abonnement Unibet Coolblue
pi_167065929
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 02:39 schreef Sunri5e het volgende:
Max moet gewoon bij RBR blijven. RBR is een moeier team dan MER en kampioen worden met een RBR is mooier dan met een Mercedes.
is=vind ik

Mening is geen feit
pi_167065945
Max is slim genoeg om het eerst eens jaartje te bekijken hoe de verhoudingen liggen, degene die instapt bij Mercedes mag het jaar laten zien en Hamilton gaat ook keer stoppen.
pi_167066014
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 02:53 schreef Fer het volgende:
Er vanuit gaande dat volgend jaar Redbull gewaagd is aan Mercedes, zouden ze daar geen McLaren 2007 willen hebben. Twee sterke rijders die punten van elkaar plukken en de 3e (Max) die er met het kampioenschap vandoor gaat. Dus twijfel ik of een sterke rijder als Alonso of Vettel aangetrokken wordt.
Constructeurstitel > Rijderstitel

Ze gaan bij Mercedes echt wel de beste coureur in die auto zetten die ze kunnen krijgen/kopen.
  zaterdag 3 december 2016 @ 03:42:36 #154
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_167066061
Ik hoop dat Juan Pablo Montoya het stoeltje overneemt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 3 december 2016 @ 07:33:40 #155
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_167066264
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 02:39 schreef Sunri5e het volgende:
Volgend jaar zitten ze als het goed is veel dichter op de Merc.
Dat weet je dus niet, tuurlijk gaan ze de RBR verder ontwikkelen en komt er een betere krachtbron in. Maar hetzelfde geldt voor Mercedes. Daar zagen ze immers ook dat de concurentie dichter bij kwam.
En misschien heeft Vettel volgend seizoen wel een kampioenschapswaardige auto. Het is koffiedik kijken, maar om nu al te zeggen dat ze waarschijnlijk veel dichter op Mercedes zitten is gewoon voorbarig en ijdele hoop.
pi_167066416
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 02:53 schreef Fer het volgende:
Er vanuit gaande dat volgend jaar Redbull gewaagd is aan Mercedes, zouden ze daar geen McLaren 2007 willen hebben. Twee sterke rijders die punten van elkaar plukken en de 3e (Max) die er met het kampioenschap vandoor gaat. Dus twijfel ik of een sterke rijder als Alonso of Vettel aangetrokken wordt.
Dat punten bij elkaar wegplukken zal waarschijnlijk ook bij Red Bull gebeuren. En er is ook nog zoiets als een WCC wat voor Mercedes heel belangrijk is, misschien wel belangrijker dan het WDC.
quote:
Uiteindelijk was Rosberg de ultieme nummer 2, net een fractie onder Hamilton, maar snel genoeg om hem wakker te houden en te pushen. Rosberg weet dit dondergoed, dat hij geen Hamilton of Schumacher, Senna is en dat een meervoudig kampioenschap bij meerdere merken er niet in zit. Hakinnen en Hill gaven er ook vrij snel de brui aan. Raikkonen ook, maar die kwam terug.

Je kunt je ook afvragen wat nu zwak is. Onderkennen zoals Rosberg dat dit je top is (winnen met de beste auto en een hoop pech voor je teammaat) Of door blijven emmeren zoals Massa, terwijl je net dat laatste beetje mist en niet meer sneller wordt.
Ik denk dat veel mensen nogal onderschatten wat je allemaal moet doen om aan de top te blijven in een sport. Het is niet zo dat ze ff komen opdraven in een weekend en een paar rondjes rijden en ze winnen. Je moet er echt voor leven. En niet iedereen heeft dat er voor over nadat 'ie zijn belangrijkste doel al gehaald heeft.

Rosberg rijdt ook al 10 jaar in de F1, dan kan ik me voorstellen dat je er wel genoeg van hebt, als je eindelijk je grootste doel hebt bereikt.
in a crowd you lose humanity
  zaterdag 3 december 2016 @ 08:20:26 #157
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167066440
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 03:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat Juan Pablo Montoya het stoeltje overneemt.
zit er in de Indy groep nog iets interessants?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_167066474
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 03:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat Juan Pablo Montoya het stoeltje overneemt.


Wel een paar flesjes glijmiddel nodig om hem erin te krijgen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2016 08:30:03 ]
pi_167066609
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 december 2016 08:20 schreef Re het volgende:

[..]

zit er in de Indy groep nog iets interessants?
Danica Patrick vindt zichzelf te oud.
pi_167066619
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 02:03 schreef Fer het volgende:

[..]

_O- Denken dat ze op dit moment twee maanden vakantie hebben. Uberhaubt denken dat coureurs niets doen tussen het rijden door.
Je conditie op pijl houden in de health club van een vijf sterren hotel noem ik vakantie ja. Maar anders leg jij even uit hoe het allemaal zit wijsneus.

Tevens "lol" @ de mensen die denken dat Mercedes in de buidel gaat tasten om een Alonso / Vettel / Max los te weken bij hun team. Dat is letterlijk de problemen in huis halen. Als de Mercedes volgend jaar goed genoeg is maakt Lil' Lewis het karwei gewoon af. Waar heb je in hemelsnaam Alonso voor nodig die sowieso op zijn retour is. Ik zou me voor kunnen stellen dat ze wel naar Sainz gaan informeren maar ik verwacht dat ze Ocon doorschuiven.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_167066662
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 08:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Je conditie op pijl houden in de health club van een vijf sterren hotel noem ik vakantie ja. Maar anders leg jij even uit hoe het allemaal zit wijsneus.

Tevens "lol" @ de mensen die denken dat Mercedes in de buidel gaat tasten om een Alonso / Vettel / Max los te weken bij hun team. Dat is letterlijk de problemen in huis halen. Als de Mercedes volgend jaar goed genoeg is maakt Lil' Lewis het karwei gewoon af. Waar heb je in hemelsnaam Alonso voor nodig die sowieso op zijn retour is. Ik zou me voor kunnen stellen dat ze wel naar Sainz gaan informeren maar ik verwacht dat ze Ocon doorschuiven.
Ze zullen inderdaad niet vele, vele uren in de simulator door gaan brengen om straks zo onvoorbereid mogelijk op de grid te staan.
Tevens geen promo activiteiten etc.

Ben je nou nog niet over je Lil Lewis periode heen?
pi_167066685
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 08:59 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Ze zullen inderdaad niet vele, vele uren in de simulator door gaan brengen om straks zo onvoorbereid mogelijk op de grid te staan.
Tevens geen promo activiteiten etc.

Ben je nou nog niet over je Lil Lewis periode heen?
Ja ik denk idd dat Lil Lewis de komende maanden uren in een simulator gaat zitten om zichzelf vertrouwd te maken met de lay-out van Albert Park. Hou zijn instagram in de gaten zou ik zeggen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_167066975
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 03:19 schreef Radegast het volgende:

[..]

Constructeurstitel > Rijderstitel

Ze gaan bij Mercedes echt wel de beste coureur in die auto zetten die ze kunnen krijgen/kopen.
Waarom is de constructeurstitel zo veel belangrijker voor Mercedes dan bijvoorbeeld voor Ferrari?
  zaterdag 3 december 2016 @ 09:34:23 #164
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_167067097
Die mannen hebben echt geen serieuze vakantie hoor. Natuurlijk de druk gaat van de ketel en ze gaan wat feetjes af, maar die hebben gewoon een druk schema om in vorm te blijven.
pi_167067201
Ontwikkelteam: "We hebben iets gemaakt voor de nieuwe auto, om 0,05s sneller te gaan"
Paddy: "Werkt het?"
team: "CFD zegt van wel, maar we hebben de input van de rijder in de simulator nodig"
Paddy: "Bel Rosb... oh wait, waar is Lewis?"
Toto: "Zuipen met Bieber op dat Hugo Boss event"
Paddy: :'( :'( :'( ... How is Pascal?
Toto: "Nog steeds last van dat blauwe oog, wat Esteban hem gegeven heeft"
Paddy: "....Suzi...?"
Toto: "Helaas, pens komt inmiddels tegen het stuur en die ass past alleen nog maar in mijn racing seat, gna gna :9 "

[ Bericht 22% gewijzigd door Fer op 03-12-2016 09:57:08 ]
.
pi_167067327
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 09:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Waarom is de constructeurstitel zo veel belangrijker voor Mercedes dan bijvoorbeeld voor Ferrari?
omdat Ferrari al meer geld krijgt uit het potje geld dan de rest.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_167067359
Niki Lauda houdt een sollicitatieronde voor een nieuwe rijder in het Mercedes-team. Er worden twee kandidaten uitgenodigd. 1)Vettel en 2)Max Verstappen. Tijdens het sollicitatie gesprek gaat Vettel als eerste naar binnen. Niki vraagt of Vettel iets speciaals aan hem ziet. "Nou u heeft geen oren, door die crash en brand!". Niki wordt woest en stuurt Vettel vloekend en tierend de deur uit. "Hoe durft Vettel dat te zeggen!". Op de gang zit Max Verstappen te wachten. Een huilende Vettel (zoals we hem wel al kennen) zegt tegen Max: "Zeg alsjeblieft niets over zijn oren." Dan wordt Max door Niki naar binnen geroepen. Wederom stelt hij dezelfde vraag: "Zie je wat iets speciaals aan mij?", waarop Max koelbloedig antwoord: "U heeft contact-lenzen!". Niki Lauda kijkt hem aan zegt "Goh wat goed van je kerel, hoe zie je dat?" Max Verstappen antwoord: "Met zulke oren kun je onmogeljjk een bril dragen!!!!!"
pi_167067467
_O-!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167067592
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 08:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Je conditie op pijl houden in de health club van een vijf sterren hotel noem ik vakantie ja. Maar anders leg jij even uit hoe het allemaal zit wijsneus.

Tevens "lol" @ de mensen die denken dat Mercedes in de buidel gaat tasten om een Alonso / Vettel / Max los te weken bij hun team. Dat is letterlijk de problemen in huis halen. Als de Mercedes volgend jaar goed genoeg is maakt Lil' Lewis het karwei gewoon af. Waar heb je in hemelsnaam Alonso voor nodig die sowieso op zijn retour is. Ik zou me voor kunnen stellen dat ze wel naar Sainz gaan informeren maar ik verwacht dat ze Ocon doorschuiven.
Verstappen zei zelf 3 weken vakantie te hebben en daarna al weer aan de bak te moeten in de simulator.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 3 december 2016 @ 10:21:45 #170
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_167067695
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 09:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Niki Lauda houdt een sollicitatieronde voor een nieuwe rijder in het Mercedes-team. Er worden twee kandidaten uitgenodigd. 1)Vettel en 2)Max Verstappen. Tijdens het sollicitatie gesprek gaat Vettel als eerste naar binnen. Niki vraagt of Vettel iets speciaals aan hem ziet. "Nou u heeft geen oren, door die crash en brand!". Niki wordt woest en stuurt Vettel vloekend en tierend de deur uit. "Hoe durft Vettel dat te zeggen!". Op de gang zit Max Verstappen te wachten. Een huilende Vettel (zoals we hem wel al kennen) zegt tegen Max: "Zeg alsjeblieft niets over zijn oren." Dan wordt Max door Niki naar binnen geroepen. Wederom stelt hij dezelfde vraag: "Zie je wat iets speciaals aan mij?", waarop Max koelbloedig antwoord: "U heeft contact-lenzen!". Niki Lauda kijkt hem aan zegt "Goh wat goed van je kerel, hoe zie je dat?" Max Verstappen antwoord: "Met zulke oren kun je onmogeljjk een bril dragen!!!!!"
Die hoorde ik begin van de week nog op de radio.
Please sir. When moon? When Mustang?
  zaterdag 3 december 2016 @ 10:25:53 #171
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_167067784
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 09:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Niki Lauda houdt een sollicitatieronde voor een nieuwe rijder in het Mercedes-team. Er worden twee kandidaten uitgenodigd. 1)Vettel en 2)Max Verstappen. Tijdens het sollicitatie gesprek gaat Vettel als eerste naar binnen. Niki vraagt of Vettel iets speciaals aan hem ziet. "Nou u heeft geen oren, door die crash en brand!". Niki wordt woest en stuurt Vettel vloekend en tierend de deur uit. "Hoe durft Vettel dat te zeggen!". Op de gang zit Max Verstappen te wachten. Een huilende Vettel (zoals we hem wel al kennen) zegt tegen Max: "Zeg alsjeblieft niets over zijn oren." Dan wordt Max door Niki naar binnen geroepen. Wederom stelt hij dezelfde vraag: "Zie je wat iets speciaals aan mij?", waarop Max koelbloedig antwoord: "U heeft contact-lenzen!". Niki Lauda kijkt hem aan zegt "Goh wat goed van je kerel, hoe zie je dat?" Max Verstappen antwoord: "Met zulke oren kun je onmogeljjk een bril dragen!!!!!"
Gvd _O-
Kon een glimlach niet onderdrukken.
pi_167067933
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 10:16 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Verstappen zei zelf 3 weken vakantie te hebben en daarna al weer aan de bak te moeten in de simulator.
Dat zal best. Verschilt per rijder. Piloten als Hamilton en Raikkonen hebben weinig op met simulator werk.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_167067960
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 02:53 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat Vader Abraham in een Jaguar smurft?
In zijn artiestenrol misschien, maar privé zeker niet.
Hij was ook de eerste Nederlander met een C63 AMG destijds.
pindazakje
pi_167068147
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 10:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dat zal best. Verschilt per rijder. Piloten als Hamilton en Raikkonen hebben weinig op met simulator werk.
*fanboymode*Daarom rijdt Verstappen volgend jaar ook iedereen naar huis. Helemaal nu hij komend seizoen in een eigen auto rijdt ipv die van Kvyatt met aanpassingen voor hem.

Kijk naar de regenrace hij was achter de safety car de enige die op zoek was jaar andere lijnen....
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_167068201
Carlos Sainz Jr in de mercedes :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')