abonnement Unibet Coolblue
pi_167406143
Ik ben sinds gisteren begonnen met de opdrachten voor de base en ik vind het nu serieus tof worden.
De planeten zijn diverser, grafisch mooier en er is meer te doen.
Heel veel zin in de volgende grote updates ^O^
SOONY
pi_167412021
Ik zit met een issue en dat is dat ik al heel lang op zoek ben naar de hyperdrive upgrade Tau. Waar hebben jullie die gevonden?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_167412086
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 09:31 schreef HSG het volgende:
Ik zit met een issue en dat is dat ik al heel lang op zoek ben naar de hyperdrive upgrade Tau. Waar hebben jullie die gevonden?
Ik vond een schip die 'm had, was ook al tijden op zoek.
pi_167412124
Ik vind echt alleen maar schepen met hyperdrive, zonder die Tau upgrade -O-

Ben trouwens weer terug naar Normal mode, Creative mode is ook wel leuk, maar gaat zo gemakkelijk, dat het minen en geld verdienen geen uitdaging bieden.. Kan ik nu in Normal mode,eigenlijk ook mijn ontdekte Systems zien in die ik heb gedaan in de Creative modus?
pi_167415620
De speciale handschoenen en de nieuwe laserstechnologie zijn binnen.
Ik wil zo snel mogelijk farmen om veel units bij elkaar te krijgen :Y)
SOONY
pi_167417809
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2016 13:37 schreef DKUp het volgende:
De speciale handschoenen en de nieuwe laserstechnologie zijn binnen.
Ik wil zo snel mogelijk farmen om veel units bij elkaar te krijgen :Y)
Kan je dan niet beter zsm dieren scannen ? Ik ga zo weer spelen en snelste manier is denk ik toch om planeten af te struinen naar gekke beesjes :D
Clausule.. moet de planeet wel records hebben met beloning.. laatste planeet was 200.000 aan units. De planeet daarvoor geen records.. En erg vijandige sentinels.
pi_167420212
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 15:21 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Kan je dan niet beter zsm dieren scannen ? Ik ga zo weer spelen en snelste manier is denk ik toch om planeten af te struinen naar gekke beesjes :D
Clausule.. moet de planeet wel records hebben met beloning.. laatste planeet was 200.000 aan units. De planeet daarvoor geen records.. En erg vijandige sentinels.
Mordiet farmen en dan omzetten naar een ander product en dan schijnt het heel gemakkelijk cashen te zijn.
SOONY
pi_167424061
Mordiet 'groeit' niet op elke planeet ;)
pi_167424749
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 18:43 schreef Meike26 het volgende:
Mordiet 'groeit' niet op elke planeet ;)
In je basis kan je het wel laten groeien.
SOONY
pi_167442148
Weet iemand een methode om bepaalde plekken makkelijker terug te vinden, zoals een basis met een npc?
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 19 december 2016 @ 14:14:38 #61
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_167443077
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:29 schreef HSG het volgende:
Weet iemand een methode om bepaalde plekken makkelijker terug te vinden, zoals een basis met een npc?
Kan je dan niet een beacon neerzetten?
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_167443125
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 14:14 schreef davako het volgende:

[..]

Kan je dan niet een beacon neerzetten?
Hoe maak je een beacon dan?
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 19 december 2016 @ 14:21:09 #63
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_167443245
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 14:16 schreef HSG het volgende:

[..]

Hoe maak je een beacon dan?
Je leert een beacon maken als je een homebase hebt. Als ik heb geleerd hoe ik een tourite stone moet bouwen, dan kan ik een beacon maken. Ik begreep dat een beacon er voor moet zorgen dat je bepaalde sterrenstelsels gemakkelijker terug kan vinden. Ik kan het ook mis hebben, en in dat geval moet iemand mij even verbeteren :D.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_167512547
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 18:43 schreef Meike26 het volgende:
Mordiet 'groeit' niet op elke planeet ;)
Je krijgt recipe van npc op je basis, kun je het zelf groeien, haal nu 4 miljoen binnen per keer.
Baas van alle meeuwen
pi_167513752
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:22 schreef Meeuwenbaas het volgende:

[..]

Je krijgt recipe van npc op je basis, kun je het zelf groeien, haal nu 4 miljoen binnen per keer.
Lekker bezig ^O^
SOONY
  donderdag 22 december 2016 @ 08:15:53 #66
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_167519203
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 15:21 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Kan je dan niet beter zsm dieren scannen ? Ik ga zo weer spelen en snelste manier is denk ik toch om planeten af te struinen naar gekke beesjes :D
Clausule.. moet de planeet wel records hebben met beloning.. laatste planeet was 200.000 aan units. De planeet daarvoor geen records.. En erg vijandige sentinels.
Het zoeken van dieren blijf één van de leukste bezigheid. Soms zijn dieren echt super moeilijk te vinden. Zat een aantal dagen geleden op een planet waar ik zeker 4 uur heb gedaan om slechts 5 dieren te vinden, terwijl ik gisteren op een extreme radiation planet zat met 12 dieren die ik in een half uur had gevonden.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_167551557
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 09:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik vond een schip die 'm had, was ook al tijden op zoek.
Was dat op een planeet met een gele of een rode ster?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_167565461
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 14:34 schreef HSG het volgende:

[..]

Was dat op een planeet met een gele of een rode ster?
Ik denk rood maar eerlijk zou ik het niet meer weten. Had het ook niet verwacht.
pi_167567516
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 22:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik denk rood maar eerlijk zou ik het niet meer weten. Had het ook niet verwacht.
En de andere warp drives?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_167567655
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 23:29 schreef HSG het volgende:

[..]

En de andere warp drives?
Die heb ik waarschijnlijk gekregen, maar ook dat weet ik niet meer, door gewoon blueprints te krijgen. Het schijnt dat als je bij een trading post meerdere keren met 1 zo'n gast die daar altijd is praat je een goeie kans hebt op een blueprint voor een warpdrive.
pi_167572564
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 23:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die heb ik waarschijnlijk gekregen, maar ook dat weet ik niet meer, door gewoon blueprints te krijgen. Het schijnt dat als je bij een trading post meerdere keren met 1 zo'n gast die daar altijd is praat je een goeie kans hebt op een blueprint voor een warpdrive.
Hoe lang schat je dat je daarmee bezig bent geweest?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_167572791
Is er een guide voor alle Base Quests?
SOONY
pi_167574207
Er moet ergens een wiki page zijn van NMS en daar is volgens mij ook een guide wat je moet antwoorden bij sommige aliens etc. Waar ik achter ben gekomen is dat je eigenlijk van de 2 en 3 meerkeuze antwoorden nooit de eerste moet hebben, worden ze 10 op de 10 keer pissig van :D
pi_167574731
quote:
Die terminal access codes zijn toch zo doodsimpel, waaom zou je daar in godsnaam een cheat-sheet voor nodig moeten hebben? :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167574784
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die terminal access codes zijn toch zo doodsimpel, waaom zou je daar in godsnaam een cheat-sheet voor nodig moeten hebben? :D
ook de Transmission towers staan daar, en die zijn iets minder voor de hand liggend.. (al is het nog niet echt heel lastig)
pi_167574909
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die terminal access codes zijn toch zo doodsimpel, waaom zou je daar in godsnaam een cheat-sheet voor nodig moeten hebben? :D
Dat dacht ik ook.. toch had ik hem een keer fout :@
pi_167592131
In het begin kon ik kiezen tussen de atlaspad of op ontdekking gaan waarvan ik de tweede heb gekozen.

Kan ik nog steeds een Atlaspas krijgen?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_167594971
Ik heb net de Mordiet quest gekregen, ik heb gewoon zin om geld te farmen :+
Edit: 130 Rigogen nodig en dan kan ik verder met de quests, op zoek naar een waterplaneet dus :D
Wapen quests afgerond ^O^

[ Bericht 26% gewijzigd door DKUp op 25-12-2016 14:58:38 ]
SOONY
  dinsdag 27 december 2016 @ 10:40:37 #80
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_167634912
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 09:29 schreef HSG het volgende:
In het begin kon ik kiezen tussen de atlaspad of op ontdekking gaan waarvan ik de tweede heb gekozen.

Kan ik nog steeds een Atlaspas krijgen?
Serieus, ik heb hetzelfde probleem.... Ik begin het behoorlijk vervelend te vinden dat ik geen atlaspas heb. Als je op een oplossing bent gekomen zou ik het fijn vinden als je hem deelt. :D
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_167639661
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 10:40 schreef davako het volgende:

[..]

Serieus, ik heb hetzelfde probleem.... Ik begin het behoorlijk vervelend te vinden dat ik geen atlaspas heb. Als je op een oplossing bent gekomen zou ik het fijn vinden als je hem deelt. :D
Ik denk dat ik een oplossing heb...

Zorg er sowieso voor dat je een beacon kan bouwen want deze heb je nodig. Reis vervolgens naar je startplaneet en bouw daar een beacon. Deze zal leiden naar, hopelijk, een transmissietoren. Wanneer je deze hebt geactiveerd zal de beacon herstart worden. Vlieg weer terug en herhaal deze actie totdat je je plek hebt gevonden waar je echt begonnen bent. Daar zie je een krat met een rode bol en activeer deze.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 27 december 2016 @ 15:38:06 #82
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_167642890
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 14:06 schreef HSG het volgende:

[..]

Ik denk dat ik een oplossing heb...

Zorg er sowieso voor dat je een beacon kan bouwen want deze heb je nodig. Reis vervolgens naar je startplaneet en bouw daar een beacon. Deze zal leiden naar, hopelijk, een transmissietoren. Wanneer je deze hebt geactiveerd zal de beacon herstart worden. Vlieg weer terug en herhaal deze actie totdat je je plek hebt gevonden waar je echt begonnen bent. Daar zie je een krat met een rode bol en activeer deze.
Ik dat geval heb ik twee vragen.

1) Hoe navigeer jij door de ruimte terug naar je begin planeet?

2) Ik heb ooit de rode bol geactiveerd alleen ben gewoon afgeweken van de atlas path.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_167649031
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 15:38 schreef davako het volgende:

[..]

Ik dat geval heb ik twee vragen.

1) Hoe navigeer jij door de ruimte terug naar je begin planeet?

2) Ik heb ooit de rode bol geactiveerd alleen ben gewoon afgeweken van de atlas path.
Op 2 heb ik geen antwoord.

Voor antwoord 1: Kijk in je menu in welke sterrenstelsel jij eerst bent begonnen. Vervolgens open je je sterrenmap en druk je steeds op X. Je komt het vanzelf tegen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:42:39 #84
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_168751635
Gisteren de game maar eens opgepikt en ondanks dat het even zoeken was ben ik met mijn schip van de planeet af :) Alleen het distress signal waar ik heen moet zonder warp drive is twee uur vliegen...

Serieus twee uur vliegen naar de dichtstbijzijnde planeet? Is dat normaal? :X
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_168751647
quote:
3s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:42 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren de game maar eens opgepikt en ondanks dat het even zoeken was ben ik met mijn schip van de planeet af :) Alleen het distress signal waar ik heen moet zonder warp drive is twee uur vliegen...

Serieus twee uur vliegen naar de dichtstbijzijnde planeet? Is dat normaal? :X
Gebruik je wel rondje voor het sneller vliegen? Ben de naam even kwijt :').

Nu de game overigens al tijden niet meer aangeraakt, wacht op een nieuwe update.
  woensdag 8 februari 2017 @ 10:16:25 #86
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_168752833
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gebruik je wel rondje voor het sneller vliegen? Ben de naam even kwijt :').

Nu de game overigens al tijden niet meer aangeraakt, wacht op een nieuwe update.
Waarschijnlijk niet :X Vanavond eens kijken dan.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_168752892
quote:
3s.gif Op woensdag 8 februari 2017 10:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet :X Vanavond eens kijken dan.
Het heet geloof ik.. pulse drive. In elk geval: normaal vliegen gebruik je over het algemeen op de planeet zelf (of in gevechten in de ruimte), rondje gebruiken voor gewoon een stuk sneller vliegen (ook op planeten zelf) en dan heb je nog je pulse drive (uit mijn hoofd) met L1 + R1, dat gebruik je vaak om in een stelsel van planneet naar planeet te gaan. De warp drive gebruik je pas om van stelsel naar stelsel te vliegen.
  woensdag 8 februari 2017 @ 10:24:40 #88
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_168752926
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 10:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het heet geloof ik.. pulse drive. In elk geval: normaal vliegen gebruik je over het algemeen op de planeet zelf (of in gevechten in de ruimte), rondje gebruiken voor gewoon een stuk sneller vliegen (ook op planeten zelf) en dan heb je nog je pulse drive (uit mijn hoofd) met L1 + R1, dat gebruik je vaak om in een stelsel van planneet naar planeet te gaan. De warp drive gebruik je pas om van stelsel naar stelsel te vliegen.
Ah ok thanks, aangezien ik geen hyper drive heb was ik bang dat ik met dat slakkengangetje moest vliegen. Gebruikte gewoon R2, andere knopjes ook wel geprobeerd maar waarschijnlijk rondje niet lang genoeg ingedrukt ofzo.

Thanks voor de tip :)
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 8 februari 2017 @ 17:36:48 #89
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_168761048
weet iemand of er nog een update komt. hoorde het spel flink hoesten vanwege de stofverzameling blijft potentie hebben maar ik heb heeeeelll weinig vertrouwen nog in dit spel, in de toekoemst.
pi_168764240
Ik ben wel blij met mijn mordiet farm iedere zes minuten 1.4 miljoen units :P
Ik moet alleen nog zorgen voor een 48 slot schip met alle warpdrive upgrades, maar die vind ik niet met de Foundation update *)

Ik heb wel zin in een mogelijke Pro patch en nieuwe content, ik vind de Foundation update in ieder geval tof.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
pi_169356739
quote:
Path Finder Update Coming Soon

Hello,

This week Hello Games will be releasing the next content update for No Man's Sky. We're calling it the Path Finder Update; it introduces a new vehicle that will aid home planet exploration, building on the Foundation Update to hint at a path ahead for the future.

Detailed patch notes will be released when the update goes live.

Shortly after we launched the Foundation Update, we released a number of patches to address issues reported by players before beginning work on the Path Finder update. We were surprised and excited by the response to Foundation, and we have been listening carefully to community feedback since then.

To those of you who have spent time sharing feedback, whether positive or negative, we are listening.

This is the next step in our journey. It shows the path forward. We hope you'll join us.

Thank you,
Hello Games
Bron: http://www.no-mans-sky.co(...)-update-coming-soon/


[ Bericht 4% gewijzigd door DKUp op 07-03-2017 19:38:44 ]
SOONY
  dinsdag 7 maart 2017 @ 19:23:39 #92
141482 Q.
JurassiQ
pi_169356846
Speelt iemand dit nog?
For great justice!
pi_169357027
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 19:23 schreef Q. het volgende:
Speelt iemand dit nog?
Ik was mijn savegame kwijt en ik was daarom weer veel gaan spelen.
Maar met al die updates is het moeilijker geworden om schepen te upgraden :+

Waarschijnlijk is mijn mordiet farm straks niks meer waard :+
SOONY
pi_169374945
Gelekt via de Spaanse PS Blog.
Dit schijnt o.a. in de nieuwe update te zitten.
quote:
Path Finder Update

- PlayStation 4 Pro Compatibility
- Better graphics
- Possibility of having multiple ships
- Share bases online
- New vehicle: Exocraft
- Permadeath mode
- Build race circuits for vehicles
- Ships and classes specializations
- Shop / Merchants
- Duplication of the variety in terms of the construction of the base
- Multi-tool specialization and classes
- New weapon modes
- Photo Mode
- Discovery Menu
- Improvements in the quality of life
- 50% more original music than 65daysofstatic
Bron: https://www.reddit.com/r/(...)J015VQ2E&sh=4a05416d
SOONY
pi_169376207
Heb het vrij lang gespeeld, en vond het erg tof. Ik heb nu na het zien van dat filmpje niet meer de drang om te spelen. Jammer. Misschien dat ik het over een tijdje weer op pak :).
pi_169376497
quote:
Ziet er weer uit als een leuke update ^O^ Helaas te druk met andere games de komende tijd, wellicht bij de volgende update weer :)
  woensdag 8 maart 2017 @ 19:34:35 #98
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169377084
Ja. Het begint toch weer te jeuken. Kudos voor Hallo Games.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_169377523
Wauw.. deze update zag ik niet aankomen.. Maanwagentjes zijn een goede toevoeging.. Racetrack ook :p Nu alleen nog een VR upgrade, dat is echt het eerste wat ik dacht toen ik dit spel speelde.. En ergens, nu met deze update, geloof ik ook wel dat dat er gaat komen ! ^O^ *O*
  woensdag 8 maart 2017 @ 20:00:43 #100
429367 DKUp
ON TOUR
pi_169377551
Update is live :P
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')