0108daniel | dinsdag 6 december 2016 @ 13:44 |
Deze post is aangevuld op 04-12-2016 De makers van onder andere Rollercoaster Tycoon 3 en de uitbreidingspakketten voor Rollercoaster Tycoon 2, hebben een nieuwe game, Planet Coaster. Planet Coaster is sinds 17-11-2016 uit de beta en verkrijgbaar in de Steam shop. Releasetrailer Tutorial video's https://www.youtube.com/r(...)net+coaster+tutorial Filmpjes van het developmentteam Gamescom Streams Gameplay beelden: Een oudere vergelijking van de 3 pre-release coaster games. Screenshots van spelers: YouTubekanalen van spelers (alfabetisch) AdfoTV BdoubleO100 ChitChad Ctop DeekFTW DeLadysigner Docm77 Flabaliki Foxy Fern Geekism Keralis Laznye Nerd3 Northernlion Not So Leet Olli43 Rudi Rennkamel Sdanwolf Silvarret SPRidley De Steam Workshop Tienduizenden creaties kun je met één druk op de knop selecteren en terugvinden in je spel. Blader even en je vindt alles van hekjes tot attracties tot complete parken. http://steamcommunity.com/app/493340/workshop/ [ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 12-12-2016 13:45:58 ] | |
Luctor.et.Emergo | dinsdag 6 december 2016 @ 13:46 |
Nu al wachten op dlc? | |
mschol | dinsdag 6 december 2016 @ 14:05 |
huh? ow.. de tt tja, ze moetrn geld blijven verdienen | |
Luctor.et.Emergo | dinsdag 6 december 2016 @ 14:16 |
Er zou eerst toch nog een gratis attractie komen? | |
EnGCatjuh | dinsdag 6 december 2016 @ 14:24 |
Gratis DLC is toch ook DLC? | |
Luctor.et.Emergo | dinsdag 6 december 2016 @ 14:38 |
true. | |
mschol | dinsdag 6 december 2016 @ 14:41 |
15 decmber grote update met iig 1 gratis attractie | |
Luctor.et.Emergo | dinsdag 6 december 2016 @ 14:43 |
Ben benieuwd wat er nog meer komt bij die update. | |
renwan | dinsdag 6 december 2016 @ 14:43 |
Oké, ik heb weer "even" (anderhalf uur ) verder gespeeld. Nog geen idee wat ik nou eigenlijk aan het maken ben maar voor m'n eerste serieuze creatie ben ik er nog best tevreden mee. Frappant detail: de baan zelf is compleet mislukt maar ik concentreer me nu ook alleen maar even op thematisering | |
Luctor.et.Emergo | dinsdag 6 december 2016 @ 14:45 |
Ziet er mooi uit. | |
44rdbei | dinsdag 6 december 2016 @ 14:45 |
http://steamcommunity.com(...)l/289750474005973982 | |
hiddit | dinsdag 6 december 2016 @ 14:53 |
Free winter update? Dus we kunnen ook betaalde updates gaan verwachten | |
44rdbei | dinsdag 6 december 2016 @ 14:57 |
Dat deze gratis is zegt niks over de volgende updates maar ik verwacht het wel. In prinicpe hebben ze een goed werkend en compleet spel geleverd, dus extra geld rekenen voor uitbreidingen is niet onlogisch. Ik heb er ook niet zo'n probleem mee zolang de prijs kwaliteit verhouding klopt. | |
Luctor.et.Emergo | dinsdag 6 december 2016 @ 15:04 |
Precies dat heb ik ook. Vroeger had je ook expansions bij spellen, nu dlc. Alleen zijn sommige bedrijven daarin een beetje erg ver doorgeslagen, helaas. | |
mschol | dinsdag 6 december 2016 @ 15:13 |
daar is hwlwmaal niks mis mee, of wil je dat ze na een half jaar stoppen met updates omdat er geen geld meer is? | |
Gutanoth | dinsdag 6 december 2016 @ 15:15 |
Ik hoop wel dat eventuele mod support en custom scenario's toegevoegd worden als gratis update, voor de rest wil ik met alle liefde en plezier extra betalen | |
renwan | dinsdag 6 december 2016 @ 15:29 |
Ik ga maar eens beginnen aan hetgeen waar ik het meest tegenop zie, de triggerpoints instellen | |
Luctor.et.Emergo | dinsdag 6 december 2016 @ 15:48 |
succes. | |
Luctor.et.Emergo | dinsdag 6 december 2016 @ 15:54 |
Wel wat handige tips voor het bouwen. | |
renwan | dinsdag 6 december 2016 @ 18:26 |
Anderhalf uur en zo'n 24 triggers later heb ik alleen nog maar dit Het begint me nu wel op te vallen dat sommige objecten proberen te selecteren echt een verschrikking is, vooral kleinere in de buurt van grote | |
Luctor.et.Emergo | dinsdag 6 december 2016 @ 21:13 |
Net een uur bezig geweest met het maken van de achtbaan en vervolgens nog eens 2 uur bezig geweest om het kasteel verder af te maken. Ben wel redelijk tevreden met het eindresultaat: onride, tussen twee torens door. Naar boven met de chain lift met uitzicht op één van de kasteeltorens Het gevecht met de draak Vooraanzicht van het kasteel met de achtbaan En het kasteel gezien van de achterkant met de wachtrij. | |
lord_bono | dinsdag 6 december 2016 @ 21:58 |
Niks mis mee toch? De Rollercoaster Tycoon delen hadden ook allemaal een betaalde uitbreiding, als we zoiets mogen verwachten als betaalde dlc, betaal ik daar graag voor. | |
hiddit | dinsdag 6 december 2016 @ 22:21 |
Zo lang ze met maar niet gaan uitmelken en de prijs kwaliteit verhouding prima is. Vind ik het ook geen probleem, maar vind het wel beetje opvallend dat er zo expliciet word gesproken over een Free update. Ik vind het meer dan logisch dat zeker laat zeggen het eerste half uur gewoon geupdate word zonder dat er betaald voor hoeft te worden, om bugs enzo er uit te halen. | |
mschol | dinsdag 6 december 2016 @ 23:14 |
patches zijn gratis, een update (= extra content) niet perse | |
Danny | woensdag 7 december 2016 @ 07:26 |
Geen winterthema? Toch winterthema! | |
EnGCatjuh | woensdag 7 december 2016 @ 08:49 |
Kan je ze niet allebei selecteren en de grote dan de-selecteren? | |
Luctor.et.Emergo | woensdag 7 december 2016 @ 08:58 |
Ik maakte gisteren nog een fout. Gelukkig kon ik het ongedaan maken. Ik had de draak aangeklikt en toen op verwijderen gedrukt. Echter omdat de draak onderdeel uitmaakte van het gebouw, verwijderde ie ook gelijk het hele kasteel. Ik keek echt zo: NEE Gelukkig met Ctrl + Z behield ik het kasteel. | |
mschol | woensdag 7 december 2016 @ 09:12 |
hoe heb je daar al 24 triggers in zitten? je weet toch wel dat je meerdere acties aan 1 trigger kan hangen? (en vervolgens een delay kan instellen) [ Bericht 4% gewijzigd door mschol op 07-12-2016 12:58:14 ] | |
jogy | woensdag 7 december 2016 @ 14:39 |
Fuck it, ik ga nu gewoon eerst even googlen naar pretpark mappen zodat ik een beetje kan zien hoe het normaal gedaan wordt voor ik mijn park verder uitbreid. Ik heb nu 3 attracties al een stuk verder uit elkaar gezet en dat werkt ook wel goed maar dan moet ik wel meer gaan klootviolen met scenery. Het begint bijna op werk te lijken . . | |
mschol | woensdag 7 december 2016 @ 14:44 |
kijk eens bij disneylandparis.com,volgens mij hebben zij ook een plattegrond online staan anders kan ik er wel 1 oppikken en een foto plaatsen | |
jogy | woensdag 7 december 2016 @ 14:45 |
Deze is ook wel leuk: http://www.wdwinfo.com/maps/MK.htm . | |
mschol | woensdag 7 december 2016 @ 14:46 |
en de ideeën die je in zo'n park opdoet | |
Luctor.et.Emergo | woensdag 7 december 2016 @ 14:46 |
Zeg je baan op. | |
Luctor.et.Emergo | woensdag 7 december 2016 @ 14:48 |
Ik had altijd op het moment dat ik weer eens naar een pretpark geweest was, had ik daarna altijd weer zin om rct te spelen. | |
mschol | woensdag 7 december 2016 @ 14:53 |
ik niet eigenlijk wel wat ideeen voor dlc, o.a.: parades, park shows, meerdere rijen voor 1 attractie (zodat tegelijkertijd 2 bootjes gevuld kunnen worden) | |
Civilian | woensdag 7 december 2016 @ 14:57 |
Ik zou 't ook wel wat leuker/realistischer vinden dat de wachtrij bij coasters doorgetrokken wordt tot aan de hekjes Nu mogen alleen de personen doorlopen die als eerstvolgende in de karretjes mogen. De rest staat nogsteeds te wachten bij de "hoofd"ingang | |
mschol | woensdag 7 december 2016 @ 15:10 |
dat werkt bij heel veel attracties zo heb ik het idee, stukje "orde" maar ook veiligheid | |
Luctor.et.Emergo | woensdag 7 december 2016 @ 15:10 |
Dat zou wel een goede toevoeging zijn en daarnaast dat bij de river rapids dat ze eerder uitstappen. Waarschijnlijk bij de log flume ook. | |
mschol | woensdag 7 december 2016 @ 15:13 |
draaiwnd platform om in te stappen (a la waterbaan efteling) coasters die een stukje in het water mogen (a la vliegende hollander) resizen van scenery objecten | |
Luctor.et.Emergo | woensdag 7 december 2016 @ 15:33 |
Helemaal eens. Daarnaast ook dat de river rapids een bredere baan hebben (a la o.a. De Efteling), dat bootjes elkaar in kunnen halen. | |
Civilian | woensdag 7 december 2016 @ 15:49 |
Kvind 't wel grappig om te zien dat veel mensen die rapids als een achtbaan bouwen. Erg hoog de lucht en en drops van heb ik jou daar Zo heb ik die attractie nooit gezien eigenlijk | |
mschol | woensdag 7 december 2016 @ 15:50 |
alles om die mensen te kunnen verzuipen toch? | |
Komakie | woensdag 7 december 2016 @ 16:33 |
Wat ik vroeger met Rollercoaster Tycoon altijd deed was het nabouwen van achtbanen. Je hebt www.rcdb.com. Daar kun je ongelooflijk veel rollercoasters vinden met veel foto's erbij. Dan die proberen na te bouwen | |
Luctor.et.Emergo | woensdag 7 december 2016 @ 18:17 |
Inderdaad. Moet zeggen dat ik dat in rct ook altijd deed eigenlijk. | |
JochemP | woensdag 7 december 2016 @ 20:15 |
Waarom kan ik dit niet | |
Danny | woensdag 7 december 2016 @ 20:32 |
jezus fucking christus | |
Luctor.et.Emergo | woensdag 7 december 2016 @ 21:26 |
Hoe heeft hij dat gemaakt. Dat is echt knap. Ik wil, denk ik niet eens weten hoelang hij daar over gedaan heeft. | |
#ANONIEM | woensdag 7 december 2016 @ 21:43 |
wauw | |
Danny | woensdag 7 december 2016 @ 21:49 |
De twee beelden buiten en dat beest op de sarcofaag zijn zo te zien volledig van aarde gesculpt. De hyrogliefen op de muur zijn met de vormen gemaakt die net 1 pixel door een muur komen, vervolgens goudkleurig gemaakt. En verder gewoon een bestaande ride nabouwen. Daarmee zeg ik hoe het gedaan is, niet dat ik dat zou kunnen | |
Luctor.et.Emergo | woensdag 7 december 2016 @ 22:24 |
Ik dacht al dat die beelden uit aarde gesculptuurd waren. Ik ga maar niet eens proberen het te maken. | |
Luctor.et.Emergo | woensdag 7 december 2016 @ 22:26 |
Bo had het in de livestream van vandaag nog even kort over een meet in De Efteling in 2017. Maar verder geen details. | |
mschol | woensdag 7 december 2016 @ 23:08 |
fuck it, ik geef het op en ga wel weer prutsen in rct. [ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 08-12-2016 08:39:23 ] | |
Scharrel-hagelslag | donderdag 8 december 2016 @ 07:36 |
Pfff ik twijfel nog of ik het spel zal kopen. Niet omdat het me niet vet lijkt....maar omdat ik niet zeker weet of het mijn laptop het aan kan. Daarbij ben ik eeeeeerg bang dat het zoooooveel tijd van me gaat kosten | |
mschol | donderdag 8 december 2016 @ 08:39 |
dat laatste is toch niet erg? | |
Civilian | donderdag 8 december 2016 @ 09:08 |
Mn post op het PC Forum, over de ongelijke entrance/exit heeft wel een kleine discussie gestart https://forums.planetcoas(...)f-ride-entrance-exit | |
Luctor.et.Emergo | donderdag 8 december 2016 @ 09:20 |
Dit is wel iets om eens uit te proberen.
| |
bagpiper001 | donderdag 8 december 2016 @ 09:38 |
Daar hoef je niet bang voor te zijn, dat gaat gewoon gebeuren | |
Scharrel-hagelslag | donderdag 8 december 2016 @ 09:55 |
Haha nou ja...Er is een kleine onderweg....ik speel ook nog 3 andere browser games en heb een PS4 met BF1....dus ....dan wordt het wel krap haha. | |
Luctor.et.Emergo | donderdag 8 december 2016 @ 09:59 |
Daar mee stoppen. En die kleine zal de eerste maanden toch voornamelijk door je vrouw/vriendin onderhouden (moeten) worden. | |
Civilian | donderdag 8 december 2016 @ 11:48 |
Ja, er zijn ook screenshots toegevoegd waar dat is gedaan en dat werkt ook wel. Maar het lelijke probleem is er nog wel | |
Luctor.et.Emergo | donderdag 8 december 2016 @ 11:50 |
Ja, dat zag ik inderdaad, nadat ik het gepost had. In mijn achtbaan, heb ik het pad ook op 4 wijd gezet. | |
mschol | donderdag 8 december 2016 @ 11:50 |
andere oplossing die geplaatst is is werken met platte daken als laatste stuk.. | |
Luctor.et.Emergo | donderdag 8 december 2016 @ 11:52 |
'oplossing' die kan is het gebouw iets verder uitbreiden, zodat de ingang niet direct aan de buitenkant van het pand zit. | |
renwan | donderdag 8 december 2016 @ 12:43 |
Hee ik zei toch al dat het mijn eerste poging was? Daarbij ben ik in dit soort dingen licht autistisch, wil pas dat effecten klaar zijn als de hele trein langs is enzo, zicht moet overal hetzelfde zijn En ik kwam pas achter die delay toen ik alles ingesteld had | |
Luctor.et.Emergo | donderdag 8 december 2016 @ 14:55 |
Hij heeft er 30+ uur aan gewerkt. | |
Divje | donderdag 8 december 2016 @ 15:47 |
Maar dan heb je ook wat | |
Luctor.et.Emergo | donderdag 8 december 2016 @ 16:56 |
Ja, dat wel inderdaad. | |
Luctor.et.Emergo | donderdag 8 december 2016 @ 17:33 |
Ik heb mijn kasteel nog een beetje aangepast,maar nu wil ik het geheel (achtbaan + kasteel) als één blueprint opslaan, maar hoe moet dat? | |
mschol | donderdag 8 december 2016 @ 22:13 |
rechtsonderin de multiselect tool gebruiken | |
Luctor.et.Emergo | donderdag 8 december 2016 @ 23:08 |
Thanks ga morgen kijken. | |
renwan | vrijdag 9 december 2016 @ 08:31 |
Zat ik gisteren ook mee te rommelen, uiteindelijk gelukt maar terraforming wordt niet opgeslagen is me opgevallen | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 9 december 2016 @ 08:45 |
Nee, dat klopt inderdaad. Nu is mijn voordeel, dat ik in mijn park nog helemaal niets met tarraforming gedaan heb. | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 9 december 2016 @ 16:37 |
Het is gelukt. | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 9 december 2016 @ 16:45 |
Reactie van DeLadysigner
| |
renwan | vrijdag 9 december 2016 @ 21:07 |
Ik heb maar even een kort filmpje van mijn creatie gemaakt, denk dat het zo wel af is. De baan zelf stelt niet veel voor, in RCT 2 wist ik redelijk ingeschat welke hoogte welke snelheid zou zijn maar daar moet ik hier duidelijk nog aan wennen Maar ach, als je het een een familie achtbaan noemt kan het er nog wel mee door vind ik. Big Thunder Mountain vind ik qua achtbaan zelf ook een rukbaan | |
Danny | vrijdag 9 december 2016 @ 21:38 |
Hier nog wat handige tips: | |
Danny | vrijdag 9 december 2016 @ 21:40 |
Ik vind 'm best wel oké hoor | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 9 december 2016 @ 22:10 |
Is best leuk. | |
JochemP | vrijdag 9 december 2016 @ 23:39 |
Gaaf gedaan! | |
Jerruh | zaterdag 10 december 2016 @ 00:03 |
Zo, even een avondje gefrustreerd lopen uitproberen, begin van houten station voor mijn achtbaan is er in ieder geval | |
renwan | zaterdag 10 december 2016 @ 03:29 |
Dank dank Ik mis wel nog een optie voor onride muziek moet ik zeggen, dat had de boel net een beetje meer afgemaakt. | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 10 december 2016 @ 06:42 |
Hoe bedoel je? Die is er toch gewoon? | |
renwan | zaterdag 10 december 2016 @ 08:04 |
Ohja? Ben nu aan het werk, zal er vanmiddag eens naar kijken. | |
Danny | zaterdag 10 december 2016 @ 09:00 |
Je kunt zelfs gewoon je eigen mp3's erin frotten (hoewel je dan wel een probleem met youtube kunt krijgen. Je wilt geen copyright strikes natuurlijk) | |
renwan | zaterdag 10 december 2016 @ 09:26 |
Ik doel wel op echt muziek die alleen in de trein te horen is, niet omgevingsmuziek ofzo. Zou helemaal mooi zijn als je een start en stoppunt in zou kunnen stellen van wanneer de muziek moet spelen en stoppen en al helemaal als je per rit verschillende nummers in kan stellen. Maar nu ben ik vast te veeleisend | |
Asschen_sukar | zaterdag 10 december 2016 @ 10:11 |
Speakers langs de baan met triggerpoints, zou dat werken? | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 10 december 2016 @ 10:36 |
Daar kan je volgens mij alleen geen eigen mp3tjes voor instellen. | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 10 december 2016 @ 10:36 |
muziek die je instelt bij je achtbaan hoor je ook tijdens het ritje. | |
renwan | zaterdag 10 december 2016 @ 11:28 |
Maar daar ligt het probleem voor mij dus, ik wil in het station andere muziek dan tijdens de rit. Eerste wat ik ook dacht maar inderdaad wat hieronder staat
| |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 10 december 2016 @ 11:53 |
Maar ik heb wel een Youtube-filmpje gezien van iemand die dat wel voor elkaar hebben gekregen. Ik weet alleen niet meer wie en weet ook niet hoe ze dat gedaan hadden. | |
renwan | zaterdag 10 december 2016 @ 12:22 |
Ik heb even rondgegoogled en het is wel iets waar veel om gevraagd wordt, ze zullen het uiteindelijk vast wel erin doen. Niemand die trouwens de muziek van mijn baan herkende? | |
Danny | zaterdag 10 december 2016 @ 12:38 |
Ik dacht BTTF3 erin te herkennen, maar wist 't niet zeker | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 10 december 2016 @ 12:39 |
Ik had geen geluid toen ik het afspeelde, dus nee. | |
b0ef | zaterdag 10 december 2016 @ 13:17 |
Zijn er hier mensen die PlanetCoaster op een laptop spelen? Mijn laptop heeft z'n beste tijd gehad, aangezien ik hem ook voor school gebruik moet ik langzaam gaan kijken naar een nieuwe. Dan wil ik eigenlijk meteen een waar ik PlanetCoaster op kan draaien Iemand hier ervaring mee of tips? | |
Moira | zaterdag 10 december 2016 @ 13:23 |
Ik denk dat je dan echt een game-laptop moet hebben met een goede grafische kaart. Ik heb er verder niet veel verstand van, maar zou er dan wel op letten dat 'ie deze specs heeft: https://planetcoasterclub.nl/info/requirements.php Ik had 'm zelf ook graag op m'n laptop willen draaien maar dat kan 'ie echt niet aan. Heb 'm op de PC van m'n vriend gedownload | |
renwan | zaterdag 10 december 2016 @ 13:44 |
Het was een gedeelte van de OST van A Million Ways To Die In The West | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 10 december 2016 @ 14:33 |
Ik speel het zelf op een laptop, hierbij staat het wel allemaal op low, heb het niet getest als ik zaken hoger zet hoe het dan allemaal loopt. Misschien wel eens doen. | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 10 december 2016 @ 14:34 |
Tweede achtbaan in mijn park. Heb nu het idee om een ruimte achtbaan te maken, maar ik weet nog niet welke achtbaansoort ik er voor zal gaan gebruiken. | |
lord_bono | zaterdag 10 december 2016 @ 15:41 |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 10 december 2016 @ 16:29 |
| |
44rdbei | zaterdag 10 december 2016 @ 17:21 |
De basis voor mijn kasteel staat | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 10 december 2016 @ 18:11 |
Ziet er een stuk mooier uit dan de mijne. | |
44rdbei | zaterdag 10 december 2016 @ 19:31 |
Die pak ik maar als compliment dan | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 10 december 2016 @ 19:41 |
Ja, zo was het wel bedoeld. | |
JochemP | zaterdag 10 december 2016 @ 20:25 |
Echt alles wat ik bouw wordt automatisch gewoon een kubus | |
Civilian | zaterdag 10 december 2016 @ 21:04 |
Herkenbaar Tijdens het bouwen denk ik "dit wordt vet!" en dan ben ik klaar, kijk ik er naar en dan is 't | |
JochemP | zaterdag 10 december 2016 @ 22:09 |
Eindelijk iets gebouwd waar ik wel redelijk tevreden mee ben. Zonder blueprints | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 10 december 2016 @ 22:27 |
Mooi gedaan. | |
Civilian | zaterdag 10 december 2016 @ 22:55 |
Rollercoaster in aanbouw | |
44rdbei | zaterdag 10 december 2016 @ 22:59 |
| |
Sejt | zondag 11 december 2016 @ 11:05 |
Fantastische theming is er toch mogelijk zeg. | |
b0ef | zondag 11 december 2016 @ 11:55 |
Speel je dan op een gamelaptop of 'normale' laptop als ik vragen mag? | |
Luctor.et.Emergo | zondag 11 december 2016 @ 12:49 |
soort gamelaptop, i7-core, 8GB RAM, GT750M | |
44rdbei | zondag 11 december 2016 @ 13:12 |
Die blueprint limit is irritant, nu moet ik het kasteel in stukken hakken voor ik het kan exporteren | |
Luctor.et.Emergo | zondag 11 december 2016 @ 13:26 |
Zit je boven de 2000 stuks dan? | |
44rdbei | zondag 11 december 2016 @ 15:15 |
Ja, inclusief buitenmuur kwam ik op 5000. als ik die eraf haal hou ik 2500 over. Ik heb nu ook de torens eraf gehaald dan zit ik 1950. Het is wel weer extra werk maar ja. | |
Luctor.et.Emergo | zondag 11 december 2016 @ 15:19 |
oh wow. | |
44rdbei | zondag 11 december 2016 @ 15:21 |
Het gaat harder dan je denkt, je moet er echt op letten. | |
mschol | zondag 11 december 2016 @ 22:31 |
spotted myself | |
renwan | zondag 11 december 2016 @ 22:52 |
Nieuw projectje: Laatste was dus een leuk probeersel maar nu ga ik het echte werk proberen. Dat lange stuk op het einde wil ik gebruiken als darkride stukje overigens dus vandaar zo'n lang stuk met transportbanden | |
Godshand | zondag 11 december 2016 @ 23:43 |
Civilian | zondag 11 december 2016 @ 23:56 |
De moed en motivatie zakt me altijd een beetje in de schoenen bij dat soort filmpjes Ik kom niet verder dan een blokkendoos | |
Godshand | maandag 12 december 2016 @ 00:14 |
Ik moet het spel nog halen. Het is allemaal wel mooie oogsnoep. Rollercoaster Tycoon World is ook sinds kort gereleased maar die heeft meer graphics zoals RCT 3 | |
mschol | maandag 12 december 2016 @ 00:28 |
je fear en excitement zullen daar behoorlijk van dalen.. | |
renwan | maandag 12 december 2016 @ 04:59 |
Daar heb ik nogal maling aan | |
Luctor.et.Emergo | maandag 12 december 2016 @ 08:26 |
Dat probleem herken ik wel, ja. Heb een hele leuke achtbaan gemaakt. Maar de lift en eerste bocht zijn niet spannend genoeg waardoor de score van rond de 9-10 excitement helemaal teniet gedaan wordt. | |
Asschen_sukar | maandag 12 december 2016 @ 08:50 |
Stukje boosten voor die bocht? En de lift is klote ja. Jammer dat je geen turbo lift hebt voor iets meer spanning. | |
mschol | maandag 12 december 2016 @ 09:47 |
daarom kleine drop het station uit, en kleine drop je ketting uit, de bocht in | |
Luctor.et.Emergo | maandag 12 december 2016 @ 10:08 |
Misschien de snelheid naar maximaal zetten van de lift . Misschien dat dat helpt. Zal morgen eens kijken. Er zitten geen boosters op de achtbaan die ik aangelegd heb. | |
Luctor.et.Emergo | maandag 12 december 2016 @ 10:09 |
kleine drop voor de bocht heb ik al gedaan. | |
renwan | maandag 12 december 2016 @ 11:09 |
Ik moet nog tot 15:38 werken maar heb nu alweer zin om verder te spelen, best ernstig | |
Jerruh | maandag 12 december 2016 @ 12:05 |
Echt he, dat aftellen wanneer je weer wil gaan klooien! Te herkenbaar . Ik zit behoorlijk te pielen met een houten station voor mijn achtbaan. Ik wilde eigenlijk niet teveel Noors gaan doen maar op een of andere manier begint het steeds meer een Walhalla-fest te worden. | |
jogy | maandag 12 december 2016 @ 14:24 |
Hm, jou begin ik ook al te haten met je mooie ontwerpen en shit . ( ) Anyway, ik ben nu bezig om eerst het park ontwerp te maken en die dan erna te vullen mijn centerpiece heb ik al gemaakt met de terrein tools . Enkel muurdeeltje om de schaal te laten zien. | |
Civilian | maandag 12 december 2016 @ 15:13 |
Nice ^^ | |
jogy | dinsdag 13 december 2016 @ 10:00 |
Ik heb nu een blueprint gemaakt om een pad over het water te transformeren in een houten brug . | |
Luctor.et.Emergo | dinsdag 13 december 2016 @ 11:12 |
Laat zien. | |
jogy | dinsdag 13 december 2016 @ 11:17 |
Zodra ik thuis ben gooi ik het wel online. Op zich best simpel gedaan. Gemaakt voor 6 meter wijd rechtdoor. Een paal aan elke kant met een gedraaide trap erin en houten planken tot aan het eind van de trap zodat je het achter elkaar kan zetten en met minimaal gezeur ook gedraaid (naar beneden en naar boven). Moet je alleen wel de brugvariant van het pad wel zonder leuningen instellen. Oh en geen bochten maken want dat mag je zelf uitzoeken . | |
jogy | dinsdag 13 december 2016 @ 21:09 |
Werkt het best met sandpath, die heeft houten zijkanten. http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=817776494 [ Bericht 16% gewijzigd door jogy op 13-12-2016 21:15:58 ] | |
Luctor.et.Emergo | dinsdag 13 december 2016 @ 21:32 |
Mooi gemaakt. | |
hiddit | dinsdag 13 december 2016 @ 21:33 |
Ziet er goed uit | |
jogy | dinsdag 13 december 2016 @ 21:34 |
Het is nog steeds wel klotewerk maar een stuk minder . | |
mschol | woensdag 14 december 2016 @ 00:32 |
renwan | woensdag 14 december 2016 @ 02:58 |
Tof dat iemand het kan maken maar dit vind ik wel een gevalletje teveel vrije tijd hoor Van mij mogen ze trouwens ook wel de restricties per terrein weghalen, als ik in een alpine park een stukje met rode rotsen wil maken wil ik dit ook kunnen doen | |
Asschen_sukar | woensdag 14 december 2016 @ 07:19 |
WTF Alleen al de hoeveelheid triggers die erin zitten, wat een werk. Idioot goed gemaakt die coaster. Zwaar jaloers nu. | |
Luctor.et.Emergo | woensdag 14 december 2016 @ 08:25 |
Zal vanavond eens kijken. | |
mschol | woensdag 14 december 2016 @ 11:03 |
eens zitten spelen met in hoe ver je precies kan met het verbergen van het standaard station (nu gefocust op het gedeelte bij de track): | |
mschol | woensdag 14 december 2016 @ 11:05 |
| |
Luctor.et.Emergo | woensdag 14 december 2016 @ 11:34 |
Dan kan ik vanavond dus niet zelf gaan spelen. Bo | |
bagpiper001 | woensdag 14 december 2016 @ 12:20 |
Waar halen de mensen de inspiratie vandaan vraag ik me dan toch af. | |
davedavy | woensdag 14 december 2016 @ 12:56 |
Degene die dit heeft gemaakt zat waarschijnlijk zelf in een andere wereld | |
mschol | woensdag 14 december 2016 @ 13:12 |
vooral ook de tijd.. als ik zie hoeveel tijd het mij kost om een stuk station een beetje fatsoenlijk te verbergen onder scenery.. (zie eerder geplaatste screenshot) ander prutseltje van mij: helaas ziet de achterkant er zo uit: [ Bericht 9% gewijzigd door mschol op 14-12-2016 14:15:14 ] | |
jogy | woensdag 14 december 2016 @ 14:32 |
Die achterkant vind ik alleszins meevallen, ik heb hetzelfde prutsel gedaan maar dan met hout, was ook wel geinig. Beetje Wild West achtig. | |
mschol | woensdag 14 december 2016 @ 20:05 |
Bumper Cars 7(!) nieuwe shops | |
hiddit | woensdag 14 december 2016 @ 20:11 |
winter is coming | |
mschol | woensdag 14 december 2016 @ 20:12 |
yes it is: | |
hiddit | woensdag 14 december 2016 @ 20:24 |
price sync voor de shops love it | |
mschol | woensdag 14 december 2016 @ 20:26 |
ze luisteren echt en dat in een gratis update.. | |
44rdbei | woensdag 14 december 2016 @ 22:10 |
Dit spel kost zoveel tijd. | |
44rdbei | woensdag 14 december 2016 @ 22:13 |
Ik heb vanavond niet alles kunnen kijken, maar wat ik heb gezien van de winter update ziet er heel mooi uit | |
Luctor.et.Emergo | woensdag 14 december 2016 @ 22:21 |
Ik ben gewoon helemaal vergeten te kijken. | |
Luctor.et.Emergo | woensdag 14 december 2016 @ 22:22 |
Maar het ziet er wel mooi uit. | |
mschol | woensdag 14 december 2016 @ 22:22 |
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=804902620 van een tweaker | |
44rdbei | woensdag 14 december 2016 @ 22:57 |
Thanks | |
lord_bono | donderdag 15 december 2016 @ 09:36 |
Voor de mensen die terug willen kijken | |
bagpiper001 | donderdag 15 december 2016 @ 11:08 |
Toen hij Sync-prices liet zien, was ik verkocht, update is geslaagd wat mij betreft | |
44rdbei | donderdag 15 december 2016 @ 22:26 |
op 47:31 kunnen ze een custom sneeuwpop maken... Waarom zie ik die objecten niet in mijn game? | |
44rdbei | donderdag 15 december 2016 @ 22:47 |
oh... blijkbaar had ik de game gestart voordat de update klaar was | |
mschol | donderdag 15 december 2016 @ 22:55 |
| |
44rdbei | donderdag 15 december 2016 @ 22:58 |
Was een beetje verwarrend want sommige dingen waren wel al gedownload. | |
mschol | donderdag 15 december 2016 @ 23:06 |
dat is wel heel vreemd.. normaal gesproken houd steam het runnen van een game tegen tot de update helemaal binnen is en geinstalleerd is | |
44rdbei | donderdag 15 december 2016 @ 23:09 |
Dit had ik inderdaad ook verwacht, maar blijkbaar download hij op de achtergrond. maar ja, ik heb nu geen tijd meer. Ik ga zaterdag wel beginnen met het winter park | |
Luctor.et.Emergo | donderdag 15 december 2016 @ 23:10 |
| |
Civilian | vrijdag 16 december 2016 @ 13:07 |
Bo met een bril kreeg ik toch wel een iets minder stijfje van hoor. | |
mschol | vrijdag 16 december 2016 @ 13:50 |
bo met of zonder bril | |
0108daniel | zaterdag 17 december 2016 @ 17:49 |
Feitelijk is het geen 'custom' maar gewoon de objecten die in het spel zitten. Het is wachten totdat mensen de custom objecten zelf kunnen maken en kunnen toevoegen in het spel | |
44rdbei | zondag 18 december 2016 @ 13:10 |
Ik vind dit wel custom genoeg eigelijk, Ik ga toch niet met Blender of 3d Max aan de gang. Daar heb ik echt de tijd en het geduld niet voor. | |
over_hedge | zondag 18 december 2016 @ 19:39 |
WIP van vandaag moet nog een hoop details toevoegen, en variatie in de huisjes aanbrengen. maar begint ergens op te lijken [ Bericht 32% gewijzigd door over_hedge op 18-12-2016 19:53:11 ] | |
mschol | zondag 18 december 2016 @ 20:04 |
die laatste | |
Danny | maandag 19 december 2016 @ 14:37 |
Planet Coaster/Elite Livestream voor goed doel | |
Jerruh | maandag 19 december 2016 @ 17:18 |
Station van de houten achtbaan is redelijk ver af, nu themagebiedje maken! | |
Peejtur | zaterdag 24 december 2016 @ 15:50 |
Sinds vanmiddag dit spel ook. Ook even 2 uur gelijk doorgespeeld. Wel even wennen qua besturing maar oww wat gaaf gemaakt. | |
mschol | zaterdag 24 december 2016 @ 17:21 |
nice | |
Civilian | vrijdag 30 december 2016 @ 14:03 |
Wat is dit topic ineens doodgeslagen spelen we niet meer? | |
dimmak | vrijdag 30 december 2016 @ 15:03 |
Sommige mensen hebben andere prioriteiten rond deze tijd. | |
Morri2 | vrijdag 30 december 2016 @ 22:20 |
Het spel kost inderdaad wel heel veel tijd. Je start het op, je speelt, je kijkt op de klok en tot je schrik is de hele avond weg. Hele weekenden zijn op deze manier al weggesmolten. Volgende week voor mij weer | |
renwan | zaterdag 31 december 2016 @ 03:48 |
Ik speel nog wel af en toe maar moet eerlijk zeggen dat ik het spel wel een beetje beperkt vind als je (zoals ik) niet heel creatief bent. Met RCT2 vond ik het allemaal toch wat uitgebreider | |
Civilian | zaterdag 31 december 2016 @ 11:07 |
Dat herken ik wel hoor heb 't zelf ook al 2 weken niet meer aangeraakt omdat ik ondertussen iets heb gevonden wat ik leuker vind. 't is wel een compleet ander spel dan PC, maar ik hoef me in ieder geval niet beperkt te voelen door mijn gebrek aan creativiteit | |
Divje | zaterdag 31 december 2016 @ 18:29 |
Morri2 | zondag 1 januari 2017 @ 13:15 |
Hoe heeft hij/zij dat in godsnaam gedaan? | |
Fred | zondag 1 januari 2017 @ 15:15 |
| |
0108daniel | zondag 1 januari 2017 @ 23:50 |
Iemand enig idee hoe je eigen effecten dmv een foto kan toevoegen? In RCT3 kon je een billboard met een eigen afbeelding plaatsen. Zit deze optie niet in Planet Coaster? Weet er iemand al meer over de optie om ook je eigen muziek/sound effecten toe te voegen wanneer een karretje voorbij rijd de trigger geactiveerd word? Op de forums van Planet Coaster blijft het nogal stil. | |
JochemP | donderdag 5 januari 2017 @ 16:48 |
| |
renwan | donderdag 5 januari 2017 @ 16:59 |
Kan beide niet | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 14 januari 2017 @ 16:24 |
In mijn park bezig met een Western thema gebied. Vooralsnog enkel nog maar wat huisjes gemaakt. En net voordat ik afsloot nog wat gebouwtjes e.d. uit de workshop gedownload, dus de volgende keer die erin zetten, zal het gebied gelijk een stuk mooier van worden. | |
Bosjetulpen | dinsdag 17 januari 2017 @ 11:23 |
Ik ben nog steeds aan het twijfelen....canyourunit zegt dat dit spel niet draait op mijn laptop, maar als ik dan de minimale eigen van het spel vergelijk met die van mijn laptop, komen ze wel overeen. Ter vergelijk, Cities skylines draait wel op mijn laptop, al krijgt ie wel moeite met een stad van boven de 70.000, dan duurt het langer eer er een dag voorbij is. Wat denken jullie? | |
dimmak | dinsdag 17 januari 2017 @ 11:29 |
Kun je het gewoon niet proberen? Bij Steam kun je toch ook je geld terug krijgen binnen zoveel uur? | |
Civilian | dinsdag 17 januari 2017 @ 11:49 |
Binnen 2 weken nadat je hem gekocht hebt en je minder dan 2 uur gespeeld hebt. | |
Bosjetulpen | dinsdag 17 januari 2017 @ 17:41 |
Oh echt? Da's mooi, dan ga ik daar eens naar kijken. | |
Luctor.et.Emergo | zaterdag 21 januari 2017 @ 17:58 |
En? | |
Bosjetulpen | zondag 22 januari 2017 @ 20:05 |
Hij draait, alleen het geluid hapert soms, maar dat is niet zo'n ramp. En het laden van de menu's van attracties en winkels duurt soms wat langer. Het is alleen nog niet zo dat ik meteen verslaafd ben aan het spel, wat dat betreft valt het een beetje tegen, maar misschien moet ik de slag nog te pakken krijgen. Het bouwen van achtbanen vind ik niet per se het leukste, dus ik moet mn draai nog een beetje vinden denk ik. | |
Godshand | zondag 22 januari 2017 @ 20:52 |
Planet Coaster gekocht Kan helaas pas morgen downloaden, ben nu niet thuis, en hier een vuurmuur | |
Godshand | zondag 22 januari 2017 @ 20:53 |
wat zijn je specs? | |
0108daniel | maandag 23 januari 2017 @ 13:41 |
Op welke kwaliteit speel je het spel? anders de graphics wat lager zetten. | |
Bosjetulpen | maandag 23 januari 2017 @ 14:02 |
Het gaat om deze laptop; http://shop.lenovo.com/us(...)0-70/#tab-tech_specs Graphics zou ik inderdaad nog wel wat lager kunnen zetten, maar ik vind het nog niet echt nodig. | |
Godshand | maandag 23 januari 2017 @ 14:34 |
Zit er die RadeOn in of die Intel? Heb je i3,i5 of i7 CPU? | |
Bosjetulpen | maandag 23 januari 2017 @ 14:44 |
Dan hebben we het over de processor? Want dan vind ik dit; intel core i7-4510u cpu @ 2.00ghz 2.60ghz | |
Civilian | maandag 23 januari 2017 @ 15:58 |
Die processor is niet zo heel best | |
Bosjetulpen | maandag 23 januari 2017 @ 16:00 |
Nou, goed genoeg, want het werkt laptops in een redelijke prijsklasse zijn nou ook weer echt geschikt om op te gamen he... | |
Godshand | maandag 23 januari 2017 @ 17:07 |
De ene is de processor, de andere de grafische chip. Je kon kiezen uit een laptop met Intel grafische chip of RadeON van ATI (volgens dat spec lijstje, want dat lijstje is niet alleen voor 1 (EEN) model bedoeld, maar alle mogelijke 9 varianten). Die laatste van ATI is beter voor spellen | |
Bosjetulpen | maandag 23 januari 2017 @ 17:13 |
Aha. Geen idee, geen verstand van ook. Ik moest er een kopen, want de vorige ging stuk, en ik wilde een iets beter dan de vorige die rond de 400,- waren. En dat merk ik verder wel, want hij is nu geloof ik 3 jaar oud, en eigenlijk nog geen achteruitgang. Zeker niet sinds ik laatst het stof eruit heb gehaald. Dus tot zo ver prima. En dat er dan nog een spel op draait maakt het extra leuk natuurlijk. Maar, nu we het er toch over hebben, als ik er wel last van krijg, kan ik die andere grafische kaart er dan alsnog in (laten) zetten? | |
Civilian | maandag 23 januari 2017 @ 17:19 |
Bij zo'n goedkope laptop, gok ik van niet. Zit allemaal op 't moederbord gesoldeerd. En als je dat zou willen vervangen, kan je beter een nieuwe laptop kopen | |
Bosjetulpen | maandag 23 januari 2017 @ 17:23 |
Maar dit is toch niet een goedkope laptop? Alles is relatief natuurlijk, maar 700,- vind ik nou ook weer niet echt goedkoop, toch? | |
Godshand | dinsdag 24 januari 2017 @ 00:48 |
Echte gaming laptops zijn >1500¤ Maar ik heb Planet Coaster geïnstalleerd, draait als een zonnetje Nu heb ik nog geen volledige scenery en honderden mensen lopen dus kijken hoe het dan draait. Een ding waar ik mij aan ergerde: heb een custom achtbaan proberen te maken, wis ik per ongeluk het station. Nieuwe voor in de plaats maar dan krijg ik hem niet meer verbonden met de baan die er ligt. Bekende bug? | |
Bosjetulpen | dinsdag 24 januari 2017 @ 10:31 |
Jaaaa maar ik heb dan ook geen gaming laptop ;-) Misschien kun je op autoconnect klikken? Ik had gisteren ook iets waardoor dat niet lukte, toen stond daar in het middel geen baandeel waar je op kon klikken, geen autoconnect, maar iets anders. Toen ik er op klikte ging het wel. Ik miste toen net een mini stukje inderdaad. | |
Godshand | dinsdag 24 januari 2017 @ 11:12 |
Ohja, grafische kaarten kan je niet in een laptop stoppen. Als je wil weten welke grafische chip je hebt, na opstarten Windows rechter muisknop op het bureau blad klikken-> beeldscherm instellingen in het menu klikken. Maar waarschijnlijk zie je al in het menutje een Nvidia Physx optie of een ATI Control Panel optie als je een van die chips hebt. Heb je die nooit, zie je welke chip je hebt in het beeldscherm instellingen menu. Binnenkort ga ik maar een nieuwe poging voor de baan proberen | |
Peejtur | dinsdag 24 januari 2017 @ 11:55 |
ctrl z kun je stap terug doen en dan is hij er weer. | |
Luctor.et.Emergo | dinsdag 24 januari 2017 @ 12:42 |
Waarschijnlijk alleen nu niet meer. Maar kan je je station dan niet meer opnieuw bouwen? | |
Peejtur | dinsdag 24 januari 2017 @ 12:44 |
Ja sorry. Alleen op het moment van iets doen wat je niet wilde kun je herstellen. [ Bericht 0% gewijzigd door Peejtur op 24-01-2017 22:16:46 ] | |
mschol | dinsdag 24 januari 2017 @ 14:14 |
dat kan wel, al luistert dat vaak erg nauw ivm terrein | |
Sjouveur | dinsdag 7 februari 2017 @ 14:13 |
Ik heb na een drukke maand het spel weer eens aangeslingerd en een nieuwe achtbaan gemaakt. Ik heb er eens een Youtube video van gemaakt, al loopt die niet op 60fps omdat mijn park wat aan de grote kant is geworden. Ik heb nog niet veel ervaring met het bouwen van achtbanen, maar ik heb het idee dat deze best geslaagd is http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=855887164 Hij kan nog wel wat smoother op sommige plekken, maar ik krijg dat niet echt voor elkaar. Dat komt ding ik omdat ik her en der standaard elementen (zoals loopings) gebruik die je achteraf niet echt kan aanpassen. | |
Luctor.et.Emergo | dinsdag 7 februari 2017 @ 19:07 |
Mooie achtbaan en ook mooi gethematiseerd. | |
Luctor.et.Emergo | donderdag 23 februari 2017 @ 16:36 |
Er is een datum voor de Planet Coaster Community Meet in De Efteling. | |
renwan | dinsdag 21 maart 2017 @ 19:38 |
Die triggers instellen is echt belachelijk veel werk soms, net ruim 2 uur bezig geweest voor een paar triggers die hooguit 20 seconden iets doen Die lampen zijn zo verdomd veel werk [ Bericht 54% gewijzigd door renwan op 21-03-2017 19:45:10 ] | |
Luctor.et.Emergo | woensdag 22 maart 2017 @ 09:30 |
Je was in ieder geval van de straat. | |
Godshand | woensdag 22 maart 2017 @ 10:55 |
Ok, ik kap weer met dit spel. Denk dat ik alleen van anderen ga downloaden, deze bv: Is er trouwens een Star-Wars mod pack oid? | |
0108daniel | donderdag 6 april 2017 @ 13:31 |
Er is weer veel nieuwe content van Planet Coaster 1.2 onthuld. Door de hoeveelheid hebben ze lang niet alles kunnen laten zien, maar dit werd o.a. onthuld/getoond: - 2 soorten beveiligingscamera's die je ook kunt bedienen, een eigen naam kunt geven en kunt kleuren. Deze hebben invloed op je bezoekers en het aantal zakkenrollers, vandalisme en hoeveelheid afval buiten de afvaltonnen. - Beveiliger. - 2 nieuwe soorten bezoekers (vandalen en zakkenrollers). - Nieuwe beveiligingsmanagement tabs in de interface met bijbehorende statistieken. - Je kunt bezoekers uit het park laten zetten en alles dat je beslist heeft weer invloed op je parkratings en inkomen. - 3 nieuwe achtbanen. - 3 nieuwe flatrides. - Go-karts. - 3 nieuwe scenario's. - 4000 pieces blueprints - Hitboxes van rides, coasters en scernay zijn apart uit te schakelen zodat je scenery tegen je attracties aan kunt bouwen. - Nieuwe achtbaan blueprints - Nieuwe Giga supports - Dueling coasters en tracked rides zijn mogelijk tot 5 stuks tegelijk. Het type maakt niet uit, je kunt dus alles combineren - Veel nieuwe scenery - Nieuwe geanimeerde coaster deuren - Nieuwe triggered geluiden - Verbeterde / snellere interface en zoekmogelijkheid - Nieuwe flycamera die te bedienen is met een controller - De prestige van attracties is herzien en beter gebalanceerd En er komt nog meer dat a.s. dinsdag te zien is bij de lancering. Nog steeds niet mogelijk om je eigen custom geluidseffecten te gebruiken als trigger frown Dit heeft grote invloed op het spannender maken van je attractie tijdens een onride | |
mschol | donderdag 6 april 2017 @ 13:33 |
hitboxes uitschakelen is wel tof, dat creeert nog veel meer opties om een attractie helemaal af te werken | |
lord_bono | woensdag 26 april 2017 @ 11:43 |
Cheats: Controllable Go-Karts: Bollard (Naam Go-Kart attractie) Super Go-Kart: Andy Chappell (Guest) Low Friction Rollercoasters: James Taylor (Guest) No Friction Rollercoasters: Andy Fletcher (Guest) Controllable First Person camera view: TegidCam (Guest&Staff) Increase Crime rate: David Getley (Staff) Extreme Security?: Lockettman (Staff) Make everyone puke: McLinthe (Shop) https://forums.planetcoas(...)t-Coaster-Cheat-Day! [ Bericht 14% gewijzigd door lord_bono op 26-04-2017 21:22:36 ] | |
Godshand | woensdag 26 april 2017 @ 21:35 |
Hm, binnenkort die update maar binnen hengelen en die coole Go-Kart cheat activeren | |
mschol | zaterdag 13 mei 2017 @ 10:46 |
https://www.humblebundle.(...),GCBJ,3M8ZZ8,1P2JS,1 planet coaster voor 25 euro.. schakelen de cheats de achievements uit? (voor zover dat van belang is?) de enige waarbij zeker de achievements niet uitgeschakeld worden is die go kart cheat.. daar is namelijk een achievement voor.. oh.. hier werken ze gewoon niet [ Bericht 42% gewijzigd door mschol op 13-05-2017 13:07:53 ] | |
renwan | dinsdag 13 juni 2017 @ 19:27 |
27 Juni in de zomerupdate | |
0108daniel | woensdag 14 juni 2017 @ 00:03 |
Nog eventjes geduld! | |
mschol | woensdag 14 juni 2017 @ 10:24 |
prima gratis updates tot nu toe, benieuwd wanneer de eerste betaalde dlc eraankomt | |
hiddit | woensdag 14 juni 2017 @ 10:36 |
Ik hoop dat ze updates gewoon gratis houden en dan DLC gaan maken met wat extra dingen. Maar denk dat dit zoon beetje de laatste update is waar dingen gratis aan toegevoegd worden want zag dat er wel nadruk lag op free update en kan me zo even niet herinneren dat het eerder ook zo was. | |
mschol | woensdag 14 juni 2017 @ 11:13 |
ik denk dat ze minder groot worden: wel fixes, maar geen gratis attracties.. beetje zoals cities skylines dat doet | |
bjorntju | woensdag 14 juni 2017 @ 12:47 |
Heb niet echt problemen met betaalde DLC als er maar toffe en voldoende content in zit. Zal graag een DLC willen zien zoals de Soaked expansion van RCT3! | |
hiddit | woensdag 14 juni 2017 @ 14:44 |
dat denk ik ook jaa als de kwaliteit prijs verhouden goed is dan hoeft dat zeker geen probleem te zijn. hoop inderdaad weer mooie water parken te maken | |
0108daniel | donderdag 15 juni 2017 @ 12:13 |
Waarom zit er nou nog steeds niet in dat je triggers met je eigen muziek/effecten kan gebruiken? Dit is een groot gemis voor veel attracties. Er zijn wel triggers met effecten maar dat zijn de standaard effecten die er al inzitten. Je kan via speakers wel eigen muziek toevoegen maar dat zijn dan weer geen triggers.... | |
Luctor.et.Emergo | vrijdag 16 juni 2017 @ 08:36 |
Dacht dat dat met de summer update wel mogelijk zou moeten worden. Of ik moet het verkeerd gehoord hebben. | |
0108daniel | vrijdag 16 juni 2017 @ 13:40 |
Dat zou echt geweldig zijn! Want door je eigen muziek en effecten heeft een achtbaan pas echt de sfeer bij een gethematiseerde attractie. | |
0108daniel | zaterdag 24 juni 2017 @ 20:05 |
27 juni komt de zomer update met inderdaad de trigger speaker + vele extra's | |
Bas_Verstappen | zondag 25 juni 2017 @ 09:42 |
Wanneer komt die volgende update? Was een tijdje klaar met dit spel maar denk dat ik hem maar weer ga spelen om ff met vuurwerk te kloten | |
mschol | zondag 25 juni 2017 @ 10:05 |
lees je het topic niet even snel door? het staat 1 post boven je | |
Bas_Verstappen | zondag 25 juni 2017 @ 10:06 |
oeps ja sorry ik reageer soms iets te snel Alleen kut dat 't spel nog steeds denuvo heeft want 't is al lang gecrackt en door die kut denuvo kan je geen mods krijgen toch? | |
mschol | zondag 25 juni 2017 @ 10:18 |
2 losstaande zaken: denuvo is er tegen piraterij en last heb je er niet van. (Behalve misschien een piraat, maarja dat boeit mij niet) mods worden gewoon (nog) niet ondersteund officieel, het is hun eigen engine (dus niet out-of-the-box support voor zoals bij Unity) en er is geen toolkit voor vrijgegeven. het schijnt wel te kunnen als je maar wat technische know-how hebt van binare bestanden en hoe dat te bewerken, vermoedelijk is dat teveel werk voor een game die al heel veel biedt | |
Bas_Verstappen | zondag 25 juni 2017 @ 10:19 |
Ik meende ergens gelezen te hebben dat denuvo je ervan weerhoudt om bestanden aan te passen (hetgeen modden is) en sinds het gecrackt is zouden ze het er gewoon af moeten halen want blijkbaar heb je er niks aan maar moderne devs kennende zullen ze t er wel ophouden zodat ze 10 extra sales hebben voor die mensen die te dom zijn om te piraten | |
mschol | zondag 25 juni 2017 @ 10:23 |
in dit geval is het een anti-tamper protection: het beschermt het rommelen met de DRM (steam) zelf, dus niet gelijk alle bestanden ze moeten niks he En uiteraard houden ze het erop, het voegt voor de legale gebruikers niks extra toe en het kost hun alleen extra geld (meer piraten) | |
Scharrel-hagelslag | maandag 26 juni 2017 @ 09:46 |
Hmm ben al heel lang aan het twijfelen of ik de game moet aanschaffen. Is het te vergelijken met RCT? Ben nu beetje RCT touch aan het spelen (uiteraard niet te vergelijken) maar het bouwen van de achtbanen en zo...het kriebelt wel en het blijft gaaf. | |
ThePlaneteer | maandag 26 juni 2017 @ 13:41 |
Mwah het is van de makers van RCT maar dit is veel geavanceerder. Meer 3D Park Build Simulator dan een echte RCT waar je opdrachtne moet halen in parken. In mijn ogen dan. | |
0108daniel | dinsdag 27 juni 2017 @ 15:58 |
Ennnn de update is te downloaden | |
mschol | dinsdag 27 juni 2017 @ 16:45 |
hmm, steam gaat nog niet updaten -hmm- hij is al geupdate? [ Bericht 3% gewijzigd door mschol op 27-06-2017 16:56:48 ] | |
0108daniel | dinsdag 27 juni 2017 @ 17:04 |
Ik heb de update al gespeeld | |
mschol | dinsdag 27 juni 2017 @ 17:07 |
mja de update stond niet (meer) in steam bij mij, maar heb ook gewoon vuurwerk enzo.. | |
renwan | dinsdag 27 juni 2017 @ 21:12 |
Heb vanmiddag even snel gekeken maar merkte al wel dat hetzelfde "probleem" als in RCT3 weer aanwezig is. Het vuurwerk schiet dusdanig hoog dat je het overzicht moeilijk houdt. Nu maar eens even kijken wat de mogelijkheden allemaal zijn | |
0108daniel | dinsdag 27 juni 2017 @ 21:15 |
Oplossing daarvoor kan zijn het vuurwerk ver genoeg in de grond duwen dat het niet zover boven de grond uitschiet. | |
renwan | dinsdag 27 juni 2017 @ 21:48 |
Mja ik ga er nog naar kijken, heb nu geen tijd meer want zo nachtdienst Net wel even met fonteinen en de sequencer zitten spelen en ik snap er werkelijk waar geen fuck van | |
0108daniel | woensdag 28 juni 2017 @ 00:24 |
Zucht.... wachtte ik zo lang op de triggered custom speaker. Nu is die er en bevat het een bug waardoor custom effecten niet gebruikt kunnen worden XD | |
0108daniel | woensdag 28 juni 2017 @ 17:53 |
Nieuwe update Update Notes 1.3.1 General Tweaks Disabled the playback button on the Display Sequencer, if you cannot afford the entire display Bug Fixes Fixed an issue where the default colour for Fairytale Castle pieces, including windows, doors and roofing were coming through black Display Speakers can now be renamed via the Display Sequencer UI Fixed an issue where parks and blueprints could not be uploaded to the Steam Workshop The Viper One no longer has an invisible loop section Triggered Speakers now continue to play user content after their content is previewed Video Billboards now play content the first time when selected while editing a building The Confetti Cannon will now fire its effect correctly at 2x and 5x speeds The status of Video Billboards is now update on Park Management screen Guests now properly fill out rows on the Power Up coaster The customisable flags now have proper names General stability fixes and improvements | |
mschol | woensdag 28 juni 2017 @ 19:12 |
nog steeds ruimschoots mijn ¤70 waard geweest (en met elke update is dat alleen maar meer geworden ) | |
mschol | zaterdag 1 juli 2017 @ 16:41 |
tegengekomen via tweakers: (niet mijn vuurwerk show dus) | |
Luctor.et.Emergo | zondag 2 juli 2017 @ 11:21 |
Gisteren naar Planet Coaster community meet in De Efteling geweest. En op de foto gegaan met Bo en Ed. | |
0108daniel | zondag 2 juli 2017 @ 11:48 |
Jup was heel gezellig! Leuk om Bo ook eens in het echt te zien ipv via een scherm Heb ook nog een handtekening gekregen. | |
Luctor.et.Emergo | zondag 2 juli 2017 @ 12:05 |
Was zeker heel gezellig. Ik vond het leuk om iedereen eens in het echt gezien te hebben. lucky bastard. | |
mschol | zondag 2 juli 2017 @ 12:08 |
dat was gister? | |
Luctor.et.Emergo | zondag 2 juli 2017 @ 12:08 |
| |
mschol | zondag 2 juli 2017 @ 12:37 |
ergens wel een slechte dag om te kiezen met symbolica die open ging... zal wel afgeladen zijn geweest | |
Luctor.et.Emergo | zondag 2 juli 2017 @ 12:54 |
Het viel mee, Symbolica was gedurende de dag meestal 70-80 minuten wachttijd, overige attracties maximaal een half uur. | |
mschol | zondag 2 juli 2017 @ 17:02 |
nieuws zei 2,5 uur wachten.. de waarheid zal wel ergens er tussen liggen.. | |
Luctor.et.Emergo | zondag 2 juli 2017 @ 17:41 |
Waarschijnlijk wel. | |
Sjors_Peter | zondag 2 juli 2017 @ 17:52 |
Dat zijn die van die officiële streams? | |
Luctor.et.Emergo | zondag 2 juli 2017 @ 19:33 |
ja. | |
mschol | woensdag 12 juli 2017 @ 11:30 |
dit wist ik niet | |
icecreamfarmer_NL | woensdag 12 juli 2017 @ 13:08 |
Handig maar waarom maken ze de objecten uberhaupt niet solid. E mbt het vuurwerk wat voor invloed heeft dat op de gasten? | |
icecreamfarmer_NL | donderdag 13 juli 2017 @ 22:28 |
Overigens hoe bestuur je die security camera's? Ik kan alleen inzoomen ze reageren verders op niets. | |
Luctor.et.Emergo | donderdag 13 juli 2017 @ 22:48 |
Kan je inzoomen met die dingen? | |
0108daniel | vrijdag 14 juli 2017 @ 00:41 |
De T toets indrukken en dan met de muis draaien. En als dat niet werkt de middelste muisknop ingedrukt houden en draaien met de muis. | |
icecreamfarmer_NL | vrijdag 14 juli 2017 @ 13:13 |
Yep scrolwiel. | |
0108daniel | zaterdag 22 juli 2017 @ 12:44 |
Er is een nieuwe update uitgekomen + 3 DLC's. Bevat 1 nieuwe flatride en 1 coaster. Daarnaast diverse fixes en 3 DLC's voor de go-karts met scenery. Happy Friday coaster friends! Along with our awesome announcement regarding brand new paid content featuring Planet Coaster Construction Kits for Back To The Future™, Knight Rider™, and The Munsters®, comes Update 1.3.3! There are multiple fixes for ride, scenery, and UI bugs that you have reported (thank you!), as well as a new ride and a new coaster for everyone to enjoy! The Coriolis is an exciting ride with its classic styling and painted panels, it truly combines action with aesthetics. Four-seat cars are connected to a central hub and move independently while the entire ride spins and tilts for extra thrills. The Manic Mouse coaster offers tight, unbanked bends that generate high lateral g-forces. Cars have a free spin feature which allows cars to twirl as they travel; use bunny hops for short bursts of airtime. Have a look at the complete list of tweaks below: New Rides [LIST] • Coriolis - This exciting ride, usually found in travelling fairs, can be enjoyed by children, adults and teens. Boasting classic styling and elegantly painted panels, the Coriolis combines exhilarating action with beautiful aesthetics. The ride consists of several four-seat cars, connected by arms to a central hub, each of which can move independently. While the arms spin, the entire ride can tilt for extra thrills. [/LIST] New Coasters [LIST] • Manic Mouse - Coasters don't have to take up a lot of space to offer thrills. ‘Wild Mouse’ coasters delight passengers with tight, unbanked bends that, when taken at moderate speed, generate high lateral g-forces. Cars also have a 'free spin' feature, locked and unlocked at various points along the track, that allows cars to twirl as they travel. The coaster also features bunny hops for short bursts of airtime. [/LIST] New Content [LIST] • Added support for DLC scenery and rides • "Back to the Future™ Time Machine Construction Kit" now available • "Knight Rider™ KITT Construction Kit" now available • "Munsters® Munster Koach Construction Kit" pack now available [/LIST] Coaster Blueprints [LIST] • 'Hoax' - Power Up coaster blueprint • 'Woodfalls' - Gnarler coaster blueprint • 'Wrangler' - Viper One coaster blueprint • 'Mousey Antics' - Manic Mouse coaster blueprint [/LIST] Scenery [LIST] • Added 'Snap Point Placement' option when moving items, which will use snap points of the object if it has them • Added snap points to 'Basic Burger Bottom', 'Basic Burger Patty', 'Basic Burger Veg' and 'Basic Burger Top' scenery items • Added snap points to 'Ice Cream Cone', 'Ice Cream Scoop' and 'Ice Cream Sauce' scenery items [/LIST] UI [LIST] • Improved notifications for ineffective rides and stalls [/LIST] Ride/Coaster Bug Fixes [LIST] • Stopped the Mechanic sliding about when inspecting a ride [/LIST] Scenery Bug Fixes [LIST] • Updated the Dragon Lamp thumbnail to better represent the scenery item • Custom biomes are no longer completely black on lower graphics settings • Fixed the terrain displaying as black when using Custom Biomes with low quality graphics presets • Fixed an issue where the link between Triggered Speakers and their parent would be lost • Flood Lights in blueprints no longer provide only white light [/LIST] UI Bug Fixes [LIST] • Fixed an issue where locked Display Sequencers would not allow you to view their Display Cameras • Improved the filters for terrain paint styles in the Custom Biome screen [/LIST] Hi everyone, As we briefly mentioned in one of our development updates a few months ago, we have been gearing up for our first optional paid content launch. Now we’re excited to tell you what it’s all about! As of today, we’ve added three new downloadable content packs for Planet Coaster, featuring the DeLorean Time Machine from Back to the Future, the K.I.T.T. and K.A.R.R. vehicles from Knight Rider, and the Munster Koach and DRAG-U-LA vehicles from The Munsters. Each of these kits include special themed karts and components for your Go-Karts, as well as different scaled pieces for you to construct creatively (specific info below)! Each kit also contains the ready-made blueprint for the vehicle specific to that content pack. Please note that each Construction Kit is completely optional for you to purchase! We’d love to see them appear in the game to see what you can do with them, and you will be supporting the Frontier team with the development of Planet Coaster. The kits are available now and sold separately on both Steam and the Frontier store for £1.99 ($2.99, ¤2.99)* each. See below for details on what each kit includes! Back to the Future™: [list]• Miniature DeLorean Time Machine kart for Go-Karts • 1:1:2 scale scenery pieces [list]• Original 1985 DeLorean Time Machine vehicle • 2015 DeLorean Time Machine vehicle with Mr. Fusion and hover wheels • 1955 DeLorean Time Machine vehicle with hood circuits and white tires • 1885 DeLorean Time Machine vehicle with hood circuits and train wheels[/list] • 1:1:8 scale construction set which is a ten-piece building set for the DeLorean Time Machine • Back to the Future™ backlit logo sign • ‘88MPH’ flame trail FX piece • Flux Capacitor electrical effect[/list] Knight Rider™: [list] • Miniature K.I.T.T. kart for Go-Karts • 1:1:2 scale scenery pieces [list]• K.I.T.T. vehicle • Super Pursuit K.I.T.T. vehicle • K.A.R.R. vehicle[/list] • 1:1:8 scale construction set which is a six-piece building set for the K.I.T.T., Super Pursuit K.I.T.T., and K.A.R.R. vehicles • Knight Rider™ backlit logo sign • Special explosion effect • 2x bullet impact effect[/list] The Munsters®: [list]• Miniature Munster Koach kart for Go-Karts • 1:1:2 scale scenery pieces [list]• Munster Koach vehicle • DRAG-U-LA vehicle[/list] • 1:1:8 scale construction set which is a 27-piece building set for the Munster Koach and DRAG-U-LA vehicles • The Munsters® backlit logo sign • Spooky green mist effect • Bat confetti effect[/list] How will it work? If you do not want to purchase any additional content, that’s fine! You’ll be able to toggle them on or off by using the ‘lock button’ right next to the in-game search bar. Any items on the Steam Workshop that feature paid content items will be marked with a special tag; if you own the same content items as the Workshop item, you’ll be able to place and interact with that blueprint as you would normally. If you do not own the same content items, you can still subscribe to that blueprint, but you will not be able to place it in your park – it will give an ‘obstructed’ notification as well as a warning that the item you’ve selected included DLC content. The same happens with entire parks that contain additional content; upon opening the park, you will get an in-game notification that tells you this park contains DLC items. You can ignore the notification and fly through the park as you normally would, but any paid content will be locked for you and it won’t function within the park unless you have the correct kit purchased. | |
mschol | zondag 23 juli 2017 @ 10:05 |
woa | |
hiddit | dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:16 |
De eerste betaalde DLC is uit http://store.steampowered(...),HYWN,4MRROQ,1VF09,1 http://email-planetcoaster.com/3F35-HYWN-974MRROQ15/cr.aspx
| |
mschol | dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:22 |
die waren 22 juli al beschikbaar | |
hiddit | dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:45 |
ahaa ik kreeg net de mail. heb het eerder nog niet gezien. | |
lord_bono | dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:49 |
Holy shit | |
mschol | dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:54 |
ze zijn idd wat laat met mails verzenden | |
bitterbal | zondag 6 augustus 2017 @ 12:08 |
Ik wil dit spel zo graag spelen maar dan moet ik een nieuwe pc kopen en ze zijn zo duur | |
Godshand | dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:44 |
Het spel of de pc? Tegenwoordig heb je 2ehands wel een goede pc, na een upgrade met goede videokaart helemaal. | |
Black-Hole | woensdag 9 augustus 2017 @ 12:02 |
Eindelijk een park waar ik echt tevreden mee ben na zoveel keer opnieuw gestart te zijn... | |
hiddit | woensdag 9 augustus 2017 @ 12:16 |
Ziet er goed uit | |
Black-Hole | woensdag 9 augustus 2017 @ 15:28 |
Thnx! | |
mschol | woensdag 9 augustus 2017 @ 15:44 |
more awesome pics | |
bitterbal | donderdag 10 augustus 2017 @ 13:03 |
De pc. Gaat denk ik wel richting de duizend toch? | |
Godshand | donderdag 10 augustus 2017 @ 14:08 |
Welnee Voor 500¤ heb je al een goede 2e hands, zeker als je nog een goede monitor hebt liggen | |
bitterbal | donderdag 10 augustus 2017 @ 14:26 |
Via marktplaatst ofzo? Het punt is ook dat ik er echt geen helemaal verstand van heb. | |
Godshand | donderdag 10 augustus 2017 @ 15:22 |
Ja. Of zelfs via tweakers.net kan je je al een beetje orienteren... Zoals dit: https://tweakers.net/revi(...)dgetgamesysteem.html | |
bitterbal | donderdag 10 augustus 2017 @ 15:26 |
Ik zal het ff doorlezen, hoop dat ik het begrijp. Heb al een topic geopend voor hulp DIG / n00b zoekt nieuwe pc. | |
bitterbal | dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:14 |
Ik heb het spel Alleen geen inspiratie. | |
mschol | dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:19 |
maak drievliet na? | |
jogy | woensdag 16 augustus 2017 @ 09:33 |
Same here . Zodra ik een spel in mijn klauwen heb met totale creatieve vrijheid komt er altijd stront uit mijn vingers, ik kan er niet veel mee . | |
Qunix | dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:09 |
Dit mag gewoon een keiharde schop krijgen. | |
Rianne84 | donderdag 23 november 2017 @ 13:22 |
55% korting bij steam | |
mschol | donderdag 23 november 2017 @ 13:28 |
met mijn gtx1080 ben ik weer ready to rumble op 3 schermen |