abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_167009741



quote:
This update will be the first small step in a longer journey. We hope you can join us.
SOONY
pi_167009911
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_167011010
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Een slechte naam is lasting vanaf te komen hoor :{
Gelukkig maar, Hello Games heeft hiermee een extreem voorbeeld gegeven van hoe je niet met je klanten om moet gaan. Het feit dat dit de studio en medewerkers als Sean Murray zolang zal blijven achtervolgen, zal een andere studio wel tweemaal doen bedenken voor ze hun klanten zo behandelen.
pi_167013601
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 21:30 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Gelukkig maar, Hello Games heeft hiermee een extreem voorbeeld gegeven van hoe je niet met je klanten om moet gaan. Het feit dat dit de studio en medewerkers als Sean Murray zolang zal blijven achtervolgen, zal een andere studio wel tweemaal doen bedenken voor ze hun klanten zo behandelen.
De impact hiervan kun je pas bepalen bij het volgende spel wat ze uitbrengen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 1 december 2016 @ 19:45:42 #5
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_167029171
speel het nog graag zo af en toe. wel jammer dat je maar op 1 planeet een basis kunt maken
benieuw wat hierna komt
pi_167031348
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 19:45 schreef endechaos het volgende:
speel het nog graag zo af en toe. wel jammer dat je maar op 1 planeet een basis kunt maken
benieuw wat hierna komt
Bedoel je niet 1 basis per planeet?
Ô mon citoyens vous serez unis.
  donderdag 1 december 2016 @ 21:41:19 #7
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_167033312
nee ik kon maar op 1 planeet claimen. Als ik op een andere planeet ging claimen zou de andere gesloopt worden met behoud van (de meeste) resources.
pi_167070172
Godsamme, eindelijk een planeet gevonden waarvan ik dacht "hier ga ik een base bouwen". Dus, zo gezegd, zo gedaan, builder in Spacestation opgepikt, moet ik naar een abandoned building.. onderwater. Die geen entrance heeft en 5 minuten zwemmen was.. FML
pi_167075860
Update 1.12 is ook weer een feit. (iets van 400mb)
Nog niet bekend waarvoor... maar ik denk bug fixes.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_167075914
Als er voor de kerst nog een update komt ga ik ook maar weer eens kijken.
pi_167075981
Ze zijn in ieder geval druk bezig ^O^
Changelog: Bug fixes for Foundation update.

[ Bericht 15% gewijzigd door DKUp op 03-12-2016 17:07:40 ]
SOONY
pi_167102917
Iemand die mij kan helpen, ik heb nu 3 planeten ontdekt (namen gegeven en 1 van de 3 al voor 66% gezien), maar ik wil ook wel af en toe naar andere stelsels en zonder warpdrive kom je er niet, iemand een tip hoe ik snel een warpdrive kan maken/vinden/kopen?
pi_167104302
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 20:32 schreef Meike26 het volgende:
Iemand die mij kan helpen, ik heb nu 3 planeten ontdekt (namen gegeven en 1 van de 3 al voor 66% gezien), maar ik wil ook wel af en toe naar andere stelsels en zonder warpdrive kom je er niet, iemand een tip hoe ik snel een warpdrive kan maken/vinden/kopen?
HIer staat een kleine guide;

http://www.idigitaltimes.(...)uild-and-fuel-549736
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167162319
Teleurstelling. Ik zit me suf te schieten om wat grondstoffen te bemachtigen, maar ik snap werkelijk geen hol van dit spel.

Graphics vallen me erg tegen. Beetje Borderlandachtig.
pi_167162364
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:28 schreef Elzies het volgende:
Teleurstelling. Ik zit me suf te schieten om wat grondstoffen te bemachtigen, maar ik snap werkelijk geen hol van dit spel.

Graphics vallen me erg tegen. Beetje Borderlandachtig.
Wat snap je er niet aan?
pi_167164042
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat snap je er niet aan?
Het mixen van die ingrediënten gaat me niet zo goed af.

Goed, misschien moet ik er iets langer voor gaan zitten, maar het spel komt mij nogal onoverzichtelijk over.

Maar misschien is het ook niet mijn type spel. Ik wil spelen en niet gaan knutselen.
pi_167165222
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:22 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het mixen van die ingrediënten gaat me niet zo goed af.

Goed, misschien moet ik er iets langer voor gaan zitten, maar het spel komt mij nogal onoverzichtelijk over.

Maar misschien is het ook niet mijn type spel. Ik wil spelen en niet gaan knutselen.
Dat laatste kan natuurlijk, het is wel veel menuutjes lezen en proberen te begrijpen ja, je word niet echt bij de hand genomen in het spel.
pi_167165498
Nou, ze zijn weer op stoom iig. Nieuwe patch gereleased

quote:
PATCH 1.12

Hello Games | December 7, 2016
First of all, thank you to everyone who’s been playing the Foundation Update. Your feedback has been incredibly helpful, keep it coming!
Following are the notes for our latest patch: 1.12, which addresses some of the main issues we’ve seen reported following the launch of 1.1 (Foundation).
Patch notes
[PC] Following reports of some people experiencing issues with the game while unsupported mods are installed, we’ve added mod detection which will show a warning screen on loading when mods are detected. A mouse click or button press will dismiss this screen. We have also introduced a new method for mod installation which should prevent player’s games from breaking when a new update is released. For details please see the ‘DISABLEMODS.TXT’ file in the \GAMEDATA\PCBANKS folder.
[PC] Allowed remapping of the build menu and quick menu commands to support Azerty keyboards.
[PC] We’ve enabled a temporary workaround for the SLI issues people are experiencing. If you are running in SLI, please disable TAA and the game should run. We are looking into a more permanent solution to this issue.
Fixed an issue which, in some rare cases, prevented NPCs from giving you mission critical dialogue.
Fixed a bug which could cause core items to be transferred from exosuit inventory to starship inventory.
Fixed a number of rare crashes (if you continue to experience crashes, please send a crash report and include your crash dumps).
[PC] Fix for monitor detection on PCs with 3rd party remote desktop or screen sharing applications.
[PC] Running the game via the .exe file should no longer give Steam Init errors.
Fixed an issue where underwater buildings could spawn without doors which in rare cases would mean the NPC missions could not be completed. (Note: If you are still being pointed to missing facilities during the NPC questlines, you can either claim a new base and re-build the NPC terminal, or if you have a Freighter, remove the NPC terminal from your base and rebuild it in the Freighter. The NPC should then give you new coordinates. We are still working on a more permanent fix for this issue).
This update is live on both PS4 and PC! If you continue to experience issues, be sure to let us know by submitting a bug report.
Enjoy!
http://www.no-mans-sky.com/2016/12/patch-1-12/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167165552
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 12:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou, ze zijn weer op stoom iig. Nieuwe patch gereleased

[..]

http://www.no-mans-sky.com/2016/12/patch-1-12/
Nice. Had zelf al om mijn 'onderwater gebouw zonder deuren' heen gewerkt maar mooi dat het officieel erkend is en opgelost word.
pi_167166418
Ik ga hem vanavond ook weer eens proberen.
Sowieso een hele tijd niet gespeeld omdat mijn broertje het spel had geleend, denk dat ik gewoon opnieuw ga beginnen.
Doe eens niet.
pi_167232748
Heeft iemand een idee hoe je je basis kan terugvinden?

Heb een baken gebouwd maar die doet niet echt veel. :')
Baas van alle meeuwen
pi_167232786
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:58 schreef Meeuwenbaas het volgende:
Heeft iemand een idee hoe je je basis kan terugvinden?

Heb een baken gebouwd maar die doet niet echt veel. :')
Naar de portal in een space station gaan.
SOONY
pi_167234836
Perfect, thanks!
Baas van alle meeuwen
pi_167235762
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 14:01 schreef DKUp het volgende:

[..]

Naar de portal in een space station gaan.
En je schip dan? Ik kan wel via een portal naar m'n thuis basis gaan, maar m'n schip blijft in een onbekend universum in het spacestation staan ? _O-
pi_167235789
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 16:42 schreef Meike26 het volgende:

[..]

En je schip dan? Ik kan wel via een portal naar m'n thuis basis gaan, maar m'n schip blijft in een onbekend universum in het spacestation staan ? _O-
Volgens mij teleporteert je schip mee :P
SOONY
pi_167236020
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 16:43 schreef DKUp het volgende:

[..]

Volgens mij teleporteert je schip mee :P
Ik kan dit bevestigen :P.
pi_167236084
Het leuke is; je kan vanuit je base ook weer terug naar het space station waar je vandaan kwam, maar ook naar de andere spacestations waar je vanuit geteleport bent.

Dus; je komt systeem X binnen, bouwt daar een base. Gaat naar system Y en vind daar waardevolle resources, verzamelen, terug naar base om het in je base te stoppen. Vervolgens ben je weer klaar ga je naar terug naar system Y, maar daar heb je het ook wel gezien, dus vanuit system Y ga je naar system Z, daar vind je opnieuw waardevolle resources, hup terug naar je base, maar shit, je bent nog weer wat uit system Y nodig, dan teleport je dus weer naar het spacestation van system Y.

Ik weet alleen niet hoeveel spacestations hij kan onthouden, had er nu een stuk of 5 ofzo.
pi_167240363
Patch 1.13 1,482GB
-Bug fixes
En misschien meer....
SOONY
pi_167240421
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 20:27 schreef DKUp het volgende:
Patch 1.13 1,482GB
-Bug fixes
En misschien meer....
Waar lees je dit?

Ah, ik zie het op reddit. Geen patchnotes nog.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2016 20:34:14 ]
pi_167241321
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 20:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waar lees je dit?

Ah, ik zie het op reddit. Geen patchnotes nog.
Of een PS4 Pro patch, want de pc patch is veel kleiner.
SOONY
pi_167242577
(PS4 Pro)
Weet niet of het al eerder was...
Maar nu lijkt het of de planeet draait.
want nu zie ik de sterrenhemel bewegen vanaf de planeet.

Als je inlogt in het handels netwerk
krijg je nu je vorderingen in het spel te zien.

[ Bericht 24% gewijzigd door -CRASH- op 10-12-2016 22:05:29 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_167244658
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 21:47 schreef -CRASH- het volgende:
(PS4 Pro)
Weet niet of het al eerder was...
Maar nu lijkt het of de planeet draait.
want nu zie ik de sterrenhemel bewegen vanaf de planeet.

Als je inlogt in het handels netwerk
krijg je nu je vorderingen in het spel te zien.

Ja klopt, als je even niets doet, zie je ook je schaduw verschuiven :) Ook ps4 Pro hier.
pi_167245048
Ik ben benieuwd, ik denk een Pro patch :P
SOONY
pi_167254181
Heb er weinig vertrouwen in
pi_167257316
Zit ik nu wel weer met een ander probleem. Hoe vind ik snel mijn stelsels terug ? Heb er nu een aantal ontdekt waarvan dan ook een paar wel/niet de eerste planeet bezocht. Dan is het wel handig om ze allemaal een eigen naam te geven, maar als je je Galaxy map erbij pakt is het sowieso weer één grote brei aan witte puntjes. Zojuist dan wel de waypoints ontdekt, maar die zijn slechts tijdelijk.
Ik heb het idee dat ik een tekening/schrift moet bijhouden hoe ik waar en welk stelsel nodig heb ergens te komen ?

Btw, wat ik gister al een beetje aan begonnen ben en voorlopig als systeem aanhoud, de stelsels van X aantal planeten geef ik de benaming van circuits en de planeten in die stelsels krijgen de namen van bochten. Zo heb ik nu dus een stelsel Spa met de planeet La Source en daar komen dan zeker Blanchimont en Pouhon nog bij.
pi_167259020
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 15:25 schreef Meike26 het volgende:
Zit ik nu wel weer met een ander probleem. Hoe vind ik snel mijn stelsels terug ? Heb er nu een aantal ontdekt waarvan dan ook een paar wel/niet de eerste planeet bezocht. Dan is het wel handig om ze allemaal een eigen naam te geven, maar als je je Galaxy map erbij pakt is het sowieso weer één grote brei aan witte puntjes. Zojuist dan wel de waypoints ontdekt, maar die zijn slechts tijdelijk.
Ik heb het idee dat ik een tekening/schrift moet bijhouden hoe ik waar en welk stelsel nodig heb ergens te komen ?

Btw, wat ik gister al een beetje aan begonnen ben en voorlopig als systeem aanhoud, de stelsels van X aantal planeten geef ik de benaming van circuits en de planeten in die stelsels krijgen de namen van bochten. Zo heb ik nu dus een stelsel Spa met de planeet La Source en daar komen dan zeker Blanchimont en Pouhon nog bij.
Waarom wil je de stelsels onthouden dan? Ik ga gewoon naar de volgende als ik iets nodig ben. Zoveel stelsels.
pi_167259172
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 16:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waarom wil je de stelsels onthouden dan? Ik ga gewoon naar de volgende als ik iets nodig ben. Zoveel stelsels.
Ik heb nu een stuk of 15 stelsels ontdekt waarvan een stuk of 8 1 of meerdere planeten kort bezocht, het stelsel waar mijn home base staat, heeft 4 planeten waarvan ik nu twee planeten volledig ontdekt heb. En dat verdient ook aardig goed. Het spel gaat er bij mij ook om het ontdekken en hernoemen van plekken, toch enorm tof dat je eigen planeten etc hebt ?

Het ideale daarvan is ook door de hernoeming dat je je stelsels sneller herkent. Waar het er echter op lijkt is dat je in elke groep van stelsels minimaal 1 waypoint moet hebben wil je je eigen stelsels gemakkelijk terugvinden. Leuke manier van ontdekkingsreizen toch 😁
pi_167263859
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 16:54 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik heb nu een stuk of 15 stelsels ontdekt waarvan een stuk of 8 1 of meerdere planeten kort bezocht, het stelsel waar mijn home base staat, heeft 4 planeten waarvan ik nu twee planeten volledig ontdekt heb. En dat verdient ook aardig goed. Het spel gaat er bij mij ook om het ontdekken en hernoemen van plekken, toch enorm tof dat je eigen planeten etc hebt ?

Het ideale daarvan is ook door de hernoeming dat je je stelsels sneller herkent. Waar het er echter op lijkt is dat je in elke groep van stelsels minimaal 1 waypoint moet hebben wil je je eigen stelsels gemakkelijk terugvinden. Leuke manier van ontdekkingsreizen toch 😁
Oh zo. Ja, dat is zeker leuk. Ik hecht daar wat minder waarde aan. Ook mijn home planet nu, zodra ik een mooiere planeet ga vinden bouw ik daar wel opnieuw :). Als ik een stelsel echt tof vind ontdek ik gewoon alles, en zodra dat is geweest ga ik weer verder.
pi_167264335
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 20:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oh zo. Ja, dat is zeker leuk. Ik hecht daar wat minder waarde aan. Ook mijn home planet nu, zodra ik een mooiere planeet ga vinden bouw ik daar wel opnieuw :). Als ik een stelsel echt tof vind ontdek ik gewoon alles, en zodra dat is geweest ga ik weer verder.
Dat kan volgens mij niet.. Je thuis planeet is en blijft je thuis planeet volgens mij. Ik heb nog geen mogelijkheid gevonden een 2e base te bouwen.
pi_167264982
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 20:20 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dat kan volgens mij niet.. Je thuis planeet is en blijft je thuis planeet volgens mij. Ik heb nog geen mogelijkheid gevonden een 2e base te bouwen.
Klopt, zodra je op een andere planeet je base wil bouwen, wordt de oude ontmanteld.
pi_167265781
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 20:44 schreef RiKe het volgende:

[..]

Klopt, zodra je op een andere planeet je base wil bouwen, wordt de oude ontmanteld.
Maar hoe kan je dan op een nieuwe planeet je basis opbouwen? Die optie ben ik zelf nog niet tegengekomen ? Ik speel trouwens in creative modus
pi_167266384
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 21:06 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Maar hoe kan je dan op een nieuwe planeet je basis opbouwen? Die optie ben ik zelf nog niet tegengekomen ? Ik speel trouwens in creative modus
Zoeken naar een base station (of hoe het ook heet). Via zo'n zendmast dingetje wat je kan bouwen.
pi_167270468
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 21:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zoeken naar een base station (of hoe het ook heet). Via zo'n zendmast dingetje wat je kan bouwen.
Ik vond de mijne met een scan van de planeet vanuit de ruimte.
Geen idee hoe het in de creative mode is, die heb ik nog nooit gestart.
pi_167276580
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 21:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zoeken naar een base station (of hoe het ook heet). Via zo'n zendmast dingetje wat je kan bouwen.
Je kunt de homebase al vanuit de ruimte vinden door gewoon ff te scannen.
Is wat makkelijker dan vanaf de planeet.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_167276660
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 12:19 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Je kunt de homebase al vanuit de ruimte vinden door gewoon ff te scannen.
Is wat makkelijker dan vanaf de planeet.
Ja, maar dat werkt niet altijd. Bovendien zijn er meerdere plekken op 1 planeet. :)
pi_167278917
Pachnotes update 1.13 (reddit)

You can now place the hanging light ring decoration on ceilings and floors. (I could never get this decoration to work anywhere)

So far I haven’t been able to get the bug that causes items like your jetpack or shielding to be sent to your spaceship inventory, requiring a restart to fix. However, this was always inconsistent.

You can no longer hear the madness inducing sounds of plants growing over intergalactic distances. (Except Rhubarb, you can still hear Rhubarb)

Hello Games beloofde onlangs nog aan diverse andere zaken te werken, maar die worden niet aangepakt met update 1.13. Dat zijn de onderstaande punten.

Grass still grows in cuboid buildings, and over pavement.

Base limits have not increased.

No new missions / recipes from specialists in base.

None of the value or material costs of the foundation patch “curiosity” components have changed. IE, Lubricant still sells for 39k and takes 40 Mordite to create.

You still get equal material costs for destroying things like signal scanners, save points, etc as you do deleting them,

You can still build a free Landing pad in your base if you have a small amount of Candensium and Antrium in your inventory. Deleting it gives you free items.

Cuboid rooms in freighter bases still become awkwardly “unaligned” over time, making walls randomly appear, or passages no longer connect.

Still no easy way to transfer inventory back from freighter to starship. You must talk to the captain and listen to him sing Lambchop’s Song that Never Ends while managing your inventory.

www.psxsense.nl
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  donderdag 15 december 2016 @ 07:58:45 #47
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_167337851
Dit spel blinkt uit in het zinloos gamen. Verstand op nul en gewoon lekker exploren.

Ik heb echter wel een probleem met No Mans Sky! Praktisch vanaf het eerste moment dat ik de skills had om te warpen, ben ik afgeweken van de atlas path. Hierdoor heb ik geen atlas-pass en kan ik ook veel deuren niet openen.
De atlas-path is niet meer zichtbaar op mijn kaart, dus heb ik geen idee welke kant ik op moet gaan om mijn pass te vinden. Als ik nu game zie ik alleen het path naar het centrum van het universum.
Heeft iemand hetzelfde gehad, of weet iemand een manier hoe ik alsnog mijn eerste atlas-pass kan verkrijgen. Moet ik misschien helemaal terug warpen naar mijn eerste planeet?
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_167337883
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2016 07:58 schreef davako het volgende:
Dit spel blinkt uit in het zinloos gamen. Verstand op nul en gewoon lekker exploren.

Ik heb echter wel een probleem met No Mans Sky! Praktisch vanaf het eerste moment dat ik de skills had om te warpen, ben ik afgeweken van de atlas path. Hierdoor heb ik geen atlas-pass en kan ik ook veel deuren niet openen.
De atlas-path is niet meer zichtbaar op mijn kaart, dus heb ik geen idee welke kant ik op moet gaan om mijn pass te vinden. Als ik nu game zie ik alleen het path naar het centrum van het universum.
Heeft iemand hetzelfde gehad, of weet iemand een manier hoe ik alsnog mijn eerste atlas-pass kan verkrijgen. Moet ik misschien helemaal terug warpen naar mijn eerste planeet?
Ik zou denk ik zoeken naar een Space Anomaly. Die kom je in sommige systems at random geloof ik tegen, en die kan je weer op de 'atlas path' sturen dacht ik.
  donderdag 15 december 2016 @ 08:55:05 #49
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_167338263
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 08:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zou denk ik zoeken naar een Space Anomaly. Die kom je in sommige systems at random geloof ik tegen, en die kan je weer op de 'atlas path' sturen dacht ik.
Als je een nieuw stelsel binnenkomt krijg je dan direct te zien of er een space anomaly aanwezig is, want ik heb er nog nooit één gezien.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_167338592
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 08:55 schreef davako het volgende:

[..]

Als je een nieuw stelsel binnenkomt krijg je dan direct te zien of er een space anomaly aanwezig is, want ik heb er nog nooit één gezien.
Hm, dat is wel vreemd. Ik krijg ze niet altijd direct bij binnenkomst, soms wat later. Maar wel vaak.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')