abonnement Unibet Coolblue
pi_167104473
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 21:19 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb weleens dates gehad die behoorlijk tegenvielen hoor. Na 2 seconden wist ik al dat er geen klik was, geen match qua uiterlijk etc.
Zij was zeker te lelijk voor jou?
  zondag 4 december 2016 @ 21:21:44 #202
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_167104500
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 21:19 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb weleens dates gehad die behoorlijk tegenvielen hoor. Na 2 seconden wist ik al dat er geen klik was, geen match qua uiterlijk etc.
Dates waar je later over post dat je er wel mee door bent gegaan in de hoop dat er iets zou gebeuren. Dus eigenlijk zeg je dat seks zo belangrijk is dat je het zelf wilt doen met vrouwen die je eigenlijk niet interessant vind?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_167104723
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2016 21:20 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Zij was zeker te lelijk voor jou?
Ze moet er uitzien als een premium buurmeisje. Niet als een overbuurmeisje die niet hoogopgeleid is.
pi_167105439
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 21:27 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ze moet er uitzien als een premium buurmeisje. Niet als een overbuurmeisje die niet hoogopgeleid is.
Ja snap ik. Niemand is goed genoeg voor ons deezer eigenlijk.
  zondag 4 december 2016 @ 21:48:11 #205
456432 Kamina
Tenacious!
pi_167105519
Als je zelf maar een premium buurjongen bent.
1 + 1 = blauw
pi_167105965
Derde date gehad voor ik op vakantie ga. O+ Kan een datum prikken voor een vierde date bij terugkomst. Iets met vakantie bespreken en foto's laten zien en een souvenir afleveren :P
mag het weten
  zondag 4 december 2016 @ 23:09:52 #207
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167108127
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 21:19 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb weleens dates gehad die behoorlijk tegenvielen hoor. Na 2 seconden wist ik al dat er geen klik was, geen match qua uiterlijk etc.
Seks dus. OK, prima, maar je houdt nu ons en/of jezelf voor de gek.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 4 december 2016 @ 23:10:55 #208
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167108158
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 21:59 schreef Joosie200 het volgende:
Derde date gehad voor ik op vakantie ga. O+ Kan een datum prikken voor een vierde date bij terugkomst. Iets met vakantie bespreken en foto's laten zien en een souvenir afleveren :P
Klinkt goed.

Hier een derde date geprikt voor aanstaand weekend en steeds lang aan het kletsen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 4 december 2016 @ 23:41:18 #209
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_167108998
O wow. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt: binnen een half uur stelt een tindermatch voor om wat te gaan drinken :o

Paranoide ik gaat gelijk scenario's bedenken :')

Terwijl het heel goed mogelijk is dat een Braziliaanse exchange studente graag snel wat wil afspreken omdat ze snel nieuwe contacten wil leggen. Anyway, komende donderdag gaan we warme drankjes doen :P

Edit: hmmm. Dit voelt eigenlijk niet zo goed: ze heeft eigenlijk niet eens echt mij dingen gevraagd, en passt me gelijk al een telefoonnummer. Ik ben leuk,daar niet van.. maar zo enthousiast worden vrouwen nu ook weer niet van me :')

[ Bericht 20% gewijzigd door Trashcanman op 04-12-2016 23:49:20 ]
pi_167109092
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 21:07 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Daten zelf vind ik wel gezellig hoor, maar als ik snel merk dat er geen aantrekkingskracht is haak ik af.
Niet om lullig te doen, maar het zijn toch de dames die de hele tijd afhaken?
pi_167110007
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 18:07 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Sinds maandag, dus nu een week. Ik gok dat het halverwege de week wordt dat we elkaar gaan ontmoeten. Dan app je dus maximaal 10 dagen, maar als je kijkt wat we allemaal hebben besproken is 10 dagen eigenlijk best lang want normaal weet je niet zoveel van elkaar voordat je op date gaat. Vaak merk je toch dat langer dan een week appen er ook helemaal geen afspraak meer komt dus achteraf gewoon een hoop verloren tijd. Daarom wil ik snel afspreken.

Ik denk dat ik in totaal op alle datingapps/sites OOIT gewoon een paar jaar heb lopen chatten, zo zonde als je het 'resultaat' ziet.
Eerst een week appen met iemand lijkt mij persoonlijk wel een goede om de grootste psychopaten eruit te kunnen filteren

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2016 00:39:01 ]
pi_167111042
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 23:41 schreef Trashcanman het volgende:
O wow. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt: binnen een half uur stelt een tindermatch voor om wat te gaan drinken :o

Paranoide ik gaat gelijk scenario's bedenken :')

Terwijl het heel goed mogelijk is dat een Braziliaanse exchange studente graag snel wat wil afspreken omdat ze snel nieuwe contacten wil leggen. Anyway, komende donderdag gaan we warme drankjes doen :P

Edit: hmmm. Dit voelt eigenlijk niet zo goed: ze heeft eigenlijk niet eens echt mij dingen gevraagd, en passt me gelijk al een telefoonnummer. Ik ben leuk,daar niet van.. maar zo enthousiast worden vrouwen nu ook weer niet van me :')
Kan prima, neemt een vrouw een keer initiatief is het weer niet goed. ;) Gewoon drankje doen en je merkt het vanzelf.
  maandag 5 december 2016 @ 09:32:43 #213
416020 K44S
The bearded man
pi_167112011
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 06:55 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Kan prima, neemt een vrouw een keer initiatief is het weer niet goed. ;) Gewoon drankje doen en je merkt het vanzelf.
Blijkt maar weer hoe weinig vrouwen dat doen als mannen zelfs argwaan krijgen _O- :P .
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 5 december 2016 @ 09:33:11 #214
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167112015
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 23:41 schreef Trashcanman het volgende:
O wow. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt: binnen een half uur stelt een tindermatch voor om wat te gaan drinken :o

Paranoide ik gaat gelijk scenario's bedenken :')

Terwijl het heel goed mogelijk is dat een Braziliaanse exchange studente graag snel wat wil afspreken omdat ze snel nieuwe contacten wil leggen. Anyway, komende donderdag gaan we warme drankjes doen :P

Edit: hmmm. Dit voelt eigenlijk niet zo goed: ze heeft eigenlijk niet eens echt mij dingen gevraagd, en passt me gelijk al een telefoonnummer. Ik ben leuk,daar niet van.. maar zo enthousiast worden vrouwen nu ook weer niet van me :')
Ik zie het probleem niet zo. Die dame gebruikt Tinder om leuke contacten te maken. Dat heb ik wel vaker gezien met mensen uit het buitenland. Niks achter zoeken, gewoon gezellig afspreken. Ik heb goede ervaringen met Brazilianen, leuke warme mensen.
pi_167112078
Die Franse dame wou ook direct na een half uur al afspreken.. en de volgende dag bestond ze echt en hebben we een toffe middag gehad :) (en helaas nooit meer wat gehoord daarna). Soms moet je gewoon niet nadenken, gewoon ergens openbaar afspreken.
  maandag 5 december 2016 @ 09:42:27 #216
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_167112128
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 23:41 schreef Trashcanman het volgende:
O wow. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt: binnen een half uur stelt een tindermatch voor om wat te gaan drinken :o

Paranoide ik gaat gelijk scenario's bedenken :')

Terwijl het heel goed mogelijk is dat een Braziliaanse exchange studente graag snel wat wil afspreken omdat ze snel nieuwe contacten wil leggen. Anyway, komende donderdag gaan we warme drankjes doen :P

Edit: hmmm. Dit voelt eigenlijk niet zo goed: ze heeft eigenlijk niet eens echt mij dingen gevraagd, en passt me gelijk al een telefoonnummer. Ik ben leuk,daar niet van.. maar zo enthousiast worden vrouwen nu ook weer niet van me :')
Ik probeer dat steeds vaker zo snel mogelijk te regelen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 5 december 2016 @ 10:30:11 #217
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_167112811
Mijn 'misschien date' ging niet door, maar dat ze wel wil afspreken binnenkort, maar nog niet toe was aan een relatie. Het is een coole chick waarmee je kunt lachen, dus ik vind het prima.

Mijn date van vorige week is een beetje 'teleurgesteld' dat ik niet op haar stille hints in ging om afgelopen weekend met haar uit te gaan.

En verder nog hard gestapt, wat eindigde met een vriendin van een vriendin en er nu gehengeld wordt naar mijn intenties. :D
pi_167113728
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 23:41 schreef Trashcanman het volgende:
O wow. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt: binnen een half uur stelt een tindermatch voor om wat te gaan drinken :o

Paranoide ik gaat gelijk scenario's bedenken :')

Terwijl het heel goed mogelijk is dat een Braziliaanse exchange studente graag snel wat wil afspreken omdat ze snel nieuwe contacten wil leggen. Anyway, komende donderdag gaan we warme drankjes doen :P

Edit: hmmm. Dit voelt eigenlijk niet zo goed: ze heeft eigenlijk niet eens echt mij dingen gevraagd, en passt me gelijk al een telefoonnummer. Ik ben leuk,daar niet van.. maar zo enthousiast worden vrouwen nu ook weer niet van me :')
Hoe is een telefoon nummer sturen eng? Zo lang ze nu niet al jaloers gaat doen is het verder ok. Of dat ze je credit card gegevens eist :P

Ik heb wel eens gehad dat sommige vrouwen al jaloers gaan doen en boos worden als je zegt dat je ook met anderen chat. :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 5 december 2016 @ 12:08:28 #219
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167115071
Date van paar weken terug die me wel tof vond maar niet voor relatie blijft vage verhalen ophangen. Heeft Happn verwijderd, of ik even wil kijken. Prima, en idd verwijderd.
"Ja, is wellicht niks voor mij. Of ik heb er geen zin in. Afgaan op foto's. Heb jij geen last van ; )"

Dagelijks contact, maar inmiddels ook alweer twee weken niet gezien en diverse andere dates gehad.

[ Bericht 0% gewijzigd door Skull-splitter op 05-12-2016 12:14:22 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167115689
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met The Inner Circle? Kom er, achter de paywall van een NL'se krant, een artikel over tegen.

Gevalletje long-read, maar ik doe even een stukje eruit hier droppen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 5 december 2016 @ 12:48:14 #221
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_167115965
Nu al een jeukding.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_167116053
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 12:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Nu al een jeukding.
Kan je dit ook onderbouwen? Of vind je het gewoon stoer om een nikszeggende negatieve comment achter te laten?
pi_167116293
Lijkt me niet mijn ding
Sowieso dat denigrerende over een nagelstyliste vind ik niet zo charmant
en het is geen groep waar ik me bij vind horen. Ik heb geen LinkedIn want hekel aan netwerken en profielen opstellen en bij houden en Facebook is alleen voor directe vrienden dus kom daar ook niet op een tof nummer
Vind het idee dat je daarmee dingen af kunen lezen over iemand ook niet echt wat dus dan hoor ik al niet bij de doelgroep gok ik
  maandag 5 december 2016 @ 13:18:58 #224
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_167116587
Het klinkt ook niet als iets voor mij. Ik heb geen Linked-In, op Facebook ook enkel familie en vrienden, ik vind sowieso Linked-In en Facebook als uitgangspunt voor succes nemen vreemd.

Er wordt niet per se gekeken naar opleiding, maar een nagelstyliste komt er sowieso niet door, hoezo? Kan een nagelstyliste niet ambitieus zijn? Ik vind het een rare manier van selecteren en uitsluiten en ik denk niet dat een dergelijke App iets voor mij is, ook omdat mijn ambitie denk ik niet aansluit bij wat zij zoeken :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_167116661
Die app weerspiegelt het moreel faillissement in de samenleving. Een modern, Westers date-equivalent van het Indiaas kastenstelsel, waarbij men op basis van sociale klasse en financiële status onderscheidt maakt in het rangschikken van potentiële partners. Dat soort mensen wil ik niet in mijn buurt hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')