ik heb meer te doen met de mensen uit Zetten-Andelst of Hemmen-Dodewaard, eigenlijk..quote:Op zondag 11 december 2016 18:43 schreef dennistd het volgende:
Maar Arnhem-Nijmegen gaat uitlopen...
Gokje: er zijn wat monteurs van dat werk richting Driebergen gestuurd?
was dat niet dat treinstel waar de stroomafnemer kuren hadden en de deuren niet altijd vergrendelden? De trein moest steeds een reset krijgen.quote:Op zondag 11 december 2016 16:43 schreef ReisT het volgende:
Dat kost kennelijk te veel moeite.
Vanmiddag tussen Roermond en Maastricht. Meerdere keren lang stil gestaan onderweg (voor Echt, bij Sittard en in Bunde) en in Maastricht aangekomen op een kopspoortje terwijl we hadden moeten doorrijden Randwyck).
Maar dus geen enkele omroep daarover gehoord...
Daar is de trein zo'n beetje het enige vertierquote:Op zondag 11 december 2016 20:42 schreef greavy het volgende:
[..]
ik heb meer te doen met de mensen uit Zetten-Andelst of Hemmen-Dodewaard, eigenlijk..
Geen idee, maar het betreft dus een reis zonder ICE's met hun variabele prijzen en voorwaarden, maar alleen reguliere treinen waarvoor je volgens mij (wellicht afgezien van de korting) ook nog gewoon kaartjes uit de automaat kunt halen. Komt op mij over als een fout in de software.quote:Op zondag 11 december 2016 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er een antwoord denkbaar waar je genoegen mee zou nemen?
Maar dat is het nietquote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Geen idee, maar het betreft dus een reis zonder ICE's met hun variabele prijzen en voorwaarden, maar alleen reguliere treinen waarvoor je volgens mij (wellicht afgezien van de korting) ook nog gewoon kaartjes uit de automaat kunt halen. Komt op mij over als een fout in de software.
Weet je dat zeker? Als ik 1 station verder kies (Utrecht Lunetten), geeft hij wel weer een begrijpelijk tarief.quote:
Soms zijn die dingen onnavolgbaar.quote:Op zondag 11 december 2016 22:28 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Als ik 1 station verder kies (Utrecht Lunetten), geeft hij wel weer een begrijpelijk tarief.
Wat dan wel?quote:
Ja, we vertellen niet wat we gaan doen, maar neem je zwembroek meequote:Op maandag 12 december 2016 03:54 schreef Salatrel het volgende:
Na afloop krijgt iedereen een zakje snoep mee naar huis
Joepie, nog meer dingen om open te beuken omdat ze zo tergend langzaam openenquote:Op maandag 12 december 2016 07:54 schreef b2py het volgende:
Poortjes per heden gesloten te Utrecht Centraal
Dit soort dingen had dus twee jaar terug al ontdekt kunnen zijn, of in ieder geval ruim op tijd voordat de route via Dordrecht de nek om werd gedaaid.quote:De eerste tests waren inderdaad met de achterste loc gesleept. De testritten die nu gereden worden tussen Breda en Rotterdam Stadion rijden als het goed is ook in sandwich inmiddels.
Er zijn helaas wat complicaties: de infrastructuur lijkt niet helemaal goed te reageren op de negen rijtuigen en twee locs, dus tot Prorail inspectie heeft verricht aan alle 40 km/u wissels mogen de treinen slechts met 25 km/u door die wissels heen en moet ook de optreksnelheid begrensd worden.
Daarnaast geeft de aansluiting vanaf Breda naar de HSL (Zevenbergschehoek aansluiting) een uitdaging met de spanningssluis. Als je voor het eerste SMB (ERTMS/ETCS sein) stil moet staan omdat je nog even moet wachten op een Thalys, kom met deze treinlengte de fly-over met de spanningssluis niet meer over.
Ongetwijfeld zal het op papier geheel hebben geklopt tijdens het ontwerp, want volgens de specificaties mag de trein maximaal 400 meter zijn (twee Thalys/ICE of een Eurostar E320), maar met de 280 meter kan je dus in de praktijk al niet genoeg snelheid meer maken om de hele sliert over het dode punt van de fly-over heen te krijgen. We moeten nu dus, zodra we zien dat we de HSL nog niet geheel op mogen, direct stoppen voor de aansluiting en wachten tot de rijweg geheel over de fly-over ligt zodat er voldoende snelheid gemaakt kan worden.
Kortom: het testen gebeurd dus niet voor niets
Onfuckinggelofelijkquote:Op maandag 12 december 2016 08:09 schreef James1988 het volgende:
Van de buren:
[..]
Dit soort dingen had dus twee jaar terug al ontdekt kunnen zijn, of in ieder geval ruim op tijd voordat de route via Dordrecht de nek om werd gedaaid.
De incompetentie druipt er weer eens vanaf...
Ik ben niet de enige dus Ik wil gewoon in mijn tempo door kunnen blijven lopen, klap nu regelmatig tegen die deurtjes opquote:Op maandag 12 december 2016 08:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
Joepie, nog meer dingen om open te beuken omdat ze zo tergend langzaam openen
De workaround lijkt te worden "Als je geen rijweg krijgt voorbij de flyover, kom dan op de hoofdbaan tot stilstand en wacht tot je 'm krijgt."quote:
Grafdingen. Tijd voor de snijbrander!quote:Op maandag 12 december 2016 08:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige dus Ik wil gewoon in mijn tempo door kunnen blijven lopen, klap nu regelmatig tegen die deurtjes op
Die lui kunnen echt niet veel meer dan vingerverven of welquote:Op maandag 12 december 2016 08:09 schreef James1988 het volgende:
Van de buren:
[..]
Dit soort dingen had dus twee jaar terug al ontdekt kunnen zijn, of in ieder geval ruim op tijd voordat de route via Dordrecht de nek om werd gedaaid.
De incompetentie druipt er weer eens vanaf...
Ik dacht meer aan een telraam en wat opleiding voor die poppetjes.quote:Op maandag 12 december 2016 08:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die lui kunnen echt niet veel meer dan vingerverven of wel
6400 er bij als opduwloc?
Dat is wel een structurele oplossing ja maar daar los je dit geval niet snel mee opquote:Op maandag 12 december 2016 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een telraam en wat opleiding voor die poppetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |