abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_167072942
registreer om deze reclame te verbergen
Jade Rogue is ook best geinig :Y
  zaterdag 3 december 2016 @ 14:56:03 #27
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_167073179
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 14:42 schreef Noppie2000 het volgende:
Jade Rogue is ook best geinig :Y
ik zag het gisteren bij ThijsNL ja.. jeebus wat kan dat losgaan zeg :') ik vind het wel tof :D
pi_167077896
70 packs. 1 legendary.

$#$@ dit.
pi_167079565
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 18:14 schreef Kriegspire het volgende:
70 packs. 1 legendary.

$#$@ dit.
Dichtbij pity timer dan:P
hhhhh
pi_167083406
quote:
70 packs. 1 legendary.

$#$@ dit.
Ken t gevoel broeder, hier iets van 65 packs en maar 1 waardeloze legendary. Heb m'n halve collectie maar gedust om alsnog een paar bruikbare legendairies te kunnen bouwen. Schijtblizzard, ze hebben die kansen gewoon verlaagd man :')
pi_167087718
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 21:40 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ken t gevoel broeder, hier iets van 65 packs en maar 1 waardeloze legendary. Heb m'n halve collectie maar gedust om alsnog een paar bruikbare legendairies te kunnen bouwen. Schijtblizzard, ze hebben die kansen gewoon verlaagd man :')
Dat ze EU ook maar compenseren met 33% (van het aantal geopende pakjes) nieuwe pakjes! De US compensatiebis ergens wel te begrijpen, maar wel behoorlijk veel extra kaarten-dust.
  zondag 4 december 2016 @ 00:57:47 #32
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_167087790
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 21:40 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Gast ik heb in totaal 6 packs van quests gedaan en 1 legendary, don han'cho

toen nog 7 packs gekocht en kreeg Kazakus

Dussss ik denk dat je gewoon pech hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_167089226
Ik heb net met het slechtste Arena-deck dat ik ooit kreeg toch nog 1 potje gewonnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_167089964
Frostbolt en een flamestrike erin. Er zijn dagen dat ik geen van beiden in mijn mage deck kan draften. Vind het geen extreem slecht deck.
pi_167090220
Early game oogt meh, curve wat hoog, maar zeker een aantal hige valuekaarten.

Maar goed, zo is arena :P
  zondag 4 december 2016 @ 11:11:00 #36
167383 Molurus
the talking snake
pi_167090417
Mijn Murladin deck is alleen maar sterk geworden. 8-)
Philosophy: questions that may never be answered.
Religion: answers that must never be questioned.
pi_167090893
Conclusies voor mij so far: Tempo/Aggro pirate warrior is OP as fuck. Jade Druid kan maar is lang niet zo goed als midrange jade totem shaman en op zijn beurt wordt die in mijn optiek weer overklast door de 'klassieke' midrange shaman.
pi_167090951
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 10:56 schreef Noppie2000 het volgende:
Early game oogt meh, curve wat hoog, maar zeker een aantal hige valuekaarten.

Maar goed, zo is arena :P
Dat eerste vooral. Je pakt niks en als iemand alleen al een Murloc Tidehunter neerlegt kom je al hopeloos achter en is het te hopen dan je het überhaupt uithoudt tot de beurt waarin je je flamestrike hebt. Die ene pop die ik wel pakte, pakte ik door fatigue.

Maar goed. Inmiddels weer een nieuw Arena-deck. Oogt beter. Zo eens mee spelen.
pi_167091101
Frothing Berserker is ook helemaal terug voor Warrior. Sowieso enorm veel Pirate-Face warriors in ranked, het is of snel voorbij of je hebt de goede kaarten om het te counteren, als shaman.
  zondag 4 december 2016 @ 13:45:25 #40
167383 Molurus
the talking snake
pi_167093772
Ik zie verschillende deck listings voor aggro pirate warrior. Welke is de beste? :P
Philosophy: questions that may never be answered.
Religion: answers that must never be questioned.
pi_167093793
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:45 schreef Molurus het volgende:
Ik zie verschillende deck listings voor aggro pirate warrior. Welke is de beste? :P
Het maakt geen reet uit, je wint of verliest toch wel op beurt 4 :P
pi_167094765
quote:
70 packs. 1 legendary.

$#$@ dit.
Had er zelf ook 65 en maar 1 legendary, helaas
  zondag 4 december 2016 @ 20:38:45 #43
221110 vaarsuvius
Follow the damn train CJ
pi_167103088
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 20:42 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

wat is je lijst? en je zei toen straks dat HS een beperkt spelletje was, hoezo? :)
Standaard lijst, die ik op icyveins gevonden had.

Met beperkt bedoel ik dat het weinig diepgang heeft ivm magic, het kaartspel waar het hele genre mee begonnen is.

Je kunt heel beperkt reageren op de tegenstander (niet of nauwelijks)
Je kunt alleen 1 of 2 exemplaren van een kaart in je deck spelen
Je kunt geen 2 classes ' door elkaar mengen' (de 3 guilds hier is de 1ste , beperkte, stap in die richting.
Je kunt je mana ratio niet aanpassen, want altijd hetzelfde voor iederen
Je kunt je deck size niet aanpassen
Het aantal mechanismes in het spel is wederom, erg beperkt ivm andere cardgames.
De overheersende aanwezigheid van RNG effecten in het spel maakt het beperkt geschikt als E-sport

Etc

Niet alles van dit is alleen maar nadelig, het spel heeft ook juist sterke kanten door deze aspecten, maar het is wel erg beperkt......

Ik speel nu vooral Eternal Dat zit een beetje tussen MtG en HS in
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  zondag 4 december 2016 @ 20:39:27 #44
221110 vaarsuvius
Follow the damn train CJ
pi_167103109
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 23:43 schreef muhahaha het volgende:
Ik had uit 102 packs Kazakus, Aya Blackpaw en Don Han'cho. Verder ruim 2200 dust :)
netjes! 2 must haves
pi_167103263
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 20:38 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Standaard lijst, die ik op icyveins gevonden had.

Met beperkt bedoel ik dat het weinig diepgang heeft ivm magic, het kaartspel waar het hele genre mee begonnen is.

Je kunt heel beperkt reageren op de tegenstander (niet of nauwelijks)
Je kunt alleen 1 of 2 exemplaren van een kaart in je deck spelen
Je kunt geen 2 classes ' door elkaar mengen' (de 3 guilds hier is de 1ste , beperkte, stap in die richting.
Je kunt je mana ratio niet aanpassen, want altijd hetzelfde voor iederen
Je kunt je deck size niet aanpassen
Het aantal mechanismes in het spel is wederom, erg beperkt ivm andere cardgames.
De overheersende aanwezigheid van RNG effecten in het spel maakt het beperkt geschikt als E-sport

Etc

Niet alles van dit is alleen maar nadelig, het spel heeft ook juist sterke kanten door deze aspecten, maar het is wel erg beperkt......

Ik speel nu vooral Eternal Dat zit een beetje tussen MtG en HS in
Eigenlijk alles wat je noemt, vind ik juist een reden om vooral HS te spelen. Het houdt het overzichtelijk en leuk. Bij andere TCG's raak ik heel snel de draad kwijt en zie ik door de bomen het bos niet meer.
  zondag 4 december 2016 @ 20:48:02 #46
221110 vaarsuvius
Follow the damn train CJ
pi_167103412
quote:
99s.gif Op zondag 4 december 2016 20:43 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Eigenlijk alles wat je noemt, vind ik juist een reden om vooral HS te spelen. Het houdt het overzichtelijk en leuk. Bij andere TCG's raak ik heel snel de draad kwijt en zie ik door de bomen het bos niet meer.
Als je het leuk vind, vooral blijven spelen . De kwaliteit van de uitvoering van Blizzard games staat op hoog niveau. Daarom blijf ook ik (iemand die er niet zo veel aan vind) erbij terug komen.. Ik ben er heel snel op uitgekeken, maar ik vind het wel leuk genoeg om bij een nieuwe set weer mee te doen. Zal alleen geen 100 pakjes kopen , en als ik 1 of 2 legendaries kan craften vind ik het ook mooi genoeg .
pi_167107222
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 20:48 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Als je het leuk vind, vooral blijven spelen . De kwaliteit van de uitvoering van Blizzard games staat op hoog niveau. Daarom blijf ook ik (iemand die er niet zo veel aan vind) erbij terug komen.. Ik ben er heel snel op uitgekeken, maar ik vind het wel leuk genoeg om bij een nieuwe set weer mee te doen. Zal alleen geen 100 pakjes kopen , en als ik 1 of 2 legendaries kan craften vind ik het ook mooi genoeg .
Ja zelfde hier, merk sowieso dat RNG moneymilkers me eigenlijk meer irriteren dan plezier brengen. Belachelijke prijzen voor die packs en je weet vantevoren dat er 95% van de tijd troep in zit en toch blijf je die rotzooi kopen. Heb met de 55 packs die ik voor deze expansion heb gekocht eigenlijk ook wel weer genoeg aan Blizzard uitgegeven voor een jaar. Nu mezelf nog een paar dagen irriteren op de ranked ladder en dan weer door naar een ander spel :')
  woensdag 7 december 2016 @ 15:40:52 #48
221110 vaarsuvius
Follow the damn train CJ
pi_167168215
Whispers of the Jade God

5kISik1.png

Sterke punten: C'thun veegt de vloer aan met andere Jade deckjes, HIJ is de true Lord of Azeroth

Zwakke punten: Pirate Warrior lijkt tricky, door 2 archtypes te verenigen heb je wat weinig plek over voor verdediging zoals een swamp ooze tegen weapons of een feral rage voor de armor defense.

Doomcaller is een probeerseltje, weet nog niet of die nodig is.

Edit: het is echt hilarisch om met dit deck tegen een ' normaal ' Druid Jade Idol deck te spelen (mits je C'thun oppakt, als je die niet pakt zal het wel een min of meer gelijke strijd zijn)

[ Bericht 14% gewijzigd door vaarsuvius op 07-12-2016 15:52:30 ]
pi_167210569
23iz9jt.png

:+
pi_167256668
Godver, ik wil een renolock maar heb daarvoor nog minstens 3 legendairies en 4 epics nodig die nog ontbreken (en het gaat om vaak niet vervangbare kaarten zoals Jaraxxus, Kazakus, Twisting nether etc).
Ik kan een eindje op weg komen door een groot deel van de minder nuttige legendairies die ik uit de sologames heb gewonnen te disenchanten maar vind dat ergens ook zonde :') (Moroes, Feugen, Stalagg, Rivendare, Old murk eye, Loatheb, Maexxna, Rend Blackhand, Kellthuzad en Majordomo)

Ik heb al vrij weinig legendairies dus ik als ik deze DE blijft er heel weinig over. Wat zouden jullie doen? :P
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')