abonnement Unibet Coolblue
pi_167240394
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 19:56 schreef Djibril het volgende:

[..]

Never underestimate the ability of SAA to fuck up.

Qusayr werd veroverd doordat Hezboallah zich met de strijd bemoeide.
Palmyra werd bevrijd door de Russen.
Ze gaan even weg en SAA geeft het gelijk weer weg.

Als Hezoballh weg gaat uit Qusayr valt de stad zo weer in de handen van jihadis.
En daarom zijn alle externe milities to stay in het land en is de soevereiniteit van Syrië dood en begraven. En wat zijn de Syrische assadisten trots op het geboekte resultaat. :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_167240451
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 20:25 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Maja, ook Hezbollah vecht voor het 'hogere doel' toch?
Israël vernietigen, herenigd worden met Hassan, Ali en hussein idd.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_167240641
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 december 2016 20:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

En daarom zijn alle externe milities to stay in het land en is de soevereiniteit van Syrië dood en begraven. En wat zijn de Syrische assadisten trots op het geboekte resultaat. :')
Baathisten he... zullen gauw de stap overmaken naar isis als ze niet aan de macht zijn. Net als hun Iraakse broeders.
  zaterdag 10 december 2016 @ 20:47:36 #229
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_167240848
Allerlei tegenstrijdige tweets over Palmyra, zie nu ook berichten over kruisraketten die door Rusland gelanceerd zouden zijn. Onvoorstelbaar dat ze het al zo ver hebben laten komen. Fucking ISIS :r.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 10 december 2016 @ 20:50:48 #230
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_167240927
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 20:47 schreef Szura het volgende:
Allerlei tegenstrijdige tweets over Palmyra, zie nu ook berichten over kruisraketten die door Rusland gelanceerd zouden zijn. Onvoorstelbaar dat ze het al zo ver hebben laten komen. Fucking ISIS :r.
Komen die IS-luitjes door de woestijn of over de verharde weg richting Palmyra? Op verharde wegen zijn neem ik aan checkpoints?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 10 december 2016 @ 20:52:00 #231
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_167240961
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 20:50 schreef Perrin het volgende:

[..]

Komen die IS-luitjes door de woestijn of over de verharde weg richting Palmyra? Op verharde wegen zijn neem ik aan checkpoints?
Die hebben ze afgelopen dagen al ingenomen. Schijnbaar is er een hoop van dat volk uit de richting Deir ez-Zor en vanuit Irak gekomen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 10 december 2016 @ 21:07:15 #232
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_167241353
AlMonitor twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 18:47:00 Among all the complex alliances and shifting loyalties in Syria, the Kurds are caught in the middle @fehimtastekin https://t.co/tsHCR7RsXr reageer retweet
Say what?
  zaterdag 10 december 2016 @ 21:16:34 #233
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_167241645
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 20:47 schreef Szura het volgende:
Allerlei tegenstrijdige tweets over Palmyra, zie nu ook berichten over kruisraketten die door Rusland gelanceerd zouden zijn. Onvoorstelbaar dat ze het al zo ver hebben laten komen. Fucking ISIS :r.
Aanval zou zijn afgeslagen en ISIS zou weer zijn vertrokken
Say what?
pi_167242184
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 20:38 schreef Djibril het volgende:

[..]

Baathisten he... zullen gauw de stap overmaken naar isis als ze niet aan de macht zijn. Net als hun Iraakse broeders.
:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_167242607
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 21:16 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Aanval zou zijn afgeslagen en ISIS zou weer zijn vertrokken
Allah u akbar!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 10 december 2016 @ 21:50:20 #236
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_167242678
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 december 2016 21:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

Allah u akbar!
Schijnt dat de luchtmacht ze geroosterd heeft, zaterdagavond bbq in de woestijn
Say what?
pi_167242871
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 21:50 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Schijnt dat de luchtmacht ze geroosterd heeft, zaterdagavond bbq in de woestijn
Smokin'! :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 10 december 2016 @ 22:07:37 #238
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_167243153
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 21:50 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Schijnt dat de luchtmacht ze geroosterd heeft, zaterdagavond bbq in de woestijn
Hebben ze dan wel erg lang mee gewacht, knakkers.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_167243583
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 22:07 schreef Szura het volgende:

[..]

Hebben ze dan wel erg lang mee gewacht, knakkers.
Assad moest weer meer concessies doen naar Rusland voordat Rusland kwam helpen.
En dan willen ze ook nog achter Turkije en SDF gaan in het noorden. Nou dat gaat assad nooit lukken zonder hulp van Rusland.
pi_167244028
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 22:18 schreef Djibril het volgende:

[..]

Assad moest weer meer concessies doen naar Rusland voordat Rusland kwam helpen.
En dan willen ze ook nog achter Turkije en SDF gaan in het noorden. Nou dat gaat assad nooit lukken zonder hulp van Rusland.
assad kan niet eens zijn broekriem ophouden zonder hulp van ome putin :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_167244052
QalaatAlMudiq twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 22:12:09 #Palmyra: intense #RuAF night airstrikes on #Palmyra & outskirts trying to stop #ISIS advance. Reports of strategic… https://t.co/2pICTCLSXd reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_167245344
ISIL weer in Palmyra!!

Whut?
  zaterdag 10 december 2016 @ 23:14:56 #243
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_167245447
SAA zou nu bezig zijn met een counter
SyrianMilitary twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 22:22:43 Urgent: #SAA recaptured Al Maher gas/oil field reageer retweet
NatDefFor twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 23:00:34 Syrian Army liberated the Jabal Tar near Palmyra / pro-SAA sources reageer retweet
NourOusama twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 22:57:59 BREAKING: #ISIS terrorists withdrew from Mt. Hayan, west of #Palmyra after #SAA counter attackq reageer retweet
Say what?
  zaterdag 10 december 2016 @ 23:36:42 #244
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_167246232
Zijn de Jihadisten en verraders nog niet dood?
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  zondag 11 december 2016 @ 00:11:34 #245
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_167248139
EmmanuelGMay twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 23:58:42 #Palmyra :#Daesh take many #SAA positions, but was finally repelled. #SAA take back Jabal Hayyal (@watanisy) and Tal Al-Tar (@maytham956) https://t.co/miOYH3oBqy reageer retweet
Say what?
pi_167248374
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 23:36 schreef Zahreddine het volgende:
Zijn de Jihadisten en verraders nog niet dood?
Zolang incompentente SAA in Syrie is zullen jihadisten blijven bloeien daar. Rusland zal ze wel even vernietigen.
pi_167250619
Wat maakt het eigenlijk ook uit, laat IS lekker verspillen als ze daar zin in hebben, ze zouden volop bezig moeten zijn met de verdediging van hun steden, dorpen en andere strategische locaties maar i.t.t. dat verspillen ze nu van alles en en nog wat aan een kansloze poging tot inname van Palmyra.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zondag 11 december 2016 @ 03:39:43 #248
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_167250958
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 december 2016 15:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

die haat zit gewoon al eeuwen in het collectieve onderbewuste van heel veel europeanen (inclusief nederlanders dus), daar zit de kern van de turken haat, de argumenten worden situationeel erbij bedacht om te kunnen zeggen, zie je wel de turk deugt niet.
Vind jij het vreemd dat men eeuwen geleden Turken haatte? Turken gingen toentertijd niet bepaald zachtzinnig tekeer en hebben veel leed veroorzaakt op de Balkan, in Armenië en Griekenland. Nu valt de Turkenhaat op de Balkan wel mee, maar veel mensen hebben wellicht nog enigszins een wantrouwen. Van Armeniërs kan ik me voorstellen dat ze de schandalige genocideontkenning niet zo tof vinden.

Voor eeuwenoude Nederlandse Turkenhaat is geen bewijs. Het Ottomaanse rijk ondersteunde de Republiek in de oorlog tegen Spanje. Daarnaast heeft Nederland of de Republiek nooit in de invloedssfeer van Turkije gelegen.

quote:
enlighten me met je inzichten over waarom turken gehaat worden? ik hoor het graag van je.
Haten is een groot woord, maar veel mensen storen zich aan het militante nationalisme, het feit dat een aanzienlijk deel van de Nederturken op Erdo stemt, zijn fb pagina vol met vlaggen heeft hangen en op internet normale Turken ervan beticht verkaaste Turken te zijn, dat de Armeense genocide wordt ontkend, dat Turkije het beste land ter wereld is, dat men massaal de straat opkomt om Erdo te steunen. Dat zijn wat dingen die ik zoal hoor van anderen en zelf zie. Of de klassieker: mensen die haten op Turkije zijn jaloers op Turkije en de EU heeft Erdo harder nodig dan Erdo de EU :')

quote:
daarnaast zit jij bv te huilen over olie handel van turken met isis, terwijl ik je nooit heb horen huilen over de olie handel van het assadistische regime met isis, om maar 1 voorbeeld te noemen hoe turken haat zich manifesteert.
Het Assadistische regime kan door sancties moeilijk aan producten komen, Turkije niet. Dat maakt het anders. Assad koopt ook elektriciteit van IS, ze hebben simpelweg geen keus. Turkije zou beter moeten weten. Indien de zaken anders liggen dan ik stel, zal ik het veroordelen. Je zoekt naar Turkenhaat.

quote:
alle noemenswaardige spelers op het wereldtoneel hebben links of rechtsom hun inlichtingendiensten werken in het syrische conflict en waar wordt hier het meest om gehuild?

de turkse inbreng :')

isis krijgt klap van TFSA en niemand die juicht of zegt, "het is niet ideaal dat de turken isis klapt, maar hey kiezen tussen twee kwaden ja toch" iedereen ziet tweets langskomen net als hieronder van al bab, maar er wordt gewoon over gezwegen of wordt er indirect, neerbuigend naar verwezen.

turken haat zit diep in de europese psyche en dit soort ogenschijnlijk kleine dingen, die de meeste mensen niet eens zal opvallen zit allemaal turken haat achter.
Amerikaanse, Franse en Britse inbreng, net als die van de Saudi's wordt hier ook regelmatig vervloekt. Je klinkt met alle respect nu een beetje als Denk met de verborgen Turkenhaat en de slachtofferreflex. Vergeet overigens niet dat Turkije een open grenzen beleid had, door vele wapens in het conflict te gooien veel bloedvergieten op haar naam heeft staan en IS steunde. Dat zijn behoorlijk kwalijke zaken voor een land wat beter zou moeten weten.

AkEl_Saruman twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 14:24:35 #FLASHTR Airforce striked 39 ISIS Targets,including 5 Arsenals & 3 Armed Pickups on Dec 9, till Dec 10 dawn,n... https://t.co/C5g5Z3Yl29 reageer retweet
quote:
je hebt een plaat voor je hoofd als je het turkije kwalijk neemt dat ze hun eigen belangen proberen te behartigen in een conflict wat enorm veel impact op het land heeft, maar misschien komt mijn stelling door die plaat voor mijn hoofd.
Er waren geen enkele belangen bij gediend de grens met Idlib wagenwijd open te zetten om maar een voorbeeld te noemen. Het heeft een vluchtelingenstroom op gang gezet (backfire) en het conflict verlengd (backfire want nieuwe vluchtelingenstroom). Daarnaast kan het nooit in het lange termijn voordeel voor een land zijn een stel instabiele Jihadisten aan haar grens te hebben. Het alternatief was Assad daar langs de grens. Geen IS, geen PKK.
pi_167252010
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 03:39 schreef Richestorags het volgende:

Vind jij het vreemd dat men eeuwen geleden Turken haatte? Turken gingen toentertijd niet bepaald zachtzinnig tekeer en hebben veel leed veroorzaakt op de Balkan, in Armenië en Griekenland. Nu valt de Turkenhaat op de Balkan wel mee, maar veel mensen hebben wellicht nog enigszins een wantrouwen. Van Armeniërs kan ik me voorstellen dat ze de schandalige genocideontkenning niet zo tof vinden.
wat je allemaal benoemt, voedt inderdaad vanuit het onderbewuste de turkenhaat anno 2016. vanuit de psychologie is het verklaarbaar, maar wat heeft de turken anno 2016 nou feitelijk te maken wat er eeuw(en) geleden is gebeurd? het verklaart de turken haat, iets wat ik accepteer, maar het rechtvaardigt de turkenhaat niet. zo zouden de europese volkeren elkaar ook moeten haten onderling, omdat ze onderling elkaar aan het uitmoorden waarden en dan hoeven niet eens zo gek ver terug in de geschiedenis te kijken. maar dat zie je dus niet, omdat de europeanen tegenwoordig middels het Europese project na de tweede wereld oorlog door de VS en de Sovjets gedwongen zijn tot samenwerking, waardoor de onderhuidse animositeit (wat er feitelijk nog steeds is) te niet wordt gedaan doordat ze van elkaar afhankelijk zijn geworden.

quote:
Voor eeuwenoude Nederlandse Turkenhaat is geen bewijs. Het Ottomaanse rijk ondersteunde de Republiek in de oorlog tegen Spanje. Daarnaast heeft Nederland of de Republiek nooit in de invloedssfeer van Turkije gelegen.

treu feitelijk heeft nederland altijd goede banden met de turken gehad, door een gezamenlijke vijand (spanje) te hebben oa. neemt niet weg nederland, immuun is voor frame van de duivelse mohammedaanse invasie van christelijke europa. dit zit net zo diep in de nederlandse psyche als in de balkan psyche.

quote:
Haten is een groot woord, maar veel mensen storen zich aan het militante nationalisme, het feit dat een aanzienlijk deel van de Nederturken op Erdo stemt, zijn fb pagina vol met vlaggen heeft hangen en op internet normale Turken ervan beticht verkaaste Turken te zijn, dat de Armeense genocide wordt ontkend, dat Turkije het beste land ter wereld is, dat men massaal de straat opkomt om Erdo te steunen. Dat zijn wat dingen die ik zoal hoor van anderen en zelf zie. Of de klassieker: mensen die haten op Turkije zijn jaloers op Turkije en de EU heeft Erdo harder nodig dan Erdo de EU :')
het nationalisme is iets waar ik persoonlijk ook niet zo van gecharmeerd ben, maar het is wel de de turkse realiteit, omdat het (met name) sinds de republiek als staatsideologie door de strot van de turken is geduwd en daar hoef je niet naar een school in turkije geweest te zijn ook 3e 4e generatie turken zijn daar nog steeds onder de invloed van en de AKP maakt van dat gegeven ook nog steeds gretig gebruik van. waardoor het in stand wordt gehouden. hoewel de AKP uiteraard, de focus heeft verlegt naar patriotisme.
quote:
Het Assadistische regime kan door sancties moeilijk aan producten komen, Turkije niet. Dat maakt het anders. Assad koopt ook elektriciteit van IS, ze hebben simpelweg geen keus. Turkije zou beter moeten weten. Indien de zaken anders liggen dan ik stel, zal ik het veroordelen. Je zoekt naar Turkenhaat.
de assadisten dienen hun belangen door handel te drijven met isis evenals de turken. merkwaardige standpunt dat de turken "beter zouden moeten weten".

quote:
Amerikaanse, Franse en Britse inbreng, net als die van de Saudi's wordt hier ook regelmatig vervloekt. Je klinkt met alle respect nu een beetje als Denk met de verborgen Turkenhaat en de slachtofferreflex. Vergeet overigens niet dat Turkije een open grenzen beleid had, door vele wapens in het conflict te gooien veel bloedvergieten op haar naam heeft staan en IS steunde. Dat zijn behoorlijk kwalijke zaken voor een land wat beter zou moeten weten.
het vervloeken van de turken staat nummero uno in dit topic, op dit forum. jij vindt het kennelijk zo van zelf sprekend dat het je niet eens opvalt.

de DENK frame waarin jij mij plaatst zegt alles over hoe jij naar mij (turken algemeen) kijkt. ook al plaats je er de kanttekening bij "met alle respect". ik denk dat jij je daar niet eens van bewust bent.

turken hadden een open grenzen beleid mbt jihadis en de assadisten hadden open gevangenissen mbt jihadis. ze probeerden beide op hun manier hun belangen te dienen. de turken hebben gefaald met hun beleid en de assadisten zijn succesvol gebleken. wat dat betreft kudos voor de assadisten.

quote:
Er waren geen enkele belangen bij gediend de grens met Idlib wagenwijd open te zetten om maar een voorbeeld te noemen. Het heeft een vluchtelingenstroom op gang gezet (backfire) en het conflict verlengd (backfire want nieuwe vluchtelingenstroom). Daarnaast kan het nooit in het lange termijn voordeel voor een land zijn een stel instabiele Jihadisten aan haar grens te hebben. Het alternatief was Assad daar langs de grens. Geen IS, geen PKK.
achteraf analyseren is altijd makkelijk.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_167252272
Iraqi PM says Turkey has pledged to withdraw troops from Bashiqa

http://rudaw.net/mobile/english/middleeast/iraq/101220164
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')