abonnement Unibet Coolblue
pi_167925599
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 14:47 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik vind die debit mastercards te duur. Dan moet je wel een hele leuke korting krijgen om dat lonend te maken.

Of zijn er ook gratisse? Niet gevonden destijds iig.
Hoezo is debit mastercard te duur? Werkt hetzelfde als entropay

En ja, de tickets zijn gratis. 22ste gratis naar sofia :D
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 6 januari 2017 @ 16:10:07 #202
414785 sirdanilot
pi_167927144
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 15:09 schreef Yreal het volgende:
r? Werkt hetzelfde als entropay

En ja, de tickets zijn gratis. 22ste
Ik vond er alleen waarbij je hoge percentages per bedreag moet betalen, of een hoge openigns fee voor de kaart, etc. etc.

Bij entropay betaal je maar een klein percentage als je er geld op zet.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_167940635
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 16:10 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik vond er alleen waarbij je hoge percentages per bedreag moet betalen, of een hoge openigns fee voor de kaart, etc. etc.

Bij entropay betaal je maar een klein percentage als je er geld op zet.
ik gebruik net+. 50 cent betaald om dat tientje op die kaart te laden..
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 7 januari 2017 @ 11:11:40 #204
414785 sirdanilot
pi_167945102
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 00:22 schreef Yreal het volgende:

[..]

ik gebruik net+. 50 cent betaald om dat tientje op die kaart te laden..
Hmm dan moet ik er toch maar eens achteraan gaan.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_168033944
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 15:30 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Sneeuwval in ierland? Dat is volgens mij wel heel zeldzaam.
Late reactie :@
Maar in februari 2009 heeft het toen een tijdje best gewinterd in de UK en Ierland: https://en.wikipedia.org/(...)l#Air_traffic_delays
pi_168044086
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 14:49 schreef MichelWuyts het volgende:
Iemand nog goede tips en ideetjes voor een leuke stad in Europa? Stedentrip van ca. 4/5 dagen. Tijdstip mag alles zijn als het maar goedkoop is.
Ik vond Brno verrassend leuk eigenlijk. Kreeg wel van iedereen te horen dat ik beter in de zomer nog een keer kon komen.

Brno is de tweede stad van Tsjechië. Alles op loopafstand, veel leuke horecagelegenheden, studentenstad, mooi en historisch.

Niet te lang gaan, daar is het te klein voor. Maar 3 a 4 dagen is prima.

Wizzair vliegt ernaar toe, vaak voor een prikkie.
pi_168045446
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 23:29 schreef Starman89 het volgende:

[..]

Ik vond Brno verrassend leuk eigenlijk. Kreeg wel van iedereen te horen dat ik beter in de zomer nog een keer kon komen.

Brno is de tweede stad van Tsjechië. Alles op loopafstand, veel leuke horecagelegenheden, studentenstad, mooi en historisch.

Niet te lang gaan, daar is het te klein voor. Maar 3 a 4 dagen is prima.

Wizzair vliegt ernaar toe, vaak voor een prikkie.
haha die heb ik gratis gedaan. Vond het een beetje duf om eerlijk te zijn. Heb de trein naar bratislava gepakt daar.
  woensdag 11 januari 2017 @ 11:28:09 #208
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_168049226
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 23:29 schreef Starman89 het volgende:

[..]

Ik vond Brno verrassend leuk eigenlijk. Kreeg wel van iedereen te horen dat ik beter in de zomer nog een keer kon komen.

Brno is de tweede stad van Tsjechië. Alles op loopafstand, veel leuke horecagelegenheden, studentenstad, mooi en historisch.

Niet te lang gaan, daar is het te klein voor. Maar 3 a 4 dagen is prima.

Wizzair vliegt ernaar toe, vaak voor een prikkie.
Brro is zeker leuk. Heb een tour gedaan van Brno, Bratislava, Ostrava, Chorzów en Katowice.
Heel die trip was idioot lachen. Met Charlie's Hat in Brno en gedoe met portiers. Hebben jullie terug van 2000 ? Jij mag binnen. Later nog geld wisselen aan de bar. Nog een bijzonder fout crew t-shirt gekocht. Niks was te gek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drugshond op 11-01-2017 11:36:15 ]
  woensdag 11 januari 2017 @ 11:35:25 #209
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_168049367
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:28 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Brro is zeker leuk. Heb een tour gedaan van Brno, Bratislava, Ostrava, Katowice. Chorzów
Heel die trip was idioot lachen. Met Charlie's Hat in Brno en gedoe met portiers. Hebben jullie terug van 2000 ? Jij mag binnen. Later nog geld wisselen aan de bar. Nog een bijzonder fout crew t-shirt gekocht. Niks was te gek.
Met afstand de zwaarste planning die ik er ooit op los heb gelaten.
Ben zelfs in slaap gevallen naar Bratislava en in Gyor wakker geworden. (=Hongarije)
pi_168186157
Mag je bij ryan air nou max 100 ml comestica mee of max 100 ml per product?
pi_168186244
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 11:40 schreef Beverwijker het volgende:
Mag je bij ryan air nou max 100 ml comestica mee of max 100 ml per product?
Max 100ml per product en in totaal max 1000ml.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_168186740
Verpakkingen van Max 100 ml inderdaad maar je mag best van een product meerdere flesjes meenemen hoor :+ zolang het maar in je ziplock van 1 l past
pi_168188874
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 11:45 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Max 100ml per product en in totaal max 1000ml.
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 12:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Verpakkingen van Max 100 ml inderdaad maar je mag best van een product meerdere flesjes meenemen hoor :+ zolang het maar in je ziplock van 1 l past
Top bedankt, eerste keer dat ik vlieg zonder ruimbagage vandaar! Thanks
pi_168189494
No problem, Oja tandpasta, wax, gel etc valt allemaal onder vloeistoffen en moet dus in 't zakje
pi_168189630
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 11:40 schreef Beverwijker het volgende:
Mag je bij ryan air nou max 100 ml comestica mee of max 100 ml per product?
Dat is bij elke maatschappij zo
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_168200008
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 14:01 schreef Memento-Mori het volgende:
No problem, Oja tandpasta, wax, gel etc valt allemaal onder vloeistoffen en moet dus in 't zakje
zelfs pindakaas :+
  maandag 16 januari 2017 @ 20:44:51 #217
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_168203642
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2017 19:24 schreef Yreal het volgende:

[..]

zelfs pindakaas :+
Maar als het op je brood zit dan mag het weer onbeperkt mee.

De vloeistofregels blijven kansloos, hoewel ik laatst iets heb mogen inzien waardoor ik begrip heb gekregen waarom men op de Europese luchthavens deze maatregel laten bestaan. (Hoe men er mee om gaat qua extra controle heb ik wel een dubbel gevoel, op Schiphol is het aantal secondary bag checks nog steeds veel en veel te hoog, en voegt werkelijk waar niets toe aan de veiligheid, echter wordt dit ook opgelegd vanuit hogerhand en hebben medewerkers, als ze hun baan willen behouden, hierin geen keuze).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_168209453
quote:
6s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:44 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Maar als het op je brood zit dan mag het weer onbeperkt mee.

De vloeistofregels blijven kansloos, hoewel ik laatst iets heb mogen inzien waardoor ik begrip heb gekregen waarom men op de Europese luchthavens deze maatregel laten bestaan. (Hoe men er mee om gaat qua extra controle heb ik wel een dubbel gevoel, op Schiphol is het aantal secondary bag checks nog steeds veel en veel te hoog, en voegt werkelijk waar niets toe aan de veiligheid, echter wordt dit ook opgelegd vanuit hogerhand en hebben medewerkers, als ze hun baan willen behouden, hierin geen keuze).
scherp deze. Al zat ik laatst weer eens op een vlucht met een literfles spa en een bartendersmes. Dus ach...

Valt me trouwens op dat ze in oslo een stuk beter na kunnen denken dan de rest van europa.
pi_168209519
quote:
6s.gif Op maandag 16 januari 2017 20:44 schreef ozzietukker het volgende:

[..]


De vloeistofregels blijven kansloos, hoewel ik laatst iets heb mogen inzien waardoor ik begrip heb gekregen waarom men op de Europese luchthavens deze maatregel laten bestaan.
Tell me more
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_168210732
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2017 19:24 schreef Yreal het volgende:

[..]

zelfs pindakaas :+
Klopt ja. Daar kwam ik achter toen ze in Londen de cashewnotenpasta innamen die ik daar had gekocht.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 17 januari 2017 @ 21:12:06 #221
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_168230957
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 23:12 schreef groggy het volgende:

[..]

Tell me more
Het probleem zit hem in de kwaliteit van de medewerkers, en dat is niet eens denigrerend bedoeld, welke worden ingezet op de veiligheidscontrole.
Men kan niet waarborgen dat nu actuele dreiging kan worden opgemerkt, als men weer volledige vloeistoffen zou toelaten dan worden nu net die zaken niet meer gezien, of moet men alles apart gaan scannen wat veel te veel tijd gaat kosten en derhalve niet haalbaar is.

Met de huidige maatregel kan je op een eenvoudige en duidelijke manier, gezien van het oogpunt van de medewerkers van de veiligheidscontrole, de veronderstelde dreiging zo minimaal mogelijk houden.
Daar hoort dus ook bij structureel weggooien van zaken om discussies te voorkomen. Dat maakt de regel vanuit het oogpunt van de passagier, die weet dat het niets verkeerds is, ook zo onredelijk, wat het uiteindelijk ook is.

In Israel geldt de vloeistoffencontrole bijvoorbeeld niet, en dat is niet voor niets, men kan door profilering gericht e.e.a. inschatten en daarnaast bij een veiligheidscontrole heeft men apparatuur en medewerkers met wat meer kwaliteit.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_168234817
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 21:12 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Het probleem zit hem in de kwaliteit van de medewerkers, en dat is niet eens denigrerend bedoeld, welke worden ingezet op de veiligheidscontrole.
Men kan niet waarborgen dat nu actuele dreiging kan worden opgemerkt, als men weer volledige vloeistoffen zou toelaten dan worden nu net die zaken niet meer gezien, of moet men alles apart gaan scannen wat veel te veel tijd gaat kosten en derhalve niet haalbaar is.

Met de huidige maatregel kan je op een eenvoudige en duidelijke manier, gezien van het oogpunt van de medewerkers van de veiligheidscontrole, de veronderstelde dreiging zo minimaal mogelijk houden.
Daar hoort dus ook bij structureel weggooien van zaken om discussies te voorkomen. Dat maakt de regel vanuit het oogpunt van de passagier, die weet dat het niets verkeerds is, ook zo onredelijk, wat het uiteindelijk ook is.

In Israel geldt de vloeistoffencontrole bijvoorbeeld niet, en dat is niet voor niets, men kan door profilering gericht e.e.a. inschatten en daarnaast bij een veiligheidscontrole heeft men apparatuur en medewerkers met wat meer kwaliteit.
Bedankt, kan het zijn dat ik dit ergens op tv heb gezien?
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_168235020
De laatste twee keer vliegen oa deze week is mijn ervaring dat waar de security sommige mensen druk aan het controleren is maar anderen waaronder ondergetekende welhaast volledig negeert.
Hockeyvader mocht zijn tas openen en zijn vloeistoffen laten bekijken en ik waggel gewoon door na het fouilleren op Schiphol :')
  woensdag 18 januari 2017 @ 21:12:31 #224
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_168254847
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 22:59 schreef groggy het volgende:

[..]

Bedankt, kan het zijn dat ik dit ergens op tv heb gezien?
Men geeft, zeker niet in de EU, geen openheid van zaken hoe een beveiligingscontrole is opgezet of waar men extra op let, en al helemaal niet de procedures.
Af en toe laat men wat naar buiten komen in de media om een bepaald 'begrip' te kweken.

De medewerkers van de beveiliging zelf krijgen wel bepaalde instructies opgelegd natuurlijk, maar dat zijn vooral zaken waar men zich een bepaalde periode op gaat focussen, bijvoorbeeld dat elke 3de of 4de persoon een 'random' krijgt om de handen en broeksband te 'swabben' en dan e.e.a. uit te lezen of er sporen van explosieven worden aangetroffen.
Of dat op een luchthaven opeens alle tassen met vloeistoffen die niet apart zijn aangegeven weer extra gaat controleren. Vaak ook een richtlijn vanuit de EU waar opvolging aan gegeven moet worden en waar dan door controle teams op getest gaat worden.

Werkgerelateerd kijk ik iets anders naar een opzet van veiligheidscontrole dan de gemiddelde passagier, en kan ik bepaalde procedures begrijpen omdat ik weet dat daarmee inderdaad een bepaald doel gehaald kan worden binnen de capaciteiten van men en machine.
Blijf ik er wel bij dat de opzet en uitvoer eigenlijk wat gerichter zou moeten, maar de vraag is of de kosten opwegen tegen de baten.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_168287748
Ik heb net ingecheckt bij Ryanair, en zag nog als keuzemogelijkheid 'íngecheckte handbagage" kosten 5 euro.
Weet iemand wat dit nu weer in houdt? Ben dit nooit eerder tegengekomen.
Is dit?
Is dit soms dat je gegarandeerd je handbagage in de cabine mag meenemen, dat ze niet bij teveel handbagage het alsnog in het ruim mikken?
pi_168288578
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 10:21 schreef fietsmiep het volgende:
Ik heb net ingecheckt bij Ryanair, en zag nog als keuzemogelijkheid 'íngecheckte handbagage" kosten 5 euro.
Weet iemand wat dit nu weer in houdt? Ben dit nooit eerder tegengekomen.
Is dit?
Is dit soms dat je gegarandeerd je handbagage in de cabine mag meenemen, dat ze niet bij teveel handbagage het alsnog in het ruim mikken?
yes, precies wat je zegt. Bij priority Boarding heb je ook dat het gegarandeerd mee kan naar je kan dat dus ook los kopen
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 20 januari 2017 @ 11:21:31 #227
414785 sirdanilot
pi_168288800
Gewoon geen dikke trolley meenemen, maar een tas. Die mag altijd mee.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_168288918
Ik heb zelf ook een gewone tas, maar mijn ouders die gaan overwinteren hebben wel een trolly (+ingecheckte koffers), maar die mag ook evt in het ruim.
Maar waarom geen uitleg bij zo'n betaal-item...ik erger me aan elke weer weer alles anders. Ik weet het ook wel het is hun verdienmodel, mensen in de war brengen zodat ze maar voor alles bijbetalen.
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 20 januari 2017 @ 11:29:47 #229
414785 sirdanilot
pi_168288968
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 11:27 schreef fietsmiep het volgende:
Ik heb zelf ook een gewone tas, maar mijn ouders die gaan overwinteren hebben wel een trolly (+ingecheckte koffers), maar die mag ook evt in het ruim.
Maar waarom geen uitleg bij zo'n betaal-item...ik erger me aan elke weer weer alles anders. Ik weet het ook wel het is hun verdienmodel, mensen in de war brengen zodat ze maar voor alles bijbetalen.
Als ik iets op die site zie waarvan ik niet weet wat het is, koop ik het niet.

Als jij een onbekend buitenlands product in de supermarkt ziet koop jij het dan ook? Ik niet (of ik google het eerst even of zo).

Mensen die dat wel doen zijn gewoon dom. Heel simpel.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_168289102
Ik koop ook al die extra's niet hoor. Ben altijd weer erg argwanend als ik iets boek en incheck.
pi_168339184
Binnenkort vlieg ik met Wizz Air en ik neem alleen handbagage mee. Mogen daar scheermesjes in ?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  User die het meest klaagt 2022 zondag 22 januari 2017 @ 12:48:46 #232
414785 sirdanilot
pi_168339861
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 12:23 schreef Ewelina het volgende:
Binnenkort vlieg ik met Wizz Air en ik neem alleen handbagage mee. Mogen daar scheermesjes in ?
Of je met wizz air vliegt of eender welke andere maatschappij maakt natuurlijk niet uit mbt wat er wel en niet mee mag in je handbagage.

Scheermesjes mogen volgens mij gewoon, maar ik scheer me met een apparaat dus nooit geprobeerd.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_168341074
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 12:23 schreef Ewelina het volgende:
Binnenkort vlieg ik met Wizz Air en ik neem alleen handbagage mee. Mogen daar scheermesjes in ?
Heb nooit een opmerking over Mach3 gehad van sekjoerity.
pi_168341391
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 10:21 schreef fietsmiep het volgende:
Ik heb net ingecheckt bij Ryanair, en zag nog als keuzemogelijkheid 'íngecheckte handbagage" kosten 5 euro.
Weet iemand wat dit nu weer in houdt? Ben dit nooit eerder tegengekomen.
Is dit?
Is dit soms dat je gegarandeerd je handbagage in de cabine mag meenemen, dat ze niet bij teveel handbagage het alsnog in het ruim mikken?kklinkt mij eerder als
klinkt mij eerder als je handbagage mogen afgeven zodat je het niet hoeft rond te slepen?
  maandag 23 januari 2017 @ 21:24:10 #235
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_168383399
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 12:23 schreef Ewelina het volgende:
Binnenkort vlieg ik met Wizz Air en ik neem alleen handbagage mee. Mogen daar scheermesjes in ?
Heeft niets met Wizz Air te maken, want die gaan bij de gate echt niet in je tas kijken.

Scheermesjes als in Mach3 of iets vergelijkbaars, dus mesjes in een reguliere veilige houder mogen gewoon mee.
Een scheermes als in een echt mes echter niet. De beveiliging controleert dit soort zaken.

Je moet bij Wizz Air meer rekening houden met de afmetingen, als je niets bijboekt mag het echt maar een eastpack rugzak zijn, en geen normale trolly, dan kost het hoppa 30 of 40 euro.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_168383828
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:24 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Heeft niets met Wizz Air te maken, want die gaan bij de gate echt niet in je tas kijken.

Scheermesjes als in Mach3 of iets vergelijkbaars, dus mesjes in een reguliere veilige houder mogen gewoon mee.
Een scheermes als in een echt mes echter niet. De beveiliging controleert dit soort zaken.

Je moet bij Wizz Air meer rekening houden met de afmetingen, als je niets bijboekt mag het echt maar een eastpack rugzak zijn, en geen normale trolly, dan kost het hoppa 30 of 40 euro.
vandaag en gister ook weer geen controle. Buiten budapest geven ze echt geen neuk. Moet het eigenlijk eens proberen met een trolley
pi_168384110
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:24 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Heeft niets met Wizz Air te maken, want die gaan bij de gate echt niet in je tas kijken.

Scheermesjes als in Mach3 of iets vergelijkbaars, dus mesjes in een reguliere veilige houder mogen gewoon mee.
Een scheermes als in een echt mes echter niet. De beveiliging controleert dit soort zaken.

Je moet bij Wizz Air meer rekening houden met de afmetingen, als je niets bijboekt mag het echt maar een eastpack rugzak zijn, en geen normale trolly, dan kost het hoppa 30 of 40 euro.
Tas mag iets van 45 x 35 x 25 zijn, dat is wel groter dan een eastpak tas. ;) Mijn sporttas is net ietsje te groot.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  One tough cookie maandag 23 januari 2017 @ 22:15:16 #238
169210 liesje1979
pi_168385184
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Tas mag iets van 45 x 35 x 25 zijn, dat is wel groter dan een eastpak tas. ;) Mijn sporttas is net ietsje te groot.
42x 32x 25. ;) Ik heb net toevallig een 27 liter eastpack gekocht van 44, bij 29, bij 22 ofzo. Die 2cm te hoog durf ik wel op te gokken. :+
pi_168387901
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:15 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

42x 32x 25. ;) Ik heb net toevallig een 27 liter eastpack gekocht van 44, bij 29, bij 22 ofzo. Die 2cm te hoog durf ik wel op te gokken. :+
Niet helemaal tot de nok toe volproppen en dan past het best. :D
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_168390606
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:15 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

42x 32x 25. ;) Ik heb net toevallig een 27 liter eastpack gekocht van 44, bij 29, bij 22 ofzo. Die 2cm te hoog durf ik wel op te gokken. :+
digitale boardingpass gebruiken, daar staat niet op of je groot of klein hebt
  dinsdag 24 januari 2017 @ 10:13:43 #241
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_168391289
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:15 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

42x 32x 25. ;) Ik heb net toevallig een 27 liter eastpack gekocht van 44, bij 29, bij 22 ofzo. Die 2cm te hoog durf ik wel op te gokken. :+
Ik bedoel, een rugzak kan toch 2 centimer kleiner zijn als je m niet volpropt :?
pi_168394081
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 10:13 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Ik bedoel, een rugzak kan toch 2 centimer kleiner zijn als je m niet volpropt :?
staat nu op die bakjes "fit comfortably"
  dinsdag 24 januari 2017 @ 14:09:07 #243
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_168394853
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 13:20 schreef Yreal het volgende:

[..]

staat nu op die bakjes "fit comfortably"
ja maar goed een rugzak blijft een frommelbaar iets...

Ze gaan toch niet de strijkbout erop zetten en zeggen 'ja maar als ie gevuld is dan was ie te groot geweest' 8)7
pi_168396664
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

ja maar goed een rugzak blijft een frommelbaar iets...

Ze gaan toch niet de strijkbout erop zetten en zeggen 'ja maar als ie gevuld is dan was ie te groot geweest' 8)7
Je weet maar nooit. Les1 van vliegen voor paupers is je nergens over verbazen
  dinsdag 24 januari 2017 @ 16:02:05 #245
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_168396984
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 15:43 schreef Yreal het volgende:

[..]

Je weet maar nooit. Les1 van vliegen voor paupers is je nergens over verbazen
Ik dacht dat Ryanair zn 'We naaien je linksom of rechtsom' imago van zich af wou schudden...
pi_168397099
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:15 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

42x 32x 25
Is dit voor Ryanair of Wizzair? :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_168397615
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Ik dacht dat Ryanair zn 'We naaien je linksom of rechtsom' imago van zich af wou schudden...
Klopt. Maar op hetzelfde moment verpaupert wizz heel hard. En ryanair is nog steeds niet geweldig. Alleen geintjes als wisselgeld houden zijn wel echt voorbij.

En vueling is nog net zo kut als altijd.
pi_168397619
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:07 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Is dit voor Ryanair of Wizzair? :o
das wizz
pi_168397703
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:30 schreef Yreal het volgende:

[..]

das wizz
Okee, scheelt weer :D
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 24 januari 2017 @ 17:17:50 #250
414785 sirdanilot
pi_168398659
Mijn ervaring leert dat een schoolrugtas altijd goed is bij wizz air. Ook al zou die met creatief meten iets te groot kunnen zijn.

Een backpack is niet goed, en als je een trolley mee wil nemen moet je wel echt dondersgoed zeker weten dat die klein genoeg is. Ik raad sowieso een rugtas aan want je kunt er uiteindelijk veel meer in proppen dan in zo'n piepkleine trolley.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  One tough cookie dinsdag 24 januari 2017 @ 19:58:05 #251
169210 liesje1979
pi_168401930
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 09:26 schreef Yreal het volgende:

[..]

digitale boardingpass gebruiken, daar staat niet op of je groot of klein hebt
Daar zou ik dan weer niet op durven gokken denk ik, om zo met een trolley te reizen. :o

quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 23:35 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Niet helemaal tot de nok toe volproppen en dan past het best. :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 10:13 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Ik bedoel, een rugzak kan toch 2 centimer kleiner zijn als je m niet volpropt :?
Dat lijkt mij ook inderdaad.
pi_168402154
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:30 schreef Yreal het volgende:

[..]

Klopt. Maar op hetzelfde moment verpaupert wizz heel hard. En ryanair is nog steeds niet geweldig. Alleen geintjes als wisselgeld houden zijn wel echt voorbij.

En vueling is nog net zo kut als altijd.
Fuck, toen ik er in 2010 mee vloog waren ze wel oké. Meer ruimte iig dan Transavia, wel streng qua gewicht.

Ik zal het wel zien.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 24 januari 2017 @ 20:23:04 #253
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_168402537
quote:
11s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:35 schreef Yreal het volgende:

[..]

vandaag en gister ook weer geen controle. Buiten budapest geven ze echt geen neuk. Moet het eigenlijk eens proberen met een trolley
Ik heb er persoonlijk geen last van, ik heb een kleine rugzak, en kom altijd net voor vertrek bij de gate aan en zou zelfs een grote rugzak mogen meenemen als ik dat zou willen.
Maar naast Budapest, waar iedereen wordt gecontroleerd bij het naar binnen gaan van de 'shed' loopt men op Eindhoven voordat het boarden begint meestal wel de rij af en ik kan je verzekeren dat personen met een trolly en welke geen LRG op een boarding pass hebben staan toch grote kans hebben dat deze even in een model mag worden geplaatst om te kijken of deze past.

quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 09:26 schreef Yreal het volgende:

[..]

digitale boardingpass gebruiken, daar staat niet op of je groot of klein hebt
Als er geen LRG op je digitale boarding pass staat dan betekent dat je dus geen grote tas met je mee mag nemen.

Iedereen moet het natuurlijk voor zich weten, en de controle is niet altijd 100%, zeker niet als je wat laat aankomt bij de gate, maar weet wel wat de risico's zijn als je niet aan de maatvoering houdt, men kan dan vragen om extra kosten.

Ik ben er eigenlijk wel blij mee, er is minder overlast aan teveel aan handbagage dan bij bijvoorbeeld KLM over het algemeen, men is bewuster wat men mee neemt.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 20:36:21 #254
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_168403019
Hoelang doe je erover om van binnenkomst airport naar een gate te gaan als je zonder bagage met easyJet gaat? Is het dan alleen een kwestie van door de douane gaan en klaar?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_168403210
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:36 schreef Faux. het volgende:
Hoelang doe je erover om van binnenkomst airport naar een gate te gaan als je zonder bagage met easyJet gaat? Is het dan alleen een kwestie van door de douane gaan en klaar?
Ben vooral niet te specifiek :D .. Waar? Op schiphol kun je nog wel eens 20-25 minuten aan de wandel zijn namelijk :D
pi_168403266
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:41 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ben vooral niet te specifiek :D .. Waar? Op schiphol kun je nog wel eens 20-25 minuten aan de wandel zijn namelijk :D
Bij EasyJet is die lange wandeling toch vrijwel gegarandeerd?
  dinsdag 24 januari 2017 @ 20:43:54 #257
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_168403285
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:41 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ben vooral niet te specifiek :D .. Waar? Op schiphol kun je nog wel eens 20-25 minuten aan de wandel zijn namelijk :D
Sorry :P Milaan Malpensa
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_168403433
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:43 schreef Faux. het volgende:

[..]

Sorry :P Milaan Malpensa
Ook daar kun je nog wel een stukkie lopen idd. Het is niet zo dat je na de douane meteen bij de gate bent.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 20:49:27 #259
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_168403455
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:48 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ook daar kun je nog wel een stukkie lopen idd. Het is niet zo dat je na de douane meteen bij de gate bent.
We hebben er een uur voor uitgetrokken, is dat genoeg? Stomme vraag misschien maar eerste keer zelf vliegen en zo :@
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_168403457
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:43 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Bij EasyJet is die lange wandeling toch vrijwel gegarandeerd?
Over het algemeen zijn de lowcost carriers inderdaad wel een beetje weggemoffeld op Schiphol :D
pi_168403547
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:08 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Fuck, toen ik er in 2010 mee vloog waren ze wel oké. Meer ruimte iig dan Transavia, wel streng qua gewicht.

Ik zal het wel zien.
nieuwe stoeltjes zijn echt een drama. Als ik middle seat had gehad had ik echt niet gepast :')

Handbagage controle gebeurd er niet echt meer.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 20:53:32 #262
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168403592
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:49 schreef Faux. het volgende:

[..]

We hebben er een uur voor uitgetrokken, is dat genoeg? Stomme vraag misschien maar eerste keer zelf vliegen en zo :@
zelf vliegen, nice
pi_168403599
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:52 schreef Yreal het volgende:

[..]

nieuwe stoeltjes zijn echt een drama. Als ik middle seat had gehad had ik echt niet gepast :')

Handbagage controle gebeurd er niet echt meer.
Ai, dat belooft niet veel goeds... Gelukkig ben ik maar 1.60m.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_168403636
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:49 schreef Faux. het volgende:

[..]

We hebben er een uur voor uitgetrokken, is dat genoeg? Stomme vraag misschien maar eerste keer zelf vliegen en zo :@
Ik zou het wat ruimer nemen hoor. Officieel dien je 2 uur van te voren aanwezig te zijn bij een continentale vlucht. Op bv Eindhoven zal je dat niet echt nodig hebben, maar op een groter vliegveld (zoals Milaan) kan het wel eens druk zijn bij de security waardoor je wat langer moet wachten voordat je er door heen bent. In principe zeg ik dat het uurtje genoeg moet zijn (zeker buiten het hoogseizoen), maar voor de zekerheid zou ik een uurtje extra nemen :D
pi_168403643
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:23 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Ik heb er persoonlijk geen last van, ik heb een kleine rugzak, en kom altijd net voor vertrek bij de gate aan en zou zelfs een grote rugzak mogen meenemen als ik dat zou willen.
Maar naast Budapest, waar iedereen wordt gecontroleerd bij het naar binnen gaan van de 'shed' loopt men op Eindhoven voordat het boarden begint meestal wel de rij af en ik kan je verzekeren dat personen met een trolly en welke geen LRG op een boarding pass hebben staan toch grote kans hebben dat deze even in een model mag worden geplaatst om te kijken of deze past.

[..]

Als er geen LRG op je digitale boarding pass staat dan betekent dat je dus geen grote tas met je mee mag nemen.

Iedereen moet het natuurlijk voor zich weten, en de controle is niet altijd 100%, zeker niet als je wat laat aankomt bij de gate, maar weet wel wat de risico's zijn als je niet aan de maatvoering houdt, men kan dan vragen om extra kosten.

Ik ben er eigenlijk wel blij mee, er is minder overlast aan teveel aan handbagage dan bij bijvoorbeeld KLM over het algemeen, men is bewuster wat men mee neemt.
ah, ze hadden er wel aan gedacht
  dinsdag 24 januari 2017 @ 20:55:24 #266
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_168403678
Oh en gelijk vraag twee: Tix.nl heeft van een ö in iemands naam oe gemaakt. Dat levert geen problemen op toch?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_168403696
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:53 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ai, dat belooft niet veel goeds... Gelukkig ben ik maar 1.60m.
ik 2m. Dan loopt dat wel los, nieuwe stoeltjes hebben inkepings voor de benen, en daar pas ik niet in :')
  dinsdag 24 januari 2017 @ 20:56:21 #268
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168403721
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:55 schreef Faux. het volgende:
Oh en gelijk vraag twee: Tix.nl heeft van een ö in iemands naam oe gemaakt. Dat levert geen problemen op toch?
is altijd kut

Ik had eens André ipv Andreas en een gezeik gehad, maar meneer
pi_168403737
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:55 schreef Faux. het volgende:
Oh en gelijk vraag twee: Tix.nl heeft van een ö in iemands naam oe gemaakt. Dat levert geen problemen op toch?
Lijkt me niet. oe is internationaal bekend als ö :D .. Let maar eens op Duitse mailadressen ;-)
pi_168403761
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:55 schreef Faux. het volgende:
Oh en gelijk vraag twee: Tix.nl heeft van een ö in iemands naam oe gemaakt. Dat levert geen problemen op toch?
waarschijnlijk wel. Zou de airline even bellen en corrigeren. Je zal niet de eerste zijn die wordt afgestopt.

En nooit meer bij tix boeken. Boeven :')
pi_168403778
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:55 schreef Yreal het volgende:

[..]

ik 2m. Dan loopt dat wel los, nieuwe stoeltjes hebben inkepings voor de benen, en daar pas ik niet in :')
Dat klinkt wel heel erg pauper. :') ;( Nou ja, retourtje was ook maar ¤45,- , daar kan je ook niet veel voor verwachten.

Mag je bij Wizz trouwens wel etenswaren en drankjes meenemen (uiteraard achter de douane gekocht) ?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_168403828
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:43 schreef Faux. het volgende:

[..]

Sorry :P Milaan Malpensa
daar moet je er rekening mee houden dat de lowcost jongens vliegen vanaf de andere terminal dan waar de trein komt. Eerst nog een pendelbusje pakken kan wel duren.

Geen enorm groot vliegveld, maar zeker geen eindhoven.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 21:00:05 #273
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_168403853
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:54 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ik zou het wat ruimer nemen hoor. Officieel dien je 2 uur van te voren aanwezig te zijn bij een continentale vlucht. Op bv Eindhoven zal je dat niet echt nodig hebben, maar op een groter vliegveld (zoals Milaan) kan het wel eens druk zijn bij de security waardoor je wat langer moet wachten voordat je er door heen bent. In principe zeg ik dat het uurtje genoeg moet zijn (zeker buiten het hoogseizoen), maar voor de zekerheid zou ik een uurtje extra nemen :D
Oh god :') Ja we vliegen in laagseizoen binnen de EU, dus hoop dat we genoeg hebben _O-
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_168403867
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:57 schreef Yreal het volgende:

[..]

En nooit meer bij tix boeken. Boeven :')
1 keer bij Tix geboekt, was goedkoper dan rechtstreeks bij United en was gewoon prima geregeld.
pi_168403873
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:57 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat klinkt wel heel erg pauper. :') ;( Nou ja, retourtje was ook maar ¤45,- , daar kan je ook niet veel voor verwachten.

Mag je bij Wizz trouwens wel etenswaren en drankjes meenemen (uiteraard achter de douane gekocht) ?
uiteraard.

Heb mezelf in een hernia houding tegen de wand aan geperst, wat een ramp :')

Terug ging wel lekker. Oude stoeltjes zijn echt ruimer.
pi_168403973
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:00 schreef Yreal het volgende:

[..]

uiteraard.

Heb mezelf in een hernia houding tegen de wand aan geperst, wat een ramp :')

Terug ging wel lekker. Oude stoeltjes zijn echt ruimer.
Dat kan ik me voorstellen. Vliegreizen zijn één van de weinige gelegenheden waar m'n geringe lengte een voordeel is. Hoop dat je vlucht niet al te lang was.

Zes jaar geleden waren de stoelen wel oké, niemand die destijds echt opgevouwen zat.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 24 januari 2017 @ 21:04:59 #277
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_168404041
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:56 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

is altijd kut

Ik had eens André ipv Andreas en een gezeik gehad, maar meneer
Kut :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:56 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Lijkt me niet. oe is internationaal bekend als ö :D .. Let maar eens op Duitse mailadressen ;-)
Ja precies, maar ik weet niet hoe streng ze zijn. Tix heeft t iig zelf gedaan, ik heb gewoon een ö ingetikt en na het boeken zag ik dat ze er een oe van gemaakt hadden.

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:57 schreef Yreal het volgende:

[..]

waarschijnlijk wel. Zou de airline even bellen en corrigeren. Je zal niet de eerste zijn die wordt afgestopt.

En nooit meer bij tix boeken. Boeven :')
Ik ga maar even bellen. En inderdaad nooit meer met Tix. Had toen nog geen creditcard en wilde gewoon met iDeal betalen, dus kwam daar toen terecht. Heb dik zeventig euro extra betaald geloof ik.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_168404101
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen. Vliegreizen zijn één van de weinige gelegenheden waar m'n geringe lengte een voordeel is. Hoop dat je vlucht niet al te lang was.

Zes jaar geleden waren de stoelen wel oké, niemand die destijds echt opgevouwen zat.
eindjoven Sofia, dus dat was een eindje. En mijn film haperde vreselijk ;(
pi_168404120
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:04 schreef Faux. het volgende:

[..]

Kut :')

[..]

Ja precies, maar ik weet niet hoe streng ze zijn. Tix heeft t iig zelf gedaan, ik heb gewoon een ö ingetikt en na het boeken zag ik dat ze er een oe van gemaakt hadden.

[..]

Ik ga maar even bellen. En inderdaad nooit meer met Tix. Had toen nog geen creditcard en wilde gewoon met iDeal betalen, dus kwam daar toen terecht. Heb dik zeventig euro extra betaald geloof ik.
gewoon een cc aanvragen ja
  dinsdag 24 januari 2017 @ 21:07:29 #280
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_168404136
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:06 schreef Yreal het volgende:

[..]

gewoon een cc aanvragen ja
Heb ik nu ook *) Lekker met easyJet naar Londen in juni
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  One tough cookie dinsdag 24 januari 2017 @ 21:08:46 #281
169210 liesje1979
pi_168404177
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:06 schreef Yreal het volgende:

[..]

eindjoven Sofia, dus dat was een eindje. En mijn film haperde vreselijk ;(
Ze hebben inflight entertaiment? Dat is luxer dan ik had verwacht.
pi_168404417
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:08 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ze hebben inflight entertaiment? Dat is luxer dan ik had verwacht.
Idd!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_168404480
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:08 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ze hebben inflight entertaiment? Dat is luxer dan ik had verwacht.
nee natuurlijk niet. Maar je kan netflixen films ofline streamen.
  One tough cookie dinsdag 24 januari 2017 @ 21:20:19 #284
169210 liesje1979
pi_168404563
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:16 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Idd!
Dode mus. -O-

quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:18 schreef Yreal het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet. Maar je kan netflixen films ofline streamen.
Oh. Ik ga geen laptop meesjouwen voor een nachtje.
pi_168404626
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:20 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dode mus. -O-

[..]
Het was ook te mooi om waar te zijn. _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 24 januari 2017 @ 21:22:22 #286
414785 sirdanilot
pi_168404651
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:00 schreef Yreal het volgende:

[..]

uiteraard.

Heb mezelf in een hernia houding tegen de wand aan geperst, wat een ramp :')

Terug ging wel lekker. Oude stoeltjes zijn echt ruimer.
Sorry hoor maar als je 2m bent moet je gewoon de nooduitgangstoelen boeken. En anders moet je niet miepen dat je opgevouwen zit.

2m is voor internationale standaarden gewoon abnormaal lang. En ik vind ook niet dat een luchtvaartmaatschappij dan maar álle stoelen extra veel ruimte moet geven zodat die zeldzame nederlandse slungel erin past. Net zoals dat landwalvissen niet in de normale vliegtuigstoeltjes passen.

Heb dus niet echt medelijden met dat je 2m bent maar wel te zuinig om extra ruimte bij te boeken.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 24 januari 2017 @ 21:23:05 #287
414785 sirdanilot
pi_168404678
Ik heb zelf een normale lengte (1 83 of zo) en ik pas prima in zelfs de allerkrapste budgetairline stoelen. Ook die van wizz air.

Natuurlijk, écht comfortabel is het niet maar je overleeft het heus wel.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  dinsdag 24 januari 2017 @ 21:26:43 #288
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_168404817
K stress me dood trouwens voor de eerste keer alleen vliegen. K werk op Schiphol, en je hoort zo vaak omroepberichten van mensen die te laat komen. Ik wil gewoon niet een van die mensen worden _O-
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  One tough cookie dinsdag 24 januari 2017 @ 21:27:58 #289
169210 liesje1979
pi_168404863
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:26 schreef Faux. het volgende:
K stress me dood trouwens voor de eerste keer alleen vliegen. K werk op Schiphol, en je hoort zo vaak omroepberichten van mensen die te laat komen. Ik wil gewoon niet een van die mensen worden _O-
Hoe vroeg vlieg je dan?
pi_168404884
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:26 schreef Faux. het volgende:
K stress me dood trouwens voor de eerste keer alleen vliegen. K werk op Schiphol, en je hoort zo vaak omroepberichten van mensen die te laat komen. Ik wil gewoon niet een van die mensen worden _O-
Maak je niet druk .. Er vliegt er altijd wel weer eentje erna naar je bestemming .. Kost alleen wel wat extra's :s)
pi_168404889
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:26 schreef Faux. het volgende:
K stress me dood trouwens voor de eerste keer alleen vliegen. K werk op Schiphol, en je hoort zo vaak omroepberichten van mensen die te laat komen. Ik wil gewoon niet een van die mensen worden _O-
Waarom er dan niet gewoon 2 uur van tevoren zijn? Goed, het is wat zonde van de tijd, maar als je je daarmee een hoop stress bespaart, lijkt me dat een klein offer.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 21:38:07 #292
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_168405244
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:22 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Sorry hoor maar als je 2m bent moet je gewoon de nooduitgangstoelen boeken. En anders moet je niet miepen dat je opgevouwen zit.

2m is voor internationale standaarden gewoon abnormaal lang. En ik vind ook niet dat een luchtvaartmaatschappij dan maar álle stoelen extra veel ruimte moet geven zodat die zeldzame nederlandse slungel erin past. Net zoals dat landwalvissen niet in de normale vliegtuigstoeltjes passen.

Heb dus niet echt medelijden met dat je 2m bent maar wel te zuinig om extra ruimte bij te boeken.
Ik snap je punt, maar de Wizz Air toesteleln in de oude configuratie zaten een stuk comfortabeler dan de nieuwe generatie waar je simpelweg minder knieruimte heb.
Ik zit tegenwoordig altijd op rij 1 bij de reguliere A320 toestellen, of rij 1 of 12 bij de A321 toestellen en de enige keer dat ik daar van afwijk is als ik zie dat rij 2 of 3 helemaal leeg is, dan wil ik daar nog wel eens gaan zitten, maar dan voel ik wel degelijk hoe krap het eigenlijk is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:57 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat klinkt wel heel erg pauper. :') ;( Nou ja, retourtje was ook maar ¤45,- , daar kan je ook niet veel voor verwachten.

Mag je bij Wizz trouwens wel etenswaren en drankjes meenemen (uiteraard achter de douane gekocht) ?
Eten van voor de veiligheidscontrole (douane is eventueel bij aankomst) mag zelfs aan boord mee met Wizz Air en kan je prima aan boord oppeuzelen, dat geldt ook voor de de dranken in de terminal na de veiligheidscontrole aangeschaft.

De enige maatschappijen die daar moeilijk over doen zijn de Aziatische maatschappijen a la Air Asia (maar die zeggen er eigenlijk nooit wat van) of Tiger Air of Scoot welke er wel wat van zeggen, maar zelfs die staan een flesje water toe. (Verstandig, want de eerste rechtszaak die wordt aangespannen door een reiziger die zijn eigen water niet mag drinken gaat voor deze in Singapore gevestigde partijen niet positief uitpakken).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 21:41:37 #293
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_168405345
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:27 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Hoe vroeg vlieg je dan?
Vanaf Amsterdam om 09.35, dus dat moet wel lukken. Gewoon zes uur zijn lijkt me? Iets eten op Schiphol, en dan wachten op het boarden. Over de terugreis maak ik me meer zorgen. Ik kom om 16.45 aan op Milaan Centraal. Ik vlieg om 20.35. We moeten dus nog met de trein van Milaan Centraal naar Milaan Malpensa, en dan op het vliegveld nog door de douane. En hoe dichterbij het komt, hoe banger ik ben dat het misgaat.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:28 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Maak je niet druk .. Er vliegt er altijd wel weer eentje erna naar je bestemming .. Kost alleen wel wat extra's :s)
Ik hoop het, daar nog een nacht extra overnachten zou heel vervelend zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:28 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Waarom er dan niet gewoon 2 uur van tevoren zijn? Goed, het is wat zonde van de tijd, maar als je je daarmee een hoop stress bespaart, lijkt me dat een klein offer.
Zie wat ik tegen liesje zei, we komen pas om 16.45 aan op Milaan Centraal ;(
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_168405738
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:41 schreef Faux. het volgende:

[..]

[..]

Zie wat ik tegen liesje zei, we komen pas om 16.45 aan op Milaan Centraal ;(
Is het niet een optie om eerder op Milaan Centraal aan te komen ?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 24 januari 2017 @ 21:51:55 #295
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_168405769
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:41 schreef Faux. het volgende:
Vanaf Amsterdam om 09.35, dus dat moet wel lukken. Gewoon zes uur zijn lijkt me?
Ik schat in dat je gezien de bestemming en het tijdstip met Easyjet vliegt.

De Europese vluchten vertrekken vanaf het gedeelte van de M-terminal, en die hebben een eigen veiligheidscontrole, en hoewel eerlijkheid gebied te zeggen dat ik daar de laatste 2 of 3 jaar niet meer geweest ben, kunnen de wachtrijen door de hoeveelheid vluchten om die tijd nooit extreem zijn en minder dan 15 minuten.

Juist bij de reguliere veiligheidscontrole voor de ingang van de B, C en D gates staan er op zaterdag relatief lange rijen met wachttijden van 25-30 minuten en soms langer.

Bij de M-terminal is de ruimte beperkt en ook de eetgelegenheden. Voor je eigen gemoedsrust kan je best plannen op tijd bij de luchthaven te zijn, maar ik zou niet specifiek heel snel door de veiligheidscontrole gaan, want dan kan het wachten lang duren.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 21:55:41 #296
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_168405895
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Is het niet een optie om eerder op Milaan Centraal aan te komen ?
Niet meer, tickets zijn geboekt, omdat ik dacht dat het tijd zat zou zijn.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 21:58:32 #297
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_168406005
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:51 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Ik schat in dat je gezien de bestemming en het tijdstip met Easyjet vliegt.

De Europese vluchten vertrekken vanaf het gedeelte van de M-terminal, en die hebben een eigen veiligheidscontrole, en hoewel eerlijkheid gebied te zeggen dat ik daar de laatste 2 of 3 jaar niet meer geweest ben, kunnen de wachtrijen door de hoeveelheid vluchten om die tijd nooit extreem zijn en minder dan 15 minuten.

Juist bij de reguliere veiligheidscontrole voor de ingang van de B, C en D gates staan er op zaterdag relatief lange rijen met wachttijden van 25-30 minuten en soms langer.

Bij de M-terminal is de ruimte beperkt en ook de eetgelegenheden. Voor je eigen gemoedsrust kan je best plannen op tijd bij de luchthaven te zijn, maar ik zou niet specifiek heel snel door de veiligheidscontrole gaan, want dan kan het wachten lang duren.
Check. We gaan ons maar vermaken met eten en rondkijken denk ik. Thanks :)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  One tough cookie dinsdag 24 januari 2017 @ 21:58:49 #298
169210 liesje1979
pi_168406012
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:55 schreef Faux. het volgende:

[..]

Niet meer, tickets zijn geboekt, omdat ik dacht dat het tijd zat zou zijn.
Hoe lang reizen is het dan van Milaan centrum naar het vliegveld? Want bijna 4 uur de tijd klinkt best ruim.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 22:01:53 #299
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_168406112
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:55 schreef Faux. het volgende:

[..]

Niet meer, tickets zijn geboekt, omdat ik dacht dat het tijd zat zou zijn.
Zou op zich goed moeten komen.

In principe gaat er een trein om 16.55, dan ben je er om en nabij 17:40, mocht je die missen, dan gaat er ook één om 17.25 ben je er om 18:10.
Dat is dan wel terminal 1, maar naar terminal 2 komen duurt natuurlijk geen uren en in uiterste nood kan je ook nog een taxi nemen.

Vroegâh deze bestemming meer dan genoeg aan moeten doen, maar aangezien ik niks heb met Italië en Italië niets met mij kom ik er gelukkig niet meer. Ik weet wel zeker dat ik nimmer meer dan 1,5 uur van tevoren aanwezig ben geweest en dat ook dat genoeg tijd was.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_168406287
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 21:58 schreef Faux. het volgende:

[..]

Check. We gaan ons maar vermaken met eten en rondkijken denk ik. Thanks :)
Ik denk dat je je vliegtuig gaat missen van Milaan naar huis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')