abonnement Unibet Coolblue
pi_167141758


Deze post is aangevuld op 04-12-2016

De makers van onder andere Rollercoaster Tycoon 3 en de uitbreidingspakketten voor Rollercoaster Tycoon 2, hebben een nieuwe game, Planet Coaster. Planet Coaster is sinds 17-11-2016 uit de beta en verkrijgbaar in de Steam shop.

Releasetrailer

Tutorial video's
https://www.youtube.com/r(...)net+coaster+tutorial

Filmpjes van het developmentteam
Gamescom Streams


SPOILER: Alle sneltoetsen in het spel (met dank aan Gutanoth)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gameplay beelden:

Een oudere vergelijking van de 3 pre-release coaster games.

Screenshots van spelers:



SPOILER: Een van de bijzondere dingen van dit spel is dat je elk gebouw, stukje voor stukje, naar je eigen smaak kan bouwen. De eerste spelers vinden dat helemaal geweldig en zijn massaal belachelijke toiletten aan het bouwen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTubekanalen van spelers (alfabetisch)
AdfoTV
BdoubleO100
ChitChad
Ctop
DeekFTW
DeLadysigner
Docm77
Flabaliki
Foxy Fern
Geekism
Keralis
Laznye
Nerd3
Northernlion
Not So Leet
Olli43
Rudi Rennkamel
Sdanwolf
Silvarret
SPRidley

De Steam Workshop
Tienduizenden creaties kun je met één druk op de knop selecteren en terugvinden in je spel. Blader even en je vindt alles van hekjes tot attracties tot complete parken.
http://steamcommunity.com/app/493340/workshop/

[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 12-12-2016 13:45:58 ]
  dinsdag 6 december 2016 @ 13:46:48 #2
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167141809
Nu al wachten op dlc? :X
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167142326
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 december 2016 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu al wachten op dlc? :X
huh?


ow.. de tt

tja, ze moetrn geld blijven verdienen
  dinsdag 6 december 2016 @ 14:16:43 #4
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167142645
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:05 schreef mschol het volgende:

[..]

huh?

ow.. de tt

tja, ze moetrn geld blijven verdienen
Er zou eerst toch nog een gratis attractie komen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167142855
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Er zou eerst toch nog een gratis attractie komen?
Gratis DLC is toch ook DLC?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 6 december 2016 @ 14:38:52 #6
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167143264
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:24 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Gratis DLC is toch ook DLC?
true.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167143349
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Er zou eerst toch nog een gratis attractie komen?
15 decmber grote update met iig 1 gratis attractie
  dinsdag 6 december 2016 @ 14:43:08 #8
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167143386
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:41 schreef mschol het volgende:

[..]

15 decmber grote update met iig 1 gratis attractie
:o *O*

Ben benieuwd wat er nog meer komt bij die update.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167143411
Oké, ik heb weer "even" (anderhalf uur :') ) verder gespeeld. Nog geen idee wat ik nou eigenlijk aan het maken ben maar voor m'n eerste serieuze creatie ben ik er nog best tevreden mee.

Frappant detail: de baan zelf is compleet mislukt maar ik concentreer me nu ook alleen maar even op thematisering :P















:)
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 6 december 2016 @ 14:45:02 #10
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167143443
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:43 schreef renwan het volgende:
Oké, ik heb weer "even" (anderhalf uur :') ) verder gespeeld. Nog geen idee wat ik nou eigenlijk aan het maken ben maar voor m'n eerste serieuze creatie ben ik er nog best tevreden mee.

Frappant detail: de baan zelf is compleet mislukt maar ik concentreer me nu ook alleen maar even op thematisering :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:)
Ziet er mooi uit.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167143446
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

:o *O*

Ben benieuwd wat er nog meer komt bij die update.
quote:
And don't forget, we have a special seasonal gift for you all with our Free Winter update, which I'm pleased to be able to confirm will be making its way to you all on the 15th of December!

The Winter update will have number of festive treats with something for all types of players and includes the Collider flat ride, as voted for in our community poll. Watch this space for more info!
http://steamcommunity.com(...)l/289750474005973982
  dinsdag 6 december 2016 @ 14:53:09 #12
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_167143670
quote:
Free winter update?
Dus we kunnen ook betaalde updates gaan verwachten :{
pi_167143799
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:53 schreef hiddit het volgende:

[..]

Free winter update?
Dus we kunnen ook betaalde updates gaan verwachten :{
Dat deze gratis is zegt niks over de volgende updates maar ik verwacht het wel. In prinicpe hebben ze een goed werkend en compleet spel geleverd, dus extra geld rekenen voor uitbreidingen is niet onlogisch.

Ik heb er ook niet zo'n probleem mee zolang de prijs kwaliteit verhouding klopt.
  dinsdag 6 december 2016 @ 15:04:51 #14
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167143974
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:57 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Dat deze gratis is zegt niks over de volgende updates maar ik verwacht het wel. In prinicpe hebben ze een goed werkend en compleet spel geleverd, dus extra geld rekenen voor uitbreidingen is niet onlogisch.

Ik heb er ook niet zo'n probleem mee zolang de prijs kwaliteit verhouding klopt.
Precies dat heb ik ook. Vroeger had je ook expansions bij spellen, nu dlc. Alleen zijn sommige bedrijven daarin een beetje erg ver doorgeslagen, helaas.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167144188
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:53 schreef hiddit het volgende:

[..]

Free winter update?
Dus we kunnen ook betaalde updates gaan verwachten :{
daar is hwlwmaal niks mis mee, of wil je dat ze na een half jaar stoppen met updates omdat er geen geld meer is?
pi_167144252
Ik hoop wel dat eventuele mod support en custom scenario's toegevoegd worden als gratis update, voor de rest wil ik met alle liefde en plezier extra betalen :)
pi_167144579
Ik ga maar eens beginnen aan hetgeen waar ik het meest tegenop zie, de triggerpoints instellen :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 6 december 2016 @ 15:48:03 #18
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167145025
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 15:29 schreef renwan het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan hetgeen waar ik het meest tegenop zie, de triggerpoints instellen :')
succes.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 6 december 2016 @ 15:54:30 #19
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167145171

Wel wat handige tips voor het bouwen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167148619
Anderhalf uur en zo'n 24 triggers later heb ik alleen nog maar dit :')


Het begint me nu wel op te vallen dat sommige objecten proberen te selecteren echt een verschrikking is, vooral kleinere in de buurt van grote :N
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 6 december 2016 @ 21:13:21 #21
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167153857
Net een uur bezig geweest met het maken van de achtbaan en vervolgens nog eens 2 uur bezig geweest om het kasteel verder af te maken. :')

Ben wel redelijk tevreden met het eindresultaat:
onride, tussen twee torens door.


Naar boven met de chain lift met uitzicht op één van de kasteeltorens


Het gevecht met de draak


Vooraanzicht van het kasteel met de achtbaan


En het kasteel gezien van de achterkant met de wachtrij.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167155478
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:53 schreef hiddit het volgende:

[..]

Free winter update?
Dus we kunnen ook betaalde updates gaan verwachten :{
Niks mis mee toch? De Rollercoaster Tycoon delen hadden ook allemaal een betaalde uitbreiding, als we zoiets mogen verwachten als betaalde dlc, betaal ik daar graag voor.
  dinsdag 6 december 2016 @ 22:21:28 #23
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_167156447
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:58 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Niks mis mee toch? De Rollercoaster Tycoon delen hadden ook allemaal een betaalde uitbreiding, als we zoiets mogen verwachten als betaalde dlc, betaal ik daar graag voor.
Zo lang ze met maar niet gaan uitmelken en de prijs kwaliteit verhouding prima is. Vind ik het ook geen probleem, maar vind het wel beetje opvallend dat er zo expliciet word gesproken over een Free update. Ik vind het meer dan logisch dat zeker laat zeggen het eerste half uur gewoon geupdate word zonder dat er betaald voor hoeft te worden, om bugs enzo er uit te halen.
pi_167158460
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:21 schreef hiddit het volgende:

[..]

Zo lang ze met maar niet gaan uitmelken en de prijs kwaliteit verhouding prima is. Vind ik het ook geen probleem, maar vind het wel beetje opvallend dat er zo expliciet word gesproken over een Free update. Ik vind het meer dan logisch dat zeker laat zeggen het eerste half uur gewoon geupdate word zonder dat er betaald voor hoeft te worden, om bugs enzo er uit te halen.
patches zijn gratis, een update (= extra content) niet perse
  Admin woensdag 7 december 2016 @ 07:26:47 #25
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_167161378
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_167161847
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:26 schreef renwan het volgende:
Anderhalf uur en zo'n 24 triggers later heb ik alleen nog maar dit :')


Het begint me nu wel op te vallen dat sommige objecten proberen te selecteren echt een verschrikking is, vooral kleinere in de buurt van grote :N
Kan je ze niet allebei selecteren en de grote dan de-selecteren?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 7 december 2016 @ 08:58:34 #27
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167161948
Ik maakte gisteren nog een fout. Gelukkig kon ik het ongedaan maken. Ik had de draak aangeklikt en toen op verwijderen gedrukt. Echter omdat de draak onderdeel uitmaakte van het gebouw, verwijderde ie ook gelijk het hele kasteel. :X

Ik keek echt zo: :o :{ NEE

Gelukkig met Ctrl + Z behield ik het kasteel.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167162093
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:26 schreef renwan het volgende:
Anderhalf uur en zo'n 24 triggers later heb ik alleen nog maar dit :')


Het begint me nu wel op te vallen dat sommige objecten proberen te selecteren echt een verschrikking is, vooral kleinere in de buurt van grote :N
hoe heb je daar al 24 triggers in zitten? :X

je weet toch wel dat je meerdere acties aan 1 trigger kan hangen? (en vervolgens een delay kan instellen)

[ Bericht 4% gewijzigd door mschol op 07-12-2016 12:58:14 ]
  woensdag 7 december 2016 @ 14:39:37 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_167167153
Fuck it, ik ga nu gewoon eerst even googlen naar pretpark mappen zodat ik een beetje kan zien hoe het normaal gedaan wordt voor ik mijn park verder uitbreid. Ik heb nu 3 attracties al een stuk verder uit elkaar gezet en dat werkt ook wel goed maar dan moet ik wel meer gaan klootviolen met scenery. Het begint bijna op werk te lijken ;(. _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_167167248
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2016 14:39 schreef jogy het volgende:
Fuck it, ik ga nu gewoon eerst even googlen naar pretpark mappen zodat ik een beetje kan zien hoe het normaal gedaan wordt voor ik mijn park verder uitbreid. Ik heb nu 3 attracties al een stuk verder uit elkaar gezet en dat werkt ook wel goed maar dan moet ik wel meer gaan klootviolen met scenery. Het begint bijna op werk te lijken ;(. _O-.
kijk eens bij disneylandparis.com,volgens mij hebben zij ook een plattegrond online staan

anders kan ik er wel 1 oppikken en een foto plaatsen :+
  woensdag 7 december 2016 @ 14:45:31 #31
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_167167263
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 14:44 schreef mschol het volgende:

[..]

kijk eens bij disneylandparis.com,volgens mij hebben zij ook een plattegrond online staan

anders kan ik er wel 1 oppikken en een foto plaatsen :+
Deze is ook wel leuk: http://www.wdwinfo.com/maps/MK.htm O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_167167286
en de ideeën die je in zo'n park opdoet :9
  woensdag 7 december 2016 @ 14:46:38 #33
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167167288
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2016 14:39 schreef jogy het volgende:
Fuck it, ik ga nu gewoon eerst even googlen naar pretpark mappen zodat ik een beetje kan zien hoe het normaal gedaan wordt voor ik mijn park verder uitbreid. Ik heb nu 3 attracties al een stuk verder uit elkaar gezet en dat werkt ook wel goed maar dan moet ik wel meer gaan klootviolen met scenery. Het begint bijna op werk te lijken ;(. _O-.
Zeg je baan op. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 7 december 2016 @ 14:48:11 #34
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167167316
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 14:46 schreef mschol het volgende:
en de ideeën die je in zo'n park opdoet :9
Ik had altijd op het moment dat ik weer eens naar een pretpark geweest was, had ik daarna altijd weer zin om rct te spelen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167167407
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik had altijd op het moment dat ik weer eens naar een pretpark geweest was, had ik daarna altijd weer zin om rct te spelen.
ik niet eigenlijk :P

wel wat ideeen voor dlc, o.a.: parades, park shows, meerdere rijen voor 1 attractie (zodat tegelijkertijd 2 bootjes gevuld kunnen worden)
  woensdag 7 december 2016 @ 14:57:55 #36
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_167167472
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 14:53 schreef mschol het volgende:

[..]

ik niet eigenlijk :P

wel wat ideeen voor dlc, o.a.: parades, park shows, meerdere rijen voor 1 attractie (zodat tegelijkertijd 2 bootjes gevuld kunnen worden)
Ik zou 't ook wel wat leuker/realistischer vinden dat de wachtrij bij coasters doorgetrokken wordt tot aan de hekjes :P Nu mogen alleen de personen doorlopen die als eerstvolgende in de karretjes mogen. De rest staat nogsteeds te wachten bij de "hoofd"ingang
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_167167676
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2016 14:57 schreef Civilian het volgende:

[..]

Ik zou 't ook wel wat leuker/realistischer vinden dat de wachtrij bij coasters doorgetrokken wordt tot aan de hekjes :P Nu mogen alleen de personen doorlopen die als eerstvolgende in de karretjes mogen. De rest staat nogsteeds te wachten bij de "hoofd"ingang
dat werkt bij heel veel attracties zo heb ik het idee, stukje "orde" maar ook veiligheid
  woensdag 7 december 2016 @ 15:10:41 #38
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167167683
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2016 14:57 schreef Civilian het volgende:

[..]

Ik zou 't ook wel wat leuker/realistischer vinden dat de wachtrij bij coasters doorgetrokken wordt tot aan de hekjes :P Nu mogen alleen de personen doorlopen die als eerstvolgende in de karretjes mogen. De rest staat nogsteeds te wachten bij de "hoofd"ingang
Dat zou wel een goede toevoeging zijn en daarnaast dat bij de river rapids dat ze eerder uitstappen. Waarschijnlijk bij de log flume ook.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167167726
draaiwnd platform om in te stappen (a la waterbaan efteling)

coasters die een stukje in het water mogen (a la vliegende hollander)

resizen van scenery objecten
  woensdag 7 december 2016 @ 15:33:56 #40
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167168091
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 15:13 schreef mschol het volgende:
draaiwnd platform om in te stappen (a la waterbaan efteling)

coasters die een stukje in het water mogen (a la vliegende hollander)

resizen van scenery objecten
Helemaal eens.

Daarnaast ook dat de river rapids een bredere baan hebben (a la
o.a. De Efteling), dat bootjes elkaar in kunnen halen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 7 december 2016 @ 15:49:31 #41
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_167168352
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Helemaal eens.

Daarnaast ook dat de river rapids een bredere baan hebben (a la
o.a. De Efteling), dat bootjes elkaar in kunnen halen.
Kvind 't wel grappig om te zien dat veel mensen die rapids als een achtbaan bouwen. Erg hoog de lucht en en drops van heb ik jou daar :D
Zo heb ik die attractie nooit gezien eigenlijk :@
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_167168377
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2016 15:49 schreef Civilian het volgende:

[..]

Kvind 't wel grappig om te zien dat veel mensen die rapids als een achtbaan bouwen. Erg hoog de lucht en en drops van heb ik jou daar :D
Zo heb ik die attractie nooit gezien eigenlijk :@
alles om die mensen te kunnen verzuipen toch?
  woensdag 7 december 2016 @ 16:33:58 #43
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_167169142
Wat ik vroeger met Rollercoaster Tycoon altijd deed was het nabouwen van achtbanen.
Je hebt www.rcdb.com. Daar kun je ongelooflijk veel rollercoasters vinden met veel foto's erbij. Dan die proberen na te bouwen :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 7 december 2016 @ 18:17:50 #44
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167171228
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2016 15:49 schreef Civilian het volgende:

[..]

Kvind 't wel grappig om te zien dat veel mensen die rapids als een achtbaan bouwen. Erg hoog de lucht en en drops van heb ik jou daar :D
Zo heb ik die attractie nooit gezien eigenlijk :@
Inderdaad.

Moet zeggen dat ik dat in rct ook altijd deed eigenlijk. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 7 december 2016 @ 20:15:50 #45
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
  Admin woensdag 7 december 2016 @ 20:32:43 #46
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_167174281
quote:
jezus fucking christus :o
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 7 december 2016 @ 21:26:35 #47
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167175986
quote:
:o _O_ Hoe heeft hij dat gemaakt. Dat is echt knap. :9~

Ik wil, denk ik niet eens weten hoelang hij daar over gedaan heeft.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Admin woensdag 7 december 2016 @ 21:49:57 #49
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_167176783
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

:o _O_ Hoe heeft hij dat gemaakt.
De twee beelden buiten en dat beest op de sarcofaag zijn zo te zien volledig van aarde gesculpt. De hyrogliefen op de muur zijn met de vormen gemaakt die net 1 pixel door een muur komen, vervolgens goudkleurig gemaakt. En verder gewoon een bestaande ride nabouwen.
Daarmee zeg ik hoe het gedaan is, niet dat ik dat zou kunnen :D
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 7 december 2016 @ 22:24:40 #50
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167178154
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 21:49 schreef Danny het volgende:

[..]

De twee beelden buiten en dat beest op de sarcofaag zijn zo te zien volledig van aarde gesculpt. De hyrogliefen op de muur zijn met de vormen gemaakt die net 1 pixel door een muur komen, vervolgens goudkleurig gemaakt. En verder gewoon een bestaande ride nabouwen.
Daarmee zeg ik hoe het gedaan is, niet dat ik dat zou kunnen :D
Ik dacht al dat die beelden uit aarde gesculptuurd waren. Ik ga maar niet eens proberen het te maken. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 7 december 2016 @ 22:26:34 #51
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167178240
Bo had het in de livestream van vandaag nog even kort over een meet in De Efteling in 2017. Maar verder geen details.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167179593
quote:
fuck it, ik geef het op en ga wel weer prutsen in rct.

;(

[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 08-12-2016 08:39:23 ]
pi_167182889
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 23:08 schreef mschol het volgende:

[..]

fuck it, ik geef het op en ga wel weer prutsen in rct.

;(
Pfff ik twijfel nog of ik het spel zal kopen. Niet omdat het me niet vet lijkt....maar omdat ik niet zeker weet of het mijn laptop het aan kan.

Daarbij ben ik eeeeeerg bang dat het zoooooveel tijd van me gaat kosten
Vici, Vidi, Veni!
pi_167183274
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 07:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Pfff ik twijfel nog of ik het spel zal kopen. Niet omdat het me niet vet lijkt....maar omdat ik niet zeker weet of het mijn laptop het aan kan.

Daarbij ben ik eeeeeerg bang dat het zoooooveel tijd van me gaat kosten
dat laatste is toch niet erg? :P
  donderdag 8 december 2016 @ 09:08:54 #55
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_167183603
Mn post op het PC Forum, over de ongelijke entrance/exit heeft wel een kleine discussie gestart :P
https://forums.planetcoas(...)f-ride-entrance-exit
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  donderdag 8 december 2016 @ 09:20:19 #56
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167183757
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 09:08 schreef Civilian het volgende:
Mn post op het PC Forum, over de ongelijke entrance/exit heeft wel een kleine discussie gestart :P
https://forums.planetcoas(...)f-ride-entrance-exit
Dit is wel iets om eens uit te proberen.
quote:
The narrowest settings for the normal path which is your exit path is 4m wide. The narrowest for a queue path is 2m. It looks like your queue path is set to 3m wide. If you make sure that your queue is 4m wide where it leads up and joins the station, you will get perfectly symmetrical entrances and exits. Just make sure the queue is already at 4m before you start the stairs (or slope) to the station otherwise it'll be narrower at one end than at the other.b
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167184050
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 07:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Daarbij ben ik eeeeeerg bang dat het zoooooveel tijd van me gaat kosten
Daar hoef je niet bang voor te zijn, dat gaat gewoon gebeuren :)
pi_167184372
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 08:39 schreef mschol het volgende:

[..]

dat laatste is toch niet erg? :P
Haha nou ja...Er is een kleine onderweg....ik speel ook nog 3 andere browser games en heb een PS4 met BF1....dus ....dan wordt het wel krap haha.
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 8 december 2016 @ 09:59:53 #59
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167184457
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 09:55 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Haha nou ja...Er is een kleine onderweg....ik speel ook nog 3 andere browser games en heb een PS4 met BF1....dus ....dan wordt het wel krap haha.
Daar mee stoppen. :P En die kleine zal de eerste maanden toch voornamelijk door je vrouw/vriendin onderhouden (moeten) worden. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 8 december 2016 @ 11:48:21 #60
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_167186457
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dit is wel iets om eens uit te proberen.

[..]

Ja, er zijn ook screenshots toegevoegd waar dat is gedaan en dat werkt ook wel. Maar het lelijke probleem is er nog wel :P
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  donderdag 8 december 2016 @ 11:50:14 #61
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167186497
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2016 11:48 schreef Civilian het volgende:

[..]

Ja, er zijn ook screenshots toegevoegd waar dat is gedaan en dat werkt ook wel. Maar het lelijke probleem is er nog wel :P
Ja, dat zag ik inderdaad, nadat ik het gepost had.

In mijn achtbaan, heb ik het pad ook op 4 wijd gezet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167186500
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2016 11:48 schreef Civilian het volgende:

[..]

Ja, er zijn ook screenshots toegevoegd waar dat is gedaan en dat werkt ook wel. Maar het lelijke probleem is er nog wel :P
andere oplossing die geplaatst is is werken met platte daken als laatste stuk..
  donderdag 8 december 2016 @ 11:52:33 #63
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167186540
'oplossing' die kan is het gebouw iets verder uitbreiden, zodat de ingang niet direct aan de buitenkant van het pand zit.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167187461
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:12 schreef mschol het volgende:

[..]

hoe heb je daar al 24 triggers in zitten? :X

je weet toch wel dat je meerdere acties aan 1 trigger kan hangen? (en vervolgens een delay kan instellen)
Hee ik zei toch al dat het mijn eerste poging was? :')

Daarbij ben ik in dit soort dingen licht autistisch, wil pas dat effecten klaar zijn als de hele trein langs is enzo, zicht moet overal hetzelfde zijn :')
En ik kwam pas achter die delay toen ik alles ingesteld had :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 8 december 2016 @ 14:55:12 #65
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167190236
quote:
Hij heeft er 30+ uur aan gewerkt. :X
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167191273
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Hij heeft er 30+ uur aan gewerkt. :X
Maar dan heb je ook wat _O_ O+
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 8 december 2016 @ 16:56:48 #67
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167192676
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 15:47 schreef Divje het volgende:

[..]

Maar dan heb je ook wat _O_ O+
Ja, dat wel inderdaad. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 8 december 2016 @ 17:33:20 #68
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167193579
Ik heb mijn kasteel nog een beetje aangepast,maar nu wil ik het geheel (achtbaan + kasteel) als één blueprint opslaan, maar hoe moet dat? :?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167201852
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mijn kasteel nog een beetje aangepast,maar nu wil ik het geheel (achtbaan + kasteel) als één blueprint opslaan, maar hoe moet dat? :?
rechtsonderin de multiselect tool gebruiken ;)
  donderdag 8 december 2016 @ 23:08:18 #70
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167203788
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 22:13 schreef mschol het volgende:

[..]

rechtsonderin de multiselect tool gebruiken ;)
Thanks ^O^ ga morgen kijken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167206546
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mijn kasteel nog een beetje aangepast,maar nu wil ik het geheel (achtbaan + kasteel) als één blueprint opslaan, maar hoe moet dat? :?
Zat ik gisteren ook mee te rommelen, uiteindelijk gelukt maar terraforming wordt niet opgeslagen is me opgevallen ;(
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  vrijdag 9 december 2016 @ 08:45:11 #72
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167206677
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 08:31 schreef renwan het volgende:

[..]

Zat ik gisteren ook mee te rommelen, uiteindelijk gelukt maar terraforming wordt niet opgeslagen is me opgevallen ;(
Nee, dat klopt inderdaad. Nu is mijn voordeel, dat ik in mijn park nog helemaal niets met tarraforming gedaan heb. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 9 december 2016 @ 16:37:33 #73
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167215058
Het is gelukt. *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 9 december 2016 @ 16:45:48 #74
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167215200
Reactie van DeLadysigner
quote:
Het klopt idd dat het idee btje is ontstaan om volgend jaar naar de efteling te gaan en daar soort van meetup te houden.. het is niks officieels ofzo :) gewoon voor de fun en iedereen "voor zich" zegmaar...

Als het goed is zal er als er meer bekend is, iets op het forum bij Planet Coaster Club worden gepost :) dat is een NL forum voor PC fans :)

Groetjes,

DeLadysigner
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167221478
Ik heb maar even een kort filmpje van mijn creatie gemaakt, denk dat het zo wel af is. De baan zelf stelt niet veel voor, in RCT 2 wist ik redelijk ingeschat welke hoogte welke snelheid zou zijn maar daar moet ik hier duidelijk nog aan wennen :P

Maar ach, als je het een een familie achtbaan noemt kan het er nog wel mee door vind ik. Big Thunder Mountain vind ik qua achtbaan zelf ook een rukbaan :')

Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Admin vrijdag 9 december 2016 @ 21:38:27 #76
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_167222493
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin vrijdag 9 december 2016 @ 21:40:34 #77
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_167222554
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 21:07 schreef renwan het volgende:
Ik heb maar even een kort filmpje van mijn creatie gemaakt, denk dat het zo wel af is. De baan zelf stelt niet veel voor, in RCT 2 wist ik redelijk ingeschat welke hoogte welke snelheid zou zijn maar daar moet ik hier duidelijk nog aan wennen :P

Maar ach, als je het een een familie achtbaan noemt kan het er nog wel mee door vind ik. Big Thunder Mountain vind ik qua achtbaan zelf ook een rukbaan :')

Ik vind 'm best wel oké hoor :Y
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 9 december 2016 @ 22:10:20 #78
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167223438
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 21:07 schreef renwan het volgende:
Ik heb maar even een kort filmpje van mijn creatie gemaakt, denk dat het zo wel af is. De baan zelf stelt niet veel voor, in RCT 2 wist ik redelijk ingeschat welke hoogte welke snelheid zou zijn maar daar moet ik hier duidelijk nog aan wennen :P

Maar ach, als je het een een familie achtbaan noemt kan het er nog wel mee door vind ik. Big Thunder Mountain vind ik qua achtbaan zelf ook een rukbaan :')

Is best leuk.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 9 december 2016 @ 23:39:22 #79
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_167225464
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 21:07 schreef renwan het volgende:
Ik heb maar even een kort filmpje van mijn creatie gemaakt, denk dat het zo wel af is. De baan zelf stelt niet veel voor, in RCT 2 wist ik redelijk ingeschat welke hoogte welke snelheid zou zijn maar daar moet ik hier duidelijk nog aan wennen :P

Maar ach, als je het een een familie achtbaan noemt kan het er nog wel mee door vind ik. Big Thunder Mountain vind ik qua achtbaan zelf ook een rukbaan :')

Gaaf gedaan! ^O^
  zaterdag 10 december 2016 @ 00:03:32 #80
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_167225925
Zo, even een avondje gefrustreerd lopen uitproberen, begin van houten station voor mijn achtbaan is er in ieder geval :)

put
your
clothes
on!
pi_167227599
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 21:40 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik vind 'm best wel oké hoor :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Is best leuk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 23:39 schreef JochemP het volgende:

[..]

Gaaf gedaan! ^O^
Dank dank :)

Ik mis wel nog een optie voor onride muziek moet ik zeggen, dat had de boel net een beetje meer afgemaakt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 10 december 2016 @ 06:42:46 #82
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167227822
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 03:29 schreef renwan het volgende:

[..]


[..]


[..]

Dank dank :)

Ik mis wel nog een optie voor onride muziek moet ik zeggen, dat had de boel net een beetje meer afgemaakt.
Hoe bedoel je? Die is er toch gewoon? :?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167228031
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 06:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Die is er toch gewoon? :?
Ohja? Ben nu aan het werk, zal er vanmiddag eens naar kijken.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Admin zaterdag 10 december 2016 @ 09:00:49 #84
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_167228265
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 08:04 schreef renwan het volgende:

[..]

Ohja? Ben nu aan het werk, zal er vanmiddag eens naar kijken.
Je kunt zelfs gewoon je eigen mp3's erin frotten (hoewel je dan wel een probleem met youtube kunt krijgen. Je wilt geen copyright strikes natuurlijk)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_167228439
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 09:00 schreef Danny het volgende:

[..]

Je kunt zelfs gewoon je eigen mp3's erin frotten (hoewel je dan wel een probleem met youtube kunt krijgen. Je wilt geen copyright strikes natuurlijk)
Ik doel wel op echt muziek die alleen in de trein te horen is, niet omgevingsmuziek ofzo. Zou helemaal mooi zijn als je een start en stoppunt in zou kunnen stellen van wanneer de muziek moet spelen en stoppen en al helemaal als je per rit verschillende nummers in kan stellen.

Maar nu ben ik vast te veeleisend :P
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_167228891
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 09:26 schreef renwan het volgende:

[..]

Ik doel wel op echt muziek die alleen in de trein te horen is, niet omgevingsmuziek ofzo. Zou helemaal mooi zijn als je een start en stoppunt in zou kunnen stellen van wanneer de muziek moet spelen en stoppen en al helemaal als je per rit verschillende nummers in kan stellen.

Maar nu ben ik vast te veeleisend :P
Speakers langs de baan met triggerpoints, zou dat werken?
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zaterdag 10 december 2016 @ 10:36:13 #87
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167229229
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 10:11 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Speakers langs de baan met triggerpoints, zou dat werken?
Daar kan je volgens mij alleen geen eigen mp3tjes voor instellen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 10 december 2016 @ 10:36:37 #88
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167229234
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 09:26 schreef renwan het volgende:

[..]

Ik doel wel op echt muziek die alleen in de trein te horen is, niet omgevingsmuziek ofzo. Zou helemaal mooi zijn als je een start en stoppunt in zou kunnen stellen van wanneer de muziek moet spelen en stoppen en al helemaal als je per rit verschillende nummers in kan stellen.

Maar nu ben ik vast te veeleisend :P
muziek die je instelt bij je achtbaan hoor je ook tijdens het ritje.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167229958
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

muziek die je instelt bij je achtbaan hoor je ook tijdens het ritje.
Maar daar ligt het probleem voor mij dus, ik wil in het station andere muziek dan tijdens de rit.
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 10:11 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Speakers langs de baan met triggerpoints, zou dat werken?
Eerste wat ik ook dacht maar inderdaad wat hieronder staat ;(
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Daar kan je volgens mij alleen geen eigen mp3tjes voor instellen.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 10 december 2016 @ 11:53:32 #90
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167230356
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 11:28 schreef renwan het volgende:

[..]

Maar daar ligt het probleem voor mij dus, ik wil in het station andere muziek dan tijdens de rit.

[..]

Eerste wat ik ook dacht maar inderdaad wat hieronder staat ;(

[..]

Maar ik heb wel een Youtube-filmpje gezien van iemand die dat wel voor elkaar hebben gekregen. Ik weet alleen niet meer wie en weet ook niet hoe ze dat gedaan hadden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167231035
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Maar ik heb wel een Youtube-filmpje gezien van iemand die dat wel voor elkaar hebben gekregen. Ik weet alleen niet meer wie en weet ook niet hoe ze dat gedaan hadden.
Ik heb even rondgegoogled en het is wel iets waar veel om gevraagd wordt, ze zullen het uiteindelijk vast wel erin doen.

Niemand die trouwens de muziek van mijn baan herkende? :P
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Admin zaterdag 10 december 2016 @ 12:38:54 #92
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_167231402
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 12:22 schreef renwan het volgende:

[..]

Ik heb even rondgegoogled en het is wel iets waar veel om gevraagd wordt, ze zullen het uiteindelijk vast wel erin doen.

Niemand die trouwens de muziek van mijn baan herkende? :P
Ik dacht BTTF3 erin te herkennen, maar wist 't niet zeker :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 10 december 2016 @ 12:39:11 #93
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167231407
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 12:22 schreef renwan het volgende:

[..]

Ik heb even rondgegoogled en het is wel iets waar veel om gevraagd wordt, ze zullen het uiteindelijk vast wel erin doen.

Niemand die trouwens de muziek van mijn baan herkende? :P
Ik had geen geluid toen ik het afspeelde, dus nee. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167232149
Zijn er hier mensen die PlanetCoaster op een laptop spelen?
Mijn laptop heeft z'n beste tijd gehad, aangezien ik hem ook voor school gebruik moet ik langzaam gaan kijken naar een nieuwe. Dan wil ik eigenlijk meteen een waar ik PlanetCoaster op kan draaien :) Iemand hier ervaring mee of tips?
  PR en moderator zaterdag 10 december 2016 @ 13:23:32 #95
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167232242
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:17 schreef b0ef het volgende:
Zijn er hier mensen die PlanetCoaster op een laptop spelen?
Mijn laptop heeft z'n beste tijd gehad, aangezien ik hem ook voor school gebruik moet ik langzaam gaan kijken naar een nieuwe. Dan wil ik eigenlijk meteen een waar ik PlanetCoaster op kan draaien :) Iemand hier ervaring mee of tips?
Ik denk dat je dan echt een game-laptop moet hebben met een goede grafische kaart. Ik heb er verder niet veel verstand van, maar zou er dan wel op letten dat 'ie deze specs heeft: https://planetcoasterclub.nl/info/requirements.php

Ik had 'm zelf ook graag op m'n laptop willen draaien maar dat kan 'ie echt niet aan. Heb 'm op de PC van m'n vriend gedownload :9
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_167232508
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 12:38 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik dacht BTTF3 erin te herkennen, maar wist 't niet zeker :)
Het was een gedeelte van de OST van A Million Ways To Die In The West :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 10 december 2016 @ 14:33:01 #97
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167233408
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:17 schreef b0ef het volgende:
Zijn er hier mensen die PlanetCoaster op een laptop spelen?
Mijn laptop heeft z'n beste tijd gehad, aangezien ik hem ook voor school gebruik moet ik langzaam gaan kijken naar een nieuwe. Dan wil ik eigenlijk meteen een waar ik PlanetCoaster op kan draaien :) Iemand hier ervaring mee of tips?
Ik speel het zelf op een laptop, hierbij staat het wel allemaal op low, heb het niet getest als ik zaken hoger zet hoe het dan allemaal loopt. Misschien wel eens doen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 10 december 2016 @ 14:34:48 #98
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167233441
Tweede achtbaan in mijn park.


Heb nu het idee om een ruimte achtbaan te maken, maar ik weet nog niet welke achtbaansoort ik er voor zal gaan gebruiken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 10 december 2016 @ 16:29:32 #100
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167235493
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167236519
De basis voor mijn kasteel staat :)

  zaterdag 10 december 2016 @ 18:11:37 #102
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167237623
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 17:21 schreef 44rdbei het volgende:
De basis voor mijn kasteel staat :)

[ afbeelding ]
Ziet er een stuk mooier uit dan de mijne.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')