voor je BTC?

[ Bericht 7% gewijzigd door roislecxe op 18-12-2016 05:08:00 ]
Forcefield City Bewoner
pi_167411608
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 05:00 schreef roislecxe het volgende:
Wat een grafwallet is Multibit zeg. Staat gewoon weken na verzending ineens op alles unconfirmed :')
Al 2x herstart, maar i kan niks.
Welke gebruiken jullie voor je BTC?
Misschien eens proberen als je niet een hele avond en nacht doorgehaald hebt in de kroeg? >:)

Ik had eerder gewoon dat ding van blockchain. Nooit problemen mee gehad.
Kreeg wel eens een melding dat een ip adres uit het Oostblok geprobeerd had in te loggen, maar daarvoor had ik 2fa ingeschakeld.
pi_167411724
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 05:00 schreef roislecxe het volgende:
Wat een grafwallet is Multibit zeg. Staat gewoon weken na verzending ineens op alles unconfirmed :')
Al 2x herstart, maar i kan niks.
Welke gebruiken jullie voor je BTC?
Heb je classic of HD
pi_167411737
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 05:00 schreef roislecxe het volgende:
Wat een grafwallet is Multibit zeg. Staat gewoon weken na verzending ineens op alles unconfirmed :')
Al 2x herstart, maar i kan niks.
Welke gebruiken jullie voor je BTC?
Twee keer gehad (Multibit HD) en opgelost door opnieuw te synchroniseren met de blockchain (repair wallet). Ik heb daarnaast nog MB classic draaien voor een oud adres waar ik sporadisch nog BTC op ontvang en daar heb ik nooit problemen mee gehad.
pi_167413239
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 08:32 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Heb je classic of HD
HD.
Forcefield City Bewoner
pi_167413253
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 07:39 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Misschien eens proberen als je niet een hele avond en nacht doorgehaald hebt in de kroeg? >:)

Ik had eerder gewoon dat ding van blockchain. Nooit problemen mee gehad.
Kreeg wel eens een melding dat een ip adres uit het Oostblok geprobeerd had in te loggen, maar daarvoor had ik 2fa ingeschakeld.
Nou hij doet nog steeds moeilijk :6
Forcefield City Bewoner
pi_167413703
En het is gefixt.

Maar het blijft een irritante wallet.
Forcefield City Bewoner
pi_167414574
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 11:18 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Nou hij doet nog steeds moeilijk :6
Je bent gewoon nog steeds dronken c_/
pi_167414721
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 12:42 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Je bent gewoon nog steeds dronken c_/
:*
Forcefield City Bewoner
pi_167434461
Hola FCT, daar had ik er ook nog wat van :)
  zondag 18 december 2016 @ 23:28:26 #186
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_167434560
quote:
Mooi zo, het is tijd om mijn AMP-verliezen te wreken ... !! :+
  maandag 19 december 2016 @ 23:51:29 #187
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_167462934
Gaat lekker met ICN :s)
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_167465979
FCT ?
  dinsdag 20 december 2016 @ 10:37:46 #189
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_167468071
Goh, de hele interface van Coinbase is veranderd.... :{

Nu wil ik geld opnemen, maar volgens mij is dat helemaal niet meer mogelijk?! Er is geen enkele optie meer om te storten, terwijl dit altijd mogelijk was.

Weet iemand wat er gaande is?


nevermind, opgelost door support

[ Bericht 8% gewijzigd door Sosa op 20-12-2016 11:35:01 ]
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 december 2016 @ 11:58:32 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167469730
Is ETH al moon?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167470121
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Is ETH al moon?
ETH is naar de maan ja.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 december 2016 @ 12:19:46 #192
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167470173
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 12:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

ETH is naar de maan ja.
Kateffect :7
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167489326
Go BTC :)
pi_167490580
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 23:19 schreef Tourniquet het volgende:
Go BTC :)
Bijna :D
pi_167490600
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:16 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Bijna :D
$800 op Finex *O*
pi_167490617
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:18 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

$800 op Finex *O*
Nu moet ie erover heen. Dan komt de fomo :9~
pi_167490628
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:20 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Nu moet ie erover heen. Dan komt de fomo :9~
#fomogenot



In Euro's op Kraken ook mooi:

pi_167490663
801 op finex *O*

Damn wat ziet die 800 er weer mooi uit op bitcoinwisdom O+
pi_167490698
Ik hoop voor jullie dat ie doorzet, wedge is namelijk nog niet gebroken.
D'r is echt wel even een goede impulse nodig

pi_167490720
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:28 schreef edraket31 het volgende:
Ik hoop voor jullie dat ie doorzet, wedge is namelijk nog niet gebroken.
D'r is echt wel even een goede impulse nodig

[ afbeelding ]
Wel gebroken. Op zowel bitfinex als Okcoin in ieder geval :)
pi_167490731
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:30 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Wel gebroken. Op zowel bitfinex als Okcoin in ieder geval :)
OKcoin:

pi_167490740
Finex:



Maar het is nog geen heel sterke doorbraak idd.
pi_167490759
Tis natuurlijk mierenneuken op de cm2 want als je een lijntje nét iets anders legt, lijkt het alsof ie niet gebroken is. Daarom is die impulse ook belangrijk, gewoon BAM er doorheen én de candle ook erboven sluiten
pi_167490770
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:34 schreef edraket31 het volgende:
Tis natuurlijk mierenneuken op de cm2 want als je een lijntje nét iets anders legt, lijkt het alsof ie niet gebroken is. Daarom is die impulse ook belangrijk, gewoon BAM er doorheen én de candle ook erboven sluiten
true
pi_167490814
ETH bagholders ook alle hens aan dek, buywall van 1000btc opgeworpen op 0,0094
pi_167490867
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:39 schreef edraket31 het volgende:
ETH bagholders ook alle hens aan dek, buywall van 1000btc opgeworpen op 0,0094
Welke gek heeft nou 1000btc op een exchange :')

Of.. Misschien wil NatteKat toch weer instappen? :P
Forcefield City Bewoner
pi_167490898
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:44 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Welke gek heeft nou 1000btc op een exchange :')

Of.. Misschien wil NatteKat toch weer instappen? :P
Zit ie niet meer in Blackcoin en RZR dan???
pi_167490920
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:47 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Zit ie niet meer in Blackcoin en RZR dan???
RZR to the MOOOOON
Forcefield City Bewoner
pi_167498466
NAV gaat gelukkig naar beneden. Bijna tijd bij te kopen. Sorry roislecxe :)
XRP - To tha moon motherf#cker!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 december 2016 @ 15:03:40 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167498502
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:39 schreef edraket31 het volgende:
ETH bagholders ook alle hens aan dek, buywall van 1000btc opgeworpen op 0,0094
Ah, het duurde alweer veel te lang.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167499054
moon :s)
pi_167503585
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 15:01 schreef Mand het volgende:
NAV gaat gelukkig naar beneden. Bijna tijd bij te kopen. Sorry roislecxe :)
No problem ;)
Ik ben wel gewend lang te wachten. M'n eerste Solars kocht ik in 2013 op Alltrade.com geloof ik. Die heb ik ook gewoon nog steeds.
Mijn part duurt het nog 10 jaar, het gaat vanzelf en keer moon als de coin de potentie heeft.
Forcefield City Bewoner
pi_167505042
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 18:42 schreef roislecxe het volgende:

[..]

No problem ;)
Ik ben wel gewend lang te wachten. M'n eerste Solars kocht ik in 2013 op Alltrade.com geloof ik. Die heb ik ook gewoon nog steeds.
Mijn part duurt het nog 10 jaar, het gaat vanzelf en keer moon als de coin de potentie heeft.
Thats the spirit. De bodem is in elk geval weer wat stabieler. Vanmiddag zitten f5'en op de koers. Uiteindelijk bij ¤0,033 de zooi bijgekocht. Nu stijgt hij gelukkig weer.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_167519081
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 15:27 schreef brombeer_ het volgende:
moon :s)
Ja, het loopt lekker gestaag door zeg!
Volumes zijn niet hoog (zette mij ook op het verkeerde been). Heel de markt dus bullish en weinig sells.
Kan wel eens vuurwerk worden zodra er wat whales hun winst pakken.
Maar ja, wanneer :)

De 1000btc wall op ETH is klaarblijkelijk helemaal opgepeuzeld. Toen er 600btc over waren is er nog 300btc bij gezet, maar heeft niet geholpen de koers er boven te houden.
pi_167519177
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:28 schreef edraket31 het volgende:
Ik hoop voor jullie dat ie doorzet, wedge is namelijk nog niet gebroken.
D'r is echt wel even een goede impulse nodig

[ afbeelding ]
Nu wel goed? :7
pi_167519325
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 08:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nu wel goed? :7
Hahaha, ja hoor!
Heb de grafiek nog eens bekeken en de lijn van de wedge iets beter getekend en dan zie je die impulse wel duidelijk, met daarna de patronen waaraan je kunt herkennen dat t zal doorstijgen.

pi_167520575
Dit gaat nog wel even door ja :7

Sluit mijn long in februari. Tot die tijd op mijn handen zitten :D

pi_167520655
BTC gaat weer parabolisch, heel benieuwd waar dit uitkomt. Verschil met 2013 is dat dat vooral fake volume was door de MtGox Willy-bot, in combinatie met brede mainstream media-aandacht. Beiden zijn op dit moment niet van toepassing. Of er nu moet nu iets anders aan de hand zijn. ;)

Hoe zit het nou met die volumes op de Chinese exchanges? Zie bijvoorbeeld http://bitcoincharts.com/markets/
Die volumes van BTC China en OKCoin zijn echt absurd hoog, maar dacht dat er ook een verklaring voor was?
pi_167520704
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:11 schreef Tourniquet het volgende:
BTC gaat weer parabolisch, heel benieuwd waar dit uitkomt. Verschil met 2013 is dat dat vooral fake volume was door de MtGox Willy-bot, in combinatie met brede mainstream media-aandacht. Beiden zijn op dit moment niet van toepassing. Of er nu moet nu iets anders aan de hand zijn. ;)

Hoe zit het nou met die volumes op de Chinese exchanges? Zie bijvoorbeeld http://bitcoincharts.com/markets/
Die volumes van BTC China en OKCoin zijn echt absurd hoog, maar dacht dat er ook een verklaring voor was?
Ik denk dat er nu ook wel weer wat botjes aan staan eerlijk gezegd. En die mainstream aandacht zal wel weer komen wanneer een nieuwe ATH bereikt wordt.
pi_167521472
$872 _O-
pi_167521523
Nou mensen, laten we allemaal eens wat getalletjes roepen! Waar gaat deze cyclus rally van BTC heen? Graag ook enige onderbouwing.

Ik denk 1e stop rond 906, correctie om daarna door te stomen naar 1073
Onderbouwing: dit is de 5e leg in een cyclus van 5. Fibonacci levels vanaf leg 2 naar 3 voor het uitrekenen van het vervolg
  donderdag 22 december 2016 @ 11:17:51 #222
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_167521722
Wow 8% in 24 uur, dat is lang geleden.
Spatieboos
pi_167522816
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:06 schreef edraket31 het volgende:
Nou mensen, laten we allemaal eens wat getalletjes roepen! Waar gaat deze cyclus rally van BTC heen? Graag ook enige onderbouwing.

Ik denk 1e stop rond 906, correctie om daarna door te stomen naar 1073
Onderbouwing: dit is de 5e leg in een cyclus van 5. Fibonacci levels vanaf leg 2 naar 3 voor het uitrekenen van het vervolg


Binnen een paar weken de paarse lijn doorbreken :) En daarboven heb ik geen idee. 1600$?, 2000$?, 3000$?. We gaan het meemaken :9
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 december 2016 @ 12:19:26 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167523064
All aboard the hype train!

Mag ook wel, want door de hele ETH achtbaan sta ik nog steeds precies op ROI in euro's en zwaar verlies in BTC }:|
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 22 december 2016 @ 13:09:57 #225
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_167524070
Denken jullie dat het nu nog verstandig is om in te stappen? Ik heb ergens nog de mogelijkheid (cashbacktotaal) om 0,05 bitcoin te krijgen van geld dat ik nu niet direct nodig heb, maar waarvan het leuk zou zijn als dat meer werd :)

o en welke wallet raden jullie aan?
pi_167524791
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:15 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Ik denk dat er nu ook wel weer wat botjes aan staan eerlijk gezegd. En die mainstream aandacht zal wel weer komen wanneer een nieuwe ATH bereikt wordt.
Reuters heeft al een berichtje uitgedaan over de record marketcap:
http://www.reuters.com/ar(...)itcoin-idUSKBN14B14E
pi_167526100
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 13:43 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Reuters heeft al een berichtje uitgedaan over de record marketcap:
http://www.reuters.com/ar(...)itcoin-idUSKBN14B14E
^O^
pi_167528469
Ik zit nog steeds in ETH en wacht (en hoop) dat het ooit weer eens omhoog gaat....(of moet ik verkopen en in BTC gaan zitten)
[P]otverdorie
  donderdag 22 december 2016 @ 16:38:59 #229
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_167528473
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 13:09 schreef ThaBrain het volgende:
Denken jullie dat het nu nog verstandig is om in te stappen? Ik heb ergens nog de mogelijkheid (cashbacktotaal) om 0,05 bitcoin te krijgen van geld dat ik nu niet direct nodig heb, maar waarvan het leuk zou zijn als dat meer werd :)

o en welke wallet raden jullie aan?
Ja hoor het is niet te laat. Er is duidelijk weer een hype aan het beginnen en grafiekjes analisten zijn het over het algemeen eens dat hij waarschijnlijk zal stijgen. En als eenmaal de All time high verbroken wordt, kan het echt zoveel meer worden.
Spatieboos
  donderdag 22 december 2016 @ 16:39:43 #230
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_167528482
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:38 schreef NatteBever het volgende:
Ik zit nog steeds in ETH en wacht (en hoop) dat het ooit weer eens omhoog gaat....(of moet ik verkopen en in BTC gaan zitten)
Gewoon beetje diversifiëren lijkt mij, beetje bitcoin beetje ETH.
Spatieboos
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 december 2016 @ 17:16:09 #231
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167529084
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:38 schreef NatteBever het volgende:
Ik zit nog steeds in ETH en wacht (en hoop) dat het ooit weer eens omhoog gaat....(of moet ik verkopen en in BTC gaan zitten)
Ik heb ETH opgegeven, gaat niet meer goedkomen. Dit is het.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167530263
Het ideale verkoopmoment voor Bitcoin is wanneer Nattekat instapt.
pi_167531951
Ik wacht even op EdRaket's advies ;-)
[P]otverdorie
pi_167541269
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 19:37 schreef NatteBever het volgende:
Ik wacht even op EdRaket's advies ;-)
Volgens mij staat dat hierboven al hoor :P
Forcefield City Bewoner
pi_167544653
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 23:22 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Volgens mij staat dat hierboven al hoor :P
Per PM afgehandeld ;-)

Komt er eiglk op neer dat ik t ook niet zo goed weet......met BTC weet je maar nooit.
Maar mijn mening is dat als je nu in BTC stapt, je op het hoogste punt sinds 3 jaar koopt en dat elke flinke koersbeweging (maakt niet uit welke currency, commodity of whatever) een correctie krijgt om daarna evt weer door te stijgen. Zul je zien dat ie nu uit ETH stapt, BTC een correctie doet en ETH omhoog plopt (al dan niet tijdelijk). De vraag is ook wat het opwaartse potentieel is van BTC, op korte termijn nog eens +50% zie ik niet meteen gebeuren.
BTC is echter wat makkelijker te manipuleren dan andere currencies waardoor TA vrij lastig is, zeker in de hype fase waar t nu in zit.

Mocht ik zelf nu in BTC willen stappen, dan zou ik afwachten (never chase candles) en proberen in te stappen na een correctie want die komt er zeker, alleen de vraag is wanneer. Of nu kijken naar alts die flink dalen door de stijging van BTC.

En ja....kom ik toch weer bij mijn stokpaardje: stop loss gebruiken en tijdig je verlies nemen.
Als je dat structureel blijft hanteren, zul je uiteindelijk beter presteren. Zelf ook door schade en schande wijs geworden..Te vaak gedacht "maar t gaat écht weer omhoog" om vervolgens nog eens 50-60% te zien verdampen, dan ten einde raad toch maar verkopen om t vervolgens te zien opveren -O-
pi_167544945
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 07:48 schreef edraket31 het volgende:

[..]

dan ten einde raad toch maar verkopen om t vervolgens te zien opveren -O-
Buy high sell low *O*
pi_167544992
900 :9~
  Moderator vrijdag 23 december 2016 @ 08:37:39 #238
42184 crew  DaMart
pi_167545005
Ik keek net even naar Bitcoinchecker op mijn telefoon, maar de alts zitten volgens mij in een aardige neerwaartse spiraal :o.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_167546723
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 00:39 schreef edraket31 het volgende:
ETH bagholders ook alle hens aan dek, buywall van 1000btc opgeworpen op 0,0094
En nu een sellwall van ruim 800btc 3000btc
Er is iemand die flink wil inslaan

[ Bericht 2% gewijzigd door edraket31 op 23-12-2016 11:09:36 ]
  vrijdag 23 december 2016 @ 11:43:10 #240
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_167548095
Ik zit geheel in de alts (AMP + LISK) dus profiteer momenteel niet van de opmars van Bitcoin. Het is nu wachten totdat Bitcoin over zijn volgende piek heen is en investeerders/traders massaal naar de alts gaan hollen. Heb vooral mijn hoop gevestigd op Lisk; Amp is beetje twijfelgevalletje met de problemen van de afgelopen weken ... !
pi_167578575
Godver, ik wil instappen (BTC), maar ik weet elke weer niet wanneer :X Wat een getwijfel. Nu op 887.99, maar dat lijkt me te risky.
pi_167578806
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 16:09 schreef ikbenrond het volgende:
Godver, ik wil instappen (BTC), maar ik weet elke weer niet wanneer :X Wat een getwijfel. Nu op 887.99, maar dat lijkt me te risky.
Rond de 250 had mooi geweest.
Forcefield City Bewoner
pi_167579703
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 16:24 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Rond de 250 had mooi geweest.
:')
pi_167579711
Van wat ik rond de 250 had ingekocht toentertijd, had ik rond de 350 volgens mij weer verkocht. Ik dacht "dit wordt niets".
pi_167582329
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 16:09 schreef ikbenrond het volgende:
Godver, ik wil instappen (BTC), maar ik weet elke weer niet wanneer :X Wat een getwijfel. Nu op 887.99, maar dat lijkt me te risky.
Misschien helpt dit? Van uit een wat groter perspectief zie je dat het neerwaartse risico veel groter dan het opwaartse ......btc gaat echt niet in 1 streep omhoog hoor.

pi_167596507
Je zit voorlopig wel weer aardig goed met:

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:06 schreef edraket31 het volgende:
Nou mensen, laten we allemaal eens wat getalletjes roepen! Waar gaat deze cyclus rally van BTC heen? Graag ook enige onderbouwing.

Ik denk 1e stop rond 906, correctie om daarna door te stomen naar 1073
Onderbouwing: dit is de 5e leg in een cyclus van 5. Fibonacci levels vanaf leg 2 naar 3 voor het uitrekenen van het vervolg
Forcefield City Bewoner
pi_167597736
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 12:55 schreef roislecxe het volgende:
Je zit voorlopig wel weer aardig goed met:

[..]

Als je er vanuit gaat dat mijn verwachting gebaseerd was op een Monthly timeframe, dan scheelt het inderdaad niet zo heel veel....

Ondertussen hou ik ook steeds meer rekening met een scenario waarbij die ETH sellwall meespeelt. Paar dagen geleden werd een buywall van 1000btc op 0,0094 compleet opgevroten daarna kwam er een giga sellwall (3500btc) om de prijs nog verder te drukken. Lijkt mij van dezelfde whale(groep) die vervolgens alles opgekocht hebben wat er aan panicsells voor het oprapen lag.
Het lijkt mij dat deze groep ook behoorlijk de controle heeft over BTC, ze laten die nu een beetje inkakken, ETH schurkt tegen de sellwall aan en vervolgens dumpen ze flink wat BTC (winstneming om later weer goedkoper in te kopen) waarna ETH omhoog speert zodra ze die sellwall weghalen.

Ik schat dat er voor een slordige $2-3mio aan ETH door ze is opgekocht, dat doe je echt niet zonder te weten wat er achter de schermen gebeurt, danwel gaat gebeuren.

Is ook een beetje wat ik Natte Bever geschetst heb via enkele pb's
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 december 2016 @ 13:53:32 #249
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167597998
Dus... uitstappen uit ETH was het beste wat ik heb kunnen doen (10% omlaag sinds) en nu overweeg ik weer om in te stappen en een margin op iets hoger te zetten. Keuzes :'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167599001
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 13:40 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Als je er vanuit gaat dat mijn verwachting gebaseerd was op een Monthly timeframe, dan scheelt het inderdaad niet zo heel veel....

Ondertussen hou ik ook steeds meer rekening met een scenario waarbij die ETH sellwall meespeelt. Paar dagen geleden werd een buywall van 1000btc op 0,0094 compleet opgevroten daarna kwam er een giga sellwall (3500btc) om de prijs nog verder te drukken. Lijkt mij van dezelfde whale(groep) die vervolgens alles opgekocht hebben wat er aan panicsells voor het oprapen lag.
Het lijkt mij dat deze groep ook behoorlijk de controle heeft over BTC, ze laten die nu een beetje inkakken, ETH schurkt tegen de sellwall aan en vervolgens dumpen ze flink wat BTC (winstneming om later weer goedkoper in te kopen) waarna ETH omhoog speert zodra ze die sellwall weghalen.

Ik schat dat er voor een slordige $2-3mio aan ETH door ze is opgekocht, dat doe je echt niet zonder te weten wat er achter de schermen gebeurt, danwel gaat gebeuren.

Is ook een beetje wat ik Natte Bever geschetst heb via enkele pb's
Wat zou het toch leuk zijn om die hele sellwall van ze dan op het juiste moment in een klap op te kopen ~O>
pi_167599492
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 13:40 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Als je er vanuit gaat dat mijn verwachting gebaseerd was op een Monthly timeframe, dan scheelt het inderdaad niet zo heel veel....

Ondertussen hou ik ook steeds meer rekening met een scenario waarbij die ETH sellwall meespeelt. Paar dagen geleden werd een buywall van 1000btc op 0,0094 compleet opgevroten daarna kwam er een giga sellwall (3500btc) om de prijs nog verder te drukken. Lijkt mij van dezelfde whale(groep) die vervolgens alles opgekocht hebben wat er aan panicsells voor het oprapen lag.
Het lijkt mij dat deze groep ook behoorlijk de controle heeft over BTC, ze laten die nu een beetje inkakken, ETH schurkt tegen de sellwall aan en vervolgens dumpen ze flink wat BTC (winstneming om later weer goedkoper in te kopen) waarna ETH omhoog speert zodra ze die sellwall weghalen.

Ik schat dat er voor een slordige $2-3mio aan ETH door ze is opgekocht, dat doe je echt niet zonder te weten wat er achter de schermen gebeurt, danwel gaat gebeuren.

Is ook een beetje wat ik Natte Bever geschetst heb via enkele pb's
^O^ ^O^ ik hodl (en koop wellicht nog wat ETH bij de komende dagen)
[P]otverdorie
pi_167599496
Ik ga Eth kopen denk.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167599605
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 16:09 schreef ikbenrond het volgende:
Godver, ik wil instappen (BTC), maar ik weet elke weer niet wanneer :X Wat een getwijfel. Nu op 887.99, maar dat lijkt me te risky.
Dit is je dip. Zou niet te lang wachten met instappen ;)
pi_167620081
Vanavond op vakantie. Als ik terug kom verwacht ik de prijs wel ruim boven de $1000 ~:)
pi_167620089
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 15:58 schreef brombeer_ het volgende:
Vanavond op vakantie. Als ik terug kom verwacht ik de prijs wel ruim boven de $1000 ~:)
Negatieveling. Hij staat dan op 1500$
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167620142
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 15:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Negatieveling. Hij staat dan op 1500$
Dat is een beetje overdreven binnen 2 weken denk ik
pi_167625100
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 15:58 schreef brombeer_ het volgende:
Vanavond op vakantie. Als ik terug kom verwacht ik de prijs wel ruim boven de $1000 ~:)
Hoe lang blijf je weg?
pi_167625648
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2016 21:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hoe lang blijf je weg?
zie post boven je, als ik het goed interpreteer, is hij over 2 weken terug :P
pi_167650532
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 15:43 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Dit is je dip. Zou niet te lang wachten met instappen ;)
Je had gelijk :P Nu weer even geduld hebben, en volgende keer niet zo'n watje zijn ik
  dinsdag 27 december 2016 @ 20:03:32 #260
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_167651459
Hallo mensen, ik heb jullie hulp nodig. Ik heb een wallet aangemaakt bij Blockchain.com maar mijn telfort email adres is niet meer geldig (ben van provider gewisseld).

Weet iemand hoe je je emailadres kunt wijzigen daar?
pi_167652179
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 20:03 schreef MisterCe het volgende:
Hallo mensen, ik heb jullie hulp nodig. Ik heb een wallet aangemaakt bij Blockchain.com maar mijn telfort email adres is niet meer geldig (ben van provider gewisseld).

Weet iemand hoe je je emailadres kunt wijzigen daar?
Geen idee, maar hier kun je een supportaanvraag indienen: https://support.blockchain.com/hc/en-us/requests/new
pi_167670323
In december 2013 kocht ik op het absolute toppunt 0,69 BTC voor 676 dollar. Kort daarna kelderde de koers dramatisch maar al die tijd heb ik het vastgehouden. Nu nog een kleine 15 dollar te gaan en ik ga winst maken. _O_ *O*
pi_167672178
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 12:43 schreef MxM het volgende:
In december 2013 kocht ik op het absolute toppunt 0,69 BTC voor 676 dollar. Kort daarna kelderde de koers dramatisch maar al die tijd heb ik het vastgehouden. Nu nog een kleine 15 dollar te gaan en ik ga winst maken. _O_ *O*
Durf je 't eindelijk op te biechten? >:)

Mooi man, de aanhouder wint ^O^
pi_167672822
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 12:43 schreef MxM het volgende:
In december 2013 kocht ik op het absolute toppunt 0,69 BTC voor 676 dollar. Kort daarna kelderde de koers dramatisch maar al die tijd heb ik het vastgehouden. Nu nog een kleine 15 dollar te gaan en ik ga winst maken. _O_ *O*
Je hebt zelfs een mooi rendement aangezien je waarschijnlijk in euro's hebt betaald en de Dollar/Euro stond destijds op 1.35 oid.

[ Bericht 2% gewijzigd door EVR87 op 28-12-2016 14:29:51 ]
pi_167676190
Bijna tijd om een veel aangehaalde quote af te stoffen en hier te plaatsen. O-)
pi_167677264
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 13:48 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Durf je 't eindelijk op te biechten? >:)
Zeg dat wel.. Droom al tijdje van dit moment haha. ;)
pi_167683638
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:06 schreef edraket31 het volgende:
Nou mensen, laten we allemaal eens wat getalletjes roepen! Waar gaat deze cyclus rally van BTC heen? Graag ook enige onderbouwing.

Ik denk 1e stop rond 906, correctie om daarna door te stomen naar 1073
Onderbouwing: dit is de 5e leg in een cyclus van 5. Fibonacci levels vanaf leg 2 naar 3 voor het uitrekenen van het vervolg
Zooooo, nog eens even naar BTC gekeken, dit gaat 't worden volgens mij:



Ik heb t hier al diverse keren geschreven, maar ik geloof er in dat er een correctie komt en iedereen die de boot gemist heeft alsnog in BTC kan stappen.

We zitten nu in een zone (951-1084) dat de correctie kan starten.

Correctie tot sub 800 om van daaruit naar CIRCA 1253 op te stomen.
Niet alles staat op de kaart, maar diverse indicatoren (RSI, stoch RSI, MACD) geven ook aan dat het flink "overbought" is en er een correctie nodig is.
Nu is (imho) dus de tijd om wat altcoins op te pikken (of ze niet te panic sellen, Natte Bever) en te profiteren van een flinke pump en zo wat BTC te verdienen en tzt de alts er weer uit schoppen.

E.e.a. past prima in het eerder geschetste scenario van ETH en een ander signaal is ook dat XMR al flink gepumpt wordt.

Let wel: dit is een weekly chart, kan dus flink wat tijd overheen gaan voordat t zich op deze wijze ontplooit.
pi_167736199
Ben ik de enige die t nog een beetje volgt?

Na deze abc-correctie in BTC loopt e.e.a. nog volgens scenario. Ervan uitgaande dat BTC nu nog in het trendkanaal blijft is een volgende leg mogelijk naar circa 1014, waar toevalligerwijs ook de trendlijn loopt van het eerder geschetste lange termijn plaatje. Opmerkelijk in onderstaande chart is de top van leg 3, exact op een fibonacci level. Leg 1 en 3 zijn precies gelijk, vandaar dat ik deze methode ook maar gebruik voor het vervolg.



Alts die gaan pumpen bij de eventuele grotere correctie: ETC, ETH, XMR, DGB, VIA, ZEC, XRP
Maar dat is een beetje natte vinger werk, zit verder totaal niet in de alts maar is op basis wat ik zo op mijn twitter timeline voorbij zie komen van een aantal figuren die er wél goed inzitten.

edit: chart ietsje aangepast rondom top van leg 5

[ Bericht 6% gewijzigd door edraket31 op 30-12-2016 14:28:00 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 december 2016 @ 12:17:48 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167736961
Veel vuurwerk op komst dus...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167778179
Maar op de vraag begin van het jaar: "Gaat BTC voor 1 januari 2017 door de $1000 grens" kan het antwoord toch nog op 'nee' gezet worden.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 31 december 2016 @ 11:38:38 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167778313
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 11:34 schreef roislecxe het volgende:
Maar op de vraag begin van het jaar: "Gaat BTC voor 1 januari 2017 door de $1000 grens" kan het antwoord toch nog op 'nee' gezet worden.
Hahaha, grapjas.

1. Bitcoin vliegt naar $1000
2. ETH zakt hierdoor flink
3. De grote correctie
4. ETH to teh moon 8-)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167779439
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 11:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hahaha, grapjas.

1. Bitcoin vliegt naar $1000
2. ETH zakt hierdoor flink
3. De grote correctie
4. ETH to teh moon 8-)
Volgens mij was er een ergens een website waar je kon wedden of het hoger of lager dan 1000 zou liggen op 31dec of 1 jan. Maar weet het niet meer precies, is al een behoorlijke tijd geleden dat ik het hier las.
Forcefield City Bewoner
pi_167780491
Chinezen zitten nu oliebollen te eten en carbid schieten, zou me niet verbazen als er vanavond nog een vette pump komt met daarna een giga squeeze naar benee
pi_167780589
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 12:48 schreef edraket31 het volgende:
Chinezen zitten nu oliebollen te eten en carbid schieten, zou me niet verbazen als er vanavond nog een vette pump komt met daarna een giga squeeze naar benee
Ik ga pas sub 800 weer kopen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167781368
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 12:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik ga pas sub 800 weer kopen.
Ja, mijns inziens is het risico voor een correctie veel groter dan het opwaarts potentieel.
Probeer in de eventuele (korte) stijging van btc wat alts op te pikken.

Misschien heb ik t wel helemaal mis hoor en stoomt btc door naar ATH maar t zou mij erg verbazen
pi_167798462
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 12:43 schreef MxM het volgende:
In december 2013 kocht ik op het absolute toppunt 0,69 BTC voor 676 dollar. Kort daarna kelderde de koers dramatisch maar al die tijd heb ik het vastgehouden. Nu nog een kleine 15 dollar te gaan en ik ga winst maken. _O_ *O*
Oh das wel netjes. Ik kocht ook mn eerste BTC net onder 1000. Hoe hou je dat zo lang vast :P
Ik heb er al jaren mee gespeeld (gelukkig)
Forcefield City Bewoner
  Moderator zaterdag 31 december 2016 @ 23:22:32 #277
42184 crew  DaMart
pi_167798586
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 23:16 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Oh das wel netjes. Ik kocht ook mn eerste BTC net onder 1000. Hoe hou je dat zo lang vast :P
Ik heb er al jaren mee gespeeld (gelukkig)
Hoe gaat het met je Solar?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_167803042
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 december 2016 23:22 schreef DaMart het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je Solar?
Ja saai.
Gelkkig nieuwjaar *O*
Forcefield City Bewoner
pi_167803044
Nu echt ff naar bed zo.
Forcefield City Bewoner
pi_167805702
Moggu :O
Forcefield City Bewoner
pi_167813331
*O* $1000 *O* op Bitfinex!

Gelukkig nieuwjaar met veel cryptovuurwerk. :P

Even wat mensen quoten hoor... :P O-)

quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 08:01 schreef SosuaCafe het volgende:
Die 1000/btc 49ltc gaan we nooit meer zien denk ik. Hele crypto ligt een beetje op zn gat.
:o

quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 12:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Nja maar blijven holden :') wie weet, ooit
_O_

quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:41 schreef roislecxe het volgende:

[..]

De kans dat het 100 bereikt is groter dan dat het ooit 1000 weer ziet. 10k gaat nooit lukken.
Voel je vrij deze quote te gebruiken wanneer je maar wilt :P
:+

quote:
18s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:40 schreef µ het volgende:

[..]

Wacht maar :P
^^lok-quote

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:46 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Er is gewoon altijd wel weer iets. Altijd.
Das de reden dat het nooit meer 1000+ wordt.
oh :{
pi_167813513
Touché :P
Ik zat er met $162 als laagtepunt niet heel ver vandaan met die quote maar 'helaas' ;)
Forcefield City Bewoner
pi_167814202
Bitfinex 1005

Voor mij is de 1000 echt pas gebroken met de BTC-E koers boven de 1000 Dollars

[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2017 20:06:09 ]
pi_167816268
Okcoin $BTCUSD Quarterly futures has liquidated a short position of 47857 contract at 1,065.58 - 2017-01-02 00:38:56

Ouch.....iemand zijn short positie van bijna 4500btc werd automatisch gesloten.....rrrrrekt!!!
pi_167816745
You win some, you lose some.
pi_167820869
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 20:05 schreef ZetaOS het volgende:
Bitfinex 1005

Voor mij is de 1000 echt pas gebroken met de BTC-E koers boven de 1000 Dollars
Waarom loopt BTC-e eigenlijk constant $40 achter op de rest?
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
pi_167822008
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 23:37 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:

[..]

Waarom loopt BTC-e eigenlijk constant $40 achter op de rest?
Dat is meestal (btc-e) wat je echt in dollars naar fiat kan rammen.

Btc-e is een uitstekende reële koers.
pi_167824002
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 19:33 schreef Tourniquet het volgende:
*O* $1000 *O* op Bitfinex!

Gelukkig nieuwjaar met veel cryptovuurwerk. :P

Even wat mensen quoten hoor... :P O-)

[..]

:o

[..]

_O_

[..]

:+

[..]

^^lok-quote

[..]

oh :{
Goed gelokt :Y.
జ్ఞ‌ా
pi_167824010
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 23:37 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:

[..]

Waarom loopt BTC-e eigenlijk constant $40 achter op de rest?
waarschijnlijk omdat arbitrage lastiger is vanwege langere tijden voor transfers van geld.
జ్ఞ‌ా
pi_167824014
1010!

10 jack, 10!
జ్ఞ‌ా
pi_167824618
Ergens vorig jaar een deel moeten verkopen om wat geld vrij te maken voor andere zaken.

Zonde wel.
pi_167825598
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 00:23 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Dat is meestal (btc-e) wat je echt in dollars naar fiat kan rammen.

Btc-e is een uitstekende reële koers.
BTC-e is de enige van de grotere exchanges waar de koers bijna altijd 3-4% lager is dan de rest, zie voor uitleg de quote hieronder. Bij de rest van de grotere exchanges kun je ook uitstekend dollars/euro's tegen prima fees laten uitbetalen, dus de koers van bijv. Bitstamp is gewoon reëel.

Zie voor een mooi overzicht van de huidige prijzen en volumes de tabel op https://bitcoinaverage.com/en/currency-markets/btc-to-usd

quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2017 10:15 schreef µ het volgende:

[..]

waarschijnlijk omdat arbitrage lastiger is vanwege langere tijden voor transfers van geld.
Klopt, als er winstgevende arbitrage mogelijk zou zijn, zou het verschil er niet zijn. Naast de transfertijd rekent BTC-e ook vrij hoge fees om er fiat-geld op te krijgen, wat het arbitrage-voordeel teniet doet. Dit drukt de koers omdat het niet loont om er coins te kopen met "vers" geld.
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 januari 2017 @ 18:36:08 #293
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167834592
Ben ik nog op tijd voor het feest?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167836423
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 19:28 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Goede lijst, neem ik mee, thanks!
Zit trouwens even het artikeltje op nu.nl te bekijken, maar die hebben het nog niet helemaal begrepen. :X

quote:
Bij bitcoin worden transacties bijgehouden op tal van verschillende computers over de hele wereld. Krachtige computers genreren volgens een algoritme ook steeds nieuwe bitcoins. Hoe meer digitale munten er worden gegenereerd, des te ingewikkelder het algoritme wordt en hoe langer het duurt om een munt te maken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 januari 2017 @ 19:38:10 #297
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167836463
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 19:36 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Zit trouwens even het artikeltje op nu.nl te bekijken, maar die hebben het nog niet helemaal begrepen. :X

[..]

Zit een kern van waarheid in.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167836746
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 19:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zit een kern van waarheid in.
Nou, nee. De ingewikkeldheid van het algoritme (de difficulty) zorgt juist voor een constante aanwas van gemiddeld elke 10 minuten een bepaalde hoeveelheid nieuwe coins, waarvan de hoeveelheid afneemt in loop van tijd (de "halving" elke 210.000 blocks).

Het is dus niet zo dat het langer duurt om een munt te "maken" als er meer worden gegenereerd, dat slaat nergens op. Het zou zelf kunnen voorkomen (als veel miners bijvoorbeeld stoppen) dat de difficulty op een gegeven moment juist lager wordt om de gemiddelde tijd van aanmaken te kunnen handhaven.
pi_167836748
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 19:36 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Zit trouwens even het artikeltje op nu.nl te bekijken, maar die hebben het nog niet helemaal begrepen. :X

[..]

Langer moet moeilijker worden

Hoe meer digitale munten er worden gegenereerd, des te ingewikkelder het algoritme wordt en hoe moeilijker het word$t een munt te maken.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2017 19:49:47 ]
pi_167836791
Hoe zal de koer van het weekend staan denken jullie?
pi_167836798
oeps einde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')