abonnement Unibet Coolblue
pi_167136475
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzzie en Eggs :*
pi_167136489
Centraal gezet.

Daten maakt je niet onzeker, jouw nadenken daarover maakt je onzeker.
Lambo of Rekt
pi_167136495
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 08:33 schreef EggsTC het volgende:
Centraal gezet.

Daten maakt je niet onzeker, jouw nadenken daarover maakt je onzeker.
Dit dus.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_167136510
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 08:33 schreef EggsTC het volgende:
Centraal gezet.

Daten maakt je niet onzeker, jouw nadenken daarover maakt je onzeker.
Klopt. Helaas kan ik mijn gedachten niet uitzetten. Heb geen oog dicht gedaan vannacht.
  dinsdag 6 december 2016 @ 08:36:00 #5
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167136512
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 07:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mooi he, allemaal grote mond maar ondertussen hele weekenden in dit topic :Y)

Mooie opmerking van een moderator zeg _O_

quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2016 04:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ah, eindelijk iemand die toe durft te geven. Ik ook. Alle sportschool billy's, militairen, vrachtwagenchauffeurs, iedereen met karpers en tijgers, weg ermee. Geen zin om daar mee te praten. Een disproportioneel aantal van deze mannen reageert ook nogal zuur en vaak ronduit giftig als je domweg aangeeft dat er niet genoeg raakvlakken zijn om op date te gaan. Niet ff 'OK, ik waardeer de eerlijkheid' of 'jammer, veel succes'. Maar soms echt 'je neukt een ander zeker' of een simpele 'kuthoer'. Zonder uitzondering waren dat mannen die domweg niet al te intelligent waren.

Als er een datingsite zou bestaan voor IQ van 120 en hoger.. zoiets zou me ook aanspreken. IQ is belangrijker dan ambitie. Ik hoef niet eens een vent die dusdanig ambitieus is dat hij zonder uitzondering 80 uur werkt. Maar wel iemand die snapt dat als ik na 12 uur strijd op het werk thuiskom, dat ik dan niet nog eens ruzie wil over het feit dat ik weer overwerk. Iemand die snapt dat dat erbij hoort in mijn functie, iemand die dat gewoon kan accepteren. Iemand die niet onzeker wordt van mijn salaris en het feit dat ik niet afhankelijk ben van hem voor mijn eigen geluk. Mensen met een hoger IQ lijken over het algemeen meer aan zelfreflectie te doen, reageren vaak wat minder vanuit de emotie, vind ik ook erg aantrekkelijk.
Iemand met een IQ van 120 is niet zo dom om zonder condoom sex te hebben waardoor jij je koter zsm krijgt hoor. Dus wat dat aangaat kan je beter voor de simpele figuren gaan.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_167136526
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 08:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Mooie opmerking van een moderator zeg _O_

Ah, ik mag m'n mening niet geven? :D
Lambo of Rekt
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 08:45:24 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167136588
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 08:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Iemand met een IQ van 120 is niet zo dom om zonder condoom sex te hebben waardoor jij je koter zsm krijgt hoor. Dus wat dat aangaat kan je beter voor de simpele figuren gaan.
Spijker. Kop.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 08:45:50 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167136592
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2016 08:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ah, ik mag m'n mening niet geven? :D
Juist wel. Verfrissend.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_167136668
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 08:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Mooie opmerking van een moderator zeg _O_

[..]

Iemand met een IQ van 120 is niet zo dom om zonder condoom sex te hebben waardoor jij je koter zsm krijgt hoor. Dus wat dat aangaat kan je beter voor de simpele figuren gaan.
Dan kan ze misschien een zaaddoner zoeken via zo'n site of stichting. Je kan dan ook universiteit als opleidingsniveau aangeven. Niet dat iedereen op de universiteit een iq van 120 heeft.
Verder eens.
FOK! is net een groot tijdschrift
  dinsdag 6 december 2016 @ 08:54:32 #10
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167136688
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2016 08:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ah, ik mag m'n mening niet geven? :D
Natuurlijk wel. Ik vind het alleen apart dat je in een forum als R&P zulke opmerkingen maakt. Het lijkt toch een beetje alsof je neerkijkt op mensen die geen relatie hebben en in het weekend thuiszitten.

Soberso is het behoorlijk naïef om te denken dat iemand die vrijgezel is maar het hele weekend thuis zit. Oftewel, modonwaardig.

Laat ik het anders stellen. Door dit soort opmerkingen kan ik je als user op een gegeven moment niet meer serieus nemen. Laat staan als je dan straks een keer moet modden.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_167136751
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 08:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Ik vind het alleen apart dat je in een forum als R&P zulke opmerkingen maakt. Het lijkt toch een beetje alsof je neerkijkt op mensen die geen relatie hebben en in het weekend thuiszitten.

Soberso is het behoorlijk naïef om te denken dat iemand die vrijgezel is maar het hele weekend thuis zit. Oftewel, modonwaardig.

Laat ik het anders stellen. Door dit soort opmerkingen kan ik je als user op een gegeven moment niet meer serieus nemen. Laat staan als je dan straks een keer moet modden.
Ik kijk op niemand neer, daar ben ik al even voorbij. Ik vind het alleen opmerkelijk dat ik elke keer hoor dat er rellen in dit topic zijn op momenten dat zelfs ik (zonder dates) in de avond niet aanwezig ben hier omdat ik iets aan het doen ben met vrienden oid.

En dan lees ik hier dat iedereen de meest bizarre dates heeft, en heel erg vaak... maar eigenlijk zie ik alleen maar mensen hier posten in het topic, dagen lang. Dus dan vraag ik me af of ze tijdens die dates ook zitten te FOKken ofzo :)

Het is geen neerkijken, het is meer verbazing. Ik heb niet eens tijd om te daten op dit moment al zou ik het willen. Vandaar m'n opmerking.
Lambo of Rekt
pi_167136788
Sterker nog, ik zou soms willen dat ik vrijgezel was...
Lambo of Rekt
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 09:03:32 #13
45833 crew  Fogel
pi_167136791
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:03 schreef EggsTC het volgende:
Sterker nog, ik zou soms willen dat ik vrijgezel was...
Da's zo geregeld :D
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:04:19 #14
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167136799
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 08:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik kijk op niemand neer, daar ben ik al even voorbij. Ik vind het alleen opmerkelijk dat ik elke keer hoor dat er rellen in dit topic zijn op momenten dat zelfs ik (zonder dates) in de avond niet aanwezig ben hier omdat ik iets aan het doen ben met vrienden oid.

En dan lees ik hier dat iedereen de meest bizarre dates heeft, en heel erg vaak... maar eigenlijk zie ik alleen maar mensen hier posten in het topic, dagen lang. Dus dan vraag ik me af of ze op die dates ook zitten te FOKken ofzo :)
Dus omdat je niet elke avond iets gaat doen met vrienden of gaat daten ben je vreemd?
Ik vind het leuk om met vrienden wat te doen, maar ook om via FOK! met m'n FOK! vrienden te ouwehoeren en ondertussen een beetje te internetten.
quote:
Het is geen neerkijken, het is meer verbazing. Ik heb niet eens tijd om te daten op dit moment al zou ik het willen. Vandaar m'n opmerking.
Dat mag. Net als dat ik verbaasd ben over jouw gedachtes.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:06:20 #15
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167136833
IQ is leuk, maar dan moet het wel een beetje in balans zijn met EQ... dat mis ik nog wel eens...

OT: Dit weekend een nieuwe date! ^O^ Dame die ik al tijdje als Tinder match had.
pi_167136838
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:04 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dus omdat je niet elke avond iets gaat doen met vrienden of gaat daten ben je vreemd?
Ik vind het leuk om met vrienden wat te doen, maar ook om via FOK! met m'n FOK! vrienden te ouwehoeren en ondertussen een beetje te internetten.

[..]
Nee dat is helemaal niet wat ik zeg. Ik zit ook geregeld zaterdag nacht op FOK. Ik vind het vreemd dat hier zich vaak flamewars voordoen (Waar ik dan later van hoor) terwijl iedereen aan het daten zou zijn elke avond. Zijn die dates dan zo snel afgelopen of hoe moet ik dat zien ? :)

quote:
Dat mag. Net als dat ik verbaasd ben over jouw gedachtes.
Ja dat kan, gelukkig maar dat we allemaal anders denken, anders was het hele forum overbodig.
Lambo of Rekt
pi_167136864
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee dat is helemaal niet wat ik zeg. Ik zit ook geregeld zaterdag nacht op FOK. Ik vind het vreemd dat hier zich vaak flamewars voordoen (Waar ik dan later van hoor) terwijl iedereen aan het daten zou zijn elke avond. Zijn die dates dan zo snel afgelopen of hoe moet ik dat zien ? :)

[..]

Ja dat kan, gelukkig maar dat we allemaal anders denken, anders was het hele forum overbodig.
Als iedereen voorzien was zou dit topic niet meer bestaan. Ik heb gisteren tijdens mijn date van vijf uur geen een keer gekeken op fok..
pi_167136875
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:08 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als iedereen voorzien was zou dit topic niet meer bestaan. Ik heb gisteren tijdens mijn date van vijf uur geen een keer gekeken op fok..
Weet je al hoe het verder gaat nu? Denk je dat ze t wat vond?

En het gaat niet om "voorzien" zijn... het gaat erom dat er zoveel tijd gestoken wordt in het belachelijk maken van elkaar hier terwijl je die tijd beter kan gebruiken om je date voor te bereiden of te analyseren op een goede manier.
Lambo of Rekt
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:09:52 #19
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167136883
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Weet je al hoe het verder gaat nu? Denk je dat ze t wat vond?
Dan hadden wij t allang geweten pik

Hij heeft de hele nacht niet geslapen
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:10:43 #20
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167136894
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee dat is helemaal niet wat ik zeg. Ik zit ook geregeld zaterdag nacht op FOK. Ik vind het vreemd dat hier zich vaak flamewars voordoen (Waar ik dan later van hoor) terwijl iedereen aan het daten zou zijn elke avond. Zijn die dates dan zo snel afgelopen of hoe moet ik dat zien ? :)

[..]

Ja dat kan, gelukkig maar dat we allemaal anders denken, anders was het hele forum overbodig.
Hoe kom je er bij dat iedereen elke avond aan het daten is?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:12:58 #21
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167136922
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Weet je al hoe het verder gaat nu? Denk je dat ze t wat vond?

En het gaat niet om "voorzien" zijn... het gaat erom dat er zoveel tijd gestoken wordt in het belachelijk maken van elkaar hier terwijl je die tijd beter kan gebruiken om je date voor te bereiden of te analyseren op een goede manier.
Tis net alsof er nog leven buiten daten is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167136927
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Weet je al hoe het verder gaat nu? Denk je dat ze t wat vond?

En het gaat niet om "voorzien" zijn... het gaat erom dat er zoveel tijd gestoken wordt in het belachelijk maken van elkaar hier terwijl je die tijd beter kan gebruiken om je date voor te bereiden of te analyseren op een goede manier.
Nop behalve dat ze gisteren thuis is gekomen niks meer gehoord, maar de dag is nog jong. Vandaag sowieso andere plannen dus ik zie wel hoe het loopt. ik heb het oprecht tof gehad dus hoop dat het niet bij één date blijft, ook voor mijn zelfvertrouwen. Al heb ik een eerste date met een andere dame in de maak, maar dat is niet helemaal mijn type en is eigenlijk een achter de handje.
pi_167136928
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:10 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat iedereen elke avond aan het daten is?
Nou ik kom niet vaak in dit topic, maar elke keer als ik hier kom zie ik weer staan dat er de vorige avond dates waren, terwijl, op dat zelfde moment samzz weer flink heeft moeten ruimen. Misschien zit ik er bijzonder ver naast hoor, maar dat is wat ik al vaker heb gezien de afgelopen periode. (like, de afgelopen 4 weken.)

Daarom zeg ik; het is meer verbazing. :) Goed, het gaat nu wel een beetje erg offtopic.

Dus vertel ns kano... jij nog dates op de planning?
Lambo of Rekt
pi_167136939
Ik zie zelden iemand daten behalve D. En dat wordt dan weer uitgemolken tot zn volgende eerste date.
pi_167136961
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:14 schreef Elvi het volgende:
Ik zie zelden iemand daten behalve D. En dat wordt dan weer uitgemolken tot zn volgende eerste date.
Huh? Ik zie constant mensen hun dates aankondigen. :?

Heb er zelf overigens zondag een. Alleen nog even bepalen wat we precies gaan doen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:16:14 #26
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167136965
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nou ik kom niet vaak in dit topic, maar elke keer als ik hier kom zie ik weer staan dat er de vorige avond dates waren, terwijl, op dat zelfde moment samzz weer flink heeft moeten ruimen. Misschien zit ik er bijzonder ver naast hoor, maar dat is wat ik al vaker heb gezien de afgelopen periode. (like, de afgelopen 4 weken.)

Daarom zeg ik; het is meer verbazing. :) Goed, het gaat nu wel een beetje erg offtopic.
:')
Dan zou ik wat vaker langskomen.
quote:
Dus vertel ns kano... jij nog dates op de planning?
Niets concreets.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_167137089
Ik had er zondag eentje. Mag ik nu ook meeposten?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_167137107
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
Ik had er zondag eentje. Mag ik nu ook meeposten?
Indien juicy details! :9

Brand los.
Lambo of Rekt
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:28:24 #29
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167137122
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
Ik had er zondag eentje. Mag ik nu ook meeposten?
Niemand hapte op je vorige post he. Dus nu zo maar?
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:28:53 #30
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167137130
Ik ben ook wel een beetje date moe. Maar vind het lezen van de ervaringen van andere users erg leuk.
En leuk om tips of m'n visie te geven.

Het gebash onder users heen en weer vind ik wel erg jammer. Valt echt op hier hoe veel dat gebeurd.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 09:29:31 #31
45833 crew  Fogel
pi_167137137
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Indien juicy details! :9

Brand los.
Ik had er ook een maar geen juicy details, mag ik nu niet posten?

Kort gezegd: aardig mens, leuk voor die 4-urige date, maar niet geschikt om verder mee te gaan.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_167137143
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:28 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Niemand hapte op je vorige post he. Dus nu zo maar?
Wat was mijn vorige post?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:30:15 #33
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167137155
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:29 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik had er ook een maar geen juicy details, mag ik nu niet posten?

Kort gezegd: aardig mens, leuk voor die 4-urige date, maar niet geschikt om verder mee te gaan.
Daar heb ik er echt al zoveel van gehad :{
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_167137167
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Indien juicy details! :9

Brand los.
Weinig juicy aan.

Was gezellig, eerst wat wezen drinken, daarna wat eten bij de Mexicaan. Die nieuwe film van Ben Affleck en daarna nog een drankje na. Was leuk.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_167137207
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben ook wel een beetje date moe. Maar vind het lezen van de ervaringen van andere users erg leuk.
En leuk om tips of m'n visie te geven.

Het gebash onder users heen en weer vind ik wel erg jammer. Valt echt op hier hoe veel dat gebeurd.
Gebeurt enkel onder de mannen als ik het goed heb. Een diepgewortelde onzekerheid bij sommige users in dit topic lijkt mij de oorzaak ervan. Maar goed, dit topic blijft bij tijd en wijle vermakelijk om te lezen en die hele obsessie rondom het daten is fascinerend. Sommigen lijken zelfs hun eigenwaarde eraan te ontlenen.
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 09:34:00 #36
45833 crew  Fogel
pi_167137212
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:30 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Daar heb ik er echt al zoveel van gehad :{
Ach naja, het is beter dan alleen thuis zitten :P
Maar de volgende date (niet met haar) is gewoon een kop koffie ergens, makkelijker "swipen" na een korte tijd.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_167137222
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:29 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik had er ook een maar geen juicy details, mag ik nu niet posten?

Kort gezegd: aardig mens, leuk voor die 4-urige date, maar niet geschikt om verder mee te gaan.
Jij woont in Scandinavie toch? Hoe werkt dat dan, spreek je de taal of is de voertaal engels?
Lambo of Rekt
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:35:56 #38
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167137248
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jij woont in Scandinavie toch? Hoe werkt dat dan, spreek je de taal of is de voertaal engels?
Is dit iets wat je serieus wilt weten??
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 09:36:59 #39
45833 crew  Fogel
pi_167137262
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jij woont in Scandinavie toch? Hoe werkt dat dan, spreek je de taal of is de voertaal engels?
Ik spreek vloeiend Noors.
Ben wel erg benieuwd of en zo ja hoeveel matches ik ga krijgen als ik over een paar weken een paar dagen in Tokyo ben :D (en dan gaat de voertaal Engels worden)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_167137284
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Is dit iets wat je serieus wilt weten??
Ja, daar ben ik nieuwsgierig naar :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:36 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik spreek vloeiend Noors.
Ben wel erg benieuwd of en zo ja hoeveel matches ik ga krijgen als ik over een paar weken een paar dagen in Tokyo ben :D (en dan gaat de voertaal Engels worden)
Nice :) Moeilijk om te leren? of date je zoveel dat je vanzelf wel vloeiend gaat spreken?
Lambo of Rekt
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:39:33 #41
416020 K44S
The bearded man
pi_167137296
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben ook wel een beetje date moe. Maar vind het lezen van de ervaringen van andere users erg leuk.
En leuk om tips of m'n visie te geven.

Het gebash onder users heen en weer vind ik wel erg jammer. Valt echt op hier hoe veel dat gebeurd.
Dit geldt voor mij dus ook.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:03:31 #42
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167137640
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:30 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Daar heb ik er echt al zoveel van gehad :{
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:34 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ach naja, het is beter dan alleen thuis zitten :P

Daar had ik het toevallig gisteren met een vriend over. Hij zei tegen mij dat de meeste van mijn (Tinder) dates mij niks opgeleverd hebben en vooral energie heeft gekost. En dat ik het beter bij stappen kon houden, want daar had ik meer 'succes'.

Maar daar was ik het niet mee eens. Hoewel ik vrijwel geen vervolgdates heb gehad via Tinder, heb ik toch hele leuke meiden ontmoet en het gezellig gehad. Ook heb ik meer inzicht gekregen in wat ik wel en niet zoek. Dus ik zie het zeker niet als verloren tijd of energie. En ga dit weekend stug door. :7
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 10:06:18 #43
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167137673
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:03 schreef escalatie het volgende:

[..]

[..]

Daar had ik het toevallig gisteren met een vriend over. Hij zei tegen mij dat de meeste van mijn (Tinder) dates mij niks opgeleverd hebben en vooral energie heeft gekost. En dat ik het beter bij stappen kon houden, want daar had ik meer 'succes'.

Maar daar was ik het niet mee eens. Hoewel ik vrijwel geen vervolgdates heb gehad via Tinder, heb ik toch hele leuke meiden ontmoet en het gezellig gehad. Ook heb ik meer inzicht gekregen in wat ik wel en niet zoek. Dus ik zie het zeker niet als verloren tijd of energie. En ga dit weekend stug door. :7
Het lijkt bijna of het daten op zich je doel is? Of zie ik dat verkeerd?
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:06:38 #44
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167137678
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:03 schreef escalatie het volgende:

[..]

[..]

Daar had ik het toevallig gisteren met een vriend over. Hij zei tegen mij dat de meeste van mijn (Tinder) dates mij niks opgeleverd hebben en vooral energie heeft gekost. En dat ik het beter bij stappen kon houden, want daar had ik meer 'succes'.

Maar daar was ik het niet mee eens. Hoewel ik vrijwel geen vervolgdates heb gehad via Tinder, heb ik toch hele leuke meiden ontmoet en het gezellig gehad. Ook heb ik meer inzicht gekregen in wat ik wel en niet zoek. Dus ik zie het zeker niet als verloren tijd of energie. En ga dit weekend stug door. :7
Dat is echt een mindset dingetje. Ik ben totaal niet goed in regelen tijdens het stappen dus ga liever via app's oid te werk.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_167137681
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:03 schreef escalatie het volgende:

[..]

[..]

Daar had ik het toevallig gisteren met een vriend over. Hij zei tegen mij dat de meeste van mijn (Tinder) dates mij niks opgeleverd hebben en vooral energie heeft gekost. En dat ik het beter bij stappen kon houden, want daar had ik meer 'succes'.

Maar daar was ik het niet mee eens. Hoewel ik vrijwel geen vervolgdates heb gehad via Tinder, heb ik toch hele leuke meiden ontmoet en het gezellig gehad. Ook heb ik meer inzicht gekregen in wat ik wel en niet zoek. Dus ik zie het zeker niet als verloren tijd of energie. En ga dit weekend stug door. :7
Ben ik het wel mee eens. Het kost best veel energie om een date te regelen en vervolgdates zijn een uitzondering. Dates zelf zijn wel leuk. Ik spreek sneller en vaker af via apps dan als ik zelf mensen in het wildvreemd moet aanspreken.
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:11:17 #46
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167137733
Maar oké vrijdag dus een date! In Breda, het plan begint iets meer vorm te krijgen haha. Ik heb gereserveerd bij Charelli's. Spannend dit.
I wonder what it's all about
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 10:11:33 #47
45833 crew  Fogel
pi_167137739
Het voordeel van dating apps is dat je al weet dat iemand single is (althans, dat zou je toch wel aan moeten kunnen nemen) en op zoek iets naar iets. Wat dat iets is kom je in de loop van een chat wel achter, nadat je een match hebt. Ook kan je voor een swipe al ongeveer lezen wat je kan verwachten. Best een OK filter, en dat heb je niet (zo sterk) als je de stad ingaat (al kan je aan de kleding en hoeveelheid make-up meestal al wel inschatten wat je kan verwachten ;) ).
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_167137772
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:11 schreef Habbezak het volgende:
Maar oké vrijdag dus een date! In Breda, het plan begint iets meer vorm te krijgen haha. Ik heb gereserveerd bij Charelli's. Spannend dit.
Succes.
pi_167137789
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:11 schreef Fogel het volgende:
Het voordeel van dating apps is dat je al weet dat iemand single is (althans, dat zou je toch wel aan moeten kunnen nemen) en op zoek iets naar iets. Wat dat iets is kom je in de loop van een chat wel achter, nadat je een match hebt. Ook kan je voor een swipe al ongeveer lezen wat je kan verwachten. Best een OK filter, en dat heb je niet (zo sterk) als je de stad ingaat (al kan je aan de kleding en hoeveelheid make-up meestal al wel inschatten wat je kan verwachten ;) ).
Nou, laatste drie meiden die ik via een dating app aansprak hadden al een vriend. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 10:16:32 #50
45833 crew  Fogel
pi_167137816
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:14 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nou, laatste drie meiden die ik via een dating app aansprak hadden al een vriend. _O-
Tja, dan is het "iets" dat ze zoeken gewoon je pik, ook lekker duidelijk toch? :D
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_167137821
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:11 schreef Fogel het volgende:
Het voordeel van dating apps is dat je al weet dat iemand single is (althans, dat zou je toch wel aan moeten kunnen nemen) en op zoek iets naar iets. Wat dat iets is kom je in de loop van een chat wel achter, nadat je een match hebt. Ook kan je voor een swipe al ongeveer lezen wat je kan verwachten. Best een OK filter, en dat heb je niet (zo sterk) als je de stad ingaat (al kan je aan de kleding en hoeveelheid make-up meestal al wel inschatten wat je kan verwachten ;) ).
Het is natuurlijk helemaal niet erg om tijdens het uitgaan op mensen te stuiten die geen single zijn. Wat dat betreft apprecieer ik real-life gesprekken meer dan het virtuele. Ik ben nooit een fan geweest van ellenlange gesprekken op WA of andere communicatie platforms.
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:17:11 #52
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167137826
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:11 schreef Fogel het volgende:
Het voordeel van dating apps is dat je al weet dat iemand single is (althans, dat zou je toch wel aan moeten kunnen nemen) en op zoek iets naar iets. Wat dat iets is kom je in de loop van een chat wel achter, nadat je een match hebt. Ook kan je voor een swipe al ongeveer lezen wat je kan verwachten. Best een OK filter, en dat heb je niet (zo sterk) als je de stad ingaat (al kan je aan de kleding en hoeveelheid make-up meestal al wel inschatten wat je kan verwachten ;) ).
Dit.
Maar meestal als ik de stad in ga ben ik gewoon met vrienden om een biertje te drinken, soms een beetje dansen en dat is het dan wel. Het komt simpelweg niet in me op om iemand aan te spreken. En als die muziek op standje 500 staat is een gesprek toch nauwelijks meer mogelijk :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_167137866
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:16 schreef Fogel het volgende:

[..]

Tja, dan is het "iets" dat ze zoeken gewoon je pik, ook lekker duidelijk toch? :D
Open relatie ditdat he _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_167137873
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 08:35 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Klopt. Helaas kan ik mijn gedachten niet uitzetten. Heb geen oog dicht gedaan vannacht.
'Maar ik heb geen verwachtingen hoor!' :')
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 10:20:27 #55
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167137884
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:19 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Open relatie ditdat he _O-
Of ze hebben er gewoon geen zin in en dat is het eerste excuus wat ze aangrijpen. :P
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:20:59 #56
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_167137889
Mijn vrijdag-Breda date heb ik ook via Tinder ontmoet..
I wonder what it's all about
pi_167137901
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:20 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

'Maar ik heb geen verwachtingen hoor!' :')
Nee had ik serieus niet. Maar toen ze voor de deur stond was ze zoveel leuker als verwacht en gezien de date vijf uur heeft geduurd en onafgebroken gesproken is, is het een beetje een anti-climax als het nu zo muisstil is. En ik wil juist niet zelf beginnen met berichtjes sturen, dat komt meteen claimerig over :')
pi_167137903
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Of ze hebben er gewoon geen zin in en dat is het eerste excuus wat ze aangrijpen. :P
Aangezien ik zelf ook een vriendin heb zullen die dating apps wel zo slim zijn om ons gewoon te matchen. :P
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_167137905
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Of ze hebben er gewoon geen zin in en dat is het eerste excuus wat ze aangrijpen. :P
Of ze zoeken schaamteloos naar aandacht. Of zijn diep ongelukkig in een relatie. Iemand die een vriend of vriendin heeft is niet per se onwrikbaar.
pi_167137914
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

Al heb ik een eerste date met een andere dame in de maak, maar dat is niet helemaal mijn type en is eigenlijk een achter de handje.
Met iemand daten als backup plan en om je tijd een beetje in te vullen. Sorry D., ik vond dat je gisteren goed bezig was, maar dit is natuurlijk behoorlijk kansloos.
pi_167137923
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 08:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik kijk op niemand neer, daar ben ik al even voorbij. Ik vind het alleen opmerkelijk dat ik elke keer hoor dat er rellen in dit topic zijn op momenten dat zelfs ik (zonder dates) in de avond niet aanwezig ben hier omdat ik iets aan het doen ben met vrienden oid.

En dan lees ik hier dat iedereen de meest bizarre dates heeft, en heel erg vaak... maar eigenlijk zie ik alleen maar mensen hier posten in het topic, dagen lang. Dus dan vraag ik me af of ze tijdens die dates ook zitten te FOKken ofzo :)

Het is geen neerkijken, het is meer verbazing. Ik heb niet eens tijd om te daten op dit moment al zou ik het willen. Vandaar m'n opmerking.
verbazing die voortkomt uit een bepaald kader want de rellen zijn helemaal niet vooral in het weekend. Dat is hoe jij het ziet en dat zegt iets tegen hoe je er naar kijkt.

Wat dat betreft wel eens met dat er nogal wat besloten ligt in hoe je reageert en dat het niet zo mod waardig is
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 10:24:05 #62
45833 crew  Fogel
pi_167137928
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:16 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Het is natuurlijk helemaal niet erg om tijdens het uitgaan op mensen te stuiten die geen single zijn. Wat dat betreft apprecieer ik real-life gesprekken meer dan het virtuele. Ik ben nooit een fan geweest van ellenlange gesprekken op WA of andere communicatie platforms.
Nee natuurlijk, maar als je op zoek bent zou je het kunnen zien als waste of time.
Real-life gesprekken zijn inderdaad handiger, vandaar dat ik gewoon zo snel mogelijk een kop koffie plan als date.
Sinds donderdag op tinder, met een paar dames in gesprek waarvan een sinds zaterdag en daar had ik zondag al een date mee. Why not? Dan ben je er gewoon sneller achter wat voor vlees je in de kuip hebt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:17 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dit.
Maar meestal als ik de stad in ga ben ik gewoon met vrienden om een biertje te drinken, soms een beetje dansen en dat is het dan wel. Het komt simpelweg niet in me op om iemand aan te spreken. En als die muziek op standje 500 staat is een gesprek toch nauwelijks meer mogelijk :+
Gesprekken zijn inderdaad niet handig als de bas bijna je bier uit je glas dreunt.

quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:19 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Open relatie ditdat he _O-
Yup, maar da's dan gewoon duidelijk. Duidelijkheid is altijd handig.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:24:18 #63
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167137930
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:22 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Of ze zoeken schaamteloos naar aandacht. Of zijn diep ongelukkig in een relatie. Iemand die een vriend of vriendin heeft is niet per se onwrikbaar.
Mwah als je een app op je telefoon hebt ben je zelf flink op zoek hoor. Dat je een keer een foutje maakt tijdens een weekendje weg zou ik eerder kunnen vergeven dan een tinderdate als je in een relatie zit.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:25:09 #64
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167137944
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:24 schreef Fogel het volgende:

[..]

Nee natuurlijk, maar als je op zoek bent zou je het kunnen zien als waste of time.
Real-life gesprekken zijn inderdaad handiger, vandaar dat ik gewoon zo snel mogelijk een kop koffie plan als date.
Sinds donderdag op tinder, met een paar dames in gesprek waarvan een sinds zaterdag en daar had ik zondag al een date mee. Why not? Dan ben je er gewoon sneller achter wat voor vlees je in de kuip hebt.
Dat is ook mijn idee. De meeste vrouwen denken er anders over. :{
quote:
[..]

Gesprekken zijn inderdaad niet handig als de bas bijna je bier uit je glas dreunt.

[..]

Yup, maar da's dan gewoon duidelijk. Duidelijkheid is altijd handig.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_167137945
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:22 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Met iemand daten als backup plan en om je tijd een beetje in te vullen. Sorry D., ik vond dat je gisteren goed bezig was, maar dit is natuurlijk behoorlijk kansloos.
Als die van gisteren vaker wilt afspreken heeft dat de voorkeur :) Maar mensen daten nu eenmaal meerdere mensen tegelijk op zulke apps.
pi_167137978
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:25 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als die van gisteren vaker wilt afspreken heeft dat de voorkeur :) Maar mensen daten nu eenmaal meerdere mensen tegelijk op zulke apps.
Mensen daten als ze geïnteresseerd zijn in elkaar, niet om iets achter de hand te hebben o.i.d. Dan snap je het concept van daten niet.
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 10:27:17 #67
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167137983
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:22 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Of ze zoeken schaamteloos naar aandacht. Of zijn diep ongelukkig in een relatie. Iemand die een vriend of vriendin heeft is niet per se onwrikbaar.
Dat kan ook. Ik bedoel..als je een relatie hebt en je installeert dan toch een dating app die je ook actief gebruikt, dan lijkt het mij dat je niet helemaal gelukkig bent in/met je relatie.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:28:05 #68
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167137996
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het lijkt bijna of het daten op zich je doel is? Of zie ik dat verkeerd?
Goede vraag. :) Het uiteindelijke doel is toch die ene speciale dame tegen te komen waar het meer is dan gezellig. Bij eentje had ik wel het gevoel van dit is mijn type (het wow-effect), maar dat was niet wederzijds. Overigens zou ik een leuke vriendschap overhouden ook niet verkeerd vinden, maar het meeste contact verwaterd al snel.
Het lijkt misschien nu wel dat ik date om het daten, ik zit misschien nu in een flow, maar ik heb ook wel eens periodes dat ik helemaal geen zin heb om te daten.
pi_167138008
Is er iets niet goed aan daten om het daten? Gewoon omdat het leuk is?
pi_167138019
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:28 schreef MissButterflyy het volgende:

Het gebash onder users heen en weer vind ik wel erg jammer. Valt echt op hier hoe veel dat gebeurd.
Valt mij ook op en idd erg jammer. Kunnen we niet blij zijn voor elkaar, elkaars mening accepteren en netjes tips geven? Soms proef ik jaloezie en onzekerheid. Echt jammer.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 10:30:19 #71
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167138025
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:28 schreef escalatie het volgende:

[..]

Goede vraag. :) Het uiteindelijke doel is toch die ene speciale dame tegen te komen waar het meer is dan gezellig. Bij eentje had ik wel het gevoel van dit is mijn type (het wow-effect), maar dat was niet wederzijds. Overigens zou ik een leuke vriendschap overhouden ook niet verkeerd vinden, maar het meeste contact verwaterd al snel.
Het lijkt misschien nu wel dat ik date om het daten, ik zit misschien nu in een flow, maar ik heb ook wel eens periodes dat ik helemaal geen zin heb om te daten.
Wat een tof antwoord :) Ik had verwacht dat je een beetje gepikeerd zou reageren, maar deze reactie vind ik tof :) Nou ja, ik denk dan dat die vriend van je wel een beetje gelijk heeft. Je doel is die ene toffe meid tegen te komen, maar vooralsnog is dat niet gebeurd, het kost je dus veel meer energie dan het je oplevert, maar jij gaat 'stug door'.

Vandaar mijn vraag inderdaad. Mijn ervaring is dat het 'op zoek zijn' niet echt helpt. Maar das gewoon mijn mening, die is net zo veel of weinig waard dan elke andere mening :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_167138028
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:25 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]
Maar mensen daten nu eenmaal meerdere mensen tegelijk op zulke apps.
Hangt van de persoon af. Er zijn er zat die dat zo doen ja. Ik geef liever de voorkeur aan serieel daten ipv parallel daten. Ieder zo zijn voorkeur.
mag het weten
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:30:34 #73
416020 K44S
The bearded man
pi_167138031
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:28 schreef Allures het volgende:
Is er iets niet goed aan daten om het daten? Gewoon omdat het leuk is?
Dus daten om een leuke tijd met iemand te hebben i.p.v een kans te geven om een relatie mee te vormen?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167138036
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:28 schreef Allures het volgende:
Is er iets niet goed aan daten om het daten? Gewoon omdat het leuk is?
het lijkt mij niet, als die intenties voor de ander ook maar duidelijk zijn... sommigen(/velen/de meesten (?)) willen er uiteindelijk wel iets serieus aan overhouden, dus als die potentie er niet al in zit, lijkt het me verspilling van andermans tijd.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_167138052
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat een tof antwoord :) Ik had verwacht dat je een beetje gepikeerd zou reageren, maar deze reactie vind ik tof :) Nou ja, ik denk dan dat die vriend van je wel een beetje gelijk heeft. Je doel is die ene toffe meid tegen te komen, maar vooralsnog is dat niet gebeurd, het kost je dus veel meer energie dan het je oplevert, maar jij gaat 'stug door'.

Vandaar mijn vraag inderdaad. Mijn ervaring is dat het 'op zoek zijn' niet echt helpt. Maar das gewoon mijn mening, die is net zo veel of weinig waard dan elke andere mening :P
maar waarom zou dat meer energie kosten dan het oplevert? Nieuwe mensen leren kennen en dus daten geeft mij altijd energie. Los van de uitkomst
pi_167138054
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:28 schreef Allures het volgende:
Is er iets niet goed aan daten om het daten? Gewoon omdat het leuk is?
Wat maakt het dan precies leuk? Die flirterigheid? De confidence boost die je ervan krijgt? Simpel menselijk contact? Het daten om te daten lijkt mij eerder een emotionele gat te verhullen dan simpelweg romantische speelsheid.
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 10:32:04 #77
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167138059
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:28 schreef Allures het volgende:
Is er iets niet goed aan daten om het daten? Gewoon omdat het leuk is?
Natuurlijk kan dat. Maar wat ik een beetje proef is dat men hier vooral op zoek is naar die ene, en date naar date doen om die persoon te vinden, en als het 'deze' persoon niet is, oke dan niet, NEXT, want die ene moet gevonden worden.

Dat vind ik niet echt 'vrijblijvend' daten voor de leuk. Dat is daten met een missie, waarvan ik denk dat dat niet echt werkt. Just my opinion.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:32:12 #78
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167138062
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:28 schreef Allures het volgende:
Is er iets niet goed aan daten om het daten? Gewoon omdat het leuk is?
Ik zit niet op datingapps om nieuwe vrienden te maken. En ik zou het kwalijk vinden als iemand anders wel met die intentie wilt daten.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_167138070
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:30 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

het lijkt mij niet, als die intenties voor de ander ook maar duidelijk zijn... sommigen(/velen/de meesten (?)) willen er uiteindelijk wel iets serieus aan overhouden, dus als die potentie er niet al in zit, lijkt het me verspilling van andermans tijd.
ik bedoel niet dat je er in gaat met 'en meer sowieso niet' maar meer van 'leuke avond, nieuw persoon, sowieso leuk'
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:33:21 #80
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167138081
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat een tof antwoord :) Ik had verwacht dat je een beetje gepikeerd zou reageren, maar deze reactie vind ik tof :) Nou ja, ik denk dan dat die vriend van je wel een beetje gelijk heeft. Je doel is die ene toffe meid tegen te komen, maar vooralsnog is dat niet gebeurd, het kost je dus veel meer energie dan het je oplevert, maar jij gaat 'stug door'.

Vandaar mijn vraag inderdaad. Mijn ervaring is dat het 'op zoek zijn' niet echt helpt. Maar das gewoon mijn mening, die is net zo veel of weinig waard dan elke andere mening :P
Desperate op zoek zijn helpt niet.
Op de bank blijven zitten ook niet. :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 10:33:26 #81
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167138083
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:31 schreef Allures het volgende:

[..]

maar waarom zou dat meer energie kosten dan het oplevert? Nieuwe mensen leren kennen en dus daten geeft mij altijd energie. Los van de uitkomst
Als dat daadwerkelijk is hoe je er in staat, dan kost het niet meer dan het oplevert. Maar dan zie je de date voor wat het is, een date, een leuke tijd met iemand, niks meer en niks minder, geen verwachtingen, niks. Maar dat is niet wat ik hier vooral tussen de regels door lees, zoals ik in mn vorige reactie al zei :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_167138091
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:30 schreef K44S het volgende:

[..]

Dus daten om een leuke tijd met iemand te hebben i.p.v een kans te geven om een relatie mee te vormen?
Mensen met open relaties gaan geen relaties aan met anderen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_167138096
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:30 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hangt van de persoon af. Er zijn er zat die dat zo doen ja. Ik geef liever de voorkeur aan serieel daten ipv parallel daten. Ieder zo zijn voorkeur.
Ik ook, maar je weet niet hoe het voor- of achteraf loopt. Ik wil gewoon snel duidelijkheid of er een tweede date komt, anders moet ik weer op zoek naar een nieuwe date uiteindelijk.
pi_167138111
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:31 schreef Allures het volgende:

[..]

maar waarom zou dat meer energie kosten dan het oplevert? Nieuwe mensen leren kennen en dus daten geeft mij altijd energie. Los van de uitkomst
Ook als het niks oplevert? Dan weet ik: wow, zij was echt een toffe dame! Maar als ik daarna niks meer hoor wat heb ik dan voor mijn gevoel aan die ene leuke date of middag? Na die dag zie je haar nooit meer.
pi_167138122
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:31 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Wat maakt het dan precies leuk? Die flirterigheid? De confidence boost die je ervan krijgt? Simpel menselijk contact? Het daten om te daten lijkt mij eerder een emotionele gat te verhullen dan simpelweg romantische speelsheid.
al die dingen
Iemand nieuws leren kennen, met nieuwe ideeën, manieren van naar dingen kijken, een hobby waar je nog nooit van gehoord hebt, een boeiend gesprek, een beetje flirten, een leuke activiteit misschien, je zelf leuk aankleden en opdoffen, de waarderingen blik die daar op volgt en als alles helemaal leuk gaat die spanning en eventueel een kusje op het eind O+
What is not to like?

Maar ik doe ook aan dingen als couchsurfen en zo (puur platonisch) omdat ik nieuwe mensen leren kennen gewoon tof vind. Het brengt veel positieve dingen met zich mee vind ik
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 10:35:31 #86
45833 crew  Fogel
pi_167138126
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:32 schreef Allures het volgende:

[..]

ik bedoel niet dat je er in gaat met 'en meer sowieso niet' maar meer van 'leuke avond, nieuw persoon, sowieso leuk'
Hier kan ik me bij aansluiten. Niks mis met de horizon verbreden.
Het uiteindelijke doel is wel iemand tegenkomen waarmee ik een relatie zou willen, maar als dat jaren gaat duren is dat ook helemaal prima. Er moet best veel kloppen voordat ik een relatie aan zou willen gaan met iemand.
En of dingen al dan niet kloppen merk je wel tijdens het daten/chatten.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_167138129
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:33 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Mensen met open relaties gaan geen relaties aan met anderen.
oh dat is best wel onzin
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:35:48 #88
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167138130
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als dat daadwerkelijk is hoe je er in staat, dan kost het niet meer dan het oplevert. Maar dan zie je de date voor wat het is, een date, een leuke tijd met iemand, niks meer en niks minder, geen verwachtingen, niks. Maar dat is niet wat ik hier vooral tussen de regels door lees, zoals ik in mn vorige reactie al zei :)
Ja maar....

Als ik een leuke tijd zonder verwachtingen wil dan ga ik naar vrienden toe. Dan loop ik niet het risico met een raar figuur te zitten...
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_167138137
Daten om vrienden te maken? Sorry, maar dan lieg je vooral je zelf voor vind ik. Natuurlijk kan het zo zijn dat het alleen vriendschappelijk klikt, maar dat is toch vooraf nooit de intentie van daten? Dan kun je net zo goed gaan bowlen met wat vrienden.
pi_167138138
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als dat daadwerkelijk is hoe je er in staat, dan kost het niet meer dan het oplevert. Maar dan zie je de date voor wat het is, een date, een leuke tijd met iemand, niks meer en niks minder, geen verwachtingen, niks. Maar dat is niet wat ik hier vooral tussen de regels door lees, zoals ik in mn vorige reactie al zei :)
ja bij veel lees ik dat ook maar juist bij die user niet echt eigenlijk
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 10:38:31 #91
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167138172
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ja maar....

Als ik een leuke tijd zonder verwachtingen wil dan ga ik naar vrienden toe. Dan loop ik niet het risico met een raar figuur te zitten...
Ja exact, ik zeg niet dat het veel voorkomend is. Er zullen daadwerkelijk vast mensen zijn die er zo relaxed in zitten, maar het overgrote deel date met een missie, wat ik dus al zei. Dan ben je echt actief op zoek, want blijkbaar is het alleen niet leuk ofzo.

Mijn mening is dus dat dat niet werkt. Al ben ik met je eens dat op de bank blijven zitten ook niet helpt nee :P :+ Ik bedoelde maar aan te geven dat mijn overtuiging (door ervaring) is dat krampachtig op zoek zijn niet helpt. Meestal loop je er tegenaan op de momenten dat je het het minste verwacht.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:38:38 #92
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167138174
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:36 schreef Bananenpap het volgende:
Daten om vrienden te maken? Sorry, maar dan lieg je vooral je zelf voor vind ik. Natuurlijk kan het zo zijn dat het alleen vriendschappelijk klikt, maar dat is toch vooraf nooit de intentie van daten? Dan kun je net zo goed gaan bowlen met wat vrienden.
Als je nieuwe vrienden wilt kan je imo beter naar van die meetings om nieuwe mensen te leren kennen dan te tinderen.
Misschien ben ik wel heel raar :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_167138178
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:36 schreef Bananenpap het volgende:
Daten om vrienden te maken? Sorry, maar dan lieg je vooral je zelf voor vind ik. Natuurlijk kan het zo zijn dat het alleen vriendschappelijk klikt, maar dat is toch vooraf nooit de intentie van daten? Dan kun je net zo goed gaan bowlen met wat vrienden.
nee niet om vrienden te maken maar gewoon, omdat het sowieso een leuke invulling van je tijd is
En dat alles wat er uit komt goed is, ook als dat een vriendschap is
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:40:09 #94
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167138200
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:33 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik ook, maar je weet niet hoe het voor- of achteraf loopt. Ik wil gewoon snel duidelijkheid of er een tweede date komt, anders moet ik weer op zoek naar een nieuwe date uiteindelijk.
Dus schiet je in paniek omdat ze naar huis is en gaat slapen? Get a fucking grip dude.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167138205
Voordat ik date wil ik eerst de persoon leren kennen, voelen dat er een klik is. Seksueel maar ook normaal. Daarom date ik ook niet veel. Want ik voel bij veel niet die opwinding en nieuwsgierigheid dus daar ga ik niet mee daten. Waar het wel op alle fronten klikte en waar ik dus wel mee datete ontstond ook iets leuks/romantisch. Voor kortere of langere tijd.

Daten om iemand te vinden, al voel je niets bij die persoon is vaak tijdverspilling.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:40:47 #96
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167138212
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja exact, ik zeg niet dat het veel voorkomend is. Er zullen daadwerkelijk vast mensen zijn die er zo relaxed in zitten, maar het overgrote deel date met een missie, wat ik dus al zei. Dan ben je echt actief op zoek, want blijkbaar is het alleen niet leuk ofzo.
Of ik date met een missie weet ik niet.
Ik zit wel op tinder met een missie. Dat zal zich dan ook doorzetten in de dates. Maar ik ben volgens mij niet krampachtig.
quote:
Mijn mening is dus dat dat niet werkt. Al ben ik met je eens dat op de bank blijven zitten ook niet helpt nee :P :+ Ik bedoelde maar aan te geven dat mijn overtuiging (door ervaring) is dat krampachtig op zoek zijn niet helpt. Meestal loop je er tegenaan op de momenten dat je het het minste verwacht.
Daar heb je zeker gelijk in.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:42:28 #97
416020 K44S
The bearded man
pi_167138237
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:33 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Mensen met open relaties gaan geen relaties aan met anderen.
Duidelijk :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167138245
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dus schiet je in paniek omdat ze naar huis is en gaat slapen? Get a fucking grip dude.
Nou nee die verwachting zat er dik in ;) Maar meer omdat het nu dus stil is en normaal appen we al 's morgens. Daten is ook jezelf kwetsbaar opstellen en bij mij is het probleem vaak dat er geen tweede date komt dus ga je elke keer denken hoe een eerste date anders kan. Maar ja dates duren hier wel vrij lang, gisteren vijf uur. Geen teken dat het foute boel is lijkt me.
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 10:43:09 #99
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167138251
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:40 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Of ik date met een missie weet ik niet.
Ik zit wel op tinder met een missie. Dat zal zich dan ook doorzetten in de dates. Maar ik ben volgens mij niet krampachtig.

[..]

Daar heb je zeker gelijk in.
Dus date je wel met een missie :+ Ik zeg niet dat daar iets mis mee is. Ik bedoel, alsof het aan mij is om te bepalen of ergens iets mis mee is of niet. Ik geef alleen maar aan dat het mijn mening is dat dat niet werkt. Als je de ene na de andere date verslijt op zoek naar 'The One', dan ben je aan het daten met een missie. Maar volgens mij brengt dat je niet dichter bij je uiteindelijke doel.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_167138263
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:35 schreef Allures het volgende:

[..]

oh dat is best wel onzin
Je bedoelt dat ze dan meerdere open relaties hebben?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_167138293
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:43 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ze dan meerdere open relaties hebben?
ja. Gewoon meerdere (serieuze, intieme, normale) relaties naast elkaar
pi_167138320
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:45 schreef Allures het volgende:

[..]

ja. Gewoon meerdere (serieuze, intieme, normale) relaties naast elkaar
Klinkt als het paradijs ;)
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_167138323
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nou nee die verwachting zat er dik in ;) Maar meer omdat het nu dus stil is en normaal appen we al 's morgens. Daten is ook jezelf kwetsbaar opstellen en bij mij is het probleem vaak dat er geen tweede date komt dus ga je elke keer denken hoe een eerste date anders kan. Maar ja dates duren hier wel vrij lang, gisteren vijf uur. Geen teken dat het foute boel is lijkt me.
Ik zie niet in waarom jij geen luchtig berichtje kunt sturen dat je een fijne avond hebt gehad en je het voor herhaling vatbaar vond.
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:47:35 #104
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167138329
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nou nee die verwachting zat er dik in ;) Maar meer omdat het nu dus stil is en normaal appen we al 's morgens. Daten is ook jezelf kwetsbaar opstellen en bij mij is het probleem vaak dat er geen tweede date komt dus ga je elke keer denken hoe een eerste date anders kan. Maar ja dates duren hier wel vrij lang, gisteren vijf uur. Geen teken dat het foute boel is lijkt me.
Relax dude.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167138333
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nou nee die verwachting zat er dik in ;) Maar meer omdat het nu dus stil is en normaal appen we al 's morgens.
Heb jij nu wel iets gestuurd? Of ben je sinds gisteren ineens erg afwachtend geworden?

Misschien zit zij wel met dezelfde gedachtes.
pi_167138351
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:47 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Klinkt als het paradijs ;)
Is het natuurlijk ook. Waarom jezelf zou beperken tot één iemand is mij nooit duidelijk geworden.
pi_167138352
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:47 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom jij geen luchtig berichtje kunt sturen dat je een fijne avond hebt gehad en je het voor herhaling vatbaar vond.
Omdat ik al de laatste twee berichten heb gestuurd naar haar 'ik ben thuis!' appje.
pi_167138367
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:48 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Omdat ik al de laatste twee berichten heb gestuurd naar haar 'ik ben thuis!' appje.
Dus is zij nu aan zet? :')
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:49:41 #109
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167138371
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:35 schreef Allures het volgende:

[..]

oh dat is best wel onzin
Nee, dat is het onderscheid tussen open relatie (ook hannesen met anderen maar geen relaties opbouwen) en polyamorie (alles in veelvoud) als ik het goed van mijn polydame begrepen heb.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:50:36 #110
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167138386
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat een tof antwoord :) Ik had verwacht dat je een beetje gepikeerd zou reageren, maar deze reactie vind ik tof :) Nou ja, ik denk dan dat die vriend van je wel een beetje gelijk heeft. Je doel is die ene toffe meid tegen te komen, maar vooralsnog is dat niet gebeurd, het kost je dus veel meer energie dan het je oplevert, maar jij gaat 'stug door'.

Vandaar mijn vraag inderdaad. Mijn ervaring is dat het 'op zoek zijn' niet echt helpt. Maar das gewoon mijn mening, die is net zo veel of weinig waard dan elke andere mening :P
Het niet bereiken van mijn doel is om eerlijk te zijn niet zo'n issue voor mij. :) Vandaar dat ik het ook niet erg vind om energie in het daten te stoppen. Ik zit lekker in mijn vel en vind het leuk nieuwe mensen te ontmoeten. Je moet denk ik niet teveel zoeken achter het zinnetje 'stug doorgaan'. ;)
pi_167138387
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:49 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dus is zij nu aan zet? :')
Grote kans dat ze die gelezen heeft ja.
Zij weet dat als ik nu wat stuur het ook meer is om te kijken of ze gaat reageren of niet.
pi_167138390
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:48 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Is het natuurlijk ook. Waarom jezelf zou beperken tot één iemand is mij nooit duidelijk geworden.
Ik doe het om de loyaliteit, jaloezie, niet uit onzekerheid (kan er niet tegen dat mijn partner het met een ander doet dus ik doe het ook niet), om de soa's (condooms kunnen scheuren) en voor mijn eigen waardigheid. Dat laatste, daar draait alles om.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_167138394
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:49 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dus is zij nu aan zet? :')
Lijkt mij wel.
pi_167138407
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Grote kans dat ze die gelezen heeft ja.
Zij weet dat als ik nu wat stuur het ook meer is om te kijken of ze gaat reageren of niet.
Je denkt gewoon te moeilijk.
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:52:54 #115
416020 K44S
The bearded man
pi_167138416
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:52 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Je denkt gewoon te moeilijk veel.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167138464
DatIsJammurZeg,

Stuur gewoon een bericht met de vraag of ze nog goed is thuisgekomen. Het is allemaal geen hogere wiskunde.
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:55:33 #117
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167138466
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:28 schreef Allures het volgende:
Is er iets niet goed aan daten om het daten? Gewoon omdat het leuk is?
Lijkt me sowieso een goede houding voor bij het daten ja, zo hou je teleurstellingen bij dates die niet lopen zoals je het gehoopt had een beetje in het juiste perspectief. Maar dat veel mensen ook echt op zoek zijn naar iemand om wat mee op te bouwen en daarom gaan daten is imho ook niet meer dan normaal. Uiteindelijk is het voor beide partijen wel handig om een beetje duidelijk te zijn over wat je uiteindelijk wil denk ik :)
pi_167138501
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:55 schreef -Hildr- het volgende:
DatIsJammurZeg,

Stuur gewoon een bericht met de vraag of ze nog goed is thuisgekomen. Het is allemaal geen hogere wiskunde.
Zojuist gedaan.
pi_167138518
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:57 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Zojuist gedaan.
^O^
pi_167138535
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:32 schreef Allures het volgende:

[..]

ik bedoel niet dat je er in gaat met 'en meer sowieso niet' maar meer van 'leuke avond, nieuw persoon, sowieso leuk'
Ok daar kan ik me ook best wel in vinden hoor, maar zoals anderen ook al zeggen, de meesten gaan niet op een datingapp om vrienden te maken.

Als ik er in zou gaan met het gevoel van 'nieuwe date, deze keer moet het maar eens gaan lukken' was ik er allang mee gekapt. Al biedt de eerlijkheid me wel meteen te zeggen dat naast dat het soms energie kan opleveren, het ook wel veel energie kost. Dit gaat overigens in periodes, op en af. Zo heb je een periode dat je er even helemaal geen zin in hebt zo is er een periode dat je in een 'flow' zit met leuke personen, gesprekken en dates.

Uiteindelijk zou ik vroeg of laat wel uit het hele date-gebeuren willen stappen als ik iemand echt leuk tegenkom. Dat is toch niet makkelijk (en ligt echt niet dat ik super veeleisend ben of naar dé perfecte persoon op zoek ben).

[ Bericht 0% gewijzigd door LuNaTiC op 06-12-2016 11:06:10 ]
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_167138586
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:00 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ok daar kan ik me ook best wel in vinden hoor, maar zoals anderen ook al zeggen, de meesten gaan niet op een datingapp om vrienden te maken.

Als ik er in zou gaan met het gevoel van 'nieuwe date, deze keer moet het maar eens gaan lukken' was ik er allang mee gekapt. Al biedt de eerlijkheid me wel meteen te zeggen dat naast dat het soms energie kan opleveren, het ook wel veel energie kost. Dit gaat overigens in periodes, op en af. Zo heb je een periode dat je er even helemaal geen zin in hebt zo is er een periode dat je in een 'flow' zit met leuke personen, gesprekken en dates.

Uiteindelijk zou ik vroeg of laat wel uit het hele date-gebeuren willen stappen als ik iemand echt leuk tegenkomt. Dat is toch niet makkelijk (en ligt echt niet dat ik super veeleisend ben of naar dé perfecte persoon op zoek ben).
Zelfde als met solliciteren. Als je eenmaal die leuke baan hebt kijk je niet verder dan het pas nodig is. Nu date je met vrijwel iedereen tot je (voor dat moment) die éne hebt gevonden en het goed blijft gaan.
  dinsdag 6 december 2016 @ 11:11:54 #122
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167138697
O ja, ik ga komende donderdag dus wel wat drinken met de Braziliaanse dame :)
  dinsdag 6 december 2016 @ 11:15:27 #123
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_167138777
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:11 schreef Trashcanman het volgende:
O ja, ik ga komende donderdag dus wel wat drinken met de Braziliaanse dame :)
Leuk! Ben benieuwd hoe het zal gaan :)
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  dinsdag 6 december 2016 @ 11:19:11 #124
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167138837
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:45 schreef Allures het volgende:

[..]

ja. Gewoon meerdere (serieuze, intieme, normale) relaties naast elkaar
Zou er geen tijd voor hebben.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 6 december 2016 @ 11:19:34 #125
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167138843
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:15 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Leuk! Ben benieuwd hoe het zal gaan :)
Zal uiteraard hier posten of het gezellig was.
pi_167139476
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Zou er geen tijd voor hebben.
Of energie.
pi_167139788
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:11 schreef Fogel het volgende:
Het voordeel van dating apps is dat je al weet dat iemand single is (althans, dat zou je toch wel aan moeten kunnen nemen) en op zoek iets naar iets. Wat dat iets is kom je in de loop van een chat wel achter, nadat je een match hebt. Ook kan je voor een swipe al ongeveer lezen wat je kan verwachten. Best een OK filter, en dat heb je niet (zo sterk) als je de stad ingaat (al kan je aan de kleding en hoeveelheid make-up meestal al wel inschatten wat je kan verwachten ;) ).
En als je iemand zou daten die met haar verleden in de knoop zit. Ze vertelt het niet maar je merkt dat iets is. Verleden is een slechte start in de thuissituatie. Ik word er best onzeker van dat ik onzeker ben en daarom word afgewezen.Ik persoonlijk ga dan niet daten maar eerst dat ene verwerken. Als je constant tegen dat dingetje loopt.
Want jij schreef dat jij niemand wil daten die psychische problemen heeft. Dat was benieuwd wat je ervan vindt.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_167140039
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:49 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nee, dat is het onderscheid tussen open relatie (ook hannesen met anderen maar geen relaties opbouwen) en polyamorie (alles in veelvoud) als ik het goed van mijn polydame begrepen heb.
nee polyamorie is een vorm van een open relatie. Niet alle open relaties zijn poly, alle poly relaties zijn wel open

Dus iemand in een open relatie kan ook op een poly manier leven en dus meerdere relaties aan gaan
  dinsdag 6 december 2016 @ 12:33:34 #129
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167140411
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:14 schreef Allures het volgende:

[..]

nee polyamorie is een vorm van een open relatie. Niet alle open relaties zijn poly, alle poly relaties zijn wel open

Dus iemand in een open relatie kan ook op een poly manier leven en dus meerdere relaties aan gaan
ja pleur maar weer op met ditte
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 12:36:18 #130
45833 crew  Fogel
pi_167140465
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:03 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

En als je iemand zou daten die met haar verleden in de knoop zit. Ze vertelt het niet maar je merkt dat iets is. Verleden is een slechte start in de thuissituatie. Ik word er best onzeker van dat ik onzeker ben en daarom word afgewezen.Ik persoonlijk ga dan niet daten maar eerst dat ene verwerken. Als je constant tegen dat dingetje loopt.
Want jij schreef dat jij niemand wil daten die psychische problemen heeft. Dat was benieuwd wat je ervan vindt.
Als je angst en depressies hebt en daardoor eerder al geen vriend of baan hebt kunnen behouden, en geen studie hebt afgerond, dan ben ik gewoon niet van plan om de barmhartige samaritaan uit te gaan hangen.
Mensen van rond de 35-40 die nog niks bereikt hebben in hun leven blijven waarschijnlijk (maar da's een aanname) in dat spoor hangen. Ik wil iemand die een zelfstandig leven heeft en niet afhankelijk is van bijvoorbeeld de sociale dienst om dingen (halfbakken) voor elkaar te krijgen. En ik wil al helemaal niet dat een eventuele nieuwe partner afhankelijk moet zijn van mij.

Begrijp me niet verkeerd, niemand is perfect, maar wat ik hier beschrijf is gewoon geen basis voor meer wat mij betreft. Als je (en ik doel niet op jou specifiek) ondanks je problemen je leven wel op een goed spoor hebt, dan is er niks aan de hand.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 12:38:55 #131
447051 crew  Peejtur
pi_167140517
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nou nee die verwachting zat er dik in ;) Maar meer omdat het nu dus stil is en normaal appen we al 's morgens. Daten is ook jezelf kwetsbaar opstellen en bij mij is het probleem vaak dat er geen tweede date komt dus ga je elke keer denken hoe een eerste date anders kan. Maar ja dates duren hier wel vrij lang, gisteren vijf uur. Geen teken dat het foute boel is lijkt me.
Stuur haar gewoon een berichtje. Man niet zo moeilijk doen nu. Weet je iig waar je aan toe bent.
  dinsdag 6 december 2016 @ 12:41:37 #132
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167140574
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:33 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ja pleur maar weer op met ditte
Settle down Beavis. Als je de reeks daar niet over wil laten gaan moet je maar met iets komen waar je het wel over wil hebben.
pi_167140669
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:38 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Stuur haar gewoon een berichtje. Man niet zo moeilijk doen nu. Weet je iig waar je aan toe bent.
Ze had net een tentamen :P
  dinsdag 6 december 2016 @ 12:47:02 #134
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167140691
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:41 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Settle down Beavis. Als je de reeks daar niet over wil laten gaan moet je maar met iets komen waar je het wel over wil hebben.
Volgens mij is er na dit soort geneuzel in de marge tot in den treure altijd weer een grote schoonmaak nodig terwijl er toch echt een apart topic voor loopt.

Dus laten we het hier vooral weer over daten houden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 6 december 2016 @ 12:51:33 #135
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167140792
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:47 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Volgens mij is er na dit soort geneuzel in de marge tot in den treure altijd weer een grote schoonmaak nodig terwijl er toch echt een apart topic voor loopt.

Dus laten we het hier vooral weer over daten houden.
Yeap maar dat opgefokte gaat de sfeer ook niet ten goede komen, vandaar de suggestie om het topic met een eigen bijdrage bij te sturen.
  dinsdag 6 december 2016 @ 12:56:24 #136
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167140888
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:21 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Aangezien ik zelf ook een vriendin heb zullen die dating apps wel zo slim zijn om ons gewoon te matchen. :P
Oh, ik wist niet dat het officieel was met allures?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 6 december 2016 @ 13:02:24 #137
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167140983
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:28 schreef Allures het volgende:
Is er iets niet goed aan daten om het daten? Gewoon omdat het leuk is?
Als dat je ding is, prima. Maar de meeste mensen daten toch echt om een partner tegen te komen/te leren kennen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 6 december 2016 @ 13:04:27 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167141017
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:56 schreef yats het volgende:
Oh, ik wist niet dat het officieel was met allures?
Altijd mooi om te zien hoe je toch soort van probeert te vissen naar bevestiging van namen enzo :')
pi_167141081
En weer dat bashen
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  dinsdag 6 december 2016 @ 13:14:17 #140
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167141150
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:41 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Settle down Beavis. Als je de reeks daar niet over wil laten gaan moet je maar met iets komen waar je het wel over wil hebben.
Jongen lees es terug man, allemaal maar bullshit sinds vanmorgen. Van mensen met issues. Veel issues.
  dinsdag 6 december 2016 @ 13:22:02 #141
47102 Elvi
miemkwien
pi_167141316
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 13:14 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Jongen lees es terug man, allemaal maar bullshit sinds vanmorgen. Van mensen met issues. Veel issues.
Dus omdat iemand een ander soort relatie heeft dan wat volgens jou de 'norm' moet zijn hebben ze issues :? volgens mij ben jij degene met een issue ;)
  dinsdag 6 december 2016 @ 13:42:56 #142
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_167141719
Na een tijdje niet gedate te hebben vanavond eindelijk weer eens. Tijd geen zin en tijd in gehad.

Vanavond bij mij thuis (uit praktische overwegingen) een eerste date. En nog voor eind van het jaar een andere eerste date met iemand die ik wel al enige tijd ken en al enige tijd mee app.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_167141987
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:56 schreef yats het volgende:

[..]

Oh, ik wist niet dat het officieel was met allures?
Omdat het je ook geen bal aangaat :') _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_167142059
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ze had net een tentamen :P
En dat tentamen gaat voor jou? Belachelijk.
pi_167142483
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 13:56 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

En dat tentamen gaat voor jou? Belachelijk.
Dat wist ik dus niet :P Maar nu is het alweer 2,5 uur stil.. ; 'the day after' blijft gewoon altijd kut.
  dinsdag 6 december 2016 @ 14:12:30 #146
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167142526
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 13:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dus omdat iemand een ander soort relatie heeft dan wat volgens jou de 'norm' moet zijn hebben ze issues :? volgens mij ben jij degene met een issue ;)
Nee je snapt er weer es geen kut van. Die mensen juist niet.
pi_167144866
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:36 schreef Fogel het volgende:

[..]

Als je angst en depressies hebt en daardoor eerder al geen vriend of baan hebt kunnen behouden, en geen studie hebt afgerond, dan ben ik gewoon niet van plan om de barmhartige samaritaan uit te gaan hangen.
Mensen van rond de 35-40 die nog niks bereikt hebben in hun leven blijven waarschijnlijk (maar da's een aanname) in dat spoor hangen. Ik wil iemand die een zelfstandig leven heeft en niet afhankelijk is van bijvoorbeeld de sociale dienst om dingen (halfbakken) voor elkaar te krijgen. En ik wil al helemaal niet dat een eventuele nieuwe partner afhankelijk moet zijn van mij.

Begrijp me niet verkeerd, niemand is perfect, maar wat ik hier beschrijf is gewoon geen basis voor meer wat mij betreft. Als je (en ik doel niet op jou specifiek) ondanks je problemen je leven wel op een goed spoor hebt, dan is er niks aan de hand.
ah, ik snap denk wel wat je bedoelt. Iemand moet wel zijn leven een beetje op de rails hebben anders heb je waarschijnlijk ook geen gelijkwaardigheid.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_167145029
Hoe kan ik mezelf niet afhankelijk maken van date-uitkomsten? Ik merk nu toch dat ik weer heel erg behoefte heb aan bevestiging en eigenlijk een tweede date gepland wil hebben. Nu vraag ik me toch steeds af: 'hoe heeft zij gisteravond beleefd' omdat het zo akward stil is. En ja mensen zijn druk blablabla. Tegenwoordig is iedereen zo bereikbaar als de pest.
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 15:49:51 #149
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167145061
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 15:48 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Hoe kan ik mezelf niet afhankelijk maken van date-uitkomsten? Ik merk nu toch dat ik weer heel erg behoefte heb aan bevestiging en eigenlijk een tweede date gepland wil hebben. Nu vraag ik me toch steeds af: 'hoe heeft zij gisteravond beleefd' omdat het zo akward stil is. En ja mensen zijn druk blablabla. Tegenwoordig is iedereen zo bereikbaar als de pest.
Het feit dat je geen enkel berichtje krijgt is ook een bevestiging. Het is alleen niet de bevestiging die jij wil horen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_167145115
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 15:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het feit dat je geen enkel berichtje krijgt is ook een bevestiging. Het is alleen niet de bevestiging die jij wil horen.
Ik heb dus wel een berichtje gehad vanmorgen, dat ze tentamen heeft. Maar dat is nu ook al wel afgelopen. Ik had een vraag gesteld daarop, dus antwoord had ik wel verwacht.

Ik vraag me toch af (mocht er geen tweede date komen) waar het dan misgaat. Date duurde dikke vijf uur, niet echt een slecht teken lijkt me. Moet ik juist wel meteen gaan flirten en friemelen op de bank om te laten zien dat ik haar leuk vindt? De meeste dames schrikken daar juist van op een eerste date dus ik heb mezelf rustig gehouden en haar op d'r gemak gesteld.
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 15:54:25 #151
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167145170
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 15:52 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb dus wel een berichtje gehad vanmorgen, dat ze tentamen heeft. Maar dat is nu ook al wel afgelopen. Ik had een vraag gesteld daarop, dus antwoord had ik wel verwacht.

Ik vraag me toch af (mocht er geen tweede date komen) waar het dan misgaat. Date duurde dikke vijf uur, niet echt een slecht teken lijkt me. Moet ik juist wel meteen gaan flirten en friemelen op de bank om te laten zien dat ik haar leuk vindt? De meeste dames schrikken daar juist van op een eerste date.
Jij doet net alsof JIJ iets kunt doen waardoor zo'n meid magisch voor je valt. Die is er niet. Als jij alles goed doet en zij heeft het gevoel gewoon niet bij je, dan houdt het op. Dat kun je niet afdwingen, maar dat wil jij niet accepteren.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_167145223
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 15:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij doet net alsof JIJ iets kunt doen waardoor zo'n meid magisch voor je valt. Die is er niet. Als jij alles goed doet en zij heeft het gevoel gewoon niet bij je, dan houdt het op. Dat kun je niet afdwingen, maar dat wil jij niet accepteren.
Maar waarom duren mijn dates dan altijd behoorlijk lang? Dan zou twee uur max toch ook al een teken aan de wand zijn? Nu had ze geen haast om te vertrekken. En juist omdat het amper 24 uur geleden is is deze discussie misschien weer te vroeg, maar ik wil juist een keer dat er weer een tweede date komt. Ik heb niks aan de 'ik vond het gezellig, maar verder niets' dames. Daar leer ik niks van. Ik hoop vanavond/morgen nog een gesprek te hebben zodat er meer duidelijkheid is of ze het ook geslaagd vond.
pi_167145319
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 15:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Maar waarom duren mijn dates dan altijd behoorlijk lang? Dan zou twee uur max toch ook al een teken aan de wand zijn? Nu had ze geen haast om te vertrekken. En juist omdat het amper 24 uur geleden is is deze discussie misschien weer te vroeg, maar ik wil juist een keer dat er weer een tweede date komt. Ik heb niks aan de 'ik vond het gezellig, maar verder niets' dames. Daar leer ik niks van. Ik hoop vanavond/morgen nog een gesprek te hebben zodat er meer duidelijkheid is of ze het ook geslaagd vond.
Misschien om dezelfde redenen waarom jij soms mensen afwijst. En misschien weet ze het nog niet.
FOK! is net een groot tijdschrift
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 16:09:12 #154
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167145557
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 15:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Maar waarom duren mijn dates dan altijd behoorlijk lang? Dan zou twee uur max toch ook al een teken aan de wand zijn? Nu had ze geen haast om te vertrekken. En juist omdat het amper 24 uur geleden is is deze discussie misschien weer te vroeg, maar ik wil juist een keer dat er weer een tweede date komt. Ik heb niks aan de 'ik vond het gezellig, maar verder niets' dames. Daar leer ik niks van. Ik hoop vanavond/morgen nog een gesprek te hebben zodat er meer duidelijkheid is of ze het ook geslaagd vond.
Maar jij bepaalt niet voor haar wanneer het raar is of niet. Prima dat jij iets raar vindt, maar daar hoeft zij zich niet aan te houden want de wereld draait niet om jou.

Als ze niet wil dan wil ze niet, het maakt niet uit of jij daar iets van snapt of niet.
Breitling - Instruments for Professionals
  FOK!fotograaf dinsdag 6 december 2016 @ 16:14:32 #155
364681 over_hedge
pi_167145676
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 15:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Maar waarom duren mijn dates dan altijd behoorlijk lang? Dan zou twee uur max toch ook al een teken aan de wand zijn? Nu had ze geen haast om te vertrekken. En juist omdat het amper 24 uur geleden is is deze discussie misschien weer te vroeg, maar ik wil juist een keer dat er weer een tweede date komt. Ik heb niks aan de 'ik vond het gezellig, maar verder niets' dames. Daar leer ik niks van. Ik hoop vanavond/morgen nog een gesprek te hebben zodat er meer duidelijkheid is of ze het ook geslaagd vond.
Je hebt toch nog niet gevraagd of ze een 2e date wilt? en dan vraag je: Hoe vond je het? Zo moeilijk is het allemaal niet :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_167145755
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Je hebt toch nog niet gevraagd of ze een 2e date wilt? en dan vraag je: Hoe vond je het? Zo moeilijk is het allemaal niet :P
Nee ik wacht nog op antwoord van vanmorgen of een kans om het luchtig te vragen als het gesprek weer loopt. Als ik nu een berichtje stuur met die vraag komt het wel heel onzeker en pusherig over. Als iemand gewoon van 9/17u werkt had ik die onzekerheid niet, maar het is een student en die leven gewoon met hun telefoon ingebrand in hun hand.
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 16:18:35 #157
45833 crew  Fogel
pi_167145760
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 15:40 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

ah, ik snap denk wel wat je bedoelt. Iemand moet wel zijn leven een beetje op de rails hebben anders heb je waarschijnlijk ook geen gelijkwaardigheid.
Goede samenvatting :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_167145831
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 15:48 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Hoe kan ik mezelf niet afhankelijk maken van date-uitkomsten? Ik merk nu toch dat ik weer heel erg behoefte heb aan bevestiging en eigenlijk een tweede date gepland wil hebben. Nu vraag ik me toch steeds af: 'hoe heeft zij gisteravond beleefd' omdat het zo akward stil is. En ja mensen zijn druk blablabla. Tegenwoordig is iedereen zo bereikbaar als de pest.
Vraag je weleens achteraf om feedback? Zelf nooit gedaan/meegemaakt maar dat schijnt vrij vaak voor te komen. Misschien dat dat helpt?
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 16:25:20 #159
447051 crew  Peejtur
pi_167145906
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:18 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee ik wacht nog op antwoord van vanmorgen of een kans om het luchtig te vragen als het gesprek weer loopt. Als ik nu een berichtje stuur met die vraag komt het wel heel onzeker en pusherig over. Als iemand gewoon van 9/17u werkt had ik die onzekerheid niet, maar het is een student en die leven gewoon met hun telefoon ingebrand in hun hand.
En weer ga je maar weer ergens van uit. Niet iedereen leeft zo :{

Waarom reageer ik toch elke keer weer op je?
pi_167145924
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:21 schreef rival het volgende:

[..]

Vraag je weleens achteraf om feedback? Zelf nooit gedaan/meegemaakt maar dat schijnt vrij vaak voor te komen. Misschien dat dat helpt?
Ik heb nog geen afwijzing binnen.
Uit haar Tinder-locatie kan ik opmaken dat ze bij d'r ouders is dus wellicht heeft ze wat anders aan d'r hoofd.
pi_167145940
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:26 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb nog geen afwijzing binnen.
Uit haar Tinder-locatie kan ik opmaken dat ze bij d'r ouders is dus wellicht heeft ze wat anders aan d'r hoofd.
Lekker stalken ipv een berichtje sturen, goed gedaan
pi_167145949
De vraag was niet 'vraag je nu om feedback' maar 'doe je dat wel eens'
Als je er echt geen drol van snapt vraag je toch een keer om meer info
pi_167146020
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:27 schreef Allures het volgende:
De vraag was niet 'vraag je nu om feedback' maar 'doe je dat wel eens'
Als je er echt geen drol van snapt vraag je toch een keer om meer info
Als ze geen tweede date wilt vraag ik waarom ja.

Voor nu is het amper 24 uur na onze eerste ontmoeting, dus wellicht is deze discussie weer te vroeg ;) Maar ik wil gewoon een keer dat 'wow!' gevoel hebben dat je meteen weer zin hebt om elkaar te zien.
  dinsdag 6 december 2016 @ 16:31:30 #164
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_167146056
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:26 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb nog geen afwijzing binnen.
Uit haar Tinder-locatie kan ik opmaken dat ze bij d'r ouders is dus wellicht heeft ze wat anders aan d'r hoofd.
Haar leven gaat gewoon door, ze doet haar dingen en denkt misschien over gisteren na. Jij gooit je leven on hold en wacht obsessief op bevestiging. Dat dwangmatige gedrag doet je de das om en maakt je geen prettiger mens. Laat het los en wacht gewoon af.
  dinsdag 6 december 2016 @ 16:31:34 #165
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167146059
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:26 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb nog geen afwijzing binnen.
Uit haar Tinder-locatie kan ik opmaken dat ze bij d'r ouders is dus wellicht heeft ze wat anders aan d'r hoofd.
Pfffff. Kun je niet beter je bezig houden met wat anders?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167146115
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:31 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Haar leven gaat gewoon door, ze doet haar dingen en denkt misschien over gisteren na. Jij gooit je leven on hold en wacht obsessief op bevestiging. Dat dwangmatige gedrag doet je de das om en maakt je geen prettiger mens. Laat het los en wacht gewoon af.
Mijn leven staat al stil doordat ik verder niet veel te doen heb. Vanaf morgen begin ik aan een tijdelijke bijbaan, maar ook dat is meer als daginvulling dan dat het wat oplevert. Ik heb zeeën van tijd, te veel tijd.
pi_167146133
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:31 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Pfffff. Kun je niet beter je bezig houden met wat anders?
Ik heb vanavond andere plannen dus geen kans om te kijken, al zou ik eerlijk gezegd wel teleurgesteld zijn als ik vannacht geen berichtje van d'r binnen heb ;( :P
  dinsdag 6 december 2016 @ 16:37:12 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167146175
Oftewel we horen wel weer van je als ze gereageerd heeft. Denk dat alles er wel over gezegd is nu
  dinsdag 6 december 2016 @ 16:39:47 #169
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_167146236
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb vanavond andere plannen dus geen kans om te kijken, al zou ik eerlijk gezegd wel teleurgesteld zijn als ik vannacht geen berichtje van d'r binnen heb ;( :P
Jij bent al teleurgesteld als iemand na een uur nog niet gereageerd heeft.

Anyway, eens met Cue. Post maar weer als je een echte update hebt. Niet elke gedachte of scheet is interessant D.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 6 december 2016 @ 16:50:12 #170
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167146497
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 15:59 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Misschien om dezelfde redenen waarom jij soms mensen afwijst. En misschien weet ze het nog niet.
Dit. En het schijnt dat mensen soms ook gewoon een leven hebben...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167147114
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:50 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dit. En het schijnt dat mensen soms ook gewoon een leven hebben...
Nou ja, denk dat het wel veelzeggend is als iemand een stuk minder reageert na een date.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_167147190
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:37 schreef Cue_ het volgende:
Oftewel we horen wel weer van je als ze gereageerd heeft. Denk dat alles er wel over gezegd is nu
Nee joh, nog niet genoeg aandacht gegeven aan hem. Lang niet.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 6 december 2016 @ 17:27:16 #173
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_167147257
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 15:48 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Hoe kan ik mezelf niet afhankelijk maken van date-uitkomsten? Ik merk nu toch dat ik weer heel erg behoefte heb aan bevestiging en eigenlijk een tweede date gepland wil hebben. Nu vraag ik me toch steeds af: 'hoe heeft zij gisteravond beleefd' omdat het zo akward stil is. En ja mensen zijn druk blablabla. Tegenwoordig is iedereen zo bereikbaar als de pest.
Oh ja, had ik ook met mijn date. Dacht dat ze niet meer wou maar ze had mij onbedoeld genegeerd omdat er wat dingen speelden die gewoon belangrijker zijn. Je weet nooit wat er bij diegene aan de hand kan zijn. Gewoon geduld hebben en anders is het jammer maar ga je gewoon door. Makkelijk zat.
  dinsdag 6 december 2016 @ 17:31:40 #174
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167147382
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 17:21 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou ja, denk dat het wel veelzeggend is als iemand een stuk minder reageert na een date.
Yeah, dat dan weer wel. Maar dan nog kán ze het ook gewoon druk hebben en vanavond als het rustiger is pas reageren.

Magoed D stalkt gewoon verder en is zwaar ongedurig zoals altijd en is zwaar teleurgesteld zonder verwachtingen te hebben...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167147546
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 17:27 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Oh ja, had ik ook met mijn date. Dacht dat ze niet meer wou maar ze had mij onbedoeld genegeerd omdat er wat dingen speelden die gewoon belangrijker zijn. Je weet nooit wat er bij diegene aan de hand kan zijn. Gewoon geduld hebben en anders is het jammer maar ga je gewoon door. Makkelijk zat.
Het is gewoon kut omdat je alles twee keer zo hard weegt nadat je elkaar ontmoet hebt. Heb net een berichtje gestuurd. Ben benieuwd of ik wat hoor vanavond.
pi_167147618
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:23 schreef Allures het volgende:

[..]

verbazing die voortkomt uit een bepaald kader want de rellen zijn helemaal niet vooral in het weekend. Dat is hoe jij het ziet en dat zegt iets tegen hoe je er naar kijkt.

Wat dat betreft wel eens met dat er nogal wat besloten ligt in hoe je reageert en dat het niet zo mod waardig is
Kan je vinden, ik ben ook een mens en kijk op een bepaalde manier tegen dingen aan. Die deel ik hier. Kan je het mee eens zijn of niet. En "mod-waardig"... daarmee impliceer je dat een mod iets anders is (een hogere status) dan een "user". Zo rendeneer ik niet, ik ben een mens, jij bent een mens. We voeren discussie en daar is niks mis mee. Jij mag je standpunten hebben en ik de mijne. Ben je het er niet mee eens? Prima toch, even goede vrienden. Omdat ik een paar knoppen meer op het forum heb maakt mij niet "waardevoller" in mijn ogen. Sowieso heb ik een hekel aan "status" ansich..., we zijn allemaal gelijk hier.

Ik doe dit vrijwillig, voor jullie(!) omdat ik het een leuk forum vindt en dat leuke ervan erop wil behouden.

Dus ja, ik ben mod, maar nee dat zegt niet dat ik geen mening mag hebben.
Lambo of Rekt
pi_167147720
Waarom doe je dit niet in feedback en uren later?

Met waardig bedoel ik zeker niet dat je meer waard bent maar dat je hebt gekozen voor een andere rol op het forum en dat daar bepaald gedrag bij hoort dat je niet laat zien
  dinsdag 6 december 2016 @ 17:44:32 #178
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167147739
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 17:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Kan je vinden, ik ben ook een mens en kijk op een bepaalde manier tegen dingen aan. Die deel ik hier. Kan je het mee eens zijn of niet. En "mod-waardig"... daarmee impliceer je dat een mod iets anders is (een hogere status) dan een "user". Zo rendeneer ik niet, ik ben een mens, jij bent een mens. We voeren discussie en daar is niks mis mee. Jij mag je standpunten hebben en ik de mijne. Ben je het er niet mee eens? Prima toch, even goede vrienden. Omdat ik een paar knoppen meer op het forum een ieder maakt mij niet "waardiger" in mijn ogen. Sowieso heb ik een hekel aan "status" ansich..., we zijn allemaal gelijk hier.

Ik doe dit vrijwillig, voor jullie omdat ik het een leuk forum vindt en dat leuke ervan erop wil behouden.

Dus ja, ik ben mod, maar nee dat zegt niet dat ik geen mening mag hebben.
Het zou het niet anders moeten maken, maar het maakt het wel. En aan het zijn van mod zitten voor en nadelen. Dat het vrijwillig is is leuk, maar daardoor is het niet vrijblijvend. Er zitten nou eenmaal consequenties aan je eigen gedrag hier.

Als een mod constant slowchat ergens om vervolgens te vragen aan mij om er mee te stoppen ben ik niet echt geneigd om meteen in de houding te springen....
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 17:43 schreef Allures het volgende:
Waarom doe je dit niet in feedback en uren later?

Met waardig bedoel ik zeker niet dat je meer waard bent maar dat je hebt gekozen voor een andere rol op het forum en dat daar bepaald gedrag bij hoort dat je niet laat zien
Je kan niet verwachten dat iemand 24/7 online is. Die eerste is wel een goede.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_167147766
Uren later is niet erg, wel als je het dan in een reeks doet die sowieso bijna onmogelijk ontopic te houden is
Vooral als jij degene bent die dat zou moeten doen :')
  dinsdag 6 december 2016 @ 17:50:50 #180
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167147867
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 17:27 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Oh ja, had ik ook met mijn date. Dacht dat ze niet meer wou maar ze had mij onbedoeld genegeerd omdat er wat dingen speelden die gewoon belangrijker zijn. Je weet nooit wat er bij diegene aan de hand kan zijn. Gewoon geduld hebben en anders is het jammer maar ga je gewoon door. Makkelijk zat.
Maar het loopt dus lekker tussen jou en je date? :)
  dinsdag 6 december 2016 @ 17:52:14 #181
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167147895
Kan dit allemaal dan niet naar feedback, mkay?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 6 december 2016 @ 18:04:50 #182
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167148220
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 17:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Kan dit allemaal dan niet naar feedback, mkay?
Gtaboi zijn date ervatingen ook? ;(

Ontopic dan maar: ik heb een leuk koffietentje gepinpoint voor komende donderdag. Zin in, ze lijkt me wel een lief persoon :)
  dinsdag 6 december 2016 @ 18:06:56 #183
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_167148262
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:04 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Gtaboi zijn date ervatingen ook? ;(
O+

Ik ga vanavond even vragen hoe het nu is qua situatie en mocht het gewoon weer prima zijn ga ik d'r uitvragen. Simpel zat.

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 17:50 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Maar het loopt dus lekker tussen jou en je date? :)
Keek hier even overheen. Zie hierboven. :)
pi_167148802
Luchtig bericht terug gehad. Maar gevraagd of ze het gisteren ook gezellig vond.
pi_167148995
Voor mij werkt echt geen enkele app/site. RL ook niet trouwens.
  dinsdag 6 december 2016 @ 18:46:29 #186
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_167149138
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:41 schreef Toto69 het volgende:
Voor mij werkt echt geen enkele app/site. RL ook niet trouwens.
Toch weet ik dat je regelmatig dates heb gehad en vriendinnetjes hebt gehad.
Hoe komt dit dan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_167149175
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Toch weet ik dat je regelmatig dates heb gehad en vriendinnetjes hebt gehad.
Hoe komt dit dan?
Nou, dat is al wel een hele tijd geleden hoor.
En geen idee. Laat ik het dan anders zeggen, het werkt nu al minstens een jaar niet meer.
  dinsdag 6 december 2016 @ 18:49:57 #188
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_167149226
Heb een heel dataweekend achter de rug. O+
Hij kwam helemaal vanuit Hamburg hier naar toe... :@ Is nu wel weer even afkicken. Binnenkort tripje die kant op boeken :D

Ook nog een date met diegene van vorige week in de planning. Een en ander uitgepraat, dat helpt wel. Afgesproken nu maar eerst met een drankje te beginnen :)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 6 december 2016 @ 18:52:15 #189
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_167149279
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nou, dat is al wel een hele tijd geleden hoor.
En geen idee. Laat ik het dan anders zeggen, het werkt nu al minstens een jaar niet meer.
De apps en sites schijnen ook over hun hoogtepunt heen te zijn.
Heeft het er misschien mee te maken dat je al een jaar in het buitenland zit?
Andere cultuur, andere gewoonten. Ik weet natuurlijk niet hoe jij irl in de omgang bent, en of je daar veel mensen ontmoet etc.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_167149339
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

De apps en sites schijnen ook over hun hoogtepunt heen te zijn.
Heeft het er misschien mee te maken dat je al een jaar in het buitenland zit?
Andere cultuur, andere gewoonten. Ik weet natuurlijk niet hoe jij irl in de omgang bent, en of je daar veel mensen ontmoet etc.
Ben niet meer in het buitenland. Voor zover ik weet wel normaal, maak makkelijk contact. Denk eerder dat 't hem in de buitenkant zit, niet zozeer de binnenkant.
  dinsdag 6 december 2016 @ 19:12:12 #191
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167149922
Ok, dat meisje van college waar ik het een tijdje terug over had, blijkt een vriend te hebben. Next dus. 8)7 En ... Sinds een paar weken is er daarom een andere knapperd in de collegebanken te vinden (nóg knapper trouwens). :') Zelfde verhaal: ook een internationale studente, ik spreek zelf steenkolenengels, en ze zit echt in een ons-kent-onsgroepje met andere internationale studenten. Niet bepaald makkelijk om te benaderen dus. :{ Wat nu? Er zijn nog twee colleges over en daarna zie ik haar nooit meer. :X
pi_167150074
Donderdag een date. Ik weet eigenlijk niet zoveel van hem, dus geen idee wat het zal geven. Hoop dat het gewoon gezellig wordt. :)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  dinsdag 6 december 2016 @ 19:21:05 #193
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_167150228
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:12 schreef Gary_Oak het volgende:
Ok, dat meisje van college waar ik het een tijdje terug over had, blijkt een vriend te hebben. Next dus. 8)7 En ... Sinds een paar weken is er daarom een andere knapperd in de collegebanken te vinden (nóg knapper trouwens). :') Zelfde verhaal: ook een internationale studente, ik spreek zelf steenkolenengels, en ze zit echt in een ons-kent-onsgroepje met andere internationale studenten. Niet bepaald makkelijk om te benaderen dus. :{ Wat nu? Er zijn nog twee colleges over en daarna zie ik haar nooit meer. :X
Als je haar nooit meer ziet, heb je ook niks te verliezen toch?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 6 december 2016 @ 19:21:48 #194
416020 K44S
The bearded man
pi_167150250
Shit, door al die "ik heb binnenkort een date" of "hij/zij is echt een schat" berichten. Heb ik de neiging om Tinder weer te installeren :P
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 6 december 2016 @ 19:27:45 #195
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167150454
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als je haar nooit meer ziet, heb je ook niks te verliezen toch?
Ja, weet ik! Maar zij zit steeds middenin de banken tussen andere lui uit het buitenland en praat ook vrijwel alleen maar met hen. Ik vind haar gewoon moeilijk te benaderen zo. Kan het niet zo goed uitleggen. :')
  dinsdag 6 december 2016 @ 19:36:12 #196
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_167150787
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:27 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, weet ik! Maar zij zit steeds middenin de banken tussen andere lui uit het buitenland en praat ook vrijwel alleen maar met hen. Ik vind haar gewoon moeilijk te benaderen zo. Kan het niet zo goed uitleggen. :')
Ik snap je.
Alleen is het niet altijd mogelijk om te wachten totdat ze ergens in haar eentje is. Daarom gewoon even wat ballen kweken en haar aanspreken. Ze bijt heus niet.

Gewoon even in de pauze, of net na de les. "He, hoe is het? Ik vroeg me af of je binnenkort wat met me zou willen drinken."
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_167150826
Ben gewoon al de hele dag chagrijnig. Daarom haat ik daten.
  dinsdag 6 december 2016 @ 19:41:23 #198
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_167150978
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:37 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ben gewoon al de hele dag chagrijnig. Daarom haat ik daten.
Dan stop je er toch mee! Als je er niet gelukkig van wordt moet je er gewoon mee kappen.

Ga iets zoeken waar je zelf gelukkig van wordt. En dat is lastig, weet ik.... maar je moet dit doen voor jezelf, niet voor je dates!
Al zul je waarschijnlijk toch niet luisteren......
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 19:54:32 #199
447051 crew  Peejtur
pi_167151484
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:37 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ben gewoon al de hele dag chagrijnig. Daarom haat ik daten.
Dit is geen dagboek!!
pi_167151545
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:41 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Dan stop je er toch mee! Als je er niet gelukkig van wordt moet je er gewoon mee kappen.

Ga iets zoeken waar je zelf gelukkig van wordt. En dat is lastig, weet ik.... maar je moet dit doen voor jezelf, niet voor je dates!
Al zul je waarschijnlijk toch niet luisteren......
Nieuwe mensen ontmoeten zoals gisteren was gewoon echt leuk maar dat je daarna van hele dag berichten sturen naar amper drie nietszeggende zinnen na de date is altijd zo kut. Heb dus gevraagd of ze het gezellig vond en nu weer anderhalfuur stilte, dat voelt gewoon te lang als je het afzet tegen eerdere dagen.
  dinsdag 6 december 2016 @ 19:57:15 #201
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167151585
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nieuwe mensen ontmoeten zoals gisteren was gewoon echt leuk maar dat je daarna van hele dag berichten sturen naar amper drie nietszeggende zinnen na de date is altijd zo kut. Heb dus gevraagd of ze het gezellig vond en nu weer anderhalfuur stilte, dat voelt gewoon te lang als je het afzet tegen eerdere dagen.
Dan moet ze je waarschijnlijk niet. Kut. Maar life goes on :).

Pas op dat je dit topic niet kaapt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 6 december 2016 @ 20:42:51 #202
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167152878
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:37 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ben gewoon al de hele dag chagrijnig. Daarom haat ik daten.
Stel je eens niet zo aan man. Dit hoort bij daten. Als je daar niet tegen kunt moet je niet gaan daten.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_167153946
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nieuwe mensen ontmoeten zoals gisteren was gewoon echt leuk maar dat je daarna van hele dag berichten sturen naar amper drie nietszeggende zinnen na de date is altijd zo kut. Heb dus gevraagd of ze het gezellig vond en nu weer anderhalfuur stilte, dat voelt gewoon te lang als je het afzet tegen eerdere dagen.
Als je een beetje afstand neemt van jezelf dan moet je twee dingen opvallen:
- je bent online schijnbaar leuk genoeg om met meiden om te gaan zodat ze met je af willen spreken. Goed voor jou.
- Als ze je in het echt hebben meegemaakt dan is het in de regel zo dat als jij hun leuk vindt en de date erg geslaagd vond, dit niet wederzijds is. Zoveel toeval bestaat niet denk ik dan, jij schat de situatie significant anders in dan je date.

Zeker weten kan ik het niet, maar als ik naar mensen in min eigen omgeving kijk dan herken ik heel veel van dit gedrag en deze situatie bij bekende autisten. Ik denk dat het daar mee te maken heeft en er is maar 1 mogelijke constructieve oplossing en dat is dat jij met een professional aan de slag gaat. Dit is geen poker waarbij je moet wachten totdat je een goede hand krijgt, dit is je leven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harmankardon op 06-12-2016 21:21:19 ]
pi_167154959
Is hij autistisch? Wellicht lukt het beter bij een autistisch meisje. Eerder schreef hij ook 'soort zoekt soort'. Niet denigrerend bedoeld. Maar is soms wel een succes.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_167155076
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:15 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Als je een beetje afstand neemt van jezelf dan moet je twee dingen opvallen:
- je bent online schijnbaar leuk genoeg om met meiden om te gaan zodat ze met je af willen spreken. Goed voor jou.
- Als ze je in het echt hebben meegemaakt dan is het in de regel zo dat als jij hun leuk vindt en de date erg geslaagd vond, dit niet wederzijds is. Zoveel toeval bestaat niet denk ik dan, jij schat de situatie significant anders in dan je date.

Zeker weten kan ik het niet, maar als ik naar mensen in min eigen omgeving kijk dan herken ik heel veel van dit gedrag en deze situatie bij bekende autisten. Ik denk dat het daar mee te maken heeft en er is maar 1 mogelijke constructieve oplossing en dat is dat jij met een professional aan de slag gaat. Dit is geen poker waarbij je moet wachten totdat je een goede hand krijgt, dit is je leven.
Maar wat ik dan écht niet snap: waarom duren mijn dates dan altijd zo lang? Vijf uur is geen vijf minuten waar je al weet dat het niks gaat worden en er dan maar een uurtje van maakt uit beleefdheid. Blijkbaar ben ik goed genoeg om vijf uur mee door te brengen, maar daarna is er of geen vonk, of je hoort nooit meer wat. Ik hoop nog steeds op een tweede date maar het voorteken is niet goed. Morgenvroeg nog een appje sturen dat ze best eerlijk mag zijn als het nog steeds stil is.

En wat dus echt kut is is dat ik géén verwachtingen had maar ze 100% meeviel en daardoor haar juist ben leuk gaan vinden. 'The day after' is gewoon kut als het zo stilvalt en ik ben echt de hele dag chagrijnig en dat zal nog wel even duren als er morgen ook geen teken van leven is.
  dinsdag 6 december 2016 @ 21:52:26 #206
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167155200
"waarom ben je zo stil?"

Doe t niet alsjeblieft... Of nouja, waarom ook niet gewoon.
pi_167155303
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:52 schreef Cue_ het volgende:
"waarom ben je zo stil?"

Doe t niet alsjeblieft... Of nouja, waarom ook niet gewoon.
Nee. Ik heb als laatste geappt 'Vond je het gezellig gisteren?:)' dus ik stuur dan morgen iets van 'je mag best eerlijk zijn... ;)'. Ook al zegt ze morgen ja tegen een tweede date wat dus het hoogst haalbare is, heb ik nog een kut gevoel over deze dag. Ik houd gewoon niet van onzekerheid en deze spelletjes, al dan niet of ze druk is vandaag.
pi_167155316
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:52 schreef Cue_ het volgende:
"waarom ben je zo stil?"

Doe t niet alsjeblieft... Of nouja, waarom ook niet gewoon.
Waarom ben je zo stil?
  dinsdag 6 december 2016 @ 21:56:32 #209
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167155389
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:55 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Waarom ben je zo stil?
Zit te wachten op mijn prins op t zwarte paard.
pi_167155439
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zit te wachten op mijn prins op t zwarte paard.
Ah ok
  dinsdag 6 december 2016 @ 22:02:48 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_167155664
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:54 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee. Ik heb als laatste geappt 'Vond je het gezellig gisteren?:)' dus ik stuur dan morgen iets van 'je mag best eerlijk zijn... ;)'. Ook al zegt ze morgen ja tegen een tweede date wat dus het hoogst haalbare is, heb ik nog een kut gevoel over deze dag. Ik houd gewoon niet van onzekerheid en deze spelletjes, al dan niet of ze druk is vandaag.
Sick puppy jij jonguh :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_167155742
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:54 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee. Ik heb als laatste geappt 'Vond je het gezellig gisteren?:)' dus ik stuur dan morgen iets van 'je mag best eerlijk zijn... ;)'. Ook al zegt ze morgen ja tegen een tweede date wat dus het hoogst haalbare is, heb ik nog een kut gevoel over deze dag. Ik houd gewoon niet van onzekerheid en deze spelletjes, al dan niet of ze druk is vandaag.
Niet dat het wat uitmaakt want ze vindt je toch niet leuk genoeg voor een vervolgdate. Maar zo'n gare vraag moet je dus ook nooit stellen he. Vertel gewoon wat jij er van vond.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_167155763
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:48 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Maar wat ik dan écht niet snap: waarom duren mijn dates dan altijd zo lang? Vijf uur is geen vijf minuten waar je al weet dat het niks gaat worden en er dan maar een uurtje van maakt uit beleefdheid. Blijkbaar ben ik goed genoeg om vijf uur mee door te brengen, maar daarna is er of geen vonk, of je hoort nooit meer wat. Ik hoop nog steeds op een tweede date maar het voorteken is niet goed. Morgenvroeg nog een appje sturen dat ze best eerlijk mag zijn als het nog steeds stil is.

En wat dus echt kut is is dat ik géén verwachtingen had maar ze 100% meeviel en daardoor haar juist ben leuk gaan vinden. 'The day after' is gewoon kut als het zo stilvalt en ik ben echt de hele dag chagrijnig en dat zal nog wel even duren als er morgen ook geen teken van leven is.
Ehh..je kan ook best een gezellige avond hebben met iemand, goede gesprekken en dan denken nou dat was leuk niet meer niet minder..
Hell To The Liars
pi_167155879
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:48 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Maar wat ik dan écht niet snap: waarom duren mijn dates dan altijd zo lang? Vijf uur is geen vijf minuten waar je al weet dat het niks gaat worden en er dan maar een uurtje van maakt uit beleefdheid. Blijkbaar ben ik goed genoeg om vijf uur mee door te brengen, maar daarna is er of geen vonk, of je hoort nooit meer wat. Ik hoop nog steeds op een tweede date maar het voorteken is niet goed. Morgenvroeg nog een appje sturen dat ze best eerlijk mag zijn als het nog steeds stil is.
Ik vind 5 uur eigenlijk niet zo heel lang als dat inclusief koken, eten, afwassen (?) en 'voor de vorm' nog wat tv kijken is. Bij zo'n soort date kan je niet zomaar elk moment opstappen vind ik en veel mensen zijn wel in staat om er, voor zo lang als het duurt, dan nog wel iets van te maken. Tenminste, niet iedereen is zo moedig/onfatsoenlijk om te veinzen dat hij/zij ziek is (of iets dergelijks) om toch zo snel mogelijk weg te kunnen komen. :')
Tails tell tales
pi_167155995
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:07 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vind 5 uur eigenlijk niet zo heel lang als dat inclusief koken, eten, afwassen (?) en 'voor de vorm' nog wat tv kijken is. Bij zo'n soort date kan je niet zomaar elk moment opstappen vind ik en veel mensen zijn wel in staat om er, voor zo lang als het duurt, dan nog wel iets van te maken. Tenminste, niet iedereen is zo moedig/onfatsoenlijk om te veinzen dat hij/zij ziek is (of iets dergelijks) om toch zo snel mogelijk weg te kunnen komen. :')
Na het eten en de afwas hebben we nog 1,5 uur tv gekeken. Koken was eigenlijk amper twintig minuten.
pi_167156068
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:54 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee. Ik heb als laatste geappt 'Vond je het gezellig gisteren?:)' dus ik stuur dan morgen iets van 'je mag best eerlijk zijn... ;)'. Ook al zegt ze morgen ja tegen een tweede date wat dus het hoogst haalbare is, heb ik nog een kut gevoel over deze dag. Ik houd gewoon niet van onzekerheid en deze spelletjes, al dan niet of ze druk is vandaag.
Je hebt inmiddels al meer dan genoeg berichtjes gestuurd, ik zou het echt hier bij laten als ik jou was.
Tails tell tales
pi_167156128
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:12 schreef Forbry het volgende:

[..]

Je hebt inmiddels al meer dan genoeg berichtjes gestuurd, ik zou het echt hier bij laten als ik jou was.
Dit neemt wel mijn zelfvertrouwen en zin weg voor volgende dates.
pi_167156280
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:14 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Dit neemt wel mijn zelfvertrouwen en zin weg voor volgende dates.
Als de geschiedenis zich blijft herhalen, is er dan wel toekomst.
Hell To The Liars
pi_167156311
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:10 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Na het eten en de afwas hebben we nog 1,5 uur tv gekeken. Koken was eigenlijk amper twintig minuten

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:14 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Dit neemt wel mijn zelfvertrouwen en zin weg voor volgende dates.
.
Tja, het zal. De enige post die in dezen echt relevant is, is die van Harmankardon, maar daar doe je toch niets mee.
Tails tell tales
  dinsdag 6 december 2016 @ 22:19:52 #220
277627 Seven.
We are Borg.
pi_167156385
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 08:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Mooie opmerking van een moderator zeg _O_

[..]

Iemand met een IQ van 120 is niet zo dom om zonder condoom sex te hebben waardoor jij je koter zsm krijgt hoor. Dus wat dat aangaat kan je beter voor de simpele figuren gaan.
Ik ga nu huilen in een hoekje hoor :'( :* .
Resistance is futile.
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 22:20:28 #221
447051 crew  Peejtur
pi_167156410
Ok. Tot die tijd kun je dan ook wegblijven uit dit topic D. :)
  dinsdag 6 december 2016 @ 22:21:52 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_167156467
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:17 schreef Droopie het volgende:

[..]

Als de geschiedenis zich blijft herhalen, is er dan wel toekomst.
Wel voor die vrouwen :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 6 december 2016 @ 22:24:22 #223
277627 Seven.
We are Borg.
pi_167156579
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:54 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee. Ik heb als laatste geappt 'Vond je het gezellig gisteren?:)' dus ik stuur dan morgen iets van 'je mag best eerlijk zijn... ;)'. Ook al zegt ze morgen ja tegen een tweede date wat dus het hoogst haalbare is, heb ik nog een kut gevoel over deze dag. Ik houd gewoon niet van onzekerheid en deze spelletjes, al dan niet of ze druk is vandaag.
OMG, doe het niet. ENORM verstikkend en wanhopig. Neem afstand, zoek afleiding. En laat vanaf nu het initiatief aan haar over. Reageer, meer niet.
Resistance is futile.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 december 2016 @ 22:24:47 #224
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167156598
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:14 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Dit neemt wel mijn zelfvertrouwen en zin weg voor volgende dates.
Je hebt gewoon een gebrek aan zelfreflectie en mensen inschatten. Dan wordt het ook nooit wat. Zeker niet als het na de miljoen tips in dit topic niet lukt en je hier niks mee doet.
Elke keer als ik hier meelees, lees ik hetzelfde verhaal van je, met een ander meisje.
Wel knap dat je nog zoveel eerste dates kunt hosselen. Dat dan weer wel.


Ontopic: 0 dates in maanden. Datingapps zijn kennelijk niet voor mij...en ik moet toch echt voor de kerst een wulps meisje strikken. :{.
  dinsdag 6 december 2016 @ 22:26:33 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167156674
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:24 schreef Kreator het volgende:


Ontopic: 0 dates in maanden. Datingapps zijn kennelijk niet voor mij...en ik moet toch echt voor de kerst een wulps meisje strikken. :{.
Komop, dat moet toch wel lukken :o

Bewust niet gedate of ?
pi_167156714
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

OMG, doe het niet. ENORM verstikkend en wanhopig. Neem afstand, zoek afleiding. En laat vanaf nu het initiatief aan haar over. Reageer, meer niet.
Heb net al gezegd dat ik het iig gezellig vond :')
Tja, ik wil ergens duidelijkheid. Ben niet zo van de 2 dagen wachten regel als het gewoon leuk was.
pi_167156831
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Heb net al gezegd dat ik het iig gezellig vond :')
Tja, ik wil ergens duidelijkheid. Ben niet zo van de 2 dagen wachten regel als het gewoon leuk was.
Ik ben ook niet zo van het werken, maar er moet toch geld verdiend worden


Als je iedere keer dezelfde fout maakt, zal je iedere keer dezelfde teleurstelling tegenkomen.

Tenzij je de "ware" tegenkomt..
Dan kan je bijna niets meer verkeerd doen, mits zij er ook zo overdenkt.
Hell To The Liars
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 december 2016 @ 22:30:19 #228
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167156864
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Komop, dat moet toch wel lukken :o

Bewust niet gedate of ?
Had er nog geen zin in dus weinig energie in gestopt. Maar ik echt 0 hits op mn app. (Alleen uit thailand enzo). Geeft verder niet maar als ik hier dan zoveel date verhalen lees, doe ik iets fout denk ik. Kom niet eens tot gesprekjes. :').
  dinsdag 6 december 2016 @ 22:31:54 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167156942
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Had er nog geen zin in dus weinig energie in gestopt. Maar ik echt 0 hits op mn app. (Alleen uit thailand enzo). Geeft verder niet maar als ik hier dan zoveel date verhalen lees, doe ik iets fout denk ik. Kom niet eens tot gesprekjes. :').
Geef de schuld gewoon aan Twente ;)

Maarja, jammer / raar is t soms wel.
pi_167156960
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:07 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vind 5 uur eigenlijk niet zo heel lang als dat inclusief koken, eten, afwassen (?) en 'voor de vorm' nog wat tv kijken is. Bij zo'n soort date kan je niet zomaar elk moment opstappen vind ik en veel mensen zijn wel in staat om er, voor zo lang als het duurt, dan nog wel iets van te maken. Tenminste, niet iedereen is zo moedig/onfatsoenlijk om te veinzen dat hij/zij ziek is (of iets dergelijks) om toch zo snel mogelijk weg te kunnen komen. :')
En het wordt lastig als de ander zoiets ook niet lijkt aan te voelen. Dat iemand misschien wel weg wil. Als je het al moeilijk vind om vrij direct aan te geven dat je wilt gaan, wordt het dan nog een stapje moeilijker. Maar goed dat is alleen mijn ervaring met iemand die op soortgelijke manier denkt als D. Hij begrijpt alleen dat ik weg wil als ik een moment vind om er tussen te komen en zeg: Ik ga nu weg (En dan is het meteen: Oke, prima).
Hints komen sowieso niet aan. Vaag "ik moet weer door" ook niet. Vind dat zelf verre van vaag maar echt alleen opstaan en weggaan maakt de boodschap duidelijk.

Maar dat is gewoon niet zo gebruikelijk om te doen als ik iemand nog amper ken.
Geen idee natuurlijk wat die meid van hem vond. Kan van alles zijn.
Maar ga wat anders doen.

Vraag over OKCupid: zijn er meer mensen die hele boekwerken ontvangen in de berichten? Die site nodigt op de een of andere manier uit tot hele lange verhalen of zo. Dit is serieus. Hoe ga ik zo ooit de juiste eruit filteren voor de kerst
pi_167157168
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Heb net al gezegd dat ik het iig gezellig vond :')
Tja, ik wil ergens duidelijkheid. Ben niet zo van de 2 dagen wachten regel als het gewoon leuk was.
Vraagje: heb je tics of iets dergelijks?
pi_167157251
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:36 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Vraagje: heb je tics of iets dergelijks?
Nee, maar ik kan gewoon niet tegen onzekerheid. Ik ga alles analyseren: waarom reageert ze nu veel later? Is ze met een andere jongen op date? Blablabla. Morgen is mijn dag iig beter gevuld, dus heb dan wat meer verplichte afleiding. Ik denk er zelfs aan om haar te bellen als ze niet reageert, wat ik nooit snel zal doen. Maar ik wil niet dat het bij die ene date blijft :)
pi_167157315
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geef de schuld gewoon aan Twente ;)

Maarja, jammer / raar is t soms wel.
Terecht wel
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 6 december 2016 @ 22:39:33 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167157339
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:39 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Terecht wel
Loopt best een leuke vrouw rond!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 december 2016 @ 22:39:57 #235
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167157350
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geef de schuld gewoon aan Twente ;)

Maarja, jammer / raar is t soms wel.
Dat zal het zijn. 8-). Het frustrerende is dat ik weet dat ik sociaal wel sterk ben en ook het daten gaat me goed af. Maar ja, dan moet er wel iemand reageren.

Zal eens een keer een foto uit deze eeuw plaatsen. Misschien helpt dat.
  dinsdag 6 december 2016 @ 22:42:08 #236
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167157451
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:32 schreef RiceCooker het volgende:


Vraag over OKCupid: zijn er meer mensen die hele boekwerken ontvangen in de berichten? Die site nodigt op de een of andere manier uit tot hele lange verhalen of zo. Dit is serieus. Hoe ga ik zo ooit de juiste eruit filteren voor de kerst
Nee, geen hele boekwerken. Wel complimenteuze berichten, vragen naar mijn Facebook en 1 man stuurde me zonder enige aanleiding zijn telefoonnummer zodat we konden gaan whatsappen. Dat was vreemd.

Ik weet nog niet zo goed wat ik van OkCupid vind.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167157452
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Loopt best een leuke vrouw rond!
Ja goed, eentje dan. Maar dan nog, nazi gedoe daar.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_167157544
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:32 schreef RiceCooker het volgende:

[..]

En het wordt lastig als de ander zoiets ook niet lijkt aan te voelen. Dat iemand misschien wel weg wil. Als je het al moeilijk vind om vrij direct aan te geven dat je wilt gaan, wordt het dan nog een stapje moeilijker. Maar goed dat is alleen mijn ervaring met iemand die op soortgelijke manier denkt als D. Hij begrijpt alleen dat ik weg wil als ik een moment vind om er tussen te komen en zeg: Ik ga nu weg (En dan is het meteen: Oke, prima).
Hints komen sowieso niet aan. Vaag "ik moet weer door" ook niet. Vind dat zelf verre van vaag maar echt alleen opstaan en weggaan maakt de boodschap duidelijk.

Maar dat is gewoon niet zo gebruikelijk om te doen als ik iemand nog amper ken.
Geen idee natuurlijk wat die meid van hem vond. Kan van alles zijn.
Maar ga wat anders doen.

Vraag over OKCupid: zijn er meer mensen die hele boekwerken ontvangen in de berichten? Die site nodigt op de een of andere manier uit tot hele lange verhalen of zo. Dit is serieus. Hoe ga ik zo ooit de juiste eruit filteren voor de kerst
:Y
Tails tell tales
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 december 2016 @ 22:44:48 #239
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_167157568
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:42 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja goed, eentje dan. Maar dan nog, nazi gedoe daar.
Die appt ook alleen als ze een taxi nodig heeft.

Maar de spoeling zou hier niet zo dun moeten zijn. Tis nog best een grote stad. En het mag ook best een duutser zijn, dat maakt me weinig uit.
  dinsdag 6 december 2016 @ 22:44:54 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167157574
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat zal het zijn. 8-). Het frustrerende is dat ik weet dat ik sociaal wel sterk ben en ook het daten gaat me goed af. Maar ja, dan moet er wel iemand reageren.

Zal eens een keer een foto uit deze eeuw plaatsen. Misschien helpt dat.
Dat lijkt me ook ja.
Gewoon weer de kroegen in anders.
  dinsdag 6 december 2016 @ 22:46:47 #241
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167157645
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:44 schreef Kreator het volgende:


Die appt ook alleen als ze een taxi nodig heeft.

Maar de spoeling zou hier niet zo dun moeten zijn. Tis nog best een grote stad. En het mag ook best een duutser zijn, dat maakt me weinig uit.
Lol, dat was ik alweer vergeten :o

Als het niet van jou komt dan moet ik wel he :( :P
pi_167157673
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:44 schreef Kreator het volgende:

[..]

Die appt ook alleen als ze een taxi nodig heeft.

Maar de spoeling zou hier niet zo dun moeten zijn. Tis nog best een grote stad. En het mag ook best een duutser zijn, dat maakt me weinig uit.
Lijkt me ook niet. Genoeg te doen daar, zelfs als je niet op een app zit, gewoon een avondje de stad in zou ook prima moeten werken.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_167157705
Boekwerken zal ik het niet noemen maar wel serieuze berichten ja. Met mensen die echt gelezen hebben wat ik schrijf en daar op inhaken. Dat vond ik daar altijd wel fijn aan

Jammer dat er zo veel meuk bij komt (al die mannen uit qatar en berichtjes met alleen hey) maar wat er uiteindelijk over blijft heeft wel kwaliteit vind ik
pi_167157833
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 08:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Iemand met een IQ van 120 is niet zo dom om zonder condoom sex te hebben waardoor jij je koter zsm krijgt hoor. Dus wat dat aangaat kan je beter voor de simpele figuren gaan.
Wat dat betreft zijn de behoeftes van deze hoogopgeleide dame nogal banaal.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 6 december 2016 @ 22:52:02 #245
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167157836
Treffend.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167158888
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Treffend.
[ afbeelding ]
chick lijkt op een match in happn :D
pi_167158894
qua foto dan :')
  dinsdag 6 december 2016 @ 23:40:50 #248
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167159136
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Loopt best een leuke vrouw rond!
Inderdaad, er loopt daar vast wel een leuke vrouw rond.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 7 december 2016 @ 06:42:38 #249
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167161274
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:38 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee, maar ik kan gewoon niet tegen onzekerheid. Ik ga alles analyseren: waarom reageert ze nu veel later? Is ze met een andere jongen op date? Blablabla. Morgen is mijn dag iig beter gevuld, dus heb dan wat meer verplichte afleiding. Ik denk er zelfs aan om haar te bellen als ze niet reageert, wat ik nooit snel zal doen. Maar ik wil niet dat het bij die ene date blijft :)
Gast...

Je zegt in 50 posts steeds hetzelfde. Je schrikt haar hierdoor alleen maar af.

Wat betreft dat laatste heb je niet zo veel te willen. Daarnaast ligt de bal bij haar nu. Stop met die verstikkende berichten.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_167161341
Laat 'm lekker bellen hebben we nog wat te lachen
  woensdag 7 december 2016 @ 07:10:21 #251
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_167161343
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 07:09 schreef Toto69 het volgende:
Laat 'm lekker bellen hebben we nog wat te lachen
Dit.

Bel dr gewoon op Deezer _O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  woensdag 7 december 2016 @ 07:17:42 #252
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_167161357
Dit topic is best wel episch om te volgen _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 7 december 2016 @ 07:27:14 #253
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167161382
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 23:30 schreef Drug het volgende:

[..]

chick lijkt op een match in happn :D
Ik zou daten based on looks.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167161399
Dus hoe vermijd je seks? Een vriend die al langer een oog op mij heeft (en met wie ik nog niet hebt gekloot) vraagt mij om met hem het Nieuwjaar door te brengen, met hem alleen. Hier heb ik ondoordacht op ingestemd. Onder normale omstandigheden zou dit natuurlijk fijn zijn, maar hij weet dus niet dat ik een erectiestoornis hebt en ik weet niet of ik dit überhaupt in het open wilt gooien.

Dus stel ik vier daar het Nieuwjaar, wat kan ik doen om de stemming te doen zakken?
  woensdag 7 december 2016 @ 07:45:52 #255
277627 Seven.
We are Borg.
pi_167161456
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Heb net al gezegd dat ik het iig gezellig vond :')
Tja, ik wil ergens duidelijkheid. Ben niet zo van de 2 dagen wachten regel als het gewoon leuk was.
Duidelijkheid over wat? Ze is jou geen tekst en uitleg verschuldigd.
Resistance is futile.
  woensdag 7 december 2016 @ 07:47:57 #256
277627 Seven.
We are Borg.
pi_167161472
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:38 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee, maar ik kan gewoon niet tegen onzekerheid. Ik ga alles analyseren: waarom reageert ze nu veel later? Is ze met een andere jongen op date? Blablabla. Morgen is mijn dag iig beter gevuld, dus heb dan wat meer verplichte afleiding. Ik denk er zelfs aan om haar te bellen als ze niet reageert, wat ik nooit snel zal doen. Maar ik wil niet dat het bij die ene date blijft :)
Jezus man, get a grip. Je jaagt haar weg.
Resistance is futile.
  woensdag 7 december 2016 @ 07:50:45 #257
277627 Seven.
We are Borg.
pi_167161486
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 07:34 schreef Dzenan het volgende:
Dus hoe vermijd je seks? Een vriend die al langer een oog op mij heeft (en met wie ik nog niet hebt gekloot) vraagt mij om met hem het Nieuwjaar door te brengen, met hem alleen. Hier heb ik ondoordacht op ingestemd. Onder normale omstandigheden zou dit natuurlijk fijn zijn, maar hij weet dus niet dat ik een erectiestoornis hebt en ik weet niet of ik dit überhaupt in het open wilt gooien.

Dus stel ik vier daar het Nieuwjaar, wat kan ik doen om de stemming te doen zakken?
Zorg allereerst dat je niet samen in bed beland.
Resistance is futile.
  woensdag 7 december 2016 @ 07:51:48 #258
416020 K44S
The bearded man
pi_167161493
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 07:34 schreef Dzenan het volgende:
Dus hoe vermijd je seks? Een vriend die al langer een oog op mij heeft (en met wie ik nog niet hebt gekloot) vraagt mij om met hem het Nieuwjaar door te brengen, met hem alleen. Hier heb ik ondoordacht op ingestemd. Onder normale omstandigheden zou dit natuurlijk fijn zijn, maar hij weet dus niet dat ik een erectiestoornis hebt en ik weet niet of ik dit überhaupt in het open wilt gooien.

Dus stel ik vier daar het Nieuwjaar, wat kan ik doen om de stemming te doen zakken?
Stiekem een viagra pil poppen is geen optie?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 7 december 2016 @ 07:53:06 #259
277627 Seven.
We are Borg.
pi_167161497
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geef de schuld gewoon aan Twente ;)

Maarja, jammer / raar is t soms wel.
Ik vermoed dat het voor mij ook Twente wordt. Is het echt zo slecht daar?
Resistance is futile.
  woensdag 7 december 2016 @ 07:55:54 #260
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167161505
quote:
9s.gif Op woensdag 7 december 2016 07:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het voor mij ook Twente wordt. Is het echt zo slecht daar?
Dat verschilt denk ik per persoon :P ik ben geen goed referentiekader :+
pi_167161532
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2016 07:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zorg allereerst dat je niet samen in bed beland.
Of op de bank, of op de tafel, of op de tapijt..
pi_167161533
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2016 07:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jezus man, get a grip. Je jaagt haar weg.
De bal ligt bij haar.
pi_167161535
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 07:51 schreef K44S het volgende:

[..]

Stiekem een viagra pil poppen is geen optie?
Helaas niet.
pi_167161566
quote:
9s.gif Op woensdag 7 december 2016 07:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het voor mij ook Twente wordt. Is het echt zo slecht daar?
Ja.
pi_167161577
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2016 07:27 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik zou daten based on looks.
ja ik op zich ook wel maar op happn praat niemand met elkaar :')
  woensdag 7 december 2016 @ 08:24:40 #266
416020 K44S
The bearded man
pi_167161636
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 08:02 schreef Dzenan het volgende:

[..]

Helaas niet.
Omdat?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167161832
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:38 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee, maar ik kan gewoon niet tegen onzekerheid. Ik ga alles analyseren: waarom reageert ze nu veel later? Is ze met een andere jongen op date? Blablabla. Morgen is mijn dag iig beter gevuld, dus heb dan wat meer verplichte afleiding. Ik denk er zelfs aan om haar te bellen als ze niet reageert, wat ik nooit snel zal doen. Maar ik wil niet dat het bij die ene date blijft :)
Pff en jij wilt zo graag een relatie. Mocht het ooit zover komen, dan gaat het nooit lukken op deze manier.
pi_167161882
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 07:34 schreef Dzenan het volgende:
Dus hoe vermijd je seks? Een vriend die al langer een oog op mij heeft (en met wie ik nog niet hebt gekloot) vraagt mij om met hem het Nieuwjaar door te brengen, met hem alleen. Hier heb ik ondoordacht op ingestemd. Onder normale omstandigheden zou dit natuurlijk fijn zijn, maar hij weet dus niet dat ik een erectiestoornis hebt en ik weet niet of ik dit überhaupt in het open wilt gooien.

Dus stel ik vier daar het Nieuwjaar, wat kan ik doen om de stemming te doen zakken?
Misschien mis ik iets (of is het iets dat in de gay'scene' vanzelfsprekend is?), maar waarom ga je a) er bij voorbaat al vanuit dat er seks komt en b) wat is er mis mee het gewoon af te wijzen? Of is er al zoveel spanning tussen jullie en/of zijn er toespelingen gemaakt....

Volgens mij heb je een paar opties;

1) Het hele gebeuren van tevoren al afblazen/smoes dat je al iets anders had (oei.. vergeten)
2) Als het zover is, afwijzen en eerlijk zijn over de reden
3) Als het zover is, afwijzen en een smoesje
4) Van tevoren al duidelijk zijn over jouw en intenties en jouw idee over de avondinvulling zodat je niet in de situatie komt.

Waarvan de laatste wat awkward over kan komen als er een discrepantie zit tussen jullie intenties/verwachtingen ;)

Eventueel kun je nog onverwachts met een derde persoon op de stoep staan als verrassing >:) (en dan niet iemand die potentieel in een trio zou willen :P).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_167162223
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 15:52 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb dus wel een berichtje gehad vanmorgen, dat ze tentamen heeft. Maar dat is nu ook al wel afgelopen. Ik had een vraag gesteld daarop, dus antwoord had ik wel verwacht.

Ik vraag me toch af (mocht er geen tweede date komen) waar het dan misgaat. Date duurde dikke vijf uur, niet echt een slecht teken lijkt me. Moet ik juist wel meteen gaan flirten en friemelen op de bank om te laten zien dat ik haar leuk vindt? De meeste dames schrikken daar juist van op een eerste date dus ik heb mezelf rustig gehouden en haar op d'r gemak gesteld.
Het is geen hogere wiskunde. Wanneer het app contact na een date hetzelfde blijft of zelfs nog leuker/intensiever wordt na een date dan kun je ervan uitgaan dat de interesse wederzijds is en dat een tweede date er inzit. Wanneer dat niet het geval is mag je er vanuit gaan dat het niets meer wordt.
  woensdag 7 december 2016 @ 09:29:43 #270
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167162346
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:21 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het is geen hogere wiskunde. Wanneer het app contact na een date hetzelfde blijft of zelfs nog leuker/intensiever wordt na een date dan kun je ervan uitgaan dat de interesse wederzijds is en dat een tweede date er inzit. Wanneer dat niet het geval is mag je er vanuit gaan dat het niets meer wordt.
Sla jij effe de plank mis.

App dit app dat, ervan uitgaan zo...

Tuurlijk wordt dit niks met die knaap, nooit, maar ik zou jullie willen adviseren es wat minder 2015 te doen.

Bel es een keer, verras hem/haar, doe ludiek en spontaan ipv vasthouden aan mailen appen concluderen next terug weer ja nee volgende 3 dagen toch wel
  woensdag 7 december 2016 @ 09:33:16 #271
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167162411
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Had er nog geen zin in dus weinig energie in gestopt. Maar ik echt 0 hits op mn app. (Alleen uit thailand enzo). Geeft verder niet maar als ik hier dan zoveel date verhalen lees, doe ik iets fout denk ik. Kom niet eens tot gesprekjes. :').
Geen matches? Hoe zijn je foto's? Heb je een leuke aansprekende tekst in je profiel staan?
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 7 december 2016 @ 09:38:00 #272
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167162499
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:38 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee, maar ik kan gewoon niet tegen onzekerheid. Ik ga alles analyseren: waarom reageert ze nu veel later? Is ze met een andere jongen op date? Blablabla. Morgen is mijn dag iig beter gevuld, dus heb dan wat meer verplichte afleiding. Ik denk er zelfs aan om haar te bellen als ze niet reageert, wat ik nooit snel zal doen. Maar ik wil niet dat het bij die ene date blijft :)
Niet bellen. Je kunt haar nogmaals appen. Hoe ze het vond en of er een vervolg date in zit.
Je hebt natuurlijk geen recht op een vervolgdate. Dus beter dring je je niet op.

Maar ziet ze het verder niet zitten zou ik zeker vragen hoe dat komt. Je kunt er van leren voor een volgende keer. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 7 december 2016 @ 09:41:44 #273
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_167162558
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Niet bellen. Je kunt haar nogmaals appen. Hoe ze het vond en of er een vervolg date in zit.
Je hebt natuurlijk geen recht op een vervolgdate. Dus beter dring je je niet op.

Maar ziet ze het verder niet zitten zou ik zeker vragen hoe dat komt. Je kunt er van leren voor een volgende keer. :)
Tuurlijk moet Deezer wel bellen. Dat toont initatief, dat hij echt voor die chick wil gaan. Zal ze alleen maar waarderen.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_167162559
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:29 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Sla jij effe de plank mis.

App dit app dat, ervan uitgaan zo...

Tuurlijk wordt dit niks met die knaap, nooit, maar ik zou jullie willen adviseren es wat minder 2015 te doen.

Bel es een keer, verras hem/haar, doe ludiek en spontaan ipv vasthouden aan mailen appen concluderen next terug weer ja nee volgende 3 dagen toch wel
Appen is nu eenmaal de hedendaagse manier van communiceren, vooral bij de jongere generatie vrouwen. Ze zitten de hele dag met hun smartphone in de hand. Die stellen het helemaal niet op prijs als je opbelt, want dat zijn ze niet gewend en vinden ze maar vreemd.
  woensdag 7 december 2016 @ 09:45:12 #275
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_167162608
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:41 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Appen is nu eenmaal de hedendaagse manier van communiceren, vooral bij de jongere generatie vrouwen. Ze zitten de hele dag met hun smartphone in de hand. Die stellen het helemaal niet op prijs als je opbelt, want dat zijn ze niet gewend en vinden ze maar vreemd.
Zelfs ik heb dat.

Waardeer het het meest als eerst even een Appje komt of bellen uitkomt
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_167162690
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:21 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het is geen hogere wiskunde. Wanneer het app contact na een date hetzelfde blijft of zelfs nog leuker/intensiever wordt na een date dan kun je ervan uitgaan dat de interesse wederzijds is en dat een tweede date er inzit. Wanneer dat niet het geval is mag je er vanuit gaan dat het niets meer wordt.
Toch super kut? Ik ga nog om feedback vragen als ik niks meer hoor.
  woensdag 7 december 2016 @ 09:51:17 #277
47102 Elvi
miemkwien
pi_167162706
Ik zou inderdaad haar bellen en vragen om feedback. En niet opgeven. Spreek dr voicemail in als ze niet opneemt maar blijf ondertussen bellen. Het is beter als je haar zelf aan de lijn krijgt.
  woensdag 7 december 2016 @ 09:51:35 #278
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167162710
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Niet bellen.
:')

Als iemand niet met me wilt praten via de telefoon dan zal het nooit wat worden. Of is dit de wereld anno 2016/2017?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 7 december 2016 @ 09:51:54 #279
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167162714
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:51 schreef Elvi het volgende:
Ik zou inderdaad haar bellen en vragen om feedback. En niet opgeven. Spreek dr voicemail in als ze niet opneemt maar blijf ondertussen bellen. Het is beter als je haar zelf aan de lijn krijgt.
Loop niet zo te trollen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!fotograaf woensdag 7 december 2016 @ 09:52:33 #280
364681 over_hedge
pi_167162720
Bellen :r wat vind ik dat irritant
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_167162746
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:49 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Toch super kut? Ik ga nog om feedback vragen als ik niks meer hoor.
Leuk is anders. In het begin kon ik daar moeilijk mee omgaan, maar ik heb het leren accepteren. Het zijn nou eenmaal de ongeschreven regels van het hedendaagse daten. Eerlijkheid en directheid is daarbij soms ver te zoeken en een ander 'ghosten' is de norm geworden.

Die feedback ga je toch niet krijgen.
  woensdag 7 december 2016 @ 10:01:20 #282
47102 Elvi
miemkwien
pi_167162892
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:51 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Loop niet zo te trollen.
Laat hem maar eens toegeven aan zn angsten en onzekerheden. Van fouten leer je. We kunnen hem hier nog zoveel advies geven maar dat komt toch niet binnen. Hij moet het zelf ervaren.
We zitten hier nu elk haf uur zn handje vast te houden omdat ze nog steeds niet reageert of niet snel genoeg reageert :') Kom op zeg, het is geen middelbare school meer.
  woensdag 7 december 2016 @ 10:04:21 #283
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167162933
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:01 schreef Elvi het volgende:

[..]

Laat hem maar eens toegeven aan zn angsten en onzekerheden. Van fouten leer je. We kunnen hem hier nog zoveel advies geven maar dat komt toch niet binnen. Hij moet het zelf ervaren.
We zitten hier nu elk haf uur zn handje vast te houden omdat ze nog steeds niet reageert of niet snel genoeg reageert :') Kom op zeg, het is geen middelbare school meer.
STalken is dan de oplossing?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_167162977
Haar antwoord is binnen... 'ik vond het wel leuk hoor'.

Goed antwoord, maar klinkt ook niet bijster enthousiast..
  woensdag 7 december 2016 @ 10:08:09 #285
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167162989
Ik heb nu een paar dagen OkCupid. Op zich wel een leuk medium, gesprekken lopen leuk en mensen lijken geïnteresseerd een gesprek aan te gaan, maar het is geloof ik allemaal expat. En het is niet mogelijk een zoekafstand in te stellen? Of ben ik scheel :')?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167163008
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:08 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nu een paar dagen OkCupid. Op zich wel een leuk medium, gesprekken lopen leuk en mensen lijken geïnteresseerd een gesprek aan te gaan, maar het is geloof ik allemaal expat. En het is niet mogelijk een zoekafstand in te stellen? Of ben ik scheel :')?
oh dat was vroeger wel maar ik weet alleen hoe dat er op de computer uit zag, niet mobiel

Bij matches kun je zoeken op dingen als nu onlin/wanneer voor het laatst online en hoe ver ze van je weg zitten
pi_167163025
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:07 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Haar antwoord is binnen... 'ik vond het wel leuk hoor'.

Goed antwoord, maar klinkt ook niet bijster enthousiast..
alle alarmbellen 'she's just not into you' gaan af. Hopelijk bij jou ook toch?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 7 december 2016 @ 10:10:47 #288
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167163037
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:09 schreef Allures het volgende:

[..]

oh dat was vroeger wel maar ik weet alleen hoe dat er op de computer uit zag, niet mobiel

Bij matches kun je zoeken op dingen als nu onlin/wanneer voor het laatst online en hoe ver ze van je weg zitten
Misschien zit t daarin. Ik heb nog geen matches of zo, enkel een aantal mannen die me een bericht hebben gestuurd. Maar daarvan zit de helft ergens in verweggistan en de andere helft zit ergens in België.

Ik ga vanmiddag eens op de laptop kijken of ik afstand in kan stellen :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 7 december 2016 @ 10:11:28 #289
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_167163048
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:10 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

alle alarmbellen 'she's just not into you' gaan af. Hopelijk bij jou ook toch?
Hoezo, ze zegt toch dat ze het leuk vond?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_167163101
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:21 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het is geen hogere wiskunde. Wanneer het app contact na een date hetzelfde blijft of zelfs nog leuker/intensiever wordt na een date dan kun je ervan uitgaan dat de interesse wederzijds is en dat een tweede date er inzit. Wanneer dat niet het geval is mag je er vanuit gaan dat het niets meer wordt.
Dit lijkt mij vrij duidelijk Deezertje
pi_167163102
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Misschien zit t daarin. Ik heb nog geen matches of zo, enkel een aantal mannen die me een bericht hebben gestuurd. Maar daarvan zit de helft ergens in verweggistan en de andere helft zit ergens in België.

Ik ga vanmiddag eens op de laptop kijken of ik afstand in kan stellen :Y.
Kan ook wel op mobiel hoor, bij matches, en dan filter by (icoontjes rechts in de bovenhoek), klikken op plaats en/of afstand en daar kun je dat dan inregelen.

quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:11 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Hoezo, ze zegt toch dat ze het leuk vond?
Jij vind het tot nu toe een schoolvoorbeeld van enthousiasme? Of zit je mee te trollen?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_167163130
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:11 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Hoezo, ze zegt toch dat ze het leuk vond?
wel leuk hoor klinkt niet bijster positief.
  woensdag 7 december 2016 @ 10:19:23 #293
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167163134
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:16 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Kan ook wel op mobiel hoor, bij matches, en dan filter by (icoontjes rechts in de bovenhoek), klikken op plaats en/of afstand en daar kun je dat dan inregelen.

[..]

Jij vind het tot nu toe een schoolvoorbeeld van enthousiasme? Of zit je mee te trollen?
Oh thanks! Even kijken.

Edit, zie dat de afstand al ingesteld staat :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167163138
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:16 schreef LuNaTiC het volgende:

Of zit je mee te trollen?
ah...
  woensdag 7 december 2016 @ 10:30:30 #295
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_167163315
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:16 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Jij vind het tot nu toe een schoolvoorbeeld van enthousiasme? Of zit je mee te trollen?
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:19 schreef rival het volgende:

[..]

wel leuk hoor klinkt niet bijster positief.
Emoties e.d. begrijpen vanuit whatsapp is al lastig. Nu zit er nog iemand tussen ook, voordat wij deze reacties lezen. Dan moet je m.i. niet elk woord apart gaan analyseren.

Het beste is gewoon om te bellen. Als je een beetje leuke date hebt gehad, paar dagen erna gewoon ff bellen. Stuk persoonlijker dan dat whatsapp, als je het mij vraagt.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  FOK!fotograaf woensdag 7 december 2016 @ 10:35:28 #296
364681 over_hedge
pi_167163388
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:30 schreef KaBuf het volgende:

[..]

[..]

Emoties e.d. begrijpen vanuit whatsapp is al lastig. Nu zit er nog iemand tussen ook, voordat wij deze reacties lezen. Dan moet je m.i. niet elk woord apart gaan analyseren.

Het beste is gewoon om te bellen. Als je een beetje leuke date hebt gehad, paar dagen erna gewoon ff bellen. Stuk persoonlijker dan dat whatsapp, als je het mij vraagt.
Er zijn zoveel mensen die niet van bellen houden. Dus zeggen dat bellen de beste optie is is gewoon niet waar. Het is zo verschillend per persoon.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 7 december 2016 @ 10:39:08 #297
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_167163440
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:35 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Er zijn zoveel mensen die niet van bellen houden. Dus zeggen dat bellen de beste optie is is gewoon niet waar. Het is zo verschillend per persoon.
Er staat niet voor niets "als je het mij vraagt" in mijn post.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_167163477
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:10 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

alle alarmbellen 'she's just not into you' gaan af. Hopelijk bij jou ook toch?
Misschien inderdaad leuk. Maar niks meer.
FOK! is net een groot tijdschrift
  woensdag 7 december 2016 @ 10:46:23 #299
349633 SiIk
Echt zijde
pi_167163539
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:54 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Waar kan ik me aanbieden en bij wie moet ik zijn?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er al om pics gevraagd?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  Moderator woensdag 7 december 2016 @ 10:47:49 #300
45833 crew  Fogel
pi_167163555
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:46 schreef SiIk het volgende:

[..]

Is er al om pics gevraagd?
Jij mag me wel wat meer pics van jezelf sturen *)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_167163565
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:30 schreef KaBuf het volgende:

[..]

[..]

Emoties e.d. begrijpen vanuit whatsapp is al lastig. Nu zit er nog iemand tussen ook, voordat wij deze reacties lezen. Dan moet je m.i. niet elk woord apart gaan analyseren.

Het beste is gewoon om te bellen. Als je een beetje leuke date hebt gehad, paar dagen erna gewoon ff bellen. Stuk persoonlijker dan dat whatsapp, als je het mij vraagt.
Het is juist geen analyse van elk woord apart, maar de optelsom van wat Deezer ons hier heeft verteld. Nu blijft dat altijd lastig, maar alles lijkt die richting op te wijzen als je het mij vraagt.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')