quote:This update will be the first small step in a longer journey. We hope you can join us.
Gelukkig maar, Hello Games heeft hiermee een extreem voorbeeld gegeven van hoe je niet met je klanten om moet gaan. Het feit dat dit de studio en medewerkers als Sean Murray zolang zal blijven achtervolgen, zal een andere studio wel tweemaal doen bedenken voor ze hun klanten zo behandelen.quote:Op woensdag 30 november 2016 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een slechte naam is lasting vanaf te komen hoor
De impact hiervan kun je pas bepalen bij het volgende spel wat ze uitbrengen.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gelukkig maar, Hello Games heeft hiermee een extreem voorbeeld gegeven van hoe je niet met je klanten om moet gaan. Het feit dat dit de studio en medewerkers als Sean Murray zolang zal blijven achtervolgen, zal een andere studio wel tweemaal doen bedenken voor ze hun klanten zo behandelen.
Bedoel je niet 1 basis per planeet?quote:Op donderdag 1 december 2016 19:45 schreef endechaos het volgende:
speel het nog graag zo af en toe. wel jammer dat je maar op 1 planeet een basis kunt maken
benieuw wat hierna komt
HIer staat een kleine guide;quote:Op zondag 4 december 2016 20:32 schreef Meike26 het volgende:
Iemand die mij kan helpen, ik heb nu 3 planeten ontdekt (namen gegeven en 1 van de 3 al voor 66% gezien), maar ik wil ook wel af en toe naar andere stelsels en zonder warpdrive kom je er niet, iemand een tip hoe ik snel een warpdrive kan maken/vinden/kopen?
Wat snap je er niet aan?quote:Op woensdag 7 december 2016 09:28 schreef Elzies het volgende:
Teleurstelling. Ik zit me suf te schieten om wat grondstoffen te bemachtigen, maar ik snap werkelijk geen hol van dit spel.
Graphics vallen me erg tegen. Beetje Borderlandachtig.
Het mixen van die ingrediënten gaat me niet zo goed af.quote:
Dat laatste kan natuurlijk, het is wel veel menuutjes lezen en proberen te begrijpen ja, je word niet echt bij de hand genomen in het spel.quote:Op woensdag 7 december 2016 11:22 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het mixen van die ingrediënten gaat me niet zo goed af.
Goed, misschien moet ik er iets langer voor gaan zitten, maar het spel komt mij nogal onoverzichtelijk over.
Maar misschien is het ook niet mijn type spel. Ik wil spelen en niet gaan knutselen.
http://www.no-mans-sky.com/2016/12/patch-1-12/quote:PATCH 1.12
Hello Games | December 7, 2016
First of all, thank you to everyone who’s been playing the Foundation Update. Your feedback has been incredibly helpful, keep it coming!
Following are the notes for our latest patch: 1.12, which addresses some of the main issues we’ve seen reported following the launch of 1.1 (Foundation).
Patch notes
[PC] Following reports of some people experiencing issues with the game while unsupported mods are installed, we’ve added mod detection which will show a warning screen on loading when mods are detected. A mouse click or button press will dismiss this screen. We have also introduced a new method for mod installation which should prevent player’s games from breaking when a new update is released. For details please see the ‘DISABLEMODS.TXT’ file in the \GAMEDATA\PCBANKS folder.
[PC] Allowed remapping of the build menu and quick menu commands to support Azerty keyboards.
[PC] We’ve enabled a temporary workaround for the SLI issues people are experiencing. If you are running in SLI, please disable TAA and the game should run. We are looking into a more permanent solution to this issue.
Fixed an issue which, in some rare cases, prevented NPCs from giving you mission critical dialogue.
Fixed a bug which could cause core items to be transferred from exosuit inventory to starship inventory.
Fixed a number of rare crashes (if you continue to experience crashes, please send a crash report and include your crash dumps).
[PC] Fix for monitor detection on PCs with 3rd party remote desktop or screen sharing applications.
[PC] Running the game via the .exe file should no longer give Steam Init errors.
Fixed an issue where underwater buildings could spawn without doors which in rare cases would mean the NPC missions could not be completed. (Note: If you are still being pointed to missing facilities during the NPC questlines, you can either claim a new base and re-build the NPC terminal, or if you have a Freighter, remove the NPC terminal from your base and rebuild it in the Freighter. The NPC should then give you new coordinates. We are still working on a more permanent fix for this issue).
This update is live on both PS4 and PC! If you continue to experience issues, be sure to let us know by submitting a bug report.
Enjoy!
Nice. Had zelf al om mijn 'onderwater gebouw zonder deuren' heen gewerkt maar mooi dat het officieel erkend is en opgelost word.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou, ze zijn weer op stoom iig. Nieuwe patch gereleased
[..]
http://www.no-mans-sky.com/2016/12/patch-1-12/
Naar de portal in een space station gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:58 schreef Meeuwenbaas het volgende:
Heeft iemand een idee hoe je je basis kan terugvinden?
Heb een baken gebouwd maar die doet niet echt veel.
En je schip dan? Ik kan wel via een portal naar m'n thuis basis gaan, maar m'n schip blijft in een onbekend universum in het spacestation staan ?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Naar de portal in een space station gaan.
Volgens mij teleporteert je schip meequote:Op zaterdag 10 december 2016 16:42 schreef Meike26 het volgende:
[..]
En je schip dan? Ik kan wel via een portal naar m'n thuis basis gaan, maar m'n schip blijft in een onbekend universum in het spacestation staan ?
Ik kan dit bevestigen .quote:Op zaterdag 10 december 2016 16:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens mij teleporteert je schip mee
Waar lees je dit?quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:27 schreef DKUp het volgende:
Patch 1.13 1,482GB
-Bug fixes
En misschien meer....
Of een PS4 Pro patch, want de pc patch is veel kleiner.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar lees je dit?
Ah, ik zie het op reddit. Geen patchnotes nog.
Ja klopt, als je even niets doet, zie je ook je schaduw verschuiven Ook ps4 Pro hier.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:47 schreef -CRASH- het volgende:
(PS4 Pro)
Weet niet of het al eerder was...
Maar nu lijkt het of de planeet draait.
want nu zie ik de sterrenhemel bewegen vanaf de planeet.
Als je inlogt in het handels netwerk
krijg je nu je vorderingen in het spel te zien.
Waarom wil je de stelsels onthouden dan? Ik ga gewoon naar de volgende als ik iets nodig ben. Zoveel stelsels.quote:Op zondag 11 december 2016 15:25 schreef Meike26 het volgende:
Zit ik nu wel weer met een ander probleem. Hoe vind ik snel mijn stelsels terug ? Heb er nu een aantal ontdekt waarvan dan ook een paar wel/niet de eerste planeet bezocht. Dan is het wel handig om ze allemaal een eigen naam te geven, maar als je je Galaxy map erbij pakt is het sowieso weer één grote brei aan witte puntjes. Zojuist dan wel de waypoints ontdekt, maar die zijn slechts tijdelijk.
Ik heb het idee dat ik een tekening/schrift moet bijhouden hoe ik waar en welk stelsel nodig heb ergens te komen ?
Btw, wat ik gister al een beetje aan begonnen ben en voorlopig als systeem aanhoud, de stelsels van X aantal planeten geef ik de benaming van circuits en de planeten in die stelsels krijgen de namen van bochten. Zo heb ik nu dus een stelsel Spa met de planeet La Source en daar komen dan zeker Blanchimont en Pouhon nog bij.
Ik heb nu een stuk of 15 stelsels ontdekt waarvan een stuk of 8 1 of meerdere planeten kort bezocht, het stelsel waar mijn home base staat, heeft 4 planeten waarvan ik nu twee planeten volledig ontdekt heb. En dat verdient ook aardig goed. Het spel gaat er bij mij ook om het ontdekken en hernoemen van plekken, toch enorm tof dat je eigen planeten etc hebt ?quote:Op zondag 11 december 2016 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom wil je de stelsels onthouden dan? Ik ga gewoon naar de volgende als ik iets nodig ben. Zoveel stelsels.
Oh zo. Ja, dat is zeker leuk. Ik hecht daar wat minder waarde aan. Ook mijn home planet nu, zodra ik een mooiere planeet ga vinden bouw ik daar wel opnieuw . Als ik een stelsel echt tof vind ontdek ik gewoon alles, en zodra dat is geweest ga ik weer verder.quote:Op zondag 11 december 2016 16:54 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik heb nu een stuk of 15 stelsels ontdekt waarvan een stuk of 8 1 of meerdere planeten kort bezocht, het stelsel waar mijn home base staat, heeft 4 planeten waarvan ik nu twee planeten volledig ontdekt heb. En dat verdient ook aardig goed. Het spel gaat er bij mij ook om het ontdekken en hernoemen van plekken, toch enorm tof dat je eigen planeten etc hebt ?
Het ideale daarvan is ook door de hernoeming dat je je stelsels sneller herkent. Waar het er echter op lijkt is dat je in elke groep van stelsels minimaal 1 waypoint moet hebben wil je je eigen stelsels gemakkelijk terugvinden. Leuke manier van ontdekkingsreizen toch 😁
Dat kan volgens mij niet.. Je thuis planeet is en blijft je thuis planeet volgens mij. Ik heb nog geen mogelijkheid gevonden een 2e base te bouwen.quote:Op zondag 11 december 2016 20:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zo. Ja, dat is zeker leuk. Ik hecht daar wat minder waarde aan. Ook mijn home planet nu, zodra ik een mooiere planeet ga vinden bouw ik daar wel opnieuw . Als ik een stelsel echt tof vind ontdek ik gewoon alles, en zodra dat is geweest ga ik weer verder.
Klopt, zodra je op een andere planeet je base wil bouwen, wordt de oude ontmanteld.quote:Op zondag 11 december 2016 20:20 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet.. Je thuis planeet is en blijft je thuis planeet volgens mij. Ik heb nog geen mogelijkheid gevonden een 2e base te bouwen.
Maar hoe kan je dan op een nieuwe planeet je basis opbouwen? Die optie ben ik zelf nog niet tegengekomen ? Ik speel trouwens in creative modusquote:Op zondag 11 december 2016 20:44 schreef RiKe het volgende:
[..]
Klopt, zodra je op een andere planeet je base wil bouwen, wordt de oude ontmanteld.
Zoeken naar een base station (of hoe het ook heet). Via zo'n zendmast dingetje wat je kan bouwen.quote:Op zondag 11 december 2016 21:06 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dan op een nieuwe planeet je basis opbouwen? Die optie ben ik zelf nog niet tegengekomen ? Ik speel trouwens in creative modus
Ik vond de mijne met een scan van de planeet vanuit de ruimte.quote:Op zondag 11 december 2016 21:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoeken naar een base station (of hoe het ook heet). Via zo'n zendmast dingetje wat je kan bouwen.
Je kunt de homebase al vanuit de ruimte vinden door gewoon ff te scannen.quote:Op zondag 11 december 2016 21:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoeken naar een base station (of hoe het ook heet). Via zo'n zendmast dingetje wat je kan bouwen.
Ja, maar dat werkt niet altijd. Bovendien zijn er meerdere plekken op 1 planeet.quote:Op maandag 12 december 2016 12:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je kunt de homebase al vanuit de ruimte vinden door gewoon ff te scannen.
Is wat makkelijker dan vanaf de planeet.
Ik zou denk ik zoeken naar een Space Anomaly. Die kom je in sommige systems at random geloof ik tegen, en die kan je weer op de 'atlas path' sturen dacht ik.quote:Op donderdag 15 december 2016 07:58 schreef davako het volgende:
Dit spel blinkt uit in het zinloos gamen. Verstand op nul en gewoon lekker exploren.
Ik heb echter wel een probleem met No Mans Sky! Praktisch vanaf het eerste moment dat ik de skills had om te warpen, ben ik afgeweken van de atlas path. Hierdoor heb ik geen atlas-pass en kan ik ook veel deuren niet openen.
De atlas-path is niet meer zichtbaar op mijn kaart, dus heb ik geen idee welke kant ik op moet gaan om mijn pass te vinden. Als ik nu game zie ik alleen het path naar het centrum van het universum.
Heeft iemand hetzelfde gehad, of weet iemand een manier hoe ik alsnog mijn eerste atlas-pass kan verkrijgen. Moet ik misschien helemaal terug warpen naar mijn eerste planeet?
Als je een nieuw stelsel binnenkomt krijg je dan direct te zien of er een space anomaly aanwezig is, want ik heb er nog nooit één gezien.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou denk ik zoeken naar een Space Anomaly. Die kom je in sommige systems at random geloof ik tegen, en die kan je weer op de 'atlas path' sturen dacht ik.
Hm, dat is wel vreemd. Ik krijg ze niet altijd direct bij binnenkomst, soms wat later. Maar wel vaak.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:55 schreef davako het volgende:
[..]
Als je een nieuw stelsel binnenkomt krijg je dan direct te zien of er een space anomaly aanwezig is, want ik heb er nog nooit één gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |