Dús het is voor mij als eindgebruiker simpelweg niet af. Of is dat een rare observatie?quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:51 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is de opening van de terminal, de spullenboel daaronder heeft nog wel wat te doen
Station is af, infra bijnaquote:Op woensdag 7 december 2016 06:25 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dús het is voor mij als eindgebruiker simpelweg niet af. Of is dat een rare observatie?
Nee.quote:Op woensdag 7 december 2016 06:25 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dús het is voor mij als eindgebruiker simpelweg niet af. Of is dat een rare observatie?
En naar Emmen want de band met collega's van Arriva is belangrijkquote:Op woensdag 7 december 2016 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
"Dus als iemand vanuit Utrecht in Zwolle aankomt, moet hij meteen door kunnen naar bijvoorbeeld Groningen, Leeuwarden, Enschede en Deventer. Dat moet allemaal kloppen."
Ik denk dat we een belangrijk lek hiermee wel boven hebben
http://nos.nl/artikel/214(...)-windrichtingen.html
Heen net geen half uur, terug hebben we de 270 aangetikt en was t net geen 20 minuten...quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:40 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Hoelang duurde het ritje eigenlijk?
Maar het is niet af, ook bij zo'n opening staan er overal nog ladders en dingen en lopen er werklui en moeten er nog kabels afgemaakt worden. Zwolle werd geopend voordat de bankjes op de perrons en de wachthokken geplaatst waren. Dat is gewoon *niet* af.quote:
En ondertussen een stel klapjosti's op lijn 6 van de Parijse Metro ...quote:Op woensdag 7 december 2016 10:08 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Nog even een actueel prijslijstje van de hapjes in de TGV
[ afbeelding ]
Volgensmij is dat tussen (zonder op de kaart te kijken) Passy en Bir hakeim...quote:Op woensdag 7 december 2016 10:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En ondertussen een stel klapjosti's op lijn 6 van de Parijse Metro ...
http://www.dumpert.nl/med(...)et_een_uitzicht.html
Dat dacht ik dus ook al, te meer de Eiffeltoren vol in beeld is. Daarom had ik lijn 6 ook genoemd, terwijl dit niet bij de omschrijving van het idiote filmpje stond.quote:Op woensdag 7 december 2016 10:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Volgensmij is dat tussen (zonder op de kaart te kijken) Passy en Bir hakeim...
(En als dat goed is vraag i mij af waarom ik dat uberhaupt op kan dreunen )
Yep https://goo.gl/maps/LQGW3PYjuNzquote:Op woensdag 7 december 2016 10:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al, te meer de Eiffeltoren vol in beeld is. Daarom had ik lijn 6 ook genoemd, terwijl dit niet bij de omschrijving van het idiote filmpje stond.
ZO graag hoef ik dat ook weer niet te zien.quote:Op woensdag 7 december 2016 10:43 schreef Zelfscanner het volgende:
Live trouwen op UtrechtCS via Metro op Facebook nu
3,10 voor een kopje thee?quote:Op woensdag 7 december 2016 10:08 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Nog even een actueel prijslijstje van de hapjes in de TGV
[ afbeelding ]
thx! in cache lukt het ook btw.quote:Op woensdag 7 december 2016 03:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
NRC open ik altijd met incognito. Die 5 views zijn gewoon cookies.
Dat valt best mee eigenlijkquote:Op woensdag 7 december 2016 10:08 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Nog even een actueel prijslijstje van de hapjes in de TGV
[ afbeelding ]
Lekker Om welk materieel gaat het?quote:Op woensdag 7 december 2016 14:08 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Tweederde van deze treinen staan aan de kant wegens panne. Er zijn trajecten waar helemaal geen trein meer rijdt. Op de route van Chemnitz via Riesa naar Elsterwerda, weet de MRB zelfs geen vervangend busvervoer te regelen
http://www.mdr.de/sachsen(...)-zugverkehr-100.html
wow zo duur!!!!quote:Op woensdag 7 december 2016 10:08 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Nog even een actueel prijslijstje van de hapjes in de TGV
[ afbeelding ]
Alstom Coradia-Continentalquote:Op woensdag 7 december 2016 14:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lekker Om welk materieel gaat het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |