abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:23:54 #101
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_167573559
Joh. Maar normale flashbacks en gesprekken zijn beter dan geforceerde mysteries. En daar doel ik op, wat hebben we nu aan een reveal scene, en het feit dat we niet wisten dat het zijn backstory was, en nu wel?
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:26:09 #102
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167573593
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:23 schreef Mirel het volgende:
Joh. Maar normale flashbacks en gesprekken zijn beter dan geforceerde mysteries.
dat is maar een mening, alsof je bijvoorbeeld al van te voren bruce willis dood ziet gaan in the sixth sense want ja wie wil nou mysteries

er was niets geforceerds aan, of geef even een voorbeeld van geforceerde scenes
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_167573693
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:23 schreef Mirel het volgende:
Joh. Maar normale flashbacks en gesprekken zijn beter dan geforceerde mysteries. En daar doel ik op, wat hebben we nu aan een reveal scene, en het feit dat we niet wisten dat het zijn backstory was, en nu wel?
Het is idd niet zo interessant hoe karakters zich kunnen ontwikkelen. En dat ze het dan nog vermakelijk proberen te maken ben ik alles behalve van gediend.
wooblabalurg
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:35:04 #104
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_167573702
Vertel nou maar, wat is nu het effect van die mysterie dat we geleerd hebben dat MiB William is? En dan doel ik niet op het backstory flashback gedeelte, maar het feit dat dat zo gebracht werd dat we niet wisten dat het om MiB ging. Dat kon zonder het mysterie element en het zou net zo goed zijn, wat betekent dat het dus aangeplakt was.

Het is zo'n trend na Lost en BSG om dit te doen tegenwoordig, maar het is helemaal niet nodig. Ik vind het maar irritant dat een groot deel van de discussies online gaan over het gokken op wat de oplossingen zijn en daarna is iedereen blij dat ze het goed gegokt hebben, of geschokt dat het anders is. Oh nee, iemand blijkt zus en zo, of hij gaat plots dood. Waarom praten we niet over AI en de 'ik' en of Ford's wereld zonder leed ideaal is of niet, of wil je leed hebben om te contrasteren met het geluk? Denk je dat Sopranos of The Wire toegevoegde waarde zou hebben met dat ieder seizoen minimaal 1 mysterie moest hebben? Nee? Waarom zou Westworld dat dan wel moeten hebben?

Zie --> want ik ben niet de enige die hierover zeurt http://io9.gizmodo.com/if(...)ies-youre-1789616674

Bij Arnold < > Bernard is dat imo wél goed gedaan overigens. Maar bij MiB/William denk ik 'ok' bij de grootse reveal. Het veranderde de kijk op die twee characters niet.
When all else fails, you always have delusion.
pi_167573743
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:35 schreef Mirel het volgende:
Vertel nou maar, wat is nu het effect van die mysterie dat we geleerd hebben dat MiB William is? En dan doel ik niet op het backstory flashback gedeelte, maar het feit dat dat zo gebracht werd dat we niet wisten dat het om MiB ging. Dat kon zonder het mysterie element en het zou net zo goed zijn, wat betekent dat het dus aangeplakt was.

Het is zo'n trend na Lost en BSG om dit te doen tegenwoordig, maar het is helemaal niet nodig. Ik vind het maar irritant dat een groot deel van de discussies online gaan over het gokken op wat de oplossingen zijn en daarna is iedereen blij dat ze het goed gegokt hebben, of geschokt dat het anders is. Oh nee, iemand blijkt zus en zo, of hij gaat plots dood. Waarom praten we niet over AI en de 'ik' en of Ford's wereld zonder leed ideaal is of niet, of wil je leed hebben om te contrasteren met het geluk? Denk je dat Sopranos of The Wire toegevoegde waarde zou hebben met dat ieder seizoen minimaal 1 mysterie moest hebben? Nee? Waarom zou Westworld dat dan wel moeten hebben?

Zie --> want ik ben niet de enige die hierover zeurt http://io9.gizmodo.com/if(...)ies-youre-1789616674

I
Je komt een beetje mad over.
Wat kan jou het nou schelen dat andere mensen wel enthousiast kunnen worden van het onbekende.
wooblabalurg
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:38:17 #106
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167573745
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:35 schreef Mirel het volgende:
Vertel nou maar, wat is nu het effect van die mysterie dat we geleerd hebben dat MiB William is? En dan doel ik niet op het backstory flashback gedeelte, maar het feit dat dat zo gebracht werd dat we niet wisten dat het om MiB ging. Dat kon zonder het mysterie element en het zou net zo goed zijn, wat betekent dat het dus aangeplakt was.

Het is zo'n trend na Lost en BSG om dit te doen tegenwoordig, maar het is helemaal niet nodig. Ik vind het maar irritant dat een groot deel van de discussies online gaan over het gokken op wat de oplossingen zijn en daarna is iedereen blij dat ze het goed gegokt hebben, of geschokt dat het anders is. Oh nee, iemand blijkt zus en zo, of hij gaat plots dood. Waarom praten we niet over AI en de 'ik' en of Ford's wereld zonder leed ideaal is of niet, of wil je leed hebben om te contrasteren met het geluk? Denk je dat Sopranos of The Wire toegevoegde waarde zou hebben met dat ieder seizoen minimaal 1 mysterie moest hebben? Nee? Waarom zou Westworld dat dan wel moeten hebben?

Zie --> want ik ben niet de enige die hierover zeurt http://io9.gizmodo.com/if(...)ies-youre-1789616674

william is feitelijk gewoon de eigenaar van westword dus ik zie echt niet in waarom je nou over zoiets zou moeten vallen, aan de andere kant moet er altijd wel gezeken worden op iets want stel je voor dat men het gewoon wel waardeert
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_167573747
Welke twee characters? :o
wooblabalurg
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:38:44 #108
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_167573751
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:37 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Je komt een beetje mad over.
Wat kan jou het nou schelen dat andere mensen wel enthousiast kunnen worden van het onbekende.
Omdat er nog andere inhoud is waar dan niet op gefocust wordt omdat iedereen druk is met de mysteries.
When all else fails, you always have delusion.
pi_167573774
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:38 schreef Mirel het volgende:

[..]

Omdat er nog andere inhoud is waar dan niet op gefocust wordt omdat iedereen druk is met de mysteries.
Daar heb jij toch geen last van?
En zoals je zelf al zegt, je bent toch niet de enige. Dat ben je namelijk nooit.
wooblabalurg
  zaterdag 24 december 2016 @ 11:48:00 #110
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_167573861
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:40 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Daar heb jij toch geen last van?
En zoals je zelf al zegt, je bent toch niet de enige. Dat ben je namelijk nooit.
Mwah, ik vind niet dat nieuwe shows teveel moeten doen wat de oude zo succesvol maakte. Lost en BSG als primevoorbeelden die in dezelfde tijd werden uitgezonden hadden veel mysteries, soms ook teveel en belachelijk, maar hun eerste seizoenen hadden daarnaast nog genoeg andere dingen. Bij Westworld wordt het mystery-element imo iets teveel naar de voorgrond gebracht. Het is een onderdeel van de show, er zijn ook andere.
When all else fails, you always have delusion.
pi_167573961
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:48 schreef Mirel het volgende:

[..]

Mwah, ik vind niet dat nieuwe shows teveel moeten doen wat de oude zo succesvol maakte. Lost en BSG als primevoorbeelden die in dezelfde tijd werden uitgezonden hadden veel mysteries, soms ook teveel en belachelijk, maar hun eerste seizoenen hadden daarnaast nog genoeg andere dingen. Bij Westworld wordt het mystery-element imo iets teveel naar de voorgrond gebracht. Het is een onderdeel van de show, er zijn ook andere.
Je weet dat JJ Abrams een carriere heeft gebouwd op dat mystery-element. Iets anders verwachten is ontkennen wat je al weet.
wooblabalurg
  Moderator dinsdag 3 januari 2017 @ 01:41:20 #112
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_167848398
Heb zojuist s01e01 gekeken, ziet eruit als een leuke serie! Helemaal op het einde, toen Dolores die vlieg dood sloeg, dacht ik "da heurt nie!" :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 3 januari 2017 @ 07:38:48 #113
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167848781
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 01:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb zojuist s01e01 gekeken, ziet eruit als een leuke serie! Helemaal op het einde, toen Dolores die vlieg dood sloeg, dacht ik "da heurt nie!" :D
Ik zou dit topic ff links laten liggen tot je ep10 hebt gezien. ;)
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Moderator dinsdag 3 januari 2017 @ 13:26:14 #114
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_167854455
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 07:38 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik zou dit topic ff links laten liggen tot je ep10 hebt gezien. ;)
Uiteraard, maar ik wilde even verkapt hallo zeggen en tvp doen :@
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_167854665
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Uiteraard, maar ik wilde even verkapt hallo zeggen en tvp doen :@
Veel kijkplezier!
pi_167871433
Voor iedereen die geen Ziggo heeft, ik leef met je mee...
  Moderator donderdag 5 januari 2017 @ 00:53:42 #117
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_167893570
Zo, alles gekeken, genot! _O_

Dolores O+ :9~ _O_
Elsie O+
Armistice _O_
William/MiB _O_

Maeve vond ik geen flikker aan, ging ook allemaal veel te makkelijk met die twee idioten.

Anthony Hopkins, wát een acteur die man _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 5 januari 2017 @ 01:12:42 #118
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167893764
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, alles gekeken, genot! _O_

Dolores O+ :9~ _O_
Elsie O+
Armistice _O_
William/MiB _O_

Maeve vond ik geen flikker aan, ging ook allemaal veel te makkelijk met die twee idioten.

Anthony Hopkins, wát een acteur die man _O_
Die maeve ging inderdaad allemaal iets gemakkelijk en Hopkins zet echt een wereldprestatie neer. _O_ Ik ga binnenkort voor de rewatch.... als m'n vriendin een beetje opschiet met got. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Moderator donderdag 5 januari 2017 @ 01:14:29 #119
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_167893781
William meen ik trouwens van een (andere) film/serie te herkennen, ik zie hem zo voor me met een bril op in de rol van een accountant ofzo, maar als ik hem natrek op imdb zie ik geen enkele film of serie wáár ik hem van ken. Irritant _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 5 januari 2017 @ 01:16:12 #120
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167893799
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 01:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
William meen ik trouwens van een (andere) film/serie te herkennen, ik zie hem zo voor me met een bril op in de rol van een accountant ofzo, maar als ik hem natrek op imdb zie ik geen enkele film of serie wáár ik hem van ken. Irritant _O-
Ok niet van always sunny in Philadelphia? Daar kon ik hem van. :D
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Moderator donderdag 5 januari 2017 @ 01:20:17 #121
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_167893847
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 01:16 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ok niet van always sunny in Philadelphia? Daar kon ik hem van. :D
Hebbes! Hij speelt Mary Lightly in Psych *O*

Zat net ook te kijken of het niet van die ene afl. van House MD was (s05e15), maar daar draagt hij geen bril, in Psych wel.



_O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_167894293
Ook eindelijk afgekeken. Toppertje.

Maar, hier wordt gezegd dat Ford die escape van Maeve heeft geprogrammeerd. Was het niet zo dat die hoofd verhaallijnen dat zo gescript heeft, in opdracht van die chick-shareholders-baas? Ze wou toch al die intellectual property het gebied uit krijgen.
  donderdag 5 januari 2017 @ 12:21:21 #123
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167898492
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 02:38 schreef ChickenMan het volgende:
Ook eindelijk afgekeken. Toppertje.

Maar, hier wordt gezegd dat Ford die escape van Maeve heeft geprogrammeerd. Was het niet zo dat die hoofd verhaallijnen dat zo gescript heeft, in opdracht van die chick-shareholders-baas? Ze wou toch al die intellectual property het gebied uit krijgen.
ze wilden de data veilig stellen op een externe site indien Ford de boel zou termineren, niet zo zeer het de wereld insturen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_167899698
Daarvoor hadden ze toch de host die de vader van Dolores speelde in het begin weer geactiveerd?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator donderdag 5 januari 2017 @ 13:16:46 #125
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_167899752
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:14 schreef sasquatsch het volgende:
Daarvoor hadden ze toch de host die de vader van Dolores speelde in het begin weer geactiveerd?
Die heb ik nadat Maeve iets á la "you'll do" zei niet meer gezien. Vraag me af waar die android nu mee bezig is.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_167902058
quote:
3s.gif Op donderdag 5 januari 2017 12:21 schreef Re het volgende:

[..]

ze wilden de data veilig stellen op een externe site indien Ford de boel zou termineren, niet zo zeer het de wereld insturen
Ja, dat bedoelde ik ook.

Maar inderdaad was die vader van Dolores eerst daarvoor in beeld. Alleen die hebben we niet meer gezien. En Maeve paste wel perfect in dat plaatje, aangezien die echt bezig was om uit het complex te geraken en zo geprogrammeerd was.
pi_167946971
Wat een geweldige serie! De beste die ik in jaren heb gezien.

Vooral Anthony Hopkins. Wat een baas is dat. Hopelijk komt hij is S2 terug.
pi_167953562
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 12:38 schreef Bronson het volgende:
Wat een geweldige serie! De beste die ik in jaren heb gezien.

Vooral Anthony Hopkins. Wat een baas is dat. Hopelijk komt hij is S2 terug.
Niet ondenkbaar dat hij wat dingen heeft achtergelaten in de hosts als hij echt dood blijkt te zijn.
pi_167953729
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:35 schreef Mirel het volgende:
Vertel nou maar, wat is nu het effect van die mysterie dat we geleerd hebben dat MiB William is? En dan doel ik niet op het backstory flashback gedeelte, maar het feit dat dat zo gebracht werd dat we niet wisten dat het om MiB ging. Dat kon zonder het mysterie element en het zou net zo goed zijn, wat betekent dat het dus aangeplakt was.

Het is zo'n trend na Lost en BSG om dit te doen tegenwoordig, maar het is helemaal niet nodig. Ik vind het maar irritant dat een groot deel van de discussies online gaan over het gokken op wat de oplossingen zijn en daarna is iedereen blij dat ze het goed gegokt hebben, of geschokt dat het anders is. Oh nee, iemand blijkt zus en zo, of hij gaat plots dood. Waarom praten we niet over AI en de 'ik' en of Ford's wereld zonder leed ideaal is of niet, of wil je leed hebben om te contrasteren met het geluk? Denk je dat Sopranos of The Wire toegevoegde waarde zou hebben met dat ieder seizoen minimaal 1 mysterie moest hebben? Nee? Waarom zou Westworld dat dan wel moeten hebben?

Zie --> want ik ben niet de enige die hierover zeurt http://io9.gizmodo.com/if(...)ies-youre-1789616674

Bij Arnold < > Bernard is dat imo wél goed gedaan overigens. Maar bij MiB/William denk ik 'ok' bij de grootse reveal. Het veranderde de kijk op die twee characters niet.

Billy/MIB is imo niets meer dan een achtergrondverhaal voor Dolores en haar ontwikkeling / zoektocht door het doolhof / naar zelfbewustzijn. Komt uiteindelijk ook best prima uit de verf als Ford de MIB vertelt dat de maze niet voor hem is maar voor de hosts.

En over die mysteries in bredere zin.. Hangt er een beetje van af welk publiek je wilt bereiken. Ik gok dat dat publiek veel kleiner zou zijn wanneer ze hun focus vrijwel alleen op die filosofische zoektocht zouden toespitsen. Die mysteries eromheen maken het voor een groter publiek interessanter, waaronder denk ik veel mensen die dat mysterieuze plot nodig hebben als spannend verhaal waarin die vraagstukken over het menselijk bewustzijn plaats krijgen. Niet iedereen duikt even makkelijk in die diepere laag / dat abstracte denken.

Het zat mij iig niets in de weg, al geef ik je gelijk dat dat 'wie is wie/wat' en het 'wat is wanneer' minder interessant was dan het achterliggende plot.

[ Bericht 7% gewijzigd door probeer op 07-01-2017 17:16:22 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_167953829
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 01:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
William meen ik trouwens van een (andere) film/serie te herkennen, ik zie hem zo voor me met een bril op in de rol van een accountant ofzo, maar als ik hem natrek op imdb zie ik geen enkele film of serie wáár ik hem van ken. Irritant _O-
Mcpoyle uit always sunny in philly?

"Pools are perfect for holding water"
  Moderator zaterdag 7 januari 2017 @ 16:53:06 #131
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_167953852
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 16:52 schreef probeer het volgende:

[..]

Mcpoyle uit always sunny in philly?

[ afbeelding ]
Zelfde vent ja, maar ik heb Always Sunny nooit echt gekeken, hooguit een halve aflevering hier en daar als het op Comedy Central was.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_167953853
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 01:16 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ok niet van always sunny in Philadelphia? Daar kon ik hem van. :D
Jaaaa same here. Maar dat kwartje viel pas toen ik laatst voor de zoveelste keer always sunny aan t bingewatchen was.
"Pools are perfect for holding water"
pi_167953869
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zelfde vent ja, maar ik heb Always Sunny nooit echt gekeken, hooguit een halve aflevering hier en daar als het op Comedy Central was.
De McPoyles zijn briljant. Grotere inteeltfamilie dan de Lannisters.
"Pools are perfect for holding water"
pi_167954365
Nu weer ff ep 4 kijken, met die ene scene van Hopkins en die vrouw die voor het bestuur werkt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_167960866
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 12:38 schreef Bronson het volgende:
Wat een geweldige serie! De beste die ik in jaren heb gezien.

Vooral Anthony Hopkins. Wat een baas is dat. Hopelijk komt hij is S2 terug.
Misschien komt hij terug als host.
pi_167963572
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zelfde vent ja, maar ik heb Always Sunny nooit echt gekeken, hooguit een halve aflevering hier en daar als het op Comedy Central was.
house of cards?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  Moderator zaterdag 7 januari 2017 @ 22:40:38 #137
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_167963760
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 22:33 schreef tombolafan het volgende:

[..]

house of cards?
Nope. Ken hem alleen van Psych :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 15 januari 2017 @ 23:53:30 #138
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_168180808
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 11:38 schreef Mirel het volgende:

[..]

Omdat er nog andere inhoud is waar dan niet op gefocust wordt omdat iedereen druk is met de mysteries.
Misschien omdat de mysteries tenminste nog iets van vermaak brengen. Ik vind dat de morele dilemma's of vragen die opgewerpt worden echt ontzetten afgezaagd en al tig keer beter uitgevoerd door weet ik veel hoeveel andere schrijvers. Ik heb ook gewoon echt het idee alsof ik nog een diepere laag mis, maar ik ben bang dat als ik daar naar ga zitten zoeken ik gewoon nog meer teleurgesteld wordt. Ik ben al enorm teleurgesteld omdat iedereen deze serie enorm aanprees en vaak als beste serie van 2016 genoemd wordt. Terwijl er in mijn ogen helemaal niks nieuws aan is. Als iets zo hoog aangeschreven wordt verwacht ik toch dat het iets nieuws brengt, of dat het iets ouds herhaalt maar op een fantastisch goede manier. Maar volgens mij heb ik alles wat er verteld word al eerder gezien en in een betere uitvoering.

Ik wil verdomme ook die lol hier aan hebben die al die andere mensen hebben. :{
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 16 januari 2017 @ 19:30:55 #139
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_168200287
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2017 23:53 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Misschien omdat de mysteries tenminste nog iets van vermaak brengen. Ik vind dat de morele dilemma's of vragen die opgewerpt worden echt ontzetten afgezaagd en al tig keer beter uitgevoerd door weet ik veel hoeveel andere schrijvers. Ik heb ook gewoon echt het idee alsof ik nog een diepere laag mis, maar ik ben bang dat als ik daar naar ga zitten zoeken ik gewoon nog meer teleurgesteld wordt. Ik ben al enorm teleurgesteld omdat iedereen deze serie enorm aanprees en vaak als beste serie van 2016 genoemd wordt. Terwijl er in mijn ogen helemaal niks nieuws aan is. Als iets zo hoog aangeschreven wordt verwacht ik toch dat het iets nieuws brengt, of dat het iets ouds herhaalt maar op een fantastisch goede manier. Maar volgens mij heb ik alles wat er verteld word al eerder gezien en in een betere uitvoering.

Ik wil verdomme ook die lol hier aan hebben die al die andere mensen hebben. :{
Daarom mijn klacht over bijv. de ontwikkelingen van Maeve, MiB/Will en Dolores. Dan is die inhoud nét niet voldoende uitgewerkt om er over te peinzen.
When all else fails, you always have delusion.
  Redactie Frontpage vrijdag 17 maart 2017 @ 07:59:35 #140
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_169585328
Dankzij de HBO-uitbreiding van Ziggo deze serie ontdekt, en in een week tijd gebingewatcht. Maar wat is dit een goede serie! Steengoed, zelfs beter nog dan Game of Thrones.

Het heeft me echt geen moment verveeld. Uitstekende acteerprestaties, mooie setting (het Wilde Westen is prachtig), alles klopt gewoon. Gisteravond de seizoensfinale gezien. Normaal is bij een HBO-serie altijd de voorlaatste episode de seizoensfinale, maar ditmaal was het daadwerkelijk de laatste.

Muziek ook top gewoon. Vooral in de laatste aflevering, Exit Music op de pianola. Ik kreeg werkelijk kippenvel...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:18:42 #141
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_169586869
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 07:59 schreef Djeez het volgende:

Muziek ook top gewoon. Vooral in de laatste aflevering, Exit Music op de pianola. Ik kreeg werkelijk kippenvel...
Die eindscene is inderdaad niks minder dan legendarisch. _O_
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_169587206
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 12:38 schreef Bronson het volgende:
Wat een geweldige serie! De beste die ik in jaren heb gezien.

Vooral Anthony Hopkins. Wat een baas is dat. Hopelijk komt hij is S2 terug.
Staat er wel een S2 op de planning?
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:52:56 #143
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169587277
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:46 schreef polderturk het volgende:

[..]

Staat er wel een S2 op de planning?
Het zou wel moeten lijkt me. Anders heeft iemand iets heel verkeerds gedaan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:54:45 #144
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_169587298
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:46 schreef polderturk het volgende:

[..]

Staat er wel een S2 op de planning?
ja, alleen verschijnt dat pas in 2018
pi_169587593
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:46 schreef polderturk het volgende:

[..]

Staat er wel een S2 op de planning?
Meerdere seizoenen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 11 juli 2017 @ 22:57:28 #146
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_172353887
Nederlands tintje in Westworld Seizoen 2:

Katja Herbers

bekend van The Leftovers, Manhattan and The Americans



http://www.comingsoon.net(...)-up-toward-westworld
pi_172366133
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 11:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

Meerdere seizoenen
Mooi!
Dit is nu mijn favoriete serie geworden.
Seizoen 1 was uitstekend.
  Redactie Frontpage woensdag 12 juli 2017 @ 16:51:13 #148
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_172367168
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 16:07 schreef polderturk het volgende:

[..]

Mooi!
Dit is nu mijn favoriete serie geworden.
Seizoen 1 was uitstekend.
Eens. Deze serie is beter dan GoT
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 12 juli 2017 @ 16:52:39 #149
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172367206
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 16:51 schreef Djeez het volgende:

[..]

Eens. Deze serie is beter dan GoT
Oneens, maar het is een goede serie dat zeker.
Oh.
pi_172404970
Oh ja, geen HBO meer mogelijk hier. Dat wordt downloaden in 2018 want ik weiger over te stappen maar ziggo :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Admin vrijdag 14 juli 2017 @ 12:47:20 #151
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_172410475
Ik ben helemaal content met Ziggo, dus ik ben blij dat ik er al zit. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 17 juli 2017 @ 11:24:09 #152
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_172480053
Ik heb me voorgenomen wanneer seizoen 2 gaat beginnen, om S1 nog een keer te kijken.. al die nuances en details zijn nu al helemaal weg, laat staan in 2018 pas :{
En nog een aantal afleveringen genieten van Clementine :9 is ook niet zo vreselijk :Y
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  zondag 23 juli 2017 @ 20:57:20 #153
318507 Jester65
Stay frosty
  Moderator zondag 23 juli 2017 @ 21:57:49 #154
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_172631286
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 24 juli 2017 @ 10:27:43 #155
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_172638217
niet verwacht dat we nu al een trailer zouden krijgen _O_
maar hopelijk is het begin 2018, niet ergens tegen het einde...
  maandag 24 juli 2017 @ 11:36:51 #156
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_172639494
Die scène met doleres op dat paard. _O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Forum Admin maandag 24 juli 2017 @ 11:38:26 #157
35723 crew  GGMM
pi_172639517
Nietszeggende trailer.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_176425230
Zo! Ook afgekeken! Gelijk een gratis schop voor deze fantastische serie!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Moderator donderdag 11 januari 2018 @ 02:05:06 #159
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176425499
Potverdikkie, ik verwachtte een update van het volgende seizoen ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_176426915
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 02:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Potverdikkie, ik verwachtte een update van het volgende seizoen ;(
#MeToo
pi_176761194
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 11:36 schreef MPC60 het volgende:
Die scène met doleres op dat paard. _O_



Oh ja: Dat "I got to be me" nummer wat je hoorde in de nieuwe trailer is van:



[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2018 16:12:39 ]
pi_176761344
Jammer dat Westworld niet op Netflix te zien is.
pi_176761525
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 16:18 schreef polderturk het volgende:
Jammer dat Westworld niet op Netflix te zien is.
Eerder jammer dat ziggo alle hbo-uitzendrechten aan andere partijen heeft terug getrokken. Ik kan dit niet meer op legale wijze kijken. Of ik moet overstappen naar ziggo, maar dat ga ik niet doen :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 26 januari 2018 @ 17:51:47 #164
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_176762856
Weet iemand wanneer het nieuwe seizoen gaat starten? 2018 duurt nog zo lang!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 januari 2018 @ 19:38:31 #165
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_176764725
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 16:29 schreef Pheno het volgende:

[..]

Eerder jammer dat ziggo alle hbo-uitzendrechten aan andere partijen heeft terug getrokken. Ik kan dit niet meer op legale wijze kijken. Of ik moet overstappen naar ziggo, maar dat ga ik niet doen :+
En ik weiger juist Netflix, maar heb wel Ziggo. Dus ben hier zeker wel blij mee
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage vrijdag 26 januari 2018 @ 19:38:49 #166
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_176764734
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 17:51 schreef monsterd. het volgende:
Weet iemand wanneer het nieuwe seizoen gaat starten? 2018 duurt nog zo lang!
Q2 toch?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_176764802
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 19:38 schreef Djeez het volgende:

[..]

En ik weiger juist Netflix, maar heb wel Ziggo. Dus ben hier zeker wel blij mee
ik had HBO, maar bij KPN ;) Deze serie komt niet naar Netflix, het zijn concurrenten :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_176764951
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 17:51 schreef monsterd. het volgende:
Weet iemand wanneer het nieuwe seizoen gaat starten? 2018 duurt nog zo lang!
Eind april volgens de geruchten.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_176765081
Hadden ze geen vertraging door die branden in Californië?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_176766251
Jeffrey Wright (Bernard) zou per ongeluk de maand gelekt hebben op Instagram. Zou intussen veranderd zijn naar 'spring'.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 3 februari 2018 @ 00:00:26 #171
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_176917761
Komende zondag een nieuwe trailer tijdens de Super Bowl, dan zal er ook wel een datum komen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 3 februari 2018 @ 00:42:31 #172
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_176918975
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 00:00 schreef PirE het volgende:
Komende zondag een nieuwe trailer tijdens de Super Bowl, dan zal er ook wel een datum komen.
Zou eens tijd worden, zo benieuwd naar seizoen 2 :Y
Zal wel ergens rond april worden dat het uitkomt
pi_176965864
22 april 2018 dus :)
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  maandag 5 februari 2018 @ 16:49:09 #174
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176974243
Benieuwd wel naar de nieuwe verhaallijn in het komende seizoen, en dan vooral of we ook andere themawerelden gaan zien.
Oh.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 23:27:00 #175
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_177069618
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:26 schreef Gremen het volgende:
22 april 2018 dus :)
Zo lang nog :'(
  Redactie Frontpage zaterdag 10 februari 2018 @ 16:48:35 #176
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_177086184
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:26 schreef Gremen het volgende:
22 april 2018 dus :)
Godver, dan ben ik net aan het verhuizen dus geen tijd om te kijken. Zal pas ergens in mei worden dat ik kan kijken, maar wel lekker bingewatchen dan
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_177510319
Vast wat tipjes van de sluier over personages die wel of niet terug zullen keren in het nieuwe seizoen: http://ew.com/tv/2018/02/28/westworld-season-2-characters/
pi_177510426
Hopelijk komt Westworld ook op Netflix :)
pi_177510602
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:35 schreef polderturk het volgende:
Hopelijk komt Westworld ook op Netflix :)
0% kans, want HBO
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 28 februari 2018 @ 19:55:03 #180
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177511009
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:35 schreef polderturk het volgende:
Hopelijk komt Westworld ook op Netflix :)
Staat wel op het internet.
pi_177511030
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:42 schreef Tim86 het volgende:

[..]

0% kans, want HBO
Weet ik.
Niks mis met hopen, toch? :)
Ik ga wachten tot alle afleveringen uit zijn. Daarna ga ik voor een maand mijn ziggo abonnement ophogen en alle afleveringen binge watchen.
pi_177511075
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 19:55 schreef polderturk het volgende:

[..]

Weet ik.
Niks mis met hopen, toch? :)
Ik ga wachten tot alle afleveringen uit zijn. Daarna ga ik voor een maand mijn ziggo abonnement ophogen en alle afleveringen binge watchen.
Dat mag altijd ja :)

Wel de moeite waard in ieder geval
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 22 maart 2018 @ 19:24:25 #183
318507 Jester65
Stay frosty
pi_178018167
De poster voor seizoen 2:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178154061


Dat belooft wat.. Ik hoop echt dat dit 2de deel het eerste deel overtreft en niet teveel doorgaat op dezelfde voet als het eerste deel zodat je op een bepaalt moment zaken al van te voren ziet aankomen.
  donderdag 29 maart 2018 @ 18:35:49 #185
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_178174817
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 18:59 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]

Dat belooft wat.. Ik hoop echt dat dit 2de deel het eerste deel overtreft en niet teveel doorgaat op dezelfde voet als het eerste deel zodat je op een bepaalt moment zaken al van te voren ziet aankomen.
Zaken van te voren zien aankomen heb je bij een serie zoals deze, met mysteries en dergelijke. En JJ Abrams kennende moet dat wel enigzins op te merken zijn door de gemiddelde kijker. (dus je zal dingen aan zien komen)
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 29 maart 2018 @ 20:44:09 #186
262 Re
Kiss & Swallow
pi_178177871
nou ja dat einde van LOST zag ik toch niet aankomen (niet in positieve zin dan)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_178181762
mag het weten
  donderdag 29 maart 2018 @ 22:43:42 #188
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178182127
Wat is die Dolores toch een lekker wijf zeg sow
Oh.
pi_178183914
quote:
Krijg gelijk weer zin om In Utero van Nirvana weer aan te slingeren. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178183964
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is die Dolores toch een lekker wijf zeg sow
Armistrice de tattoo chick en natuurlijk Meaves zijn er ook twee :9
mag het weten
  Moderator vrijdag 30 maart 2018 @ 00:09:07 #191
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178184092
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 00:00 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Armistrice de tattoo chick en natuurlijk Meaves zijn er ook twee :9
Liever Clementine dan Maeve, maar verder hebben jullie gelijk :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178184229
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Liever Clementine dan Maeve, maar verder hebben jullie gelijk :9
De reïncarnatie dan, gespeeld door Lili Simmons. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178184264
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Liever Clementine dan Maeve, maar verder hebben jullie gelijk :9
Fair enough, damn bad ass killing squad levert dat op die vier. Of posse om in Westworld thematiek te blijven. Dolores als leidster en met Maeve, Clementine en Armastrice erbij ~O>
mag het weten
  Moderator vrijdag 30 maart 2018 @ 00:35:06 #194
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178184410
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 00:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

De reïncarnatie dan, gespeeld door Lili Simmons. :P
Doe mij de originele maar, Angela Sarafyan als Clementine, boh :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178184787
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 00:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Doe mij de originele maar, Angela Sarafyan als Clementine, boh :9
Doesn't look like anything to me...




Why hello there :9 Lili Simmons is girlfriend Next door typetje O+
mag het weten
pi_178196022
Hmm vooralsnog ziet die trailer er niet echt bijzonder uit.
pi_178196066
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 16:44 schreef aspi het volgende:
Hmm vooralsnog ziet die trailer er niet echt bijzonder uit.
Niet bijzonder? Wat had je dan voor verwachtingen?
mag het weten
pi_178196127
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 16:45 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Niet bijzonder? Wat had je dan voor verwachtingen?
Ja goede vraag, niet dit iig. Ik vind het er een beetje suf uitzien.
  vrijdag 13 april 2018 @ 23:24:24 #199
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_178499869
quote:
:O :O :O _O_ _O_ _O_
dat ziet er weer "ouderwets" fantastisch uit! komende week seizoen 1 nog eens terug kijken voor seizoen 2 begint :s)
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 23:27:31 #200
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178499919
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 23:24 schreef Timo20 het volgende:

[..]

:O :O :O _O_ _O_ _O_
dat ziet er weer "ouderwets" fantastisch uit! komende week seizoen 1 nog eens terug kijken voor seizoen 2 begint :s)
Volgens mij bedoelde je :o :o :o
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')