abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_167120393
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 15:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed wat er bv bizar is aan een foto van een kindje die met ducktape vast zit aan de tafel (volgens zeggen door haar zusje gedaan, maar iig een breed lachend kind). Of dat er grappend gereageerd wordt op een foto van een kindje in duitsland die voor de grap " te koop" wordt gezet.
Ik zie daar ook niks bizars in maar mensen die gelijk bij pizza aan kindermisbruik denken zien dat blijkbaar wel

quote:
En idd, een aantal van die "aantijgingen" zijn gewoon verzonnen, zijn niet eens echt te linken aan die mensen, komen gewoon van andere plekken af zonder enige connectie met die mensen.
En het over pizza hebben als je een pizza tent hebt lijkt me ook al niet meer als normaal. Net zoals dat "logo" helemaal niet 1 op 1 overeenkomt met dat vermeende pedo-logo. En de "sterren" geen pentagrammen zijn, maar gewoon getekende sterren, die vrij vaak in een 5 puntige versie worden afgebeeld, sterker nog, vraag eens aan kleine kinderen een ster te tekenen en de kans is verdomd groot dat ze een 5 puntige ster afbeelden.
Om er ook meer in te zien dan het daadwerkelijk is moet je ook aannemen dat pizza voor kindermisbruik staat en alle kritiek daarop verwerpen. Dat is wat mij betreft niet kritisch denken maar vast willen blijven zitten in je cirkeltje.

Laat je van een foto zien dat die geen enkele connectie heeft met deze hele zaak en gewoon al jaren op een blog voor moeders staat dan krijg je onmiddellijk het verwijt dat het maar om 1 foto gaat en dat er nog zoveel meer foto's zijn.

Laat je zien dat het wel erg absurd is om een tweet van een persoon die zegt dat ze hoopt dat Baron Trump verliefd wordt op een moslimjongetje als pedofilie aan te merken dan ben je opeens dat pedo netwerk aan het verdedigen.

Ja dat zijn de kritische onderzoekers hier.
  maandag 5 december 2016 @ 16:03:09 #102
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_167120495
Ja de arme man die meneer Alefantis, heeft het zwaar te verduren such a nice chap he only loves children. Misschien moet er maar weer eens een fonds opgericht worden vanwege inkomstenverlies en imagoschade. :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_167120516






pi_167120595
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 16:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja de arme man die meneer Alefantis, heeft het zwaar te verduren such a nice chap he only loves children. Misschien moet er maar weer eens een fonds opgericht worden vanwege inkomstenverlies en imagoschade. :o
Sorry hoor, maar vindt je het werkelijk normaal dat die man bedreigt wordt. lastig gevallen wordt en zelfs een gewapend mens voor zijn neus krijgt?

Om wat meer dan vage connectie's die op zichzelf helemaal niets betekenen?
Vind dat die man echt heel erg rustig reageerd, bv die mensen die daar komen om "verhaal" te halen zonder geweld rustig de zaak laat zien en te woord staat?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_167120842
Ach ja ook handig voor het complot,wikileaks heeft het wel aangetoond maar daarna zijn de leaks gecensureerd door inlichtingendiensten :')

Alles om het complot krampachtig in stand proberen te houden, dat het onmogelijk is gezien de werkwijze van wikileaks om achteraf de leaks te censureren word dan voor het gemak maar even vergeten.
pi_167120891
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 16:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja de arme man die meneer Alefantis, heeft het zwaar te verduren such a nice chap he only loves children. Misschien moet er maar weer eens een fonds opgericht worden vanwege inkomstenverlies en imagoschade. :o
Ah daar hebben we cad weer met haar empathisch vermogen beneden het vriespunt.

Hoe zou jij het vinden om zo, zonder enige vorm van steekhoudend bewijs, constant beschuldigt en lastig gevallen te worden?
pi_167120920
quote:
13s.gif Op maandag 5 december 2016 16:19 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ah daar hebben we cad weer met haar empathisch vermogen beneden het vriespunt.

Hoe zou jij het vinden om zo, zonder enige vorm van steekhoudend bewijs, constant beschuldigt en lastig gevallen te worden?
En dan niet voor een rotje afsteken, maar voor pedoseksualiteit, kinderhandel en moord zelfs.
Dat zijn geen kleine beschuldigingen te noemen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_167121022
quote:
Weinig feiten maar veel supossed en alleged .

Maar waar heeft wikileaks het over kindermisbruik in de gelekte emails? Jij stelde het net dus dan zal je die info ook wel hebben toch?
pi_167121028
quote:
Zoveel onwaarheden in deze plaatjes, zélfs in wat pizzagate nu eigenlijk is, ik weet niet waar ik moet beginnen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167121164
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 16:21 schreef erodome het volgende:

[..]

En dan niet voor een rotje afsteken, maar voor pedoseksualiteit, kinderhandel en moord zelfs.
Dat zijn geen kleine beschuldigingen te noemen.
Ja dat trucje heb ik ook al geprobeerd met Barry0seven, die er in eerste instantie nogal trots op was zoveel van de gebruikte codes te weten, dat ik hem toen linkte aan dat netwerk vanwege zijn kennis kon rekenen op nogal onaardige reacties en een schoongeveegd topic.

Jammer dat ze niet in willen zien exact hetzelfde te doen met die uitbater van comet pizza. Die Alefantis reageert er dan nog netjes op.
pi_167121243
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 16:28 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja dat trucje heb ik ook al geprobeerd met Barry0seven, die er in eerste instantie nogal trots op was zoveel van de gebruikte codes te weten, dat ik hem toen linkte aan dat netwerk vanwege zijn kennis kon rekenen op nogal onaardige reacties en een schoongeveegd topic.

Jammer dat ze niet in willen zien exact hetzelfde te doen met die uitbater van comet pizza. Die Alefantis reageert er dan nog netjes op.
Moet je je afvragen waarom hij zo kalm en netjes blijft...
Bescherming van hogere hand?
  maandag 5 december 2016 @ 16:31:13 #112
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_167121251
quote:
13s.gif Op maandag 5 december 2016 16:19 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ah daar hebben we cad weer met haar empathisch vermogen beneden het vriespunt.

Hoe zou jij het vinden om zo, zonder enige vorm van steekhoudend bewijs, constant beschuldigt en lastig gevallen te worden?
Je kan het niet laten, sneren enzo.

Geen beschuldigingen naar elkaar en spoilers gebruiken. Geen schijtlolligheden want dat helpt het topic om zeep.

Die shooting is een hoax. Ik ben niet de enige die dit denkt. Al blijft men op dit forum graag achter de msm staan. Dat is je eigen keuze.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_167121330
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 16:30 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Moet je je afvragen waarom hij zo kalm en netjes blijft...
Bescherming van hogere hand?
Of gewoon best wel een fatsoenlijk mens die nu probeert zijn zaak overeind te houden met al dat zwartmaken rondom zijn persoon en zaak?

Welke bescherming van hogerhand trouwens als er mensen op je stoep staan, zelfs nu met wapens?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_167121351
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 16:30 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Moet je je afvragen waarom hij zo kalm en netjes blijft...
Bescherming van hogere hand?
Oh we mogen maar 1 kant op denken?

Het is dus volgens jou, naar blijkbaar kritisch onderzoek, onmogelijk dat pizzagate niks meer is dan een idioot verzinsel van een paar gekken op het internet waar helaas nog meer gekken in trappen?

Heb je nu al die info van wikileaks waarin ze aantonen dat er sprake is van kindermisbruik?

En wat nu als pizza gewoon pizza is?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2016 16:35:50 ]
pi_167121399
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 16:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je kan het niet laten, sneren enzo.

Geen beschuldigingen naar elkaar en spoilers gebruiken. Geen schijtlolligheden want dat helpt het topic om zeep.

Die shooting is een hoax. Ik ben niet de enige die dit denkt. Al blijft men op dit forum graag achter de msm staan. Dat is je eigen keuze.
Tegenwoordig is alles wat niet lekker uitkomt voor de eigen mening een hoax.
Terroristische aanslagen? Hoax/false flag. Een autochtoon die een allochtoon verkracht? Hoax, onzin, ze zal wel spijt hebben gehad achteraf...

Wordt een beetje moe van al die hoaxen, gebeurd er ooit weleens iets ergs op de wereld als ik al die hoax roepers moet geloven? Want als ik ze allemaal moet geloven is de mensenwereld een paradijs op aarde, gebeurd er nooit iets naars.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_167121409
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 16:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je kan het niet laten, sneren enzo.

Geen beschuldigingen naar elkaar en spoilers gebruiken. Geen schijtlolligheden want dat helpt het topic om zeep.

Die shooting is een hoax. Ik ben niet de enige die dit denkt. Al blijft men op dit forum graag achter de msm staan. Dat is je eigen keuze.
De MSM zit er dik in, en hoogstwaarschijnlijk internationaal.

Overigens, hoop dat dit meisje toch ooit nog wordt gevonden.

http://www.foxnews.com/wo(...)adeleine-mccann.html
pi_167121449
quote:
13s.gif Op maandag 5 december 2016 16:34 schreef Chewie het volgende:

[..]

Oh we mogen maar 1 kant op denken?

Het is dus volgens jou, naar blijkbaar kritisch onderzoek, onmogelijk dat pizzagate niks meer is dan een idioot verzinsel van een paar gekken op het internet waar helaas nog meer gekken in trappen?

Heb je nu al die info van wikileaks waarin ze aantonen dat er sprake is van kindermisbruik?

En wat nu als pizza gewoon pizza is?
Waarom noemt iemand Pizza "onbehaard" of "behaard"?
Regelmatig...?
pi_167121537
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 16:38 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Waarom noemt iemand Pizza "onbehaard" of "behaard"?
Regelmatig...?
Toon maar eens aan in die wikileaks
pi_167121547
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 16:38 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Waarom noemt iemand Pizza "onbehaard" of "behaard"?
Regelmatig...?
Waar dan?

https://wikileaks.org/pod(...)&sort=6#searchresult
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167121575
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 16:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Tegenwoordig is alles wat niet lekker uitkomt voor de eigen mening een hoax.
Terroristische aanslagen? Hoax/false flag. Een autochtoon die een allochtoon verkracht? Hoax, onzin, ze zal wel spijt hebben gehad achteraf...

Wordt een beetje moe van al die hoaxen, gebeurd er ooit weleens iets ergs op de wereld als ik al die hoax roepers moet geloven? Want als ik ze allemaal moet geloven is de mensenwereld een paradijs op aarde, gebeurd er nooit iets naars.
Het vermoeiende is dat zo'n pizzagate natuurlijk wel waar moet zijn volgens de kritische onderzoekers hier.
  maandag 5 december 2016 @ 16:44:25 #121
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_167121625
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 15:18 schreef hunter2011 het volgende:
Set-Up?

JackPosobiec twitterde op maandag 05-12-2016 om 04:30:23 CONFIRMED: Comet Pizza Gunman Edgar Maddison Welch is an ACTOR https://t.co/HVF9QMXDsd reageer retweet
[ afbeelding ]
Je weet toch dat is toeval. Komt wel vaker voor dat die sterren van al die hoaxes een theater/acteurachtergrond hebben.

Edgar Maddison Welch: 5 Fast Facts You Need to Know

Op YT wordt censuur toegepast en video's verwijderd, dit zal wel het uiteindelijke doel wezen, het bannen van het zogenaamde 'fake' nieuws. Wat CNN ons laat zien dat is wat we moeten geloven.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_167121699
Ach ja die almachtige CNN met minder kijkers dan de gardening channel
pi_167122126
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 16:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je weet toch dat is toeval. Komt wel vaker voor dat die sterren van al die hoaxes een theater/acteurachtergrond hebben.
Aangezien de hoaxes nog allemaal (nog) niet bewezen zijn valt dat wel mee, dus :)
Conscience do cost.
pi_167124165
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_167125332
Hangt van je perspectief af. Persoonlijk vind ik de lage kwaliteit van de meeste hollywoodfilms een groter dilemma.
Conscience do cost.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')