abonnement Unibet Coolblue
pi_166976524
The man, the legend, the one and only... Co Stompé oftewel the Matchstick.



Samen met Raybar180 HET boegbeeld van het Nederlands darts. Hoewel Raybar180 nog wel eens een toernooi won en Co er vaak vroeg uitvloog, is Co toch minstens net zo flamboyant.



Co heeft ook een vrouw:



Head2head tegen grote darters:

Raymond van Barneveld - Co Stompe 8-0
Phil Taylor - Co Stompe 10-1
Adrian Lewis - Co Stompe 9-6
Justin Pipe - Co Stompe 7-0
James Wade - Co Stompe 10-4
Gary Anderson - Co Stompe 10-5

Het laatste fatsoenlijke toernooi wat Stompé (of is het Stompie?) gewonnen heeft was het PDC World Cup of Darts (samen met bovengenoemde Raybar180). Verder heeft ie een aantal toernooien gewonnen die ik niet serieus neem.

Als ie er weer eens vroeg uit lag ging ie commentaar geven voor de Nederlandse darts tv.

Verder heeft Co een zoon met Anorexia (Moge God hem genezen):



Hier in dit topic zul je nieuwtjes en feitjes over Co kunnen posten en hem adoreren.

Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_166976590
5 keer gewonnen van Anderson _O_

Lekker wijf heeft hij ook wel :9~ Mooie naam ook, Anorexia.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 29 november 2016 @ 12:42:12 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_166976601
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 12:39 schreef Insomnia_ het volgende:

Head2head tegen grote darters:

Adrian Lewis - Co Stompe 9-6
James Wade - Co Stompe 10-4
Gary Anderson - Co Stompe 10-5
Eerlijk is eerlijk, dat is niet verkeerd :P

(Ja ik weet dat Anderson niet altijd zo goed was :+ )
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_166976710
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 12:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, dat is niet verkeerd :P

(Ja ik weet dat Anderson niet altijd zo goed was :+ )
5-3 tegen MvG _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 13:10:55 #5
186611 Haags
pi_166977396
Zijn stijl van pijltjesgooien ;( :'(
Zonder wrijving geen glans
pi_166978807


Stompe jr. volgt zijn pa op
pi_166979892
Gooit hij nog wel eens op een toernooi van naam?
pi_166979962
Doet hij nog mee aan het WK?
Oh.
pi_166987287
Het zou fijn zijn als wimderon (of iemand anders) alle Koos gifjes in dit topic plaatst.
pi_166992924
pi_166993899
Raakt die Co het bord nog wel?
pi_167015975
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 09:08 schreef luckass het volgende:
Raakt die Co het bord nog wel?
  zondag 4 december 2016 @ 20:47:59 #13
459277 Bieberrr
Justin Bieber
pi_167103408
Dit is toch die commentator van RTL7 :*

Waarom heet Jacques Nieuwlaat nog geen eigen topic eigenlijk? Dat is toch die andere bekende commentator.

Nee zonder gekkigheid, is Co geplaatst dit jaar? En hoe zit het met die andere lamzak, Scholten?
What do you mean?
Capuchon_jongen for mod 2016!
  Moderator zondag 4 december 2016 @ 20:49:22 #14
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_167103455
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 20:47 schreef Bieberrr het volgende:
Dit is toch die commentator van RTL7 :*

Waarom heet Jacques Nieuwlaat nog geen eigen topic eigenlijk? Dat is toch die andere bekende commentator.

Nee zonder gekkigheid, is Co geplaatst dit jaar? En hoe zit het met die andere lamzak, Scholten?
Analist*

Beiden zitten niet meer bij de PDC en zijn dan ook niet geplaatst derhalve, dus we kunnen gaan genieten van de analyses van deze man _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_167287484
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het zou fijn zijn als wimderon (of iemand anders) alle Koos gifjes in dit topic plaatst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Tagliano op 17-12-2016 14:52:53 ]
  zaterdag 17 december 2016 @ 14:41:50 #16
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_167393378
Waarom doet ie niet mee met het WK? Is ie niet meer zo goed als vroeger :?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator zaterdag 17 december 2016 @ 14:50:44 #17
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_167393508
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:41 schreef Falco het volgende:
Waarom doet ie niet mee met het WK? Is ie niet meer zo goed als vroeger :?
Hij zit bij de BDO, en hij is zeker niet meer zo goed als vroeger nee :+
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zaterdag 17 december 2016 @ 16:33:53 #18
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_167395215
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:50 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Hij zit bij de BDO, en hij is zeker niet meer zo goed als vroeger nee :+
Maar daar speelt hij ook nooit op het WK, terwijl het niveau daar mensonterend is.
  Moderator zaterdag 17 december 2016 @ 16:34:19 #19
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_167395221
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:33 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Maar daar speelt hij ook nooit op het WK, terwijl het niveau daar mensonterend is.
Daarom zeg ik ook dat hij zeker niet meer zo goed is als vroeger :P
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_167395455
Geweldige vent, altijd lekker gewoon gebleven ondanks zijn absolute sterrenstatus. _O_
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  zaterdag 17 december 2016 @ 16:45:37 #21
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_167395458
Wat is zijn bron van inkomsten dan? Alleen beetje dom lullen over darts op TV of is ie nog steeds trambestuurder?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_182838042
quote:
Darter Co Stompé na belastingfraude:
’We moeten rondkomen van 1300 euro’

Oud-topdarter CO STOMPÉ weet doorgaans recht in de roos te schieten, maar kwam in grote problemen toen de Belastingdienst de pijlen op zijn boekhouding richtte. Toch is er na het fraudeschandaal eindelijk licht aan het einde van de tunnel voor Co en zijn vrouw.

Voormalig professioneel darter CO STOMPÉ (56) en zijn vrouw DANIËLLE (50) klimmen langzaam maar zeker uit een diep dal. Het stel werd vorig jaar veroordeeld tot werkstraffen van 150 en 190 uur, omdat ze van 2009 tot 2013 fraudeerden met de aangifte van de omzet- en inkomstenbelasting. Volgens hun advocaat was er geen sprake van boze opzet, maar wist Daniëlle niet genoeg van boekhouden. Dat werd echter door de rechter van tafel geveegd: ze had beter moeten weten.

„We bleven achter met een schuld van 80.000 euro”, vertelt Co in gesprek met PRIVÉ.

De twee moesten zelfs hun trouwringen verkopen om overeind te blijven, maar bleven vechten voor hun huwelijk.

„We hebben altijd tegen elkaar gezegd: het is verschrikkelijk stom wat er is gebeurd, maar we hebben het niet expres gedaan en we moeten er samen doorheen komen”, aldus de commentator en analist bij RTL 7. „Natuurlijk zijn er af en toe harde woorden gevallen en grote ruzies geweest. Die gaan dan over wie wat heeft gedaan, waarom en hoe dom het is, maar een half uur later trek je toch weer naar elkaar toe. We zijn al 21 jaar samen en onze liefde zit diep.”

Omdat er loonbeslag werd gelegd op het RTL-salaris van Co, moest het echtpaar rondkomen van de afgeroomde inkomsten van Daniëlle, die medewerkster is in een laboratorium.

„Dat komt in ons geval neer op z’n 1300 euro per maand. Daar moet je het dan samen mee zien te rooien”, aldus Daniëlle.

„Ons geluk is dat ik voor heel veel verschillende opdrachtgevers demonstraties geef”, vult Co aan. „Op die verdiensten kunnen ze geen loonbeslag leggen, omdat ze van tevoren niet weten wanneer ik werk.”

Ondanks die bonusbedragen moest het stel een fikse financiële aderlating doen.

Luxe
„Je leeft naar wat je verdient en voorheen was dat zeker wel twee tot drie keer modaal. Ik reed in een Mercedes en we lieten ons huis geregeld opknappen. Dat kan allemaal niet meer, maar ik heb totaal geen hang naar luxe. Ik draag net zo lief een T-shirt van de Zeeman als een overhemd van Oger. Ik heb me nooit een echte ster gevoeld. Toen mijn vrouw en ik elkaar leerden kennen, hadden we ook bijna niets. Als we samen bij de open haard tv zitten te kijken, zijn we nog steeds gelukkig. Of dat nou met een glas dure rode wijn is of met een frisdrankje. Dan gaan we maar niet meer vier keer per week uit eten. Jammer, maar je leert er wel heel goed van koken, haha.

Het belangrijkste voor ons was dat we in ons huis konden blijven wonen. Die zaak hebben we tot aan het hoogste niveau uitgevochten. Dat heeft ons veel geld gekost, maar uiteindelijk hebben we dat gevecht gewonnen.”

Co, die bij de plantsoenendienst werkte om zijn taakstraf te volbrengen, is nooit met de nek aangekeken vanwege het schandaal.

„Alleen op sociale media krijg ik weleens nare opmerkingen naar mijn hoofd: ’Wat doet die kneus daar in de tv-studio? Dat is een crimineel en een belastingontduiker.’ Ach, laat lekker gaan, dat zijn allemaal anonieme mislukkelingen die niets beters te doen hebben. Op straat is er niemand die me naroept of negeert.”

Co en zijn vrouw hebben inmiddels de helft van hun schuld afbetaald. „De resterende 40.000 euro wordt gefinancierd door bekenden. Zij lenen mij dat bedrag, zodat ik van de Belastingdienst af ben. Als het goed is, krijg ik het geld binnenkort binnen en is er niets meer aan de hand. We zullen het bedrag keurig aflossen, maar ondertussen kunnen we wel weer normaal ademhalen en leven. Dan hoeven we die gekken van de Belastingdienst nooit meer aan te kijken. Als het even meezit, kunnen we weer eens op vakantie. Lekker een lang weekend naar de Duitse gebergtes om daar te wandelen.”
pi_182839510
„Ons geluk is dat ik voor heel veel verschillende opdrachtgevers demonstraties geef”, vult Co aan. „Op die verdiensten kunnen ze geen loonbeslag leggen, omdat ze van tevoren niet weten wanneer ik werk.”

Lekker Co
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:21:14 #24
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182840036
Zit Co dan toch weer zwart bij te klussen :D?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 juli 2019 @ 23:24:47 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187995926
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')