abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_167040181


Wat is een tattoo?
Tatoeëren is een proces waarbij een pigment, gewoonlijk inkt, permanent geimplanteerd wordt onder de huid door het doorboren van de epidermis (A&B) en het in te brengen in de dermis (C)



Voor informatie over tattoos, risico's etc. Kun je terecht bij:
BMEzine

Mocht je op zoek zijn naar wat inspiratie, kijk dan eens op:
BME.com
Inked Nation
Bodymod.org
Deviantart.com

Nederlandse Tattooblog met forum:
Tonsoftattoos.com

Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop even een tattoo winkel binnen. Tattoo artiesten rekenen een uurtarief, dus het is afhankelijk van de grootte en detaillering van je kunstwerk, en dat is dus voor elke tattoo anders.

  vrijdag 2 december 2016 @ 09:25:52 #2
344250 75020
ik weet niet beter
pi_167040823
Hé. Al een paar jaar niet meer geweest hier. Toevallig dat ik het weer voorbij zie komen. Morgen weer een afspraak voor een paar uurtjes prikken. Begin van mijn tweede sleeve.
  vrijdag 2 december 2016 @ 17:41:17 #3
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_167051191
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 08:18 schreef akaQ het volgende:

[..]

Hangt allemaal samen met hoe kwaliteits gericht jij zelf bent, als ik een prijs van 50-100 Euro hoor loop ik snel verder. Aan mijn lichaam alleen mensen die hun vak verstaan, en daarvoor ben ik bereid goed te betalen. Als ik foto's zie van de goedkopere shops krijg ik toch een beetje het gevoel van verminking.
Vandaar ook mijn vraag waar ik aan moet denken, wat redelijk is



Zoiets, maar dan op m'n voet dus een stuk kleiner en wellicht minder details.
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
  vrijdag 2 december 2016 @ 19:18:44 #4
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_167053523
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 17:41 schreef Sotchi2014 het volgende:

[..]

Vandaar ook mijn vraag waar ik aan moet denken, wat redelijk is

[ afbeelding ]

Zoiets, maar dan op m'n voet dus een stuk kleiner en wellicht minder details.
Tussen de 250 en 350.
pi_167053783
dat gaat er toch helemaal niet mooi uitzien op een voet? ik gok zomaar dat er een aantal tatoeerders er niet aan willen beginnen.
  vrijdag 2 december 2016 @ 19:57:54 #6
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_167054720
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 19:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
dat gaat er toch helemaal niet mooi uitzien op een voet? ik gok zomaar dat er een aantal tatoeerders er niet aan willen beginnen.
Achterop m'n schouder zie ik hem niet en op m'n arm vind ik niet mooi. En ik ben nogal mager op het moment dus armen en benen zijn sowieso uitgesloten.

Jij raadt de voet af?
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_167067248
Nja ik denk dat zoiets groter moet om het mooi uit te laten zien qua details.
En met minder details is het het net niet waarschijnlijk.
Maar zoek een tattoeerder waaar je een goed gevoel bij hebt en ga af op wat zij zeggen :)
pi_167199305
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 17:41 schreef Sotchi2014 het volgende:

[..]

Vandaar ook mijn vraag waar ik aan moet denken, wat redelijk is

[ afbeelding ]

Zoiets, maar dan op m'n voet dus een stuk kleiner en wellicht minder details.
https://www.instagram.com/emmyvandegiessen/?hl=nl
  vrijdag 9 december 2016 @ 11:25:32 #9
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_167209059
quote:
Die volgt mij toevallig :P Heb een hele zwik tattoo-artists over heel de wereld die me blijven volgen op instagram :') Zitten zulke geweldige artiesten tussen... en juist daarom vind ik het lullig hen een PB te sturen wat ze rekenen. Zulke kwaliteit zal sowieso onbetaalbaar zijn (het ís ook priceless!)
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_167210870
Ik zag deze net voorbij komen op instagram. Zag eerst niet eens dat het een tattoo was, zo mooi gedaan.

But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Moderator vrijdag 9 december 2016 @ 13:09:30 #11
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_167211037
*O* nog minder dan een weekje dan mag ik weer *O*
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_167216386
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 11:25 schreef Sotchi2014 het volgende:

[..]

Die volgt mij toevallig :P Heb een hele zwik tattoo-artists over heel de wereld die me blijven volgen op instagram :') Zitten zulke geweldige artiesten tussen... en juist daarom vind ik het lullig hen een PB te sturen wat ze rekenen. Zulke kwaliteit zal sowieso onbetaalbaar zijn (het ís ook priceless!)
meestal tussen de 100-150 p/uur
pi_167331763
Hier ook nog een gozer uit eindhoven voor realisme https://www.instagram.com/estcado_tattoo/
  Moderator woensdag 14 december 2016 @ 21:35:53 #14
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_167331946


vandaag laten zetten op mn borstkas (even een vreemde hoek, ik wou jullie mijn harige tepels besparen :* )
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 15 december 2016 @ 13:52:20 #15
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_167343055
Net terug van bijkleuren. Namen van mijn dochters dwars over de ribben.

WAT EEN KUTPLEK. :(. :').

Moest ik even kwijt. :@.
And so is the past
  dinsdag 20 december 2016 @ 12:43:37 #16
238141 SevD
Boventitel
pi_167470710
Ben ook weer eens geweest!!

Halve mandala afgelopen augustus gezet, 'balk' gisteren (wat een hel was dat). Romeinse cijfers stonden al wat jaartjes, beetje me uitgebreid met de 4 sterren (ouders, zusje & ik. Datum staat voor broer).

Perzik is een vriendengroep-idee :P


pi_167572884


hoe snel/mooi vervaagt zoiets? best fijne lijntjes
pi_167600067
Heeft iemand hier ervaring met gold tattoo Eindhoven? Ik heb in februari een tattoo laten zetten bij Bunker Breda en degene die hem gezet heeft werkt nu dus bij gold tattoo. Ik wil graag een matching tattoo hebben..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_167600500
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 16:16 schreef superkimmi het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met gold tattoo Eindhoven? Ik heb in februari een tattoo laten zetten bij Bunker Breda en degene die hem gezet heeft werkt nu dus bij gold tattoo. Ik wil graag een matching tattoo hebben..
Super shop! Vooral de eigenaar dickie is goed, 2 tattoos van hem. Welke artiest bedoel jij?
pi_167605681
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 16:55 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Super shop! Vooral de eigenaar dickie is goed, 2 tattoos van hem. Welke artiest bedoel jij?
Jerome Dubbeld. Zijn werk ben ik dus heel tevreden over. Dank voor de reactie!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_167605726
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 22:36 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Jerome Dubbeld. Zijn werk ben ik dus heel tevreden over. Dank voor de reactie!
Ah ja zijn werk zie ik ook wel s voorbij komen op de fb pagina van gold tattoo. Ook erg goed.
pi_167612118
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 22:39 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ah ja zijn werk zie ik ook wel s voorbij komen op de fb pagina van gold tattoo. Ook erg goed.


Ik heb deze van hem :) Wil er nu het teken van hakuna matata bij op de andere arm en zou graag weer deels dotwork willen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_167688022
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 10:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]

hoe snel/mooi vervaagt zoiets? best fijne lijntjes
licht eraan of je zo'n tattoo de hele dag in de zon houd. Als je het goed bedekt denk ik wel 15+ jaar. Maar deze vraag kan je het best bij een tattoo artiest stellen. (lijnen worden wel dikker in de loop der tijd)
pi_167907910
Het nieuwe jaar begonnen met een nieuwe tattoo. Hand poked dotwork is vanmiddag gezet, viel me alles mee.
pi_167908484
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 19:19 schreef Fixers het volgende:
Het nieuwe jaar begonnen met een nieuwe tattoo. Hand poked dotwork is vanmiddag gezet, viel me alles mee.
bij Elske toch? En valt goed mee he maar het is wel heel anders dan machinaal
pi_167910360
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

bij Elske toch? En valt goed mee he maar het is wel heel anders dan machinaal
Bij Elske inderdaad. En het is echt heel anders dan met een machine. Je voelt de individuele prikjes van de naald, in plaats van het meer schrapende gevoel van een machine. Het is iets scherper, maar ik vind het uiteindelijk wel minder pijnlijk dan met de machine. Valt me ook op dat er veel minder bloed en plasma uit de wond lekt.Dat was met mijn been wel anders.

Alleen dat drie dagen met folie inpakken vind ik minder. Maar daarvoor zou het wel snel en jeukvrij moeten genezen.
pi_167911594
Dat was mijn ervaring ook, ook na het zetten voel je de Tattoo al niet meer bij machine wel. Ik heb dat drie dagen folie niet volgehouden.. Was dagenlang 30 graden toen ik 'm net had laten zetten, broeide enorm en was felrood, trok meteen weg toen ik 'm kon laten ademen, overigens alsnog jeukvrij en snel genezen
pi_167915090
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat was mijn ervaring ook, ook na het zetten voel je de Tattoo al niet meer bij machine wel. Ik heb dat drie dagen folie niet volgehouden.. Was dagenlang 30 graden toen ik 'm net had laten zetten, broeide enorm en was felrood, trok meteen weg toen ik 'm kon laten ademen, overigens alsnog jeukvrij en snel genezen
Zodra ik thuis was, meteen de folie eraf. Een dag of 3/4 insmeren en dat was het. Geen jeuk oid.
BFF met GGMM
pi_167918262
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 23:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zodra ik thuis was, meteen de folie eraf. Een dag of 3/4 insmeren en dat was het. Geen jeuk oid.
Ook met een handpoke? Met mijn regulier gezette tattoo heb ik het ook zoveel mogelijk aan de lucht gelaten. (Eind september met blote benen onder een rok was best fris :P). Maar ik heb het er mijn tattooerder over gehad, die zei dat handpokes anders genezen.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 10:32:32 #30
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167919707
Even voor de gein, maar vroeger hadden ze ook geen folie, wel tattoos.

In theorie zou het mooier genezen, in praktijk zorgt de combinatie van zouten, vocht uit huid en wond, vetten en andere ongein juist voor een verhoogd risico op infectie omdat dat alles nergens heen gaat maar lekker warm op zijn plek blijft. Vloeibaar pleister zou nog een optie kunnen zijn, maar aan de lucht genezen werkt verder gewoon prima.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167922427
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 08:44 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ook met een handpoke? Met mijn regulier gezette tattoo heb ik het ook zoveel mogelijk aan de lucht gelaten. (Eind september met blote benen onder een rok was best fris :P). Maar ik heb het er mijn tattooerder over gehad, die zei dat handpokes anders genezen.
Oh nee, was gewoon met masjientje. :+
BFF met GGMM
pi_167937306
deze chick komt trouwens op amsterdam tattoo conventie. een hele goeie https://www.instagram.com/lizvenom/
pi_167962025
Ben nog altijd aan het zoeken naar een goeie shop voor m'n Catrina tattoo. Heb inmiddels alle inspiratie afbeeldingen geprint, hopelijk is dat voldoende voor een artiest om voor mij iets te maken. Kan zelf namelijk totaal niet tekenen, en las bij sommige shopreviews dat enkele artiesten weigeren een tattoo te zetten als je niet zelf met een duidelijke schets komt |:(

Ik overweeg om even bij Mindfull Tattoos te gaan kijken in Arnhem, die krijgen wel goeie beoordelingen en zie hele mooie dingen in de portfolio's van de verschillende artiesten daar.

In Apeldoorn (waar ik woon) weet ik verder niet veel goeie shops. Tattoomania ga ik niet meer heen i.v.m. nare ervaringen.

Misschien ook nog maar wat verder in het land kijken voor goeie artiesten :Y
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_167965275
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 20:46 schreef Fixers het volgende:

[..]

Bij Elske inderdaad. En het is echt heel anders dan met een machine. Je voelt de individuele prikjes van de naald, in plaats van het meer schrapende gevoel van een machine. Het is iets scherper, maar ik vind het uiteindelijk wel minder pijnlijk dan met de machine. Valt me ook op dat er veel minder bloed en plasma uit de wond lekt.Dat was met mijn been wel anders.

Alleen dat drie dagen met folie inpakken vind ik minder. Maar daarvoor zou het wel snel en jeukvrij moeten genezen.
Ik ben ook erg benieuwd naar het voelt! Elske vertelde al net zoiets, maar wil het ooit zelf gaan ondervinden 😋

Ik ben in november door Daisy behandeld. Dot-work voelde ook wel even anders, maar goed te doen. Misschien is het ook de plek (bovenarm).

Ik heb wel 3dagen folie om gehad, maar alleen bij het slapen. Nauwelijks jeuk gehad of iets!! 😁

Btw mijn tattoo:
pi_167973244
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 23:29 schreef Grace_Marks het volgende:

[..]

Ik ben ook erg benieuwd naar het voelt! Elske vertelde al net zoiets, maar wil het ooit zelf gaan ondervinden 😋

Ik ben in november door Daisy behandeld. Dot-work voelde ook wel even anders, maar goed te doen. Misschien is het ook de plek (bovenarm).

Ik heb wel 3dagen folie om gehad, maar alleen bij het slapen. Nauwelijks jeuk gehad of iets!! 😁

Btw mijn tattoo:
[ afbeelding ]
Ik heb de eerste dag en nacht folie erop gehouden. De tweede dag alleen 's nachts. Het is nu nog een klein beetje gevoelig, ik sta echt versteld hoe snel dit geneest in vergelijking met mijn andere tattoo.

Deel van Elskes werk. Ik moet nog even iemand aan de mouw trekken voor goede foto's deze wrapt om mijn arm heen en krijg 'm zelf niet goed in beeld.
pi_167973328
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 21:35 schreef Blistering het volgende:
Ben nog altijd aan het zoeken naar een goeie shop voor m'n Catrina tattoo. Heb inmiddels alle inspiratie afbeeldingen geprint, hopelijk is dat voldoende voor een artiest om voor mij iets te maken. Kan zelf namelijk totaal niet tekenen, en las bij sommige shopreviews dat enkele artiesten weigeren een tattoo te zetten als je niet zelf met een duidelijke schets komt |:(

Ik overweeg om even bij Mindfull Tattoos te gaan kijken in Arnhem, die krijgen wel goeie beoordelingen en zie hele mooie dingen in de portfolio's van de verschillende artiesten daar.

In Apeldoorn (waar ik woon) weet ik verder niet veel goeie shops. Tattoomania ga ik niet meer heen i.v.m. nare ervaringen.

Misschien ook nog maar wat verder in het land kijken voor goeie artiesten :Y
Ik heb mijn beide tattoos laten ontwerpen. Voor de sakura op mijn been kwam ik met een alleen een conceptbeschrijving en wat inspiratieafbeeldingen. De dotwork (zie mijn vorige post) is wel gebaseerd op voorbeeldschets van de artiest. Maar met mijn nadrukkelijke wens dat het een eikentak moest zijn. Op basis daarvan heeft ze het ontwerp gemaakt. Allebei gezet bij The Ink Society in Utrecht.
pi_167976449
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 12:10 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik heb de eerste dag en nacht folie erop gehouden. De tweede dag alleen 's nachts. Het is nu nog een klein beetje gevoelig, ik sta echt versteld hoe snel dit geneest in vergelijking met mijn andere tattoo.

Deel van Elskes werk. Ik moet nog even iemand aan de mouw trekken voor goede foto's deze wrapt om mijn arm heen en krijg 'm zelf niet goed in beeld.
[ afbeelding ]
Oh hij is gaaf! Mooie plek ook! Ik heb het even opgezocht op instagram 😁 Ik vond het ook lastig om een goede foto te maken, dus had even voor het gemak de foto gebruikt die Daisy had gemaakt 😜

Het geneest inderdaad snel! Mijn vorige tattoo ook al (wel ergens anders gezet). Tattoos van mijn man vervelde telkens erg en ik niet tot nauwelijks.

Ik ben nu bezig met inspiratie op doen voor een enkelband. En sparen haha want goedkoop zijn ze niet bij de InkSociety, maar dat heb ik er wel voor over!! 😁😁
pi_168006845
Ik heb geen ervaring met het zetten van tattoo's. Wel wil ik er graag binnenkort een zetten. Het lijkt me erg vet om er een met witte inkt te laten zetten. Ik heb op verschillende sites gelezen dat witte inkt evenduur is als zwarte inkt (inkoop). Nu is mijn vraag: Heeft iemand ervaring met witte inkt, en is dit in de meeste tatooshops ook daadwerkelijk evenduur? Of vragen veel artiesten hier meer/minder voor?
pi_168007589
Waarom zou het minder duur zijn? Een tarief is op meer gebaseerd dan alleen de kostprijs van materialen.
  maandag 9 januari 2017 @ 18:53:19 #40
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_168009356
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:12 schreef FreekVonk het volgende:
Ik heb geen ervaring met het zetten van tattoo's. Wel wil ik er graag binnenkort een zetten. Het lijkt me erg vet om er een met witte inkt te laten zetten. Ik heb op verschillende sites gelezen dat witte inkt evenduur is als zwarte inkt (inkoop). Nu is mijn vraag: Heeft iemand ervaring met witte inkt, en is dit in de meeste tatooshops ook daadwerkelijk evenduur? Of vragen veel artiesten hier meer/minder voor?
Bij mijn vaste shop geen meer of minder prijs, maar even iets anders... wit blijft (vaak) niet wit.
pi_168032359
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 18:53 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Bij mijn vaste shop geen meer of minder prijs, maar even iets anders... wit blijft (vaak) niet wit.
Wat wordt het dan? 'Vervaagt' het? of wordt het een andere kleur?
  dinsdag 10 januari 2017 @ 22:23:35 #42
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_168041918
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:09 schreef FreekVonk het volgende:

[..]

Wat wordt het dan? 'Vervaagt' het? of wordt het een andere kleur?
Het vergeeld gewoon.

Ik geloof ook dat het een andere inkt is dan het wit die ze 'normaal' gebruiken.
pi_168043006
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:23 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Het vergeeld gewoon.

Ik geloof ook dat het een andere inkt is dan het wit die ze 'normaal' gebruiken.
Aah oké, ga ik me even verder in verdiepen en een afspraak maken, ze kunnen me vast verder helpen. Hopelijk kan ik jullie binnenkort mijn tattoo hier laten zien! :) Bedankt!
pi_168050026
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 21:35 schreef Blistering het volgende:
Ben nog altijd aan het zoeken naar een goeie shop voor m'n Catrina tattoo. Heb inmiddels alle inspiratie afbeeldingen geprint, hopelijk is dat voldoende voor een artiest om voor mij iets te maken. Kan zelf namelijk totaal niet tekenen, en las bij sommige shopreviews dat enkele artiesten weigeren een tattoo te zetten als je niet zelf met een duidelijke schets komt |:(

Ik overweeg om even bij Mindfull Tattoos te gaan kijken in Arnhem, die krijgen wel goeie beoordelingen en zie hele mooie dingen in de portfolio's van de verschillende artiesten daar.

In Apeldoorn (waar ik woon) weet ik verder niet veel goeie shops. Tattoomania ga ik niet meer heen i.v.m. nare ervaringen.

Misschien ook nog maar wat verder in het land kijken voor goeie artiesten :Y
Ik ben ook van plan om binnenkort naar Mindfull Tattoos te gaan. Werk ziet er wel goed uit. Ik wil Trash Polka-stijl toevoeging. De naam van mijn zoon staat al op mijn been. Daar moet mijn dochter nog bij met wat verbindingselementen. Ik zit te denken aan een anker en/of een gecombineerd mannelijk/vrouwelijk teken.
Ik ben benieuwd naar jouw ervaring. Als ik eerder ga dan jou zal ik het hier ook wel delen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 22:10:34 #45
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_168233144
Wat doen jullie tegen de zwelling van een nieuwe tatoeage? Eerste keer dat ik er echt last van heb :')
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
  woensdag 18 januari 2017 @ 02:50:32 #46
238141 SevD
Boventitel
pi_168237062
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 22:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
Wat doen jullie tegen de zwelling van een nieuwe tatoeage? Eerste keer dat ik er echt last van heb :')
Ik had t met die band (zie foto eerder in topic) héél erg, ook nooit eerder gehad. Deed gewoon heel veel smeren (in t begin zeker 6-8 x per dag) en zoveel mogelijk zuurstof er bij laten komen. Werd na 2/3 dagen wel minder.
  woensdag 18 januari 2017 @ 10:37:42 #47
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_168239396
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 02:50 schreef SevD het volgende:

[..]

Ik had t met die band (zie foto eerder in topic) héél erg, ook nooit eerder gehad. Deed gewoon heel veel smeren (in t begin zeker 6-8 x per dag) en zoveel mogelijk zuurstof er bij laten komen. Werd na 2/3 dagen wel minder.
Dankjewel :)
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
  woensdag 18 januari 2017 @ 15:14:01 #48
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_168244821
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 22:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
Wat doen jullie tegen de zwelling van een nieuwe tatoeage? Eerste keer dat ik er echt last van heb :')
Niks.. Na mijn sleeve was mijn arm dubbel zo dik. Voor ik ging slapen een shirt met lange mouwen aan en sochtends los weken onder de douche.. Kwam veel wondvocht uit.. En gewoon je huid laten helen zoals je normaal bij een tattoo doet..
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_168249273
Bij mijn onderarm had ik veel last van zwelling en wondvocht. Niks aan te doen.
pi_168258059
Je kan eventueel een icepack erop doen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')