abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 november 2016 @ 23:05:06 #201
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_166990396
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 23:03 schreef 0906 het volgende:
Pakken pakken pakken :P
Hoorde ik ook toen ik dit nummer belde
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  dinsdag 29 november 2016 @ 23:05:23 #202
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_166990400
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 23:02 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Staat ook al +6 maanden te koop. Wanneer was de opname? :o
Begin september:
https://www.hoogeveensche(...)gen-uitgezonden.html
Haters everywhere but I don't really care.
pi_166990408
Dat huis wordt pas verkocht als Tinus dood is.
  dinsdag 29 november 2016 @ 23:10:17 #204
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_166990515
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 22:58 schreef OProg het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de flashback. Mais. :')
Die man mag verbouwen op zijn land wat hij wil. Hier thuis staat zo vaak maïs langs onze tuin. Maar dat zal die kantoorlullo wel niet gewend zijn.
Fade to Black
  dinsdag 29 november 2016 @ 23:11:04 #205
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_166990532
https://m.hoogeveenscheco(...)d-niet-afpakken.html

Zelfs wanneer Reid probeert af te sluiten, heeft buurman Tinus nog een vraag. 'Wanneer is iets hoog genoeg om het een boom te noemen?' Reid stopt de opnames, geeft er antwoord op en sluit dan af.

:')
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_166990653
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 23:10 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Die man mag verbouwen op zijn land wat hij wil. Hier thuis staat zo vaak maïs langs onze tuin. Maar dat zal die kantoorlullo wel niet gewend zijn.
Volgens mij kan er prima gesnoeid worden voordat er gezaaid wordt.
  dinsdag 29 november 2016 @ 23:16:49 #207
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_166990708
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 23:14 schreef Chai het volgende:

[..]

Volgens mij kan er prima gesnoeid worden voordat er gezaaid wordt.
Waarom zet die man die heg niet wat verder naar achteren zodat hij die vanaf zijn eigen grond kan snoeien? Is niets meer dan normaal.
Fade to Black
pi_166991921
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 23:16 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Waarom zet die man die heg niet wat verder naar achteren zodat hij die vanaf zijn eigen grond kan snoeien? Is niets meer dan normaal.
dan verlies je een hele strook grond waar je maar twee keer per jaar gebruik van maakt..?
melk is goed voor elk
-imikethat
pi_166991949
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 00:07 schreef bosatlas het volgende:

[..]

dan verlies je een hele strook grond waar je maar twee keer per jaar gebruik van maakt..?
Hij kan door de sloot, is die gelijk uitgebaggerd.
pi_166992330
Laten we niet vetgeten dat de haag+bomen op iniatief en op kosten van de gemeente zijn geplaatst.......
  woensdag 30 november 2016 @ 01:00:31 #211
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_166992582
Tinus :') !!!!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_166992997
Waarom heeft die man last van een heg als hij een grasveld heeft zo groot als een voetbalveld???

IK BEGRIJP DE MENSHEID NIET MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 30 november 2016 @ 10:05:20 #213
3542 Gia
User under construction
pi_166994619
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 03:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom heeft die man last van een heg als hij een grasveld heeft zo groot als een voetbalveld???

IK BEGRIJP DE MENSHEID NIET MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij is die Tinus beginnend dementerend. Maar goed, hij heeft ook wel een punt:
Hij mag zijn grond gebruiken tot aan zijn grens en hoeft er geen rekening mee te houden dat buurman dan zijn heg niet meer kan knippen en de sloot niet meer kan baggeren. Zolang die strook vrij is, moet hij buurman erbij laten om zijn heg te knippen. Maar hij mag er gewoon maïs neerzetten. Dan moet hij wel zelf takken die overlast geven, verwijderen en tegen die onverzorgde heg aankijken.

Vond het wel een interessante aflevering, omdat we in een soort van zelfde situatie zitten met onze buurman. Hij heeft een schuur gebouwd op 30 centimeter van de erfgrens en eist van ons dat wij die grond naast de schuur vrij houden, zodat hij onderhoud kan plegen aan zijn schuur, wanneer hem dat uitkomt. We hebben hem gewaarschuwd dat hij niet ongevraagd in onze tuin komt, want er kan weleens een behoorlijk waakse herder loslopen.
Tja, en dat kan nog weleens een puntje worden.
Zolang dat stuk beloopbaar is, mag hij op onze grond komen om zijn schutting te onderhouden, in overleg, maar ik hoef niet de volle 30 meter langs de schutting voor een meter vrij te houden, zodat hij ten alle tijden erbij kan, en wanneer het hem uitkomt.
Buurman loopt al tegen zijn pensioen en is soms echt een zeur. Denk dat hij na zijn pensionering nog veel erger wordt.
Kan Mr. Reid tzt weleens nodig hebben. Haha.
  woensdag 30 november 2016 @ 10:48:27 #215
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_166995450
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Volgens mij is die Tinus beginnend dementerend. Maar goed, hij heeft ook wel een punt:
Hij mag zijn grond gebruiken tot aan zijn grens en hoeft er geen rekening mee te houden dat buurman dan zijn heg niet meer kan knippen en de sloot niet meer kan baggeren. Zolang die strook vrij is, moet hij buurman erbij laten om zijn heg te knippen. Maar hij mag er gewoon maïs neerzetten. Dan moet hij wel zelf takken die overlast geven, verwijderen en tegen die onverzorgde heg aankijken.

Vond het wel een interessante aflevering, omdat we in een soort van zelfde situatie zitten met onze buurman. Hij heeft een schuur gebouwd op 30 centimeter van de erfgrens en eist van ons dat wij die grond naast de schuur vrij houden, zodat hij onderhoud kan plegen aan zijn schuur, wanneer hem dat uitkomt. We hebben hem gewaarschuwd dat hij niet ongevraagd in onze tuin komt, want er kan weleens een behoorlijk waakse herder loslopen.
Tja, en dat kan nog weleens een puntje worden.
Zolang dat stuk beloopbaar is, mag hij op onze grond komen om zijn schutting te onderhouden, in overleg, maar ik hoef niet de volle 30 meter langs de schutting voor een meter vrij te houden, zodat hij ten alle tijden erbij kan, en wanneer het hem uitkomt.
Buurman loopt al tegen zijn pensioen en is soms echt een zeur. Denk dat hij na zijn pensionering nog veel erger wordt.
Kan Mr. Reid tzt weleens nodig hebben. Haha.
Niet gelezen.
  Redactie Sport woensdag 30 november 2016 @ 11:28:33 #216
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_166996211
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Volgens mij is die Tinus beginnend dementerend. Maar goed, hij heeft ook wel een punt:
Hij mag zijn grond gebruiken tot aan zijn grens en hoeft er geen rekening mee te houden dat buurman dan zijn heg niet meer kan knippen en de sloot niet meer kan baggeren. Zolang die strook vrij is, moet hij buurman erbij laten om zijn heg te knippen. Maar hij mag er gewoon maïs neerzetten. Dan moet hij wel zelf takken die overlast geven, verwijderen en tegen die onverzorgde heg aankijken.

Vond het wel een interessante aflevering, omdat we in een soort van zelfde situatie zitten met onze buurman. Hij heeft een schuur gebouwd op 30 centimeter van de erfgrens en eist van ons dat wij die grond naast de schuur vrij houden, zodat hij onderhoud kan plegen aan zijn schuur, wanneer hem dat uitkomt. We hebben hem gewaarschuwd dat hij niet ongevraagd in onze tuin komt, want er kan weleens een behoorlijk waakse herder loslopen.
Tja, en dat kan nog weleens een puntje worden.
Zolang dat stuk beloopbaar is, mag hij op onze grond komen om zijn schutting te onderhouden, in overleg, maar ik hoef niet de volle 30 meter langs de schutting voor een meter vrij te houden, zodat hij ten alle tijden erbij kan, en wanneer het hem uitkomt.
Buurman loopt al tegen zijn pensioen en is soms echt een zeur. Denk dat hij na zijn pensionering nog veel erger wordt.
Kan Mr. Reid tzt weleens nodig hebben. Haha.
Dat is hetzelfde geval als dat huis tegen de erfgrens in Overdinkel (eerste aflevering met Reid): je mag gewoon tot de erfgrens bouwen, dan hadden de buren zelf maar ruimte moeten laten.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 30 november 2016 @ 11:48:30 #217
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_166996694
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 23:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
Huis van die buren staat trouwens te koop
http://www.funda.nl/koop/(...)055-oostopgaande-51/
Dan laten ze wel kennen door die Tinus.
  woensdag 30 november 2016 @ 12:19:42 #218
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_166997284
quote:
9s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:48 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dan laten ze wel kennen door die Tinus.
Die van den Bosch heeft gewoon geen zin om die sloot 12 jaar uit te baggeren, dan verhuist ie liever ;)

Lang geleden dat ik zo gelachen heb om een rijdende rechter aflevering.

_O-
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 30 november 2016 @ 12:38:31 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_166997607
Ik vond het weer ouderwets hilarisch.
Beetje zielige man, die Tinus. Volgens mij heeft ie ze niet allemaal (meer) op een rijtje.
Ook erg kinderachtig van die 'winnaar' om nog eens tot 2x toe te zeggen dat Tinus een slechte verliezer is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Miss SHO woensdag 30 november 2016 @ 12:42:09 #220
22592 crew  Ole
pi_166997660
Zo nog even afkijken. Was in slaap gevallen :Z
Lag aan mij ;)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_166999979
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Volgens mij is die Tinus beginnend dementerend. Maar goed, hij heeft ook wel een punt:
Hij mag zijn grond gebruiken tot aan zijn grens en hoeft er geen rekening mee te houden dat buurman dan zijn heg niet meer kan knippen en de sloot niet meer kan baggeren. Zolang die strook vrij is, moet hij buurman erbij laten om zijn heg te knippen. Maar hij mag er gewoon maïs neerzetten. Dan moet hij wel zelf takken die overlast geven, verwijderen en tegen die onverzorgde heg aankijken.

Vond het wel een interessante aflevering, omdat we in een soort van zelfde situatie zitten met onze buurman. Hij heeft een schuur gebouwd op 30 centimeter van de erfgrens en eist van ons dat wij die grond naast de schuur vrij houden, zodat hij onderhoud kan plegen aan zijn schuur, wanneer hem dat uitkomt. We hebben hem gewaarschuwd dat hij niet ongevraagd in onze tuin komt, want er kan weleens een behoorlijk waakse herder loslopen.
Tja, en dat kan nog weleens een puntje worden.
Zolang dat stuk beloopbaar is, mag hij op onze grond komen om zijn schutting te onderhouden, in overleg, maar ik hoef niet de volle 30 meter langs de schutting voor een meter vrij te houden, zodat hij ten alle tijden erbij kan, en wanneer het hem uitkomt.
Buurman loopt al tegen zijn pensioen en is soms echt een zeur. Denk dat hij na zijn pensionering nog veel erger wordt.
Kan Mr. Reid tzt weleens nodig hebben. Haha.
Staat er geen schutting of iets dan op de erfgrens?

Gewoon schuttingpanelen in beton op je eigen grond zetten omdat je die schuur niet wilt zien!

Kan hij mooi niet meer bij zijn schuurtje!
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 30 november 2016 @ 15:49:13 #222
3542 Gia
User under construction
pi_167001660
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:28 schreef dennistd het volgende:
Dat is hetzelfde geval als dat huis tegen de erfgrens in Overdinkel (eerste aflevering met Reid): je mag gewoon tot de erfgrens bouwen, dan hadden de buren zelf maar ruimte moeten laten.
Dat vind ik dus ook.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 14:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Staat er geen schutting of iets dan op de erfgrens?

Gewoon schuttingpanelen in beton op je eigen grond zetten omdat je die schuur niet wilt zien!

Kan hij mooi niet meer bij zijn schuurtje!
Het is geen schuurtje, maar een soort van garage van zo'n 6 bij 3,5. Met een puntdak.
Tot aan de schuur staat een schutting van hout. Bij de schuur is het een gaashek van ongeveer een meter hoog. En dat loopt door tot achteraan. Overigens wil hij ook het achterste stuk vervangen door een gezamenlijke schutting. Dan hebben we eerst schutting tot aan zijn schuur, dan een laag hek zodat hij onderhoud kan plegen aan zijn schuur, en de rest weer schutting.
En tja, op zich vind ik dat niet erg, zolang wij niets met die grond doen.
Ik ga dus ook niet, om hem dwars te zitten, daar een betonnen schutting zetten.
Maar als wij daar tzt wat mee willen doen, bloemenperk bijvoorbeeld, dan heeft hij mooi pech.

Zo staat er langs het huis een beukenhaag, geplaatst door de vorige bewoner, op onze grond.
Er is daar ook een achterom van 2 meter breed (plus 2 meter aan zijn kant), over de volle lengte van 18 meter langs het huis. Daar heeft de buurman, op de erfgrens, een deels houten-, deels draadglazen schutting geplaatst. (Dit is overigens gebeurd in de tijd dat wij het voorlopig koopcontract tekenden en het passeren van de akte)
Never nooit kan hij, of wij, onderhoud plegen aan de door hem geplaatste gezamenlijke afscheiding, aan onze kant. En wij kunnen onze haag niet knippen aan zijn kant. Die gaat op den duur vanzelf die schutting ontwrichten.
Wij snoeien de beukenhaag overigens wel, voor zover we erbij kunnen.

Dus, dat bedoel ik, met 'ik zie hier mr Reid nog wel op bezoek komen....
Niet dat ik me er ook maar een seconde over druk maak. Dat komt wel als de buurman gaat eisen.
  woensdag 30 november 2016 @ 20:16:13 #223
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_167008681
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 00:07 schreef bosatlas het volgende:

[..]

dan verlies je een hele strook grond waar je maar twee keer per jaar gebruik van maakt..?
Hoezo verlies je dat?
Fade to Black
pi_167008831
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 20:16 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Hoezo verlies je dat?
Dat gaat een nutteloos stuk grond worden achter de heg die je maar twee keer per jaar gebruikt om de heg te snoeien. Lijkt me redelijk logisch.
melk is goed voor elk
-imikethat
  woensdag 30 november 2016 @ 20:22:11 #225
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167008892
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 20:20 schreef bosatlas het volgende:

[..]

Dat gaat een nutteloos stuk grond worden achter de heg die je maar twee keer per jaar gebruikt om de heg te snoeien. Lijkt me redelijk logisch.
heel die groene teringzooi van 8 voetbalvelden is nutteloos
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')