abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 29 november 2016 @ 19:37:07 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166984625

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>>Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

>>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2016 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
  dinsdag 29 november 2016 @ 19:40:41 #2
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166984710
Zijn er nog mensen die aan een vorm van Decemberchallenge gaan doen?

Ik ga mijn derde poging wagen. Vorig jaar moest ik 7 december al stoppen omdat ik ziek werd, het jaar daarvoor liep ik 25 dagen op rij (10 in november, 15 in december) voordat ik ook ziek werd.

Dus: 3 maal is scheepsrecht! En anders weet ik zeker dat je er ziek van wordt :P

Mijn challenge: Iedere dag van December minimaal 30 minuten hardlopen.

Game on ^O^
F means you're fucked
pi_166984757
Nee. Ik ben toch niet gek :P
pi_166984906
Nope!
pi_166984956
Ik denk er even over na

vraag het in januari nog eens :X
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_166984971
Ik vind het heel dapper dat je dat in december doet. Zelf zou ik een minder depressieve periode kiezen.

In principe zijn mijn werktijden in december wel zodanig dat het kan, maar ik word al gezien als een malloot, dus ik doe het rustig aan.
  dinsdag 29 november 2016 @ 19:53:12 #7
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166985081
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:50 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het heel dapper dat je dat in december doet. Zelf zou ik een minder depressieve periode kiezen.

In principe zijn mijn werktijden in december wel zodanig dat het kan, maar ik word al gezien als een malloot, dus ik doe het rustig aan.
Het maakt het juist minder depressief! En als je toch al als een malloot gezien wordt....kun je er net zo goed naar acteren ;)
F means you're fucked
pi_166985331
Helaas geen challenge voor mij. Ik heb al een maand niet gesport. Overmorgen ga ik naar de St.Maartenskliniek voor een MRI scan van mijn knie. Die heb ik afgelopen zomer verdraaid en de klachten gaan niet over. De eerste vermoedens zijn kraakbeenschade, ik hoop dat de scan iets anders laat zien. Als ik daar toch ben gaat mijn voet ook de scanner in. De stressfractuur van het voorjaar lijkt toch af en toe nog klachten te veroorzaken. Ik ben jaren blessurevrij gebleven, maar de afgelopen 2 jaar is het om de haverklap raak. :{
pi_166985369
Het is erg verleidelijk om te doen, want ik voel me best OK, maar ik ga het toch niet doen. 3 dagen per week blijven lopen is mijn uitdaging nu ;)
Ja doei.
pi_166985533
Klinkt prima, ik wil het best proberen. Ik voel mij op het moment fit genoeg om het te doen.

Heb ook mijn adidas Adizero Adios 3 schoenen binnen. Het zijn eens voor de verandering hele mooie hardloopschoenen. Moet wel nog 300 kilometer rennen op mijn Saucony schoenen eerst.
  dinsdag 29 november 2016 @ 20:36:30 #11
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_166986047
Leuk geschreven over Meijendel Zwabber, je statements doen me twijfelen aan de waarde die ze me destijds voorschotelden bij de fittest.. En door zo'n verslag kom je nog achter wat dingen ^O^

Ik heb mijn blog onder enige druk van Zwabber ook nu al geschreven:

https://allergenenhardlop(...)-meijendelloop-2016/
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_166986266
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:12 schreef MiG31 het volgende:
Klinkt prima, ik wil het best proberen. Ik voel mij op het moment fit genoeg om het te doen.

Heb ook mijn adidas Adizero Adios 3 schoenen binnen. Het zijn eens voor de verandering hele mooie hardloopschoenen. Moet wel nog 300 kilometer rennen op mijn Saucony schoenen eerst.
Volgens mij is het voor je voeten juist goed om 2 paar schoenen afwisselend te gebruiken, in plaats van eerst paar A af te lopen en dan pas met paar B te beginnen.

En volgens velen hier is het nog beter om 9 paar schoenen afwisselend te gebruiken :P
pi_166986335
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:45 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Volgens mij is het voor je voeten juist goed om 2 paar schoenen afwisselend te gebruiken, in plaats van eerst paar A af te lopen en dan pas met paar B te beginnen.

En volgens velen hier is het nog beter om 9 paar schoenen afwisselend te gebruiken :P
Dat doe ik al. Mijn Kalenji Ekiden Active's worden goed gebruikt! Maar misschien is het inderdaad slim om gewoon een beetje af te wisselen.
De Adidas schoenen zijn sowieso voor mijn snellere en langere loopjes.

Ze zijn ook zo heerlijk oranje zeg.
  dinsdag 29 november 2016 @ 20:51:22 #14
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166986411
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:36 schreef MaleDuck het volgende:
Leuk geschreven over Meijendel Zwabber, je statements doen me twijfelen aan de waarde die ze me destijds voorschotelden bij de fittest.. En door zo'n verslag kom je nog achter wat dingen ^O^

Ik heb mijn blog onder enige druk van Zwabber ook nu al geschreven:

https://allergenenhardlop(...)-meijendelloop-2016/
Mooi stukkie Duckie ^O^
F means you're fucked
pi_166986412
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:36 schreef MaleDuck het volgende:
Leuk geschreven over Meijendel Zwabber, je statements doen me twijfelen aan de waarde die ze me destijds voorschotelden bij de fittest.. En door zo'n verslag kom je nog achter wat dingen ^O^

Ik heb mijn blog onder enige druk van Zwabber ook nu al geschreven:

https://allergenenhardlop(...)-meijendelloop-2016/
Leuk verslag MaleDuck!
Begin toch ook nieuwsgierig te worden naar de Meijendelloop

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166986478
Geen decemberchallenge voor mij.
Eerst maar eens de sinterklaasstress heelhuids door zien te komen.

Wel een mooi doel, iedere dag minimaal 30 minuten lopen.
pi_166986620
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:36 schreef MaleDuck het volgende:
Leuk geschreven over Meijendel Zwabber, je statements doen me twijfelen aan de waarde die ze me destijds voorschotelden bij de fittest.. En door zo'n verslag kom je nog achter wat dingen ^O^

Ik heb mijn blog onder enige druk van Zwabber ook nu al geschreven:

https://allergenenhardlop(...)-meijendelloop-2016/
Ja, dat is nagenieten! Erg leuk verslag!!
  dinsdag 29 november 2016 @ 21:34:32 #18
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_166987535
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:59 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ja, dat is nagenieten! Erg leuk verslag!!
Thanks, het kijken naar de foto's is ook echt nagenieten!
https://goo.gl/photos/3md8P6cYHghpRi196
In dit album kwam ik ook nog een mooie van jou tegen :)

Zo, net van mijn rustige loopje maar even een soort fartlekje gemaakt, anders kreeg ik het koud... brrrr
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_166987991
Oh, maar dat is best verharde ondergrond. Ik had meer bobbels en takken verwacht. Ziet er mooi uit, dus heel misschien is het voor volgend jaar toch een optie.
pi_166988092
Oei ik ben nog steeds aan het ontdooien, maar wat heerlijk gelopen! ruim 6km ingelopen op flink tempo, zodat we aan het einde eindelijk warm waren, en toen 3x 200-400-600-400-200 waarbij de 200'jes in 40 seconden moesten, 400 in 90 sec en 600 in 2:19, pittige tempo's dacht ik op voorhand. Maar heel fijn om te zien dat zelfs de laatste 200 nog prima lukte in 40 seconden!
En ben vandaag weer even rechtgezet (nouja mijn SI-gewricht) dus dat kan ook weer even vooruit ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 29 november 2016 @ 21:54:46 #21
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_166988140
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:48 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar dat is best verharde ondergrond. Ik had meer bobbels en takken verwacht. Ziet er mooi uit, dus heel misschien is het voor volgend jaar toch een optie.
Nou voor mij als asfaltjunkie was dit echt 'trailen' hoor :D
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_166988283
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:48 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar dat is best verharde ondergrond. Ik had meer bobbels en takken verwacht. Ziet er mooi uit, dus heel misschien is het voor volgend jaar toch een optie.
Ja, de zachtste ondergrond is nog halfverhard en er zijn geen obstakels of zo. Alleen veel klimmetjes. Je moet deze echt gelopen hebben Wyccie, anders mis je iets essentieels in je hardloopleven.
  Redactie Sport dinsdag 29 november 2016 @ 22:05:30 #23
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_166988474
Ik zou heel graag de december challenge doen maar ik kan me met twee weekenden weg waarvan een absoluut niet hardloopgerelateerd nog niet echt bedenken wanneer ik dat allemaal moet gaan doen _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 29 november 2016 @ 22:06:40 #24
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_166988515
Tisvoorniks was leuk afgelopen zondag *O* Ik wou onder de 2 uur lopen en dat lukte met 1.56.hoog. Gezellig met TheWhiteCowboy gelopen! En de eerste 100 meter met S (ik weet z'n nickname niet meer :P )

Ik doe niet mee met de challenge. Al zorgt m'n schema er wel voor dat ik 7 dagen per week sport. 4 dagen hardlopen/3 dagen sportschool. Al zal ik vast nog wel met regelmaat de maandag overslaan.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_166988559
Mijn decemberchallenge is weer net iets meer kms lopen dan in november ( zit nu op 230km of zo) en heel blijven en het leuk blijven vinden ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166989792
Wow, magnesium spray brandt! :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166989984
Vanavond weer een tempotraining met 9x4 min tempo, 90s rustig.
Was wel blij dat ik vanmiddag snel naar de Lidl gerend was (pun intended) om wat winterhardloopkleding te scoren.
Geen geld: 10 euro voor een tight of shirt, 18 euro voor een jack. Lekker warm gelopen daarom.
  dinsdag 29 november 2016 @ 22:57:44 #28
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_166990218
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 22:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow, magnesium spray brandt! :o
Heb een flesje van body en fit. Die brandt niet, maar is wel een rare manier van klef op/aan de huid.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_166990253
Vanavond ook eindelijk de Strava Distance Challenge gehaald. Wat was het koud. Ben ook totaal niet voorbereid voor de winter. Heb net een kort broekje aangehad.
pi_166990419
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 22:58 schreef MiG31 het volgende:
Vanavond ook eindelijk de Strava Distance Challenge gehaald. Wat was het koud. Ben ook totaal niet voorbereid voor de winter. Heb net een kort broekje aangehad.
Damn :o
  dinsdag 29 november 2016 @ 23:30:13 #31
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166991059
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 22:58 schreef MiG31 het volgende:
Vanavond ook eindelijk de Strava Distance Challenge gehaald. Wat was het koud. Ben ook totaal niet voorbereid voor de winter. Heb net een kort broekje aangehad.
Het is inderdaad niet zo dat het ieder jaar winter wordt ofzo :D
F means you're fucked
pi_166991237
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 23:30 schreef YUR het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet zo dat het ieder jaar winter wordt ofzo :D
Dit jaar schijnt ie echter direct te volgen op de herfst, wie had dat nou kunnen voorzien? :P
pi_166991957
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 22:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Tisvoorniks was leuk afgelopen zondag *O* Ik wou onder de 2 uur lopen en dat lukte met 1.56.hoog. Gezellig met TheWhiteCowboy gelopen! En de eerste 100 meter met S (ik weet z'n nickname niet meer :P )

Ik doe niet mee met de challenge. Al zorgt m'n schema er wel voor dat ik 7 dagen per week sport. 4 dagen hardlopen/3 dagen sportschool. Al zal ik vast nog wel met regelmaat de maandag overslaan.
Volgens mij liep Guard daar ook.
Je bent weer lekker bezig! Mocht je nog in Borne willen lopen... ik ben er ook weer.
pi_166992085
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 22:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow, magnesium spray brandt! :o
went vanzelf!
Ja doei.
pi_166993484
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 22:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Tisvoorniks was leuk afgelopen zondag *O* Ik wou onder de 2 uur lopen en dat lukte met 1.56.hoog. Gezellig met TheWhiteCowboy gelopen! En de eerste 100 meter met S (ik weet z'n nickname niet meer :P )

Ik doe niet mee met de challenge. Al zorgt m'n schema er wel voor dat ik 7 dagen per week sport. 4 dagen hardlopen/3 dagen sportschool. Al zal ik vast nog wel met regelmaat de maandag overslaan.
Ik ben hier ook niet meer zo vaak ;)
Mijn december challenge is om niet aan te komen en wat meer focus op core strength te leggen.
Iedere dag gaan lopen zie ik het nut niet zo van in, om eerlijk te zijn.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 30 november 2016 @ 08:19:19 #36
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166993504
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 08:17 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik ben hier ook niet meer zo vaak ;)
Mijn december challenge is om niet aan te komen en wat meer focus op core strength te leggen.
Iedere dag gaan lopen zie ik het nut niet zo van in, om eerlijk te zijn.
Het hoeft ook niet nuttig te zijn *O*
F means you're fucked
  woensdag 30 november 2016 @ 08:45:44 #37
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166993682
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:48 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar dat is best verharde ondergrond. Ik had meer bobbels en takken verwacht. Ziet er mooi uit, dus heel misschien is het voor volgend jaar toch een optie.
Het is absoluut geen trail, je kan hem gewoon lopen.

@MD, leuk verslag. Grappig dat jij het als een half soort trail ziet. Voor mij is het gewoon een wegwedstrijd met een paar bospaadjes :P

Ik vond het erg leuk om jou (en mr B) eens te spreken. Was vast wel bij de Ekiden 2 jaar geleden ook even gebeurd maar dat was erg vluchtig allemaal.

Volgend jaar weer. En de dag erna de duinstrandloop :P alles op tempo rustaaaaaag!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 30 november 2016 @ 08:46:51 #38
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166993696
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 08:19 schreef YUR het volgende:

[..]

Het hoeft ook niet nuttig te zijn *O*
Ik doe niet mee. Krijg 3X in de week al nauwelijks ingepland. Veel plezier in ieder geval, hopelijk nu geen ziekte en andere ongein :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 30 november 2016 @ 08:48:05 #39
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166993709
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 08:46 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik doe niet mee. Krijg 3X in de week al nauwelijks ingepland. Veel plezier in ieder geval, hopelijk nu geen ziekte en andere ongein :)
Dat inplannen is juist een leuke uitdaging. Al is het dit jaar voor mij iets makkelijker omdat ik wat meer tijd overdag heb :)
F means you're fucked
pi_166993839
Als ik het ooit eens red om 3x per week te rennen en 1x kracht ben ik al dik tevreden. Maar 3 avonden in de week kwijt zijn aan trainen (het is vrij letterlijk koken -> eten -> trainen -> douchen -> slapen) op trainingsdagen is nog wel even wennen.

Gisteren vanwege verkoudheid besloten om niet te gaan trainen, maar meteen uit werk een klein rondje te rennen, en dat beviel best wel. Behalve dat ik de 30 minuten niet gehaald heb en de verkoudheid alleen maar erger is geworden en ik nu helemaal lamlendig ben :')
pi_166994681
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 09:03 schreef hatsaflats het volgende:
Als ik het ooit eens red om 3x per week te rennen en 1x kracht ben ik al dik tevreden. Maar 3 avonden in de week kwijt zijn aan trainen (het is vrij letterlijk koken -> eten -> trainen -> douchen -> slapen) op trainingsdagen is nog wel even wennen.

Gisteren vanwege verkoudheid besloten om niet te gaan trainen, maar meteen uit werk een klein rondje te rennen, en dat beviel best wel. Behalve dat ik de 30 minuten niet gehaald heb en de verkoudheid alleen maar erger is geworden en ik nu helemaal lamlendig ben :')
Train je nooit in het weekend dan?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166994920
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:09 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Train je nooit in het weekend dan?
Jawel, een duurloop op zondag. En dinsdag en donderdag baantraining, en woensdag kracht. Maar meestal red ik een van de 2 baantrainingen niet.
pi_166994945
Ik ben ingeloot voor de marathon van Berlijn *O* .
  woensdag 30 november 2016 @ 10:27:52 #44
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166995018
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:24 schreef Devv het volgende:
Ik ben ingeloot voor de marathon van Berlijn *O* .
Gratuliere ^O^
F means you're fucked
pi_166995071
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:23 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Jawel, een duurloop op zondag. En dinsdag en donderdag baantraining, en woensdag kracht. Maar meestal red ik een van de 2 baantrainingen niet.
Ah ja, same here, alleen dan nog 2 extra looptrainingen, waarvan ik er één doordeweeks 's ochtends of in de lunchpauze op het werk probeer te doen.
En tja, dat het op doordeweekse avonden sporten eten slapen (of eerst nog een serie kijken en te laat slapen) is dat ben ik inmiddels wel gewend :P Ik kook gewoon op de avonden dat ik wel tijd heb en de rest van de week hoef ik alleen maar op te warmen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166995088
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:24 schreef Devv het volgende:
Ik ben ingeloot voor de marathon van Berlijn *O* .
Jeej! En past dat in je schema of heb je je per ongeluk in die maand ook voor 2 ultra's ingeschreven? :P Wel gaaf zeg!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 30 november 2016 @ 10:31:58 #47
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166995099
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:24 schreef Devv het volgende:
Ik ben ingeloot voor de marathon van Berlijn *O* .
*O* woooottt!!! Gefeliciteerd!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_166995236
Dank :s) . Ik had in het najaar nog geen grote plannen maar ik heb mij ook voor Chicago ingeschreven. Die is twee weken na de marathon van Berlijn. Dus dat kan nog weleens interessant worden als ik daar ook ingeloot word :D .
pi_166995835
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:30 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ah ja, same here, alleen dan nog 2 extra looptrainingen, waarvan ik er één doordeweeks 's ochtends of in de lunchpauze op het werk probeer te doen.
En tja, dat het op doordeweekse avonden sporten eten slapen (of eerst nog een serie kijken en te laat slapen) is dat ben ik inmiddels wel gewend :P Ik kook gewoon op de avonden dat ik wel tijd heb en de rest van de week hoef ik alleen maar op te warmen.
Maar ik zit denk ik iets liever op m'n luie gat dan jij ;) Op tijd naar bed na baantraining lukt sowieso niet, want ik ben dan niet voor 9 uur thuis, maar moet wel om 5 uur weer op.

Ik vind het wel weer heel leuk om weer meer te trainen, ook omdat het een groot deel van m'n sociale leven is, maar het voelt wel snel een beetje als een soort sleur.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:24 schreef Devv het volgende:
Ik ben ingeloot voor de marathon van Berlijn *O* .
Gefeliciteerd!
pi_166995888
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:09 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Maar ik zit denk ik iets liever op m'n luie gat dan jij ;) Op tijd naar bed na baantraining lukt sowieso niet, want ik ben dan niet voor 9 uur thuis, maar moet wel om 5 uur weer op.

Ik vind het wel weer heel leuk om weer meer te trainen, ook omdat het een groot deel van m'n sociale leven is, maar het voelt wel snel een beetje als een soort sleur.

[..]

Gefeliciteerd!
Ja jouw reistijd maakt het natuurlijk ook wel een stukje lastiger :o Ik hoef nooit om 5 uur op, ik sta meestal ergens tussen 6.30 en 8 uur op afhankelijk van hoe ik me voel.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166997449
6 km in 36 minuten net.
Ging best lekker, voor mijn idee beter dan de vorige keer.
pi_166997837
mezelf te motiveren om in december in de kou te gaan lopen vind ik al een redelijke challange.
pi_166999327
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 08:19 schreef YUR het volgende:

[..]

Het hoeft ook niet nuttig te zijn *O*
Voor mij wel :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_166999854
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 12:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
mezelf te motiveren om in december in de kou te gaan lopen vind ik al een redelijke challange.
Na een tijdje is het leuk. En gratis mooie natuur en frisse lucht enzo.
pi_167000943
Ik heb me zojuist ingeschreven voor de CPC op 12 maart.
Children of the night. What music they make.
  woensdag 30 november 2016 @ 15:18:18 #56
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167000991
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:14 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb me zojuist ingeschreven voor de CPC op 12 maart.
^O^
Welke afstand?
F means you're fucked
pi_167001121
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:18 schreef YUR het volgende:

[..]

^O^
Welke afstand?
10km.

Mijn zussen plus aanhang en mijn broertje doen ook mee, dus dat wordt leuk :P
Children of the night. What music they make.
  woensdag 30 november 2016 @ 16:51:54 #58
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167003022
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 12:28 schreef DoubleDip het volgende:
6 km in 36 minuten net.
Ging best lekker, voor mijn idee beter dan de vorige keer.
Aardig tempootje!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_167003139
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:14 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb me zojuist ingeschreven voor de CPC op 12 maart.
Nice!
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:51 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Aardig tempootje!
Ja ging wel lekker. Op naar de 10!
  woensdag 30 november 2016 @ 19:49:47 #60
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_167007705
Na de krampaanval van afgelopen zondag vanavond gewoon weer 8 km in 40:00 kunnen lopen zonder problemen .
Waar dat vandaan kwam blijft dus een raadsel.

Denk dat ik zaterdag gewoon de sint Nicolaas loop in Katwijk ga doen .
Nog meer van hier die daar aanwezig zijn ?
pi_167008631
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 19:49 schreef foetre het volgende:
Na de krampaanval van afgelopen zondag vanavond gewoon weer 8 km in 40:00 kunnen lopen zonder problemen .
Waar dat vandaan kwam blijft dus een raadsel.

Denk dat ik zaterdag gewoon de sint Nicolaas loop in Katwijk ga doen .
Nog meer van hier die daar aanwezig zijn ?
Misschien te weinig gedronken?
Succes zaterdag!
  woensdag 30 november 2016 @ 20:52:09 #62
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_167009900
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 00:08 schreef McTwente het volgende:

[..]

Volgens mij liep Guard daar ook.
Je bent weer lekker bezig! Mocht je nog in Borne willen lopen... ik ben er ook weer.
Ja gaat weer mooi *O* 18 dec zie ik, dat gaat 'm niet worden.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_167014431
Vanavond was snelheidstraining. Lekker rustige warm up, en daarna 7x200 (met 'n paar hoogtemeters). Zeer consistent gelopen O+



Heerlijke looptemperatuur ook, goede sfeer.

En ik ga een Leader in Running Fitness cursus doen eind Januari. Dat betekent dat ik dan gecertificeerd groepsrencoach ben, en dan kan ik ook verzekerd en al mensen meenemen *O* zin in!
Ja doei.
  donderdag 1 december 2016 @ 08:49:26 #64
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167017192
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond was snelheidstraining. Lekker rustige warm up, en daarna 7x200 (met 'n paar hoogtemeters). Zeer consistent gelopen O+

[ afbeelding ]

Heerlijke looptemperatuur ook, goede sfeer.

En ik ga een Leader in Running Fitness cursus doen eind Januari. Dat betekent dat ik dan gecertificeerd groepsrencoach ben, en dan kan ik ook verzekerd en al mensen meenemen *O* zin in!
Dat is tof moblo ^O^

Ik ben nu officieel assistent looptrainer en ga volgend jaar ook mijn papieren voor looptrainer halen.
En om te oefenen ga ik vanaf 10 december een groep van ons CPC-project voor niet leden begeleiden naar een mooie 10km in maart *O*
F means you're fucked
pi_167017281
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 08:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat is tof moblo ^O^

Ik ben nu officieel assistent looptrainer en ga volgend jaar ook mijn papieren voor looptrainer halen.
En om te oefenen ga ik vanaf 10 december een groep van ons CPC-project voor niet leden begeleiden naar een mooie 10km in maart *O*
Ik hoop dat ze al 5km kunnen lopen, dan red je het precies tot 12 maart met elke dag 50 meter verder sprinten!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 1 december 2016 @ 09:24:21 #66
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167017494
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 09:02 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze al 5km kunnen lopen, dan red je het precies tot 12 maart met elke dag 50 meter verder sprinten!
Uh-oh....

quote:
Toelatingseisen

Voor deelname aan de 21 km groepen moet men over een redelijke basisconditie beschikken. Verwacht wordt dat je een afstand van 5 km in circa 30 minuten kan lopen. Anders adviseren wij om voor de 10 km te kiezen.
F means you're fucked
pi_167018754
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 09:02 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze al 5km kunnen lopen, dan red je het precies tot 12 maart met elke dag 50 meter verder sprinten!
_O-
Ja doei.
pi_167019715
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 14:22 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Na een tijdje is het leuk. En gratis mooie natuur en frisse lucht enzo.
Ja maar dat bed of bank ligt dan nog net zo lekker.
De eerste dag is het in ieder gval gelukt om een rondje te lopen.
pi_167019782
Het gaat zaterdag mooi hardloopweer worden in Lulworth Cove :) .
pi_167026659
Wil in december wel meer gaan hardlopen, maar elke dag is iets te ambitieus.
pi_167027313
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:47 schreef Devv het volgende:
Het gaat zaterdag mooi hardloopweer worden in Lulworth Cove :) .
Is dat je "ik heb nog UTMB punten nodig"-loopje? :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Redactie Sport donderdag 1 december 2016 @ 18:41:07 #72
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_167027518
Mijn challenge heeft nog een vraagteken die vooral de komende drie dagen geldt, verder zal het wel lukken. Maar ik doe het ook alleen als het dus de komende drie dagen ook lukt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_167028247
Ik begin december al ziek :') Ik hoop wel dat ik op tijd beter ben om zondag m'n duinstrandloopje te kunnen lopen, anders gelooft niemand dat dit heel geen slap excuus is om niet te hoeven.
pi_167029542
Zwaar hoor, die decemberchallenge. Ik sta op het punt op te geven.
  Moderator donderdag 1 december 2016 @ 20:06:46 #75
155227 crew  Guppy
dus
pi_167029798
Ik waag me er niet eens aan :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')