abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 december 2016 @ 14:00:58 #151
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167094226
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 13:48 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Waarom zou het ineens heel goed gaan met types als Nelom en Elia er bij?
Elia staat niet per se garant voor een slechte wedstrijd. Die kan opeens zijn dag hebben en er een paar intikken.
Laffe huichelaar
pi_167094238
Ik zat even te bedenken wat voor restwaarde er bij Feyenoord op het veld staat. Ik dacht eerst dat dat tegen zou vallen, maar er even vanuit gaande dat Kolongo, Vilhena, Karsdorp en eventueel Toornsta, Elia en Jorgensson als ie zo door blijft scoren binnen nu en een jaar verkocht worden, welk flink bedrag er dan weer binnen gaat komen? Alleen Kolongo en Karsdorp zouden samen al 22-25 miljoen moeten gaan opleveren gezien hun ontwikkeling en contractduur lijkt me? Mochten Jorgenson en Toornsta ook nog gaan, dan zal dat ook niet voor minder dan 12 miljoen zijn.

Er gaat zeer veel cash binnenkomen dus maar er zullen dus ook veel nieuwe spelers gehaald moeten worden (ook voor Kuyt en El Ahmadi die stoppen) die er direct voor 100 % moeten gaan staan en ik vraag me af hoe ze dat ooit gaan doen. Je zou hier eigenlijk nu al een schaduwelftal voor moeten op gaan bouwen, maar vervangers voor Kuyt of Karsdorp die het voorzichtig beginnen het over kunnen te pakken hebben we niet eens in huis nog. Wellicht je richten op het terughalen van spelers als BMI,

[ Bericht 6% gewijzigd door Roland010 op 04-12-2016 14:18:43 ]
  Moderator zondag 4 december 2016 @ 14:03:15 #153
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_167094312
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 14:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Captain Nelom in de basis en dan heb ik er automatisch geen vertrouwen in
Sowieso niet in een trainer die deze zwakzinnige in zijn selectie houdt en ook nog opstelt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_167094686
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 14:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Captain Nelom in de basis en dan heb ik er automatisch geen vertrouwen in
Ook met Nelom hebben we genoeg wedstrijden gewonnen.
pi_167094764
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 14:01 schreef Roland010 het volgende:
Ik zat even te bedenken wat voor restwaarde er bij Feyenoord op het veld staat. Ik dacht eerst dat dat tegen zou vallen, maar er even vanuit gaande dat Kolongo, Vilhena, Karsdorp en eventueel Toornsta en Jorgensson als ie zo door blijft scoren binnen nu en een jaar verkocht worden, welk flink bedrag er dan weer binnen gaat komen? Alleen Kolongo en Karsdorp zouden samen al 22-25 miljoen moeten gaan opleveren gezien hun ontwikkeling en contractduur lijkt me? Mochten Jorgenson en Toornsta ook nog gaan, dan zal dat ook niet voor minder dan 12 miljoen zijn.

Er gaat zeer veel cash binnenkomen dus maar er zullen dus ook veel nieuwe spelers gehaald moeten worden (ook voor Kuyt en El Ahmadi die stoppen) die er direct voor 100 % moeten gaan staan en ik vraag me af hoe ze dat ooit gaan doen. Je zou hier eigenlijk nu al een schaduwelftal voor moeten op gaan bouwen, maar vervangers voor Kuyt of Karsdorp die het voorzichtig beginnen het over kunnen te pakken hebben we niet eens in huis nog.
Kongolo en Karsdorp gaat Feyenoord samen niet meer dan 13 miljoen voor krijgen.
pi_167094768
Iemand een stream die wel door mijn adblock/virusscanner heen komt? :)
  zondag 4 december 2016 @ 14:24:09 #157
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167094876
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 14:01 schreef Roland010 het volgende:
Ik zat even te bedenken wat voor restwaarde er bij Feyenoord op het veld staat. Ik dacht eerst dat dat tegen zou vallen, maar er even vanuit gaande dat Kolongo, Vilhena, Karsdorp en eventueel Toornsta, Elia en Jorgensson als ie zo door blijft scoren binnen nu en een jaar verkocht worden, welk flink bedrag er dan weer binnen gaat komen? Alleen Kolongo en Karsdorp zouden samen al 22-25 miljoen moeten gaan opleveren gezien hun ontwikkeling en contractduur lijkt me? Mochten Jorgenson en Toornsta ook nog gaan, dan zal dat ook niet voor minder dan 12 miljoen zijn.

Er gaat zeer veel cash binnenkomen dus maar er zullen dus ook veel nieuwe spelers gehaald moeten worden (ook voor Kuyt en El Ahmadi die stoppen) die er direct voor 100 % moeten gaan staan en ik vraag me af hoe ze dat ooit gaan doen. Je zou hier eigenlijk nu al een schaduwelftal voor moeten op gaan bouwen, maar vervangers voor Kuyt of Karsdorp die het voorzichtig beginnen het over kunnen te pakken hebben we niet eens in huis nog. Wellicht je richten op het terughalen van spelers als BMI,
Kongolo en Karsdorp voor 22-25 miljoen is wel erg optimistisch. Dat krijg je alleen als ze ook op het WK in de basis spelen en dan het team een goed resultaat haalt, of misschien als je in de CL of EL goed presteert. Dat valt ook allemaal wel mee, krijg je nooit zoveel voor.
Oh.
pi_167094932
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 14:18 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Kongolo en Karsdorp gaat Feyenoord samen niet meer dan 13 miljoen voor krijgen.
Dat lijkt me wel. Ik denk dat die 2 los al bijna zo'n bedrag moeten opleveren, anders zou het echt puur wanbeleid zijn. Even ter vergelijking: Ajax verkoopt Cillessen en Milik voor samen ruim 40 miljoen en PSV kreeg 60 miljoen voor Depay en Wijnaldum. De top van de eredivisie (wat Karsdorp en Kongolo zeker zijn) gaat tegenwoordig ook voor idiote bedragen weg.
pi_167094991
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 14:26 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel. Ik denk dat die 2 los al bijna zo'n bedrag moeten opleveren, anders zou het echt puur wanbeleid zijn. Even ter vergelijking: Ajax verkoopt Cillessen en Milik voor samen ruim 40 miljoen en PSV kreeg 60 miljoen voor Depay en Wijnaldum. De top van de eredivisie (wat Karsdorp en Kongolo zeker zijn) gaat tegenwoordig ook voor idiote bedragen weg.
Karsdorp zie ik wel voor 20 miljoen vertrekken, maar Kongolo? Meh.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167095056
Nou even flink werken aan het doelsaldo vanmiddag.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_167095058
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 14:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Karsdorp zie ik wel voor 20 miljoen vertrekken, maar Kongolo? Meh.
Kongolo is 10 klassen beter dan Karsdorp.
pi_167095120
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 14:26 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel. Ik denk dat die 2 los al bijna zo'n bedrag moeten opleveren, anders zou het echt puur wanbeleid zijn. Even ter vergelijking: Ajax verkoopt Cillessen en Milik voor samen ruim 40 miljoen en PSV kreeg 60 miljoen voor Depay en Wijnaldum. De top van de eredivisie (wat Karsdorp en Kongolo zeker zijn) gaat tegenwoordig ook voor idiote bedragen weg.
Feyenoord kan je dan ook niet vergelijken met Ajax en PSV.
pi_167095174
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kongolo en Karsdorp voor 22-25 miljoen is wel erg optimistisch.
Ik vind het gezien hun leeftijd en status eigenlijk niet meer dan een normaal bedrag. Vergeet niet: Karsdorp blinkt tegenwoordig al enige wedstrijden uit als A-international en Kolongo heeft al een WK meegemaakt.

quote:
Dat krijg je alleen als ze ook op het WK in de basis spelen en dan het team een goed resultaat haalt, of misschien als je in de CL of EL goed presteert. Dat valt ook allemaal wel mee, krijg je nooit zoveel voor.
Vincent Janssen, Depay, Milik, Wijnaldum: die gingen allemaal voor minimaal 20 miljoen de deur uit en ook niet in de CL/EL gepresteerd natuurlijk. Dan zou het toch niet logisch zijn als 2 (jonge) grote talenten met interland-ervaring samen net voor dat bedrag weggingen? Met die idiote transfersommen vanuit Engeland gaan de beste spelers uit de eredivisie tegenwoordig niet meer voor 7 miljoen per stuk weg. Voor Clasie kreeg Feyenoord zelf overigens ook al 12 miljoen. Ik denk dat je niet onder die standaard meer moet gaan komen voor je beste (jonge) spelers.
pi_167095185
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 14:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kongolo is 10 klassen beter dan Karsdorp.
Ik ben toch meer gecharmeerd van Karsdorp. Maar goed, time will tell beste Scrummie.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 4 december 2016 @ 14:38:24 #165
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_167095217
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 14:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Elia staat niet per se garant voor een slechte wedstrijd. Die kan opeens zijn dag hebben en er een paar intikken.
Wanneer
  zondag 4 december 2016 @ 14:39:02 #166
438851 Oldground
El Poderoso
pi_167095228
Dat Elia gebash ook een beetje zat eerlijk gezegd.
Van alles is weer waardeloos.
  zondag 4 december 2016 @ 14:39:16 #167
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167095233
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 14:36 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ik vind het gezien hun leeftijd en status eigenlijk niet meer dan een normaal bedrag. Vergeet niet: Karsdorp blinkt tegenwoordig al enige wedstrijden uit als A-international en Kolongo heeft al een WK meegemaakt.

[..]

Vincent Janssen, Depay, Milik, Wijnaldum: die gingen allemaal voor minimaal 20 miljoen de deur uit en ook niet in de CL/EL gepresteerd natuurlijk. Dan zou het toch niet logisch zijn als 2 (jonge) grote talenten met interland-ervaring samen net voor dat bedrag weggingen? Met die idiote transfersommen vanuit Engeland gaan de beste spelers uit de eredivisie tegenwoordig niet meer voor 7 miljoen per stuk weg. Voor Clasie kreeg Feyenoord zelf overigens ook al 12 miljoen. Ik denk dat je niet onder die standaard meer moet gaan komen voor je beste (jonge) spelers.
Janssen, Depay en Milik scoorden alledrie vrij veel hier en Depay en Milik hebben ook al gescoord op een eindtoernooi. Janssen was de vaste spits van het Nederlands Elftal toen, dus niet gek dat ze hem toen haalden. Voor aanvallers wordt altijd meer betaald als voor verdedigers. Wijnaldum was toen de aanvoerder van het PSV dat kampioen werd.

Vraag me echt af welke clubs er veel geld gaan betalen voor Karsdorp en Kongolo
Oh.
  zondag 4 december 2016 @ 14:44:50 #168
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167095354
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wanneer
Dat weet je nooit, maar het kan zomaar gebeuren
Laffe huichelaar
  zondag 4 december 2016 @ 14:45:50 #169
438851 Oldground
El Poderoso
pi_167095378
Spelen wel lekker. Als we de counter er wat vaker uithalen, moet het geen moeilijke middag worden.
Van alles is weer waardeloos.
pi_167095430
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 14:33 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Feyenoord kan je dan ook niet vergelijken met Ajax en PSV.
2014-2015: 1.PSV 2.Ajax 3.Feyenoord
2015-2016: 1.PSV 2.Ajax 3.Feyenoord Beker: Feyenoord
Huidige stand: 1.Feyenoord 2.Ajax 3.PSV

Op basis waarvan niet?

Op de bijna-stunt van PSV in de CL vorig jaar na: breken PSV en Ajax nou ook niet echt veel meer potten, zeker niet als Feyenoord z'n laatste wedstrijd wint en ook door gaat.
pi_167095441
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 14:45 schreef Oldground het volgende:
Spelen wel lekker. Als we de counter er wat vaker uithalen, moet het geen moeilijke middag worden.
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo lekker gaan.

Ligt veel te ver open achterin en het spel gaat veel te veel op en neer door slordig balverlies voorin.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 4 december 2016 @ 14:51:40 #172
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_167095525
Vind het spel in balbezit ook wat onrustig.
2000 light years from home
  zondag 4 december 2016 @ 14:52:32 #173
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_167095545
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 14:47 schreef Roland010 het volgende:

[..]

2014-2015: 1.PSV 2.Ajax 3.Feyenoord
2015-2016: 1.PSV 2.Ajax 3.Feyenoord Beker: Feyenoord
Huidige stand: 1.Feyenoord 2.Ajax 3.PSV

Op basis waarvan niet?

Op de bijna-stunt van PSV in de CL vorig jaar na: breken PSV en Ajax nou ook niet echt veel meer potten, zeker niet als Feyenoord z'n laatste wedstrijd wint en ook door gaat.
Feyenoord speelt geen CL. EL boeit de grote clubs niet.
2000 light years from home
pi_167095563
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Janssen, Depay en Milik scoorden alledrie vrij veel hier en Depay en Milik hebben ook al gescoord op een eindtoernooi. Janssen was de vaste spits van het Nederlands Elftal toen, dus niet gek dat ze hem toen haalden. Voor aanvallers wordt altijd meer betaald als voor verdedigers. Wijnaldum was toen de aanvoerder van het PSV dat kampioen werd.
Als je het zo bekijkt dan zou Jorgenson als die deze index een beetje volhoudt ook zoveel waard zijn straks, als spits van Denemarken en topscorer van Nederland.

Voor aanvallers wordt idd wel wat meer betaald, maar op b.v. Willems gingen in z'n topperiode ook belachelijke bedragen rond. Overigens is een opkomende back als Karsdorp die zich zoveel met de aanval bemoeit wel iets meer van waarde dan een centrale verdediger.

Vraag me echt af welke clubs er veel geld gaan betalen voor Karsdorp en Kongolo
[/quote]
  zondag 4 december 2016 @ 14:54:58 #175
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167095613
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 14:53 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt dan zou Jorgenson als die deze index een beetje volhoudt ook zoveel waard zijn straks, als spits van Denemarken en topscorer van Nederland.

Voor aanvallers wordt idd wel wat meer betaald, maar op b.v. Willems gingen in z'n topperiode ook belachelijke bedragen rond. Overigens is een opkomende back als Karsdorp die zich zoveel met de aanval bemoeit wel iets meer van waarde dan een centrale verdediger.

Vraag me echt af welke clubs er veel geld gaan betalen voor Karsdorp en Kongolo
[/quote]
Muah Karsdorp heeft ook nog wel duidelijke beperkingen. Het ziet er leuk uit als hij mee naar voren gaat maar bij grote clubs moet je ook nog wel redelijk kunnen verdedigen, het is daarom ook niet gek dat een Willems nooit is weggekocht bij PSV.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')