abonnement Unibet Coolblue
pi_166979877
Peter Wright is een 46 jarige Schotse darter, die bijna zijn hele leven in Engeland heeft gewoond, maar u kent het wel. Hij was vroeger niet goed genoeg voor het Engelse dartselftal, dus nam hij de Schotse nationaliteit aan. Zijn bijnaam luidt Snakebite en dit is duidelijk te herkennen in zijn kapsels. Hij staat bekend om het feit dat hij elke wedstrijd een ander kapsel heeft met bijpassende kleding. Dit wordt allemaal gedaan door vrouwlief Joanne die kapster is.

En nog een leuke foto van een Wright met normaal haar in zijn jongere jaren.

inmiddels is hij de nummer 3 van de wereld en na Michael van Gerwen de best presterende speler van 2016. Het is dus niet gek dat we grootste dingen mogen verwachten van hem.

Wright weet wat het is om de finale van het WK te halen. 3 jaar geleden verloor hij van Michael van Gerwen. Dit was zijn eerste grootte finale bij de PDC. Het bleef hier niet bij. Inmiddels heeft hij al 3 grote finales achter zijn naam, maar telkens was Van Gerwen te sterk voor hem. Het is dus niet gek dat we hier spreken over een ware angstgegner

Peter Wright neemt het in de 1e ronde op tegen de winnaar van Jerry Hendriks- Warren Parry . Dit mag geen enkel probleem zijn en dat wordt het waarschijnlijk ook niet.

Hieronder nog even de head to head van Peter Wright tegen de andere titelkandidaten. We tellen hierbij alleen de wedstrijden voor een major. De PL wordt niet meegeteld, aangezien dat ook uitmelken is en bepaalde spelers dat niet serieus nemen.

Peter Wright 0-9 Michael van Gerwen ;(
Peter Wright 2-4 Phil Taylor
Peter Wright 1-1 Garry Anderson
Peter Wright 1-3 Adrian Lewis

Het opkomstnummer van Peter Wright heet: don't stop the party van Pitbull.
pi_166980005
Met zijn gekke broeken
Oh.
pi_166984673


Zeer goed topic _O_
  Moderator woensdag 30 november 2016 @ 11:12:11 #4
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_166995913
Ach ja, kleurrijk figuur :)

Kan me zeker voorstellen dat mensen die iets minder vaak darts kijken zich er wel mee vermaken
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_166997162
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:12 schreef Tagliano het volgende:
Ach ja, kleurrijk figuur :)

Kan me zeker voorstellen dat mensen die iets minder vaak darts kijken zich er wel mee vermaken
Wil je impliceren dat ik weinig darts kijk? :)
  Moderator woensdag 30 november 2016 @ 12:19:09 #6
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_166997264
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wil je impliceren dat ik weinig darts kijk? :)
Nee, want iedereen heeft zijn voorkeuren :)

Ik zie alleen in het reguliere dartstopic wel wat mensen die er wat op uitgekeken zijn, wat je vanzelfsprekend minder zou hebben als je hem twee keer per jaar ziet gooien
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_167374409
Vanavond gaan we los. Tegenstander nog onbekend, maar het mag geen probleem worden
pi_167375308
DRT / [voorspellen] Welke kleur heeft het haar van Peter Wright?

Nog een paar uur om te voorspellen jongens en meisjes!
pi_167388411
Fa waar zijn je posts? Een zeer simpele 3-0 zege op Hendriks. Peter is on fire
pi_167893892
Hij was ook aanwezig op het gala van de PDC.

  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 september 2017 @ 21:30:59 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_173954139
Zeer kleurrijk.

En heeft een prima jaar :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')