abonnement Unibet Coolblue
pi_167143861


Studenten staan er niet om bekend dat zij prinsen en prinsessen in de keuken zijn. Na een drukke dag vol college's, werkgroepprojecten en meer, volgt vaak een standaard, ongezonde en slappe hap.

Een pizzaatje uit de oven, een kroketje uit de muur of een smaakloze opwarmmaaltijd uit de diepvries. In studentenhuizen zal men maar op weinig eettafels een zelfbereide maaltijd met verse groenten en sappig vlees zien staan.

Herken jij jezelf in de bovenstaande omschrijving? Of kook jij als student juist iedere avond de sterren van de hemel voor jezelf en jouw studiegenoten?

Deel in dit topic jouw favoriete en goedkope studentenmaaltijdrecepten en vertel anderen over jouw vieste maaltijd ooit!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2016 15:01:11 ]
pi_167144001
Ik ben geen student, maar ik lees graag jullie makkelijke studentrecepten. _O_

Ik heb zelf wel iets wat je kei makkelijk kunt maken. Zalmpasta.

Je hebt nodig:
- Zalmsnippers http://www.ah.nl/producte(...)erookte-zalmsnippers
- Fusilli http://www.ah.nl/producten/product/wi62026/ah-fusilli
- En deze twee geweldig lekkere sauzen die je erbij doet _O_ (vaak 1+1 gratis): http://www.ah.nl/producte(...)aus-spinazie-ricotta en http://www.ah.nl/producte(...)e-pastasaus-formaggi

Heb ff geen foto, maar t is zo geweldig lekker _O_
(she/her)
  Forum Admin / PR dinsdag 6 december 2016 @ 15:20:55 #3
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_167144350
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 15:05 schreef Fylax het volgende:
Ik ben geen student, maar ik lees graag jullie makkelijke studentrecepten. _O_

Ik heb zelf wel iets wat je kei makkelijk kunt maken. Zalmpasta.

Je hebt nodig:
- Zalmsnippers http://www.ah.nl/producte(...)erookte-zalmsnippers
- Fusilli http://www.ah.nl/producten/product/wi62026/ah-fusilli