Chicken iets?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:25 schreef racerdkb het volgende:
wat zit er nou aan de trekhaak van je V70 joh
nopequote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:59 schreef Piet__Piraat het volgende:
Zo hee, gaaf ding man. En in nette staat ook!
Zal niet goedkoop zijn geweest lijkt me.
quote:
rubber kipquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:25 schreef racerdkb het volgende:
wat zit er nou aan de trekhaak van je V70 joh
Ik zocht al een tijdje zoiets. Ik dacht, ik kan een huis kopen, maar ik kan ook een P1800 kopen hahaquote:
Geloof ik wel,ja,damn...beetje jaloers.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:25 schreef Hyman het volgende:
Ik ben er idd dik mee in m'n nopjes, haha!
Huizenprijzen gaan nergens over idd.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
...
Dat laatste leek me toch wel slim, gezien de achterlijke prijsstijgingen (ong. 1k per maand)
Dit ging over de P1800 in het algemeenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:30 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Huizenprijzen gaan nergens over idd.
Nee hoor .quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:33 schreef Charged het volgende:
Lijkt het maar zo of is de P1800 langer als de Classic?
Is een S, dus met carburateur, wel met late b20A kopquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 10:47 schreef Hyman het volgende:
Haha, hier heb ik lang niet gepost (of uberhaupt op fok)
Ik heb een P1800 gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beste aankoop evarrrr
Ach, als redelijk crisisbestendige uitgave kan je iedere klassieker wel beschouwen. Of je er rijk van wordt? Zit al aardig wat gebakken lucht in de prijzen en rente lijkt, in de VS tenminste, langzaam iets aan te trekken. Meeste winsten zijn volgens mij wel gemaakt.quote:Op zondag 25 juni 2017 09:12 schreef Piet__Piraat het volgende:
De seizoenen wisselen snel daar
Ligt het aan mij, of moet er rondom de middentunnel/pook nog wel iets afgemaakt worden? En ik ben nieuwsgierig, dus ik vraag het gewoon (als je geen antwoord wil geven, ook begrijpelijk ): heb je 'm echt gekocht als object om mee te rijden, of ook wel deels als investering in de hoop er over een paar jaar een mooi bedrag voor te vangen?
gekocht gewoon voor de lol. De middenconsole komt uit een 1800e, maar ik heb eeen S, dus eigenlijk is ie er niet voor gemaakt. Daarbij heb ik een heel kort schakelpookje, omdat er wss airco origineel in zat.quote:Op zondag 25 juni 2017 09:12 schreef Piet__Piraat het volgende:
De seizoenen wisselen snel daar
Ligt het aan mij, of moet er rondom de middentunnel/pook nog wel iets afgemaakt worden? En ik ben nieuwsgierig, dus ik vraag het gewoon (als je geen antwoord wil geven, ook begrijpelijk ): heb je 'm echt gekocht als object om mee te rijden, of ook wel deels als investering in de hoop er over een paar jaar een mooi bedrag voor te vangen?
Gratz.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:22 schreef slangpie het volgende:
Sinds 3 weken bezitter van een Volvo 850 2.5i
Auto is net ingelopen, 385000 km.
Eens met worteltjestaart, klinkt heel erg als de aircocompressor.quote:Nu viel me vanmorgen op dat er een relaitje om de paar seconden schakelt, en na een seconde ofzo weer afschakelt, en het toerental stationair heel iets zakt en weer terugkomt.
Iemand enig idee?
En? wat verder gekomen ermee?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 21:23 schreef slangpie het volgende:
Tot zover de 850.. sloeg me vanmiddag tot 3x af stationair, weer starten geen probleem. Totdat er rook onder de kap vandaan kwam.. gestopt, gekeken, was de magneetkoppelimg van de airco roodgloeiend auto stop gezet, en na 3 minuten knapte de multiriem. Was onderweg naar de military in boekelo, auto staat nu geparkeerd langs de n18 morgen maar ophalen.. vraag is nu, wordt de waterpomp aangedreven door de multiriem of niet? Zonder abs en rem/stuurbekrachtiging durf ik nog wel 15 km te rijden.. maar zonder waterpomp weet ik niet of dat zo handig is...
Dat is geen misselijk bedrag,jammer dat je het zelf niet kan doen.quote:Op donderdag 21 december 2017 08:09 schreef Worteltjestaart het volgende:
Mijn 940 is afgekeurd
Net iets teveel speling op de fusees, speling op een kruiskoppeling van de stuuras, bevestiging trekhaak 1 bout slecht, en de achterveren.
Met nieuwe sapjes, filters, remblokjes en een nieuwe distributieriem toch wel weer een rekening van 4 cijfers vóór de komma. Zelf doen gaat helaas niet.
Was niet echt twijfel of ie het waard is...: de motor is in goede conditie, emissietest met glans geslaagd, ondanks ruim 5 ton aan kilometers ervaring.
Dus even doorbijten en doorkarren
Tja, met een 22 jaar oude wagen met ruim 550.000 achter de kiezen is het altijd afwegen.quote:
Zo'n S70 is ook wel mooi, maar toch ben ik meer van de stations/estates.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:58 schreef Charged het volgende:
Net terug met de S70. Voor nieuwe remmerij erop en een oliebeurt.
Natuurlijk bleef de klauw links iets hangen dus daar maar een revisieklauw op laten zetten.
Motorsteun distributiekant begint wat slecht te worden en draagarmen zijn ook niet helemaal jofel meer maar dat zijn Classic kwaaltjes.
Direct de remvloeistof laten testen maar die was prima,ik bedoel,als we toch moet ontluchten ivm klauw vervangen.
Zooitje rustig inremmen en dan is het allemaal wel weer oke voor de winter.
Klopt helemaal,herkenbaar.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:37 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Tja, met een 22 jaar oude wagen met ruim 550.000 achter de kiezen is het altijd afwegen.
Maar hij heeft het afgelopen jaar veel preventief onderhoud gehad en een lijst van achterstalligheden opgelost. Dus ik weet wat ik heb.
En voor de ¤1k die het nu kost heb ik geen andere auto voor de de deur waar ik redelijkerwijs op hetzelfde niveau kom. Want in die prijsklasse is de kans dat je de ellende van een ander op de oprit krijgt te staan ook reëel.
Was het bedrag het drievoudige geweest, was de situatie anders geweest
[..]
Zo'n S70 is ook wel mooi, maar toch ben ik meer van de stations/estates.
Ik heb precies hetzelfde, 940 uit '95 en een rekening van een kleine 1000 voor de eerste onderhoudsbeurt. Is schrikken ja, maar bij zo'n leeftijd met die kilometerstand kun je niet verwachten dat er niks verslijt. Ondertussen zijn er alweer wat andere dingetjes stukquote:Op donderdag 21 december 2017 08:09 schreef Worteltjestaart het volgende:
Mijn 940 is afgekeurd
Net iets teveel speling op de fusees, speling op een kruiskoppeling van de stuuras, bevestiging trekhaak 1 bout slecht, en de achterveren.
Met nieuwe sapjes, filters, remblokjes en een nieuwe distributieriem toch wel weer een rekening van 4 cijfers vóór de komma. Zelf doen gaat helaas niet.
Was niet echt twijfel of ie het waard is...: de motor is in goede conditie, emissietest met glans geslaagd, ondanks ruim 5 ton aan kilometers ervaring.
Dus even doorbijten en doorkarren
Met wat ik zag (interieur en blok geloof ik op hun blauwe ogen) is dit best goed op te lossen.quote:Op donderdag 21 december 2017 18:15 schreef IrishBastard het volgende:
Die klokje rond Echt heel dat hok is ral en die eigenaar 'ja ik houd wel van sleutelen en wist dat hij wat achterstallig onderhoud had'.
Is gewoon een knakenbak Wel jammer, want geloof dat er best betere te vinden zijn.
Alhoewel zes ton met originele bak en gas (!) al best netjes is
De red block is legendarisch in dat opzicht.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:23 schreef cofi het volgende:
Das nog zo’n old skool Volvo
Ben benieuwd of de nieuwe v40 d2’s ook zoveel km’s gaan halen..
Nope,echt niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:23 schreef cofi het volgende:
Das nog zo’n old skool Volvo
Ben benieuwd of de nieuwe v40 d2’s ook zoveel km’s gaan halen..
Bij mij ook 5 ton en lpg, maar ik heb toch wel iets meer betaald.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:21 schreef r8v2 het volgende:
Mijn 945 die ik voor 250 euro gekocht heb is gisteren voor drie tientjes door de APK gerold .
5ton op de teller. Op LPG
Onderhoud vorige eigenaren doet veel.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:55 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Bij mij ook 5 ton en lpg, maar ik heb toch wel iets meer betaald.
Beetje geluk, soms pech denk ik!
Doe je goed
Die red blocks hadden toch ook geen roffel (4 cilinder!?)?quote:Op donderdag 21 december 2017 20:47 schreef Charged het volgende:
[..]
Nope,echt niet.
Ik zal nooit een nieuwere generatie Volvo kopen tweedehands iig.
Geen roffel,nee,geen vertrouwen.
V70N misschien.
Roffel is een 5 cylinder.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:58 schreef cofi het volgende:
[..]
Die red blocks hadden toch ook geen roffel (4 cilinder!?)?
Volgens mij lees je hem goed; die red blocks waren volgens mij 4 cilinders en hadden dus niet de welbekende roffelquote:Op donderdag 21 december 2017 20:59 schreef Charged het volgende:
[..]
Roffel is een 5 cylinder.
geluid
Of lees ik je bericht nou fout,kan ook nog?
Opmerking kwam voort vanuit de bovenstaande ‘geen roffel, nee, geen vertrouwen’quote:Op donderdag 21 december 2017 20:47 schreef Charged het volgende:
[..]
Nope,echt niet.
Ik zal nooit een nieuwere generatie Volvo kopen tweedehands iig.
Geen roffel,nee,geen vertrouwen.
V70N misschien.
Dacht het niet,dunnere cylinderwanden maar ben er niet helemaal zeker van.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:09 schreef cofi het volgende:
Maar hoe zijn de 2.4 blokken in de v50 uit 2004? Nog wel de oersterke blokken?
De mijne was in de basis ook echt goed onderhouden, maar uiteindelijk kwam er nog heel wat bij.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:57 schreef Charged het volgende:
[..]
Onderhoud vorige eigenaren doet veel.
En op gas rijden is lekker goedkoop per kilometer. Drukt weer lekker de km prijs, zodat je per km weer wat ruimte hebt voor onderhoudquote:Op donderdag 21 december 2017 21:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Het is volgens mij vrij normaal om in elk geval om de paar jaar wel zo'n bedrag kwijt te zijn als je alles bij de garage laat doen. Je kan natuurlijk meer of minder geluk hebben, maar slijtage hou je niet tegen.
Voordeel is wel dat je bijna geen afschrijving meer hebt, en een auto die destijds in het meest luxe segment zat en dat laat zien in kwaliteit en leuke opties. En als je op gas wilt rijden is er weinig beters.
Wel jammer van de wegenbelasting Maar dat haal ik er wel uit met mijn kilometers.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:56 schreef cofi het volgende:
[..]
En op gas rijden is lekker goedkoop per kilometer. Drukt weer lekker de km prijs, zodat je per km weer wat ruimte hebt voor onderhoud
Ik heb al een v50 2.4; daarmee betaal ik toch gauw ¤0,14 per kilometer aan benzine; dat zul je met gas niet hebben gok ik zo.
Wat doet de wegenbelasting (en hoeveel weegt je auto/wat zou je met alleen benzine betalen)? Wat voor Volvo is het trouwens? Just curiousquote:Op donderdag 21 december 2017 22:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wel jammer van de wegenbelasting Maar dat haal ik er wel uit met mijn kilometers.
Met de huidige prijzen betaal ik 8 cent per kilometer als ik het goed heb berekend. Gas is helaas weer duur de laatste tijd.
Ik betaal 300 per kwartaal, op benzine 100 minder. Auto is een Volvo 940 estate met een leeggewicht van 1499 kilo. Bakkie rijdt 1 op 8 op gas, op benzine misschien iets zuiniger maar dat weet ik niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:21 schreef cofi het volgende:
[..]
Wat doet de wegenbelasting (en hoeveel weegt je auto/wat zou je met alleen benzine betalen)? Wat voor Volvo is het trouwens? Just curious
Ik heb dus ook zo'n 940 Estate.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:21 schreef cofi het volgende:
Wat doet de wegenbelasting (en hoeveel weegt je auto/wat zou je met alleen benzine betalen)? Wat voor Volvo is het trouwens? Just curious
komt vanzelf, ooit ben je het middeleeuwse zat van de X70 classic en de 850.quote:Op donderdag 21 december 2017 20:47 schreef Charged het volgende:
[..]
Nope,echt niet.
Ik zal nooit een nieuwere generatie Volvo kopen tweedehands iig.
Geen roffel,nee,geen vertrouwen.
V70N misschien.
Pas jij ook de bandenspanning aan op de aanwezigheid van de gastank? Scheelt bij mij wel wat op het verbruik.quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:12 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ik heb dus ook zo'n 940 Estate.
Op LPG (Vialle LPi) met G3 status.
MRB is ongeveer 130 per maand.
Verbruik op LPG op dit moment 1:7, maar ik heb dan ook wel een automaat en een iets opgevoerde turbo, wat het verbruik iets slechter maakt.
En het is nu winter, dan zit er meer propaan in LPG en dat geeft een lagere calorische waarde dus hoger verbruik.
In de zomer rijd ik 1:8. Dus brandstofkosten 8-10 cent per kilometer.
Benzine rijdt ongeveer 1:10.
In de praktijk doe ik zo'n 5 maanden met een volle tank benzine, want de mijne start op benzine en schakelt na 1 tot 2 km om naar LPG, afhankelijk van de omstandigheden.
Ik ben jaarlijs 2,5k goedkoper uit dan met benzine. Niet dat ik deze auto ooit op benzine zo kopen, maar tochquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:38 schreef cofi het volgende:
Valt me nog tegen wat de km prijs is met gas icm de hogere mrb. Had verwacht dat het goedkoper zou zijn. Maar hoe dan ook, je rijdt wel in een tank
Is natuurlijk nogal afhankelijk van hoeveel je rijdtquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik ben jaarlijs 2,5k goedkoper uit dan met benzine. Niet dat ik deze auto ooit op benzine zo kopen, maar toch
Vergeleken met mijn vorige auto, een Swift uit '99, zit ik een paar euro goedkoper. Het verschil in luxe is me echter veel meer waard.
Ik rij wel met iets hogere bandenspanning, als dat is wat je bedoelt. Rondom 2.5 en 2.7 bar voor/achter. Dan stuurt ie het best en is inderdaad het verbruik niet zo slecht... Als ik met 2.0 bar rondom rij, is het verbruik denk ik zeker 10 procent slechter.quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Pas jij ook de bandenspanning aan op de aanwezigheid van de gastank? Scheelt bij mij wel wat op het verbruik.
Ja, dat bedoelde ik. Ik vroeg het omdat je denk ik iets minder zuinig rijdt dan ik, en mijn verbruik is er echt door gedaald zonder dat ik grip verloor. Heb ook een automaatje, wel een normale turbo.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:18 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ik rij wel met iets hogere bandenspanning, als dat is wat je bedoelt. Rondom 2.5 en 2.7 bar voor/achter. Dan stuurt ie het best en is inderdaad het verbruik niet zo slecht... Als ik met 2.0 bar rondom rij, is het verbruik denk ik zeker 10 procent slechter.
Volgens mij zit het verschil in cylinderwanden alleen tussen de atmosferische blokken, de low pressure- en high pressure turbo's, niet in welke model de motor gebruikt wordt.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:16 schreef Charged het volgende:
Dacht het niet,dunnere cylinderwanden maar ben er niet helemaal zeker van.
Voor zover ik me heb laten vertellen door onze monteur (Dirk op het 850 forum) is het blok van een atmosferische roffel nagenoeg gelijk als een 2,5 t. Een T-5 of een R is idd anders en beter.quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Volgens mij zit het verschil in cylinderwanden alleen tussen de atmosferische blokken, de low pressure- en high pressure turbo's, niet in welke model de motor gebruikt wordt.
Edit,geen idee hoe het zit met de 2004 2.4 versie.quote:Op zaterdag 23 december 2017 12:48 schreef Charged het volgende:
[..]
Voor zover ik me heb laten vertellen door onze monteur (Dirk op het 850 forum) is het blok van een atmosferische roffel nagenoeg gelijk als een 2,5 t. Een T-5 of een R is idd anders en beter.
Een N zou ik inderdaad nog overwegen,een NN niet meer.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:00 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
komt vanzelf, ooit ben je het middeleeuwse zat van de X70 classic en de 850.
de N heeft echt heerlijke stoelen, een fatsoenlijk geluid systeem, regensensor, CanBus etc etc etc.
S60 vind ik zelf ook niks, heb alleen de v70n en S80 gehad, s60 vond ik het net niet.quote:Op zaterdag 23 december 2017 13:00 schreef Charged het volgende:
[..]
Een N zou ik inderdaad nog overwegen,een NN niet meer.
Ach we gaan het vanzelf wel zien..een mooie E39 of Saab 9.5 sla ik ook niet af.
Mijn schoonvader heeft een S60 die we regelmatig voor de deur hebben staan als hij weer een tijdje op wintersport is maar ik kan daar niet aan wennen.
Ik heb de ruimte qua zit wel maar het is allemaal...mja..misschien te nieuw of zo?
Anyway,aankomende dinsdag een kijken naar de V90 T5 van mijn zwager..als die S60 al te nieuw voor me is zal die V90 helemaal lachen worden.
Gek genoeg vind ik de V60 D6 hybrid van mijn baas wel weer heerlijk om te rijden.
Ben erg benieuwd hoe deze motoren het doen op LPG. Je hoort altijd verhalen dat het met de moderne motoren een lastig verhaal is, maar dat komt meestal niet uit de praktijk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
V70 diesel de deur uitgedaan en een V70 T4 automaat 2012 op gas
Hadden ze die in Nederland ook maar gekochtquote:Op vrijdag 29 december 2017 15:50 schreef lolcat8811 het volgende:
Belgische snelwegpolitie koopt 121 Vovo's V90 (320pk, 76.000 euro/stuk)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.hln.be/nieuws(...)agen-eruit~a88986bf/
Als het goed is zitten er Hella E55 projectoren in, bekend dat de bowl's als een malle slijten, nieuwe lampen helpen een hoop maar zal nooit zoals nieuw worden, vervangen door evoX-R projectoren (die bizar goed zijn trouwens) of accepteren zoals het is.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:33 schreef cofi het volgende:
Een apart topic openen lijkt me een beetje overdreven, dus gooi hier mijn vraag even neer:
In mijn v50 uit 2004 heb ik standaard xenon verlichting. Nu valt 1 van mijn lampen sinds vanmorgen na verloop van tijd uit.
Daarnaast vind ik de lichtopbrengst ronduit slecht. De standaard lampen in de oude Corsa van mijn vriendin leveren veel meer licht in het donker.
Ik wil de xenon lampjes dus gaan vervangen, maar welk type kan ik het beste gebruiken? Standaard zit er geloof ik 4300k in; leveren 6000k lampen meer licht op? Heeft iemand hier ervaring mee?
Is het daarnaast mogelijk zelf de lenzen te reinigen, of beschadig je de boel daar alleen maar mee?
Dank alvast!
Dank je voor je reactie. Domme vraag wellicht, maar wat zijn bowls? De lenzen in de lampen zien er wel wat dof uit (totaal niet helder als de lampen aan staan).quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:46 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Als het goed is zitten er Hella E55 projectoren in, bekend dat de bowl's als een malle slijten, nieuwe lampen helpen een hoop maar zal nooit zoals nieuw worden, vervangen door evoX-R projectoren (die bizar goed zijn trouwens) of accepteren zoals het is.
Lenzen schoonmaken zal niet veel helpen helaas.
Edit; net voor de zekerheid gecheckt, zitten single xenon projectoren in, merk en type onbekend.
in het algemeen slijten de bowl's na zoveel branduren, kost je een hoop output, zelfde geld voor de xenon pitten zelf.
wellicht als je de lampen vervangt heb je weer een bak licht, zo niet dan zijn de bowl's op. Lenzen gebeurd over het algemeen nooit wat mee, ook niet mega dof worden oid.
Lenzen zijn vaak dof, clear lenses zie je niet vaak.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 00:37 schreef cofi het volgende:
[..]
Dank je voor je reactie. Domme vraag wellicht, maar wat zijn bowls? De lenzen in de lampen zien er wel wat dof uit (totaal niet helder als de lampen aan staan).
Sowieso moeten de kunststof kappen (die voor alle lampen zitten) een keer gepolijst worden.
Zoals ik de constructie zie:
Lamp —> lens —> kunststof kap
Das makkelijk gezegd maar als man, 24 jaar, nul schadevrije jaren betaal ik 64 euro per maand voor WA voor mijn autoquote:Op zaterdag 13 januari 2018 08:19 schreef Worteltjestaart het volgende:
Daarom, minimaal WA met beperkt casco verzekerd zijn...
Al weet ik niet of het uitmaakt wat de oorzaak is.
Gelukt?quote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:21 schreef racerdkb het volgende:
Ze gaan bij dat sloop maandag dat raampje voor me er uit "zagen" (met een ijzerdraadzaag of iets dergelijks) en dan pik ik hem op voor ¤35-45.
Dan een garage vinden waar ze hem voor me in willen vorken, denk dat dat niet al te lang duurt als je er ervaring mee hebt.
Heb wel dat raam maar nog geen garage kunnen vinden die op korte termijn kan helpen Maak wel een afspraak voor volgende week, de acht lagen tape die momenteel als raam fungeren houden het aardig goed uit, ondanks de storm en regen.quote:
Naast dat poedercoaten of natlakken kan je ook nog "plastidip" overwegen. Ik heb er geen ervaring mee maar schijnbaar is het een goedkope en laagdrempelige (tussen)oplossing.quote:Dan heb ik ook nog een vraag. Momenteel staat mijn bolide op de winterbandjes. Reden hiervoor is niet eens het extreme weer deze winter, maar meer dat mijn zomervelgen opgeknapt moet worden. Ik wil dit nu in gang gaan zetten, alleen twijfel ik of ik ze het best kan laten poedercoaten of natlakken. Beiden hebben voor- en nadelen;
Heb je morgen een uitdaging met de code oranje Ben benieuwd naar hoe het afloopt. Keep us posted!quote:Op woensdag 17 januari 2018 23:02 schreef racerdkb het volgende:
[..]
Heb wel dat raam maar nog geen garage kunnen vinden die op korte termijn kan helpen Maak wel een afspraak voor volgende week, de acht lagen tape die momenteel als raam fungeren houden het aardig goed uit, ondanks de storm en regen.
[..]
Naast dat poedercoaten of natlakken kan je ook nog "plastidip" overwegen. Ik heb er geen ervaring mee maar schijnbaar is het een goedkope en laagdrempelige (tussen)oplossing.
http://www.auto-spuiten.nl/velgen-spuiten-met-plasti-dip/
https://plastidip.nl/faq
Google zoeken naar plastidip velgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |