abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 december 2016 @ 23:36:32 #251
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167159048
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 23:35 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hij zag het al gebeuren en heeft er zich maar bij neergelegd, die twijfel bij Zoet om mee te mogen naar voren, het was overduidelijk. Cocu is nu te veel gefixeerd op de defensie, hij heeft een creatieve meer aanvallend ingesteld assistent nodig, Ruud misschien.
Zo bang als hij was voor een tegentreffer gaat nergens over, heeft niks meer met de Nederlandse mentaliteit te maken.
Oh.
pi_167159145
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zo bang als hij was voor een tegentreffer gaat nergens over, heeft niks meer met de Nederlandse mentaliteit te maken.
Het is ook wel pech natuurlijk, vorig seizoen bijvoorbeeld werden Cocu's zwakheden op aanvallend en Creatief gebied verhuld door spelers als Guardado en Propper en die spelen gewoon erg matig dit seizoen, allebei, hij heeft geen alternatieven. Deze situatie laat zien dat Cocu aanvallend gezien op tactisch gebied niet sterk is. Hiervoor was hij afhankelijk van de ingeving van de eerder genoemde creatieve spelers die je niet hoeft aan te sturen, althans niet veel, dit verklaart ook het continue geklooi met Locadia en Narsingh, zelfs Pereiro maakt dan het verschil niet of werd op de juiste positie geplaatst. Cocu heeft zich dankzij deze spelers alleen verdedigend moeten laten gelden. Dat speelt hem nu parten terwijl hij ironisch genoeg de verdediging wel op orde heeft.
  dinsdag 6 december 2016 @ 23:43:22 #253
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167159189
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 23:41 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het is ook wel pech natuurlijk, vorig seizoen bijvoorbeeld werden Cocu's zwakheden op aanvallend en Creatief gebied verhuld door spelers als Guardado en Propper en die spelen gewoon erg matig dit seizoen, allebei, hij heeft geen alternatieven. Deze situatie laat zien dat Cocu aanvallend gezien op tactisch gebied niet sterk is. Hiervoor was hij afhankelijk van de ingeving van de eerder genoemde creatieve spelers die je niet hoeft aan te sturen, althans niet veel, dit verklaart ook het continue geklooi met Locadia en Narsingh, zelfs Pereiro maakt dan het verschil niet of werd op de juiste positie geplaatst. Cocu heeft zich dankzij deze spelers alleen verdedigend moeten laten gelden. Dat speelt hem nu parten terwijl hij ironisch genoeg de verdediging wel op orde heeft.
Hij heeft alleen de verdediging op orde omdat hij daar alles voor opoffert, dus ook die aanvallende kwaliteiten. Ik denk dat je met jullie selectie best een aardig voetballend team kan opstellen. Stel je een Zinchenko op het middenveld op, Pereiro belangrijk maken en dan misschien die Lammers proberen ipv De Jong.

Het ligt er gewoon maar net aan wat voor visie je hebt
Oh.
  dinsdag 6 december 2016 @ 23:44:16 #254
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_167159212
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ook geen zelfkritiek richting zijn eigen tactiek :')
En wissels.

En eigenlijk speelde PSV ook helemaal geen goede wedstrijd. Eén goede kans gecreëerd in een wedstrijd waarin je móet winnen. Verder ontzettend veel doelloos en traag geschuif tussen die drie centrale verdedigers en Pröpper waardoor Rostov steeds weer kon groeperen. Nee, geen idee hoe Cocu hier een goede wedstrijd in zag van PSV. Want eigenlijk was het gewoon een waardeloze wedstrijd.
  dinsdag 6 december 2016 @ 23:45:06 #255
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167159243
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 23:44 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

En wissels.

En eigenlijk speelde PSV ook helemaal geen goede wedstrijd. Eén goede kans gecreëerd in een wedstrijd waarin je móet winnen. Verder ontzettend veel doelloos en traag geschuif tussen die drie centrale verdedigers en Pröpper waardoor Rostov steeds weer kon groeperen. Nee, geen idee hoe Cocu hier een goede wedstrijd in zag van PSV. Want eigenlijk was het gewoon een waardeloze wedstrijd.
Gewoon slap trainersgelul lijkt me om de hoop in de selectie niet helemaal te laten wegvloeien.
Oh.
pi_167159245
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij heeft alleen de verdediging op orde omdat hij daar alles voor opoffert, dus ook die aanvallende kwaliteiten. Ik denk dat je met jullie selectie best een aardig voetballend team kan opstellen. Stel je een Zinchenko op het middenveld op, Pereiro belangrijk maken en dan misschien die Lammers proberen ipv De Jong.

Het ligt er gewoon maar net aan wat voor visie je hebt
Ik weet niet of Lammers nou zo geweldig is, volgens mij toch niet veel anders qua type dan De Jong, maar inderdaad het gaat nu allemaal op de verdediging. Toch denk ik dat de zwakke prestaties van Propper en Guardado een grote rol spelen, Hun ingevingen waren ontzettend belangrijk, hoe dan ook, met vijf verdedigers spelen is wel erg overdreven in dit soort wedstrijden.
  dinsdag 6 december 2016 @ 23:47:18 #257
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_167159302
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gewoon slap trainersgelul lijkt me om de hoop in de selectie niet helemaal te laten wegvloeien.
Waarschijnlijk wel. Ik snap ook wel dat een trainer zijn ploeg niet affakkelt op dit moment. Al mag het slappe gelul van mij wel iets meer richting het realistische.
  dinsdag 6 december 2016 @ 23:47:32 #258
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167159316
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 23:45 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik weet niet of Lammers nou zo geweldig is, volgens mij toch niet veel anders qua type dan De Jong, maar inderdaad het gaat nu allemaal op de verdediging. Toch denk ik dat de zwakke prestaties van Propper en Guardado een grote rol spelen, Hun ingevingen waren ontzettend belangrijk, hoe dan ook, met vijf verdedigers spelen is wel erg overdreven in dit soort wedstrijden.
Oh ze zijn zeker uit vorm, maar zo'n speler als Pröpper moet je dan ook wel helpen met de juiste tactiek en de juiste spelers rond hem opstellen. En dat kan ook gewoon in de meeste Eredivisiepotjes en deze CL wedstrijd tegen Rostov.

Met vijf verdedigers spelen tegen een ploeg waarvan je moet winnen is wel het toppunt van lafheid.
Oh.
  dinsdag 6 december 2016 @ 23:48:56 #259
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167159363
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 23:47 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel. Ik snap ook wel dat een trainer zijn ploeg niet affakkelt op dit moment. Al mag het slappe gelul van mij wel iets meer richting het realistische.
Gewoon zeggen wat iedereen gezien heeft is beter ja, en hij kon beter toegeven dat hij de verkeerde tactiek had gekozen.
Oh.
pi_167159393
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gewoon zeggen wat iedereen gezien heeft is beter ja, en hij kon beter toegeven dat hij de verkeerde tactiek had gekozen.
Al het hele seizoen lang.
pi_167161212
Als je je meest creatieve en beste speler op het veld gaat wisselen ben je gewoon rijp voor het gesticht.
pi_167161401
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Kansen als in twee potjes spelen en er dan weer uit noem ik geen kansen. Laat hem langer staan want de andere buitenspelers zijn nog minder
Man, bergen talenten zouden den Here op hun blote knieën danken voor dat soort kansen :') . Pereiro is op dit moment ook zeker niet beter dan de alternatieven. Het is allemaal ruk namelijk. Ze hebben allemaal nog wel eens momenten (hoewel die ook snel nóg spaarzamer aan het worden zijn dan ze al waren) maar ze scoren op dit moment allemaal ver onder de maat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 7 december 2016 @ 07:44:59 #263
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_167161448
Drie woorden: afgang, fiasco, triest.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  woensdag 7 december 2016 @ 07:55:22 #264
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_167161504
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 23:41 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het is ook wel pech natuurlijk, vorig seizoen bijvoorbeeld werden Cocu's zwakheden op aanvallend en Creatief gebied verhuld door spelers als Guardado en Propper en die spelen gewoon erg matig dit seizoen, allebei, hij heeft geen alternatieven. Deze situatie laat zien dat Cocu aanvallend gezien op tactisch gebied niet sterk is. Hiervoor was hij afhankelijk van de ingeving van de eerder genoemde creatieve spelers die je niet hoeft aan te sturen, althans niet veel, dit verklaart ook het continue geklooi met Locadia en Narsingh, zelfs Pereiro maakt dan het verschil niet of werd op de juiste positie geplaatst. Cocu heeft zich dankzij deze spelers alleen verdedigend moeten laten gelden. Dat speelt hem nu parten terwijl hij ironisch genoeg de verdediging wel op orde heeft.
Die pereirro is nog te slecht om een fatsoenlijke corner te nemen :'). Alsof dat de verlosser zou moeten zijn. Hou op hoor.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 7 december 2016 @ 08:32:21 #265
131800 Tarado
capô de fusca
pi_167161686
ik had het liever anders gezien, vorig seizoen was een leuke stuiptrekking omhoog, nu speel je iets onder je niveau, EL had wel moeten kunnen lukken.
pi_167162183
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 07:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Die pereirro is nog te slecht om een fatsoenlijke corner te nemen :'). Alsof dat de verlosser zou moeten zijn. Hou op hoor.
Hier werd ik gisteren dus helemaal gek van he. Krijg je twee corners, neem je ze zo slecht. Wat een oetlul zeg. De enige goede corner was ook meteen een van de gevaarlijkste momenten van PSV :')

Verder heb ik me gisteren gestoord aan:
- Isimat die alles breed legt
- Iedereen die op Zinchenko geilt, heeft alleen maar ballen ingeleverd
- Pröpper die niet zomaar uit vorm is maar ineens NIKS meer kan. Alsof ie z'n wondersloffen vergeten is
- Brenet die denkt dat je ballen tegen tegenstander aan moet schieten ipv de zestien in jagen
- Het publiek dat begint te fluiten bij de wissels (terwijl ik voor het eerst van mening was dat Cocu fatsoenlijk wisselde)
- Bergwijn die gewoon handelingssnelheid te kort komt, die jongen gaat (mits geen onverwachtse ontwikkeling) echt geen vaste waarde worden in PSV 1
- Bergwijn en Pereiro die denken dat ze de bal niet verliezen als je de drukte in dribbelt

Nee, het was gewoon drie keer kut. Wmb alleen Ramselaar een voldoende, dat is echt een baasje.
  woensdag 7 december 2016 @ 09:30:14 #267
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_167162358
Cocu: "Je weet dat je voetballend gezien heel weinig kansen creëert. Dus het ging veel naar Luuk, via de zijkanten." :{ (Bron)

Dit is mijn grootste ergernis bij PSV. De enige wijze waarop PSV een aanval opzet is door de bal - na een heleboel heen-en-weer geschuif achterin en aan de zijkanten - op het hoofd van Luuk de Jong te mikken. Dat ging vorige twee seizoenen heel goed, tegenwoordig veel minder. Ook omdat Luuk de Jong niet zo in vorm is natuurlijk. Ook gisteren werd hij heel vaak afgetroefd door de centrale verdedigers. Maar er is dan helemaal geen plan B. En dat plan B is er ook niet in competitiewedstrijden. Terwijl dat me toch iets lijkt waar heel goed op getraind kan worden.
  Redactie Sport woensdag 7 december 2016 @ 09:33:57 #268
274204 crew  Mexicanobakker
pi_167162430
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:18 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Hier werd ik gisteren dus helemaal gek van he. Krijg je twee corners, neem je ze zo slecht. Wat een oetlul zeg. De enige goede corner was ook meteen een van de gevaarlijkste momenten van PSV :')

Verder heb ik me gisteren gestoord aan:
- Isimat die alles breed legt
- Iedereen die op Zinchenko geilt, heeft alleen maar ballen ingeleverd
- Pröpper die niet zomaar uit vorm is maar ineens NIKS meer kan. Alsof ie z'n wondersloffen vergeten is
- Brenet die denkt dat je ballen tegen tegenstander aan moet schieten ipv de zestien in jagen
- Het publiek dat begint te fluiten bij de wissels (terwijl ik voor het eerst van mening was dat Cocu fatsoenlijk wisselde)
- Bergwijn die gewoon handelingssnelheid te kort komt, die jongen gaat (mits geen onverwachtse ontwikkeling) echt geen vaste waarde worden in PSV 1
- Bergwijn en Pereiro die denken dat ze de bal niet verliezen als je de drukte in dribbelt

Nee, het was gewoon drie keer kut. Wmb alleen Ramselaar een voldoende, dat is echt een baasje.
Arias een 5,5. Waarom die gewisseld werd was mij echt een raadsel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_167162441
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:30 schreef Heufd het volgende:
Cocu: "Je weet dat je voetballend gezien heel weinig kansen creëert. Dus het ging veel naar Luuk, via de zijkanten." :{ (Bron)

Dit is mijn grootste ergernis bij PSV. De enige wijze waarop PSV een aanval opzet is door de bal - na een heleboel heen-en-weer geschuif achterin en aan de zijkanten - op het hoofd van Luuk de Jong te mikken. Dat ging vorige twee seizoenen heel goed, tegenwoordig veel minder. Ook omdat Luuk de Jong niet zo in vorm is natuurlijk. Ook gisteren werd hij heel vaak afgetroefd door de centrale verdedigers. Maar er is dan helemaal geen plan B. En dat plan B is er ook niet in competitiewedstrijden. Terwijl dat me toch iets lijkt waar heel goed op getraind kan worden.
Beetje naief. Terwijl de gehele internationale top tegenwoordig met snel voetbal en kaatsen de verdediging uit elkaar speelt, hangt PSV nog het klassieke hoge voorzetten aan. Terwijl elk jaar meerdere onderzoeken laten zien dat dit compleet debiel is.
  woensdag 7 december 2016 @ 09:39:28 #270
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_167162519
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Beetje naief. Terwijl de gehele internationale top tegenwoordig met snel voetbal en kaatsen de verdediging uit elkaar speelt, hangt PSV nog het klassieke hoge voorzetten aan. Terwijl elk jaar meerdere onderzoeken laten zien dat dit compleet debiel is.
Wat mij betreft hoef je voorzetten niet helemaal af te zweren. Zeker als je Luuk de Jong in de spits hebt staan kan het heel gevaarlijk zijn. Maar meer afwisseling is wel wenselijk denk ik.
pi_167162588
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:39 schreef Heufd het volgende:

[..]

Wat mij betreft hoef je voorzetten niet helemaal af te zweren. Zeker als je Luuk de Jong in de spits hebt staan kan het heel gevaarlijk zijn. Maar meer afwisseling is wel wenselijk denk ik.
Natuurlijk hoef je het niet helemaal af te zweren. Maar een ineffectieve manier van aanvallen als standaard nemen is wel sneu en naief. De tegenstander weet gewoon precies hoe ze het moeten verdedigen.

Waarom niet een bewezen effectief systeem met snelheid en creativiteit waarmee je iemand vrij voor de keeper kunt zetten? Dan moet een Rostov compleet anders verdedigen, waardoor je weer ruimtes aan de zijkant krijgt en misschien dan wel eens een goede voorzet kunt afleveren. Alhoewel, als ik zag hoe ze corners namen, dan maakt het geen zak uit hoeveel tijd ze krijgen.
pi_167162669
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:39 schreef Heufd het volgende:

[..]

Wat mij betreft hoef je voorzetten niet helemaal af te zweren. Zeker als je Luuk de Jong in de spits hebt staan kan het heel gevaarlijk zijn. Maar meer afwisseling is wel wenselijk denk ik.
als je Luuk in de spits hebt staan tegen een NEC of Ado ja, en zelfs dat is al droevig.
pi_167162688
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Arias een 5,5. Waarom die gewisseld werd was mij echt een raadsel.
Kon ik prima mee leven. Niemand deed het geweldig, dan had je over iedere wissel wel kunnen vallen
pi_167162709
Identiteitsloos, maar dat heb ik al vaker gezegd.
  woensdag 7 december 2016 @ 09:55:24 #275
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_167162771
quote:
11s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Natuurlijk hoef je het niet helemaal af te zweren. Maar een ineffectieve manier van aanvallen als standaard nemen is wel sneu en naief. De tegenstander weet gewoon precies hoe ze het moeten verdedigen.

Waarom niet een bewezen effectief systeem met snelheid en creativiteit waarmee je iemand vrij voor de keeper kunt zetten? Dan moet een Rostov compleet anders verdedigen, waardoor je weer ruimtes aan de zijkant krijgt en misschien dan wel eens een goede voorzet kunt afleveren. Alhoewel, als ik zag hoe ze corners namen, dan maakt het geen zak uit hoeveel tijd ze krijgen.
Omdat je daar de spelers niet voor hebt en als kers op de taart een non-voetballer/aanvoerder in de spits hebt staan die dat spelletje helemaal niet aan kan ook al zou de rest van het elftal dat wel kunnen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')