abonnement Unibet Coolblue
pi_168057685
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:30 schreef mootie het volgende:

[..]

Wel waanzinnig dat alles zo opgeknapt is. En van die vieze zalf af. Daar wordt je huid toch ook steeds dunner van?
:Y zelfs de schade van die vieze zalfjes van de dokter lijkt nu te herstellen, het is gewoon
een wondertje :D

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:13 schreef Gia het volgende:
Even update.
Maandag dus die olie gehaald en een druppel onder mijn tong. Blèèh, vies, maar het is voor de goede zaak, dus volhouden.
Gisteren 2 x een druppel gedaan, vandaag pas één gehad.
In elk geval geen vreemde bijwerkingen. Of het echt helpt is even afwachten.
Moet over anderhalve week naar de pijnpoli, hoop dat ik dan al dan niet een idee heb of de olie werkt of niet. Maar ik hoop dat ik weer een qutenza behandeling krijg aan mijn voeten. Dat werkt in elk geval een maand of 3.

Maar hou jullie op de hoogte.

Fann, wat fijn dat het nu beter gaat. Ziet er flink pijnlijk uit die foto's.
Nog bedankt voor de tip.
Wat goed Gia! Geef het even tijd, je lichaam moet ook wennen en áltijd voorzichtig beginnen :Y

Ik hoop zó voor iedereen die er aan gaat beginnen dat het jullie helpt!
Dát is ook de reden dat ik dacht dit mág ik gewoon niet voor mezelf houden, omdat ik
hier tóch best vaak las.

quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:23 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Ik lees nu pas hier weer.
Sorry :@ voor mijn PM's

Indrukwekkend resultaat. En ik ben heel blij dat je jouw bevindingen opgeschreven en gedeeld hebt. Ik ben er nog niet uit, maar heb wel hoop gekregen. Dankjewel hiervoor.
Sabine dat geeft hélemaal niks, maar op een gegeven moment kreeg ik zoveel DM's dat ik ze
doorelkaar ging halen :D

Maar als ik hier vragen zie, beantwoord ik ze gewoon hier :Y dan hebben andere er misschien
ook iets aa, want ik snap best dat er veel vragen zijn, ik had alleen de ervaring die je kan lezen
op internet, maar nu het ik zelf ook ervaring en die is hélemaal gweldig, ik voel m nog steeds
harstikke goed, ik heb het halve huis al schoongemaakt :D álles wat de laatste 2 jaar was
blijven liggen omdat ik geen puf, geen kracht en ook het nut er niet meer van inzag ben ik nu
aan het inhalen.

Nu de grootste onstekingen weg zijn, begint de olie te werken op andere plekjes, ik had
vreemde bóssen vol met likdoorn onder mijn voeten de laatste jaren, elke drie weken moets
ik naar de medische pedicure om die weg te laten halen, nu lijken ze wel minder te worden,
twee schimmelnagels, ook pas van de laatste jaren, gewoon wég en zo heb ik nog tíg voorbeelden, ik kan het zelf soms moelijk geloven maar het is écht zo!
pi_168057697
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:31 schreef Lienekien het volgende:
FANN ^O^
:D *O*

Dat wordt dus géén rituximab Lien die ze me wilde aansmeren :P
pi_168063971
Te mooi om waar te zijn, zeggen ze wel eens.
Dit is te mooi en waar! Zo bijzonder FANN. ^O^
pi_168075210
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:22 schreef -sabine- het volgende:
Te mooi om waar te zijn, zeggen ze wel eens.
Dit is te mooi en waar! Zo bijzonder FANN. ^O^
Ik vind het nog steeds ook héél bijzonder Sabine en ik had een goede link gevonden waar
ook antwoord op jou vraag gegeven wordt

https://www.cbddrogist.nl(...)ragen-over-cbd-olie/

quote:
Cannabisolie veelgestelde vragen over CBD olie
Cannabisolie is een natuurproduct dat gewonnen wordt uit de cannabisplant. Maar wat zijn nu de verschillen tussen cannabis, hennep en wietolie, en hoe wordt cannabisolie gemaakt? Wat is CBD olie, en waarom is THC ook belangrijk? In deze handleiding met veelgestelde vragen vindt u alle informatie over cannabisolie.
Wat verstaan we onder cannabisolie?
Cannabisolie in een spuit tegen kankerOnder cannabisolie verstaan we een olie die is geëxtraheerd (gewonnen / gemaakt) vanuit het plantmateriaal van de cannabis plant, en waarbij de cannabinoïden, flavonoïden en terpenen (werkzame stoffen) worden gescheiden van het plantmateriaal.

Vaak worden zowel de bloemtoppen als bladeren gebruikt voor het maken van de olie. Echter raden wij u aan alleen de bloemtoppen te gebruiken, als u een cannabinoïden rijke olie wilt maken, en daarmee de kwaliteit van de cannabisolie te verhogen. En nu horen we u denken, cannabinoïden, geëxtraheerd? We gaan alle vragen die u heeft over de productie en werking van cannabisolie voor u beantwoorden.

Welke cannabisolie is legaal?
Binnen de Nederlandse wetgeving is een THC percentage van 0,2% legaal. Alle producten die u dus legaal online kunt kopen hebben een maximaal percentage THC van 0,2%. Maar elke cannabinoïde heeft zijn eigen eigenschappen ter bevordering van uw gezondheid. Het stofje, molecuul, THC is in het Nederlandse wetboek opgenomen en elke type cannabisolie dat legaal is moet dus voldoen aan een THC percentage dat lager ligt dan 0,2%. THC is voor een aantal gezondheidsklachten noodzakelijk, echter dragen juist alle andere cannabinoïden ook bij aan uw gezondheid. Het lichaam heeft namelijk ook een eigen endocannabinoïde systeem dat uit cannabisachtige stoffen bestaat. Welk type cannabisolie u ook gebruikt, het zal in alle gevallen via het legale voedingssupplement worden aangevuld.

Overzicht Cannabisolie, CBD olie, Wietolie en Hennepolie
Welke hennep, hennepzaad, wiet of cannabisolie is legaal
Standaard naam Bevat CBD Bevat THC Wettelijk

CBD olie Max. 0,2% Legaal
Het overzichtje staat in de link ik kan dat helaas niet goed kopiëren, maar de olie
die ze hier verkopen is dus legaal omdat er maar 0,2% THC in zit.

De Olie die ik gebruik is ook legaal want daar zit hélemáál geen THC in!

Dat was dus deze olie,

http://www.rollingstoned.nl/nieuw-nederland-wateroplosbaar-cbd/

Zulke dingen zijn natuurlijk hélemaal belangrijk voor mensen die de olie mee op vakantie willen
nemen, in sommige landen is de olie ook gewoon te koop, ik zou alleen nog niet weten wélke,
dus áls ik ooit over de grans zou gaan, zou ik liever mijn eign olie meenemen natuurlijk.

Dit is ook wel een belangrijk stukje om te lezen


quote:
Hoeveel druppels cannabisolie dient u te gebruiken?

De hoeveelheid druppels cannabisolie is afhankelijk van de klacht, kwaal of ziektebeeld. Iemand met een ernstige ziekte als kanker dient bij oraal gebruik van een 3 of 5 keer verdunde olie als snel 20 druppels per dag te nemen in combinatie met de 10% CBD olie. Verdunde THC rijke cannabisolie wordt via een pipetflesje oraal gedruppeld. CBD olie neemt een groot deel van de psychoactieve effecten van de THC olie weg. Het gaat om medicinaal gebruik en het doel is niet om stoned of high te worden.

Per persoon kan de hoeveelheid druppels dus verschillen. Bij ziektebeelden als bijvoorbeeld de ziekte van Crohn is het aantal druppels CBD olie hoger dan het aantal cannabisolie druppels. Klanten mogen via het adviesformulier altijd een gericht en persoonlijk doseringsadvies aanvragen. Lees verder over de gebruiksaanwijzing van CBD olie.

Wanneer oraal, rectaal of topisch lokaal cannabisolie gebruiken?
Cannabisolie kunt u zowel rectaal (via de anus), of oraal (via de mond) gebruiken of topisch lokaal gebruiken. Elke toepassingsvorm heeft specifieke eigenschappen. Wij raden rectaal gebruik aan wanneer er grote hoeveelheden cannabisolie genuttigd dienen te worden bij kanker. De reden is dat de psychoactieve effecten dan beperkt blijven. Dit in tegenstelling tot oraal gebruik. Bij oraal gebruik treed eerder het psychoactieve effect op.

Wanneer iemand met bijvoorbeeld Parkinson last heeft van tremoren, spasmen en spierstijfheid dan biedt juist het orale gebruik gunstig effect op deze symptomen. Bij allerlei huidklachten en zelfs huidkanker, waar Rick Simpson olie o.a. voor bedoeld is kan de RSO pasta of olie topisch en dus lokaal aangebracht worden. U smeert dan de te behandelen huid lokaal in. Vaak wordt gedacht dat lokaal gebruik geen psychoactieve gevolgen heeft. Dit is echter niet waar. Wanneer u cannabisolie op de huid smeert worden de cannabinoïden gewoon via de huid opgenomen en kunt u daardoor stoned of high worden.

Legaal en veilig: Cannabisolie CBD
In het bovenstaande hebben we u geïnformeerd over de illegale variant van cannabisolie. Maar de term “Cannabisolie CBD” staat voor Cannabidiol olie en is de legale variant. De natuur heeft ons de geweldige cannabisplant geschonken met alle voordelen voor uw gezondheid en welzijn van dien.

Legale medicinale cannabisolie verkrijgbaar via de huisarts
Bij een beperkt aantal diagnoses kan een huisarts u medicinale cannabisolie voorschrijven. Bedrocan, de officiële producent van medicinale cannabis in Nederland levert aan apotheken het plantmateriaal. In Nederland is er 1 apotheker, de Transvaal Apotheek in Den Haag die van deze cannabis ook olie maakt en er 4 soorten olie van produceert:

CBD-olie: gemaakt van Bedrolite, CBD 10%, 10 ml (Sativa soort)
THC-olie: gemaakt van Bedica, THC 2,0%, 10 ml (Indica soort)
THC-olie: gemaakt van Bedrocan, THC 2,0%, 10 ml (Sativa soort)
THC/CBD-olie: gemaakt van Bediol, CBD 2,0% / THC 1,3%, 10 ml (Sativa soort)
Deze oliën zijn alleen verkrijgbaar op recept en worden niet vergoed door uw zorgverzekering. De kosten de medicinale cannabisoliën bedragen ¤179 per flesje. Ter vergelijking, de prijs onze 10ml Medihemp 10% CBD olie is met ¤69,95 een stuk voordeliger.
En ik wil iedereen bedanken voor alle súper lieve DM's O+ en ik hoop dat iedereen van jullie er baat bj zal hebben!
pi_168078282
Fann, goed te lezen dat je er baat bij hebt!

Ik heb het van het voorjaar geprobeerd ivm artrose aan mijn handen en migraine maar helaas zonder resultaat.

Maar ik dacht ook, baat het niet schaadt het niet.
Zie dat het in een half jaar erg in opkomst gekomen is dus inderdaad goed kijken welk percentage je hebt/koopt.
pi_168080346
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 15:42 schreef het-is-mij het volgende:
Fann, goed te lezen dat je er baat bij hebt!

Ik heb het van het voorjaar geprobeerd ivm artrose aan mijn handen en migraine maar helaas zonder resultaat.

Maar ik dacht ook, baat het niet schaadt het niet.
Zie dat het in een half jaar erg in opkomst gekomen is dus inderdaad goed kijken welk percentage je hebt/koopt.
Dank je! O+

Misschien moet je nog niet opgeven het-is-mij

Je zou de 10% kunnen proberen

https://www.cbddrogist.nl/cbd-olie-10-procent-10-ml-medihemp/

Is inderdaad goedkoper dan de olie die je via de Apotheek kan
krijgen en dan moet je ook maar net een Arts treffen die het voor
wil schrijven, anders krijg je het niet eens.

óf je kunt ''mijn'' olie proberen, ik had natuurlijk wel een sterkte
nodig, en door érg lang gebruik van Prednison heb ik natuurlijk
ook botontkalking en artrose. Nou je kan lezen in de ervaringen
dat héél veel mensen het hiervoor gebruiken, ook die andere olie
en dat het wél helpt, maar ik kan je zeggen dat het bij mij héél goed
helpt! écht waar! :Y

Maar die olie die ik gebruik is makkelijker te doseren, je kan het
overal mee naar toe nemen, even en ''pufje'' onder je tong, minuutje
wachten en een glas water drinken.

Voor dat geld heb ik 20 ml! én het is volkomen legaal want er zit
0% THC in.

http://dutchnaturalhealin(...)ve-20-ml-p88c70.html

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes! :*
pi_168084087
Thx voor je reactie.
Zal die percentages die ik had eens opzoeken.
Potjes van mij waren goedkoper dus ws ook lager percentage.
pi_168094663
Ik lees hier altijd mee en ik wil toch even deze link plaatsen. Niet om het af te raden hoor, want ik ben er niet bekend mee.
Maar er zijn een aantal zaken waarbij je het beter niet kunt gebruiken of alleen in overleg met je arts.

http://www.cbdolie.org/wanneer-moet-geen-cbd-gebruiken/
pi_168094989
Iemand hier met een Caverneus Hemangioom?
pi_168097306
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 00:41 schreef praadje het volgende:
Ik lees hier altijd mee en ik wil toch even deze link plaatsen. Niet om het af te raden hoor, want ik ben er niet bekend mee.
Maar er zijn een aantal zaken waarbij je het beter niet kunt gebruiken of alleen in overleg met je arts.

http://www.cbdolie.org/wanneer-moet-geen-cbd-gebruiken/
Daarom heb ik ook steeds aangeraden om CBD olie te gebruiken zónder THC óf met
een zéér laag percentage.

Ik heb trouwens 3 soorten auto-immuunziektes :D en mij helpt het geweldig.
er zijn juist ook weer tegenovergestelde berichten

http://www.rollingstoned.nl/cannabis-helpt-bij-auto-immuumziekte/

In de Legale medicinale cannabisolie verkrijgbaar via de huisarts zit vaak 2% THC
en wie krégen die medicijnen?

Juist, mensen met MS een auto-imuumziekte.

Bespreken met je arts kan nooit kwaad en in sommige gevallen heel verstandig, heb ik niet
gedaan trouwens, ik ben op eign houtje begonnen, aangezien ik, als ik die rituimab niet wilde
nemen volgens mijn artsen ''uitbehandeld'' was, dan konden ze niets meer voor me doen.

Over Medische Cannabis hebben ze het nóóit gehad.

Maar ja, oké iedereen kan googelen en ik heb alleen mijn eigen ervaring hier verteld,
dus 3 auto imuunziekte's en ik gebruik CBD oie met een hoog CBD gehalte zónder THC,
dat is alles wat ik ervan kan zeggen.

Ik gebruik CBD+ olie maar dan de in water oplosbare variant, óók zonder THC,
THC is het stofj waar je high van wordt en THC is inderdaad niet geschikt voor mensen
met bijvoorbeeld scrizofenie, mar ook da't stond in de links die ik allemaal gepost heb.

Hier staan 46 beoordelingen van mensen die de CBD+ olie gebruiken.

http://dutchnaturalhealin(...)60.html#product_tabs

Misschien is het zinvol om die eraringen nu ens te gaan lezen.

Een pasklaar antwoord voor iedereen is er toch niet, elk mens en elke ziekte en of klachten
zijn anders, je zal zélf moeten uitvinden hoeveel en hoe vaak je en druppel of meerdere
druppels nodig hebt, maar altijd rustig aan beginnen is wél zo verstandig.

Nou ja succes iedereen, binnenkort zal ik weer foto's posten van mijn inmiddels zo goed
als genezen huid,

Wat ik ook wel even kwijt wil is dat Psoriasis óók een auto-immuunziekte is n dat ik veel
héle goede ervaringen heb gelezen met CBD olie n deze link had ik ook al eens gepost.

http://pgmcg.nl/de-behand(...)elegd-door-een-arts/
pi_168105763
Ik slaap kuuuuut.
Vannacht 2 uur, 3 uur, 4 uur en toen om 5 uur wakker geworden.
Toen er maar ff uitgegaan en de kat binnengelaten.
Nog een hele hoop prut en troep uit teenwond gepeuterd.
En nu koppijn. Lekker Alien kijken :)
Wond ziet er nu wel mooi uit, vannacht kwam er nog een hele hoop gele zooi uit, maar das ook niet meer gebeurt. En lekker dik met Fucidin erop smeren.

Net een hoop vogelballen en voerzakjes aan de boom gehangen. Ollie zit al met smacht te kijken.

Hoe is het met jullie?
Twiddel
  vrijdag 13 januari 2017 @ 17:23:44 #287
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_168107215
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 16:12 schreef summer2bird het volgende:
Ik slaap kuuuuut.
Vannacht 2 uur, 3 uur, 4 uur en toen om 5 uur wakker geworden.
Toen er maar ff uitgegaan en de kat binnengelaten.
Nog een hele hoop prut en troep uit teenwond gepeuterd.
En nu koppijn. Lekker Alien kijken :)
Wond ziet er nu wel mooi uit, vannacht kwam er nog een hele hoop gele zooi uit, maar das ook niet meer gebeurt. En lekker dik met Fucidin erop smeren.

Net een hoop vogelballen en voerzakjes aan de boom gehangen. Ollie zit al met smacht te kijken.

Hoe is het met jullie?
Mooi dat de wond er mooi uit ziet. Hoe is het met de pijn?

Hier gaat het op zich wel, Alleen is mijn hartslag erg hoog de laatste week. Nu ben ik al bekend met een te hoge hartslag, heb ik al sinds mijn geboorte, door een hersenbloeding die ik toen heb gehad maar hij is nu de hele tijd rond de 110 in rust :{ Terwijl hij normaal rond de 90 zit. Volgende week heb ik poli gesprek met mijn dokter, dus dan ga ik ff voor mediciatie er voor vragen, want heb er geen last van maar toch zit het me niet lekker.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_168107348
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 17:23 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Mooi dat de wond er mooi uit ziet. Hoe is het met de pijn?

Hier gaat het op zich wel, Alleen is mijn hartslag erg hoog de laatste week. Nu ben ik al bekend met een te hoge hartslag, heb ik al sinds mijn geboorte, door een hersenbloeding die ik toen heb gehad maar hij is nu de hele tijd rond de 110 in rust :{ Terwijl hij normaal rond de 90 zit. Volgende week heb ik poli gesprek met mijn dokter, dus dan ga ik ff voor mediciatie er voor vragen, want heb er geen last van maar toch zit het me niet lekker.
voel je je dan ook hele tijd opgefokt?
  vrijdag 13 januari 2017 @ 17:32:04 #289
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_168107357
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 17:31 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

voel je je dan ook hele tijd opgefokt?
Nee voel er niks van. (moet wel ff wennen aan je nieuwe nick haha :P)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_168107536
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 17:32 schreef LPFAN het volgende:

[..]

(moet wel ff wennen aan je nieuwe nick haha :P)
ik ook! Denk steeds dat iemand anders als laatste gereageert heeft als ik in AT kijk :D
  vrijdag 13 januari 2017 @ 17:43:09 #291
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_168107543
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 17:42 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ik ook! Denk steeds dat iemand anders gereageert heeft als ik in AT kijk :D
Hahah :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_168107692
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 17:42 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ik ook! Denk steeds dat iemand anders als laatste gereageert heeft als ik in AT kijk :D
Herkenbaar _O-

LPFAN, heb jij nog geen datum voor je operatie?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_168108113
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 17:23 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Mooi dat de wond er mooi uit ziet. Hoe is het met de pijn?

Hier gaat het op zich wel, Alleen is mijn hartslag erg hoog de laatste week. Nu ben ik al bekend met een te hoge hartslag, heb ik al sinds mijn geboorte, door een hersenbloeding die ik toen heb gehad maar hij is nu de hele tijd rond de 110 in rust :{ Terwijl hij normaal rond de 90 zit. Volgende week heb ik poli gesprek met mijn dokter, dus dan ga ik ff voor mediciatie er voor vragen, want heb er geen last van maar toch zit het me niet lekker.
Pijn valt mee. Echt heel erg mee. Ben maar een paar keer erdoor wakker geworden, ik kan er prima op lopen en als ik zit voel ik er helemaal niks van.

Wat naar voor je. Helpt het als je meer rust neemt?
Twiddel
  vrijdag 13 januari 2017 @ 18:27:06 #294
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_168108377
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 18:12 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Pijn valt mee. Echt heel erg mee. Ben maar een paar keer erdoor wakker geworden, ik kan er prima op lopen en als ik zit voel ik er helemaal niks van.

Wat naar voor je. Helpt het als je meer rust neemt?
Gelukkig!

Nee helpt niet, blijft hoog. Zakt hooguit naar 102 ofzo.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 14 januari 2017 @ 13:09:30 #295
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_168126992
Pffff harstslag was de hele tijd rond de 115 vandaag... Shunt sprong ook weer open daarom ;( Hopelijk krijg ik er medicatie voor donderdag.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_168157423
Ik ben heel blij met de tip van FANN. Gisteren veel kunnen doen. Voor het eerst in jaren rustig drie kwartier bij de kapper in de stoel gezeten, uniek.
Maar nu een dipje. Zal het gevolg zijn van toch over de grenzen gaan als ik minder pijn ervaar.

FANN ik kan je niet vaak genoeg bedanken, ondanks de slechte dag vandaag. :*
pi_168157450
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 13:10 schreef -sabine- het volgende:
Ik ben heel blij met de tip van FANN. Gisteren veel kunnen doen. Voor het eerst in jaren rustig drie kwartier bij de kapper in de stoel gezeten, uniek.
Maar nu een dipje. Zal het gevolg zijn van toch over de grenzen gaan als ik minder pijn ervaar.

FANN ik kan je niet vaak genoeg bedanken, ondanks de slechte dag vandaag. :*
*O*
  zondag 15 januari 2017 @ 13:30:58 #298
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_168158132
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 17:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Herkenbaar _O-

LPFAN, heb jij nog geen datum voor je operatie?
Sorry lees dit nu pas! Maar nee nog steeds niet.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_168164787
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 13:10 schreef -sabine- het volgende:
Ik ben heel blij met de tip van FANN. Gisteren veel kunnen doen. Voor het eerst in jaren rustig drie kwartier bij de kapper in de stoel gezeten, uniek.
Maar nu een dipje. Zal het gevolg zijn van toch over de grenzen gaan als ik minder pijn ervaar.

FANN ik kan je niet vaak genoeg bedanken, ondanks de slechte dag vandaag. :*
En ik ben héél blij met dit goed nieuws *O*
Wat een héérlijk gevoel moet dat zijn geweest! :D
Ik heb dat precies zó ervaren, van totaal uigeblust, uitgeput, futloos en moedeloos van al
die pijn en dat gedoe ineens weer van álles willen en steeds meer kunnen!

Ik heb soms niet eens meer tijd voor Fok :P

Maar inderdaad in het begin ga je soms over je grenzen heen en moet je weer even rust nemen :Y al die spieren moeten weer gaan werken en langzaam sterker worden. Hopenlijk gaat het
net als bij mij, steeds béter en béter....

Sabine ik ben reteblij voor je :*
pi_168164830
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 13:30 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Sorry lees dit nu pas! Maar nee nog steeds niet.
Da's ook wel klote, steeds dat wachten voor jou, Sterkte LPFAN en alle andere hier ook natuurlijk :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')