abonnementen ibood.com bol.com
  zondag 4 december 2016 @ 13:16:14 #126
8130 raptorix
THAI CHARACTER MAITAIKHU
pi_167093000
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Als jij geen cent te makken hebt, betaalt mijn belasting mee aan jouw noodvoorziening te eten ja.
Oh goed om te weten, dat als jij niet gedwongen word om voor je medemens te zorgen je ze maar laat verrekken, lekker figuur ben je.
pi_167093011
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:15 schreef raptorix het volgende:

[..]

Makkelijke inkopper, waarom zou ik nog hoogwaardig werk willen doen a 90 uur per week om een stel uitvreters mee te financieren?
Ziehier de libertariėr in optima forma. Jan Modaal die 40 uur p/w zwoegt in de fabriek of op het land is een uitvreter, en Raptorix, die zoveel hoogwaardiger werk verricht, mag daar op neerkijken.

Ik spuug op het libertarisme.
"The moral test of government is how it treats those who are in the dawn of life, children; those who are in the twilight of life; the elderly, and those who are in the shadows of life, the sick, the needy and the handicapped." Hubert Humphrey.
  zondag 4 december 2016 @ 13:17:14 #128
8130 raptorix
THAI CHARACTER MAITAIKHU
pi_167093029
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 13:15 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Die clubjes drijven op ruzie zoeken en ego's. Dan is een ander de leiding geven natuurlijk niet echt een optie :P
De PVDA daarentegen is natuurlijk helemaal goed, daar loopt niemand weg.
pi_167093035
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:16 schreef raptorix het volgende:

[..]

Oh goed om te weten, dat als jij niet gedwongen word om voor je medemens te zorgen je ze maar laat verrekken, lekker figuur ben je.
Dat gaat helpen ja, iemand in Helmond die voor iedere anonieme noodlijdende medeburger moet zorgen. Leg uit: hoe ga ik solidair zijn met een hongerige in Groningen? In Lelystad? In Haarlem?
"The moral test of government is how it treats those who are in the dawn of life, children; those who are in the twilight of life; the elderly, and those who are in the shadows of life, the sick, the needy and the handicapped." Hubert Humphrey.
  zondag 4 december 2016 @ 13:18:39 #130
8130 raptorix
THAI CHARACTER MAITAIKHU
pi_167093075
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ziehier de libertariėr in optima forma. Jan Modaal die 40 uur p/w zwoegt in de fabriek of op het land is een uitvreter, en Raptorix, die zoveel hoogwaardiger werk verricht, mag daar op neerkijken.

Ik spuug op het libertarisme.
Ja? Toen ik harde arbeid in de fabriek verrichte en mijn collega's in de kroeg hingen, volgde ik dure cursussen waar mijn hele inkomen in ging zitten. Ze lachten me uit voor nerd, en nu lach ik heel hard, maar goed, zijn zielige arbeiders toch?
  zondag 4 december 2016 @ 13:19:41 #131
8130 raptorix
THAI CHARACTER MAITAIKHU
pi_167093103
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat gaat helpen ja, iemand in Helmond die voor iedere anonieme noodlijdende medeburger moet zorgen. Leg uit: hoe ga ik solidair zijn met een hongerige in Groningen? In Lelystad? In Haarlem?
Hongerig? Alsof je met een uitkering in Nederland hongerig zou moeten zijn :') :') :') :')
pi_167093106
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:18 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja? Toen ik harde arbeid in de fabriek verrichte en mijn collega's in de kroeg hingen, volgde ik dure cursussen waar mijn hele inkomen in ging zitten. Ze lachten me uit voor nerd, en nu lach ik heel hard, maar goed, zijn zielige arbeiders toch?
Zoals iemand hier al zei: libertariėrs hebben vaak het zelfingenomen idee dat ze helemaal zelf verantwoordelijk zijn voor hun geluk/ongeluk... dat verklaart hun wereldvreemdheid.
pi_167093119
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:19 schreef raptorix het volgende:

[..]

Hongerig? Alsof je met een uitkering in Nederland hongerig zou moeten zijn :') :') :') :')
Man man man...

En hoe komt het dat we in Nederland sowieso iets als een uitkering hebben?
  zondag 4 december 2016 @ 13:20:30 #134
8130 raptorix
THAI CHARACTER MAITAIKHU
pi_167093128
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zoals iemand hier al zei: libertariėrs hebben vaak het zelfingenomen idee dat ze helemaal zelf verantwoordelijk zijn voor hun geluk/ongeluk... dat verklaart hun wereldvreemdheid.
Nee het gaat erom dat je niet belemmerd word in je ontwikkeling.
pi_167093138
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Man man man...

Door softe politici natuurlijk.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167093152
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:09 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee hoor, je betaald gewoon wat je verbruikt, verklaar eens hoe is het logisch dat men 18 miljard aan belasting heft op autos terwijl er maar 5 miljard naar infrastructuur gaat?
Geldt dat dan ook omgekeerd? Dat ze qua inkomsten ook niet meer teren op de productiecapaciteiten van de werknemers 'onder' hun? Of hebben ze dat dan wel helemaal en alleen op eigen merites verdiend?
"Pools are perfect for holding water"
pi_167093165
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:20 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee het gaat erom dat je niet belemmerd word in je ontwikkeling.
Klopt... ziekte, familieproblemen, natuurgeweld, gebrek aan kapitaal, een combinatie van, allemaal geen belemmeringen.

Libertarisme, de natte droom van de kapitaalkrachtige, gezonde, jonge goalgetter.
pi_167093176
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 13:21 schreef probeer het volgende:

[..]

Geldt dat dan ook omgekeerd? Dat ze qua inkomsten ook niet meer teren op de productiecapaciteiten van de werknemers 'onder' hun? Of hebben ze dat dan wel helemaal en alleen op eigen merites verdiend?
1d8bac903117eec406bfef50fa7b27c2.jpg
  zondag 4 december 2016 @ 13:23:02 #139
8130 raptorix
THAI CHARACTER MAITAIKHU
pi_167093192
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 13:21 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat is niet relevant, hoe moeilijk is het om een automobilist te laten betalen voor hun gebruik?

PS: zelf geen auto.
pi_167093205
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Man man man...

Rapt? Gaan we nog antwoorden?
  zondag 4 december 2016 @ 13:23:40 #141
8130 raptorix
THAI CHARACTER MAITAIKHU
pi_167093206
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Klopt... ziekte, familieproblemen, natuurgeweld, gebrek aan kapitaal, een combinatie van, allemaal geen belemmeringen.

Libertarisme, de natte droom van de kapitaalkrachtige, gezonde, jonge goalgetter.
En in hoeverre hebben deze groepen in jouw perfecte democratie een goede situatie?
pi_167093235
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:23 schreef raptorix het volgende:

[..]

En in hoeverre hebben deze groepen in jouw perfecte democratie een goede situatie?
Dat ze t.a.t. gebruik kunnen maken van vangnetten. Die worden namelijk gegarandeerd omdat alle belastingbetalers daar aan meebetalen. Noem het dwang, ik noem het beschaving.

In jouw dystopie mag men HOPEN op de barmhartigheid van anderen. En dat ook nog eens nationaal.
  zondag 4 december 2016 @ 13:25:00 #143
8130 raptorix
THAI CHARACTER MAITAIKHU
pi_167093246
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Rapt? Gaan we nog antwoorden?
Uitkeringen zijn in Nederland een structurele ziekte, je ziet dat de mensen die in een uitkering zitten over het algemeen structurele problemen hebben, door ze geld te geven helpen we ze niet, maar koesteren we de situatie.
pi_167093272
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Uitkeringen zijn in Nederland een structurele ziekte, je ziet dat de mensen die in een uitkering zitten over het algemeen structurele problemen hebben, door ze geld te geven helpen we ze niet, maar koesteren we de situatie.
Ja, je hebt verder niets meegekregen van de participatiewet of zo...

Welnee, een uitkering krijg je gewoon. Gewoon ff bellen en de overheid komt het geld met vrachtwagens tegelijk langsbrengen.

En structurele problemen... die moeten ze natuurlijk ook gewoon helemaal zelf oplossen.
  zondag 4 december 2016 @ 13:26:08 #145
8130 raptorix
THAI CHARACTER MAITAIKHU
pi_167093278
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat ze t.a.t. gebruik kunnen maken van vangnetten. Die worden namelijk gegarandeerd omdat alle belastingbetalers daar aan meebetalen. Noem het dwang, ik noem het beschaving.

In jouw dystopie mag men HOPEN op de barmhartigheid van anderen. En dat ook nog eens nationaal.
Flauwekul, ook in libertarische samenlevingen zullen er vangnetten zijn, ik zou niet graag in een samenleving willen leven zonder vangnetten.
pi_167093294
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:26 schreef raptorix het volgende:

[..]

Flauwekul, ook in libertarische samenlevingen zullen er vangnetten zijn, ik zou niet graag in een samenleving willen leven zonder vangnetten.
Oh, hoe ga je dat garanderen in Libertaria?
  zondag 4 december 2016 @ 13:26:49 #147
8130 raptorix
THAI CHARACTER MAITAIKHU
pi_167093303
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, je hebt verder niets meegekregen van de participatiewet of zo...

Welnee, een uitkering krijg je gewoon. Gewoon ff bellen en de overheid komt het geld met vrachtwagens tegelijk langsbrengen.

En structurele problemen... die moeten ze natuurlijk ook gewoon helemaal zelf oplossen.
Ik ken genoeg mensen die al 40 jaar een uitkering hebben, maar nog dagelijks zwart werken, gewoon omdat het kan.
  zondag 4 december 2016 @ 13:27:20 #148
8130 raptorix
THAI CHARACTER MAITAIKHU
pi_167093317
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh, hoe ga je dat garanderen in Libertaria?
Door afspraken te maken, of heb je geen brandverzekering?
pi_167093320
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:26 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ken genoeg mensen die al 40 jaar een uitkering hebben, maar nog dagelijks zwart werken, gewoon omdat het kan.
Absolute BULLSHIT. Dat kan tegenwoordig dus totaal niet meer.

Lees je eens in.
  zondag 4 december 2016 @ 13:28:14 #150
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_167093334
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Absolute BULLSHIT. Dat kan tegenwoordig dus totaal niet meer.

Lees je eens in.
Hij zegt toch dat hij mensen kent. Zo is het dus.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')