abonnementen ibood.com bol.com
pi_167168276
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 15:41 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Klopt, hij werd gevangen genomen in de buurt waar het signaal van Elsie vandaan kwam. Aangezien we van Elsie een teken van leven hebben gekregen, zie post #13, ga ik er van uit dat hij ook nog in leven is.
Ah kijk toch wel dus, had het idee dat ik iets gemist had.

Op IMDB staat bij hem nog niets over seizoen twee van westworld
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_167169220
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 15:44 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ah kijk toch wel dus, had het idee dat ik iets gemist had.

Op IMDB staat bij hem nog niets over seizoen twee van westworld
Er is eigenlijk ook nog nauwelijks iets bekend over seizoen 2, vergeet niet dat het nieuwe seizoen pas in 2018 komt. Elsie en Stubbs zullen ook pas later officieel bevestigd worden, lijkt me dat de makers dat nog een mysterie willen laten.
pi_167171491
'Eindelijk' de laatste aflevering kunnen zien. Wat een serie zeg. _O_ En ook de acteerprestaties van alle hoofdrolspelers zijn zo ontzettend goed. _O_
  vrijdag 9 december 2016 @ 00:42:29 #54
236849 CrashO
Klapjostie oet Twente
pi_167205372
Was deze hier al voorbij gekomen? :D
jimmisimpson twitterde op zondag 04-12-2016 om 01:15:55 Have fun catchin up on 1-9 before the #Westworld finale tomorrow, you guys. 😘 @evanrachelwood #Willoreshttps://t.co/wbLKCnOU31 reageer retweet
  vrijdag 9 december 2016 @ 09:12:32 #55
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167206930
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 december 2016 00:42 schreef CrashO het volgende:
Was deze hier al voorbij gekomen? :D
jimmisimpson twitterde op zondag 04-12-2016 om 01:15:55 Have fun catchin up on 1-9 before the #Westworld finale tomorrow, you guys. 😘 @evanrachelwood #Willoreshttps://t.co/wbLKCnOU31 reageer retweet
:D

Website functioneert weer normaal. Alleen als ik aan Aeden vraag wie hij nou ook alweer was dan krijg ik allerlei system errors. _O-
"The man is a national treasure and they should leave him the fuck alone."
pi_167207545
Ik denk dat de scne waarin Ford en die operations manager Theresa samen aan tafel zitten bij die ranch, een van mijn nieuwe favoriete tv-scenes aller tijden is.


Echt geweldig. En sowieso in het algemeen, de werkelijk fenomenabele acteerprestaties van Hopkins.. Wow. Hij tilt de serie naar een zo veel hoger niveau.

Die scene van Hopkins en Harris (en Teddy) in die bar mag er trouwens ook wezen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_167207673
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2016 18:30 schreef truedestiny het volgende:
'Eindelijk' de laatste aflevering kunnen zien. Wat een serie zeg. _O_ En ook de acteerprestaties van alle hoofdrolspelers zijn zo ontzettend goed. _O_
Helemaal mee eens! Deze serie is wmb van dezelfde klasse als bv Breaking Bad, The Wire, Sopranos, etc. En dat komt dan inderdaad voornamelijk door de acteerprestaties van de hoofdrolspelers en de dialogen door de schrijvers. Zo enorm rijk, gelaagd, echt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_167212996
Hopelijjk komt O+ Clementine O+ ook terug voor S2 op de een of andere manier :9
pi_167216725
Ik heb genoten. Is echt een hele goede serie.
pi_167217631
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:51 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Hopelijjk komt O+ Clementine O+ ook terug voor S2 op de een of andere manier :9
Best leuke dame, maar toen ze 'kapot' was werd ze vervangen door Lili Simmons. Die mag er ook wel voor in de plaats komen. :P
“I did not mean that Conservatives are generally stupid; I meant, that stupid persons are generally Conservative. I believe that to be so obvious and undeniable a fact that I hardly think any hon. Gentleman will question it.“
  vrijdag 9 december 2016 @ 19:02:54 #61
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_167217739
Ik keek ook de laatste aflevering vorige week, en ik vond het teleurstellend. Als ik zo terugdenk heb ik wel wat opmerkingen. Ik vind het wel vermakelijk, maar toch knagen er dingen. Wat ik zo jammer vond is een aantal cliche-achtige dingen.

De transformatie van William naar MiB ging heel simpel. Bijna alle afleveringen was hij een gewone gast, maar in de span van 1 episode, in de span van 1 episode veranderde hij plotseling. De voorgaande episodes werden gebruikt om hem en Dolores uit te diepen, maar persoonlijk zou ik zelf willen zien dat die transformatie eerder begon. In Breaking Bad was Walter White niet van de ene op de andere episode verandert in een ander persoon, eveneens niet met Dexter Morgan uit Dexter, of Gaius Baltar uit Battlestar Galactica. Daar zaten seizoenen in.

Een detail hierop vind ik het geforceerde mysterie of hij wel of niet de MiB is, of er twee tijdlijnen spelen. Het is leuk en aardig dat je zo'n reveal krijgt, maar van mij konden ze net zo goed gelijk duidelijk maken dat William's scenes in het verleden lagen. Zo had je als kijker gelijk door dat hij een 'slecht' of naar of whatever personage zou worden, en kijken hoe dat onvermijdelijke komt is naar mijn insziens betere TV dan het zoeken naar clues in de dialogen, kleding van personages of logo's van Westworld om te zien dat er een tijdsverschil is. Dat gedoe om zo naarstig een mysterie op te lossen doet af aan het verhaal. Je stelt zat mensen teleur, en het is een race om te zien welke mysterie opgelost wordt. Ik zie liever hoe William gaandeweg verandert vanwege zijn interacties met Logan en Dolores. Dat onvermijdelijke geeft het een bitterzoet gevoel. Wat nu gebeurde is dat elke episode Logan op een cliche American high school manier zich als een lul gedraagt en dat dat effect op William., en dat William uiteindelijk in 1 episode een kamp uitroeit. Dat vind ik niet bevredigend genoeg in de tijd en energie die ik een serie op zogenaamd HBO niveau stop.

Een soortgelijke klacht heb ik met de ontknoping van Dolores' verhaallijn. Gaandeweg waren we min of meer overtuigd van Ford's slechte bedoelingen. Maar dat bleek uiteindelijk goede redenen te hebben en besloot je de man in een ander licht te bekijken. Hij had netzoals Arnold toch wel die wens om de hosts menselijk te willen zien. Maar hoe pakken ze het aan? Op het moment dat Dolores met behulp van Ford en ook haar weten dat Ford tch wel hielp het lukt om menselijk te worden, dat de stem die ze hoorde van Arnold zich begon toe te eigenen naar die van haarzelf, op dat moment wordt ze self-aware door middel van de activititeit van het doden van Ford. Het overschrijden van die regel geeft haar een 'ik' buiten haar programmering om. Overigens, de duur van de transformatie vond ik dan bij haar in tegen stelling tot William > MiB opzich wel redelijk gedaan.

Maar waarom kozen de schrijvers hiervoor? Het is zo'n cliche in dit soort sci-fi-verhalen om de self-awareness van robots, cyborgs of AI op te laten volgen met het omleggen van hun makers. Wat nu het resultaat is van deze beslissing en samen met de andere ontwikkelingen is dat we in seizoen 2 nu een zooi hosts hebben die Dolores of Maeve volgen (ik geloof niet dat ze allemaal self-aware zijn geworden) aan n kant, en de mensen aan de andere kant. Been there, done that. Wat ik persoonlijk interessanter zou vinden is dat Dolores jist Ford liet leven en alleen de Delos shareholders dood ging schieten. Dat resulteertin een vervolgverhaal die niet simpel hosts vs mensen is, wat cliche is, maar wat genuanceerder omdat de hosts een mens aan hun kant hebben. Voeg William aan hun kant toe of Felix en dat zorgt voor minder zwart-wit.

Wat me brengt op m'n volgende punt. Het rebelse van Maeve was dus blijkbaar geprogrammeerd door Ford. Ik zat al te twijfelen of de actiescenes waarin al die bewakers werden neergeschoten lag aan het feit dat de aciescene slecht gechoreografeerd is, of dat het iets anders was. Gelukkig. Maar moet ik nu als kijker sympathie tonen voor haar rebelsheid en haar wens om te ontsnappen of haar dochter te zien? Want zij, Armistice en Hector toonden geen enkele moment van twijfel tijdens het onstappen, door het gemakkelijk doodschieten van guards en random kantoorpersoneel. Ontzettend irritant detail hier is dat Armistice zo standaard evil gezichtsuitdrukkingen had toen ze iedereen doodschoot. Het is een klein onbelangrijk detail maar het feit dat de schrijvers dit nodig vinden om de kijker doen te laten geloven (of het echt bedoeld is of naar Ford's plan) dat ze evil en gewelddadig doet hoeft cht niet. Netzoals dat niet hoefde bij Anakin Skywalker in Episode 2 en 3 van Star Wars met zijn gefrons om te tonen dat hij boos was.

Wat me brengt op m'n laatste punt. De status quo is nu dus een hele zooi hosts die wel of niet self-aware zijn (Dolores, Armistice, Hector en Maeve zeker weten) tegen de mensen. Moet ik in he volgende seizoen nu helemaal piekeren over of ik wel of niet voor hun ben? Want Dolores schoot Ford neer terwijl die uiteindelijk kon uitleggen dat zijn bedoelingen goed waren, Armistice, Hector en Maeve schoten iedereen neer, gevaar of geen gevaar. Tja, uiteindelijk kan ik geen sympathie voor ze opwekken. En dt voelt zo zwart-wit voor me aan. Ik wil absoluut geen zwart-wit-verhoudingen.

Dus ja, ik vind het een erg leuke vermakelijke serie, maar het is geen meesterwerk wat de verwachting was.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mirel op 10-12-2016 11:18:23 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_167254333
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 19:02 schreef Mirel het volgende:
Ik keek ook de laatste aflevering vorige week, en ik vond het teleurstellend. Als ik zo terugdenk heb ik wel wat opmerkingen. Ik vind het wel vermakelijk, maar toch knagen er dingen. Wat ik zo jammer vond is een aantal cliche-achtige dingen.

De transformatie van William naar MiB ging heel simpel. Bijna alle afleveringen was hij een gewone gast, maar in de span van 1 episode, in de span van 1 episode veranderde hij plotseling. De voorgaande episodes werden gebruikt om hem en Dolores uit te diepen, maar persoonlijk zou ik zelf willen zien dat die transformatie eerder begon. In Breaking Bad was Walter White niet van de ene op de andere episode verandert in een ander persoon, eveneens niet met Dexter Morgan uit Dexter, of Gaius Baltar uit Battlestar Galactica. Daar zaten seizoenen in.

Een detail hierop vind ik het geforceerde mysterie of hij wel of niet de MiB is, of er twee tijdlijnen spelen. Het is leuk en aardig dat je zo'n reveal krijgt, maar van mij konden ze net zo goed gelijk duidelijk maken dat William's scenes in het verleden lagen. Zo had je als kijker gelijk door dat hij een 'slecht' of naar of whatever personage zou worden, en kijken hoe dat onvermijdelijke komt is naar mijn insziens betere TV dan het zoeken naar clues in de dialogen, kleding van personages of logo's van Westworld om te zien dat er een tijdsverschil is. Dat gedoe om zo naarstig een mysterie op te lossen doet af aan het verhaal. Je stelt zat mensen teleur, en het is een race om te zien welke mysterie opgelost wordt. Ik zie liever hoe William gaandeweg verandert vanwege zijn interacties met Logan en Dolores. Dat onvermijdelijke geeft het een bitterzoet gevoel. Wat nu gebeurde is dat elke episode Logan op een cliche American high school manier zich als een lul gedraagt en dat dat effect op William., en dat William uiteindelijk in 1 episode een kamp uitroeit. Dat vind ik niet bevredigend genoeg in de tijd en energie die ik een serie op zogenaamd HBO niveau stop.

Een soortgelijke klacht heb ik met de ontknoping van Dolores' verhaallijn. Gaandeweg waren we min of meer overtuigd van Ford's slechte bedoelingen. Maar dat bleek uiteindelijk goede redenen te hebben en besloot je de man in een ander licht te bekijken. Hij had netzoals Arnold toch wel die wens om de hosts menselijk te willen zien. Maar hoe pakken ze het aan? Op het moment dat Dolores met behulp van Ford en ook haar weten dat Ford tch wel hielp het lukt om menselijk te worden, dat de stem die ze hoorde van Arnold zich begon toe te eigenen naar die van haarzelf, op dat moment wordt ze self-aware door middel van de activititeit van het doden van Ford. Het overschrijden van die regel geeft haar een 'ik' buiten haar programmering om. Overigens, de duur van de transformatie vond ik dan bij haar in tegen stelling tot William > MiB opzich wel redelijk gedaan.

Maar waarom kozen de schrijvers hiervoor? Het is zo'n cliche in dit soort sci-fi-verhalen om de self-awareness van robots, cyborgs of AI op te laten volgen met het omleggen van hun makers. Wat nu het resultaat is van deze beslissing en samen met de andere ontwikkelingen is dat we in seizoen 2 nu een zooi hosts hebben die Dolores of Maeve volgen (ik geloof niet dat ze allemaal self-aware zijn geworden) aan n kant, en de mensen aan de andere kant. Been there, done that. Wat ik persoonlijk interessanter zou vinden is dat Dolores jist Ford liet leven en alleen de Delos shareholders dood ging schieten. Dat resulteertin een vervolgverhaal die niet simpel hosts vs mensen is, wat cliche is, maar wat genuanceerder omdat de hosts een mens aan hun kant hebben. Voeg William aan hun kant toe of Felix en dat zorgt voor minder zwart-wit.

Wat me brengt op m'n volgende punt. Het rebelse van Maeve was dus blijkbaar geprogrammeerd door Ford. Ik zat al te twijfelen of de actiescenes waarin al die bewakers werden neergeschoten lag aan het feit dat de aciescene slecht gechoreografeerd is, of dat het iets anders was. Gelukkig. Maar moet ik nu als kijker sympathie tonen voor haar rebelsheid en haar wens om te ontsnappen of haar dochter te zien? Want zij, Armistice en Hector toonden geen enkele moment van twijfel tijdens het onstappen, door het gemakkelijk doodschieten van guards en random kantoorpersoneel. Ontzettend irritant detail hier is dat Armistice zo standaard evil gezichtsuitdrukkingen had toen ze iedereen doodschoot. Het is een klein onbelangrijk detail maar het feit dat de schrijvers dit nodig vinden om de kijker doen te laten geloven (of het echt bedoeld is of naar Ford's plan) dat ze evil en gewelddadig doet hoeft cht niet. Netzoals dat niet hoefde bij Anakin Skywalker in Episode 2 en 3 van Star Wars met zijn gefrons om te tonen dat hij boos was.

Wat me brengt op m'n laatste punt. De status quo is nu dus een hele zooi hosts die wel of niet self-aware zijn (Dolores, Armistice, Hector en Maeve zeker weten) tegen de mensen. Moet ik in he volgende seizoen nu helemaal piekeren over of ik wel of niet voor hun ben? Want Dolores schoot Ford neer terwijl die uiteindelijk kon uitleggen dat zijn bedoelingen goed waren, Armistice, Hector en Maeve schoten iedereen neer, gevaar of geen gevaar. Tja, uiteindelijk kan ik geen sympathie voor ze opwekken. En dt voelt zo zwart-wit voor me aan. Ik wil absoluut geen zwart-wit-verhoudingen.

Dus ja, ik vind het een erg leuke vermakelijke serie, maar het is geen meesterwerk wat de verwachting was.
Dit is duidelijk niet jouw serie.
Niks mis mee toch.
wooblabalurg
  zondag 11 december 2016 @ 13:06:14 #63
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_167254764
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 12:41 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dit is duidelijk niet jouw serie.
Niks mis mee toch.
Hoe kom je daar nou bij? Ik vind het een toffe serie maar dat betekent niet dat ik geen kritiek kan hebben. Met nieuwe albums van geliefde muzikanten vind ik ook niet alle nummers even tof of bepaalde beslissingen in de sound. Betekent niet dat die artiest of dat genre niks voor mij is. Ik snap niet zo dat op FOK er veel mensen zijn zoals ook in het Walking Dead topic die alles 100% goed vinden aan een serie en op kritiekpunten van andere users niet zoveel willen zeggen.

Eerlijk gezegd snap ik niet dat mensen zich net ergeren aan bijv. kleine dingen zoals het cocky gedrag van Charlotte (Delos dame), Lee Sizemore (Britse gast) en in mindere mate Maeve. Vaak zijn ze een beetje cheesy en de fucks die ze zeggen komen soms geforceerd over. Dat voelt soms B-niveau aan. En als je dat opmerkt, dan denk je vanzelf "waarom vinden de makers van de serie dat dit en dit zo moet?" en als je een beetje doordenkt dan ga je ook andere dingen opmerken die je niet kon zien in een topserie zoals Sopranos of The Wire. Alleen tegenwoordig lijken mensen het alleen naar voren te halen in B-niveau series met case-of-the-week verhaallijnen, maar bij een A-serie zoals Westworld merken ze het ineens niet op.
When all else fails, you always have delusion.
pi_167254879
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 13:06 schreef Mirel het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij? Ik vind het een toffe serie maar dat betekent niet dat ik geen kritiek kan hebben. Met nieuwe albums van geliefde muzikanten vind ik ook niet alle nummers even tof of bepaalde beslissingen in de sound. Betekent niet dat die artiest of dat genre niks voor mij is. Ik snap niet zo dat op FOK er veel mensen zijn zoals ook in het Walking Dead topic die alles 100% goed vinden aan een serie en op kritiekpunten van andere users niet zoveel willen zeggen.

Eerlijk gezegd snap ik niet dat mensen zich net ergeren aan bijv. kleine dingen zoals het cocky gedrag van Charlotte (Delos dame), Lee Sizemore (Britse gast) en in mindere mate Maeve. Vaak zijn ze een beetje cheesy en de fucks die ze zeggen komen soms geforceerd over. Dat voelt soms B-niveau aan. En als je dat opmerkt, dan denk je vanzelf "waarom vinden de makers van de serie dat dit en dit zo moet?" en als je een beetje doordenkt dan ga je ook andere dingen opmerken die je niet kon zien in een topserie zoals Sopranos of The Wire. Alleen tegenwoordig lijken mensen het alleen naar voren te halen in B-niveau series met case-of-the-week verhaallijnen, maar bij een A-serie zoals Westworld merken ze het ineens niet op.
Dat ligt maar net aan je normenkader. Jij vind de Sopranos en The Wire betere series, ik absoluut niet. Daar gebeurden net zo goed dingen die je cheesy, ongeloofwaardig, stupide of wat dan ook kunt noemen.
pi_167254920
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 13:06 schreef Mirel het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij? Ik vind het een toffe serie maar dat betekent niet dat ik geen kritiek kan hebben. Met nieuwe albums van geliefde muzikanten vind ik ook niet alle nummers even tof of bepaalde beslissingen in de sound. Betekent niet dat die artiest of dat genre niks voor mij is. Ik snap niet zo dat op FOK er veel mensen zijn zoals ook in het Walking Dead topic die alles 100% goed vinden aan een serie en op kritiekpunten van andere users niet zoveel willen zeggen.

Eerlijk gezegd snap ik niet dat mensen zich net ergeren aan bijv. kleine dingen zoals het cocky gedrag van Charlotte (Delos dame), Lee Sizemore (Britse gast) en in mindere mate Maeve. Vaak zijn ze een beetje cheesy en de fucks die ze zeggen komen soms geforceerd over. Dat voelt soms B-niveau aan. En als je dat opmerkt, dan denk je vanzelf "waarom vinden de makers van de serie dat dit en dit zo moet?" en als je een beetje doordenkt dan ga je ook andere dingen opmerken die je niet kon zien in een topserie zoals Sopranos of The Wire. Alleen tegenwoordig lijken mensen het alleen naar voren te halen in B-niveau series met case-of-the-week verhaallijnen, maar bij een A-serie zoals Westworld merken ze het ineens niet op.
Omdat ik je post las en zie dat je je ergert aan kleine dingen waarvan ik relevantie niet zie.
Maar als dat dingen zijn die je echt niet leuk vindt, is de serie wellicht niet iets voor jou.
Net als de Maze voor MIB.
wooblabalurg
  zondag 11 december 2016 @ 14:11:41 #66
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167255848
maeve verbrak trouwens haar narrative door wel op zoek te gaan naar haar dochter terwijl ze geprogrammeerd was om naar het mainland te gaan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 11 december 2016 @ 14:31:27 #67
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_167256146
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2016 13:14 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Omdat ik je post las en zie dat je je ergert aan kleine dingen waarvan ik relevantie niet zie.
Maar als dat dingen zijn die je echt niet leuk vindt, is de serie wellicht niet iets voor jou.
Net als de Maze voor MIB.
Dat William in 1 episode (kamp uitroeien) een omslag maakt ipv geleidelijk vind je niet relevant? Dat is een ontwikkeling die versimpeld is. Of dat S2 richting het mens vs machine cliche gaat met weinig nuance vind je ook niet relevant?
quote:
3s.gif Op zondag 11 december 2016 14:11 schreef Re het volgende:
maeve verbrak trouwens haar narrative door wel op zoek te gaan naar haar dochter terwijl ze geprogrammeerd was om naar het mainland te gaan
Totdat dat bevestigd wordt kan je gewoon stellen dat het Ford's plan was. Voor hetzelfde geldt programmeerde hij haar om de boel naar de klote te helpen binnen het gebouw zoals gebeurde, en het feit dat ze niet wegkon naar de wijdere wereld is omdat dat de baseprogrammering van de hosts ze daarvan weerhoudt.
When all else fails, you always have delusion.
pi_167256277
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 14:51 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Hopelijjk komt O+ Clementine O+ ook terug voor S2 op de een of andere manier :9
Jaaaa Clem O+
  zondag 11 december 2016 @ 14:41:37 #69
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167256304
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 14:31 schreef Mirel het volgende:

[..]

Dat William in 1 episode (kamp uitroeien) een omslag maakt ipv geleidelijk vind je niet relevant? Dat is een ontwikkeling die versimpeld is. Of dat S2 richting het mens vs machine cliche gaat met weinig nuance vind je ook niet relevant?

[..]

Totdat dat bevestigd wordt kan je gewoon stellen dat het Ford's plan was. Voor hetzelfde geldt programmeerde hij haar om de boel naar de klote te helpen binnen het gebouw zoals gebeurde, en het feit dat ze niet wegkon naar de wijdere wereld is omdat dat de baseprogrammering van de hosts ze daarvan weerhoudt.
dit was haar narrative zoals geprogrammeerd door Ford

maeve-sees-her-narrative-hbo.jpg

en juist wel de ontwikkeling van dolores laten zien en niet de ontwikkeling van william maakt het juist niet zo cliche, maar goed matters of opinion :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_167256417
Ik vond de 180-graden-draai ook een beetje t snel en ongeloofwaardig bij William.
  zondag 11 december 2016 @ 14:48:05 #71
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_167256456
quote:
3s.gif Op zondag 11 december 2016 14:41 schreef Re het volgende:

[..]

dit was haar narrative zoals geprogrammeerd door Ford

[ afbeelding ]

en juist wel de ontwikkeling van dolores laten zien en niet de ontwikkeling van william maakt het juist niet zo cliche, maar goed matters of opinion :)
Top :) Dat maakt wat goed
When all else fails, you always have delusion.
pi_167256463
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 19:02 schreef Mirel het volgende:
Want Dolores schoot Ford neer terwijl die uiteindelijk kon uitleggen dat zijn bedoelingen goed waren,
Je weet dat dat juist ook de bedoeling van Ford was?
  zondag 11 december 2016 @ 14:49:16 #73
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_167256476
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 14:48 schreef viceversa het volgende:

[..]

Je weet dat dat juist ook de bedoeling van Ford was?
Ja, maar hij programmeerde dat niet letterlijk in, ookal wilde hij het wel. Ze deed het zelf omdat ze self-aware werd. Mijn punt is dat ik die keuze in het verhaal van de schrijvers een beetje jammer vind. Had liever gezien dat ze self-aware werd en net hem doodschoot.
When all else fails, you always have delusion.
pi_167256636
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 14:49 schreef Mirel het volgende:

[..]

Ja, maar hij programmeerde dat niet letterlijk in, ookal wilde hij het wel. Ze deed het zelf omdat ze self-aware werd. Mijn punt is dat ik die keuze in het verhaal van de schrijvers een beetje jammer vind. Had liever gezien dat ze self-aware werd en net hem doodschoot.
Volgens mij ziet Ford de hosts als volgende stap in de evolutie.

"Do you know what happened to the Neanderthals, Bernard? We ate them."

Het was misschien wel een bewuste keuze van Dolores, maar Ford heeft er vast op geanticipeerd dat ze dit zou doen.
The show must go on
pi_167256729
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:53 schreef probeer het volgende:
Ik denk dat de scne waarin Ford en die operations manager Theresa samen aan tafel zitten bij die ranch, een van mijn nieuwe favoriete tv-scenes aller tijden is.


Echt geweldig. En sowieso in het algemeen, de werkelijk fenomenabele acteerprestaties van Hopkins.. Wow. Hij tilt de serie naar een zo veel hoger niveau.

Die scene van Hopkins en Harris (en Teddy) in die bar mag er trouwens ook wezen.
Ja, die gast weet het goed te ontleden en verwoorden. Vond het ook extreem sterk stukje acteerwerk. :Y

En inderdaad, die is ook meesterlijk _O_ heerlijk. c_/
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')