De 1735 in 2000 en het is officieel vertrouwelijk wat de reden was. Aangezien ik niet voor NS werk mag ik het zeggen. Het was omdat er een klein defect aan de loc was waardoor de boel uitbrandde toen er 15KV op de bovenleiding stond.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk. Ten eerste omdat er een overspanningsafleider op het dak zit, ten tweede omdat de in Venlo de schakeling van de bovenleiding bijna idiot-proof is.
Oei, een lek!quote:Op donderdag 8 december 2016 20:33 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
De 1735 in 2000 en het is officieel vertrouwelijk wat de reden was. Aangezien ik niet voor NS werk mag ik het zeggen. Het was omdat er een klein defect aan de loc was waardoor de boel uitbrandde toen er 15KV op de bovenleiding stond.
Locs 1742 en 1747 waren wel hersteld geweest als de NS er behoefte aan had gehad.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee nee, daar kom je niet mee weg hier!
In die categorie hou je 2 over dan, want de 1735 is dus geroosterd en bij de 1747 kwam het door de bovenleiding.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:58 schreef Duvel het volgende:
Het gaat me er meer om dat ze schijnbaar spontaan ontvlamd zijn.
Dat laatste ben ik wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 8 december 2016 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In die categorie hou je 2 over dan, want de 1735 is dus geroosterd en bij de 1747 kwam het door de bovenleiding.
Zijn die niet omgebouwd naar smalspoor?quote:Op vrijdag 9 december 2016 00:02 schreef ReisT het volgende:
Dat is wel Onverwacht. In impressie leken ze plannen te hebben om met Linten of iets soortgelijks te gaan rijden. Dat was blijkbaar te ambitieus.
Maar eh, waren er niet nog ergens in Zuid Amerika nog wat wadlopers over? Lijkt me toch dichterbij.
Ik kom na wat zoeken niet verder dan een paar nieuwsartikelenquote:Op vrijdag 9 december 2016 00:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik wel benieuwd naar.
Nee, er zijn wadlopers omgebouwd naar breedspoor. Maar lang niet allemaal voor zover ik weet. Het lijntje tussen Argentinië en Paraguay waar nu wadlopers rijden is normaalspoor.quote:Op vrijdag 9 december 2016 00:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zijn die niet omgebouwd naar smalspoor?
de interne nieuwsbrief die ik vandaag kreeg had het over Meiquote:Op donderdag 8 december 2016 16:47 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat is tijdelijk, maar hoe lang tijdelijk in dit geval gaat duren weet nog niemand.
Dat is volgens mij de datum dat er zonder overstap gereden wordt tussen Eindhoven en Den Haag. Eerder zal er dus al met overstap gereden kunnen worden.quote:Op vrijdag 9 december 2016 07:36 schreef b2py het volgende:
Dus het was eerst 'Direct na de werkzaamheden', toen 1 maart en nu mei?
Nu maken ze het me wel heel moeilijk om in discussie te gaan met James
Het schijnt dat Haarlem al volledig klaar is, dus dat zal het wel niet zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2016 09:21 schreef MTL het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de datum dat er zonder overstap gereden wordt tussen Eindhoven en Den Haag. Eerder zal er dus al met overstap gereden kunnen worden.
Iets met te weinig rijtuigen beschikbaar die al volledig aangepast zijn door late ILT goedkeuring van de modificaties (serie-ombouw kon pas na augustus gestart worden daardoor).
quote:Op vrijdag 9 december 2016 07:36 schreef b2py het volgende:
Dus het was eerst 'Direct na de werkzaamheden', toen 1 maart en nu mei?
Nu maken ze het me wel heel moeilijk om in discussie te gaan met James
En dat gaat voorlopig niet gebeuren aangezien Suriname praktisch bankroet is op het momentquote:Op vrijdag 9 december 2016 01:13 schreef ReisT het volgende:
[..]
Nee, er zijn wadlopers omgebouwd naar breedspoor. Maar lang niet allemaal voor zover ik weet. Het lijntje tussen Argentinië en Paraguay waar nu wadlopers rijden is normaalspoor.
Maar dat nog, die lijn in Suriname moet toch eerst nog aangelegd worden...
Onnen is ook al een flink eind op weg, dus ik gok dat het zit in de opleiding van de machinistenquote:Op vrijdag 9 december 2016 09:22 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Het schijnt dat Haarlem al volledig klaar is, dus dat zal het wel niet zijn.
Het gaat ook niet om Haarlem, maar om de modificaties in Onnen. Volwielen, fietsruimte, bagagerekken, enz.quote:Op vrijdag 9 december 2016 09:22 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Het schijnt dat Haarlem al volledig klaar is, dus dat zal het wel niet zijn.
twitter:IngeLengton twitterde op vrijdag 09-12-2016 om 13:50:58 ProRail is nu van ons allemaal https://t.co/CK9uqWIjFn reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |