abonnement Unibet Coolblue
pi_470903
Er werd gezegd dat deze Big Brother nog strenger en meer back to basic zou zijn. Wat zie ik na een week of twee? Alcohol, schrijfwaren, bunji-fun, videoboodschappen en muziek zijn niet aan te slepen. Ik gun het ze allemaal, maar ga niet zeggen dat het 'soberder' is dan vorig jaar.
Er is weinig nadruk op gelegd en ik merk dat veel mensen niet weten dat wij F3,50 pp. per dag te besteden hadden. We konden tussen 07.00 en 08.00 uur warm douchen.. twee keer gedaan.
Buiten dit geniet ik van de bewoners in het vernieuwde BB-huis. Ze ontroeren me, maken me aan het lachen, soms boos en vaak denk ik met een beetje weemoed aan de leuke tijd die ik er gehad heb.
Ik merk ook dat je heel makkelijk een oordeel velt over de groep die er met elkaar het beste van probeert te maken for the time being.
De ene week vind je Desiree een zueur en de andere week vertederend, Robin ijzersterk dan weer agressief. Georgie wijs en nuchter of toch saai net als zijn vriendinnetje.Zo gaat dat ook in het huis de eerste tijd. In week 1 nomineer je iemand en in week 3 is dat onvoorstelbaar. De vraag wie ik het leukste of beste vind, beantwoord ik liever niet om die reden.
Volgens een stukje op de BB site is het bijna onmogelijk dat een vrouw dit mensenspelletje wint.
Ik deel die mening. Nog steeds kan een man zich meer veroorloven dan een vrouw. Ik ben ervan overtuigd geraakt dat het voornamelijk meisjes en vrouwen zijn die stemmen en dat is de simpele verklaring voor de manlijke winnaar.
De bewoners hebben zelf het idee dat ze minder 'leuk' of 'vermakelijk' zijn dan die van vorig jaar. Ze vergeten daarbij dat het televisie blijft en dat de saaie middagen op de bank dus onuitgezonden bleven en blijven.
Zij hebben net als wij het vermoeden dat ze oer-saaie tv opleveren.
Ik vermaak me prima met deze groep, ja misschien wel beter dan met de onze.
Als ik zie wat er gisteren gebeurde, moet ik opeens denken aan een gesprek van vorig jaar.
We zaten in de mannen-slaapkamer het zoveelste spelletje hints te doen toen het bij me begon te kriebelen. (geloof me, die drang krijg je) Dit riep ik een beetje overenthousiast bleek. Niemand reageerde tot Maurice op hoge toon antwoorde" Wat wou je doen dan, stoelen door de dagboekkamer gaan smijten????" Wat een dood-doener was dat. Klinkt als.....discussie gesloten .
Hoezo saaie nieuwe bewoners? Ik vind de screening van dit jaar beter! Al doende leert men, denk ik maar..

Bron : http://sabinewendel.nl/

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 15-11-2000 12:09]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_470917
Tevens op bovengenoemde site het volgende :

DE TOEKOMST VAN KAREL 2000-11-04 23:43:55
16 November Ned.1 21.35-22.20 uur
Programma waarin Karel van de Graaf met gasten (dit keer oa. Hummie en ikzelf) praat over de toekomst van...beroemd zijn.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_470961
apart topic... zozo.. lekker belangrijk
pi_470982
quote:
Op 15 november 2000 12:32 schreef Koos Voos het volgende:
apart topic... zozo.. lekker belangrijk
Begrijp je opmerking Koos Voos.

Ik wist niet zo snel waar het anders te plaatsen.
Misschien is een topic 'nieuws' of anders 'krantenknipsels / columns' een idee.
Daarmee zou je een teveel van dergelijke topics kunnen voorkomen.
Ik durf deze nu niet aan te maken .

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_471001
als je van iemand niets meer wilde horen was het wel van sabine wendel
wat een goedkoop meisje
pi_471005
Harry ik waardeer je inzet.
Meestal plaats je dit soort artikelen in 'wat niet enz'.
Misschien een nieuw topic ' BB in de media ' ?
pi_471016
quote:
Op 15 november 2000 12:50 schreef Koos Voos het volgende:
Harry ik waardeer je inzet.
Meestal plaats je dit soort artikelen in 'wat niet enz'.
Misschien een nieuw topic ' BB in de media ' ?
Thanx !

In 'wat niet...' vermeld ik vaak zaken die met de gang van zaken te maken hebben in het BB-huis. Gebeurtenissen die niet in de streamverslagen te vinden zijn.
'BB in de media' is een goed idee !!

Het komt goed.... En anders maar niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')